Професіонали обирають професіоналів.
– «Ми продовжуємо наш спільний проект з компанією «Глянець». Ми вітаємо вас у проекті «Вінниця Business Hub» і нагадаю, що компанія «Глянець» для своїх партнерів, для яких компанія виготовляє сайти, вважає за необхідне не тільки представити своїх партнерів, а дати можливість їм розповісти про свій бізнес. Про те, як сьогодні реалізуються ці бізнес-мережі у нашому інформаційному суспільстві. Наша наступна зустріч відбувається з пані Ларисою. Савицька Лариса Валентинівна – вона директор і співвласник компанії «Флоріан-Т». Компанія «Флоріан-Т» – доволі цікава компанія. Я скажу так – компанія, яка сьогодні займається системами пожежної безпеки. Ви запитаєте: Ну про пожежну безпеку багато хто говорить. Так, вірно. Але ми передчасно відчуваємо це і говоримо про це, і чуємо це від пожежників, яких сьогодні називають «дсн-несівці». Так? Але виявляється, є компанії, які, можливо, у співпраці з ДСНС, займаються тим, що вони забезпечують нашу безпеку. Вони не займаються тушінням пожеж, вони роблять так, щоб ці пожежі взагалі не виникали. Я вірно формулюю, пані Ларисо?
– Так, це точно. Це саме те, чим ми займаємось.
– Уявіть собі, що компанія «Флоріан-Т» існує вже 15 років. Я так розумію, що ви стояли у джерел компанії?
– Так. Знаєте, така приказка «Як досягти успіху? Потрібно знайти свій шлях і стати на ньому кращим». От цей шлях ми обрали 15 років назад. Цей шлях – забезпечити безпеку людей. Цей шлях доволі складний. І цей шлях – надвідповідальний. І тому що, за цим стоїть не тільки безпека будівель, власності клієнтів, наших партнерів. За цим стоїть безпека життя людей. Це дійсно та відповідальність, яку ми взяли 15 років назад. Ми її відчуваємо, несемо за неї відповідальність всі ці 15 років. Цей шлях ми обрали свідомо і йдемо по ньому дійсно 15 років, не поступаючись своїм принципам. Це принципи надання якісних послуг. Це принципи професійності в надані послуг і ці принципи виявилися дійсно вірними. Ми обрали їх вірно. Завдячуючи ним, ми є лідерами на ринку протипожежних послуг не тільки у Вінниці, а й у нашому регіоні західному.
– Пані Ларисо, спробую вам трішки допомогти у формулюванні цієї думки і сформулювати таким чином, що сьогодні є таке модне слово «перфекціоніст». Тобто, людина, яка апріорі робить все якісно, добре, правильно. Ви належите до такої категорії людей? Як ви себе оцінюєте?
– Так, саме так я себе оцінюю. Це, думаю, така риса особисто мого характеру. І напрямок діяльності нашої компанії дуже гарно впливає на наших клієнтах і на результатах нашої праці. Це дійсно створює перешкоди самим нам. Дотримуватись такого шляху в наші не легкі часи, бо за 15 років було все: і кризи, і була спокуса поступитися чимось, відкотитися, десь щось можна зробити чуть дешевше, чуть зробити так, щоб можна було якось виживати, щоб не було так складно. Але ми їх не зраджували. І ми там, де ми є.
– Знаєте чому я про це перепитав. Тому що, зважаючи на те, що в нашій попередній розмові я вияснив. Ну в нашій до ефірній розмові) Що ви одна з найпотужніших компаній в Україні. То я так зрозумів, що саме риса вашого характеру і виявилась, можливо, одним із основним чинників того, що компанія сьогодні успішна і сьогодні є одна із найбільший на українському ринку систем протипожежної безпеки.
– Так. Наша компанія налічує зараз 65 співробітників у нас в складі. Це офіційні співробітники. Всі робітники працюють, отримують офіційну зарплату. «Білу», так скажемо. Компанія сплачує офіційні всі податки і є найбільшим платником податків, які зареєстровані у Вінницькому регіоні, у Вінницькому районі. Ми є дійсно одним з найбільших податкоутворюючим підприємством району. Це все сталося не за один рік. Цей весь шлях привів до того успіху і до тої марки. Знаєте зараз, напевно що, відповідати самим тим вимогам, які ми перед собою поставили постійно ставлячи нові задачі, оце наш такий шлях. І це складно. Досягти успіху, от на ту гору долізти, стати на ту вершину – це пів діла. А втриматись і бути там лідером, коли змінюються вимоги, змінюються тенденції в світі, багато створюється нових компаній, багато факторів, які впливають на те, що навіть той фактор на сьогоднішній день – фахівці, які дійсно масово виїжджають, яких треба утримати, зацікавити людей, щоб вони працювали саме в цій компанії. Наша компанія така, дійсно, особлива і багато нюансів є. Це не може бути якась проста людина. Це мають бути освічені люди, підготовлені до цього. Ми намагаємося створювати умови для їх праці.
– Пані Ларисо,знаю, що певний час тому, а ви краще за мене це знаєте, в нашій країні до поняття системи безпеки, тим більше пожежної, ставились нікчемно. Ситуація змінюється, безсумнівно. І наявність от вашої компанії і те, що вона сьогодні родить – ознака часу. І я б сказав би так, необхідності. От як відчуваєте, ставлення суспільства, ставлення держави до того, що ви сьогодні робите, я маю на увазі, коли з’являються нові об’єкти (житлові, не житлові). От ви зрозуміли моє питання: На скільки люди відчувають необхідність і чи відчуваєте ви зміни у ставленні до, от наприклад, пожежної безпеки? До попередження неприємностей.
– Є таке поняття «культура безпеки», яка має бути в суспільстві. І тоді це питання буде завжди в пріоритеті. Нажаль, у нас культура безпеки зараз знаходиться на дуже низькому рівні і вона….
– Яскраві приклади – горять готелі.
– Горять готелі і токіостари, дитячий той санаторій, що згорів. І багато ін. прикладів: будинки пристарілих в Одесі. Нехтування цими вимогами – за цим стоїть людські трагедії, людські життя. Це дуже серйозно. Говорять, пожежна сигналізація завжди, коли приходять підприємці, бізнесмени, говорять: «Ой, нам аби щось так, щоб пожежний до нас не чіплявся.»
– Тобто воно не настільки працює, на скільки демонструє.
– Так. От прийшов, стоїть і все. То пожежна сигналізація і пожежна безпека не від пожежників, а вона від пожежі. Коли це буде усвідомлення у нас суспільстві, ми вийдемо дійсно на новий рівень. Ми захистимо життя своє, життя дітей. Ми захистимо свої будівлі, ми будемо жити безпечно. Чомусь в Америці зараз при будівництві всіх будинків не виникає взагалі питання. В приватних будівлях, всюди на кухнях та взагалі всюди встановлені детекторі диму, сповіщувачі. Це природно для них. В приватній будівлі завжди це стоїть. І нас приватні будівлі обладнуються системами безпеки вже дійсно тими високо свідомими людьми і дійсно розуміють, що це і за чим стоїть , і які готові вкладатися в свою безпеку.
– Пані Ларисо, в зв’язку з цим таке запитання. Розкрийте секрет. От будується об’єкт. Наприклад, офісно-торговий центр. Коли він будується, я так сподіваюсь, що під час будівництва, під час проектування закладається якісь системи безпеки протипожежної. Скажіть, проектанти цих будівель робиться самостійно, чи от ваша компанія, чи подібні вашій компанії, залучаються якраз до цього проектування з тим, щоб ви допомогли спроектувати систему протипожежної безпеки. Ну і відповідно, встановити їх. Як це відбувається технічно?
– Як правило, при будівництві об’єкта, коли розробляється будівельний проект, будівельники, які вже більш професійні, вони дійсно звертаються до професійних організацій.
– Так мало бути, по ідеї.
– Так воно і є. До організацій, які мають відповідні дозволи на виготовлення таких проектів, де фахівці дійсно розуміються на цьому: на всіх будівельних нормах, на всіх протипожежних нормах. Розробляють проект по всім вимогам, які системи безпеки необхідно там встановити, за тими чи ін. категоріями будівель, приміщень, систем пожежогасіння… Це дуже великий спектр, людям буде не дуже цікаво, але це дійсно є різні системи пожежогасіння. Це не тільки там вода. Це може бути газ, порошок, аерозоль. Це може бути тонко розпилена вода. Зараз сучасні технології дуже дозволяють різними засобами вирішувати питання безпеки. І наші фахівці-проектанти розробляють проекти, які потім вже ми можемо, так як ми маємо дуже велику і потужну професійну базу. Бо фаховий склад працівників у нас, які виконують монтажні роботи з встановлення цих систем.
– Нашим глядачам може бути цікаво, я так собі думаю, якщо ви пригадаєте, що з таких цікавих об’єктів вам довелось робити за останній час. От на ваш погляд, для вас було дійсно цікава нова робота. Можливо якийсь ляльковий театр, можливо якусь концертну залу. От що вам, як фахівцю, ну просто було цікаво підійти до цієї роботи і виконати її?
– В нас таке дуже багате порфоліо. Ці об’єкти представлені, фото цих об’єктів у нас при вході в офіс і на сайті. Всі торгівельні центри Вінниці (SkyPark, Мегамолл, Магігранд, Феріде), виробничі приміщення (Аграна Фрут, Барлінек, Олійножировий комбінат, Рошен), зараз останній завод сонячних батарей, завод холодильного обладнання. Тобто я можу перераховувати і перераховувати. Тому що це дійсно великий спектр. Але самий такий був виклик, я б не сказала, що це була цікава робота. Але це був виклик для нас, як для такого іспиту на нашу фаховість, на нашу можливість виконувати складні завдання.
– Що це було?
– Це був бісквітний комплекс Рошен у Борисполі. Це дуже великий об’єкт, потужний. Ну, розумієте, що на тому об’єкті працювало 180 підрядних організацій.
– Ого!
– 180. Тому що, дійсно було дуже багато завдань, що там потрібно було родити. Обсяг робіт.
– Це справжній виклик.
– Це дійсно був виклик. І пов’язати всі технологічні процеси, які забезпечували, також. Тому що, при виникненні пожежі крім того, що там спрацьовує система пожежної сигналізації, вона виконує ще багато функцій: вона відключає технологічні процеси, вона відключає вентиляцію, щоб цей дим не міг розповсюджуватись, вона опускає протипожежні перешкоди – штори. Вона відключає ліфти. Тобто, це така диспетчеризація, ще дуже-дуже багато сигналів, які ми маємо видати на всі технологічні процеси, які мають це все ув’язати. Допомогти своєчасно евакуюватися людям з цього приміщення – це також завдання наше. Це було надскладне завдання. Ми працювали там більше 1 року. В жовтні минулого року ми закінчили той об’єкт. Це була дійсно така перемога! Ми її святкували як день народження фірми. Тому що, ми впорались і ми доказали тим, що наша компанія виконує дійсно надскладні завдання.
– Пані Ларисо, це ми зараз сказали про дуже складний об’єкт, надзвичайний обсяг роботи. А говорячи про людську свідомість. Чи є у вас вже досвід, коли не організації, а якісь приватні особи звертаються до вас з проханням встановити систему протипожежної безпеки? Цікаво, є такі випадки?
– Так. Є. Зараз ми виконуємо такий проект. Директор підприємства, на якому ми виконували встановлення системи пожежної безпеки, він бачачи ще наш підхід, нашу професійність, замовив собі повністю …
– Тобто в особисту оселю?
– В особисту оселю. Він дійсно змонтував собі, зараз ми там закінчуємо, систему відеонагляду, і сенс у тому, що крім систем пожежної безпеки ми ще і монтуємо відеонагляд, і охоронну безпеку, і пожежну сигналізацію. І блискавкозахист, який захищає його будівлю, бо це приватний сектор. Він знаходиться в полі і це небезпечно. Потрібно це робити. Людина дійсно свідомо до цього підійшла і дуже приємно, що у людей є вже ця свідомість. Що є такі люди, які це розуміють.
– Дуже цікаво.
– За цим майбутнє.
– Нагадаю нашим глядачам і слухачам про те, що ми ведемо розмову з директором і співвласницею компанії систем пожежної безпеки Савицькою Ларисою Валентинівною. Це компанія «Флоріан-Т» м. Вінниця. І зважаючи на те, що дві головні теми нашої сьогоднішньої зустрічі – це, безпосередньо, сам бізнес, про який ми вже дізнались у пані Лариси. Тепер ми спробуємо у неї дізнатись про те, а як цей бізнес реалізується в мережі. Зважаючи на те, що компанія сьогодні, за вимогами часу, має свій сайт. Пані Ларисо, коли у вас з’явився свій сайт?
– Перший наш сайт з’явився вже дуже давно. Він був просто як картинка. Він не був таким робочим. І з часом він дійсно втратив свою значимість, актуальність, інформативність.
– Застарів морально.
– Так. У нас виникло питання, що дійсно нам потрібно його змінювати, тому що ми в усьому ідемо в ногу з часом. І ми шукали компанію, яка нам найкращим чином зробить, оформить, розробить цей сайт і всі наші вимоги задовольнить. І найкраще все це представить.
– Ви обрали «Глянець».
– Так.
– Яким чином? За рекомендацією, знайшли самостійно? Як це було?
– За рекомендацією наших партнерів, які нам продемонстрували ті сайти, які «Глянець» для них розробив. І ми, бачачи, вже які роботи виконує «Глянець», як він їх вирішує технічно, професійно. Ми звернулись до тої компанії. Знаєте, є така приказка: «Професіонали обирають професіоналів». Це той випадок, коли фаховість компанії зробила вирішальну роль.
– От я і хотів прокоментувати. Сказати, знаючи ваш підхід до справи, то я розумію які вимоги. Якщо ви обрали «Глянець», то ви вже зважили багато чинників різних. Скажіть мені, що сьогодні для вас сайт? Яку функцію він переважно виконує? Бо ви ж не інтернет-магазин. Компанія, яка виконує складні задачі і у вас це більше промо, реклама, візитівка. Як ви це оцінюєте? Що для вас сьогодні ваш сайт?
– Сайт – це обличчя компанії. Відображає ставлення самих до себе. Як ми себе цінуємо і як ви себе позиціонуємо. Тому що, дивлячись на деякі сайти, які зроблені десь зовсім не фахово, зовсім не професійно, я, як споживач, завжди в мене виникає сумнів, що до цієї компанії. Я навіть не дивлюсь контакти і інформацію. Я її відкидаю. А «Глянець» розробив нам Такий сайт. Нам дуже було приємно, коли наші міжнародні партнери, ми хотіли, готували презентації на всяких мовах, ми так хотіли себе представити, ми так намагалися як краще себе подати, вони коли до нас приїхали на зустріч, кажуть, що ми все на сайті побачили. Нам не потрібно вже про вас розказувати, цього виявилось достатньо. Тому що, інформація про нас була подана таким чином, вона була неупереджена, ніхто ні на кого не давив, не було сумнівних рекомендацій. Людина сама, зважаючи на інформацію, яку вона отримала, робить собі висновок про діяльність цієї компанії. Коли вона представлена на повну, повноцінно і якісно, і фахово. За це я «Глянцю» дуже вдячна і співпраця з ними по розробці сайту мене дуже задовольнила, тому що вони виконали всі свої зобов’язання. Як вони говорили, так вони і виконали. Вони супроводжували, вони показували, вони погоджували. Зробили все вчасно. Були дуже уважними до дрібниць. Вони враховували наші побажання. Тому я дійсно дуже задоволена співпрацею з компанією «Глянець». По відношенню і як до професійного виконання, і як до ставлення до клієнтів.
– Зважаючи на кількість компліментів, які з ваших уст звучать в сторону компанії «Глянець», я думаю, що сьогодні Анатолію, власнику компанії «Глянець» зараз «ікається». Він аж підскакує на кріслі. Скажіть мені, у вас чималий колектив. «Глянець» повністю обслуговує сайт сьогодні, так?
– Так.
– Але все одно існує людина, яка комунікує з «Глянцем» і формує контент. Є така людина у вас?
– Так. Новини, які у нас в компанії проходять. Це наш начальник відділу персоналу. Вона комунікує безпосередньо. Але ще є таке. Якщо якась така подія, яку ми викладаємо на сторінку у Facebook, неофіційна подія є, то компанія «Глянець» дублює її на сайті. І тому сайт живий, він працює. Це саме головне. Тому що це не картинка, яка створилася 3 роки назад і вона стоїть мертва. Події, що стосуються життя компанії, вони своєчасно відображаються на сайті.
– Ось чому я і перепитав. Тому що я бачу, що сайт живий, сайт з новинами. А раз так, має бути людина, яка продукує ці новини і розміщує їх на сайт. Це цікаво.
– Так.
– Завершуючи нашу розмову, скажіть, якщо якось закумулювати чи підбити підсумки нашої розмови, що б ви порадили людям, які мають сьогодні свій бізнес? Скажімо так, в загальному контексті, як людина, яка ставить високу планку для організації бізнесу. А з другого боку, зважаючи на те, що ознаки сьогоднішнього бізнесу з розвитком в інформаційному суспільстві пов’язані з промо в мережі (бачте у вас сторінка на Facebook і власне сайт), що б ви порадили при виборі партнера, як до цього правильно підійти, аби і інформація, яка викладається в мережі також принесла результат. Була якісна.
– Напевно, що дійсно потрібно вибирати професіоналів. Якщо компанія серйозно підходить до своєї справи і хоче створювати власний імідж серйозного бізнес-партнера для своїх клієнтів, то дійсно потрібно починати з високої планки вимог найперше до себе, до своїх послуг і до тих партнерів, з ким вона співпрацює. І обирати професіоналів на підставі відгуків, на підставі робіт, самому бачити ті сайти. Наприклад, якщо вибираєш партнера по розробці сайтів, то бачити роботу: що вони роблять, як вони роблять, як відгукуються люди, хто з ними вже співпрацює не місяць. З ким вони працювали: з серйозними компаніями чи з початківцями? В кожного є свій етап розвитку. Ми теж його пройшли, ідемо далі. І, вибираючи професіоналізм, завжди будеш на вершині успіху.
– Знаєте, чому я посміхаюсь наприкінці нашої розмови під час ваших останніх слів в нашому інтерв’ю? Я навмисно задав це питання, тому що мені дуже сподобалась одна ваша фраза, яку ми 100% використаємо як заголовок нашого сьогоднішнього інтерв’ю, нашої сьогоднішньої зустрічі: «Професіонали обирають професіоналів». Це найголовніша цитата, від людини, з якою ми щойно зустрічались. Нагадаю, що щойно, виконуючи замовлення наших партнерів, компанії «Глянець». Нагадаю, що ми – це KvitenProdaction, і наш спільний проект, який має назву «Вінниця Business Hub», в якому ми представляємо партнерів компанії «Глянець» – успішних вінницьких бізнесменів. Які одночасно звернулись до компанії «Глянець» з проханням створити сайт. А компанія «Глянець» обслуговує цей сайт. Отже, «Вінниця Business Hub» і наша сьогоднішня зустріч з співвласницею і директором компанії «Флоріан-Т», компанія, яка займається системами протипожежної безпеки, Савицькою Ларисою Валентинівною. Дякую, пані.
– Всього найкращого.»
Інтерв’ю проводив Юрій Квітень.
Zamów stronę już teraz!
Tylko jeden krok do Twojej idealnej strony internetowej