Просування бізнесу в Google Maps
Ефективна розкрутка бізнесу в Google Maps вимагає комбінації різних дій та стратегій. Один з інструментів, які використовуються для досягнення такої мети, — Google Business Profile (до 2022 року — Google My Business). Оптимізація GBP допомагає нарощувати та зміцнювати онлайн-присутність компаній, особливо тих, що працюють на локальних ринках.
У цій статті ми розкажемо про сервіс Google Business Profile і його значення для бізнесу, перерахуємо основні аспекти просування на Google Maps та інструменти, які варто використовувати з цією метою.
Що таке Google Business Profile
У пошукові системі Google є каталог організацій, у який можна додати свою компанію, щоб користувачі могли ознайомитися з інформацією про неї. Донедавна він мав назву Google My Business, але влітку 2022 року каталог було перейменовано на Google Business Profile (GBP).
Тож це безкоштовний сервіс від Google, який дає змогу розміщувати інформацію про компанію та керувати нею в лістингу. GBP допомагає бізнесам контролювати, як інформація про їхні підприємства (магазини, кафе, ресторани, студії краси тощо) відтворюється в пошуковій видачі Google, Google Maps і Google Shopping.
У GBP можна додати графік роботи, контакти фірми, маршрут, фотографії, відгуки клієнтів та іншу важливу інформацію, а також відстежувати взаємодію з аудиторією. Це допомагає компаніям підвищувати свою видимість у місцевому пошуку та залучати більше клієнтів.
Для локального бізнесу Google-каталог компаній стає одним з основних джерел трафіку. Деякі не часто витрачають бюджет на запуск платної реклами, бо отримують левову частку лідів з Google Business Profile. Звісно, усе залежить від ніші, проте практично кожна позиція в лістингу може забезпечити декілька переходів на добу.
Для чого компаніям Google бізнес-профіль
Підвищення видимості в місцевому пошуку
Інформація в гугл-пошуку та на гугл-мапі про ваш магазин, кафе, вебстудію тощо допомагає потенційним клієнтам швидше знаходити вашу компанію, коли вони активно шукають поруч товари чи послуги, які ви пропонуєте (наприклад, хочуть замовити інтернет-магазин Вінниця).
Збільшення довіри клієнтів
Можливість переглядати відгуки клієнтів, додавати фото, відео та іншу інформацію допомагає збільшити довіру до вашого бізнесу. Позитивні відгуки та рейтинг також можуть стимулювати нових клієнтів вибрати саме вашу компанію.
Інтерактивність
GBP надає можливість спілкуватися з потенційними клієнтами завдяки наданню відповідей на відгуки та питання людей, наданню інформації про спеціальні пропозиції тощо. Зауважимо, що в комплексі з інструментами, які надає професійне створення інтернет-магазинів можна значно покращити комунікацію з аудиторією.
Аналітика та звіти
Сервіс надає дані про те, як користувачі знаходять ваш бізнес у пошуку Google та якою мовою вони спілкуються з вашим профілем. Це допомагає зрозуміти ефективність вашої присутності в мережі “Інтернет” та вносити відповідні зміни для покращення результатів.
Безкоштовна реклама
Реєстрація та використання Google Business Profile абсолютно безкоштовні для будь-якого бізнесу. Немає оплати за саму можливість створення профілю. При цьому завдяки GBP користувачі бачать інформацію про вас у видачі пошуку та на мапі. Це дає можливість конкурувати з іншими компаніями та залучати більше клієнтів, не витрачаючи значних ресурсів на рекламну кампанію.
Отже, Google Business Profile є потужним інструментом для будь-якого бізнесу, який прагне покращити свою присутність в інтернеті після замовлення сайту, залучити більше клієнтів і збільшити свої продажі.
На що варто звернути увагу під час просування бізнесу на Google Maps
Оптимізація GBP у Google Maps безпосередньо впливає на “цифрову видимість” компанії. Це важливий елемент успішної маркетингової стратегії, який допомагає максимізувати прибуток.
Варто зазначити, що пул конкурентних переваг формується ще на етапі роботи над створенням онлайн-ресурсу вашого бізнесу, коли відбувається розробка інтернет-магазину, сайту-візитки тощо. Заради ефективного досягнення бізнес-цілей цю роботу варто довірити професіоналам.
Перерахуємо декілька основних аспектів, на які варто звернути увагу, щоб покращити присутність в онлайн-просторі та збільшити кількість клієнтів.
- Заповнення профілю
Важливо максимально повністю заповнити профіль вашого бізнесу на GBP. Додайте точну назву вашого бізнесу, адресу, контактні дані, графік роботи, опис послуг, пропозицій та іншу важливу інформацію. Будьте чесними та відвертими зі своїми клієнтами, уникайте нерелевантного вмісту в описі бізнесу.
- Якість фото- та відеоматеріалів
Додавайте якісні фотографії вашого продукту, інформативні відеоогляди товарів чи послуг, ролики про об’єкти та персонал, підкреслюючи переваги ваших пропозицій і сервісу. Такі матеріали допоможуть привернути увагу користувачів та створити позитивне враження про ваш бренд.
- Презентація асортименту
Завантажуйте формацію про свої продукти вручну за допомогою “Редактора продуктів” або шляхом автоматичного оновлення асортименту пропозицій, приєднавши систему точки продажу до програми Local Inventory або до зчитувача продуктів.
- Накопичення відгуків
Активно працюйте над тим, аби краще заохочувати своїх клієнтів залишати чесні та конструктивні відгуки про ваш бізнес на Google Maps (додавайте QR-коди або наклейки). Позитивні відгуки підвищують довіру та впливають на рішення інших користувачів, що шукають соціальних доказів переваг вашого бізнесу.
- Відповіді на відгуки
Професійно та швидко реагуйте на всі відгуки, як позитивні, так і негативні, розв'язувати проблеми та пропонуйте рішення або вибачення (за потреби). Відповідь на відгук демонструє вашу активність та уважність до думки клієнта та може позитивно вплинути на імідж вашого бренду, а отже — покращити видимість бізнесу в Google. Також можна додати відповіді на поширені запитання про ваш бізнес у розділ "Запитання та відповіді" вашого Google Business Profile.
- Оптимізація ключових слів
Використовуйте ключові слова, пов'язані з вашою галуззю бізнесу в заголовках, описах та оголошеннях на Google Business Profile. Це допоможе покращити показники вашого бізнесу в місцевому пошуку, гідно конкурувати з іншими регіональними компаніями, які пропонують такі ж чи подібні товари або послуги. У такий спосіб можна збільшити шанси компанії з’явитися в місцевому пакеті: у результатах пошуку Google показує 3 найкращих локальних підприємства, пов’язаних із пошуковим запитом.
- Оптимізація сайту для локального SEO
Пов'яжіть ваш профіль GBP із сайтом вашої компанії та оптимізуйте його для місцевого SEO. Це допоможе розширити семантичне ядро сайту за допомогою регіональних запитів та охопити більше клієнтів. Переконайтеся, що немає розбіжностей між інформацією на сайті та в GBP.
- Актуалізація інформації
Мало просто додати компанію в Google-каталог — необхідно регулярно оновлювати інформацію про ваш бізнес. Контролюйте коректність даних, що інформують користувачів про ваш графік роботи, контакти, локації тощо.
- Аналітика
Якщо ваш сайт підключений до Google Analytics, ви можете відстежувати трафік, що приходить з Google Maps. Для цього вам необхідно налаштувати відстеження джерел трафіку.
- Рекламні інструменти
Використовуйте можливості рекламних інструментів Google (Google Ads, Google Local Ads) для додаткового просування вашого бізнесу на Google Maps. Користуйтеся можливостями інформаційної панелі GBP: повідомляйте користувачів у Google Posts про рекламні акції та пропозиції, нові події, продукти чи послуги. Це допоможе забезпечити ефективне просування вашого бізнесу на Google Maps та залучити трафік і покращити конверсії.
Переваги просування бізнесу на Google Maps
Оптимізований профіль бізнесу на гугл-картах дозволяє вашій компанії:
- Отримати конкурентні переваги в місцевому пошуку та залучити більше цільової аудиторії.
- Збільшити кількість позитивних відгуків і покращити репутацію бренду.
- Побудувати найбільш ефективну стратегію просування завдяки аналізу результатів локальної видачі та профілю на Google-картах.
У цілому, якісне просування бізнесу на Google Maps може значно підвищити успішність вашої компанії, завдяки покращенню присутності в інтернеті та збільшенню кількості контактів.
Висновок
Просування на Google Maps — важливий елемент маркетингової стратегії для локальних компаній. Мільйони користувачів щодня шукають інформацію про бізнеси через Google. Якщо ваш бізнес має свій профіль на Google Business Profile, його легше знайти в пошукових результатах.
Використання можливостей GBP спрощує завдання досягнення високого ранжування та випередження конкурентів. Проте ефективні результати може забезпечити тільки комплексний підхід та залучення SEO-фахівців. Якщо ви хочете покращити позиції свого онлайн-ресурсу, замовити SEO-аудит сайту можна в компанії Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту