Landing Page 2021: Як створити лендінг своїми руками в 2021 році
Landing Page 2021: Як створити лендінг своїми руками в 2021 році
Просування товарів і послуг це те, чим інтернет живе сьогодні. Все більше виробників і компаній переходять на торгівлю в інтернеті, адже саме тут зібралися найбільш зацікавлені клієнти. Така міграція брендів викликає надзвичайний ажіотаж, після карантинних заходів 2020 року ніхто не може бути впевнений, коли ж знову всі офлайн магазини закриють свої двері, саме тому торгівля в інтернеті стала користуватися популярністю більше, ніж будь-коли.
Високий рівень конкуренції та нові компанії які з'являються кожен день змушують підприємців використовувати всі можливі інструменти для залучення потенційних клієнтів і одним з найефективніших інструментів для продажу товарів і послуг є Landing Page.
Лендінг пейдж в наші дні це один з найбільш часто використовуваних інструментів для продажу товарів. Завдяки своїй структурі та простоті така сторінка без праці може продати товар вашому потенційному клієнту, або описати послуг таким чином, що у клієнта навіть не виникне сумнівів у потребі її замовлення. Попри те, що лендінг пейдж найчастіше використовують саме для продажу товарів, насправді у цього інструменту є безліч застосувань і про кожне з них ми поговоримо в цій статті. Також ми по пунктах розберемо як відбувається розробка лендінг пейдж і чи можна створити лендінг своїми руками, почнемо!
Розробка Landing Page: як створити посадкову сторінку своїми руками
Розробка Landing Page ділиться на кілька етапів. Ми детально розглянемо кожен з етапів розробки лендінга, а також розповімо, які саме дії та маніпуляції вам необхідно буде зробити для створення ефективного лендінга. Отже, поетапне створення лендінгової сторінки виглядає наступним чином:
1. Вибір мети та напрямку лендінга
Перш ніж розробка лендінга почнеться, вам необхідно визначитися, які цілі буде виконувати дана сторінка. Річ у тому, що попри частоту використання лендінгів виключно як сторінок, що продають — насправді у них величезний потенціал в різних напрямках. Ви можете створити Landing Page для:
- Збору інформації для подальшого ремаркетингу
У такому ключі лендінг сторінка буде пропонувати користувачеві відповісти на питання або поділиться своєю електронною адресою для отримання знижки або особливих умов. Така сторінка стане в нагоді вам, якщо ви незабаром плануєте провести ремаркетинг для свого інтернет-магазину, оскільки користувачі, залишаючи свої дані, будуть давати вам можливість запустити Email-розсилку. Крім цього, отримавши відповіді на свої запитання ви зможете більш точно налаштувати свої контекстні рекламні компанії, що безумовно позитивно позначиться на просуванні вашого сайту і допоможе вам збільшити товарообіг інтернет-магазину.
- Тестування нових ідей
У такому ключі посадкова сторінка інтернет-магазин дозволить вам подивитися на реакцію ваших потенційних клієнтів на появу нової категорії товарів або товару, який ще не представлений у ваших конкурентів. Отримавши дані про те, як користувачі реагують на вашу пропозицію ви зможете вирішити, чи варто вносити його на головну сторінку вашого інтернет-магазину або від цієї ідеї варто відмовитися.
- Розробки сайту візитки
Розробка сайтів візиток, як правило, починається для того, щоб збільшити впізнаваність бренду або компанії в мережі. Такий сайт здатний переконати користувачів звернутися в вашу компанію за послугами, які їм необхідні. Найчастіше сайти такого типу використовуються компаніями та центрами, що надають певний перелік послуг, який складно описати у всіх фарбах використовуючи тільки контекстну рекламу.
- Сторінка для вебінару / тренінгу
Це ще один варіант того, для чого вам може знадобитися створення лендінг сторінки. Посадкова сторінка з інформацією про захід, який ви плануєте провести, може колосально вплинути на кількість зацікавлених користувачів і потенційних учасників. А якщо ця подія є платним вебінаром — ви також зможете збільшити й свій кінцевий прибуток.
- Продажу товару
Розробка лендінгів найчастіше використовується для залучення потенційних покупців до тієї чи іншої групи товарів. Створити Landing Page під ключ своїми руками це досить складно, але приріст в кількості проданих товарів і збільшення загального прибутку від бізнесу після того, як розробка лендінг пейдж закінчиться безумовно окупають витрачені вами сили та час.
Визначившись з тим, для чого ви хочете розробити Landing Page з нуля, ви можете приступити безпосередньо до її створення. Цей процес не можна назвати простим, адже вам знадобиться приділити увагу кожній дрібниці та кожній деталі для того, щоб отримати від створення посадкової сторінки інтернет-магазину бажаний результат.
2. Створення ідеї та структури Landing Page
Визначившись з основними цілями лендінга ви можете приступити до розробки його ідеї та думки, який він повинен буде донести вашим потенційним покупцям. На цьому етапі важливо, щоб ви міркували не як власник бізнесу, а як споживач, адже саме споживач повинен зацікавитися вашою пропозицією і зробити цільову дію. Створення ідеї та структури Landing Page виглядає наступним чином:
- Головна ідея
У цьому пункті вам необхідно виписати для себе, в чому конкретно полягає суть вашої пропозиції, що саме ви хочете продати або запропонувати представникам своєї цільової аудиторії. Далі вам необхідно структурувати думку і створити з неї короткий заголовок, в якому буде міститися все те, що ви хотіли розповісти своєму потенційному покупцеві, але в масштабах декількох слів.
- Унікальність пропозиції
Яку б нішу ви не займали на ринку інтернет торгівлі або пропозиції послуг — у вас безумовно є конкуренти. На цьому етапі вам необхідно подумати, у чому унікальність вашої пропозиції та чим вона може бути вигідніше для ваших потенційних клієнтів ніж пропозиції конкуруючих з вами ресурсів. Давши відповідь на це питання та описавши унікальність вашої пропозиції в декількох реченнях ви сміливо можете переходити до наступного пункту.
- Цільова аудиторія вашого лендінгу
Взявши за мету створити ефективний Landing Page вам необхідно орієнтуватися, на яку аудиторію розрахована ваша посадкова сторінка. Якщо ваш інтернет-магазин має великий каталог товарів, вам необхідно вибрати один сегмент цільової аудиторії та орієнтувати посадкову сторінку інтернет-магазину саме на нього. В іншому випадку спробувавши створити Landing Page відразу і для всіх сегментів вашої цільової аудиторії ви ризикуєте розробити сторінку, яка не зможе принести бажаних вами результатів через відсутність інтересу для покупців.
- Проблеми та болі ваших клієнтів
Для того , щоб продажі товару різко виросли вам необхідно вибрати сегмент цільової аудиторії свого інтернет-магазину, і підібрати товар який зміг би вирішити болі ваших потенційних покупців. Робота з проблемами та болями покупців це найдієвіший метод просування тих чи інших товарів, тому ми не рекомендуємо вам ним нехтувати. Як тільки ви вирішите, які болі ваших покупців зможе вирішити просуваємий вами товар або послуга — ви зможете взятися за створення лендінгової сторінки.
Етап розробки ідеї для лендінга дуже важливий, оскільки саме ідея вашого лендінга матиме ключовий вплив на потенційних покупців. Для того , щоб краще розуміти, що саме необхідно представникам вашої цільової аудиторії і які товари можуть їх зацікавити вам необхідно провести дослідження своєї ЦА. Таким чином ви не тільки зможете дізнатися про проблеми та болі ваших потенційних покупців, але і про їх географічне розташування, вік та смаки. Володіючи такими даними ви зможете сконцентрувати свій лендінг на певному сегменті ЦА і домогтися бажаного результату від розробки. Також маючи ці дані ви зможете розробити контекстну рекламну кампанію яка буде направлена точно на обраний вами сегмент цільової аудиторії.
Збираючись взятися за розробку Landing Page, важливо врахувати, що створення посадкової сторінки інтернет-магазину зажадає від вас повної віддачі та великої кількості часу, не кажучи вже про певні навички, тісно пов'язані з темами просування і маркетингу. Якщо ви не володієте такими навичками та знаннями, або не готові витрачати багато часу на процес розробки — ви завжди можете замовити лендінг пейдж під ключ у фахівців.
Веб дизайн агентство Глянець вже 12 років займається створенням веб ресурсів і розробкою контекстних рекламних компаній для компаній по всьому світу. У портфоліо web студія Глянець представила більше тисячі робіт, з кожною з яких ви можете ознайомитися особисто, відвідавши відповідну сторінку в меню сайту. Замовити ефективний лендінг або створення інтернет-магазину під ключ ви можете відвідавши вкладку "послуги", в меню сайту веб студії Глянець.
3. Аналіз конкурентів
На цьому етапі вам необхідно проаналізувати своїх конкурентів в ніші. Це необхідно для того, щоб ви створили посадкову сторінку більш привабливою, ніж у конкуруючих з вами компаній. Маючи у своєму розпорядженні дані про своїх конкурентів ви зможете дізнатися, що необхідно їх цільовій аудиторії та навіть перейняти частину користувачів на свій ресурс.
Крім усього іншого аналізуючи ресурси своїх конкурентів ви можете підкреслити моменти, які ви б хотіли виправити та додати їх на власний сайт. Таким чином, давши користувачам більше комфорту і зробивши структуру свого інтернет-магазину більш інтуїтивною ваш ресурс буде користуватися більшим пріоритетом зі сторони потенційних покупців, ніж ресурси ваших конкурентів.
Також ви можете дізнатися, на яких майданчиках ваші конкуренти просувають свої сайти, які з них приносять результат, а які лише вбирають в себе рекламний бюджет. Маючи на руках ці дані ви зможете перенаправити рекламний бюджет своєї компанії на більш ефективні сервіси реклами, тим самим заощадивши фінансові вкладення та отримавши бажані результати.
4. Створення текстового наповнення для вашого лендінгу
Володіючи даними про свою цільову аудиторію, її болях, а також про успіхи та невдачі своїх конкурентів, ви можете приступити до написання тексту для лендінга. Створюючи текстове оформлення важливо пам'ятати, що лендінг відрізняється від звичайної сторінки сайту своєю лаконічністю, розташувати на ньому повну технічну специфікацію вашого товару буде не найкращою ідеєю. А ось стисло представити користувачеві всі плюси вашої продукції, вказати на болі потенційного покупця які може вирішити пропонуємий вами товар і нарешті показати, наскільки вигідно співпрацювати саме з вашим інтернет-магазином, в порівнянні з конкурентами — принесе вам набагато більш позитивні результати.
Крім написання тексту вам варто заздалегідь потурбується про те, як саме буде виглядати ваш лендінг. Де будуть розміщені фото і відеоматеріали про ваш товар і як краще розташувати ваш текст. Також варто врахувати, що для поліпшення результатів вашого лендінга необхідно створити для нього адаптивний дизайн. Таким чином користувачі, які використовують для серфінгу в інтернеті як лептопи, так і смартфони, зможуть з комфортом ознайомитися з наданою вами інформацією.
Якщо ви ніколи раніше не мали справи з розробкою адаптивного дизайну або розробка Landing Page, це для вас щось нове — рекомендуємо вам звернутися за допомогою до професіоналів. Річ у тому, що найменша помилка в оформленні, нюанси з розмірами шрифту або орієнтацією екрану на тих чи інших пристроях може повністю знищити весь потенціал посадкової станції інтернет-магазину.
Для того , щоб уникнути подібних ситуацій і не витрачати величезну кількість часу на вивчення питання створення посадкових сторінок ви можете замовити розробку landing page у фахівців дизайн-студії Глянець. Команда веб студії Глянець складається виключно з дипломованих фахівців з величезним досвідом в питаннях створення інтернет-магазинів, корпоративних сайтів і посадкових сторінок. Більш детально ознайомитися з роботами фахівців дизайн-студії ви можете відвідавши портфоліо компанії, клікнувши на відповідну вкладку у меню сайту.
Як збільшити конверсію лендінга та примножити результати
Лендінги відмінно показують себе в просуванні певних груп товарів і відчутно впливають на їх оборот. Ви також можете збільшити результати після запуску лендінга змінивши свій тон войс і стратегію залучення. Для того , щоб потенційний покупець придбав товар, у продажу якого ви зацікавлені, існує два способи. Кожен з них націлений на товари з різних цінових категорій, але їх використання безумовно допоможе вам отримати вам ще більші результати, ніж раніше. Методи збільшення конверсії і ймовірності цільової дії з боку потенційних покупців виглядають наступним чином:
1. Швидкий продаж товару
До цього найчастіше вдаються інтернет-магазини, які займаються поширенням товарів середнього цінового сегмента. Суть цієї стратегії полягає в тому, що у користувача перед очима знаходиться вибірка кращих характеристик товару, після дочитування яких перед ним з'являється кнопка з написом "купити". Зовнішній вигляд такого лендінга може бути абсолютно різним, але його суть залишається колишньою. Такий лендінг відмінно підійде для продажу товарів і послуг середнього цінового сегмента, оскільки у користувача немає часу обміркувати своє рішення, а низька ціна стимулює його підтвердити замовлення.
2. Тривалий продаж товару
Такі лендінги доцільно використовувати тільки в тому випадку, якщо ви займаєтеся продажем товарів преміум сегмента або вартість ваших товарів перевищує усереднені можливості представників вашої цільової аудиторії. Суть даного методу полягає в тому, що ви запускаєте відразу кілька лендінгів і налаштовує їх публікацію на певний сегмент своєї цільової аудиторії. Кожен лендінг все ближче і ближче підводить користувачів до думки про покупку запропонованого вами товару поки нарешті він не здійснює цільову дію.
Використання такої стратегії передбачає заборону на поспіх, оскільки будь-яка різка анімація або надто наполегливий заклик до дії з вашого боку може відбити бажання у покупця виконати цільову дію і весь ефект, якого ви домагалися за допомогою попередніх лендінгів буде загублений. Якщо ви займаєтеся продажем дорогих автомобілів або технікою — рекомендуємо вам вдатися саме до цієї стратегії, оскільки її використання дає набагато більше шансів здійснення цільової дії з боку споживача, ніж "швидкий продаж".
Так чи інакше обидві стратегії можуть принести свої плоди, а їх результативність буде залежати виключно від того, наскільки скрупульозно ви підійшли до питання розробки лендінг сторінок. Якщо ви врахували всі дані про потенційних клієнтів, їх болі та бажання, підкреслили рекламні майданчики для розміщення від своїх конкурентів і запустили дійсно короткий і при цьому місткий лендінг — результати його запуску не змусять себе довго чекати.
Ну а якщо ви тільки замислюєтеся про те, щоб запустити лендінг, але при цьому ніколи не займалися нічим подібним — замовте створення ефективного лендінга у фахівців веб студії Глянець. Дізнатися більше про послуги компанії та ознайомитися з прикладами робіт фахівців ви можете відвідавши відповідні вкладки в меню сайту.