Google Analytics: Як використовувати статистику для онлайн магазину
Google Analytics: Як використовувати статистику для онлайн магазину
Запуск онлайн магазину потребує роботи цілої команди професіоналів. Найчастіше підприємці замовляють розробку онлайн магазинів у організацій поблизу, рідше – звертаються до віддалених компаній. Так чи інакше замовивши розробку онлайн магазину у фахівців, підприємці економлять величезну кількість часу і сил, адже їм не потрібно самостійно вдаватися в дану тему. Проте багато хто забуває про те, що розробка онлайн магазину це лише половина справи. Для того, щоб бізнес підприємця став приносити прибуток – йому потрібен трафік.
Як отримати трафік на онлайн магазини у 2021 році – питання, що цікавить багатьох бізнесменів. Зважаючи на підвищений рівень конкуренції та популярності торгівлі в інтернеті – запустити популярний онлайн магазин з нуля вкрай складно, а на його просування необхідний час. Крім того, нерідко дійсно якісні ресурси в процесі просування втрачають весь свій потенціал, зважаючи на використання сумнівних методів просування та неякісної роботи з маркетинговими каналами. Все це може привести до сумних наслідків, аж до того, що відвідуваність сайту може скотитися до нуля. Для того, щоб не допустити подібної ситуації, підприємцям радять відстежувати показники їх ресурсів за допомогою Google Analytics, але як це може допомогти? Які дані власнику сайту може надати Google Analytics і як ними користуватися? Відповіді на ці питання ви зможете отримати в цій статті.
Що таке Google Analytics і чому він такий популярний
Google Analytics – це сервіс запущений компанією Google, для того, щоб допомогти підприємцям відстежувати успіхи їх веб-ресурсів. Його головним завданням є ілюстрація основних показників сайту, а також надання даних для подальшого аналізу. Аналізуючи дані з Google Analytics фахівець може зробити висновки про загальний стан ресурсу, його успіхи в питанні просування, а також проблеми – про які можуть говорити зміни в тих чи інших показниках.
Якщо говорити узагальнено, то Google Analytics це ресурс, спрямований на збір даних для їх подальшого аналізу та винесення вердиктів, але як це відбувається? Які дані доступні користувачеві та чому для їх аналізу необхідна участь фахівця? Перелік даних, доступних власнику сайту за допомогою Google Analytics нехай і є наочним – але насправді він вкрай обмежений. Через це провести паралелі та зробити висновки дивлячись лише на надані сервісом цифри, непідготовлений користувач просто не здатний – а тому в справу вступають фахівці. Перш ніж розбиратися з тим, про що можуть розповісти дані в Google Analytics необхідно спочатку уточнити з чого складається даний ресурс. До складу Google Analytics входить кілька компонентів, а саме:
1. Профіль
Профіль – це ваш акаунт Google Analytics за допомогою якого ви надалі зможете отримувати необхідні вам дані. За допомогою даної вкладки ви зможете отримувати найсвіжіші дані та показники ваших проектів, оперуючи якими надалі зможете приймати рішення та виносити вердикти. Саме цей елемент Google Analytics є найпопулярнішим серед власників ресурсів, а тому для повноти картини вам безперечно варто ознайомитися з ним ближче.
2. Сайти та програми
Даний елемент надає вам всю інформацію пов'язану з вашими проектами. Усередині одного профілю може бути безліч сайтів і додатків – відстежувати дані яких ви зможете саме в цій вкладці.
3. Уявлення
Даний елемент Google Analytics є одним з найбільш корисних інструментів для розвитку інтернет-ресурсів. Уявлення – це так званий фільтр, який дозволяє вам виводити інформацію про ресурси які вас цікавлять. За допомогою уявлення ви можете вивести всі доступні дані по одному конкретному сайту. Або навпаки, вивести один параметр для всіх своїх проектів. Так чи інакше уявлення допоможуть вам отримати доступ до структурованої інформації, пов'язаної з одним або відразу всіма вашими проектами – що вкрай зручно. Отримуючи дані за допомогою уявлення ви вже можете побічно оцінювати успіхи своїх ресурсів – а значить і продумати подальшу стратегію розвитку сайту.
Кожен з елементів Google Analytics вносить свій внесок в успіх сайту – але впоратися з наданими в них даними, рядовий користувач не зможе. Один із прикладів – є трафік що зростає. Відвідуваність вашого сайту може почати рости після того, як ви запустили рекламну кампанію, і ви як власник сайту будете раді такому результату, тоді як фахівець, провівши паралелі між трафіком що зростає та не мінливим товарообігом зможе сказати, що дані зростання трафіку – це наслідок використання мінус слів в рекламній кампанії. Така ситуація може позначитися на рейтингу вашого ресурсу, а також збільшити кількість відмов на сайті вашого онлайн магазину.
Головною гідністю Google Analytics є надавання сервісом можливості отримати більшу частину необхідних даних і проаналізувавши їх – винести необхідні рішення. Але на яких етапах життя сайту підприємцю може знадобитися Google Analytics? Чи варто створювати в ньому кабінет і чому в наші дні без Google Analytics – нікуди? Розберімось!
Важливість Google Analytics і чому його використання – це перший крок на шляху до успіху
Статистика – це ключ до успіху у сфері веб-розробки та просування інтернет-ресурсів. Замовивши розробку онлайн магазину у фахівців ви отримуєте якісний ресурс, але для його ефективного просування необхідний постійний моніторинг. Ті дані, що надає Google Analytics власнику сайту, дозволяють відстежувати зростання або спад показників, які безпосередньо впливають на загальний вердикт про успіх ресурсу.
Варто врахувати, що для правильного аналізу даних, власнику сайту слід звертатися виключно до досвідчених фахівців. Вся річ у тому що неправильне трактування отриманих даних може привести до неправильних рішень – які згодом можуть негативно позначитися на успіху сайту. Теж стосується і відстеження результативності реклами та пошукового просування, де збільшення кожного показника може бути як позитивним, так і негативним фактором.
Щоб сайт вашої компанії на моменті свого запуску збігався з параметрами відстежуваними пошуковими алгоритмами системи – важливо, щоб його розробка велася виключно фахівцями. Для запуску безкомпромісного інтернет-ресурсу, що володіє всіма показниками для подальшого успішного просування — вам варто задуматися над співпрацею з лідерами ніші розробки онлайн ресурсів.
Компанія Глянець надає повний спектр послуг, необхідних для розробки, запуску та просування веб-сайту. Команда наших фахівців може не тільки створити для вас інтернет-магазин або корпоративний сайт, але і допомогти з його оптимізацією та подальшим просуванням. Фахівці у сфері розробки створять для вас сайт, а наші досвідчені дизайнери розроблять для вас максимальне трендове, але при цьому унікальне оформлення відповідно до усіх ваших побажань. Крім того ми можемо запропонувати вам послуги оптимізації сайту та розробки маркетингових кампаній – спрямованих на сегмент аудиторії – які цікавлять вас.
Для того, щоб дізнатися більше про співпрацю з веб-студією Глянець та наші успіхи – відвідайте вкладку "послуги компанії" і "портфоліо". Там ви зможете ознайомитися з повним переліком послуг нашої веб-студії та самостійно переконатися в тому, що ми кращі на ринку України.
За 12 років історії компанія Глянець змогла стати лідером в ніші розробки інтернет-ресурсів. З нами працюють найбільші виробники та постачальники України. Якщо ви хочете отримати інтернет-ресурс максимального рівня – замовте створення онлайн магазину у нас. Для цього вам достатньо скористатися інформацією, опублікованою у вкладці контакти або звернутися до нашого менеджера за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту.
Аналізуючи показники свого сайту, власник ресурсу може зробити висновки про його успіхи або навпаки, невдачі. Проте робота з командою фахівців дозволить вам більш точно визначити, на якому етапі просування ваш ресурс у даний момент і які виправлення необхідно внести на сайт, щоб поліпшити його результати. Для винесення вердикту і пошуку проблем на сайті, відмінно підходять дані, що надаються Google Analytics.
Які дані може надати Google Analytics
Перелік даних Google Analytics нехай і не настільки великий, проте його достатньо для створення гіпотез і планування подальшої стратегії просування. Аналізуючи дані Google Analytics важливо пам'ятати, що для отримання правдивих результатів, кращим рішенням буде все ж звернутися до фахівців. Одні й ті ж показники на тлі ніші – та особливостей сайту, можуть говорити про різні результати, а неправильно прийняте рішення, може не тільки не дати результатів, але і витратити ваш бюджет. Що ж стосується найважливіших даних, доступ до яких надає Google Analytics, то їх перелік виглядає наступним чином:
1. Аналіз трафіку в реальному часі
Трафік – це кількість користувачів в процентному або числовому співвідношенні, які відвідали ваш сайт за певний період часу. Відстеження трафіку в реальному часі, дозволяє зрозуміти, скільки користувачів відвідали ваш сайт прямо в даний момент. За допомогою цих даних ви можете відстежувати показники онлайн магазину, в момент коли запустили акцію. Через якийсь час після запуску ви можете знову ознайомитися з даними та зробити висновки, які залучила користувачів ваша акція в даний момент або за минулий період часу.
2. Аналіз джерел трафіку
Для просування онлайн магазину використовуються всі доступні маркетингові канали. Ефективність кожного маркетингового каналу в першу чергу залежить від якості запущеної кампанії. Водночас, деякі маркетингові канали підходять для просування недавно розробленого онлайн магазину краще, ніж інші. Даний параметр також варто враховувати підбиваючи підсумки, щодо ефективності маркетингової кампанії в тому чи іншому каналі. Що ж стосується інформації, яку може надати вам даний аналіз, то перелік даних виглядає наступним чином:
3. Кількість або відсоток переходів на сайт онлайн магазину з ваших груп і акаунтів в соціальних мережах
Ці дані дозволять вам зрозуміти, наскільки ефективно працює реклама в кожній окремій соціальній мережі та наскільки був рентабельним її запуск. Крім того відстеження ефективності просування в соціальних мережах може підказати фахівцеві, які саме правки слід внести в рекламну кампанію.
4. Переходи користувачів завдяки РРС
Контекстна реклама, один з найефективніших методів просування на даний момент, її використання надає моментальний результат, але для відстеження її успіхів вам слід частіше відвідувати Google Analytics. Аналізуючи показники та кількість переходів на сайт за допомогою запущеної реклами з оплатою за клік, а також відстеживши кількість конверсій на сайті – ви можете обчислити, на скільки дана рекламна кампанія ефективна та рентабельна. Якщо показники вашої реклами незадовільні – фахівці у сфері РРС можуть допомогти вам внести необхідні зміни в пропозицію або його налаштування – щоб домогтися бажаного ефекту.
5. Переходи завдяки відгукам з інших сайтів
Використання відгуків на інших інтернет-ресурсах практикується вже давно, але ефективним каналом маркетингу, відгуки стали відносно недавно. Завдяки тому, що у клієнта є можливість ознайомитися з результатами роботи вашої компанії в ситуації співпраці з іншими користувачами – це дозволяє домогтися вам додаткової довіри. Ця довіра та лояльність надалі дадуть вам можливість зробити з потенційного клієнта – постійного, але для цього необхідно вкрай грамотно підійти до процесу.
Найкращим рішенням буде запропонувати користувачам за кожен відгук, незалежно від його змісту – знижку або подарунок від компанії. Таким чином користувачі відвідали ваш сайт ознайомляться з даною акцією та захочуть взяти участь. Це безумовно збільшить кількість трафіку, що надходить з інших сайтів — а значить добре позначиться на ефективності просування. Попри всю ефективність відгуків в якості маркетингового каналу – створювати штучні відгуки не варто. Алгоритми пошукової системи з легкістю вирахують, якщо відгуки були зроблені з одної айпі адреси. Подібна ситуація може викликати недовіру до вашого сайту з боку пошукової системи, що може загрожувати втратою рейтингу та уповільненням подальшого просування.
Запропонувавши своїм клієнтам якийсь презент за кожен їх відгук — ви можете помітно поліпшити імідж свого онлайн магазину, отримати лояльність з боку потенційних клієнтів і нарешті – збільшити ефективність просування. Відстежувати успіхи та результативність даного методу просування ви можете за допомогою Google Analytics.
6. Переходи з пошукової видачі
Пошукове просування передбачає оптимізацію сторінок контенту сайту, а також впровадження ключових слів для додання статтям більшої релевантності. Цей метод просування є одним з найбільш успішних на даний момент – а його ефективність вже давно доведена. Використання якісного експертного контенту може допомогти вам отримати бажані ліди, але важливо пам'ятати про кількість часу, необхідного для появи перших результатів. Для того, щоб пошукове просування та ваш контент стали приносити результат, статті та сторінки сайту повинні бути проіндексовані пошуковими роботами, після чого вони потраплять в пошукову видачу. В середньому даний процес займає близько 2 тижнів, але часто відбуваються випадки коли процес індексації займає близько 2-6 місяців.
7. Аналітика конверсій
За допомогою даного показника, фахівець може судити не тільки про кількість конверсій, але і про ефективність заклику до дії, а також всіх рекламних кампаній – запущених на даний момент. Крім того, зміни кількості конверсій на сайті можуть підказати вам, яку з випробуваних вами стратегії найефективніше використовувати для збільшення числа конверсій на сайті онлайн магазину.
Це далеко не весь перелік даних, що надається Google Analytics. Проте орієнтуючись навіть на ці показники – ви можете отримати відносно повну картину того, що відбувається на сайті вашого онлайн магазину.
Звернувшись до фахівця – здатного грамотно проаналізувати отримані дані – ви отримаєте відповіді на практично всі ваші запитання. Крім того, аналіз даних допоможе вам створювати подальші стратегії просування — чия ефективність буде підкріплена отриманими даними.
Якщо ж ви хочете отримати найвищу результативність від просування – замовте розробку онлайн магазину і реклами для нього у фахівців веб студії Глянець. Наша команда вже понад десять років створює корпоративні сайти та інтернет-магазини. Звернувшись до нас ви гарантовано можете отримати якісний і перспективний інтернет-ресурс. Більш того, замовивши розробку корпоративної кампанії для створеного ресурсу у наших маркетологів – ви можете бути впевнені в її ефективності. Для того, щоб дізнатися більше про послуги веб студії Глянець, або замовити створення необхідного вам онлайн ресурсу – ознайомтеся зі сторінками, опублікованими в меню сайту. Запустіть якісний інтернет-ресурс і впорайтесь з постійно зростаючою конкуренцією, разом з фахівцями веб-студії Глянець.