Стратегія просування сайту, якими каналами скористатися для швидкого старту ресурсу
Стратегія просування сайту, якими каналами скористатися для швидкого старту ресурсу
2020 рік став для всього світу переломним моментом. Безліч сфер отримали неймовірні збитки, але найбільше постраждали медицина і бізнес. Наразі неможливо точно порахувати, які збитки отримали виробники й магазини за час пандемії, цифра постійно зростає.
Величезна кількість підприємців збанкрутували за час пандемії коронавірусу, деяким залишитися на плаву допомогло відкриття інтернет-магазину. Завдяки невеликому спаду показників заражень у світі у бізнесменів з'явився час подумати "а що ж робити далі?”
Таке питання викликане неймовірною конкуренцією на ринку. Нові інтернет-магазини з'являються щодня, незважаючи на те що до пандемії зростання кількості таких ресурсів був набагато нижче.
Причиною такої популярності послужили карантинні обмеження, які в різних країнах звичайно ж відрізнялися, але незмінно завдавали шкоди торговому бізнесу і провокували бізнесменів переходити в інтернет.
Багато власників молодих ресурсів зараз знаходяться в замішанні, “як впоратися з такою швидкозростаючою конкуренцією і зайняти перші позиції?”. Сьогодні ми постараємося відповісти на це питання і розглянути всі можливі канали й сервіси, за допомогою яких ви піднімете активність на своєму сайті та зможете збільшите свій дохід в найкоротші терміни. Почнемо!
Методи розвитку ресурсу, як швидко заявити про себе
Насправді методів розвитку інтернет-магазину існує ціла сила-силенна. У кожного з них своя конкретна мета. Кожен підійматє той чи інший показник, але є і такі, які позитивно впливають відразу на всі сфери діяльності ресурсу. Сьогодні ми розглянемо найдієвіші методи швидко розвинути власний інтернет-ресурс в умовах пандемії, і почнемо ми з, мабуть, найшвидшого методу, з реклами в соціальних мережах.
Соціальні мережі як один з методів заявити про себе
Якщо ви запустили свій сайт, але в данний момент він не дає бажаних результатів — створіть сторінку в соціальних мережах. Соціальні мережі, це, мабуть найпрогресивніший ринок реклами за останні 20 років. Завдяки постійним змінам дизайну і зростаючій кількості можливостей соціальні мережі витіснили всі види реклами й наразі являються найкращим майданчиком для пошуку потенційних клієнтів.
Це, в першу чергу пов'язано з тим, що у 2020 році середньостатистична людина проводить в соціальних мережах близько 3-4 годин на добу. Левову частку цього часу займають якраз соціальні мережі. У наш час люди рідко відриваються від екранів смартфонів, цей факт робить фізичну рекламу на величезних білбордах абсолютно не дієвою, в порівнянні з мініатюрною рекламою в соціальній мережі, і робить рекламу в соцмережах кращим рішенням для швидкого просування.
Завдяки пластичності й податливості соціальних мереж, а також величезному парку інструментів, що допомагають як складати статистику дієвості реклами, так і змінювати її зовнішній вигляд, якщо з'являється така потреба, соціальні мережі ідеально підходять для просування ресурсу.
Крім фактичної реклами, яку можна купити у самій соціальній мережі або блогерів, ви також можете створити сторінку свого магазину і займатися торгівлею звідти. Всі ваші товари можуть красуватися на вашій сторінці, а якщо ви все ж хочете помітно підняти охоплення й активність потенційних покупців, то додайте в опис до своєї соціальної сторінки посилання на ваш сайт. Не забувши вказати, що для замовлення необхідно перейти саме туди. Таким чином у вас буде власний майданчик для реклами, де ви можете виставляти фотографії своєї продукції тим самим залучаючи людей.
Ви також можете вдатися до допомоги блогерів і популярних сторінок. Купівля реклами в соціальних мережах це звичайна справа, а результат такої реклами нерідко збільшує прибуток інтернет-магазину в півтора-два рази.
Якщо Ви грамотно скористаєтеся всіма можливостями реклами в соціальних мережах або вдаєтеся до допомоги професіоналів в цій стезі, зростання відвідувань і покупок не змусить себе довго чекати.
Email розсилки та реклама в месенджерах
У цьому пункті ми поговоримо про" нову і стару школу", а почнемо, мабуть з класики.
Email розсилки, цей вид реклами був популярний на зорі розвитку інтернет бізнесу. До цього дня інтернет-гіганти такі, як Розетка і Decathlon користуються рекламою через Email розсилки, але чи працює цей метод? Email розсилки, це реклама, яка може спрацювати в разі якщо вас цікавить певна ЦА. Якщо ваш інтернет-магазин займається продажем електроніки, автомобільних запчастин, надає послуги з ремонту або виробництва меблів — то такий спосіб реклами безумовно внесе свою лепту в розвиток вашого ресурсу.
Якщо ж ви продаєте молодіжний одяг, модні сезонні аксесуари та інші атрибути "нового покоління", то така розсилка навряд чи дасть вам бажаний ефект. Річ у тому, що розсилка найкраще працює з ЦА віком від 22 років. У цьому віці молоді люди частіше перевіряють свою пошту на предмет реакцій на їх резюме і для перевірки оформленої на одному з ресурсів підписки. Враховуючи бум на віддалену роботу поштові скриньки стали актуальні так само як і 15 років тому, коли все спілкування в Інтернеті й проходило через Email.
Звідси можна зробити висновок, що якщо вашої основної ЦА до 20 років, така реклама навряд чи надасть бажаний ефект. Швидше навпаки, потенційні клієнти розлютяться від постійних листів і або відмовляться від розсилок вашого магазину, або перестануть співпрацювати з вашим магазином, помісти його Email адресу в чорний список.
Просувати молодіжні товари трохи складніше, ніж щось більше і дороге, але попри це навіть для продажу молодіжної атрибутики знайшовся вихід, і ім'я йому месенджери.
Месенджери, як заміна Emai для залучення молодої цільової аудиторії
Месенджери це щось між електронною поштою і соціальною мережею. Тут ви не можете робити пости на свою сторінку або організувати товарообіг, але знаючи номер потенційного клієнта або його логін ви без зусиль зможете відправити йому пропозиції зі знижками, які точно його зацікавить.
Зважаючи на масштабний перехід на віддалене навчання і роботу практично всі зараз використовують месенджери. Це зручно, як показує статистика вже третина людей воліли б не використовувати телефон для дзвінків, віддаючи свою перевагу мессенджерам і голосовим повідомленням. Це хороша новина для інтернет-маркетингу, адже тепер повідомити користувача про появу нового товару в каталозі або про запуск акції стало ще простіше.
Розсилки в месенджерах не можуть похвалитися такими високими результатами, як соціальні мережі проте, показники їх ефективності значно вище, ніж у старій-добрій розсилці листів на електронні адреси.
Для того, що б збільшити свої шанси на позитивний результат ви можете використовувати і месенджери та електронну пошту, таким чином ви одним махом зможете заявити про себе всім віковим категоріям, від малого до великого.
Блог, як метод просування контенту
Крім соціальних мереж і месенджерів є ще один не паханий полігон для розвитку свого бізнесу, і це блогінг.
Блог, в якості основної сили для просування використовується протягом останніх трьох років. Багато блогерів вже давно придбали собі бізнесом але раніше все було трохи інакше. Спочатку з'являвся блог, а вже потім завдяки популярності людина відкривала для себе бізнес.
Наразі блоги є у всіх великих компаній. У своєму блозі компанія розповідає про нововведення, цікаві акції, спільний відпочинок та багато іншого. Такий контент зближує споживача з безпосередньо самою компанією, а це, в свою чергу позитивно позначається на підсумковій довірі споживача.
Ще один плюс такого методу просування свого ресурсу це так звана "зворотна сторона". Якщо ваш ресурс надає новини про новинки в сфері портативної електроніки, то в блозі ви можете не тільки ділиться своїми думками й міркуваннями про ситуацію на ринку, але і публікувати фотографії того, як готуються новини, як ви займаєтеся відеоматеріалом і , так далі. Завдяки такому контенту споживач отримує всю повноту картинки, співмірно спостерігаючи якісний контент і витрачені на нього зусилля. Той же прийом працює і з будь-яким інтернет-магазином, в блозі якого власник може публікувати свою думку про останній показ мод і фотографії того, як проходять розіграші та фотосесії продуктів.
Така реклама може транслюватися відразу і на сайт, і на соціальні мережі і звичайно ж в пошукових запитах.
Висновок
Насправді способів просунути свій ресурс дуже багато. Але дати швидкий результат можуть далеко не всі методи. Трійка запропонованих методів розташовані відповідно до градації швидкості результатів від їх використання, якщо ви приймете рішення використовувати всі три канали для просування свого сайту, то результативність буде вище. Варто відзначити, що хоч це і методики для швидкого старту ресурсу, певна кількість часу все ж буде потрібно для того, щоб очікуваний результат був досягнутий.
За допомогою цих методик в також можете використовувати інші канали просування, розраховані на плавне просування, таким чином ви допоможете своєму ресурсу планомірно розвиватися і розширюватися з плином часу.