Пошукова контекстна реклама, кому вона потрібна та тонкощі її створення
У 21 столітті створити успішний бізнес без реклами вже не представляється можливим. Для того, щоб ваша справа була справді успішною, необхідно щоб про неї дізналися люди. Різновидів реклами в наші дні існує сила-силенна, і кожен окремий підвид так чи інакше може допомогти вашому інтернет-магазину стати впізнаваним і популярним серед тисяч інших, розміщених у всесвітній павутині. Але яка реклама підійде інтернет-магазину на самому початку його шляху? Як правильно презентувати свої товари покупцеві і як повідомити йому що продукт, який йому необхідний — продається на вашому ресурсі?
Сьогодні ми розглянемо пошукову контекстну рекламу в ключі основного інструменту просування молодого, нещодавно створеного інтернет магазину, познайомимося з параметрами для пошукової реклами, які необхідно врахувати для створення успішної компанії та відповімо на питання "як розрекламувати тільки що створений інтернет-магазин?" Почнемо!
Пошукова контекстна реклама, як дати користувачеві те, що він шукає
Пошукова контекстна реклама, це один з різновидів контекстної реклами, яка сприяє ознайомленню ваших потенційних клієнтів з продуктами або послугами, продажем або наданням яких ви займаєтеся. Основним параметром, на який орієнтуються алгоритми публікації пошукової реклами — це слова, до яких і прив'язана ваша рекламна компанія. За допомогою пошукової контекстної реклами ви можете повідомити вашому потенційному покупцеві про наявність у вашому інтернет-магазині товару, який покупець шукав в цей момент.
Правильно спроєктована і налаштована пошукова контекстна реклама може творити чудеса з показниками вашого ресурсу. Завдяки тому, що ваші потенційні клієнти мають можливість купити зацікавивший їх товар саме у вашому магазині, перейшовши по одному з перших трьох посилань пошукової видачі, показники відвідувань, а значить й покупок на вашому інтернет-ресурсі будуть рости, звичайно за умови правильного налаштування рекламної компанії.
Проєктування і подальше налаштування пошукової контекстної рекламної кампанії вимагає певних навичок і інформації, яку можна отримати провівши певні дослідження. Якщо у вас немає досвіду в подібній справі та ви хочете прорекламувати свій інтернет-магазин використовуючи пошукову рекламу — студія Глянець готова допомогти вам у цій нелегкій справі. Дизайн-студія Глянець займається створенням інтернет-магазинів і сайтів під ключ вже протягом 11 років. За цей час співробітниками компанії було створено понад 1000 різних інтернет-ресурсів, які стабільно просуваються до вершини пошукових запитів серед конкурентів в тій же ніші. Величезний досвід і майстерність співробітників веб студії Глянець можуть допомогти вашому, тільки створеному інтернет-магазину, швидко розвиватися і поступово підійматися в переліку результатів пошукових систем. Якщо вашому інтернет-магазину необхідний авторський дизайн, ребрендинг або проєктування контекстної реклами, відповідно до запитів вашої цільової аудиторії — залиште заявку на замовлення послуги на сайті веб студії Глянець або зв'яжіться з менеджерами компанії використовуючи дані, представлені у вкладці "контакти".
Параметри пошукової контекстної реклами, на що орієнтуються алгоритми пошукових систем і що потрібно врахувати при створенні успішної рекламної компанії
Пошукова контекстна реклама, це один з найпопулярніших способів просування інтернет-ресурсів. Існує вона вже досить багато років, але попри це через постійне оновлення алгоритмів пошукових сервісів, така реклама повинна відповідати певним параметрам. До таких параметрів відносяться:
Точне входження ключових слів
Ключові слова це те, що дає можливість вашій рекламній компанії потрапляти на очі користувачам і залучати нових потенційних покупців до вашого інтернет-магазину. Точне входження ключових слів допоможе вашій рекламі частіше показуватися на очі користувачам, тому, що створена ця реклама буде на основі найпопулярніших запитів, якими цікавляться користувачі. Для того, щоб дізнатися, що це за запити, перед створенням пошукової контекстної реклами вам в першу чергу необхідно зібрати семантичне ядро, яке і буде складатися із запитів, здатних просунути ваш інтернет-магазин.
Створення якісного семантичного ядра це непроста справа, що вимагає витримки, скрупульозності та великого обсягу часу. Попри це, якщо ви занадто сильно затягнете зі створенням якісного семантичного ядра — у вас будуть всі шанси створити його тоді, коли воно вже застаріє. Користувачі не так завзято будуть цікавитися тими запитами, які раніше були популярні. Це спричинить за собою результати вашої рекламної компанії, які підуть в розріз з вашими очікуваннями.
Для створення актуального семантичного ядра для вашої пошукової реклами необхідні певні навички та знання. Від якості семантичного ядра залежить те, наскільки успішною буде ваша рекламна компанія, а допущена помилка при створенні цього ядра може поставити хрест на залученні потенційних покупців і зростанні конверсії за рахунок пошукової реклами.
Для того, щоб не допустити помилок при створенні семантичного ядра рекламної кампанії вашого інтернет-магазину, рекомендуємо вам звернутися до професіоналів. Дизайн-студія Глянець займається створенням інтернет-магазинів під ключ протягом 11 років, і за цей час запустила безліч успішних рекламних компаній. Співробітники компанії, це висококваліфіковані фахівці, здатні допомогти просуванню вашого інтернет-магазину, і зростанню його показників відвідуваності. Якщо ви хочете замовити сайт, для свого нового бізнесу, вашому ресурсу необхідний авторський дизайн, ребрендинг, або ж ви плануєте запустити пошукову рекламну компанію, ви можете залишити заявку на послугу на сайті дизайн-студії Глянець. Зв'язатися з менеджером компанії, ви можете використовуючи онлайн-чат, розміщений на кожній сторінці сайту компанії Глянець.
Мінус слова
Якщо ваше рекламне оголошення покликане зацікавити користувача, який шукає певний товар, наприклад MacBook Air, створюючи рекламну компанію важливо врахувати мінус слова. Мінус слова це слова, які перешкоджають появі вашої реклами в пошуковій видачі користувача. У випадку з MacBook такими словами можуть бути "копія", "репліка" і подібні. Такі слова або вирази можуть звести нанівець успіх вашої рекламної компанії.
Створюючи семантичне ядро пошукової реклами зверніть увагу на те, щоб подібні слова не стали частиною вашої реклами. У разі якщо мінус слова стануть частиною ключових запитів вашої рекламної кампанії, про збільшення відвідувань і позитивну динаміку конверсії можна забути.
Текст рекламного оголошення
Створюючи рекламне оголошення для свого інтернет-магазину, врахуйте що пряме входження ключових запитів не єдине, з чого воно повинно складатися. Для успішної рекламної кампанії необхідно щоб у вашому оголошенні були враховані всі позитивні фактори покупки й використання товару, який ви просуваєте.
Якщо текст вашого рекламного оголошення буде складатися лише з ключових запитів, існує ризик, що боти пошукової системи, через яку ви просуваєте оголошення, вважатимуть дане оголошення спамом і перестануть публікувати його в пошуковій видачі ваших потенційних клієнтів.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації та заощадити час на створенні рекламної компанії, зверніться до професіоналів. Маркетологи веб студії Глянець проконсультують вас щодо всіх аспектів створення успішної пошукової реклами та допоможуть розробити компанію, яка посприяє просуванню вашого інтернет-ресурсу. Фахівці компанії Глянець створили вже більше 1000 різноманітних сайтів і кожен з них успішно просувається у всесвітній павутині. Ознайомитися з прикладами інтернет-ресурсів, створеними дизайн-студією Глянець ви можете відвідавши портфоліо компанії.
Як часто необхідно змінювати налаштування контекстної реклами та чи потрібно їх міняти
Створення контекстної реклами вимагає великої кількості інформації, пов'язаної з вашою цільовою аудиторією. Наскільки важливо знати свою ЦА в обличчя ми вже розглядали в іншій статті, але ось питання, як динамічні зміни вашої ЦА можуть вплинути на вашу рекламу і її зміни?
Варто враховувати, що інтереси цільової аудиторії мають тенденцію змінюватися з часом, саме тому вдаватися до функції Google Ads по використанню старих параметрів для реклами слід тільки в тому випадку, якщо ви запускаєте кілька рекламних кампаній одночасно, використовуючи одні й ті самі дані. Якщо ж вам необхідна контекстна рекламна кампанія, націлена на вашу аудиторію, але з моменту запуску попередньої компанії пройшло досить багато часу — використовувати старі налаштування не варто.
Для того, щоб ваша нова контекстна рекламна кампанія була успішною і змогла принести очікувані вами результати, слід провести нове дослідження вашої цільової аудиторії, щоб оголошення точно потрапило в коло інтересів ваших потенційних покупців. Дослідження ЦА це процес, що вимагає солідної кількості часу, а помилки при дослідженні, можуть звести нанівець можливий успіх вашої реклами. Тому, якщо вам необхідно провести дослідження ЦА для нової рекламної кампанії, або спроєктувати контекстну рекламну кампанію повністю, рекомендуємо вам звернутися до професіоналів.
Маркетинговий відділ студії Глянець створить для вас пошукову рекламу, засновану на інтересах і способі життя ваших потенційних покупців. Такий підхід збільшить шанси на успіх вашої компанії, а також не відніме у вас багато часу, адже створення компанії займуться фахівці. Якщо вам необхідна якісна реклама, або ви тільки плануєте бізнес в інтернеті, і шукаєте веб-студію для створення інтернет-магазину під ключ, ви можете замовити свій майбутній сайт у професіоналів своєї справи — дизайн-студії Глянець.
Підсумок
Пошукова рекламна кампанія безумовно здатна допомогти вашому інтернет-ресурсу збільшити свої показники та залучити нових покупців. Але для того, щоб така компанія була успішною, слід врахувати безліч факторів при її створенні. Семантичне ядро вашої рекламної компанії має бути створене відповідно до інтересів і переваг ваших потенційних покупців, а наявність мінус слів повністю виключена з переліку ключових запитів. Якщо вашому інтернет-ресурсу необхідна якісна пошукова реклама і ви хочете отримати максимальний результат від її запуску, залиште заявку на замовлення послуги на сайті веб-студії Глянець або зв'яжіться з менеджером компанії для уточнення всіх деталей проєкту, використовуючи інформацію, розміщену на сайті компанії.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту