Професіонали обирають професіоналів.
– «Ми продовжуємо наш спільний проект з компанією «Глянець». Ми вітаємо вас у проекті «Вінниця Business Hub» і нагадаю, що компанія «Глянець» для своїх партнерів, для яких компанія виготовляє сайти, вважає за необхідне не тільки представити своїх партнерів, а дати можливість їм розповісти про свій бізнес. Про те, як сьогодні реалізуються ці бізнес-мережі у нашому інформаційному суспільстві. Наша наступна зустріч відбувається з пані Ларисою. Савицька Лариса Валентинівна – вона директор і співвласник компанії «Флоріан-Т». Компанія «Флоріан-Т» – доволі цікава компанія. Я скажу так – компанія, яка сьогодні займається системами пожежної безпеки. Ви запитаєте: Ну про пожежну безпеку багато хто говорить. Так, вірно. Але ми передчасно відчуваємо це і говоримо про це, і чуємо це від пожежників, яких сьогодні називають «дсн-несівці». Так? Але виявляється, є компанії, які, можливо, у співпраці з ДСНС, займаються тим, що вони забезпечують нашу безпеку. Вони не займаються тушінням пожеж, вони роблять так, щоб ці пожежі взагалі не виникали. Я вірно формулюю, пані Ларисо?
– Так, це точно. Це саме те, чим ми займаємось.
– Уявіть собі, що компанія «Флоріан-Т» існує вже 15 років. Я так розумію, що ви стояли у джерел компанії?
– Так. Знаєте, така приказка «Як досягти успіху? Потрібно знайти свій шлях і стати на ньому кращим». От цей шлях ми обрали 15 років назад. Цей шлях – забезпечити безпеку людей. Цей шлях доволі складний. І цей шлях – надвідповідальний. І тому що, за цим стоїть не тільки безпека будівель, власності клієнтів, наших партнерів. За цим стоїть безпека життя людей. Це дійсно та відповідальність, яку ми взяли 15 років назад. Ми її відчуваємо, несемо за неї відповідальність всі ці 15 років. Цей шлях ми обрали свідомо і йдемо по ньому дійсно 15 років, не поступаючись своїм принципам. Це принципи надання якісних послуг. Це принципи професійності в надані послуг і ці принципи виявилися дійсно вірними. Ми обрали їх вірно. Завдячуючи ним, ми є лідерами на ринку протипожежних послуг не тільки у Вінниці, а й у нашому регіоні західному.
– Пані Ларисо, спробую вам трішки допомогти у формулюванні цієї думки і сформулювати таким чином, що сьогодні є таке модне слово «перфекціоніст». Тобто, людина, яка апріорі робить все якісно, добре, правильно. Ви належите до такої категорії людей? Як ви себе оцінюєте?
– Так, саме так я себе оцінюю. Це, думаю, така риса особисто мого характеру. І напрямок діяльності нашої компанії дуже гарно впливає на наших клієнтах і на результатах нашої праці. Це дійсно створює перешкоди самим нам. Дотримуватись такого шляху в наші не легкі часи, бо за 15 років було все: і кризи, і була спокуса поступитися чимось, відкотитися, десь щось можна зробити чуть дешевше, чуть зробити так, щоб можна було якось виживати, щоб не було так складно. Але ми їх не зраджували. І ми там, де ми є.
– Знаєте чому я про це перепитав. Тому що, зважаючи на те, що в нашій попередній розмові я вияснив. Ну в нашій до ефірній розмові) Що ви одна з найпотужніших компаній в Україні. То я так зрозумів, що саме риса вашого характеру і виявилась, можливо, одним із основним чинників того, що компанія сьогодні успішна і сьогодні є одна із найбільший на українському ринку систем протипожежної безпеки.
– Так. Наша компанія налічує зараз 65 співробітників у нас в складі. Це офіційні співробітники. Всі робітники працюють, отримують офіційну зарплату. «Білу», так скажемо. Компанія сплачує офіційні всі податки і є найбільшим платником податків, які зареєстровані у Вінницькому регіоні, у Вінницькому районі. Ми є дійсно одним з найбільших податкоутворюючим підприємством району. Це все сталося не за один рік. Цей весь шлях привів до того успіху і до тої марки. Знаєте зараз, напевно що, відповідати самим тим вимогам, які ми перед собою поставили постійно ставлячи нові задачі, оце наш такий шлях. І це складно. Досягти успіху, от на ту гору долізти, стати на ту вершину – це пів діла. А втриматись і бути там лідером, коли змінюються вимоги, змінюються тенденції в світі, багато створюється нових компаній, багато факторів, які впливають на те, що навіть той фактор на сьогоднішній день – фахівці, які дійсно масово виїжджають, яких треба утримати, зацікавити людей, щоб вони працювали саме в цій компанії. Наша компанія така, дійсно, особлива і багато нюансів є. Це не може бути якась проста людина. Це мають бути освічені люди, підготовлені до цього. Ми намагаємося створювати умови для їх праці.
– Пані Ларисо,знаю, що певний час тому, а ви краще за мене це знаєте, в нашій країні до поняття системи безпеки, тим більше пожежної, ставились нікчемно. Ситуація змінюється, безсумнівно. І наявність от вашої компанії і те, що вона сьогодні родить – ознака часу. І я б сказав би так, необхідності. От як відчуваєте, ставлення суспільства, ставлення держави до того, що ви сьогодні робите, я маю на увазі, коли з’являються нові об’єкти (житлові, не житлові). От ви зрозуміли моє питання: На скільки люди відчувають необхідність і чи відчуваєте ви зміни у ставленні до, от наприклад, пожежної безпеки? До попередження неприємностей.
– Є таке поняття «культура безпеки», яка має бути в суспільстві. І тоді це питання буде завжди в пріоритеті. Нажаль, у нас культура безпеки зараз знаходиться на дуже низькому рівні і вона….
– Яскраві приклади – горять готелі.
– Горять готелі і токіостари, дитячий той санаторій, що згорів. І багато ін. прикладів: будинки пристарілих в Одесі. Нехтування цими вимогами – за цим стоїть людські трагедії, людські життя. Це дуже серйозно. Говорять, пожежна сигналізація завжди, коли приходять підприємці, бізнесмени, говорять: «Ой, нам аби щось так, щоб пожежний до нас не чіплявся.»
– Тобто воно не настільки працює, на скільки демонструє.
– Так. От прийшов, стоїть і все. То пожежна сигналізація і пожежна безпека не від пожежників, а вона від пожежі. Коли це буде усвідомлення у нас суспільстві, ми вийдемо дійсно на новий рівень. Ми захистимо життя своє, життя дітей. Ми захистимо свої будівлі, ми будемо жити безпечно. Чомусь в Америці зараз при будівництві всіх будинків не виникає взагалі питання. В приватних будівлях, всюди на кухнях та взагалі всюди встановлені детекторі диму, сповіщувачі. Це природно для них. В приватній будівлі завжди це стоїть. І нас приватні будівлі обладнуються системами безпеки вже дійсно тими високо свідомими людьми і дійсно розуміють, що це і за чим стоїть , і які готові вкладатися в свою безпеку.
– Пані Ларисо, в зв’язку з цим таке запитання. Розкрийте секрет. От будується об’єкт. Наприклад, офісно-торговий центр. Коли він будується, я так сподіваюсь, що під час будівництва, під час проектування закладається якісь системи безпеки протипожежної. Скажіть, проектанти цих будівель робиться самостійно, чи от ваша компанія, чи подібні вашій компанії, залучаються якраз до цього проектування з тим, щоб ви допомогли спроектувати систему протипожежної безпеки. Ну і відповідно, встановити їх. Як це відбувається технічно?
– Як правило, при будівництві об’єкта, коли розробляється будівельний проект, будівельники, які вже більш професійні, вони дійсно звертаються до професійних організацій.
– Так мало бути, по ідеї.
– Так воно і є. До організацій, які мають відповідні дозволи на виготовлення таких проектів, де фахівці дійсно розуміються на цьому: на всіх будівельних нормах, на всіх протипожежних нормах. Розробляють проект по всім вимогам, які системи безпеки необхідно там встановити, за тими чи ін. категоріями будівель, приміщень, систем пожежогасіння… Це дуже великий спектр, людям буде не дуже цікаво, але це дійсно є різні системи пожежогасіння. Це не тільки там вода. Це може бути газ, порошок, аерозоль. Це може бути тонко розпилена вода. Зараз сучасні технології дуже дозволяють різними засобами вирішувати питання безпеки. І наші фахівці-проектанти розробляють проекти, які потім вже ми можемо, так як ми маємо дуже велику і потужну професійну базу. Бо фаховий склад працівників у нас, які виконують монтажні роботи з встановлення цих систем.
– Нашим глядачам може бути цікаво, я так собі думаю, якщо ви пригадаєте, що з таких цікавих об’єктів вам довелось робити за останній час. От на ваш погляд, для вас було дійсно цікава нова робота. Можливо якийсь ляльковий театр, можливо якусь концертну залу. От що вам, як фахівцю, ну просто було цікаво підійти до цієї роботи і виконати її?
– В нас таке дуже багате порфоліо. Ці об’єкти представлені, фото цих об’єктів у нас при вході в офіс і на сайті. Всі торгівельні центри Вінниці (SkyPark, Мегамолл, Магігранд, Феріде), виробничі приміщення (Аграна Фрут, Барлінек, Олійножировий комбінат, Рошен), зараз останній завод сонячних батарей, завод холодильного обладнання. Тобто я можу перераховувати і перераховувати. Тому що це дійсно великий спектр. Але самий такий був виклик, я б не сказала, що це була цікава робота. Але це був виклик для нас, як для такого іспиту на нашу фаховість, на нашу можливість виконувати складні завдання.
– Що це було?
– Це був бісквітний комплекс Рошен у Борисполі. Це дуже великий об’єкт, потужний. Ну, розумієте, що на тому об’єкті працювало 180 підрядних організацій.
– Ого!
– 180. Тому що, дійсно було дуже багато завдань, що там потрібно було родити. Обсяг робіт.
– Це справжній виклик.
– Це дійсно був виклик. І пов’язати всі технологічні процеси, які забезпечували, також. Тому що, при виникненні пожежі крім того, що там спрацьовує система пожежної сигналізації, вона виконує ще багато функцій: вона відключає технологічні процеси, вона відключає вентиляцію, щоб цей дим не міг розповсюджуватись, вона опускає протипожежні перешкоди – штори. Вона відключає ліфти. Тобто, це така диспетчеризація, ще дуже-дуже багато сигналів, які ми маємо видати на всі технологічні процеси, які мають це все ув’язати. Допомогти своєчасно евакуюватися людям з цього приміщення – це також завдання наше. Це було надскладне завдання. Ми працювали там більше 1 року. В жовтні минулого року ми закінчили той об’єкт. Це була дійсно така перемога! Ми її святкували як день народження фірми. Тому що, ми впорались і ми доказали тим, що наша компанія виконує дійсно надскладні завдання.
– Пані Ларисо, це ми зараз сказали про дуже складний об’єкт, надзвичайний обсяг роботи. А говорячи про людську свідомість. Чи є у вас вже досвід, коли не організації, а якісь приватні особи звертаються до вас з проханням встановити систему протипожежної безпеки? Цікаво, є такі випадки?
– Так. Є. Зараз ми виконуємо такий проект. Директор підприємства, на якому ми виконували встановлення системи пожежної безпеки, він бачачи ще наш підхід, нашу професійність, замовив собі повністю …
– Тобто в особисту оселю?
– В особисту оселю. Він дійсно змонтував собі, зараз ми там закінчуємо, систему відеонагляду, і сенс у тому, що крім систем пожежної безпеки ми ще і монтуємо відеонагляд, і охоронну безпеку, і пожежну сигналізацію. І блискавкозахист, який захищає його будівлю, бо це приватний сектор. Він знаходиться в полі і це небезпечно. Потрібно це робити. Людина дійсно свідомо до цього підійшла і дуже приємно, що у людей є вже ця свідомість. Що є такі люди, які це розуміють.
– Дуже цікаво.
– За цим майбутнє.
– Нагадаю нашим глядачам і слухачам про те, що ми ведемо розмову з директором і співвласницею компанії систем пожежної безпеки Савицькою Ларисою Валентинівною. Це компанія «Флоріан-Т» м. Вінниця. І зважаючи на те, що дві головні теми нашої сьогоднішньої зустрічі – це, безпосередньо, сам бізнес, про який ми вже дізнались у пані Лариси. Тепер ми спробуємо у неї дізнатись про те, а як цей бізнес реалізується в мережі. Зважаючи на те, що компанія сьогодні, за вимогами часу, має свій сайт. Пані Ларисо, коли у вас з’явився свій сайт?
– Перший наш сайт з’явився вже дуже давно. Він був просто як картинка. Він не був таким робочим. І з часом він дійсно втратив свою значимість, актуальність, інформативність.
– Застарів морально.
– Так. У нас виникло питання, що дійсно нам потрібно його змінювати, тому що ми в усьому ідемо в ногу з часом. І ми шукали компанію, яка нам найкращим чином зробить, оформить, розробить цей сайт і всі наші вимоги задовольнить. І найкраще все це представить.
– Ви обрали «Глянець».
– Так.
– Яким чином? За рекомендацією, знайшли самостійно? Як це було?
– За рекомендацією наших партнерів, які нам продемонстрували ті сайти, які «Глянець» для них розробив. І ми, бачачи, вже які роботи виконує «Глянець», як він їх вирішує технічно, професійно. Ми звернулись до тої компанії. Знаєте, є така приказка: «Професіонали обирають професіоналів». Це той випадок, коли фаховість компанії зробила вирішальну роль.
– От я і хотів прокоментувати. Сказати, знаючи ваш підхід до справи, то я розумію які вимоги. Якщо ви обрали «Глянець», то ви вже зважили багато чинників різних. Скажіть мені, що сьогодні для вас сайт? Яку функцію він переважно виконує? Бо ви ж не інтернет-магазин. Компанія, яка виконує складні задачі і у вас це більше промо, реклама, візитівка. Як ви це оцінюєте? Що для вас сьогодні ваш сайт?
– Сайт – це обличчя компанії. Відображає ставлення самих до себе. Як ми себе цінуємо і як ви себе позиціонуємо. Тому що, дивлячись на деякі сайти, які зроблені десь зовсім не фахово, зовсім не професійно, я, як споживач, завжди в мене виникає сумнів, що до цієї компанії. Я навіть не дивлюсь контакти і інформацію. Я її відкидаю. А «Глянець» розробив нам Такий сайт. Нам дуже було приємно, коли наші міжнародні партнери, ми хотіли, готували презентації на всяких мовах, ми так хотіли себе представити, ми так намагалися як краще себе подати, вони коли до нас приїхали на зустріч, кажуть, що ми все на сайті побачили. Нам не потрібно вже про вас розказувати, цього виявилось достатньо. Тому що, інформація про нас була подана таким чином, вона була неупереджена, ніхто ні на кого не давив, не було сумнівних рекомендацій. Людина сама, зважаючи на інформацію, яку вона отримала, робить собі висновок про діяльність цієї компанії. Коли вона представлена на повну, повноцінно і якісно, і фахово. За це я «Глянцю» дуже вдячна і співпраця з ними по розробці сайту мене дуже задовольнила, тому що вони виконали всі свої зобов’язання. Як вони говорили, так вони і виконали. Вони супроводжували, вони показували, вони погоджували. Зробили все вчасно. Були дуже уважними до дрібниць. Вони враховували наші побажання. Тому я дійсно дуже задоволена співпрацею з компанією «Глянець». По відношенню і як до професійного виконання, і як до ставлення до клієнтів.
– Зважаючи на кількість компліментів, які з ваших уст звучать в сторону компанії «Глянець», я думаю, що сьогодні Анатолію, власнику компанії «Глянець» зараз «ікається». Він аж підскакує на кріслі. Скажіть мені, у вас чималий колектив. «Глянець» повністю обслуговує сайт сьогодні, так?
– Так.
– Але все одно існує людина, яка комунікує з «Глянцем» і формує контент. Є така людина у вас?
– Так. Новини, які у нас в компанії проходять. Це наш начальник відділу персоналу. Вона комунікує безпосередньо. Але ще є таке. Якщо якась така подія, яку ми викладаємо на сторінку у Facebook, неофіційна подія є, то компанія «Глянець» дублює її на сайті. І тому сайт живий, він працює. Це саме головне. Тому що це не картинка, яка створилася 3 роки назад і вона стоїть мертва. Події, що стосуються життя компанії, вони своєчасно відображаються на сайті.
– Ось чому я і перепитав. Тому що я бачу, що сайт живий, сайт з новинами. А раз так, має бути людина, яка продукує ці новини і розміщує їх на сайт. Це цікаво.
– Так.
– Завершуючи нашу розмову, скажіть, якщо якось закумулювати чи підбити підсумки нашої розмови, що б ви порадили людям, які мають сьогодні свій бізнес? Скажімо так, в загальному контексті, як людина, яка ставить високу планку для організації бізнесу. А з другого боку, зважаючи на те, що ознаки сьогоднішнього бізнесу з розвитком в інформаційному суспільстві пов’язані з промо в мережі (бачте у вас сторінка на Facebook і власне сайт), що б ви порадили при виборі партнера, як до цього правильно підійти, аби і інформація, яка викладається в мережі також принесла результат. Була якісна.
– Напевно, що дійсно потрібно вибирати професіоналів. Якщо компанія серйозно підходить до своєї справи і хоче створювати власний імідж серйозного бізнес-партнера для своїх клієнтів, то дійсно потрібно починати з високої планки вимог найперше до себе, до своїх послуг і до тих партнерів, з ким вона співпрацює. І обирати професіоналів на підставі відгуків, на підставі робіт, самому бачити ті сайти. Наприклад, якщо вибираєш партнера по розробці сайтів, то бачити роботу: що вони роблять, як вони роблять, як відгукуються люди, хто з ними вже співпрацює не місяць. З ким вони працювали: з серйозними компаніями чи з початківцями? В кожного є свій етап розвитку. Ми теж його пройшли, ідемо далі. І, вибираючи професіоналізм, завжди будеш на вершині успіху.
– Знаєте, чому я посміхаюсь наприкінці нашої розмови під час ваших останніх слів в нашому інтерв’ю? Я навмисно задав це питання, тому що мені дуже сподобалась одна ваша фраза, яку ми 100% використаємо як заголовок нашого сьогоднішнього інтерв’ю, нашої сьогоднішньої зустрічі: «Професіонали обирають професіоналів». Це найголовніша цитата, від людини, з якою ми щойно зустрічались. Нагадаю, що щойно, виконуючи замовлення наших партнерів, компанії «Глянець». Нагадаю, що ми – це KvitenProdaction, і наш спільний проект, який має назву «Вінниця Business Hub», в якому ми представляємо партнерів компанії «Глянець» – успішних вінницьких бізнесменів. Які одночасно звернулись до компанії «Глянець» з проханням створити сайт. А компанія «Глянець» обслуговує цей сайт. Отже, «Вінниця Business Hub» і наша сьогоднішня зустріч з співвласницею і директором компанії «Флоріан-Т», компанія, яка займається системами протипожежної безпеки, Савицькою Ларисою Валентинівною. Дякую, пані.
– Всього найкращого.»
Інтерв’ю проводив Юрій Квітень.
Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток

Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток
Чому мобільна оптимізація — ключ до виживання онлайн-магазину
Сьогодні понад 70 % користувачів заходять до інтернет-магазинів із мобільних пристроїв, і саме якість мобільного досвіду визначає, чи залишиться відвідувач на сайті, чи піде до конкурентів. Якщо сайт не оптимізований під смартфони та планшети, покупці стикаються з кількома критичними проблемами.Повільне завантаження та нефункціональний інтерфейс
Коли сторінки важать надто багато і не мають адаптивної верстки, мобільний браузер завантажує контент повільно, а кнопки, поля вводу та меню часто виходять за межі екрана. У користувача виникає відчуття, що інтерфейс «бурмоче», і він просто закриває вкладку.
Користувачеві незручно взаємодіяти з елементами керування
Посилання і кнопки на неадаптивних сторінках зазвичай розміщені надто близько одне до одного, що ускладнює навігацію пальцем, викликає випадкові кліки й фрустрацію.
Бракує мобільних функцій, які полегшують процес покупки
Відсутність автозаповнення у формах, інтеграції з Apple Pay або Google Pay, неможливість зручно переглядати каталог — усе це створює зайве когнітивне навантаження і забирає в користувача час.
Застарілий контент і неадаптований дизайн
Фотографії товарів надто «важкі», відео не підлаштовуються під вертикальну орієнтацію, а тексти можуть виходити за межі екрана. Сайт справляє враження застарілого.
Як поганий мобільний досвід знищує продажі та лояльність
Реальні дані підтверджують: занедбаний мобільний інтерфейс має прямий вплив на дохід.
Критичні метрики, що свідчать про втрати
Якщо сторінка вантажиться більше трьох секунд, понад половина користувачів (53 %) закривають сайт. Час перебування на неадаптованих сайтах зазвичай удвічі або навіть утричі коротший. Через складне оформлення замовлення з телефона бізнес втрачає до 25 % конверсій. 79 % користувачів, які мали негативний досвід на мобільному сайті, більше не повертаються.
Галузеві особливості втрат
У сегменті fashion — 40 % відмов через незручне масштабування зображень. У B2B — до 30 % втрат через складність оформлення великих замовлень зі смартфона.
Операційні витрати зростають
Підвищується навантаження на контакт-центр, менеджери витрачають час на допомогу клієнтам, а кількість повернень зростає через невідповідність між очікуванням і враженням від товару.
PWA проти класичного мобільного сайту: у чому різниця
Недоліки статичного мобільного сайту
Класичний мобільний сайт має жорстку верстку, обмежену інтерактивність і повну залежність від стабільного інтернету. Кожна зміна потребує нової сторінки та перезавантаження.
Що дає перехід на PWA
PWA побудований за принципом односторінкового застосунку (SPA), працює швидко, кешує дані через Service Worker, підтримує офлайн-доступ, надсилає push-повідомлення й працює на будь-якій платформі без потреби публікації в маркетах.
Чому інвестиції в PWA — вигідне рішення для бізнесу
Зменшення витрат і спрощення підтримки
Розробка PWA обходиться дешевше, ніж створення нативних застосунків для кількох платформ. Один код — менше оновлень і тестування.
Вплив на конверсію та прибуток
Швидкий та інтерактивний UX підвищує конверсію на 15–20 %, а зручність користування — лояльність і повторні покупки.
Технологічні переваги PWA: що отримує ваш магазин
Швидкість завантаження нижча за межу сприйняття
Повторні візити — менше 200 мілісекунд. Це дозволяє зменшити відмови й збільшити кількість завершених покупок.
Робота навіть без інтернету
Клієнти можуть додавати товари до кошика та переглядати каталог у режимі офлайн.
Push-сповіщення з високим open rate
Нагадування про кошики, акції чи статус доставки працюють значно ефективніше за email.
Іконка на екрані смартфона
Магазин легко зберігається як програма, підвищуючи бренд і зменшуючи шлях до покупки.
Адаптація під будь-який пристрій
Інтерфейс автоматично підлаштовується до розмірів екрана та його орієнтації.
Як компанія «Глянець» впроваджує мобільну оптимізацію та PWA
Аудит і аналіз сайту
Оцінюємо швидкість, вагу ресурсів, адаптивність, юзабіліті й формуємо план дій.
Побудова архітектури PWA
Розробляємо Service Worker, кешування, офлайн-режим, механізми оновлення.
Продуманий мобільний дизайн
Макети створюються з урахуванням зони досяжності пальця, швидкого пошуку та оформлення без зайвих переходів.
Інтеграція з внутрішніми системами
Підключення CRM, CMS, ERP — для синхронізації товарів, сповіщень, автоматизації замовлень.
Тестування на пристроях
Реальні сценарії, різні мережі, ОС і браузери — для перевірки стабільності та зручності.
Аналітика й постійне вдосконаленняІнтеграція Lighthouse, Web Vitals, відстеження LCP, CLS, FID — на базі яких ми оптимізуємо PWA і додаємо нові функції
Купимо вашу маркетингову агенцію, SMM або вебстудію — вигідно та без складнощів

Ринок digital-послуг росте, але не завжди приносить очікуваний прибуток чи стабільність. Якщо ви — власник SMM-агенції, вебстудії або маркетингової агенції, і розглядаєте варіант виходу з бізнесу — ми тут, щоб купити його чесно, швидко та без посередників.
Чому ми викуповуємо digital-бізнеси
Наша команда розвиває власну digital-екосистему, тому зацікавлена у викупі готових рішень, команд і клієнтських баз. Купівля працюючих компаній дозволяє масштабуватись, не витрачаючи роки на створення з нуля.
Купимо ваш бізнес напряму. Без оголошень, без аукціонів, без ризику.
Які компанії нас цікавлять
Ми розглядаємо:
- SMM-агенції, що працюють із контентом, таргетингом, веденням соцмереж;
- Вебстудії, які розробляють сайти, лендінги, інтернет-магазини;
- Маркетингові агенції повного циклу (performance, контент, SEO, PPC, брендинг тощо).
Нас не лякає:
- якщо бізнес має борги;
- якщо компанія тимчасово "спить";
- якщо частина команди вже пішла.
Ми гнучко підходимо до кожного випадку.
Як проходить процес
- Ви заповнюєте коротку форму з основними даними про компанію.
👉 Перейти до форми - Ми вивчаємо інформацію про ваш бізнес
Чим більше даних надаєте — тим точніше можемо оцінити потенціал. - Обговорюємо умови: формат, вартість, перехід клієнтів, участь вашої команди після продажу.
- Оформлюємо угоду юридично — офіційно, швидко і без бюрократії.
Що ви отримаєте
- Прозору ринкову оцінку вашого бізнесу
- Офіційний викуп бізнесу — з юридичним оформленням
- Можливість залишити команду або частину клієнтів у бізнесі
- Прозорі умови — без прихованих вимог і комісій
- Наша мета — вигідна угода для обох сторін.
Часті запитання
Чи купуєте компанії з боргами?
Так, але кожен випадок розглядається індивідуально.
Що буде з моїми клієнтами?
Ми готові інтегрувати їх у нашу систему та продовжити обслуговування на високому рівні.
Чи залишиться моя команда?
Ми цінуємо людей і проєкти, які вони створили. Якщо команда є і готова працювати далі — ми це враховуємо.
Чи можу залишити частку або брати участь після продажу?
Так, можливі моделі часткового викупу або партнерства.
Готові продовжити?
Якщо ви замислюєтесь над тим, щоб продати свою smm-агенцію, вебстудію або маркетингову агенцію, ми відкриті до діалогу:
📩 Заповнити форму на оцінку компанії →
⏰ Форма — без жодних зобов’язань. Усі дані конфіденційні.
Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку? Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.

Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку?
Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.
Початкова привабливість відкриття онлайн-магазину на платформах соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і Telegram, є безперечною: низький поріг входу, прямий зв'язок з потенційними клієнтами та використання існуючої бази користувачів.
Проте, у міру зростання бізнесу та зміни очікувань клієнтів, покладання виключно на ці прямі канали може стати суттєвою перешкодою для прибутковості та довгострокової стійкості. Ця стаття досліджує, чому цей, здавалося б, зручний підхід часто призводить до втрати доходу і чому наявність спеціалізованого вебсайту електронної комерції є вирішальним кроком для масштабування та максимізації прибутків на онлайн-ринку.
Ручна обробка замовлень: Шлях до втрачених прибутків
Реальність управління замовленнями через прямі повідомлення полягає у постійному моніторингу численних вхідних скриньок, ручному запису деталей замовлень та високому ризику пропустити або втратити запити.
Такий ручний підхід нагадує застарілі методи продажів і погано пристосований до вимог сучасної електронної комерції. Йому не вистачає структури та автоматизації, необхідних для ефективного управління замовленнями. У міру збільшення кількості замовлень ручні зусилля зростають у геометричній прогресії, що ускладнює обробку пікових сезонів або швидке зростання бізнесу.
Затримки у відповіді на запити, наданні інформації про товари або підтвердженні замовлень можуть призвести до розчарування клієнтів і, зрештою, до втрати продажів.
Статистика втрат через повільну комунікацію
Сучасні онлайн-покупці мають дуже високі очікування щодо часу відповіді. Дослідження показують:
90% клієнтів вважають "негайну" відповідь важливою;
60% очікують її протягом 10 хвилин;
72% — протягом 30 хвилин;
31,2% — не більше 15 хвилин для електронної пошти.
Ручна обробка в соціальних мережах часто не відповідає цим очікуванням, що веде до втрат лояльності та продажів. 40–60% покупців не чекають відповіді довше ніж 15 хвилин — і просто йдуть.
Автоматизація vs. Ручне управління: Порівняння на користь прибутку
Кожне замовлення при ручному управлінні потребує комунікації, введення даних, перевірки, що займає час і створює ризики помилок. Автоматизовані системи (CRM, онлайн-кошик, ERP) забезпечують:
Миттєве розміщення замовлення клієнтом;
Автоматичний запис і обробку;
Мінімізацію людських помилок;
Можливість обробки великої кількості замовлень;
Централізацію даних про клієнтів і запаси;
Масштабування бізнесу без росту навантаження.
Автоматизація дає можливість працювати швидше, точніше і ефективніше, що напряму впливає на прибутковість.
Що дає сайт із CRM, інтеграцією, фільтрами, аналітикою
Підтвердження замовлень на пошту — клієнт спокійний.
Інтерфейс сайту дозволяє обирати розміри, кольори тощо без зайвих запитів.
Централізоване збереження замовлень — легше обробляти, аналізувати, масштабувати.
Інтеграція з платіжками та доставкою — менше помилок, швидше виконання.
CRM — краще знання клієнта, персоналізація, підвищення лояльності.
Аналітика — бачити, що працює, і масштабувати.
Це — сучасний стандарт електронної комерції, якого не досягти через соцмережі та Direct.
Як компанія Глянець допомагає вирішити ці проблеми
Компанія Глянець спеціалізується на створенні вебсайтів електронної комерції з урахуванням потреб українського бізнесу. Ми:
Розробляємо сайти з зручною навігацією та простим оформленням замовлень;
Впроваджуємо автоматичні підтвердження, інтеграцію з оплатою та доставкою;
Підключаємо CRM та інші бізнес-інструменти;
Забезпечуємо техпідтримку та оновлення;
Допомагаємо перейти з Direct у прибуткову eCommerce-модель.
Це дає змогу підприємцям вирішити проблеми з ручною обробкою, затримками та втратами прибутку — і будувати надійну систему продажів.
Сайт vs соцмережі: де насправді живе продаж у 2025 році

САЙТ VS СОЦМЕРЕЖІ: ДЕ НАСПРАВДІ ЖИВЕ ПРОДАЖ У 2025 РОЦІ
У світі цифрової комерції, що постійно розвивається, соціальні мережі, такі як Instagram та TikTok, набули значної популярності як платформи для ведення бізнесу. Легкість створення профілю та миттєвий доступ до мільйонів користувачів зробили їх привабливим варіантом для багатьох підприємців. Однак, попри їхню видиму ефективність, існує фундаментальна різниця між платформою для комунікації та повноцінним інструментом для продажів. Більшість бізнесів, особливо малих та середніх, часто недооцінюють цю різницю, помилково вважаючи соціальні мережі основною рушійною силою своїх онлайн-продажів.
ЧОМУ СОЦМЕРЕЖІ НЕ ЗАМІНЯТЬ ВЕБСАЙТ
Незважаючи на поширену думку про високу ефективність соціальних мереж для продажів, реальність часто виявляється значно складнішою. Багато підприємців, які покладаються виключно на Instagram, Facebook або TikTok для свого онлайн-бізнесу, стикаються з низкою серйозних проблем. Однією з ключових проблем є втрачені замовлення, ручна обробка та відсутність контролю над процесом продажів.
НЕСТАЧА СТРУКТУРИ І СИСТЕМНОСТІ
Ще однією суттєвою слабкістю продажів через соціальні мережі є відсутність чіткої структури та актуальної інформації про наявність товарів. На відміну від повноцінного інтернет-магазину з каталогом товарів та автоматизованим обліком залишків, соціальні мережі часто не надають ефективних інструментів для управління запасами.
РИЗИКИ АЛГОРИТМІВ І БЛОКУВАННЯ
Крім того, бізнеси, які повністю залежать від соціальних мереж, наражаються на значні ризики, пов’язані з залежністю від алгоритмів та можливістю блокування акаунтів. Алгоритми ранжування контенту постійно змінюються, що може призвести до раптового зниження органічного охоплення.
ОБМЕЖЕННЯ АНАЛІТИКИ ТА ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Соціальні мережі мають суттєві обмеження у сфері повноцінної аналітики. На відміну від вебсайтів, де можна використовувати Google Analytics та Hotjar, соцмережі надають лише базову статистику.
СТАТИСТИКА, ЯКА ГОВОРИТЬ САМА ЗА СЕБЕ
Згідно з дослідженнями Statista за 2023 рік, 58% споживачів не довіряють покупкам через соціальні мережі, якщо у компанії немає вебсайту. Meta for Business показує, що бізнес втрачає до 35% лідів через ручну обробку замовлень в Instagram. А за даними BigCommerce, середня конверсія з Instagram — лише 0,6%, тоді як з вебсайту — 2–3%.
ПЕРЕВАГИ ВЛАСНОГО E-COMMERCE САЙТУ
Переваги власного сайту — очевидні: повний контроль над платформою, незалежність від алгоритмів, свобода у виборі дизайну та функціоналу.
SEO-ПРОСУВАННЯ І НОВИЙ ТРАФІК
Сайт дозволяє налаштувати SEO-просування, що забезпечує стабільний приплив зацікавлених користувачів з пошуку Google.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ І CRM-ІНТЕГРАЦІЯ
Інтернет-магазин автоматизує обробку замовлень, оплати, підключення CRM, що зменшує помилки й вивільняє ресурси.
АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
Сайт відкриває повний доступ до даних — від ефективності каналів до ретаргетингу. Це допомагає приймати точні бізнес-рішення.
МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ
Власний сайт дозволяє під’єднувати нові платформи, продавати мультиканально та централізувати керування.
ПОВТОРНІ ПРОДАЖІ І ЛОЯЛЬНІСТЬ
Shopify у 2024 році повідомляє, що власники сайтів мають на 47% більше повторних продажів, ніж ті, хто працює лише через соцмережі.
РІШЕННЯ ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець пропонує розробку e-commerce сайтів з фокусом на UX/UI, SEO, адаптивність під мобільні пристрої, підтримку запуску та зростання.
ВИСНОВОК: СОЦМЕРЕЖІ — ЦЕ ВІТРИНА, А НЕ МАГАЗИН
У 2025 році власний сайт — це фундамент бізнесу. Соцмережі — це канал залучення. Вебсайт — це конверсія, автоматизація, аналітика і стабільність.
Повернення товарів через поганий UX: як невдалий дизайн сайту зменшує прибуток інтернет-магазину

НЕВИДИМИЙ ПРОДАВЕЦЬ ТА ЦІНА ПОГАНОГО ДОСВІДУ
У сучасному світі онлайн-торгівлі проблема повернення товарів набуває все більшої актуальності. Власники інтернет-магазинів часто стикаються з ситуацією, коли значна частина покупок повертається, і причини цього не завжди криються у якості самого продукту. Як показують дослідження, нерідко вирішальним фактором стає те, наскільки зручно та зрозуміло клієнт зміг обрати цей товар на сайті. Статистика свідчить про те, що понад 20–30% онлайн-замовлень повертаються , що є значним показником, який безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу.
КОРИСТУВАЦЬКИЙ ДОСВІД ЯК КЛЮЧ ДО УСПІХУ
Експерти в галузі електронної комерції все частіше наголошують на тому, що користувацький досвід (UX) відіграє ключову роль в успіху онлайн-продажів. UX можна порівняти з "невидимим продавцем", який або сприяє здійсненню покупки, або відштовхує потенційних клієнтів. Якщо цей "продавець" працює неефективно, якщо інтерфейс сайту є незручним та заплутаним, це неодмінно призводить до зниження продажів та зростання кількості повернень. Саме тому аналіз та оптимізація UX є критично важливими для будь-якого інтернет-магазину, який прагне до стабільного зростання та високих прибутків.
ЯК ПОГАНИЙ UX ПРОВОКУЄ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Низькоякісний користувацький досвід може проявлятися у багатьох аспектах дизайну веб-сайту, кожен з яких здатен спровокувати повернення товарів.
ФОТОГРАФІЇ НИЗЬКОЇ ЯКОСТІ
Однією з найпоширеніших проблем є неякісні фотографії товарів. Якщо на сайті представлено лише одне фото без можливості збільшення або розглядання товару з різних ракурсів, клієнт не може повноцінно оцінити його деталі. Якісні фотографії, згідно зі статистикою, підвищують коефіцієнт конверсії на 94% порівняно з фото низької якості. Близько 26% споживачів відмовляються від кошика, якщо на сайті відсутні або є неточними фотографії товарів. Крім того, низька якість зображень може підірвати довіру до бренду в цілому , адже 90% онлайн-покупців вважають якість фотографій найважливішим фактором при здійсненні покупки.
НЕПОВНІ ТА НЕЗРОЗУМІЛІ ОПИСИ
Ще однією значною проблемою є неповні або незрозумілі описи продуктів. Якщо в описі бракує важливої інформації про розміри, матеріали, характеристики або особливості використання товару, це неминуче призводить до помилкових покупок. Статистика показує, що 64% покупців повертали онлайн-покупки саме через неточні описи товарів , а 31% усіх повернень пов'язані з тим, що товар не відповідав своєму опису. В результаті, клієнти повертають товари, оскільки їхні очікування щодо продукту не справджуються. Важливо зазначити, що 87% онлайн-покупців вважають описи товарів вирішальними при прийнятті рішення про покупку.
ЗАПЛУТАНА НАВІГАЦІЯ
Неінтуїтивна навігація по сайту також є серйозною перешкодою для користувачів. Якщо структура сайту заплутана, а переміщення між сторінками є нелогічним, користувачі витрачають багато часу та зусиль на пошук потрібних товарів. Близько 40% онлайн-покупців покидають веб-сайти саме через заплутану навігацію. Така навігація викликає роздратування та часто призводить до відмови від покупки. Клієнти просто не готові витрачати свій час на безрезультатні пошуки та покидають сайт, якщо не можуть швидко знайти потрібну інформацію. В результаті, погана навігація безпосередньо впливає на зниження коефіцієнта конверсії. Дослідження показують, що більше половини споживачів, які вже готові до покупки, не можуть її завершити саме через проблеми з навігацією , а 25% покупців відмовляються від кошика через складність навігації.
СКЛАДНІ ОПЦІЇ ВИБОРУ
Проблеми з заплутаними опціями вибору товару (розмір, колір, кількість) також є значною причиною повернень. Якщо процес вибору опцій є складним, неочевидним або використовує незручні елементи керування (наприклад, неінтуїтивні випадаючі списки), це часто призводить до помилок при замовленні. Особливо часто це стосується вибору розміру, адже неправильно обраний розмір є однією з найпоширеніших причин повернень, особливо для одягу та взуття.
НЕПРАЦЮЮЧІ ФІЛЬТРИ
Відсутність або некоректна робота фільтрів також негативно впливає на користувацький досвід. Фільтри є важливим інструментом, який допомагає користувачам швидко знаходити потрібні товари серед великого асортименту. Якщо на сайті відсутні фільтри або вони працюють неправильно, це значно ускладнює процес пошуку. Без ефективних фільтрів користувачі можуть просто пропустити товари, які могли б їх зацікавити.
СКЛАДНИЙ ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ
Нарешті, складний процес повернення товарів також може стати причиною негативного досвіду та, як наслідок, відмови від повторних покупок. Якщо політика повернення є непрозорою або процес повернення є заплутаним та вимагає значних зусиль з боку клієнта (наприклад, відсутність очевидної кнопки "повернути" або незрозуміла інструкція), це викликає негативні емоції. Статистика показує, що 80% онлайн-покупців у США кажуть, що поганий досвід повернення знижує ймовірність їхніх майбутніх покупок у цього продавця. Непрозора політика повернення просто відлякує потенційних покупців , а ускладнений процес повернення призводить до втрати лояльності клієнтів. Сучасні клієнти очікують простого та зрозумілого процесу повернення , адже 92% споживачів вважають легкість повернення важливим фактором при виборі інтернет-магазину.
РІШЕННЯ ВІД ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець є вашим надійним партнером у сфері UX/UI-дизайну сайту та розробки інтернет-магазинів. Маючи за плечима 16-річну історію успішної роботи на ринку веброзробка , ми пропонуємо комплексні рішення, які допоможуть вам уникнути проблем, пов'язаних з поганим UX, та значно зменшити кількість повернень товарів.
Наша команда експертів розробляє UX/UI-дизайн сайту з особливим фокусом на потреби вашого покупця. Ми створюємо зручні та адаптивні інтерфейси, де кожен елемент продуманий до дрібниць. Особливу увагу ми приділяємо структурі картки товару , забезпечуючи наявність якісних фотографій (галерея, відео, зум), детальних та вичерпних описів, а також інтуїтивно зрозумілих опцій вибору.
Ми також пропонуємо послугу аудиту юзабіліті ваших існуючих сайтів. Наші фахівці проведуть глибокий аналіз UX, виявлять проблемні зони та нададуть чіткі рекомендації щодо покращення інтерфейсу сайту. Одним із важливих аспектів є оптимізація навігації, включаючи впровадження зручних та релевантних фільтрів з можливістю множинного вибору. Якісні фільтри є ключем до зручного пошуку товарів.
Для тих, хто планує запуск нового онлайн-магазину або хоче кардинально оновити існуючий, ми пропонуємо послуги з розробки інтернет-магазинів. Ми проводимо глибокий аналіз UX, переробляємо структуру та створюємо вебсайт, який працює на результат.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту