Просування інтернет-магазину: Як не нашкодити Seo якщо товар закінчився
Просування інтернет-магазину: Як не нашкодити Seo якщо товар закінчився
Розвиток сайту інтернет-магазину та його подальше просування завжди супроводжується змінами в каталозі товарів. Часто буває так, що товар або ціла категорія товарів більше не приносить бажаних результатів, а містити зайву сторінку на ресурсі у вас немає бажання. Як змінити сторінку товару так, щоб не вплинути на результати оптимізації?
Каталог товарів інтернет-магазину будується на позиціях, поширенням яких ви займаєтеся. Всі товари рано чи пізно втрачають свою актуальність та попит, але як правило до цього моменту у вас вже проіндексована сторінка, а оптимізований контент продовжує приводити потенційних покупців на ресурс. Що робити з незалученою сторінкою та як не втратити ефект від успішної оптимізації? Цим питанням задається, мабуть кожен підприємців, залучений в інтернет торгівлі.
Сьогодні ми підготували чек-лист дій, які дозволять вам не тільки не втратити ефективність оптимізації, але й перемістити фокус зору потенційного покупця на товари в наявності, тим самим зацікавивши його в покупці позиції які ви просуваєте Для того, щоб залучити покупця, вам необхідно буде максимально зосередитися на створенні обстановки в якій користувач не піде з вашого ресурсу. Також слід подбати про лояльність, адже відсутність товару може негативно позначитися як на її показнику, так й в цілому на просуванні сайту інтернет-магазину.
"Товару більше немає" - як не втратити результати оптимізації та продати клієнту інший товар
Товар може бути відсутнім з різних причин. Він може просто закінчиться, або ж стати нерентабельним через зростання закупівельних цін і невигідності даного підприємства. Так чи інакше, просуваємий вами сайті інтернет-магазину вже є картка цього товару та швидше за все вона проіндексована. Якщо індексація товарної картки не відбулося, вам слід перевірити всі картки товарів у вашому каталозі на предмет проходження індексації. Якщо історія повторюється, це величезна проблема для просування ресурсу. Якщо ж картка проіндексована, але при цьому зображеного на ній товар вже давно немає в наявності — це може відбитися на довірі клієнтів до вашого ресурсу та як наслідок привести до зниження кількості продажів і товарообігу вашого сайту інтернет-магазину.
Далі ми розглянемо чек-лист дій, які допоможуть вам зберегти індексацію сторінки картки товару і при цьому ви зможете залучати клієнтів до покупки іншої позиції, ну а як це провернути — читайте в наступному блоці.
Чек-лист: як продовжити отримувати трафік з картки товару якщо позиції немає в наявності
Вам знадобиться проявити неабияку завзятість та відповідально підійти до даного питання. Якщо надто сильно змінити або зовсім видалити картку товару — ви можете позбутися частини трафіку, яку вона приводила на ваш сайт та як наслідок кількість потенційних клієнтів може зменшиться. Для ефективного просування сайту інтернет-магазину це неприпустимо. Далі ми розглянемо кілька кроків, здатних вам допомогти уникнути такого результату, при цьому дозволити зберегти результат одержуваний від цієї картки. Для того, щоб картка продукту продовжувала залучати користувачів, при цьому не псувала показник лояльності та інтересу до сайту інтернет-магазину необхідно:
1. Змінити статус з "немає в наявності" на "очікується”
Такий нехитрий трюк дозволить вам додатково зацікавити потенційного клієнта. Якщо товару немає в наявності невідомо, чи з'явиться він коли-небудь в каталозі. У разі використання фрази "товар очікується" потенційний клієнт буде впевнений, що незабаром необхідний йому товар прибуде. Такий трюк дасть не тільки затримати користувача на сайті інтернет-магазину, але й дозволить потрапити в закладки користувача, що вкрай позитивно вплине на якість просування завдяки впливу на пошукові алгоритми системи.
2. Додайте графу "Схожі товари”
Той факт, що користувач опинився на вашому сайті та при цьому перейшов за посиланням на конкретну картку товару, говорить про те, що він був зацікавлений у покупці. Ситуація з "товару немає в наявності" може вкрай негативно позначиться на думці нашого потенційного клієнта та викликати нього бажання відвідати ресурси конкурентів, чого необхідно всіма силами уникнути.
Додавши іконку "схожі товари" ви зможете показати споживачеві, що товар який йому необхідний випускається не однією компанією. Таким чином клієнт побачивши, що необхідної моделі немає в наявності — швидше за все відправиться в каталог вашого магазину для пошуку чогось подібного. У такій ситуації наявність графи "схожі товари" може сильно вас виручити. Скориставшись інтересом користувача та доклавши зусилль ви можете продати користувачеві товар, який спочатку не входив в його плани, нерідко саме так і відбувається.
Для того, щоб клієнт не розчаровувався у вашій компанії, а просування сайту інтернет-магазину й далі йшло успішно — вам необхідно заздалегідь підготувати ресурс до відмови від тієї чи іншої позиції. На її місце вам слід розмістити більш релевантний товар, який зможе приносити прибуток вашому бізнесу.
3. Зниження ціни
Ви можете вкрай вигідно скористатися однією хитрістю та за допомогою неї продати інший товар, замість того, який зацікавив потенційного покупця. Перш за все вам знадобиться знизити ціну на товар, який вже не лежить на складі, тим самим привертаючи увагу потенційного покупця. Після того, як користувач перейшов за посиланням й ознайомився з написом "товар закінчився" — вам слід запропонувати клієнту альтернативу. Створіть таблицю схожих товарів поруч з вартістю позиції яка зацікавила клієнта. Таким чином покупець зможе не покидаючи сторінку ознайомитися з розцінками на продукцію інших компаній, яка відноситься до тієї ж категорії що й товар, заради якого клієнт перейшов на ваш сайт.
Якщо ви все зробите грамотно та приділите увагу оформленню ресурсу — з великою ймовірністю клієнти, які приходили на сайт з метою купити певний товар, почнуть знайомитися з каталогом інтернет-магазину в пошуках аналогів та більш вигідних пропозицій. Використання такої стратегії дозволить вам не втратити результати, отримані в ході просування картки вже неактуального товару, при цьому продаючи ті позиції, в продажу яких ви зацікавлені.
4. Замініть "немає в наявності" на "розкупили"
Таким чином ви зможете не відштовхнути користувача відсутністю необхідного йому товару та досягнете підвищення рівня лояльності до вашого ресурсу. Річ у тому, що користувачі побачивши напис "немає в наявності" швидше за все вирішать, що даний товар не з'явиться в наявності як мінімум найближчим часом. Побачивши ж "розкупили" потенційний покупець зробить для себе висновок, що товар настільки популярний та якісний, що його вмить розкупили. Це буде мотивувати користувача дочекатися появи необхідної йому позиції. А якщо ви грамотно додасте колонку з пропонованими схожими товарами, не виключено, що користувач помітить аналоги, при цьому принісши вам прибуток.
5. Повідомте користувача ще до відвідування картки товару
Якщо ваш потенційний покупець знайшов ваш магазин за допомогою контекстної рекламної компанії зважився знайти в каталозі необхідний йому товар — подбайте про те, щоб він міг дізнатися про наявність товарної позиції не переходячи безпосередньо в саму картку товару. Користувачі в наш час вкрай педантично ставляться до особистого часу, а його витрата на пошуки товару в наявності може викликати у них роздратування та негативні асоціації з вашим ресурсом. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, виділіть в каталозі позиції, яких немає в наявності, за допомогою плашки з відповідною інформацією.
Таким чином ви заощадите час своєму клієнтові й дасте йому можливість докладніше познайомитися з аналогами необхідного йому товару, в каталозі інтернет-магазину.
6. Орієнтуйтеся на ситуацію і показники
Попри те, що даний метод є дієвим, він являється лише серединою між двома крайнощами, видаленням картки товару та налаштуванням редиректу на актуальні позиції. Річ у тому, що описані вище дії найменшим чином впливають на поведінкові фактори та показники відвідуваності картки товару, яких ви можливо тривалий час домагалися за допомогою оптимізації. Використовуючи попередження для клієнта і даючи можливість користувачеві вибрати зі схожих товарів в тій же категорії, ви тим самим економите час покупцеві, завдяки чому рівень його лояльності до Вашого сайту стрімко підніметься.
Якщо ж нічого з перерахованого вище не допомагає вашому ресурсу і картка товару без продукції тягне аж ресурс на дно — подбайте про грамотний редирект. Налаштувавши якісний редирект з неактуальної сторінки — на актуальну, ви зможете й далі користуватися всіма благами сео-оптимізованої сторінки, при цьому не презентуючи потенційним покупцям товари, яких немає в наявності. Займаючись просуванням сайту інтернет-магазину врахуйте даний фактор, він має відчутний вплив на успішність просування та може допомогти вам досягти бажаних результатів куди швидше. Але що робити, якщо попередження про відсутність товару не допомагають?
Налаштування редиректу для актуальних сторінок сайту
Далеко не завжди при відсутності товару, розміщення плашки зі схожими продуктами допомагає утримати користувача на сторінці. Якщо вищеописаний метод не підійшов для просування сайту інтернет-магазину, або показники після його використання відчутно знизилися — є сенс спробувати редиректи.
Редирект, це інструмент, що дозволяє вам змінювати адресу шуканої клієнтом сторінки, при цьому зберігаючи її позиції, яких ви домагалися за допомогою грамотної оптимізації. Даний метод попри всю свою нешкідливість має негативний вплив на успішність просування сайту інтернет-магазину, оскільки змінює адресу сторінки. Але при цьому таке рішення допоможе вам позбутися від невикористаної сторінки використовуючи всі її показники оптимізації.
Звернувшись до редиректів ви можете спростити навігацію по сайту для ваших потенційних клієнтів і водночас дати їм можливість ознайомлюватися виключно з товарами, які є в наявності. Пам'ятайте, далеко не кожен користувач захоче чекати, поки товар, що його цікавить, з'явиться в наявності у вас в інтернет-магазині. З більшою ймовірністю такий покупець звернеться до ваших конкурентів, а ви не тільки втратите у частоті відвідування та конверсії, але й в обороті товару. Для того , щоб уникнути подібної ситуації, використовуйте редиректи виключно на релевантні сторінки й тоді оптимізація сайту, якою ви так довго займалися — може принести плоди ваших старань.
Як відредагувати картки товарів або внести редирект якщо у вас немає досвіду?
Попри те, що звучить це вкрай просто, насправді вам буде потрібно видозмінити картки товарів, їх оформлення, щоб дати ясно зрозуміти клієнту, що необхідного йому товару немає в наявності. Використовуючи панелі зі схожими товарами ви можете відновити інтерес користувача до вашого ресурсу, що може привести до виконання цільової дії. Але що робити, якщо у вас немає досвіду в успішному просуванні сайтів інтернет-магазинів? В такому випадку кращим рішенням буде звернутися до професіоналів.
Команда веб студії Глянець допоможе вам розробити сайт інтернет-магазину і з його подальшим просуванням. За весь той час, що ми працюємо на ринку України — ми домоглися певних висот та являємося лідерами у сфері розробки корпоративних сайтів та створення інтернет-магазинів. Якщо вашому ресурсу необхідна термінова оптимізація, або ви плануєте створити якісний рекламний контент — зверніться до наших фахівців й вони допоможуть вам з вашою проблемою. Для того, щоб замовити створення сайту, або розробку інтернет-магазину, досить заповнити відповідну форму на сайті та відправить її на нашу поштову адресу. Після підтвердження заявки наші фахівці приступлять до створення нового ідеального інтернет-магазину, який дозволить вашому бізнесу не тільки стати більш успішним, але і відкриє перед вами нові горизонти.
Створюйте і просувайте сайти інтернет-магазинів разом зі професіоналами digital студії Глянець.