ChatGPT і Midjourney та їх користь для бізнесу
Зі штучним інтелектом (ШІ) та роботою нейромережі більшість з нас взаємодіє щодня, але ми навіть не замислюємося над цим. Google використовує Artificial intelligence (AI), щоб покращувати результати пошуку, складати тексти електронних листів і т. ін. В Amazon штучний інтелект керує ланцюжками постачання, інструктує складських роботів, передбачає, які претенденти на роботу будуть ефективними працівниками. Meta впроваджує алгоритми, які змушують користувачів більше часу проводити в соціальних мережах. Apple підтримує цифрового помічника Siri тощо.
Кількість технологічних продуктів, робота яких базується на досягненнях штучного інтелекту, збільшується. За останній рік ШІ зробив суттєвий крок уперед: розробки в галузі машинного навчання вийшли з наукових лабораторій і стали ймовірним джерелом прибутку для бізнесу.
Впровадження Artificial intelligence перетворилося на мейнстрим. На початку серпня 2022 року багато українців завдяки серії малюнків, де зображено, яким може бути майбутнє нашої країни, дізналися про нейромережу Midjourney. А у лютому 2023-го отримали доступ до чат-бота ChatGPT, створеного компанією OpenAI.
Розглянемо, як працюють ChatGPT і Midjourney та у чому їх користь для бізнесу.
Революційний чат-бот ChatGPT
ChatGPT — це велика мовна модель, навчена на базі нейромережі GPT-3.5. Розробник безоплатно дозволяє використовувати ChatGPT безпосередньо на своєму сайті. Цей чат-бот кардинально відрізняється від схожих розробок, адже його відповіді максимально наближені до природних відповідей людини.
Microsoft інвестувала в цей проєкт кілька мільярдів доларів й інтегрувала його до своєї пошукової системи Bing. На початку березня 2023 року компанія презентувала велике оновлення ОС Windows 11 з вбудованим чат-ботом ChatGPT. Повідомляється про запровадження цієї технології в офісні програми, зокрема Word, Excel та PowerPoint.
Що вміє ChatGPT?
Чат-бот здатний відповідати на запитання, генерувати тексти, діалоги, писати сценарії, короткі історії, вірші, виконувати інші мовні завдання. ChatGPT можна використовувати для автоматизації відповідей користувачам соціальних мереж, для генерації текстів для сторінок сайту, для складання резюме та супровідних листів до вакансій тощо.
Крім того, вправний чат-бот може:
- аналізувати фінансову звітність;
- розв’язувати складні математичні задачі;
- створювати прості комп’ютерні коди на запит користувача або прості додатки.
Широкий функціонал неабияк зацікавив бізнес. За деякими даними, ChatGPT може оптимізувати до 75% рутинних завдань. Тож компанії почали тестувати, наскільки корисним він може бути для виконання бізнес-завдань.
Чим ChatGPT корисний для бізнесу
Наведемо декілька прикладів використання діапазону вмінь нового чат-бота зі штучним інтелектом:
Покращення обслуговування клієнтів
ChatGPT можна використовувати для створення чат-ботів, які можуть надавати автоматизовані відповіді на запитання користувачів. Це дозволить покращити обслуговування клієнтів та забезпечити безперервну підтримку 24/7.
Аналіз даних
Чат-бот здатний аналізувати дані, що дозволяє бізнесу отримувати цінні інсайти, які допоможуть приймати більш виважені маркетингові рішення.
Оптимізація бізнес-процесів
Автоматизація рутинних завдань дозволяє оптимізувати бізнес-процеси та зменшити кількість помилок, пов'язаних з людським фактором. Якщо йдеться про роботу розробників, то такий інструмент допомагає не просто автоматизувати рутину, а й вивільнити час. Час, який можна витратити на креатив. Або роботу над іншими завдання, виконання яких завдяки творчому й критичному мисленню людини ще не підвладно AI.
Розробка продуктів
Використовуючи ChatGPT, можна розробляти продукти та послуги, що базуються на штучному інтелекті. Наприклад, створювати персоналізовані рекомендації для покупців, автоматизовані системи управління проєктами тощо.
Рекламні кампанії
Створення персоналізованих рекламних кампаній дозволяє бізнесу звертатись до своїх клієнтів з адресними пропозиціями, які відповідають їх індивідуальним уподобанням. Отже, завдяки тому, що ChatGPT може виконувати такі завдання, він здатен сприяти покращенню ефективності реклами.
Брейнштормінг
ChatGPT можна залучати для неймінгу, написання слоганів, генерування ідей для рекламних матеріалів на основі ключових слів. Лише за кілька хвилин чат-бот видає десятки різноманітних варіантів — залишається просто вибрати найбільш вдалий.
Отже, ChatGPT може забезпечити різноманітні автоматизовані рішення. Тож цей інструмент дійсно має потужний потенціал для покращення ефективності бізнес-процесів.
Нейромережа Midjourney
Midjourney — це нейромережа, яка здатна перетворити запропонований користувачем текст на зображення. Вона може генерувати реалістичні фото людей, тварин, предметів та просторових об'єктів. Ці зображення потім можна використовувати зокрема й у комерційних цілях.
Переваги нейромережі Midjourney
Висока якість. Midjourney здатна створювати досить якісні зображення з високою деталізацією, що відповідає текстовому опису. Зокрема остання версія генератора зображень, за повідомленням розробників, зможе створювати зображення високої якості з більш різноманітними вихідними даними. Midjourney V5 підтримує більш широкий стилістичний та динамічний діапазон, забезпечує підтримку безшовних текстур, пропонує розширений вибір співвідношення сторін тощо.
Швидкість. Midjourney генерує зображення дуже швидко, що дозволяє користувачеві створювати великий обсяг фото та малюнків за короткий час.
Гнучкість. Нейромережа Midjourney може бути навчена на різних типах даних, тож здатна створювати зображення для різних сфер — від розробки ігор до візуалізації даних.
Доступність. Midjourney — платформа із загальнодоступним функціоналом. Її інструменти можна використовувати безкоштовно та легально. Зазначимо, що користувачі, які обрали базове користування нейромережею (демодоступ), можуть створити 25 зображень безоплатно. Три платні тарифи (Basic, Standard та Pro) надають більш широкі можливості щодо кількості генерації картинок.
Відповідно до комерційних умов користування сервісом, опублікованих на сайті Midjourney, користувач, який обрав платну підписку (Paid Member), отримує на створене зображення всі майнові та немайнові права інтелектуальної власності в розумінні ст. 15 Закону України “Про авторське право і суміжні права”.
Які потреби бізнесу може задовольнити функціонал Midjourney
Маркетинг та реклама
Реалістичні зображення, згенеровані за допомогою Midjourney, можна використовувати для створення рекламних матеріалів: банерів, соціальних медіа, електронних листівок тощо. Якісні маркетингові матеріали допомагають підвищувати увагу потенційних клієнтів до продукту або бренду
Розробка продукту
Нейромережа допомагає створювати максимально реалістичні зображення продукту для його тестування, презентації та реклами. Висока якість та унікальний дизайн зображення підвищують привабливість продукту для клієнтів, допомагає компанії отримати конкурентну перевагу. Усе це сприяє збільшенню продажів та покращення репутації бренду.
Освітні матеріали
Midjourney здатна генерувати якісні зображення для навчальних матеріалів, що сприяють зацікавленню темою та більш детальному вивченню інформації.
Розробка сайту
За допомогою цього онлайн-інструменту можна генерувати високоякісні реалістичні зображення для сайтів. Вони забезпечують кращу візуальну привабливість інтернет-ресурсу для користувачів.
Як бачимо, Midjourney відкриває можливості для створення привабливої візуальної складової товарів та послуг. Використання зображень, створених нейромережею, безумовно, здатне позитивно вплинути на репутацію бренду та залучення цільової аудиторії.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту