Навіщо замовляти створення інтернет-магазину у фахівців

Відкрити свій власний інтернет-магазин — це ідея, яка часто відвідує підприємців, особливо в наші дні. Карантинні обмеження, які раз у раз, то з'являються, то зникають в різних точках земної кулі змушують підприємців продумувати свої стратегії наперед і намагатися максимально убезпечити свій бізнес від збитків. Через пандемію багато підприємців були позбавлені можливості заробляти гроші, оскільки робота офлайн магазинів, офісів і всіх методів взаємодії з клієнтами передбачають особисту зустріч — були суворо заборонені. З моменту як були введені ці обмеження й почався бум на створення сайтів та інтернет-магазинів.
Зараз конкуренція на ринку інтернет торгівлі настільки висока, що підприємцям доводиться використовувати всі доступні методи просування та залучити всі маркетингові канали, щоб домогтися ефекту від просування та залучити більше клієнтів. Деякі підприємці беруться за створення інтернет-магазинів самостійно, інші навпаки, довіряють цей процес фахівцям, але що краще? Навіщо замовляти створення інтернет-магазину у фахівців і чи варто братися за розробку самостійно? У цій статті ми детально розглянемо дане питання та постараємося допомогти тим користувачам, хто знаходиться в замішанні, почнемо!
Створення інтернет-магазину на замовлення
Замовити інтернет-магазин, або створити його самостійно? Цим питанням задаються багато підприємців та аж ніяк не с проста. Річ у тім, що хоча процес розробки досить складний і вимагає певних навичок — він є у вільному доступі. Здавалося б, досить просто зробити все за інструкцією — але все не так просто.
Створення будь-якого інтернет-ресурсу це конструктор, в якому всі деталі нехай і схожі, але вони ніколи не збиралися однаково просто та в одній і тій самій послідовності. Для того, щоб запустити успішний ресурс, підприємцю знадобитися зануритися в усі нюанси та тонкощі створення веб-ресурсів і тільки тоді він зможе запустити дійсно успішний ресурс, але що по конкретиці? Давайте розглянемо всі "за" і "проти" того, щоб замовити інтернет-магазин у веб студії, а після підіб'ємо підсумки.
Замовляємо інтернет-магазин у фахівців: плюси та мінуси рішення
Почати варто з того, що весь процес створення інтернет-магазину є у вільному доступі. Попри це відсоток "саморобних" інтернет-магазинів домоглися якихось успіхів вкрай низький, але чому? Для того, щоб зрозуміти, чому вам варто замовити інтернет-магазин під ключ у фахівців — варто розглянути всі переваги даного рішення. Отже, замовивши інтернет-магазин у фахівців під ключ підприємець зможе отримати:
1. Професійну консультацію
Як і будь-яка розробка – створення інтернет-магазину починається з обговорення побажань, вимог і цілей. Таким чином підприємець ділячись своїми думками та ідеями з розробниками може показати своє бачення ресурсу щоб ті, у свою чергу, змогли створити максимально схожий сайт. Крім того, в залежності від обраних для майбутнього ресурсу цілей може змінюватися й план робіт, який необхідно буде виконати. Для того, щоб ресурс дійсно користувався популярністю та зміг повністю задовольнити підприємця — фахівцям потрібно докласти всіх зусиль і рухатися орієнтуючись не тільки на побажання клієнта, але й на сучасні віяння у сфері веб-розробки. Проконсультувавшись з фахівцями підприємець може зрозуміти, як саме буде виглядати його майбутній сайт і на скільки ідеї які його відвідали — можливі. Крім того, під час розробки плану, фахівці разом з підприємцем можуть детально розглянути кожен окремий пункт, щоб уникнути подальших непорозумінь і правок.
2. Постійний контроль
На відміну від створення сайту своїми руками або за допомогою своєї команди — замовивши інтернет-магазин під ключ у фахівців підприємець може в будь-який момент проконтролювати процес. Завдяки тому, що інтернет-магазин був замовлений у фахівців – підприємець може звернутися до менеджера компанії та отримати всю необхідну йому інформацію. Також представники компанії постійно підтримують зв'язок із замовником, відправляючи йому результати робіт за той чи інший період.
Таким чином підприємцю не потрібно особисто контролювати кожен крок фахівців, все що йому потрібно — лише перевіряти отриманий результат та якщо щось не так – вчасно про це повідомляти представникам компанії.
3. Можливість налагодити необхідні зв'язки
Процес створення інтернет-магазину під ключ дуже складний, і для того, щоб впоратися з цим процесом самостійно підприємцям нерідко доводиться кидати всі свої справи. Якщо ж підприємець замовив інтернет-магазин у веб-студії, йому немає потреби якось обтяжувати себе вивченням питань розробки.
Фахівці студії з якою він уклав контракт, зроблять всю роботу за нього, в той час як сам підприємець, замість того щоб заглиблюватися в нюанси розробки — може зайнятися налагодженням поставок товарів або іншими справами, пов'язаними з його майбутнім бізнесом. Така можливість не тільки "розв'язує руки" підприємцю, а й може дати йому можливість заздалегідь продумати бізнес-стратегію. Надалі це може сильно позначитися як на успішності запущеного сайту, так і на прибутковості самого бізнесу.
4. Можливість використовувати різні канали маркетингу
Завдяки роботі з фахівцями підприємець може замовити не тільки створення інтернет-магазину, але і його комплексне просування. Веб-студія Глянець займається створенням інтернет-магазинів та інших веб ресурсів вже більше 12 років. За цей час ми запустили близько півтори тисячі сайтів в різних нішах. Фахівці нашої студії можуть не тільки створити інтернет-магазин на замовлення, але й оптимізувати його для ефективного просування.
Завдяки якісній оптимізації підприємець може підвищувати показник відвідуваності свого сайту при цьому не витрачаючи кошти з рекламного бюджету, направляючи їх в більш потрібне русло. Крім оптимізації наші маркетологи можуть розробити контекстну рекламну кампанію, спрямовану на цільову аудиторію підприємця з метою залучення якомога більшої кількість зацікавлених покупців. Таким чином співпрацюючи з нашої компанії та замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб-студії Глянець бізнесмен може отримати готовий ресурс, вже налаштований та оптимізований для залучення потенційних покупців і збільшення прибутку самого підприємця. Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину у наших фахівців — вам достатньо залишити заявку на нашому сайті, або зв'язатися з представниками веб студії Глянець за допомогою номера телефону — розміщеного на сторінках сайту.
5. Постійну підтримку навіть після запуску інтернет-ресурсу
Співпрацюючи з професіоналами підприємець може розраховувати на технічну підтримку та консультацію протягом всієї розробки ресурсу. Завдяки цьому до кінця розробки бізнесмен вже буде розуміти, як працює кожна окрема функція його сайту, та зможе комфортно управляти сайтом завдяки присутніми в ньому інструментами. Крім того, технічна підтримка після запуску інтернет-магазину може дозволити підприємцю, зіткнувшись з низкою труднощів та проблем, звернутися до фахівців, які створили його ресурс, для докладної консультації. Таким чином бізнесменові не потрібно переживати через появу помилок, адже навіть якщо такі з'являться — фахівці в добрих діджитал студіях надають підтримку навіть після запуску сайту. Вони оперативно проконсультують підприємця з приводу питань та якщо на сайті дійсно є помилка – швидко її виправлять.
Варто відзначити що підтримку вже після запуску сайту воліють далеко не всі компанії. Однією з компаній, що надають підтримку навіть після запуску інтернет-ресурсу — є веб студія Глянець. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у нас — ви можете розраховувати на професійну консультацію та підтримку навіть після того, як проект буде закінчений. Для того, щоб дізнатися більше про послуги нашої веб студії повного циклу, та замовити необхідні вам послуги — зверніться до меню нашого сайту та відвідайте вкладки, відповідні вашому запиту. Якщо ж ви не знайдете на сайті відповідь на питання, яке вас цікавить — ви завжди можете звернутися до нашого менеджера за номером телефону або за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту веб студії Глянець.
6. Можливість замовити комплекс послуг
Кожна компанія, що займається веб розробкою, надає різні типи послуг та їх кількість. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у веб студії повного циклу, ви можете замовити всі необхідні для успішного сайту послуги в однієї компанії. Таким чином розробка, створення, оптимізація, запуск і просування сайту інтернет-магазину який ви замовили, будуть робити фахівці однієї студії, а значить у вас буде можливість вносити свої корективи протягом усього процесу.
Більш того, не варто забувати, що коли ви співпрацюєте з декількома компаніями для запуску свого сайту — великий ризик що фахівці однієї організації, не зрозуміють намірів фахівців іншої організації, що в підсумку виллється в тривалі правки та розтрати з вашого бюджету. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам слід задуматися над тим, щоб замовити створення інтернет-магазину та всі маніпуляції з запущеним ресурсом в однієї компанії. Так ви не тільки збережете свої нерви від постійних не стикувань бажаного та дійсного, а й уникнете додаткових витрат через непорозуміння фахівців між собою.
7. Можливість запустити ефективне просування
Попри те, що багато компаній надають досить широкий спектр послуг — далеко не кожна студія готова взятися за розробку сайту, та за створення рекламної кампанії для його просування. Замовляючи обидві послуги в одній організації ви можете заощадити солідну суму, водночас отримуючи всі умови співпраці — які були обумовлені з компанією спочатку. Таким чином ви можете замовити створення інтернет-магазину під ключ, його просування у веб студії — не переживаючи про те, що через конкуренцію між двома організаціями в мінусі в результаті опинитеся саме ви.
Якщо ви шукаєте веб студію повного циклу, здатну створити для вас інтернет-магазин на замовлення, оптимізувати його та розробити для нього ряд рекламних кампаній для подальшого залучення потенційних клієнтів — зверніться до наших фахівців. Веб студія Глянець – лідер у сфері розробки та просування інтернет-ресурсів в Україні. За більш ніж 10 років роботи ми домоглися визнання та сотень позитивних відгуків про співпрацю з нами. Якщо ви хочете замовити інтернет-магазин під ключ у наших фахівців, але сумніваєтеся в якості роботи студії — відвідайте портфоліо нашої компанії та ознайомтеся з роботами фахівців студії створення сайтів Глянець.
Наші клієнти – провідні компанії в різних нішах ринку України. Так що якщо ви хочете почати свій бізнес в інтернеті з сайту найвищої якості, здатного змагатися з компаніями, які довгі роки торгують в обраній вами ніші — сміливо замовляйте створення інтернет-магазину на замовлення та вже завтра почніть свою підприємницьку діяльність. Зверніться до наших представників за допомогою номера телефону, зазначеного на сайті, та зробіть перший крок до свого власного бізнесу разом у веб студією Глянець.
Чи варто покладатися на фахівців або краще створити інтернет-магазин самостійно
Це питання мучить багатьох підприємців і насправді однозначної відповіді на нього немає. Якщо ви хочете запустити успішний інтернет-ресурс і зробити його своїми руками, на це у вас піде сила-силенна часу. Гарантій того, що ви отримаєте бажані показники також немає. Проте ви можете створити інтернет-магазин своїми руками. В той самий час замовивши створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб-студії Глянець — ви можете бути впевнені в найвищій якості готового сайту. Більш того, у вас є можливість контролювати процес розробки при цьому не витрачаючи свій особистий час на вивчення кожного окремого аспекту створення сайтів. Можливість отримає професійну консультацію навіть після запуску інтернет-магазину також може стати в пригоді, особливо якщо крім створення ви також хочете замовити оптимізацію та просування свого майбутнього ресурсу.
Веб студія Глянець – студія повного циклу, що надає всі послуги, пов'язані зі створенням, запуском і просуванням інтернет-ресурсів. Якщо ви хочете отримати якісний сайт і почати свій новий бізнес з ресурсу преміального рівня — замовте створення інтернет-магазину під ключ у наших фахівців. Для цього вам достатньо зателефонувати за номером телефону, опублікованому на сторінках сайту, заповнити заявку або зв'язатися з нашим менеджером за допомогою онлайн чату. Після узгодження всіх деталей і побажань до розробки наші фахівці візьмуться за розробку, а ви в цей час зможете займатися більш важливими справами. Заощаджуйте свій особистий час та отримайте якісний веб-сайт, замовивши його створення у фахівців веб студії Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту