Контекстна реклама не приносить очікуваних результатів, в чому причини і як з ними впоратися
Переоцінити внесок контекстної реклами в розвиток інтернет-ресурсів досить складно, адже буквально кожен інтернет-магазин і новинний сайт в Інтернеті просувається і розвивається завдяки контекстній рекламі та зокрема Google Ads. Створення контекстної рекламної кампанії це справа, що вимагає певного багажу знань і умінь, а також даних щодо цільової аудиторії і попиту на ринку в цілому.
Але чому ж такий універсальний інструмент може не приносити абсолютно ніякого результату? Чому інтернет-магазин відвідують не зацікавлені користувачі і як направити свою цільову аудиторію у свій інтернет-магазин? На ці питання, так само на питання "як з цим впорається?" ми постараємося відповісти в цій статті, почнемо!
Контекстна реклама і складнощі з її запуском
Як і будь-який багатофункціональний інструмент контекстна реклама має ряд своїх складнощів і моментів, помилка в яких може коштувати вам всього рекламного бюджету. В одній зі статей ми вже розбирали помилки при створенні контекстної рекламної компанії, здатні звести нанівець весь потенціал вашого ресурсу, але це не єдині причини через що показники вашого інтернет-магазину можуть не поповзти вгору після запуску рекламної компанії.
Таких причин існує ціла безліч і сьогодні ми постараємося не тільки розглянути питання виникнення труднощів і відсутності зростання показників на вашому ресурсі, але і розглянути варіанти, як можна уникнути причин, через які контекстна реклама перетворюється в марну витрату фінансів.
Чому контекстна реклама не приносить бажаний результат?
Причинами відсутності бажаних показників після використання контекстної рекламної кампанії може бути безліч факторів. Слід розуміти що ринок попиту це не математика, де все зрозуміло і незмінно. Інтернет маркетинг постійно змінюється і для успішного просування свого інтернет-ресурсу вам не тільки слід постійно відстежувати зміни, але і відповідати їм.
Крім змін в інтернет маркетингу слід врахувати, що такий багатофункціональний інструмент як Google Ads також поступово змінюється, обростаючи новими функціями та вимагаючи збільшений обсяг даних для коректної роботи всіх нововведень.
Незважаючи на всі зміни в маркетингу і Google Ads існують помилки, які щорічно роблять сотні тисяч власників інтернет-ресурсів, через незнання тонкощів контекстних рекламних кампаній і в цілому спрямованості роботи сервісу. Найчастіше ці помилки виглядають наступним чином:
- Створення слабкого оголошення
Слабке пошукове оголошення одна з причин, через які зростання продажів і конверсії на вашому сайті можна не чекати. Слабкими оголошеннями вважаються оголошення, які не здатні показати вашому потенційному покупцеві вигоду роботи саме з вашою організацією. Як правило, такі оголошення складаються з набору ключових слів, іноді навіть не пов'язаних між собою одним змістом. Таке оголошення не здатне принести бажані результати, кількість переходів і можливо навіть конверсія на вашому інтернет-ресурсі трохи зросте, але до очікуваних вами цифр швидше за все ці показники будуть далекі.
Для того, щоб не пожинати плоди створення слабкого рекламного оголошення рекомендуємо вам перед проектуванням рекламної компанії уважно досліджувати власний магазин в пошуках вигоди. Чи відрізняється ваша ціна за товар або послугу від ціни найближчих конкурентів? Що ви можете запропонувати потенційному покупцеві крім покупки вашої продукції? Такі речі як безкоштовна доставка, консультація з майстром або приємний бонус — здатні підкупити навіть самих незговірливих представників вашої цільової аудиторії.
- Вартість залучення клієнта і градація прибутку після покупки
Даний параметр неймовірно важливий не тільки для запуску контекстної реклами, але і для вашого бізнесу в цілому. Як і в будь-якому фінансовому питанні, важливо щоб показники витрати\доходи були рівні або ж доходи переверщували витрати, але в контекстній рекламі буває навпаки.
Якщо ви тільки відкрили свій інтернет-магазину і не маєте досвіду в створенні контекстної реклами, ви запросто можете припуститися помилки в розрахунках бюджету і налаштуваннях самої реклами, що в підсумку може стати причиною вашого банкрутства. Так може статися в тому випадку, якщо вартість залучення вашого потенційного покупця буде стояти більше, ніж ваш чистий прибуток з продажу того чи іншого товару, або послуг, які ви надаєте.
Уникнути цього можна грамотно плануючи рекламний бюджет і знаючи показники своєї цільової аудиторії. Якщо ви не маєте досвіду в дослідженні та отриманні інформації про свою ЦА, або ви стурбовані вигідністю ведення своє рекламної компанії — ви завжди можете звернутися за допомогою до професіоналів. Студія створення сайтів Глянець вже 12 років займається проектуванням і запуском контекстних рекламних кампаній для інтернет-ресурсів, залучених в різних галузях. Студія Глянець створила понад 1200 різноманітних сайтів, які й до цього дня прекрасно просуваються, мають високі показники конверсії та відвідувань за рахунок рекламних компаній які спроектувала студія.
Ознайомитися з прикладами робіт веб студії Глянець, дізнатися які ж послуги надає студія і замовити необхідну вам — ви можете відвідавши сайт студії Глянець. Якщо ж у вас виникли якісь питання або вам необхідна консультація професіонала ви можете зв'язатися з менеджером студії за допомогою інформації з вкладки контакти або за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту веб студії Глянець.
- Оптимальна позиція для вашого рекламного оголошення
На сторінках Google користувач може бачити до 5 рекламних оголошень, троє з них розташовані в самому верху сторінки й ще два оголошення знаходяться внизу. Та частина сторінки, де найчастіше з'являється ваше рекламне оголошення і є його позицією.
Перші дві позиції найдорожчі через те, що до них звертаються, як правило, самі платоспроможні клієнти. Зважаючи на свою ціну дані позиції можуть несприятливо позначитися на вашому бізнесі, адже якщо ваш ресурс зовсім молодий, а рекламний бюджет не є величезним — така реклама може просто привести вас до банкрутства.
З іншого ж боку, нижні рекламні оголошення мають меншу вартість, але і меншу відвідуваність. Для того, щоб ваша рекламна кампанія була максимально вигідною вам слід постійно тестувати різні позиції, для розуміння найоптимальнішої позиції для своєї реклами. Як ми вже говорили маркетинг постійно змінюється, а значить і факт того, що перше оголошення саме клікабельне також змінюється від ситуації. Якщо ви можете надати своєму потенційному клієнту цікаву і вигідну пропозицію, при цьому ваша пошукова контекстна реклама буде налаштована з урахуванням всієї доступної інформації про вашу цільову аудиторію — займає ваша реклама другу або четверту позицію буде вже не так важливо.
- Зупинка трансляції рекламної компанії
Причин для того, щоб зупинити трансляцію реклами може бути безліч, до них відносяться низька клікабельність на старті, перероблення сайту і ще багато чого. Здавалося б, що особливо в тому, щоб зупинити рекламну компанію, якщо вона не приносить бажаного результату, але як би не так. Google Ads вкрай прогресивний інструмент який постійно вдосконалюють свої алгоритми. При запуску КМС щодня алгоритми Google збільшують охоплення вашого оголошення і самостійно відмовляються від публікації на тих майданчиках, де показники залученості користувачів нижче всього. Таким чином з кожним новим днем показники вашого рекламного оголошення можуть зростати, завдяки самонавчальній системі Google. Коли ж ви зупиняєте трансляцію свого рекламного оголошення, всі напрацьовані раніше дані анулюються і надалі вашій рекламі знову належить пройти цей тернистий шлях.
Завдяки тому, що Google Ads має у своєму розпорядженні всі можливості щоб самостійно навчатися дуже важливо щоб ваша реклама спочатку була налаштована вірно. Якщо при плануванні використовуваних ключових слів були допущені мінус слова, або ж інформація про вашу цільову аудиторію на момент старту кампанії вже застаріла, навіть враховуючи можливості алгоритмів Google результати вашого оголошення можуть бути нижче, ніж ви планували.
Щоб уникнути подібної ситуації та дати можливість алгоритмам Google працювати злагоджено на благо вашого інтернет-магазину рекомендуємо вам при проектуванні рекламної компанії звертатися до професіоналів студії Глянець. Співробітники дизайн-студії Глянець допоможуть вам підібрати найбільш релевантні ключові слова і проведуть дослідження вашої цільової аудиторії, для того щоб ви знали на що згодом слід орієнтуватися при вдосконаленні свого ресурсу. Команда студії Глянець також займається створенням інтернет-магазинів під ключ, вже 12 років веб студія допомагає власникам інтернет-магазинів і сайтів з просуванням їх дітищ і створенням власних ресурсів. Для того, щоб ознайомиться з усіма послугами компанії Глянець або залишити заявку на цікаву для вас послугу, вам необхідно всього лише відвідати сайт студії та залишити свою заявку. Менеджер компанії зв'яжеться з вами в найкоротші терміни для уточнення деталей і підтвердження плану робіт.
- Відсутність адаптації під мобільні пристрої
У наш час левова частка користувачів Інтернету використовує смартфони для замовлення послуг або покупки необхідних товарів. Частка користувачів смартфонів настільки велика, що вже давно перевершила в цьому плані користувачів десктопних рішень. Саме тому для просування вашого інтернет-магазину так важлива наявність мобільної адаптації сайту. Комфорт вашого потенційного покупця, це фактор який є вирішальним в прийняття ним рішення про придбання або замовлення тієї, чи іншої послуги. Якщо ви хочете швидко і грамотно просунути свій ресурс — мобільна адаптація сайту це, то що Вам безумовно необхідно.
Студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних зі створення сайтів та інтернет-магазинів. Спеціалісти студії можуть створити для вас мобільну версію сайту, користуватися якою зможуть всі користувачі смартфонів, в не залежності від діагоналі екрану. Крім мобільної адаптації студія створення сайтів Глянець також надає послуги розробки First Mobile Design. Якщо ви тільки замислюєтеся над запуском власного інтернет-магазину і шукаєте студію здатну створити інтернет-магазин для вас, веб студія Глянець допоможе вам у цьому питанні. Враховуючи популярність мобільних пристроїв ви також можете замовити створення First Mobile Design або ж цілого мобільного додатку, спеціально розробленого для вашого інтернет-ресурсу. Ознайомитися з усіма послугами студії та подати заявку на послугу яка вас зацікавила ви можете відвідавши сайт веб студії Глянець.
Висновок
Створення привабливої та успішної рекламної компанії це тонка справа, що вимагають від вас вправності та певних знань. Кожна з перерахованих вище помилок може привести до того, що весь потенціал вашої рекламної компанії опуститься до нуля, а рекламний бюджет буде буквально танути на очах. Для того, щоб уникнути подібної ситуації й грамотно просувати свій інтернет-ресурс рекомендуємо вам звертатися виключно до професіоналів.
Zamów stronę już teraz!
Tylko jeden krok do Twojej idealnej strony internetowej