Створення та просування локального інтернет-магазину: Особливості та фішки локального просування
Створення та просування локального інтернет-магазину: Особливості та фішки локального просування
Просування інтернет-магазинів і корпоративних сайтів — одна з найпопулярніших тем у 2021 році. Причиною такої уваги можна назвати ситуацію на ринку інтернет торгівлі та в цілому, у світі. Через закриття офлайн точок у багатьох містах Європи — більшість підприємців тут же кинулися в інтернет, через що конкуренція зросла до неймовірних масштабів. Розвиток інтернет-магазину в таких умовах досить складний процес, але попри це, кількість охочих створити сайт менше не стає.
Ситуація з локальним просуванням на даний момент ще гірша ніж зі звичайним. Крім конкурентів, розташованих поруч з вашим закладом або доставкою, приєднуються ще й підприємств з інших міст, що оперують тими ж запитами й ключовими словами що і ви. Вийти в топ швидко з таким рівні конкуренції вкрай складно, однак, можливо.
У цій статті ми розповімо вам: як створити сайт локального інтернет-магазину та оптимізувати його під запити, які приведуть до вас найближчих клієнтів? Також ми трохи поговоримо про загальні аспекти оптимізації й те, які дії вам необхідно зробити в процесі створення інтернет-магазина, почнемо!
Створення сайту локального інтернет-магазину: Чим відрізняється такий магазин від звичайного інтернет-ресурсу
Офлайн магазини вже давно перестали користуватися популярністю серед споживачів. Їх місце зайняли інтернет-ресурси, здатні швидко, а головне зручно надати всю інформацію про моделі й товари які необхідні користувачеві. Крім того, завдяки розвиненій логістиці різних поштових служб, замовити товар з іншого міста, або навіть країни — більше не проблема. Є винятки, й до них можна віднести товари - перевірити якість і стан яких ви б хотіли особисто.
До таких товарів можна віднести будь-які продукти, чия вартість вважається високою з точки зору споживачів. Це можуть бути речі, техніка, транспортні засоби й все, в якості чого клієнт хотів би переконатися особисто, відвідавши офлайн точку або склад. Але як просуватися в локальному СЕО? Як впоратися з конкуренцією не тільки у своєму місті, але і в країні? І що необхідно зробити, щоб ваш інтернет-магазин показував бажані результати в локально просуванні? Про це і поговоримо далі.
Що з себе представляє локальна SEO-оптимізація
Локальна оптимізація це просування інтернет-магазину, сайту доставки або корпоративного ресурсу, за допомогою пошукових запитів, прив'язаних до тієї чи іншої локації. Таке просування дозволяє власнику ресурсу залучати не просто зацікавлених користувачів, а клієнтів, які знаходиться в межах міста, де розташована штаб-квартира або склад компанії. Головним завданням такої оптимізації є залучення зацікавлених користувачів, що живуть по сусідству або в межах однієї області з вашим підприємством або магазином.
У локальному СЕО використовуються пошукові запити, які так чи інакше прив'язані до місця розташування користувача або шуканого ним ресурсу. Пошук за такими ключовими запитами здійснюється приблизно з такою ж частотою, що і звичайний пошук товарів. Зазвичай, використовуючи пошукові запити прив'язані до конкретної геолокації користувачі шукають дорогі товари або продукцію, в якості якої вони б хотіли переконатися самостійно. Зважаючи на недовіру користувачів мережі інтернет до багатьох логістичних компаній і в цілому, до процесу доставки товарів - потенційні покупці прагнуть купити товари якы ъх зацыкавили якомога ближче до власного місця проживання, тут то і виходить на сцену локальна оптимізація.
За допомогою локальної оптимізації ви можете створити інтернет-магазин, левовою часткою відвідувачів якого стануть користувачі, що живуть у вашому місті. Якщо ж ви плануєте оптимізацію корпоративного сайту - то локальне СЕО підійде вам як не можна краще. Залучаючи клієнтів з певного населеного пункту, міста, або області, ви можете не тільки збільшити кількість відвідувачів на своєму ресурсі, але також зробити офіс своєї компанії більш відвідуваним. В офісі потенційні клієнти будуть приходити на консультації з вашим фахівцями й укладати з ними угоди для співпраці.
Плануючи локальну оптимізацію варто врахувати, що в ній є свої нюанси й особливості ранжування сторінок. Крім того, семантичне ядро, яке потрібно створити для інтернет-магазину і його оптимізації також буде відрізнятися від звичного переліку пошукових запитів. Так на чому ж будується локальна оптимізація інтернет-магазину? І чи можливо її провести самостійно?
Етапи локальної SEO-оптимізації: Що необхідно для того, щоб зробити інтернет-магазин популярним
Локальне просування передбачає кілька важливих аспектів, звернувши увагу на які ви зможете помітно збільшити кількість потенційних покупців "на порозі" свого офісу. Перелік моментів, на які варто звернути увагу плануючи локальну оптимізацію виглядає так:
Релевантність — це перший аспект, на який варто звернути увагу. Річ у тім, що незалежно від того, проводиться локальна оптимізація або стандартна, пошукова система працює однаково. Для того, щоб ваш сайт частіше з'являвся в результатах пошукової видачі, створюючи його і наповнюючи контентом вам в першу чергу слід подумати про релевантність.
Релевантність, це параметр, який визначає, наскільки сайт компанії, інтернет-магазин або лендінг взаємопов'язаний з пошуковим запитом клієнта. Створюючи інтернет-магазин, вам варто задуматися про локальне просування як про додаткову можливість, адже продаючи товари "зі складу" ви можете заощадити на їх доставці на пошту.
Також локальне просування може запустити механізм так званого "сарафанного радіо", де один клієнт придбав товар, порадив своєму другові й той прийшов з товаришами до вас. Таким чином, просуваючи сайт локально, ви можете обзавестися солідною базою постійних клієнтів, у яких не з'явиться бажання поміняти вашу компанії або магазин, адже ви перебуваєте зовсім близько і чекати товари, куплені у вас — непотрібно.
Відгуки клієнтів — коментарі після співпраці та відгуки в пошуковій системі можуть сильно позначитися на успіхах вашого локального просування. Річ у тому, що як би красиво не був описаний товар на сайті створеного вами інтернет-магазину, якщо його якість залишає бажати кращого — клієнт не забуде залишити про це відгук в інтернеті. Надалі, перебуваючи в пошуках товарів якими займається ваш інтернет-магазин, інший клієнт натрапить на цей відгук. Через це довіра до вашого інтернет-ресурсу, як і в цілому, до компанії, може випаруватися.
Відгуки клієнтів будують імідж вашої компанії, а тому, якщо ви запланували створення інтернет-магазину і хочете обзавестися локальною базою клієнтів — ретельно перевіряйте товар, що продається, на предмет недоліків або неробочих екземплярів. Якщо подібна техніка або товар потрапить в руки клієнта, то мало того, що він зможе повернути гроші на витрачений товар — він також зможе підірвати довіру до вашого ресурсу, що може позначитися як на популярності створеного інтернет-магазину, так і на довірі клієнтів до вашого бізнесу.
Рейтинг серед конкурентів
Пошукові системи вже давно ввели поняття рейтингу, за яким вам обов'язково варто стежити. Рейтинг закладу, інтернет-магазину, або нещодавно створеного корпоративного сайту будується на ґрунті відгуків ваших клієнтів і тих, хто просто відвідав відповідну вкладку в пошуковій системі. Рейтинг вашої компанії може допомогти потенційному клієнту визначитися, чи готовий він звернутися до ваших фахівців за допомогою, і чи купить він у вас товар. Якщо рейтинг вашої організації або інтернет-магазину в пошуковій системі дуже низький, зважаючи на велику кількість гнівних відгуків, то виправити ситуацію можна тільки позитивними відгуками.
Кожен з цих параметрів можна підвищити штучно, але до таких методів краще не вдаватися. Річ у тім, що пошукова система легко може порівняти адреси, з яких були зроблені відгуки, і навіть якщо ви залишите відгук про співпрацю, або про товар, за допомогою інших акаунтів — система автоматично видалить ваші відгуки, а просування сайту може зійти нанівець. Також пошукова система здатна відправити створений вами інтернет-магазин в бан, вибратися з якого досить складно.
Локальне просування інтернет-магазину за допомогою місцевих ресурсів та ЗМІ
Для локального просування важливо, щоб про вашу компанію говорили. Чим частіше обговорення товарів вашого інтернет-магазину або послуг студії відбуватиметься в інтернеті — тим краще для локального просування. Для того, щоб збільшити ефект і прискорити локальне просування створеного інтернет-магазину, ви можете замовляти статті у місцевих ЗМІ. Пропонувати дуже вигідні акції або допомагати місту, в якому знаходиться ваше підприємство.
Для того, щоб ваша компанія стала більш відомою, а інтернет-магазин стали відвідувати представники локальної цільової аудиторії — вам необхідно зареєструватися у всіх місцевих каталогах. Найчастіше такі сайти мають топові позиції в пошуковій видачі, тому якщо запит користувача буде відповідати товарам створеного інтернет-магазину або вашої компанії — один з перших результатів буде посилання на ваш сайт, розміщена в одному з каталогів міста. Під'єднавши при цьому до просування якісну контекстну рекламу, яка також буде локально оптимізована — ви можете відчутно підвищити ефективність просування.
Варто врахувати, що для досягнення бажаних цілей вам буде потрібно якісна рекламна кампанія, створити яку можуть тільки професіонали. Якщо ви давно хотіли запустити рекламну кампанію для своєї організації та піднятися в пошуковій видачі, при цьому просуваючись за допомогою локальної оптимізації — фахівці веб студії Глянець можуть допомогти вам у цьому. Наша студія вже більше 12 років займається створенням інтернет-магазинів, корпоративних ресурсів і новинних порталів. За цей час ми стали кращими в Україні в питаннях веб розробки. Крім створення ресурсів наші фахівці можуть розробити для вас якісну контекстну рекламну кампанію, оптимізовану і налаштовану на вашу цільову аудиторію.
Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину або проконсультуватися з питань, пов'язаних з ваші ресурсом і його подальшим розвитком, ви можете скористатися онлайн чатом, розташованим на всіх сторінках сайту. Також ви можете зв'язатися з нашими менеджерами, скориставшись інформацією, опублікованою у вкладці контакти.
Оптимізація сайту для пошукового просування
Оптимізуючи сайт для локального просування не варто забувати й про стандартні вимоги для успішного розвитку ресурсу. Створюючи інтернет-магазин або корпоративний сайт для своєї компанії вам необхідно подбати про:
Інтуїтивність структурі
Структура створеного вами сайту зобов'язана бути зрозумілою і простою. Користувач, вперше потрапляючи на сторінку вашого інтернет-магазину повинен мати можливість швидко і без сумнівів знаходити цільові сторінки й категорії товарів, які йому необхідні. Завдяки інтуїтивній структурі ваш сайт може не тільки ефективніше просуватися, але також отримати лояльність з боку потенційних клієнтів, а це дуже важливий параметр, якщо ви хочете отримувати дохід від свого бізнесу.
Також не варто забувати й про логіку. Всі сторінки повинні бути логічно розміщені за структурою сайту, а головні сторінки зобов'язані бути доступні в будь-який момент. Таким чином ви дасте клієнту можливість швидко і зручно переміщатися між сторінками сайту не віднімаючи у нього зайвий час. Крім того, за допомогою якісного розробленої структури ви можете направити користувача на ті сторінки, дії на яких вас цікавлять найбільше, тим самим підштовхуючи його до дії.
Актуальний дизайн
Оформлення сайту інтернет-магазину або корпоративного ресурсу також багато значить для просування і відвідуваності. Застаріле оформлення, неробочі анімації й десятки інших проблем можуть відлякати користувача від роботи з вашим ресурсом, а значить отримати позитивну відповідь на запропоновану угоду у вас навряд вийде.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам необхідно подбати про актуальність оформлення ще в процесі створення ресурсу. Створюючи інтернет-магазин, завчасно ознайомтеся з трендами в веб дизайні, використовуючи елементи актуальних оформлень — розробіть свій авторський дизайн. Якщо ж можливості створити дизайн для ресурсу у вас немає — ви завжди можете замовити створення оформлення для свого ресурсу у дизайнерів команди веб студії Глянець.
Наші фахівці створять для вас максимально актуальний дизайн, при цьому використовуючи трендові елементи. Таким чином ви можете отримати актуальне оформлення інтернет-магазину або корпоративного сайту, й доповнити його своїми побажаннями. Замовивши створення дизайну для інтернет-магазину або корпоративного сайту ви можете поділитися з фахівцем своїми побажаннями, а ті у свою чергу зіставлять нинішні тренди та створять для вас унікальне оформлення.
Контент і його оптимізація
Структура та оформлення інтернет-магазину це добре, але без контенту на сторінках запустити пошукове просування у вас не вдасться. Для того, щоб ваш ресурс частіше з'являвся в результатах пошукової видачі вам необхідно створити релевантний контент. Релевантним може називатися контент, чия суть повністю відповідає запиту користувача, а значить вам необхідно зрозуміти, якими пошуковими запитами користуються ваші потенційні клієнти й покупці. Якщо ви плануєте оптимізувати ресурс локально, то перше на що вам необхідно звернути увагу, це локальні запити, пов'язані з вашою нішею.
Дослідивши цільову аудиторію і виділивши пошукові запити, які підійдуть для оптимізації сайту — вам буде потрібно впровадити їх в текстовий контент ресурсу. Якщо вибрані вами запити будуть відповідати інтересам ваших потенційних клієнтів-то ваш ресурс буде з'являтися на їх екранах як найбільш релевантний щодо їх запиту.
Для оптимізації контенту знадобитися якісне семантичне ядро, призначене для локального просування. Створити таке ядро для інтернет-магазину це копітке завдання, оскільки в середньому семантика інтернет-магазину може складатися з декількох сотень тисяч запитів. Якщо ви не впевнені, що зможете вибрати найбільш підходящі із запитів — зверніться до фахівців веб студії Глянець і ми допоможемо вам запустити ефективне просування створеного інтернет-магазину.
Результативність локального просування
Локальне просування дещо складніше, ніж розкрутка сайту у звичному розумінні. Для того, щоб ефективно просувати сайт інтернет-магазину або компанію вам буде потрібно володіти достатнім багажем знань і досвіду, адже вам належить оптимізувати кожен куточок створеного вами сайту. Якщо не готові витрачати час на вивчення питання оптимізації або вважаєте що ваших навичок може бути недостатньо для ефективного просування — замовте його у фахівців.
Веб студія Глянець і її команда може допомогти вам з локальним просуванням ресурсу. Наші фахівці проаналізують вашу цільову аудиторію, її запити та інтереси. На підставі цих даних фахівці розроблять якісне семантичне ядро сайту, за допомогою якого надалі ви зможете не тільки просувати й оптимізувати свій сайт, але і створювати рекламні кампанії.
Наша команда це фахівці з багаторічним досвідом і сотнями створених ресурсів за спиною, якщо ви давно шукали студію, здатну створити сайт будь-якої складності й відповідно до усім вашим вимогам — замовте створення сайту у веб студії Глянець і почніть роботу на своєму ресурсі вже завтра. Щоб дізнатися більше про послуги веб студії Глянець, або замовити створення інтернет-магазин вам достатньо відвідати відповідну закладку в меню нашого сайту або зв'язатися з менеджером за допомогою інформації у вкладці контакти.
Замовте створення сайту і його локальне просування у фахівців веб студії Глянець — зробіть перший крок на шляху до ефективного і прибуткового бізнесу.