Різновиди корпоративних сайтів, якими вони бувають і для чого вони потрібні
Корпоративні сайти, це прекрасний інструмент для просування вашого бізнесу. Корпоративні сайти можуть вирішити безліч завдань, пов'язаних з просуванням і створенням іміджу вашої компанії. Завдяки запуску корпоративного сайту вам буде набагато простіше заявити про себе світу і знайти потенційних клієнтів, адже інтернет маркетинг приносить куди більше користі ніж стара добра фізична реклама.
Що таке корпоративний сайт і його базові функції ми розглянули в статті "Корпоративні сайти, що це і для чого вони потрібні". Але крім базового функціонала існують також спеціалізовані корпоративні сайти, а точніше сказати саме поняття корпоративний сайт ділиться на кілька видів. Які ж види корпоративних сайтів бувають? Для якого бізнесу який вид корпоративного сайту підійде краще за інших? І яких результатів в цілому можна очікувати від того, чи іншого виду корпоративного сайту? Сьогодні ми постараємося розібратися в цьому і відповісти на всі питання. Почнемо!
Різновиди корпоративних сайтів
Корпоративні сайти, це неймовірно багатогранний інструмент, який при вмілому використанні може принести популярність вашій компанії. Про те, з чого складається базовий функціонал корпоративних сайтів ми вже розповіли, але в чому завдання спеціалізованих корпоративних ресурсів? Чим умовно відрізняються один від одного корпоративний сайт-візитка і корпоративний інформаційний портал? Нумо розберімося.
Розділити корпоративні сайти можна на три види, кожен з них має своє пряме призначення і певний функціонал, який буде приносити користь вашій компанії. Різновиди корпоративних сайтів виглядають наступним чином:
Корпоративний сайт-візитка
Корпоративний сайт-візитка, це відмінне рішення для молодих компаній з новаторськими ідеями або естетичними продуктами. Головною зброєю такого інтернет-ресурсу являється його зовнішній вигляд, адже саме він в першу чергу чіпляє і зацікавлює потенційного клієнта компанії.
Подібний сайт може складатися з декількох сторінок, або зовсім бути односторінковим, головне щоб зовнішній вигляд і контент, розміщений на даному ресурсі максимально зацікавлював користувачів. Зацікавити користувача і переконати його в потребі залишити заявку або зателефонувати — головна мета сайту-візитки.
На такому сайті обов'язково повинні бути контакти компанії, основна ідея і невелика історія появи вашого проекту. Крім даних пунктів на сайті-візитці можна також розташувати кілька красивих фото ваших продуктів. Такий підхід зможе збільшити інтерес користувачів і розширити коло ваших потенційних клієнтів.
Для створення успішного сайту-візитки, вам слід приділити максимальну увагу безпосередньо дизайну даного інтернет-ресурсу. Він повинен бути не перевантажений зайвою інформацією, бути мінімалістичним і при цьому відповідати всім трендам оформлення сайтів поточного року. Такий підхід забезпечить вам підвищений інтерес з боку користувачів, адже як ми знаємо, перше у що закохується споживач, це зовнішній вигляд, далі вже йдуть характеристики продуктів або деталі послуг.
Якщо вашій компанії необхідний якісний корпоративний сайт-візитка, але при цьому у вас немає досвіду роботи з розробкою сучасних дизайнів — веб студія Глянець може допомогти вам створити ресурс вашої мрії.
Студія створення сайтів Глянець ось уже 12 років займається проектуванням і створенням сайтів та інтернет-магазинів під ключ, для компаній з усього світу. Дизайнери студії, на підставі ваших побажань і останніх трендів у сфері оформлення інтернет-ресурсів зможуть створити для вас оформлення, яке повністю відповідатиме вашим вимогам. Для розробки дизайну можуть бути задіяні фірмові кольори або логотипи вашої компанії.
Крім розробки зовнішнього вигляду, фахівці студії Глянець також можуть спроектувати для вас структуру абсолютно будь-якого корпоративного сайту, розробити зручну панель інструментів для користувачів і налаштувати навігацію вашого інтернет-ресурсу. Працюючи з професіоналами студії ви можете бути впевнені в найвищій якості отриманого результату і підтримці студії Глянець надалі. Ознайомитися з послугами компанії Глянець і подати заявку на створення корпоративного сайту під ключ ви можете відвідавши відповідні вкладки на сайті веб студії.
Корпоративний сайт-каталог
У корпоративного сайту-каталогу приблизно ті ж цілі що й у сайта-візитки, але дещо інші інструменти їх досягнення.
Сайти-каталоги, на відміну від сайтів-візиток більш об'ємні, в них може бути безліч сторінок і виконують такі сайти відразу кілька функцій. Сайти-каталоиг так само як і сайт-візитка привертають увагу ваших потенційних клієнтів, але крім цього також являють собою онлайн каталог продукції та канал зв'язку з менеджерами вашої компанії.
Часто на сторінках таких сайтів можна зустріти об'ємні описи продукції компанії, без зазначення вартості товарів. Як правило, так роблять ті компанії, які по ряду угод з ритейлерами або дистриб'юторами не можуть публікувати власну ціну на товар, тому, що вона з більшою ймовірністю буде нижче представленої в магазинах, а такий крок буде кваліфікуватися як демпінг.
Крім представлення продукції або послуг вашої компанії, а також залучення уваги потенційних клієнтів до вашої фірми, сайт-каталог також є каналом зв'язку між потенційними покупцями та менеджерами вашої компанії. Форми зворотного зв'язку й онлайн чати з менеджерами компанії — часті елементи подібних інтернет-ресурсів.
Головними завданнями подібного сайту є не просто залучення уваги користувачів до вашої компанії, а трансформація зацікавленого користувача в клієнта компанії. Для цього в подібних сайтах використовуються естетичні фото товарів компанії, а описи до них пишуть з дотриманням всіх вимог сео адаптації. Сайт-каталог може істотно збільшити ваш товарообіг і в цілому зацікавленість вашим брендом, але тільки в тому випадку якщо він був правильно спроектований.
Якщо вашій фірмі або компанії необхідний якісний сайт-каталог, рекомендуємо вам звернутися до професіоналів, для того щоб уникнути усіляких помилок і зволікань із запуском вашого корпоративного ресурсу.
Корпоративний інформаційний портал
Такий тип корпоративних інтернет-ресурсів в основному використовується організаціями, націленими на надання навчання і всіляких курсів споживачам. Головним завданням такого сайту є не продаж, а презентація вашого продукту. Саме тому найчастіше такі сайти створюють максимально тематичними, щоб при першому ж відвідуванні користувач усвідомлював те, що він потрапив до професіоналів. Якщо йому необхідні послуги даної компанії, він може не сумніватися в якості їх надання.
Відмінним прикладом корпоративних сайтів інформаційних порталів можна назвати безліч інтернет-ресурсів, що презентують школи іноземних мов. Абсолютно все, від пунктів в меню і до оформлення подібного роду інтернет-ресурсів направлено на іноземні мови. Часто для таких сайтів використовуються фони у вигляді прапорів або красивих видів країн, чиї мови може вивчити користувач, замовивши курс або вступивши в дану мовну школу.
Окремим пунктом даних сайтів можна назвати інформаційну наповненість. Для успішного просування подібного роду ресурсу необхідно дотримуватися тонкої межі між інформаційною завантаженістю, і практичним застосуванням представленої інформації. У користувача, який прочитав опис послуг вашої школи іноземних мов, не повинно залишитися ні тіні сумнівів у професіоналізмі ваших викладачів і можливих бонусах, які він отримає по закінченню навчання. Такими бонусами можуть бути дипломи із зазначеним на них рівнем знання мови, або в окремих випадках навіть надання роботи, тут все залежить від специфіки роботи вашої компанії.
Так чи інакше, сайти інформаційні портали в основному спрямовані на отримання розташування і лояльності з боку споживача. Якщо потенційний клієнт вашої фірми зможе відповісти на всі свої питання прочитавши інформацію на вашому корпоративному інформаційному порталі, значить ресурс був спроектований вірно, а споживач з дуже великою ймовірністю незабаром стане вашим клієнтом. Але як же створити подібний сайт?
Для створення подібного інтернет-ресурсу ви повинні знати все про свою цільову аудиторію, її можливі питання, болі та бажання. Знаючи чого саме хоче ваша цільова аудиторія, для чого їй необхідний створений вами курс і на які перспективи розраховує споживач — ви зможете не тільки грамотно спроектувати рекламні компанії, але й скорегувати роботу своєї компанії з метою підняття рівня лояльності з боку клієнтів.
Для того, щоб дізнатися максимум інформації про свою ЦА, вам необхідно провести певні дослідження, з якими вам можуть допомогти професіонали студії розробки сайтів Глянець. Маркетологи компанії Глянець вже більше 12 років займаються дослідженнями цільових аудиторій і проектуванням рекламних оголошень для компаній з усього світу. У портфоліо веб студії Глянець вже більше 1200 різних інтернет-ресурсів і корпоративних сайтів, створених веб-студією Глянець під ключ які й зараз успішно просуваються завдяки рекламним компаніям студії.
Якщо ваш бізнес потребує якісного інформаційного порталу, і ви давно перебуваєте в пошуках справжніх професіоналів своєї справи — веб студія Глянець допоможе вам із запуском ідеального ресурсу для вашої компанії. Студія створення сайтів Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з виробництвом, проектуванням і запуском інтернет-ресурсів для різних компаній. Фахівці веб студії Глянець можуть створити для вас корпоративний сайт під ключ, відповідно до усіх ваших вимог та побажань.
Ознайомитися з усіма послугами, що надаються веб студією Глянець і поглянути на роботи фахівців студії, ви можете відвідавши сайт компанії Глянець і перейшовши у вкладку портфоліо. Для того, щоб замовити необхідну послугу, вам лише необхідно подати заявку на сайті, або зв'язатися з менеджерами студії, скориставшись інформацією з вкладки контакти. Дізнатися відповідь на всі свої питання ви можете написавши менеджеру компанії за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту студії.
Наявність корпоративного сайту може допомогти вашій компанії просунутися вище в результатах пошукової видачі та залучити більше зацікавлених клієнтів. Крім цього, при правильному виборі необхідного вам різновиду корпоративного сайту ви можете збільшити саме ті показники, які необхідні вам для бажаного результату в питаннях товарообігу або кількості потенційних клієнтів. Якщо вашому бізнесу необхідний якісний інтернет-ресурс, студія Глянець може допомогти вам з його створенням
Висновок
Корпоративний сайт вашої компанії це перше, з чим знайомиться ваш потенційний клієнт. Для того, щоб домогтися максимального результату від запуску подібного ресурсу, вам необхідно визначитися, який різновид корпоративних сайтів підходить для вашого бізнесу. Зробивши правильний вибір ви можете бути впевнені в популяризації послуг, що надаються вашою компанією та подальшому зростанні доходів вашої фірми. Для того, щоб не відтягувати запуск корпоративного ресурсу для своєї компанії й не витрачати час на нескінченні правки, плануючи запуск подібного ресурсу віддавайте свою перевагу фахівцям.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту