Створення інтернет-магазину у кінці 2020 року, як запустити успішний бізнес
2020 рік став показовим для багатьох видів бізнесу. Ситуація з пандемією завдала неймовірної шкоди абсолютно всім нішам, зокрема торгівлі та підприємствам харчування. Постійна загроза повного локдауну не давала нормально вести бізнес протягом усього року, а споживачі кілька разів думали перед тим, як зробити покупку.
З огляду на весняний локдаун багато підприємців задумалися про перенесення свого бізнесу в інтернет. Інтернет-магазини одягу, доставки харчових продуктів, 2020 рік можна назвати не тільки роком карантину, а й роком прориву, адже саме через ситуацію, що склалася, багато чого в житті людей стало доступно з екрана смартфона і не можна заперечувати, що це набагато зручніше.
Перехід в інтернет торгівлю це не просто вибір підприємців, це спосіб виживання для бізнесу, адже дивлячись на тенденції 2020 року можна з усією відповідальністю заявити що 2021 рік буде не набагато легших для підприємців. Багатьом ще належить наростити свої колишні обсяги товарооборотів, але є і ті хто не зазнав великих втрат навіть в період карантину. Хто ж ці люди та що за бізнес вони вели?
Це такі ж підприємці, які запустили інтернет-магазини раніше ніж це стало необхідно з точки зору виживання бізнесу. Завдяки початковій націленості на інтернет торгівлю вони зазнали втрат незрівнянно менших, ніж власники бізнесів з фізичними точками обслуговування, а рекламуючи свій бізнес в інтернеті — такі підприємці ще й заощадили на фізичній рекламі.
Але чи знайдеться ще місце в інтернеті для нових інтернет-магазинів? Чи варто в кінці 2020 року запускати інтернет-магазин і як це відіб'ється на ваших доходах. Які кроки необхідно зробити для успішного запуску бізнесу і чиєю допомогою заручитися? У цій статті ми постараємося детально розглянути питання потреби запуску інтернет-магазину у 2020 році, а також розглянемо кілька важливих моментів, які ще на етапі створення здатні прогнозувати успішність вашого інтернет-ресурсу. Почнемо!
Як створити інтернет-магазин: З чого почати проектування
Створення інтернет-магазину це досить складний і багатогранний процес, який ділиться на кілька етапів. У цій статті ми розглянемо самі стартові, а саме — вибір ніші, оформлення зовнішнього вигляду і запуск перших рекламних компаній. Це ті завдання, які вам необхідно буде виконати в першу чергу для того, щоб ваш інтернет-магазин став дійсно успішним і популярним.
Інтернет-магазин як і багато чого в інтернеті й не тільки — це в першу чергу проект. У кожного проекту є певна структура і план дій, згідно з яким ви зможете рухатися набагато продуктивніше ніж якщо будете хапатися за все підряд і не доробляти намічену роботу.
Перше що вам необхідно зробити при створенні інтернет-магазину це вибрати нішу, в якій безпосередньо ви плануєте торгувати. Ніш існує величезна кількість, але є і ті ніші, які попри кількість компаній та інтернет-магазинів ніколи не будуть повністю заповнені, адже продукти, які реалізуються в цих нішах необхідні кожній людині для нормального життя. Завдяки любові людей до постійного пошуку чогось нового такі ніші ніколи не будуть заповнені "під зав'язку". Ви в будь-який момент можете відкрити інтернет-магазин в одній з них і у вас так чи інакше будуть клієнти. Кількість цих клієнтів безпосередньо залежить від ваших подальших рішень, ну а поки, давайте детально розглянемо ті ніші, в яких ви можете почати працювати сьогодні і потенційні споживачі зустрінуть вас досить радо. Ці ніші виглядають наступним чином:
- Одяг, взуття
- Побутова техніка та електронні прилади
- Харчові продукти
- Дитячі товари
- Товари для дому
- Спортивний інвентар
- Автомобільні комплектуючі
- Будівельні та оздоблювальні матеріали
- Подарунки та сувеніри
- Фармацевтичні препарати
Товари кожної з цих груп користувачі споживають і використовують кожен день, а значить і попит на них практично не вичерпується. Крім стандартних "нескінченних" груп товарів, які користувачі потребують кожен день з появою ризику повного або часткового карантину також з'явилися групи товарів, які стали більш цікаві для споживачів. Такий інтерес з боку потенційних покупців обумовлений саме ситуацією з самоізоляцією та іншими наслідками пандемії. Групи товарів з підвищеним попитом виглядають наступним чином:
- Медикаменти та засоби індивідуального захисту
- Харчові продукти
- Електронні прилади
Підвищений попит кожної з цих трьох категорій товарів пояснюється потребою ваших потенційних клієнтів. І якщо потреба в медикаментах і харчових продуктах навіть за відсутності епідемії заснована на життєво важливих потребах людства, то популярність електроніки пояснюється жагою споживачів до розваг, особливо в умовах повного карантину.
Якщо ви хочете відкрити свій інтернет-магазин і в даний момент шукаєте нішу, яка дасть вам можливість заробити — зверніть уваги на найбільш потрібні групи товарів. Торгівля дорогими автомобілями або нерухомістю це вкрай прибутковий бізнес, але в умовах карантину його попит різко знижується, а потік клієнтів йде на спад. Якщо ви хочете отримати максимальний результат і хороший оборот фінансів в перспективі — виберіть групу товарів, яка завжди буде потрібна споживачеві.
Як створити прибутковий бізнес: Вивчаємо цільову аудиторію вашого інтернет-магазину
Вибір ніші в якій ви будете надалі працювати дуже важливий для вашого майбутнього інтернет-магазину, але що ще більш важливо так це ваша цільова аудиторія.
Цільова аудиторія це споживачі, які так чи інакше можуть бути зацікавлені в ваших товарах або співпраці з вашою компанією. Без цільової аудиторії ваш бізнес не зможе бути прибутковим, адже цільова аудиторія це ваші потенційні покупці, яких ви можете зацікавити різними способами. Про те, як зацікавити споживача і в цілому знайти його ми поговоримо трохи пізніше, а зараз обговоримо як же створити інтернет-магазин таким чином, щоб рано чи пізно він з'явився на екрані вашого потенційного клієнта.
Для того, щоб зацікавити свою цільову аудиторію, вам потрібно знати про неї якомога більше. Чим більшу кількість інформації ви маєте у своєму розпорядженні, там вище шанси що вам вдасться задовольнити всі потреби ваших потенційних клієнтів, а ваш товарообіг почне рости в гору. Дослідження аудиторії вкрай скрупульозний процес, що вимагає від вас вправності та певних умінь. Якщо ви ніколи раніше не займалися чимось подібним — щоб уникнути помилок і неточностей в даних досліджень краще зверніться за допомогою до професіоналів.
Студія створення сайтів Глянець займається створенням інтернет-магазинів під ключ і дослідженнями цільових аудиторій вже більше 12 років. За час свого існування дизайн-студія Глянець створила понад 1200 різноманітних інтернет ресурсів, а кількість рекламних компаній спроектованих співробітниками компанії й зовсім не злічити. Співробітники студії, це дипломовані фахівці, здатні допомогти вам провести всі необхідні дослідження, пов'язані з вашою цільовою аудиторією і надати вам повний звіт, який знадобиться вам для проектування успішного інтернет-магазину. Якщо ви раніше ніколи не займалися інтернет-магазинами, то веб студія Глянець може допомогти вам відкрити свій ресурс.
Фахівці студії зберуть для вас всю необхідну інформацію, спроектують структуру і зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину, відповідно до усіх ваших побажань та тенденцій. Якщо ви хочете захистити себе від можливих помилок самостійного створення інтернет-ресурсів — замовте створення інтернет-магазину в студії розробки сайтів Глянець і отримаєте висококласний продукт в стислі терміни. Команда студії проведе всі необхідні дослідження і розповість вам як управляти власним інтернет-магазином, а на виході ви отримаєте якісний ресурс, який зможе принести вам прибуток.
Залишити заявку на створення свого інтернет-магазину та ознайомитися з іншими послугами веб студії Глянець ви можете відвідавши сайт студії. Ознайомитися з роботами студії Глянець ви можете відвідавши вкладку портфоліо на сайті, а для того, щоб отримати відповіді на всі ваші запитання, вам достатньо відвідати вкладку контакти або використати онлайн чат з менеджером студії. Цей чат розташований на всіх сторінках сайту і в ньому менеджер компанії зможе відповісти на ваші запитання щодо тих чи інших послуг студії.
Як зробити свій інтернет-магазин популярним: Створення реклами та акційних пропозицій
Створення якісного інтернет-магазину це не все що вам необхідно зробити для успішного старту в інтернет торгівлі. Як і у звичних нам фізичних магазинах — в інтернет торгівлі багато що залежить від реклами та її якості. Існує безліч каналів просування, за допомогою яких ви можете зробити свій інтернет-магазин популярним і цікавим для потенційних користувачів. Але реклама це щось більше ніж просто вигідні пропозиції.
На відміну від звичної нам фізичної реклами, яку споживач може побачити просто гуляючи по вулиці, реклама інтернет-магазинів вигідно відрізняється для власників подібних ресурсів. Вона набагато розумніша ніж здається, а її правильне налаштування може подарувати вам тисячі відвідувань і сотні постійних клієнтів, за умови наявності цікавої пропозиції та правильного налаштування рекламної компанії.
Перше з чого вам слід почати це запуск декількох контекстних рекламних оголошень. Такі оголошення допоможуть вашому інтернет-магазину отримати перших клієнтів та запустять процес просування вашого інтернет-магазину. Про контекстну рекламу ми розповідали вам у статті "контекстна реклама, що це таке", там же ви можете дізнатися і про її різновиди та особливості її структури.
Створення інтернет-магазину це дуже важливий крок для вашої підприємницької діяльності і як будь-який бізнес, інтернет торгівля не любить зволікань. Якщо ви зважитеся створити свій інтернет-магазин не маючи при цьому ніякого досвіду, будьте готові до того, що вас чекають десятки виправлень і правки інтерфейсу, адже він повинен бути інтуїтивно зрозумілим і працювати як годинник. Якщо ви не готові до подібних процесів, рекомендуємо вам звернутися до професіоналів, здатних допомогти вам створити свій інтернет-магазин не витрачаючи при цьому свій особистий час.
Створення інтернет-магазину в Києві: Створюємо інтернет-магазин в три кліка
Якщо вашому бізнесу необхідний інтернет-ресурс і ви в пошуках студії, здатної створити для вас інтернет-магазин під ключ з урахуванням всіх ваших побажань — дизайн-студія Глянець рада допомогти вам у цьому питанні. Команда Глянець це дипломовані фахівці з величезним досвідом створення інтернет-магазинів в самих різних нішах. Якщо вашому бізнесу необхідно просування і ви хочете зайняти свою нішу в інтернет-просторі, то дизайн-студія Глянець допоможе вам спроектувати ваш інтернет-магазин відповідно до усіх ваших побажань. Фахівці студії розроблять для вас інтуїтивну структуру сайту, а дизайнери втілять всі ваші ідеї, пов'язані з оформленням сайту. Якщо відразу після створення свого інтернет-ресурсу ви хочете приступити до його просування — маркетологи студії допоможуть вам і з цим. Маркетинговий відділ студії Глянець допоможе вам спроектувати та запустити рекламні кампанії, які дадуть можливість вашій цільовій аудиторії ознайомитися з вашим ресурсом і купити необхідні продукти.
Дизайн-студія Глянець займається створенням інтернет-ресурсів вже більше 12 років, і за цей час в портфоліо студії назбиралося більше тисячі різноманітних сайтів. Якщо перед замовленням послуги яка вас цікавить у веб студії Глянець ви б хотіли подивитися на приклади робіт команди, тоді відвідайте вкладку портфоліо на сайті студії. Для того, щоб залишити заявку на створення інтернет-магазину, або ознайомитися з іншими послугами студії вам достатньо відвідати сайт і перейти у відповідні вкладки.
Якщо у вас виник ряд питань щодо послуг студії, ви можете зв'язатися з менеджером компанії Глянець телефоном або через електронну пошту, зазначені у вкладці контакти. Також ви можете звернутися за допомогою до онлайн чату, в якому менеджер відповість на всі ваші запитання, пов'язані з майбутнім проектом. Заощаджуйте свій особистий час звернувшись до фахівців і працюйте з якісним продуктом, створеним веб студією Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту