Просування інтернет-магазину: Як не нашкодити Seo якщо товар закінчився
Розвиток сайту інтернет-магазину та його подальше просування завжди супроводжується змінами в каталозі товарів. Часто буває так, що товар або ціла категорія товарів більше не приносить бажаних результатів, а містити зайву сторінку на ресурсі у вас немає бажання. Як змінити сторінку товару так, щоб не вплинути на результати оптимізації?
Каталог товарів інтернет-магазину будується на позиціях, поширенням яких ви займаєтеся. Всі товари рано чи пізно втрачають свою актуальність та попит, але як правило до цього моменту у вас вже проіндексована сторінка, а оптимізований контент продовжує приводити потенційних покупців на ресурс. Що робити з незалученою сторінкою та як не втратити ефект від успішної оптимізації? Цим питанням задається, мабуть кожен підприємців, залучений в інтернет торгівлі.
Сьогодні ми підготували чек-лист дій, які дозволять вам не тільки не втратити ефективність оптимізації, але й перемістити фокус зору потенційного покупця на товари в наявності, тим самим зацікавивши його в покупці позиції які ви просуваєте Для того, щоб залучити покупця, вам необхідно буде максимально зосередитися на створенні обстановки в якій користувач не піде з вашого ресурсу. Також слід подбати про лояльність, адже відсутність товару може негативно позначитися як на її показнику, так й в цілому на просуванні сайту інтернет-магазину.
"Товару більше немає" - як не втратити результати оптимізації та продати клієнту інший товар
Товар може бути відсутнім з різних причин. Він може просто закінчиться, або ж стати нерентабельним через зростання закупівельних цін і невигідності даного підприємства. Так чи інакше, просуваємий вами сайті інтернет-магазину вже є картка цього товару та швидше за все вона проіндексована. Якщо індексація товарної картки не відбулося, вам слід перевірити всі картки товарів у вашому каталозі на предмет проходження індексації. Якщо історія повторюється, це величезна проблема для просування ресурсу. Якщо ж картка проіндексована, але при цьому зображеного на ній товар вже давно немає в наявності — це може відбитися на довірі клієнтів до вашого ресурсу та як наслідок привести до зниження кількості продажів і товарообігу вашого сайту інтернет-магазину.
Далі ми розглянемо чек-лист дій, які допоможуть вам зберегти індексацію сторінки картки товару і при цьому ви зможете залучати клієнтів до покупки іншої позиції, ну а як це провернути — читайте в наступному блоці.
Чек-лист: як продовжити отримувати трафік з картки товару якщо позиції немає в наявності
Вам знадобиться проявити неабияку завзятість та відповідально підійти до даного питання. Якщо надто сильно змінити або зовсім видалити картку товару — ви можете позбутися частини трафіку, яку вона приводила на ваш сайт та як наслідок кількість потенційних клієнтів може зменшиться. Для ефективного просування сайту інтернет-магазину це неприпустимо. Далі ми розглянемо кілька кроків, здатних вам допомогти уникнути такого результату, при цьому дозволити зберегти результат одержуваний від цієї картки. Для того, щоб картка продукту продовжувала залучати користувачів, при цьому не псувала показник лояльності та інтересу до сайту інтернет-магазину необхідно:
1. Змінити статус з "немає в наявності" на "очікується”
Такий нехитрий трюк дозволить вам додатково зацікавити потенційного клієнта. Якщо товару немає в наявності невідомо, чи з'явиться він коли-небудь в каталозі. У разі використання фрази "товар очікується" потенційний клієнт буде впевнений, що незабаром необхідний йому товар прибуде. Такий трюк дасть не тільки затримати користувача на сайті інтернет-магазину, але й дозволить потрапити в закладки користувача, що вкрай позитивно вплине на якість просування завдяки впливу на пошукові алгоритми системи.
2. Додайте графу "Схожі товари”
Той факт, що користувач опинився на вашому сайті та при цьому перейшов за посиланням на конкретну картку товару, говорить про те, що він був зацікавлений у покупці. Ситуація з "товару немає в наявності" може вкрай негативно позначиться на думці нашого потенційного клієнта та викликати нього бажання відвідати ресурси конкурентів, чого необхідно всіма силами уникнути.
Додавши іконку "схожі товари" ви зможете показати споживачеві, що товар який йому необхідний випускається не однією компанією. Таким чином клієнт побачивши, що необхідної моделі немає в наявності — швидше за все відправиться в каталог вашого магазину для пошуку чогось подібного. У такій ситуації наявність графи "схожі товари" може сильно вас виручити. Скориставшись інтересом користувача та доклавши зусилль ви можете продати користувачеві товар, який спочатку не входив в його плани, нерідко саме так і відбувається.
Для того, щоб клієнт не розчаровувався у вашій компанії, а просування сайту інтернет-магазину й далі йшло успішно — вам необхідно заздалегідь підготувати ресурс до відмови від тієї чи іншої позиції. На її місце вам слід розмістити більш релевантний товар, який зможе приносити прибуток вашому бізнесу.
3. Зниження ціни
Ви можете вкрай вигідно скористатися однією хитрістю та за допомогою неї продати інший товар, замість того, який зацікавив потенційного покупця. Перш за все вам знадобиться знизити ціну на товар, який вже не лежить на складі, тим самим привертаючи увагу потенційного покупця. Після того, як користувач перейшов за посиланням й ознайомився з написом "товар закінчився" — вам слід запропонувати клієнту альтернативу. Створіть таблицю схожих товарів поруч з вартістю позиції яка зацікавила клієнта. Таким чином покупець зможе не покидаючи сторінку ознайомитися з розцінками на продукцію інших компаній, яка відноситься до тієї ж категорії що й товар, заради якого клієнт перейшов на ваш сайт.
Якщо ви все зробите грамотно та приділите увагу оформленню ресурсу — з великою ймовірністю клієнти, які приходили на сайт з метою купити певний товар, почнуть знайомитися з каталогом інтернет-магазину в пошуках аналогів та більш вигідних пропозицій. Використання такої стратегії дозволить вам не втратити результати, отримані в ході просування картки вже неактуального товару, при цьому продаючи ті позиції, в продажу яких ви зацікавлені.
4. Замініть "немає в наявності" на "розкупили"
Таким чином ви зможете не відштовхнути користувача відсутністю необхідного йому товару та досягнете підвищення рівня лояльності до вашого ресурсу. Річ у тому, що користувачі побачивши напис "немає в наявності" швидше за все вирішать, що даний товар не з'явиться в наявності як мінімум найближчим часом. Побачивши ж "розкупили" потенційний покупець зробить для себе висновок, що товар настільки популярний та якісний, що його вмить розкупили. Це буде мотивувати користувача дочекатися появи необхідної йому позиції. А якщо ви грамотно додасте колонку з пропонованими схожими товарами, не виключено, що користувач помітить аналоги, при цьому принісши вам прибуток.
5. Повідомте користувача ще до відвідування картки товару
Якщо ваш потенційний покупець знайшов ваш магазин за допомогою контекстної рекламної компанії зважився знайти в каталозі необхідний йому товар — подбайте про те, щоб він міг дізнатися про наявність товарної позиції не переходячи безпосередньо в саму картку товару. Користувачі в наш час вкрай педантично ставляться до особистого часу, а його витрата на пошуки товару в наявності може викликати у них роздратування та негативні асоціації з вашим ресурсом. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, виділіть в каталозі позиції, яких немає в наявності, за допомогою плашки з відповідною інформацією.
Таким чином ви заощадите час своєму клієнтові й дасте йому можливість докладніше познайомитися з аналогами необхідного йому товару, в каталозі інтернет-магазину.
6. Орієнтуйтеся на ситуацію і показники
Попри те, що даний метод є дієвим, він являється лише серединою між двома крайнощами, видаленням картки товару та налаштуванням редиректу на актуальні позиції. Річ у тому, що описані вище дії найменшим чином впливають на поведінкові фактори та показники відвідуваності картки товару, яких ви можливо тривалий час домагалися за допомогою оптимізації. Використовуючи попередження для клієнта і даючи можливість користувачеві вибрати зі схожих товарів в тій же категорії, ви тим самим економите час покупцеві, завдяки чому рівень його лояльності до Вашого сайту стрімко підніметься.
Якщо ж нічого з перерахованого вище не допомагає вашому ресурсу і картка товару без продукції тягне аж ресурс на дно — подбайте про грамотний редирект. Налаштувавши якісний редирект з неактуальної сторінки — на актуальну, ви зможете й далі користуватися всіма благами сео-оптимізованої сторінки, при цьому не презентуючи потенційним покупцям товари, яких немає в наявності. Займаючись просуванням сайту інтернет-магазину врахуйте даний фактор, він має відчутний вплив на успішність просування та може допомогти вам досягти бажаних результатів куди швидше. Але що робити, якщо попередження про відсутність товару не допомагають?
Налаштування редиректу для актуальних сторінок сайту
Далеко не завжди при відсутності товару, розміщення плашки зі схожими продуктами допомагає утримати користувача на сторінці. Якщо вищеописаний метод не підійшов для просування сайту інтернет-магазину, або показники після його використання відчутно знизилися — є сенс спробувати редиректи.
Редирект, це інструмент, що дозволяє вам змінювати адресу шуканої клієнтом сторінки, при цьому зберігаючи її позиції, яких ви домагалися за допомогою грамотної оптимізації. Даний метод попри всю свою нешкідливість має негативний вплив на успішність просування сайту інтернет-магазину, оскільки змінює адресу сторінки. Але при цьому таке рішення допоможе вам позбутися від невикористаної сторінки використовуючи всі її показники оптимізації.
Звернувшись до редиректів ви можете спростити навігацію по сайту для ваших потенційних клієнтів і водночас дати їм можливість ознайомлюватися виключно з товарами, які є в наявності. Пам'ятайте, далеко не кожен користувач захоче чекати, поки товар, що його цікавить, з'явиться в наявності у вас в інтернет-магазині. З більшою ймовірністю такий покупець звернеться до ваших конкурентів, а ви не тільки втратите у частоті відвідування та конверсії, але й в обороті товару. Для того , щоб уникнути подібної ситуації, використовуйте редиректи виключно на релевантні сторінки й тоді оптимізація сайту, якою ви так довго займалися — може принести плоди ваших старань.
Як відредагувати картки товарів або внести редирект якщо у вас немає досвіду?
Попри те, що звучить це вкрай просто, насправді вам буде потрібно видозмінити картки товарів, їх оформлення, щоб дати ясно зрозуміти клієнту, що необхідного йому товару немає в наявності. Використовуючи панелі зі схожими товарами ви можете відновити інтерес користувача до вашого ресурсу, що може привести до виконання цільової дії. Але що робити, якщо у вас немає досвіду в успішному просуванні сайтів інтернет-магазинів? В такому випадку кращим рішенням буде звернутися до професіоналів.
Команда веб студії Глянець допоможе вам розробити сайт інтернет-магазину і з його подальшим просуванням. За весь той час, що ми працюємо на ринку України — ми домоглися певних висот та являємося лідерами у сфері розробки корпоративних сайтів та створення інтернет-магазинів. Якщо вашому ресурсу необхідна термінова оптимізація, або ви плануєте створити якісний рекламний контент — зверніться до наших фахівців й вони допоможуть вам з вашою проблемою. Для того, щоб замовити створення сайту, або розробку інтернет-магазину, досить заповнити відповідну форму на сайті та відправить її на нашу поштову адресу. Після підтвердження заявки наші фахівці приступлять до створення нового ідеального інтернет-магазину, який дозволить вашому бізнесу не тільки стати більш успішним, але і відкриє перед вами нові горизонти.
Створюйте і просувайте сайти інтернет-магазинів разом зі професіоналами digital студії Глянець.
Графік роботи у святкові дні
🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із Компанією "Глянець"
Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія "Глянець" – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія "Глянець": Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі
У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, "Глянець" стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з "Глянець"
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Розвиток Бізнесу в Польщі: Інтернет-Магазин з Компанією "Глянець"
Відкриття бізнесу в Польщі – це чудова можливість для розвитку вашої справи. Якщо ви плануєте розпочати свій бізнес, одним із найефективніших способів є запуск інтернет-магазину. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Ваш Шлях до Успіху
Ми розробляємо інтернет-магазини, адаптовані під польський ринок, що включають всі необхідні інструменти для успішного продажу онлайн. Наші рішення охоплюють:
- Дизайн, що привертає увагу: сайт буде привабливим і зручним для ваших клієнтів, незалежно від того, з якого пристрою вони його переглядають.
- Зручність для вас: панель управління дозволяє легко керувати товарами, замовленнями та акціями.
- Інтеграція з платіжними системами: ви зможете запропонувати покупцям популярні платіжні рішення, доступні в Польщі.
Маркетинг та Просування: Створюємо Ваш Бренд
Інтернет-магазин потребує просування, щоб стати помітним на ринку. Ми надаємо повний комплекс послуг з маркетингу, включаючи:
- SEO-оптимізацію для підвищення видимості у пошукових системах.
- Контекстну рекламу, яка приверне клієнтів до вашого сайту.
- Рекламу у соціальних мережах для збільшення трафіку та залучення нових клієнтів.
Консультації та Підтримка
Окрім створення інтернет-магазину, ми можемо надати консультації щодо:
- Отримання PESEL: надамо поради щодо процесу отримання необхідного ідентифікаційного номера.
- Статусу УКР та реєстрації ФОП або компанії: допоможемо з вибором найкращої форми для ведення бізнесу та оформлення документів.
- Бухгалтерії: організуємо фінансовий облік через надійних партнерів.
- Телефонів та сім-карт: порадимо найвигідніші варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Сьогодні все більше людей у Польщі обирають онлайн-шопінг. Пачкомати стоять по всій країні, що свідчить про зростання популярності замовлень через інтернет. Люди прагнуть зручно замовити товар і швидко його отримати, не витрачаючи час на пошуки в магазинах. Це створює чудові можливості для вашого бізнесу.
Почніть з "Глянець"
Ми допоможемо вам на кожному етапі – від ідеї до реалізації. Наша мета – ваш успіх у польському бізнес-середовищі.
Зв'яжіться з нами, щоб розпочати свій шлях до успіху!
Відкриття Інтернет-Магазину в Польщі з Компанією "Глянець"
Якщо ви плануєте розширювати свій бізнес або починати нову справу в Польщі, одним із найперспективніших напрямків є відкриття інтернет-магазину. Сучасні тенденції показують, що все більше споживачів віддають перевагу онлайн-шопінгу, і саме тут ви можете зайняти своє місце на ринку. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні інтернет-магазинів, маркетингових стратегіях і просуванні, що дозволить вам швидко та ефективно стартувати.
Створення Інтернет-Магазину: Ваш Головний Інструмент для Продажів
Основна послуга, яку ми надаємо – це розробка інтернет-магазинів, адаптованих під польський ринок. Ми створюємо не просто сайти, а потужні платформи для продажів, які забезпечують:
- Зручність використання для клієнтів: наші інтернет-магазини прості в навігації, мають привабливий дизайн і адаптовані для мобільних пристроїв.
- Інтеграцію з платіжними системами: ми налаштовуємо всі необхідні платіжні методи, які популярні в Польщі, щоб ваші клієнти могли легко оплачувати замовлення.
- Зручне управління товаром: система дозволяє швидко додавати нові товари, керувати наявністю на складі та відслідковувати замовлення.
- Оптимізацію під SEO: кожен наш інтернет-магазин оптимізований для пошукових систем, що підвищує ваші шанси бути на перших позиціях у пошукових запитах.
Маркетинг та Просування: Як Ми Робимо Ваш Бізнес Видимим
Інтернет-магазин – це тільки початок. Щоб він став популярним і приносив прибуток, потрібно правильно просувати його на ринку. Ми розробимо для вас комплексну маркетингову стратегію, яка включає:
- SEO-оптимізація: забезпечимо, щоб ваш сайт був легко знайдений у пошукових системах.
- Контекстна реклама: запустимо рекламні кампанії, які швидко привернуть нових клієнтів.
- Соціальні мережі: допоможемо з просуванням на Facebook, Instagram та інших платформах, щоб створити активну та залучену аудиторію.
Чим Ще Можемо Допомогти?
Окрім створення інтернет-магазинів і маркетингу, ми також надаємо консультації та підтримку з інших важливих аспектів бізнесу в Польщі:
- Консультації щодо отримання PESEL: надамо поради щодо процесу отримання цього необхідного ідентифікаційного номера.
- Допомога з документами: пояснимо, які документи необхідно зібрати для відкриття бізнесу.
- Статус УКР та реєстрація ФОП або компанії: допоможемо з вибором найкращої форми для ведення бізнесу та надамо контакти перевірених юристів для оформлення всіх документів.
- Бухгалтерія: надамо контакти надійних бухгалтерів, які допоможуть організувати фінансовий облік.
- Телефони та сім-карти: допоможемо знайти вигідні варіанти для бізнес-зв'язку, що дозволить вам легко комунікувати з клієнтами та партнерами.
Онлайн-Шопінг: Нова Норма
В Польщі все більше людей віддають перевагу покупкам онлайн. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростаючий попит на зручні способи отримання замовлень. Люди хочуть замовляти товари швидко і зручно, без потреби відвідувати торгові центри. Відкривши інтернет-магазин, ви зможете задовольнити ці потреби і стати частиною нового тренду.
Висновок
Компанія "Глянець" – це ваш надійний партнер у створенні сучасного інтернет-магазину і побудові ефективної маркетингової стратегії для виходу на польський ринок. Ми допоможемо вам зосередитися на головному – розвитку вашого бізнесу та залученні клієнтів. Все інше, від консультацій з реєстрації до допомоги з маркетингом, ми візьмемо на себе.
Зв'яжіться з нами, щоб зробити перший крок до успішного бізнесу в Польщі!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту