Створення та просування локального інтернет-магазину: Особливості та фішки локального просування

Просування інтернет-магазинів і корпоративних сайтів — одна з найпопулярніших тем у 2021 році. Причиною такої уваги можна назвати ситуацію на ринку інтернет торгівлі та в цілому, у світі. Через закриття офлайн точок у багатьох містах Європи — більшість підприємців тут же кинулися в інтернет, через що конкуренція зросла до неймовірних масштабів. Розвиток інтернет-магазину в таких умовах досить складний процес, але попри це, кількість охочих створити сайт менше не стає.
Ситуація з локальним просуванням на даний момент ще гірша ніж зі звичайним. Крім конкурентів, розташованих поруч з вашим закладом або доставкою, приєднуються ще й підприємств з інших міст, що оперують тими ж запитами й ключовими словами що і ви. Вийти в топ швидко з таким рівні конкуренції вкрай складно, однак, можливо.
У цій статті ми розповімо вам: як створити сайт локального інтернет-магазину та оптимізувати його під запити, які приведуть до вас найближчих клієнтів? Також ми трохи поговоримо про загальні аспекти оптимізації й те, які дії вам необхідно зробити в процесі створення інтернет-магазина, почнемо!
Створення сайту локального інтернет-магазину: Чим відрізняється такий магазин від звичайного інтернет-ресурсу
Офлайн магазини вже давно перестали користуватися популярністю серед споживачів. Їх місце зайняли інтернет-ресурси, здатні швидко, а головне зручно надати всю інформацію про моделі й товари які необхідні користувачеві. Крім того, завдяки розвиненій логістиці різних поштових служб, замовити товар з іншого міста, або навіть країни — більше не проблема. Є винятки, й до них можна віднести товари - перевірити якість і стан яких ви б хотіли особисто.
До таких товарів можна віднести будь-які продукти, чия вартість вважається високою з точки зору споживачів. Це можуть бути речі, техніка, транспортні засоби й все, в якості чого клієнт хотів би переконатися особисто, відвідавши офлайн точку або склад. Але як просуватися в локальному СЕО? Як впоратися з конкуренцією не тільки у своєму місті, але і в країні? І що необхідно зробити, щоб ваш інтернет-магазин показував бажані результати в локально просуванні? Про це і поговоримо далі.
Що з себе представляє локальна SEO-оптимізація
Локальна оптимізація це просування інтернет-магазину, сайту доставки або корпоративного ресурсу, за допомогою пошукових запитів, прив'язаних до тієї чи іншої локації. Таке просування дозволяє власнику ресурсу залучати не просто зацікавлених користувачів, а клієнтів, які знаходиться в межах міста, де розташована штаб-квартира або склад компанії. Головним завданням такої оптимізації є залучення зацікавлених користувачів, що живуть по сусідству або в межах однієї області з вашим підприємством або магазином.
У локальному СЕО використовуються пошукові запити, які так чи інакше прив'язані до місця розташування користувача або шуканого ним ресурсу. Пошук за такими ключовими запитами здійснюється приблизно з такою ж частотою, що і звичайний пошук товарів. Зазвичай, використовуючи пошукові запити прив'язані до конкретної геолокації користувачі шукають дорогі товари або продукцію, в якості якої вони б хотіли переконатися самостійно. Зважаючи на недовіру користувачів мережі інтернет до багатьох логістичних компаній і в цілому, до процесу доставки товарів - потенційні покупці прагнуть купити товари якы ъх зацыкавили якомога ближче до власного місця проживання, тут то і виходить на сцену локальна оптимізація.
За допомогою локальної оптимізації ви можете створити інтернет-магазин, левовою часткою відвідувачів якого стануть користувачі, що живуть у вашому місті. Якщо ж ви плануєте оптимізацію корпоративного сайту - то локальне СЕО підійде вам як не можна краще. Залучаючи клієнтів з певного населеного пункту, міста, або області, ви можете не тільки збільшити кількість відвідувачів на своєму ресурсі, але також зробити офіс своєї компанії більш відвідуваним. В офісі потенційні клієнти будуть приходити на консультації з вашим фахівцями й укладати з ними угоди для співпраці.
Плануючи локальну оптимізацію варто врахувати, що в ній є свої нюанси й особливості ранжування сторінок. Крім того, семантичне ядро, яке потрібно створити для інтернет-магазину і його оптимізації також буде відрізнятися від звичного переліку пошукових запитів. Так на чому ж будується локальна оптимізація інтернет-магазину? І чи можливо її провести самостійно?
Етапи локальної SEO-оптимізації: Що необхідно для того, щоб зробити інтернет-магазин популярним
Локальне просування передбачає кілька важливих аспектів, звернувши увагу на які ви зможете помітно збільшити кількість потенційних покупців "на порозі" свого офісу. Перелік моментів, на які варто звернути увагу плануючи локальну оптимізацію виглядає так:
Релевантність — це перший аспект, на який варто звернути увагу. Річ у тім, що незалежно від того, проводиться локальна оптимізація або стандартна, пошукова система працює однаково. Для того, щоб ваш сайт частіше з'являвся в результатах пошукової видачі, створюючи його і наповнюючи контентом вам в першу чергу слід подумати про релевантність.
Релевантність, це параметр, який визначає, наскільки сайт компанії, інтернет-магазин або лендінг взаємопов'язаний з пошуковим запитом клієнта. Створюючи інтернет-магазин, вам варто задуматися про локальне просування як про додаткову можливість, адже продаючи товари "зі складу" ви можете заощадити на їх доставці на пошту.
Також локальне просування може запустити механізм так званого "сарафанного радіо", де один клієнт придбав товар, порадив своєму другові й той прийшов з товаришами до вас. Таким чином, просуваючи сайт локально, ви можете обзавестися солідною базою постійних клієнтів, у яких не з'явиться бажання поміняти вашу компанії або магазин, адже ви перебуваєте зовсім близько і чекати товари, куплені у вас — непотрібно.
Відгуки клієнтів — коментарі після співпраці та відгуки в пошуковій системі можуть сильно позначитися на успіхах вашого локального просування. Річ у тому, що як би красиво не був описаний товар на сайті створеного вами інтернет-магазину, якщо його якість залишає бажати кращого — клієнт не забуде залишити про це відгук в інтернеті. Надалі, перебуваючи в пошуках товарів якими займається ваш інтернет-магазин, інший клієнт натрапить на цей відгук. Через це довіра до вашого інтернет-ресурсу, як і в цілому, до компанії, може випаруватися.
Відгуки клієнтів будують імідж вашої компанії, а тому, якщо ви запланували створення інтернет-магазину і хочете обзавестися локальною базою клієнтів — ретельно перевіряйте товар, що продається, на предмет недоліків або неробочих екземплярів. Якщо подібна техніка або товар потрапить в руки клієнта, то мало того, що він зможе повернути гроші на витрачений товар — він також зможе підірвати довіру до вашого ресурсу, що може позначитися як на популярності створеного інтернет-магазину, так і на довірі клієнтів до вашого бізнесу.
Рейтинг серед конкурентів
Пошукові системи вже давно ввели поняття рейтингу, за яким вам обов'язково варто стежити. Рейтинг закладу, інтернет-магазину, або нещодавно створеного корпоративного сайту будується на ґрунті відгуків ваших клієнтів і тих, хто просто відвідав відповідну вкладку в пошуковій системі. Рейтинг вашої компанії може допомогти потенційному клієнту визначитися, чи готовий він звернутися до ваших фахівців за допомогою, і чи купить він у вас товар. Якщо рейтинг вашої організації або інтернет-магазину в пошуковій системі дуже низький, зважаючи на велику кількість гнівних відгуків, то виправити ситуацію можна тільки позитивними відгуками.
Кожен з цих параметрів можна підвищити штучно, але до таких методів краще не вдаватися. Річ у тім, що пошукова система легко може порівняти адреси, з яких були зроблені відгуки, і навіть якщо ви залишите відгук про співпрацю, або про товар, за допомогою інших акаунтів — система автоматично видалить ваші відгуки, а просування сайту може зійти нанівець. Також пошукова система здатна відправити створений вами інтернет-магазин в бан, вибратися з якого досить складно.
Локальне просування інтернет-магазину за допомогою місцевих ресурсів та ЗМІ
Для локального просування важливо, щоб про вашу компанію говорили. Чим частіше обговорення товарів вашого інтернет-магазину або послуг студії відбуватиметься в інтернеті — тим краще для локального просування. Для того, щоб збільшити ефект і прискорити локальне просування створеного інтернет-магазину, ви можете замовляти статті у місцевих ЗМІ. Пропонувати дуже вигідні акції або допомагати місту, в якому знаходиться ваше підприємство.
Для того, щоб ваша компанія стала більш відомою, а інтернет-магазин стали відвідувати представники локальної цільової аудиторії — вам необхідно зареєструватися у всіх місцевих каталогах. Найчастіше такі сайти мають топові позиції в пошуковій видачі, тому якщо запит користувача буде відповідати товарам створеного інтернет-магазину або вашої компанії — один з перших результатів буде посилання на ваш сайт, розміщена в одному з каталогів міста. Під'єднавши при цьому до просування якісну контекстну рекламу, яка також буде локально оптимізована — ви можете відчутно підвищити ефективність просування.
Варто врахувати, що для досягнення бажаних цілей вам буде потрібно якісна рекламна кампанія, створити яку можуть тільки професіонали. Якщо ви давно хотіли запустити рекламну кампанію для своєї організації та піднятися в пошуковій видачі, при цьому просуваючись за допомогою локальної оптимізації — фахівці веб студії Глянець можуть допомогти вам у цьому. Наша студія вже більше 12 років займається створенням інтернет-магазинів, корпоративних ресурсів і новинних порталів. За цей час ми стали кращими в Україні в питаннях веб розробки. Крім створення ресурсів наші фахівці можуть розробити для вас якісну контекстну рекламну кампанію, оптимізовану і налаштовану на вашу цільову аудиторію.
Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину або проконсультуватися з питань, пов'язаних з ваші ресурсом і його подальшим розвитком, ви можете скористатися онлайн чатом, розташованим на всіх сторінках сайту. Також ви можете зв'язатися з нашими менеджерами, скориставшись інформацією, опублікованою у вкладці контакти.
Оптимізація сайту для пошукового просування
Оптимізуючи сайт для локального просування не варто забувати й про стандартні вимоги для успішного розвитку ресурсу. Створюючи інтернет-магазин або корпоративний сайт для своєї компанії вам необхідно подбати про:
-
Інтуїтивність структурі
Структура створеного вами сайту зобов'язана бути зрозумілою і простою. Користувач, вперше потрапляючи на сторінку вашого інтернет-магазину повинен мати можливість швидко і без сумнівів знаходити цільові сторінки й категорії товарів, які йому необхідні. Завдяки інтуїтивній структурі ваш сайт може не тільки ефективніше просуватися, але також отримати лояльність з боку потенційних клієнтів, а це дуже важливий параметр, якщо ви хочете отримувати дохід від свого бізнесу.
Також не варто забувати й про логіку. Всі сторінки повинні бути логічно розміщені за структурою сайту, а головні сторінки зобов'язані бути доступні в будь-який момент. Таким чином ви дасте клієнту можливість швидко і зручно переміщатися між сторінками сайту не віднімаючи у нього зайвий час. Крім того, за допомогою якісного розробленої структури ви можете направити користувача на ті сторінки, дії на яких вас цікавлять найбільше, тим самим підштовхуючи його до дії.
-
Актуальний дизайн
Оформлення сайту інтернет-магазину або корпоративного ресурсу також багато значить для просування і відвідуваності. Застаріле оформлення, неробочі анімації й десятки інших проблем можуть відлякати користувача від роботи з вашим ресурсом, а значить отримати позитивну відповідь на запропоновану угоду у вас навряд вийде.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам необхідно подбати про актуальність оформлення ще в процесі створення ресурсу. Створюючи інтернет-магазин, завчасно ознайомтеся з трендами в веб дизайні, використовуючи елементи актуальних оформлень — розробіть свій авторський дизайн. Якщо ж можливості створити дизайн для ресурсу у вас немає — ви завжди можете замовити створення оформлення для свого ресурсу у дизайнерів команди веб студії Глянець.
Наші фахівці створять для вас максимально актуальний дизайн, при цьому використовуючи трендові елементи. Таким чином ви можете отримати актуальне оформлення інтернет-магазину або корпоративного сайту, й доповнити його своїми побажаннями. Замовивши створення дизайну для інтернет-магазину або корпоративного сайту ви можете поділитися з фахівцем своїми побажаннями, а ті у свою чергу зіставлять нинішні тренди та створять для вас унікальне оформлення.
-
Контент і його оптимізація
Структура та оформлення інтернет-магазину це добре, але без контенту на сторінках запустити пошукове просування у вас не вдасться. Для того, щоб ваш ресурс частіше з'являвся в результатах пошукової видачі вам необхідно створити релевантний контент. Релевантним може називатися контент, чия суть повністю відповідає запиту користувача, а значить вам необхідно зрозуміти, якими пошуковими запитами користуються ваші потенційні клієнти й покупці. Якщо ви плануєте оптимізувати ресурс локально, то перше на що вам необхідно звернути увагу, це локальні запити, пов'язані з вашою нішею.
Дослідивши цільову аудиторію і виділивши пошукові запити, які підійдуть для оптимізації сайту — вам буде потрібно впровадити їх в текстовий контент ресурсу. Якщо вибрані вами запити будуть відповідати інтересам ваших потенційних клієнтів-то ваш ресурс буде з'являтися на їх екранах як найбільш релевантний щодо їх запиту.
Для оптимізації контенту знадобитися якісне семантичне ядро, призначене для локального просування. Створити таке ядро для інтернет-магазину це копітке завдання, оскільки в середньому семантика інтернет-магазину може складатися з декількох сотень тисяч запитів. Якщо ви не впевнені, що зможете вибрати найбільш підходящі із запитів — зверніться до фахівців веб студії Глянець і ми допоможемо вам запустити ефективне просування створеного інтернет-магазину.
Результативність локального просування
Локальне просування дещо складніше, ніж розкрутка сайту у звичному розумінні. Для того, щоб ефективно просувати сайт інтернет-магазину або компанію вам буде потрібно володіти достатнім багажем знань і досвіду, адже вам належить оптимізувати кожен куточок створеного вами сайту. Якщо не готові витрачати час на вивчення питання оптимізації або вважаєте що ваших навичок може бути недостатньо для ефективного просування — замовте його у фахівців.
Веб студія Глянець і її команда може допомогти вам з локальним просуванням ресурсу. Наші фахівці проаналізують вашу цільову аудиторію, її запити та інтереси. На підставі цих даних фахівці розроблять якісне семантичне ядро сайту, за допомогою якого надалі ви зможете не тільки просувати й оптимізувати свій сайт, але і створювати рекламні кампанії.
Наша команда це фахівці з багаторічним досвідом і сотнями створених ресурсів за спиною, якщо ви давно шукали студію, здатну створити сайт будь-якої складності й відповідно до усім вашим вимогам — замовте створення сайту у веб студії Глянець і почніть роботу на своєму ресурсі вже завтра. Щоб дізнатися більше про послуги веб студії Глянець, або замовити створення інтернет-магазин вам достатньо відвідати відповідну закладку в меню нашого сайту або зв'язатися з менеджером за допомогою інформації у вкладці контакти.
Замовте створення сайту і його локальне просування у фахівців веб студії Глянець — зробіть перший крок на шляху до ефективного і прибуткового бізнесу.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту