Топ-7 найпопулярніших помилок, що допускаються користувачами під час створення інтернет-магазину своїми руками
Топ-7 найпопулярніших помилок, що допускаються користувачами під час створення інтернет-магазину своїми руками
Інтернет торгівля є одним з найбажаніших шматків пирога, званого онлайн-бізнесом. Створення інтернет-магазину це природний процес для підприємців, які планують свою комерційну діяльність за допомогою всіх доступних інструментів маркетингу.
Нерідко підприємці плануючи запуск свого бізнесу в інтернеті вирішують, що розробка інтернет-магазину їм по плечу. Наслідки саме таких рішень часто стають забаговані, переповнені помилками ресурси – вимагають повного аудиту та подальшого виправлення всіх допущених помилок. Не рідше підприємці самостійно беруться за оптимізацію сайту, підсумок якої також часто очевидний.
Популярність інтернет-магазинів у 2021 році багато в чому зобов'язана карантинним обмеженням. Завдяки тому що багато підприємств і компаній були змушені перевести весь свій штат в інтернет – підприємцям довелося задуматися над тим, як торгувати в умовах заборони на офлайн торгівлю. Розв'язання даної проблеми стало створення корпоративних сайтів та інтернет-магазинів. Розробка веб ресурсів швидко перетворилася на тренд і до початку 2021 року конкуренція на ринку інтернет торгівлі зросла багаторазово.
Для того, щоб впоратися з такою конкуренцією підприємцям довелося користуватися всіма доступними маркетинговими каналами, але іноді навіть це не приносило результату. Низька результативність залучених маркетингових каналів, найчастіше, була наслідком допущених на етапі розробки сайту інтернет-магазину помилок. Далеко не всі підприємці були готові співпрацювати з фахівцями, а тому бралися за розробку інтернет-магазинів самостійно. Надалі така економія виливалася у вкрай неприємну суму, бо виправляти помилки завжди складніше, довше та нарешті дорожче – ніж спочатку зробити правильно та якісно.
Попри різноманіття помилок, які допускали підприємці запускаючи свої ресурси, є ряд помилок, що повторюються з разу в раз. Про ці помилки ми й поговоримо сьогодні в статті.
Найпопулярніші помилки, допущені розробниками під час створення сайтів у 2021 році
Перелік всіх популярних помилок, пов'язаних з розробкою сайтів та інтернет-магазинів вкрай великий. Ми ж вирішили виділити топ - 6 помилок, які зустрічалися нам за останній час найчастіше. В кінці ми поділимося секретом того, як уникнути помилок при розробці сайту інтернет-магазину, але зараз, давайте ж розглянемо ці помилки.
Отже, топ-7 помилок, пов'язаних з розробкою сайтів та інтернет-магазинів у 2021 році виглядає наступним чином:
1. Розробка сайту своїми руками
Зважаючи на величезний бум у сфері розробки інтернет-ресурсів – компанії, що надають такі послуги не могли обробити весь попит. Водночас організації, які не бажають витрачатися на співпрацю зі спеціалізованими агентствами – наймали фахівців ззовні. Такий підхід мав ряд своїх переваг, але як правило, підсумком такої співпраці ставали абсолютно неробочі сайти.
Річ у тому що навіть досвідчений фахівець не здатний покрити весь спектр послуг веб розробки. Тому для створення дійсного якісного ресурсу компаніям необхідно було б наймати величезну кількість фахівців, чия робота в кінцевому підсумку коштувала б дорожче ніж співпраця з веб-студією. Водночас розшукуючи "майстрів на всі руки" здатних надати всі послуги з розробки сайту інтернет-магазину – компанії знаходили лише тих, хто здатний створити видимість роботи. Звичайно ж бували випадки, коли фахівці, що володіють величезним пулом навичок все ж створювали якісні інтернет-магазини та корпоративні сайти, але таких ситуацій було незрівнянно менше, ніж невдалих результатів.
2. Бренд-бук і його відсутність
Як ми й говорили раніше, багато підприємців зіткнувшись із забороною торгувати в офлайн режимі – прийшли в інтернет. Створюючи та замовляючи розробку інтернет-магазинів і сайтів під ключ, багато компаній забували про корпоративні стилі. У підсумку результатом роботи фахівців ставали якісні сайти – ніяк зовні не пов'язані з уже наступним магазином або мережею закладів.
Навіть володіючи одним з найуспішніших магазинів в місті, підприємець забуваючи про корпоративні стилі та їх важливості – часто залишався без клієнтів. Це було пов'язано з тим, що навіть постійні клієнти офлайн магазину не могли знайти його онлайн версію, а переходячи на сайт створеного підприємцем інтернет-ресурсу – просто не впізнавали улюблений заклад або бутік.
Для того, щоб зберегти імідж компанії та залишатися впізнаваним, навіть серед нових користувачів, підприємцям, перед тим як замовити розробку інтернет-магазину – необхідно звіритися з корпоративним стилем своєї організації. Для іміджу важливо щоб відтінки, кольори та гасла, використовувані на офлайн точках та їх рекламі – перегукувалися з онлайн версією магазину. Не забуваючи про корпоративний стиль та бренд-бук підприємець може не тільки залучити постійних клієнтів своєї офлайн точки, але й придбати нову цільову аудиторію – завдяки рекламі та просуванню своїх товарів.
3. Ефектний дизайн і відсутність роботи над продажами
Ще однією частою помилкою можна назвати фанатичність підприємців щодо зовнішнього вигляду їх ресурсів. У пошуковій видачі нерідко можна знайти сайти, функціональність яких незрівнянно мала в порівнянні з функціоналом, доступним для користувачів. Це у свою чергу призводить до невеликого товарообігу, тому, що інструменти мотивуючи відвідувачів сайту на покупку на сайті просто відсутні.
Оформлення сайту інтернет-магазину та корпоративного сайту це дуже важливий елемент, що має величезне значення для подальшого просування. Крім того красиве візуальне оформлення привертає до себе клієнтів. Але варто врахувати що відсутність віджетів які продають та елементів сайту, здатних мотивувати покупця на оформлення покупки – невідворотно призведе до того, що кількість продажів буде залишати бажати кращого.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, підприємцю крім якісного та привабливого оформлення – також варто подумати й про функції для продажу. Надавши користувачеві можливість швидко знайти необхідний йому товар в детально опрацьованому каталозі, або створення персональних рекомендацій на основі тих товарів, що переглядав користувач – можуть стати одним з головних аргументів для співпраці між клієнтом і магазином.
4. Проблеми з CMS
CMS – важливий для будь-якого сайту, що надає власнику можливість налаштовувати, змінювати, наповнювати та видаляти сторінки та контент сайту. Крім того деякі з них надають можливість власникам сайту відстежувати успіхи їх ресурсу або контенту, який вони публікують. Попри всю гостинність CMS для роботи з ним необхідні знання та навички які не завжди присутні у власників сайтів.
Внесення власних налаштувань або спроби змінити щось в самому сайті за допомогою CMS нерідко призводило до повного видалення сторінок, або інформацію на них. Крім того небажане втручання в CMS сайту часто призводило до втрати позицій сайтом, бо опублікований контент міг бути не оптимізованим перед його вивантаженням. Також контент міг бути не адаптований під сторінку, або правки – внесені в текст всередині самої CMS могли стати причиною зменшення його ефективності з точки зору пошукової оптимізації та просування. Як підсумок – спроби власників сайтів втрутитися в систему приводили до звернення до фахівців, бо самостійно впоратися з помилкою CMS, не маючи ніяких знань про принципи роботи з ним – підприємці не могли.
У спробі заощадити компанії нерідко бралися за створення сайтів самостійно. До вибору CMS такі компанії підходили з розрахунку зручності та зовсім забували про те, що деякі CMS показують себе в просуванні інтернет-магазинів або корпоративних сайтів краще, ніж інші. Зважаючи на використання не найбільш відповідних для цілей компанії CMS, організації витрачали величезні гроші для ефективного просування вже створених сайтів. Як правило, якісна оптимізація та просування допомагали компаніям просувати свої сайти на перші сторінки пошукової видачі, але вартість такого просування була незрівнянно більше, ніж у сайтів – створених на відповідний з точки зору завдань та ніш CMS.
5. Використання неякісного контенту
Як правило просування сайту інтернет-магазину починається з пошукової оптимізації. Для цього власник сайту або команда яка над ним працює, проводить аналіз пошукових запитів в ніші ресурсу, вибирає ключові слова та виходячи із зібраного семантичного ядра замовляє контент. Пошукова оптимізація вкрай ефективний метод просування, але тільки в тому випадку якщо контент відповідає всім вимогам і параметрам пошукової системи. На просторах інтернету часто можна зустріти ресурси, де контент був скопійований або кілька видозмінений в порівнянні з оригіналом, і бездумно розміщений на сайті.
Одним з наслідків використання неякісного контенту є потрапляння сайту під один з фільтрів пошукових систем. Попадання під фільтр обіцяє підприємцю тривалий період відновлення сайту, та практично повну відсутність відвідуваності сайту на момент, поки він знаходиться під фільтром пошукової системи. Що ж стосується виходу з-під фільтра пошукової системи, то для цього власнику сайту знадобиться витратити чимало сил і часу. Послуги фахівців, здатних вивести сайт з-під фільтра пошукових систем коштують значних грошей, а тому кращим рішенням для компанії буде не допустити потрапляння сайту під фільтр. Для цього необхідно співпрацювати з перевіреними компаніями, про проекти яких ви можете знайти інформацію в інтернеті. Теж стосується і самого процесу розробки сайту інтернет-магазину.
Якщо ви шукаєте веб студію, здатну розробити для вас сайт інтернет-магазину та надає повний спектр послуг у сфері створення, оптимізації та подальшого просування сайту – замовте розробку інтернет-магазину у фахівців веб-студії Глянець. Наша компанія вже понад 12 років займається створенням інтернет-ресурсів, та за цей час ми стали лідерами цієї ніші в Україні. Самостійно переконатися в якості робіт нашої команди ви можете відвідавши портфоліо веб-студії Глянець, вибравши пункт в меню сайту.
6. Не опрацьований каталог товарів
Каталог товарів – це серце інтернет-магазину. Саме за товарами користувачі відвідують такі ресурси, а тому проблеми з каталогом можуть коштувати компанії не тільки втраченого клієнта, але й усього подальшого прибутку.
Проблеми з каталогом можуть бути самими різними, але найчастішими є проблеми з сортуванням товарів, відсутність зручних фільтрів і поділу на типи товарів. Через відсутність цих елементів в каталозі інтернет-магазину користувачам доводиться витрачати в рази більше часу на пошук необхідних їм товарів, що в підсумку призводить до зниження лояльності клієнта до компанії. Варто враховувати що лояльність – один з найважливіших параметрів для інтернет-магазину, бо саме вона часто стає останнім аргументом на користь укладення угоди з компанією або покупки товару. Для того, щоб уникнути проблем з каталогом товарів для інтернет-магазину підприємцю варто заздалегідь продумати якомога більш ефективну структуру сторінки або ж звернутися до фахівців.
7. Складнощі з оформленням замовлення та його подальшою оплатою
Виходячи з попередніх пунктів можна сказати що клієнти у 2021 році найбільше цінують комфорт і швидкість. Проблеми з оплатою та оформленням замовлень також є частою проблемою на нових інтернет-ресурсах. Річ у тому, що далеко не всі підприємці створюючи інтернет-магазин своїми руками розуміють, як саме інтегрувати зручні методи оплати та як полегшити процес оформлення замовлення для своїх клієнтів.
Водночас створюючи сайт своїми руками власник може допустити цілий ряд помилок, які надалі позначаться на лояльності клієнтів. Для того щоб уникнути подібної ситуації, кращим рішення для підприємця буде звернутися до команди фахівців, які знають як забезпечити якісний досвід користувача та надати клієнту максимальний комфорт.
Всі перераховані проблеми вкрай часто зустрічаються на просторах інтернету. Попри те, що їх рішення як правило дуже просте – підприємці не завжди володіють достатньою кількість знань у сфері створення інтернет-ресурсів для виправлення цих помилок.
Для того, щоб уникнути допущення таких помилок – найкращим рішенням буде звернутися до веб-студії, що надає повний перелік послуг, пов'язаних з розробкою інтернет-ресурсів. Лідером серед таких організацій є наша компанія Глянець. Якщо ж ви вже запустили свій сайт, але помітили що показники сайту не збільшуються, а ефективність просування під великим питанням – зверніться до фахівців.
Провівши аналіз вашого сайту фахівці у сфері створення та просування інтернет-ресурсів зможуть надати вам звіт, в якому будуть виписані всі проблемні місця вашого ресурсу. Після того як всі проблеми будуть знайдені – слід виправити їх якомога швидше, тому як їх наявність може разюче позначитися на розмірах бюджету, необхідного для просування інтернет-ресурсу в наші дні.
Якщо ви хочете максимально ефективно витрачати кошти на просування сайту інтернет-магазину – плануючи його розробку зверніться до фахівців. Таким чином ви не тільки заощадите свій особистий час і позбудетесь від потреби вивчати дане питання, але й убезпечите свій майбутній сайт від помилок, здатних вплинути на його успіх. Замовте розробку сайту інтернет-магазину у фахівців веб-студії Глянець та запустіть ресурс своєї мрії вже завтра, разом з нами!