Просування інтернет-магазину за допомогою SEO у 2022 році

Інтернет-магазини – найпопулярніші інтернет-ресурси на цей час і так сталося аж ніяк не спроста. Багато підприємців кинулися створювати свої сайти та онлайн магазини відразу як запахло смаженим і з'явилася перша інформація про карантинні обмеження. До кінця 2021 року ми можемо бачити статистику, згідно з якою кожен день створюються тисячі нових інтернет-магазинів, а відстежити їх точну кількість вже неможливо.
Така швидкозростаюча конкуренція змушує власників сайтів і тих хто тільки планує замовити розробку онлайн магазину під ключ – нервувати, і знову ж таки не спроста. Справитися з такою швидкозростаючою конкуренцією можна лише за допомогою якісного веб-ресурсу, але як оцінити свій сайт? Для цього існує цілий спектр можливостей та інструментів.
Створення інтернет-магазину на початку 2022 року це відмінна можливість для підприємців зайняти своє місце в ніші та поступово підійматися до верхівки пошукової видачі. Чим краще ваше становище в пошуковій видачі – тим більше продажів і тим частіше користувачі будуть відвідувати сторінки вашого сайту, що знову-таки, буде вести його до топу пошукової видачі. Це нескінченний процес, який лише потрібно запустити, але як це зробити?
У цій статті ми розповімо вам що необхідно зробити, щоб запустити пошукове просування вашого інтернет-магазину. Ми покроково розберемо, що вам належить пройти, щоб досягти успіху, а також розглянемо фундаментальні аспекти успіху інтернет-магазину і корпоративного сайту. Кожен крок описаний в цій статті зможе наблизити вас до бажаних результатів, а в кінці ми підіб'ємо підсумки, почнемо!
Інтернет-магазин – відправна точка бізнесу в інтернеті
Інтернет-магазин це ресурс, що надає користувачам доступ до товарів, які їх цікавлять. Інтернет-магазин має багато спільного зі своїм предком – офлайн магазином, але на відміну від нього – є більш пластичним, що дозволяє бути бізнесу більш надійним і стійким незалежно від змін на ринку.
Офлайн магазини поступово йдуть з нашого життя, а на їх місце приходять веб версії. Причин для цього багато, але головною серед них сміливо можна назвати ситуацію з пандемією коронавірусу. Всього декількох місяців було достатньо, для того, щоб поставити економіку провідних країн світу у вкрай складне становище, з якого належало вибиратися не тільки державам, а й підприємцям. Ті хто вчасно зрозуміли, що кількома тижнями обмеження не закінчаться – постаралися акумулювати кошти та вкласти їх у створення інтернет-магазинів замість офлайн точок, їм і вдалося вистояти.
Згідно зі статистикою понад 35% закладів магазинів та інших підприємств так і не відкрилися після карантину, а ті що змогли пережити карантин – зазнали помітних фінансових втрат. Це пов'язано з тим, що звичайного створення інтернет-магазину під ключ мало, щоб досягти успіху. Щоб клієнти звернулися до вашого магазину або, щоб створити нову аудиторію постійних клієнтів, перш за все, вам необхідно знайти цих клієнтів, а враховуючи розміри всесвітньої павутини – зробити це не так просто. Для того, щоб відвідуваність вашого сайту постійно зростала, важливо щоб ваш ресурс відповідав всім сучасним вимогам пошукових систем і був релевантний щодо інтересів користувачів, це і є фундамент успішного бізнесу в інтернеті.
Плануючи замовити розробку онлайн магазину, вам слід пам'ятати, що старт вашого бізнесу цілком і повністю буде залежати від професіоналізму команди, до якої ви звернулися. У ваших силах і самостійно створити інтернет-магазин, але цей процес зажадає від вас не тільки величезної кількості часу, але і великих вкладень фінансів. Більш того, ряд помилок які ви можете допустити під час розробки надалі можуть стати причиною ще більших фінансових витрат, що кінець кінцем може привести ваш бізнес до занепаду.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам слід задуматися над співпрацею з провідними веб-студіями України, головною серед яких є веб студія Глянець. Веб студія Глянець це команда фахівців з більш ніж десятирічним досвідом проектування, розробки та запуску інтернет-магазинів. За час своєї роботи ми створили понад півтори тисячі сайтів, левова частка з яких надалі стала провідними у своїх нішах. На цей час з нами співпрацюють найуспішніші та прибуткові підприємці та бізнеси України, але ми не плануємо зупинятися на досягнутому.
Веб студія Глянець це гарантія якості та відмінного старту. Наша команда надає повний спектр послуг пов'язаних з розробкою, оптимізацією і просуванням інтернет-магазинів, і корпоративних сайтів. Звернувшись до нас ви можете отримати ресурс, який не тільки готовий до відвідувачів, але і вже починає просуватися. Все що вам потрібно, щоб створити корпоративний сайт або успішний інтернет-магазин це зв'язатися з нашими представниками та оформити відповідне замовлення. Наша команда відразу ж приступить до розробки вашого онлайн магазину і докладе всіх зусиль, щоб ви змогли досягти успіху в наміченому напрямку.
Після того як фундамент успішного бізнесу в інтернеті, тобто інтернет-магазин або корпоративний сайт – готові, настає черга просування. Пошукове просування це ціле мистецтво, в якому головне це правильно розставити пріоритети. Щоб досягти успіху в просуванні інтернет-магазину або корпоративного сайту, вам необхідно врахувати всі неточності, наявні на вашому сайті, а також підігнати його показники до необхідних пошукових алгоритмів. Замовляючи створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви тим самим зводите до нуля кількість необхідних виправлень, але якщо у вас вже є працюючий інтернет-магазин і ви хочете адаптувати його під нинішні вимоги пошукових алгоритмів – вам належить довгий шлях.
Для того, щоб зробити цю статтю максимально ефективною, ми зібрали чек-лист, в якому детально розповіли про кожен етап, який вам буде потрібно пройти для ефективного просування. Кожен з описаних пунктів має величезне значення і вплив на показники вашого сайту, а тому пропустити неважливі у вас не вийде. Приділивши кожному моменту значення і достатню кількість часу, ви помітно збільшите шанси свого інтернет-магазину на успіх і бажаний рівень прибутку.
Що ж стосується самого чек-листа, то перелік пунктів яким вам варто приділити свою увагу, виглядає наступним чином:
1. Аудит інтернет-магазинів конкурентів
Кращий спосіб щось зробити без зайвих вкладень, це вчитися на чужих помилках. Аналізуючи сайти своїх конкурентів, ви можете отримати багато цікавої інформації, але для того, щоб аудит конкурентів був дійсно ефективним – найкраще звернутися до фахівця. Фахівець в області аудиту зможе досконально вивчити інтернет-магазини ваших конкурентів, проаналізувати їх маркетингові канали та маркетингові кампанії, з метою вивести найбільш успішні. Таким чином, у ваших руках виявляться дані, для отримання яких вашим конкурентам довелося безліч разів помилитися. Вам же потрібно буде вибрати найбільш відповідні для вас маркетингові кампанії та запустити їх.
Аудит конкурентів не тільки може допомогти вам визначитися з маркетинговою кампанією. Наприклад, аналіз сайтів ваших суперників може помітно розширити семантичне ядро вашого сайту, забезпечивши його більш ефективними пошуковими запитами. Так ви зможете заощадити кошти на оновленні семантичного ядра – оновивши вже наявні.
Крім того, ви також можете взяти приклад з конкурентів, що стосується акцій. Відстежуючи успіхи конкурентів ви можете отримати доступ до величезної кількості необхідної інформації, а якщо ви звернетеся до фахівця – то важливість цих даних стане ще вище. Таким чином, почавши з аудиту конкурентів, ви отримаєте всі дані, необхідні для запуску ефективних маркетингових кампаній без зайвих вкладень.
2. Юзабіліті інтернет-магазину
Пошукова оптимізація це метод просування, який безпосередньо залежить від пошукових алгоритмів. Саме за допомогою них ваш сайт стає популярним, а тому їм варто приділяти особливу увагу. В цей момент компанія Гугл вирішила зробити метою максимальний комфорт користувачів, і важливість юзабіліті на цьому тлі сильно збільшилася.
Створюючи інтернет-магазин під ключ, фахівці завжди намагаються створити те, що сподобається замовнику. Той же принцип застосовується з боку власника інтернет-магазину стосовно клієнта. Вам необхідний інтернет-магазин, який буде зрозумілий користувачеві, і який буде вимагати мінімальну кількість часу для пошуку відповідного товару та оформлення відповідного замовлення.
Звернувшись за розробкою до веб студії Глянець ви зможете отримати юзерфрендлі сайт, який не буде створювати проблем вашим клієнтам. Наші фахівці розроблять інтуїтивну структуру та оформлення, яке не буде ввергати користувачів в ступор, завдяки чому їм буде куди простіше орієнтуватися, а значить оформлення замовлення буде проходити куди швидше.
Ще один важливий момент, що стосується юзабіліті інтернет-магазину, це швидкість його завантаження. З недавніх пір швидкість завантаження матеріалів на сторінці стало одним з найважливіших факторів ранжування, а тому даному параметру слід приділити якомога більше часу. Ми вже розповідали в нашому блозі про те як вплинути на швидкість інтернет-магазину, а тому в даному блоці ми поділилися лише короткою інформацією.
Найчастіше проблеми зі швидкістю завантаження сайту пов'язані із зайвими символами в коді, надто довгою адресою або великою кількістю редиректів. Не менш часто зустрічаються проблеми з оформленням сторінок, а точніше – з великою кількістю якісних і "важких" зображень, які й гальмують завантаження сторінки. Для того, щоб домогтися бажаної швидкості, вам слід задуматися над тим, щоб звернутися до фахівців в області оптимізації інтернет-магазинів та інших веб ресурсів.
Водночас замовивши створення інтернет-магазину під ключ і його оптимізацію у фахівців веб студії Глянець, вам не доведеться переживати щодо швидкості, і інтуїтивності. Наші фахівці не тільки створять інтуїтивну структуру сайту, але і подбають про те, щоб кожна сторінка вашого інтернет-магазину завантажувалася якомога швидше. Відповідаючи вимогам нинішніх факторів ранжування, ви можете не тільки ефективно просуватися в пошуковій видачі, але і використовувати характеристики свого сайту як контраргумент проти своїх конкурентів. Таким чином, навіть якщо ваші конкуренти вже давно на ринку – але їх сайти не відповідають вимогам пошукової системи, ваш сайт буде просуватися куди ефективніше, ніж їх інтернет-ресурси.
3. Робота над семантичним ядром і пошуковими запитами
Семантичне ядро – це серце вашого інтернет-магазину і його просування. Саме за допомогою правильно підібраної семантики, ваш інтернет-магазин завтра може стати лідером пошукової видачі або так і залишитися на її задвірках.
Для того, щоб створити ефективне семантичне ядро інтернет-магазину, вам буде потрібно заручитися підтримкою фахівця. Вся річ у тому, що той розмір семантичного ядра інтернет-магазину помітно перевершує розмір семантичного ядра корпоративного сайту. Якщо для сайту достатньо декількох тисяч пошукових запитів, то для великого інтернет-магазину таких запитів може бути десятки тисяч. Для того, щоб відсортувати всі запити по складності та популярності, вам буде потрібна величезна кількість часу, а відстежити мінус слова буде ще складніше. Звернувшись до фахівця в області збору семантики, ви тим самим зможете гарантувати собі те, що на сайт буде надходити тільки цільовий трафік, а ваша РРС реклама якщо ви її запустите – не буде приводити на сайт не зацікавлених користувачів.
Семантичне ядро також використовується для оформлення сторінок інтернет-магазину. Саме семантика береться в якості переліку ключових запитів, якими та насичуються сторінки вашого онлайн магазину. В кінцевому підсумку після заповнення всіх сторінок контентом, ви отримуєте сторінку, релевантність якої безпосередньо залежить від якості вашого семантичного ядра, а також пошукових запитів, які були використані в ході створення контенту. Приділивши достатню увагу семантичному ядру і звернувшись до фахівця для його створення – ви можете не тільки заощадити свій час, але і гроші.
4. Внутрішня оптимізація сайту
Створення інтернет-магазину має багато спільного з написанням книги. Формуючи структуру інтернет-магазину, ви начебто ділите майбутню книгу на розділи, в той час, як найголовнішим в книзі є текст. Те ж саме відбувається і з інтернет-магазином коли ви беретеся за його внутрішню оптимізацію.
Внутрішня оптимізація інтернет-магазину по більшій мірі це робота з заголовками та дескрипшенами сторінок. Тому ці елементи сторінки багато в чому визначають її релевантність, а тому їм також слід приділити особливу увагу. Використання на сторінці відповідних ключових запитів, правильно оформлені тайтли та дескрипшени можуть багато в чому допомогти вам швидше вивести сайт в топ, але це ще не все.
Як ми й говорили раніше одним з найважливіших факторів зараз, є юзабіліті. При внутрішній оптимізації про нього також не варто забувати. Забезпечуючи контент на сторінках свого інтернет-магазину посиланнями на інші сторінки, ви не тільки здатні спростити навігацію по сайту, але і заощадити час своїм користувачам. Більш того, використовуючи анкерні посилання в тексті, ви також можете зробити свій інтернет-ресурс більш легко читаним для пошукових роботів, що своєю чергою спростить процес індексації сайту.
Таким чином, правильно налаштувавши перелінковку між сторінками, спираючись на використовувані ключові запити, а також інтереси користувачів, ви одночасно можете поліпшити показники відвідуваності по сторінках, адже тепер користувачам буде куди легше їх знайти – і спростити завдання пошуковим роботам.
Слід зазначити, що чим швидше сторінки вашого інтернет-магазину пройдуть індексацію – тим швидше на ваш сайт стане надходити трафік і тим швидше він почне просуватися. Тому оптимізуючи контент або зображення на сторінках, попередньо переконайтеся в тому, що оптимізована сторінка проіндексована і всі зміни вашого сайту вже доступні в пошуковій видачі.
Не варто забувати й про адаптивність, адже вона також належить до внутрішньої оптимізації. Створюючи інтернет-магазин під ключ, вам слід пам'ятати про те, що в сучасному світі левова частка користувачів користується інтернетом виключно за допомогою смартфонів. Створивши інтернет-магазин, який коректно відображається на мобільних пристроях і дозволяє вільно замовляти товари шляхом декількох кліків – ви можете досягти лояльності своїх клієнтів і тим самим мотивувати їх на повторні покупки.
Також адаптивність дизайну відноситься до юзабіліті і як ми пам'ятаємо саме юзабіліті зараз головний критерій ранжування. Чим зручніше вашим клієнтам купувати – тим більше трафіку до вас приходить з пошукової системи, і тим більше у вас стає клієнтів. Запустити цю машину просування можна тільки відповідально підійшовши до оформлення всіх необхідних сторінок, тайлів, дескрипшенів і спроектувати сайт з урахуванням адаптивності дизайну.
Ось і підійшов до кінця наш чек лист по оптимізації інтернет-магазину для пошукового просування. У цьому чек листі ми відзначили найголовніші параметри та пункти, на які вам слід звернути особливу увагу, але це ще не все.
Сама по собі оптимізація складається з десятків рішень і кроків, які необхідно зробити власнику сайту. Якщо у вас ніколи не було досвіду в оптимізації, але ви хочете гарантовано отримати результат – вам слід задуматися над тим, щоб звернутися до фахівців. Спеціаліст з досвідом, без труднощів, може допомогти вам з оптимізацією інтернет-магазину і зробити його маркетингові кампанії разом з пошуковим просуванням, ще більш ефективними.
Що ж стосується фундаменту, то закономірно, що саме якість онлайн магазину є вирішальним фактором в питаннях ефективності просування. Якщо ви тільки плануєте розробку онлайн магазину і ще не визначилися з компанією – ми готові вам допомогти!
Веб студія Глянець вже понад 13 років займається розробкою онлайн магазинів і створенням корпоративних сайтів. За цей час ми не тільки зуміли зібрати величезний досвід, але і розробили сотні успішних інтернет-ресурсів. Працюючи з нами ви гарантовано отримаєте не тільки якісний, але і перспективний інтернет-ресурс в найкоротші терміни. Відвідайте портфоліо веб студії Глянець і особисто переконайтеся в якості нашої роботи.
Якщо ви вже готові замовити створення інтернет-магазину під ключ, то все що вам потрібно зробити це скористатися контактами, опублікованими на нашому сайті. Наш фахівець розповість вам про деталі нашої роботи, наші послуги та заслуги. Якщо ж у вас є питання щодо конкретних послуг веб студії Глянець, але ви поки не готові замовити створення інтернет-магазину під ключ – ви завжди можете звернутися до наших фахівців за допомогою онлайн чату. Там наш представник відповість вам на всі питання пов'язані з послугами веб студії Глянець.
Замовте створення інтернет-магазину під ключ сьогодні, запустіть розробку і почніть свій бізнес вже завтра! Станьте лідером обраної вами ніші разом з якісним інтернет-магазином, створеним компанією Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту