Інтернет-магазин у 2022 році: Як залучити клієнтів і при чому тут оптимізація?
Інтернет-магазин у 2022 році: Як залучити клієнтів і при чому тут оптимізація?
Розробка онлайн магазину це крок, до якого все частіше приходять підприємці. Створювати офлайн бізнес в той час, коли людство на порозі запуску першої мета всесвіту вже нікому не здається доцільним. Крім того, підприємців приваблює і постійний розвиток інтернету, а також різноманіття можливостей прорекламувати товари. Офлайн бізнес просто не здатний запропонувати підприємцям більшого, в той час, як створення інтернет-магазину під ключ відкриває перед бізнесменами величезну кількість можливостей.
Створення інтернет-магазину – це тривалий, важкий і вкрай складний процес. Справитися з розробкою цілого сайту під силу тільки команді, адже розташовувати достатнім рівнем знань у всіх аспектах, важливих для інтернет-магазину – просто неможливо. На щастя на ринку веб студій досить фахівців, але якщо вам хочеться виняткову якість – вам необхідні лідери.
Студія створення сайтів Глянець ось уже 13 років займається розробкою інтернет-магазинів під ключ. Наша команда складається з висококласних фахівців, за спинами яких сотні веб ресурсів в самих різних нішах. Наша веб студія створює сайти, розробляє онлайн магазини, проектує і запускає корпоративні сайти та лендінги. Ми пропонуємо нашим клієнтам повний спектр послуг.
Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець, ви отримаєте грамотну та інтуїтивну структуру, якісний дизайн, виконаний відповідно до усіх трендів у світі веб дизайну на поточний момент, а також можливість замовити просування свого інтернет-магазину за допомогою різних маркетингових каналів. Ми в Глянець завжди націлені на результат, а тому пропонуємо своїм клієнтам тільки ефективні маркетингові стратегії та релевантні рекламні кампанії. Дізнатися більше деталей про наші послуги ви можете на відповідних сторінках сайту Глянець.
Але для чого інтернет-магазину рекламні стратегії та кампанії? Вся річ у тому, що свідомість інтернет-магазину під ключ це лише половина шляху. Після того як онлайн магазин розроблений і запущений – починається етап просування, який буде тривати протягом усього часу, що ви будете користуватися сайтом.
Просування інтернет-магазину необхідно в першу чергу, для того, щоб залучити клієнтів. Річ у тому, що ваші потенційні покупці просто не знають про ваше існування, а для того, щоб це змінити – вам необхідно познайомити їх зі своїм магазином і товарами. Для залучення потенційних покупців і використовуються маркетингові кампанії.
Слід сказати, що просування інтернет-магазину необхідно не тільки для залучення потенційних покупців. А сам процес просування складається не тільки з публікації реклами. Для того, щоб маркетингові кампанії приносили бажані результати важливо дотримати всі правила і вимоги пошукової системи, а зробити це ой як не просто. Для того, щоб запустити ефективну рекламну кампанію, вам знадобиться оптимізований сайт. Але як виглядає оптимізація і для чого вона потрібна? Про це ми поговоримо в наступному блоці.
Для чого оптимізувати сайт інтернет-магазину і що вам це дасть?
Пошукові системи – це дуже складний механізм, з сотнею параметрів і нюансів, які можуть стати на шляху вашого успіху. Для того, щоб ваш інтернет-магазин приносив прибуток дуже важливо щоб клієнти приходили не тільки через рекламу, але і знайшовши ваш сайт в пошуковій видачі.
Оптимізація сайту дозволяє ресурсу частіше з'являтися в пошуковій видачі. Можна сказати, що оптимізація це шпаргалка, яка допоможе вашому сайту пройти іспит пошукової системи. Сам по собі процес оптимізації багатогранний, адже поліпшити можна кожен окремий елемент сайту, але варто пам'ятати, що оптимізація також і досить тривалий процес. Для того, щоб домогтися оптимальних результатів і оптимізувати свій сайт, вам однозначно знадобиться команда фахівців. Вони зможуть оптимізувати структуру, медіафайли та код вашого сайту таким чином, щоб пошукові роботи з легкістю могли аналізувати всі представлені на сайті дані. Крім того, оптимізація необхідна і текстовому контенту. Саме завдяки контенту пошукові алгоритми можуть зрозуміти, наскільки ваш сайт релевантний пошуковому запиту користувача, так що даний момент також не можна випускати з уваги.
Нарешті, SEO оптимізація вашого інтернет-магазину може відчутно позначитися на ефективності реклами. Річ у тому, що пошукові системи не оцінюють інтернет-ресурси як окремі частини одного цілого. З точки зору пошукових роботів текстовий контент, кожна окрема сторінка і навіть картинка на сторінці вашого сайту – це одне ціле, а тому допустивши помилку при оптимізації однієї сторінки ви можете знизити ефективність просування цілого сайту.
Уникнути подібних помилок можна звернувшись до професіоналів своєї справи і як раз таки вони працюють в нашій веб студії. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у Вінниці, ви отримаєте не тільки якісний дизайн і структуру сайту, але й ефективну оптимізацію. Наші SEO фахівці вже давно займаються пошуковим просуванням і оптимізацією сайтів, а в портфоліо нашої компанії ви можете знайти сотні ресурсів, яким ми допомогли домогтися успіху. Так що якщо ви хочете вичавити максимум зі своїх рекламних кампаній – заручіться допомогою експертів, ну а якщо ви тільки плануєте створення інтернет-магазину – замовте розробку у лідерів у сфері створення сайтів, веб студії Глянець. Для того, щоб замовити сайт під ключ, вам достатньо залишити заявку на сайті або зв'язатися з нашим менеджером телефоном, вказаним на сайті.
Але що ж такого складного в SEO оптимізації? Насправді процес оптимізації, як розробки онлайн магазину, має безліч елементів. Кожна частинка вашого сайту може бути оптимізована і впливати на успіхи вашого бізнесу, так що тут не можна вдаватися до напівзаходів. Оптимізація сайту інтернет-магазину дозволить вам:
1. Поліпшити позиції сайту в пошуковій видачі
Як ми вже згадували, пошукові алгоритми, як і пошукові роботи сприймають ваш сайт як один цілісний організм. Чим простіше роботам просканувати кожну сторінку сайту і чим краще сторінки оптимізовані під пошукові запити – тим краще буде оцінка пошукових роботів і тим релевантніше буде ваш сайт стосовно пошукових запитів користувачів.
Скануючи сторінки інтернет-магазину, пошукові роботи індексують їх. Після того як процес індексації завершено – інтернет-магазин потрапляє в каталог пошукової системи, і саме звідти він опиняється на екранах ваших потенційних покупців. Чим краще оптимізація і чим релевантніше ваш сайт – тим ближче він до топу пошукової видачі, і тим частіше користувачі бачать його на своїх екранах. Більш того, оптимізація також впливає і на відвідуваність, а вона своєю чергою може допомогти вашому сайту вийти в топ пошукової видачі.
Пошукова оптимізація тісно пов'язана з релевантністю сторінок і розміщеною на них інформацією. Так що зробивши все правильно й оптимізувавши свій сайт ви зможете помітно поліпшити його результати.
2. Розширити число запитів для свого інтернет-магазину
Оптимізуючи сайт SEO фахівці використовують так зване семантичне ядро. Саме по собі семантичне ядро це перелік пошукових запитів користувачів, пов'язаних з товаром або групою товарів з усього каталогу. Серед таких запитів бувають як низькочастотні, що не користуються популярністю, так і високочастотні – які часто використовуються користувачами для пошуку конкретних продуктів, представлених у вашому магазині. Правильне використання таких слів на сторінках сайту може помітно підвищити його релевантність з точки зору пошукової системи, а значить користувачі частіше будуть бачити ваш сайт на своїх екранах і відповідно трафік на сайті постійно буде рости.
Багато в чому ефективність оптимізації залежить від якості семантичного ядра. На перший погляд здається що зібрати найпопулярніші пошукові запити пов'язані з певним товаром це простіше простого, але як завжди це буває – не все так добре, як здається.
Середній розмір семантичного ядра для інтернет-магазину становить кілька сотень тисяч пошукових запитів. Всі вони повинні бути структуровані щодо товарів, до яких вони відносяться. Крім того, серед ключових слів не повинно бути так званих мінус слів, здатних привести на ваш сайт нецільовий трафік.
3. Залучення та утримання користувачів
Побачивши ваш сайт в пошуковій видачі та відвідавши його, користувач вже виконав половину шляху до оформлення замовлення, далі все залежить від якості вашого дизайну та інтуїтивності сайту. Інтуїтивність структури сайту також відіграє важливу роль в оптимізації ресурсу і його результативності в майбутньому. Чим сайт простіше – тим більше користувачів можуть з ним впоратися.
Якщо частина сторінок або кнопок вашого сайту будуть не клікабельні або важкодоступні для ряду користувачів – ви ризикуєте втратити частину клієнтів. Запускаючи інтернет-магазин вам в перший час необхідно боротися за клієнтів щосили, а тому варто задуматися над міццю фахівців в області оптимізації сайту.
Переліку позитивних моментів, які вам здатні забезпечити оптимізацію більш ніж достатньо. Але як же отримати все описане раніше?
Як ми вже говорили, оптимізація інтернет-магазину це процес, який можна розділити на сегменти. Розклад оптимізації кожного окремого сегмента сайту зайняло б вічність, а тому ми зупинимося на аспектах, особливо важливих для ефективної оптимізації.
Що необхідно для ефективної SEO оптимізації інтернет-магазину у 2022 році
Важливість і необхідність SEO оптимізації ви вже могли оцінити відштовхуючись від попередніх блоків. Настав час розібратися, що ж для такої оптимізації необхідно.
У SEO оптимізації є безліч самих різних інструментів, а ефективність кожного безпосередньо залежить від конкретної ніші, напрямку товарів, цілей рекламної кампанії та інших аспектів. Для того, щоб не розбирати кожен випадок окремо, ми вирішили звести всі необхідні інструменти та процеси до обов'язкового мінімуму, без якого SEO оптимізація буде неефективна або навіть неможлива. Короткий перелік завдань, що стоїть перед SEO оптимізатором при оптимізації інтернет-магазину, виглядає наступним чином:
1. Організація структури сайту
Інтуїтивність і прості структури це секрет, що має значення не тільки при просуванні, але і при індексації та подальшому використанні сайту. Чим простіше орієнтуватися на сайті – тим простіше вашим клієнтам буде знайти необхідний товар, а слідче їх лояльність до вашого ресурсу стане вище. Правильна організація структури інтернет-магазину також допоможе пошуковим роботам швидше проіндексувати ваш сайт. Від швидкості індексації залежить, коли ви зможете запустити першу рекламну кампанію і ваш сайт виявиться в пошуковій видачі, а тому чим швидше це станеться – тим краще.
Про правильність організації структури інтернет-магазину необхідно думати ще під час розробки онлайн магазину. У процесі створення інтернет-магазину у вас є можливість змінювати структури сторінок і сайту в цілому, при цьому не витрачаючи на це зайвий час. Звернувшись до фахівців в області створення сайтів, ви зможете отримати якісну, організовану структуру сайту не витрачаючи при цьому на її планування особистий час, адже фахівці веб студії Глянець зроблять це за вас.
Замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець ви можете скориставшись контактною інформацією на нашому сайті.
Після того як структура інтернет-магазину організована та оптимізована, швидкість індексації нових сторінок сайту помітно зросте. Зросте і поріг входу для клієнтів вашого сайту, адже чим він простіше – тим більше користувачів зможуть ним користуватися, таким чином, аналіз організації структури сайту і її подальша оптимізація це та необхідна база, яка потрібна для результативного просування.
2. Семантика і ключові слова для інтернет-магазину
Ми вже згадували про те, що для оптимізації сторінок сайту і текстового контенту використовуються ключові слова. Як ми й говорили раніше – ключові слова це пошукові запити користувачів, які користуються тією чи іншою популярністю для пошуку ваших товарів. Використання таких слів дозволяє підвищити релевантність вашого інтернет-магазину стосовно пошукового запиту клієнта, що збільшує шанси на потрапляння в пошукову видачу.
Для того, щоб оптимізувати інтернет-магазин і запустити рекламну кампанію, фахівцям необхідно якісне семантичне ядро. У семантичному ядрі всі ключові запити вашого інтернет-магазину сегментовані в залежності від популярності, затребуваності, категорії товарів і самих товарів. Така сегментація також вимагає чимало часу, але в кінцевому підсумку саме від її правильності може залежати успіх просування вашого інтернет-магазину.
Довіривши створення семантичного ядра фахівцеві в області SEO просування, ви багаторазово знижуєте ризик помилки. Річ у тому, що рядовий користувач який не володіє необхідним досвідом не впорається з кластеризацією ключових слів, не кажучи вже про їх пошук і створення семантичного ядра.
Саме семантичне ядро буде використовуватися для всіх маркетингових кампаній. Ключові слова необхідні як для ефективної роботи РРС реклами, так і для SEO просування. Таким чином, можна сказати, що правильне семантичне ядро це друге після інтуїтивної структури сайту, що необхідно для успішного SEO просування.
3. Оптимізація зображень
Інтернет-магазин, якщо говорити просто, це сторінки наповнені текстом і зображеннями. Про те як важливо щоб ці сторінки були розташовані в правильних місцях ми вже поговорили, про те наскільки важливо використовувати правильні слова в текстах на цих сторінках ми також сказали, але що там з зображеннями?
Як і офлайн магазин – онлайн магазини роблять ставку на любов користувачів до всього яскравого і помітного. Чим якісніше і деталізованіше фотографії ваших товарів – тим вище ймовірність що клієнт їх купить, але іноді підприємці переходять межу в питаннях якості зображень і не вдаються до їх оптимізації.
Сайт інтернет-магазину – це сторінки, на яких розташований як текстовий, так і медіаконтент. На відміну від текстового контенту, який нічого не "важить", зображення можуть критично відбитися на швидкості завантаження сторінок вашого сайту, що надалі призведе до низької ефективності просування, але як це взаємопов'язано.
У будь-якої аксіоми системи є свої власні алгоритми, за якими вона визначає якість веб сайту і необхідність його просування надалі. Чим зручніше і швидше ваш сайт – тим частіше пошукова система публікує його в результатах пошуку, тоді як ваші конкуренти з повільними сайтами залишаються без уваги.
Для того, щоб визначити, які ж сайти необхідно публікувати частіше – пошукові системи використовують фактори ранжування які являють собою цілком конкретні вимоги до сайтів. Одним з факторів впливають на ранжування сайтів в пошуковій системі Google, є швидкість завантаження цих самих сайтів.
Надто "важкі", але при цьому якісні зображення на сторінках інтернет-магазину здорово уповільнюють завантаження його сторінок, створюючи при цьому проблеми як для користувача, так і для власника сайту. Занадто тривале завантаження сторінок може негативно позначитися на ранжуванні вашого сайту, що в кінцевому підсумку буде заважати збільшенню трафіку на сайті. Для того, щоб уникнути подібних наслідків, але при цьому використовувати зображення з високою деталізацією – фахівцеві потрібно оптимізувати наявні у вас файли для швидкого завантаження сторінок.
Існує кілька методів як збільшити швидкість завантаження сторінок сайту, але про них докладніше ми вже розповіли в нашому блозі. Так що якщо вас цікавить як впоратися з цією проблемою – ознайомтеся з іншими статтями в нашому блозі, там ви знайдете відповіді на всі свої питання.
Ми розібралися зі структурою сайту, оптимізували його зображення і розробили ефективне семантичне ядро, і на цьому все? На жаль, чи на щастя – ні!
Річ у тому, що SEO оптимізація багатогранна, має безліч стратегій і підходів. Це дозволяє самим різним сайтам вириватися в топ пошукової видачі, так що без відповідного досвіду впоратися з оптимізацією сайту у вас не вийде, але так вона важлива?
Підбиваючи підсумки: необхідність SEO оптимізації у 2022 році для інтернет-магазинів
SEO оптимізація це один з найпопулярніших методів просування на цей час. Раніше місце SEO займала РРС, або реклама з оплатою за клік. Ефективність такої реклами була відчутно вище, ніж у SEO і працювала вона самозапуском, але через популярність РРС вартість за клік по цій рекламі дуже сильно зросла, зробивши її при цьому недоцільною.
На цьому тлі SEO виглядає практично безкоштовним, но як би не так. У SEO є десятки різних напрямків, кожен з яких здатний привести на ваш сайт трафік. Для того, щоб визначитися з переліком сторінок для оптимізації або стратегією SEO просування – вам знадобиться допомога експертів.
Якщо ж говорити про загальну ефективність і необхідність SEO оптимізації та просування у 2022 році для інтернет-магазинів, то ми з усією серйозністю можемо констатувати обов'язковість SEO. Саме SEO може допомогти вам налагодити стабільне зростання трафіку, а працюючи разом з маркетинговими кампаніями в інших каналах SEO здатне привести ваш бізнес до успіху.
Якщо вас цікавить постійний потік клієнтів і зростаюча кількість конверсій – задумайтеся про SEO оптимізації та почніть пошукове просування якомога швидше. Якщо ж ви тільки думаєте над запуском бізнесу в інтернеті та хочете збільшити свої шанси на успіх – замовте створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець. Дізнатися більше про наші послуги, а також познайомитися з нашим портфоліо і відгуками, ви можете скориставшись відповідними сторінками нашого сайту.
Почніть успішний бізнес в інтернеті заручившись підтримкою лідерів, замовте розробку онлайн магазину у фахівців веб студії Глянець і обійдіть своїх конкурентів у два кліка!