"Про нас", як у п'яти реченнях не втратити довіру покупця
Розробка дизайну, це дуже відповідальний і важливий момент у створенні інтернет магазину. Від того, наскільки правильно буде оформлена кожна вкладка та наскільки якісним буде контент, безпосередньо залежить довіра покупця, а значить і ваш прибуток. Однією з найчастіших проблем у розробці сайту є вкладка "про нас". Саме вона найчастіше відвертає потенційного клієнта від співпраці з компанією, а покупця від купівлі у даному інтернет магазині. Але в чому ж причина, і як правильно оформити цю вкладку, давайте розглянемо це питання докладніше.
Псевдо-факти, як компанії вводять в оману покупців
Псевдо-факти, це мабуть найчастіша проблема вкладки "про нас" і та сама причина, через яку клієнт втрачає будь-яке бажання працювати з ресурсом. У вкладці "Про нас" часто можна зустріти цікаві факти про компанію та її історію. На жаль, досить часто написане в цій графі виявляється чистою вигадкою. Власники інтернет магазинів намагаються розширити свою історію, надати значущості своєму ресурсу, звідси і виходить, що інтернет магазин був заснований 1829 році, й абсолютно неважливо що інтернет в той час був лише в уяві письменників-фантастів.
Цифри в графі "про нас”
Насправді цифри, які все ж варто використовувати в цій вкладці, досить легко перевірити, про що часто забувають власники ресурсів. Після того як споживач розуміє, що у вкладці "про компанію" йому надали рядки письменника-фантаста, будь-яка довіра і бажання здійснювати покупки на цьому ресурсі швидко випаровується. Ніхто серед споживачів не буде працювати з ресурсом, який свідомо спробував його обдурити. Абсолютно не має значення, наскільки якісну продукцію Ви продаєте, споживачі вкрай гостро реагують на подібні прецеденти, що призводить до зниження активності на сайті та його подальшого падіння на дно пошукових запитів.
Як правильно оформити вкладку "про компанію”
Помилково вважати, що вкладку "про нас" ніхто не читає. Навіть в магазинах, де товари коштують до 50 умовних одиниць, вкладка "про нас" цікавить користувачів. Це, можна сказати, гарантія того, що покупець отримає свій товар цілим та неушкодженим, без підробок та іншого. Щоб завоювати довіру покупця необхідно дуже скрупульозно підійти до питання створення цієї вкладки, а особливо звернути увагу на:
Цифри
Цифри, це перший опорний пункт компанії, чим довша історія компанії, тим більше до неї довіри з боку споживача. Але не варто забувати про те, що інтернет, це всесвітня павутина, і якщо є хоча б невелике бажання, інформацію про дату заснування компанії та повну її історію можна відшукати за кілька хвилин. Саме тому при оформленні свого сайту будьте дуже обережні використовуючи цифри. Користуйтеся тільки тими датами, які ви можете аргументувати фактами з життя ресурсу. Якщо ви будете до кінця чесним зі споживачем, тоді він відповість вам лояльністю і довірою, а це в свою чергу вкрай позитивно позначиться на вашому прибутку.
Стиль
Якщо у вас інтернет магазин молодіжного одягу, то не слід створювати опис компанії на манер літературного роману дев'ятнадцятого століття. Інформація про компанію повинна повністю відповідати ідеї та духу проекту. Якщо це молодіжний одяг і атрибутика, тоді вам необхідно заповнювати графу "про нас" у відповідному стилі. В іншому випадку у споживача можуть закрастися сумніви, чи вашої компанії це опис, або ж це чиясь копія.
Навіть якщо цього не станеться, користувач помітить невідповідність стилю магазину та ідеї з таким описом, а це може вплинути на кінцеву оцінку споживача для вашого ресурсу.
Історія
Історія компанії це не тільки цифри, не варто думати, що якщо ви не використовуєте цифри, але при цьому оперуєте неіснуючими фактами, то ніхто про це не здогадається. Для того, що б вибудувати максимально лояльне ком'юніті навколо свого сервісу, вам необхідно писати про конкретні факти з історії вашої компанії, намагаючись при цьому не прикрашати. Багато користувачів відвертаються від сервісу не тому, що продукція втратила свою якість, а тому, що магазин, який з'явився два роки тому, говорить про історію довжиною в два століття. У наші дні тотальної конкуренції на ринку, приводом для відмови у співпраці з боку споживача може бути що завгодно, в тому числі і вигадані факти в графі опису.
Розмір
Якщо вашій компанії вже кілька десятиліть і за цей час у вас накопичилося безліч історій, то не варто розписувати їх всі у графі "про нас". Сконцентруйтеся тільки на найяскравіших досягненнях і перемогах компанії, нехтуючи не надто цікавими історіями. Намагайтеся дотримуватися 5-8 речень, цього більш ніж достатньо для розповіді про всі позитивні сторони вашої компанії, при цьому після такого тексту у користувача з'явиться бажання довіряти вам, а не бажання заснути. Жоден користувач не стане читати історію компанії довжиною в кілька сторінок, для того щоб переконатися, що його кросівки, придбані в цьому інтернет магазині, все ж приїдуть.
Як скласти правильний опис компанії
Перше, що вам необхідно написати, це слова вітання читачеві або ж презентабельний вступ. З перших рядків ви повинні здатися максимально доброзичливими, це позитивно позначається на подальшій реакції та довірі користувача. Сам опис повинен повністю відповідати стилю вашого ресурсу.
Якщо ви займаєтеся молодіжним одягом, скейтбордами та іншими атрибутами культури, опис має бути оформлено з використанням сленгових фраз. Таким чином вам вдасться швидше заробити довіру користувача, при цьому він буде впевнений що ви не тільки продаєте ці товари, але й самі ними користуєтеся. Якщо ж ваш ресурс займається наданням юридичних послуг або інших послуг і товарів, де використовується конкретика і серйозність, тоді вам ідеально підійде класичний стиль, де використовуються сухі факти без гіперболізації.
Що ні в якому разі не варто вносити у вкладку " Про нас”
Якщо ви хочете отримати позитивний відгук з боку споживачів, тоді в першу чергу вам не варто користуватися гіперболізацією. Не варто говорити про те, що ви кращі в світі, забезпечуєте всю планету тим чи іншим продуктом або послугою, якщо дійсність не є такою. Для отримання повної лояльності з боку потенційних клієнтів слід оперувати конкретними фактами вашої переваги над конкурентами, але при цьому ні в якому разі не згадувати назви компаній або організацій. Все, що пов'язано з конкуренцією, має бути максимально розмитим, інакше ви не тільки можете відвернути від себе потенційного клієнта, але й отримати ряд претензій від компанії, яку ви мали необережність згадати. Також варто пам'ятати про розміри всесвітньої павутини та її можливості. Ні в якому разі не використовуйте в описі компанії факти, які не мають нічого спільного з дійсністю. Можливо не всі, але один з сотні потенційних клієнтів захоче перевірити вашу компанію на відповідність опису і буде вкрай засмучений, якщо написане буде разюче відрізнятися від дійсного.
Підсумки
Для того, щоб домогтися довіри користувачів і покупців вам необхідно оперувати лише достовірними фактами. Ніхто крім вас не знає про справжні плюси вашої компанії, а значить саме ви здатні створити ідеальний, правдивий та підтверджений фактами опис. Якщо опис вашої компанії буде відповідати загальному стилю та ідеї ресурсу, у вас буде можливість отримати повну лояльність з боку користувачів, що вкрай позитивно відіб'ється як на статистиці відвідувань, так і на кінцевому прибутку сервісу.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту