Різновиди оголошень контекстної реклами, як привернути увагу користувачів
Пошуковий гігант Google вже багато років займає лідируючі позиції серед інших пошукових систем. Його частка на світовому ринку становить понад 91%, а значить і рекламних майданчиків в цьому пошуковому сервісі найбільше. Відкриваючи свій інтернет-магазин і бажаючи підняти його в топи пошукових запитів найкраще орієнтуватися саме на Google, а значить і працювати належить з Google Ads.
Як працювати з Google Ads і які основні види контекстної реклами бувають ми розбирали в попередніх статтях, але тему розмаїття контекстних рекламних оголошень ми зачепили зовсім трохи.
Яким видом контекстних оголошень користуватися? Чим відрізняються розгорнуті текстові оголошення від адаптивних і який тип реклами найкраще підійде для просування вашого інтернет-магазину? Ми постараємося відповісти на ці питання і дати певну характеристику кожному типу контекстних оголошень, почнемо!
Різновиди рекламних оголошень.
Контекстна реклама ділиться на два основних типи, це пошукова і тематична. Крім поділу на види реклами також існують і різні види оголошень, які здатні по-різному впливати на вашу цільову аудиторію і як наслідок приносити різні результати. У кожного з видів контекстних оголошень є свої плюси та мінуси, які нівелюють один одного в залежності від конкретного випадку. На успішність всіх різновидів оголошень сильно впливає налаштування рекламної кампанії та безпосередньо тема реклами. Якщо пропозиція яку ви плануєте просувати — не цікавить вашу цільову аудиторію, то як би правильно не була налаштована реклама, на жаль, вона не принесе очікуваних результатів.
На які ж види діляться контекстні оголошення? Умовно їх так само як і всю контекстну рекламу можна поділити на два табори, але у випадку з оголошеннями це текстові та медійні. До текстових оголошень відносяться:
- Розгорнуті контекстні оголошення
Розгорнуті контекстні оголошення, це класичний вид контекстних оголошень. Такі оголошення складаються тільки з тексту і від звичайних результатів пошукової видачі Google відрізняються лише позначкою "реклама", розташованої у верхньому лівому кутку. Цей вид оголошень відрізняється своєю простотою і зрозумілістю, його легко прийняти за результат пошуку, завдяки чому користуючись розгорнутими оголошеннями ви можете підняти показник відвідуваності свого інтернет-магазину.
Розгорнуте оголошення складається з декількох частин, в число яких входить заголовок, опис, посилання рекламованого ресурсу і додаткові матеріали. В якості додаткових матеріалів ви можете використовувати номер телефону компанії, фактичну адресу магазину, якщо ваш сайт є лише інтернет адаптацією фізичного магазину, або контакти в месенджерах. Для того, щоб підняти активність у своїх соціальних мережах ви можете повідомити своїх постійних покупців, що саме в соцмережах будуть публікуватися короткочасні пропозиції з великими знижками та розпродажами. Такий хід не тільки зможе допомогти розвитку вашого інтернет-магазину, але і додасть вам підписників у соціальних мережах.
Здебільшого головною функцією розкритого рекламного оголошення є залучення потенційних клієнтів, внаслідок збігу їх пошукового запиту зі словами, які ви використовували для створення рекламного оголошення. Завдяки таким збігам ви можете підняти показники відвідуваності та конверсії на своєму ресурсі, тим самим просунути його вгору результатів пошукової видачі.
- Адаптивні пошукові оголошення
Цей вид оголошень має ряд відмінностей від класичних текстових. Головною відмінністю адаптивних контекстних оголошень від звичайних текстових є їх можливість автоматично змінюватися під запит користувача. Для того, щоб повною мірою скористатися можливостями адаптивного оголошення вам слід приділити максимальну увагу створенню описів і заголовків для всіх варіантів вашого оголошення. Не варто забувати про ключові запити та інтереси вашої цільової аудиторії, для створення популярного рекламного оголошення вам необхідно мати у своєму розпорядженні всі доступні дані, пов'язані з вашою ЦА. Якщо ви не проводили досліджень вашої цільової аудиторії або не знаєте як правильно створити адаптивне контекстне оголошення — компанія Глянець допоможе вам вирішити цю проблему.
Веб студія Глянець ось вже 11 років займається проектуванням і створенням сайтів та інтернет-магазинів. За цей час компанія створила понад 1000 різноманітних сайтів, що працюють в різних нішах. Крім створення інтернет-магазинів під ключ, студія Глянець також займається проектуванням, створенням і запуском різноманітної реклами для інтернет-ресурсів, створенням авторських дизайнів, мобільних додатків і ще багато чим. Для того, щоб ознайомиться з усіма послугами, що надаються дизайн-студією Глянець ви можете відвідати сторінку послуги компанії.
Завдяки наявності декількох варіантів і правильному налаштуванню, адаптивні оголошення здатні видати дуже хороший результат. З текстових оголошень саме адаптивні вважаються найбільш практичними, тому, що сприяють зростанню відвідувань і збільшення показника конверсії більше інших.
- Динамічні пошукові оголошення
Це ще один вид текстових оголошень, який змінюється автоматично. Різниця з попереднім типом полягає в тому, що якщо в адаптивному оголошенні змінюється заголовок і опис, то в динамічному змінюється URL сторінки, підлаштовуючись при цьому під запит потенційного покупця.
Таргетинг таких оголошень відбувається завдяки сторінкам інтернет-ресурсу, який просувається за допомогою даного типу оголошень. URL для оголошення автоматично береться зі сторінок рекламованого сайту, що сприяє більшому охопленню та збільшенню відвідувань і конверсії вашого інтернет-ресурсу.
Як правило, динамічні рекламні оголошення використовуються на самому початку рекламної кампанії ресурсу, в той час, коли не всі ключові запити перевірені, а бажання почати просувати свій інтернет-магазин є прямо зараз.
Для успішної контекстної рекламної кампанії вкрай важливі правильні налаштування. Ключові слова, заголовки, опис, це короткий перелік того, що може звести нанівець весь потенціал добре продуманої, але погано налаштованої рекламної компанії. Для того, щоб уникнути подібного результату рекомендуємо вам для налаштування і запуску рекламних кампаній звертатися виключно до професіоналів.
- Контекстні оголошення для смартфонів
Є різновид контекстних текстових оголошень, які будуть видні тільки тим користувачам, хто користується браузером на своєму смартфоні. У таких оголошеннях замість заголовка використовується номер телефону, за яким можна зателефонувати відразу, не виходячи з браузера. Телефонні оголошення вкрай корисні, тому, що у 2020 році майже у кожної людини, від малого до великого, вже є смартфон.
Завдяки можливості зателефонувати в вашу організацію відразу з браузера, користувач може заощадити час на пошуки ваших контактів, і перебування на ресурсі. Цей параметр принциповий для деяких користувачів, тому що як найдорожче вони цінують свій час.
Цей різновид текстової реклами не принесе вам божевільну конверсію на сайті або відвідування в інтернет-магазин, але допоможе зв'язати вас і клієнта, якщо ви займаєтеся ремонтами, адвокатською справою та іншими послугами, для яких необхідний діалог. Так що, попри відсутність змін в показниках на вашому інтернет-ресурсі — запустити мобільну рекламу доцільно, але тільки в тому випадку, якщо ваш бізнес через свою специфіку більше вимагає зростання кількості дзвінків в офіс, ніж збільшення конверсії та відвідувань.
Не варто забувати й про можливість запускати контекстні пошукові рекламні оголошення одночасно. Кожен з перерахованих вище видів пошукових рекламних оголошень може допомогти вашому ресурсу піднятися вище в пошуковій видачі. Але такий результат можливий тільки у разі, якщо опублікована вами контекстна реклама буде налаштована правильно. Якщо вам здається що ви можете не впоратись з налаштуванням рекламної компанії та припуститися помилки — фахівці компанії Глянець допоможуть вам у цій нелегкій справі. Команда Глянець створила і розрекламувала понад 1200 сайтів і не планує зупинятися. Якщо вашому інтернет-магазину необхідна якісна рекламна компанія, або ви тільки шукаєте студію, здатну створити інтернет-магазин під ключ відповідно до ваших побажань, дизайн-студія Глянець вирішить всі ваші проблеми. Веб студія Глянець надає повний перелік послуг, пов'язаних з розробкою, проектуванням і запуском інтернет-магазинів, а також подальшого їх просування. Ознайомиться докладніше з послугами веб студії Глянець і замовити інтернет-магазин під ключ, ви можете на сайті компанії.
Всі текстові контекстні оголошення об'єднує одна деталь, вони прості в розумінні та орієнтовані на те, що користувач не буде опускатися нижче п'ятого пункту пошукової видачі. Завдяки такій спрямованості та можливості публікуватися вище всіх результатів пошуку, такі оголошення здатні відчутно підняти кількість відвідувань на вашому сайті та збільшити конверсію в вашому інтернет-магазині.
Медійна контекстна реклама
Медійна контекстна реклама, на відміну від пошукової, допомагає зробити споживачам вибір або зацікавити користувачів товаром, який реалізує рекламований інтернет-магазин. Така реклама вже не є звичайним текстом, а через відсутність впевненості у своєму виборі з боку користувача — така реклама допомагає визначитися користувачеві за допомогою візуальних образів. Такими візуальними образами можуть послужити як статичні ілюстрації, так і цілі промо ролики, покликані переконати користувача зробити покупку або замовити послугу саме на вашому сайті.
Так само як і пошукові рекламні оголошення, медійні оголошення діляться на кілька видів, а саме:
- Графічний
Графічні оголошення являють собою звичайні ілюстрації, так чи інакше пов'язані з вашою компанією. Побачити графічні оголошення користувач може на будь-якому сайті Google, що бере участь в програмі реклами компаній. На кожному сайті, який по суті є рекламним майданчиком, є спеціальне місце, відведене якраз під графічну рекламу, і ім'я йому AdSense. Крім AdSense Google також підключає і свої додатки, завдяки яким охоплення графічної реклами стає ще більш солідним, а підвищення рівня конверсії на вашому ресурсі стає більш помітним.
Розміри та форми AdSense бувають абсолютно різними, тому плануючи запуск графічної контекстної реклами, спочатку ознайомтеся з вимогами сервісів або довірте створення рекламного оголошення професіоналам.
- Адаптивні медійні оголошення
Адаптивні медійні оголошення це новий виток в історії контекстної реклами. Нововведень настільки багато, що під цей вид оголошень необхідно створити окрему статтю. Якщо коротко, то адаптивні медійні оголошення, це оголошення, які використовуючи введені вами дані, а саме: відеоролики, зображення, заголовки, описи, власні кольори, URL і багато іншої інформації, з метою подальшого проникнення вашого рекламного оголошення на всілякі ресурси. Ідея адаптивних оголошень полягає в тому, що штучний інтелект знаходить рекламний майданчик, і групує надану вами інформацію таким чином, щоб ваше рекламне оголошення відповідало вимогам ресурсу. Налаштування такого роду реклами вимагає величезної кількості часу і навичок, які більш притаманні маркетологам.
Висновок
Контекстна реклама, це величезний простір, на якому з кожним роком з'являються все більш нові технології. Для того, щоб контекстна реклама віддавала вам 100% можливого результату, вам необхідно приділити особливо увагу пошуку достовірної інформації щодо вашої цільової аудиторії та дуже уважно налаштовувати рекламні кампанії. Проте не виключено, що навіть виділивши солідну кількість часу на налаштування контекстної реклами ви допустите помилку. Для того, щоб позбутися таких ризиків і почати просувати свій інтернет-магазин вже зараз — рекомендуємо вам звернутися в веб студію Глянець. Співробітники студії Глянець, це висококласні фахівці з величезним досвідом у створенні дієвих рекламних кампаній і успішних інтернет-ресурсів. За 11 років спільної роботи команда студії Глянець створила і просунула понад 1100 інтернет-магазинів у самих різних галузях торгівлі та надання послуг.
Якщо вашому магазину необхідний ремаркетинг, оновлення дизайну, створення релевантної контекстної реклами або технічна підтримка на рівні розробки та доопрацювання сайту — компанія Глянець допоможе вам у цій непростій справі. Для того, щоб скористатися послугами дизайн-студії Глянець, вам достатньо залишити свою заявку на сайті студії, або зв'язатися з менеджером компанії, використовуючи вкладку контакти або онлайн чат, розміщений на всіх сторінках сайту компанії. Після відправки вашої заявки менеджер компанії зв'яжеться з вами в найкоротші терміни для уточнення деталей і підтвердження замовлення.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту