Ремаркетинг, як переконати покупця зробити покупку
Кожен власник інтернет-магазину стикався з ситуацією, коли покупець зробивши одну покупку більше не звертався до послуг ресурсу. Причин для такої ситуації може бути безліч, а ось рішень насправді не так багато. Як же переконати покупця зробити повторну покупку або нагадати йому про те, що у вас з'явився новий товар, який безумовно його зацікавить? Що таке ремаркетинг і як він здатний вплинути на поведінку покупців?
Сьогодні ми постараємося дати відповідь на ці питання і почнемо, мабуть з головного.
Ремаркетинг, що це і для чого він необхідний
Ремаркетинг являє собою цілу систему рекламних оголошень-нагадувань, які будуть зустрічати користувачі на різних ресурсах, якщо вони вже зробили покупку в вашому інтернет-магазині. Головним покликанням ремаркетингу є повторне залучення покупців до вашого інтернет-магазину. Переконати покупця зробити повторну покупку або запропонувати супутні товари — першорядне завдання ремаркетингу.
Проведення ремаркетингу необхідно робити у двох випадках:
- Перший випадок, це спроба переконати покупця в тому, що йому необхідно зробити повторну покупку в вашому інтернет-магазині. Якщо одного разу користувача вже зацікавили товари у вашому інтернет-магазині, безумовно варто спробувати запропонувати йому ваш каталог товарів повторно
- Другий випадок це ситуації, коли користувач відвідав ваш інтернет-магазин, провів на ньому достатню кількість часу, але при цьому так і не зробив покупку. В такому випадку необхідно детально розібратися що стало причиною цього і повторно зацікавити клієнта, запропонувавши йому більш вигідну пропозицію.
Аудиторія інтернет-магазину
Залежно від поведінки користувачів на вашому інтернет-ресурсі й часу, який вони на ньому провели, можна класифікувати покупців на кілька окремих категорій. Це необхідно для спрощення роботи з кожним конкретним випадком або з конкретною групою користувачів, з боку яких повторна покупка цікавить вас найбільше.
Класифікація аудиторії для ремаркетингу може виглядати наступним чином:
Потенційний покупець хотів ознайомитися з інформацією або вашим каталогом товарів, але згодом покинув ваш інтернет-магазин не зробивши покупку.
В такому випадку вам необхідно створити рекламну пропозицію, яка безумовно його зацікавить. Після створення рекламного оголошення необхідно налаштувати кампанію так, щоб показати його групі потенційних покупців, які так і не зробили покупку. Такий ремаркетинг покликаний залучити клієнтів, які з тих чи інших причин не зробили покупку на вашому ресурсі.
Користувач відвідував певний розділ каталогу вашого інтернет-магазину, але так і не зробив покупку.
Те, що користувач вже знайшов певний розділ з необхідними йому товарами говорить про те, що клієнт готовий купити ваш товар. Для того, щоб покупець все ж підтвердив угоду вам необхідно розробити рекламну кампанію, націлену саме на ту категорію товарів, яка зацікавила даного покупця. Надайте йому вигідну пропозицію, знижку або анонсуйте початок розпродажу, і тоді він безумовно закінчить розпочате і зробить покупку на вашому ресурсі. Такий ремаркетинг вимагає докладного аналізу вашої ЦА і розбору кожного окремого випадку. Цей процес може зайняти солідну кількість часу, але опрацювання таких моментів з вашої ЦА згодом дасть вам зрозуміти які пропозиції цікавлять ваших потенційних покупців. Володіючи такою інформацією ви більш предметно зможете планувати просування вашого інтернет-ресурсу.
Користувач додав товар який йому сподобався до кошика, але покинув ваш ресурс так і не закривши угоду.
Для того, що б ваш покупець довів справу до кінця — нагадайте йому про обраний ним товар. Створіть рекламне оголошення, яке буде свідчити про те, що саме цього товару залишилося мало і варто поквапитися з його придбанням. Ви також можете запропонувати вашому покупцеві знижку за допомогою рекламного оголошення, як правило, така тактика працює практично безвідмовно.
"Але як оформити рекламну пропозицію орієнтовану на кожну окрему групу покупців, при цьому зробивши її максимально привабливою?"Якщо вам необхідно провести ремаркетинг і ви зіткнулися з проблемою взаємодії зі своєю цільовою аудиторією — студія Глянець допоможемо вам вирішити цю проблему. Веб студія Глянець протягом 11 років допомагає своїм клієнтам з "порожніми кошиками". Фахівці компанії проведуть аналіз ваших пропозицій і розроблять для вас рекламну компанію, спрямовану на кожну групу вашої цільової аудиторії. Веб студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою і просуванням інтернет-ресурсів.
Налаштування ремаркетингу, що необхідно для грамотної реклами
Визначитися з класифікацією користувачів вашого інтернет-магазину це перше що вам необхідно зробити, далі вам слід налаштувати процес ремаркетингу, що вже набагато складніше. Правильно налаштований ремаркетинг дасть вам можливість надавати рекламу кожній окремій групі вашої цільової аудиторії. Тим самим ви зможете зацікавити покупців і стимулювати їх на повторну покупку. Для того, що б запустити процес ремаркетингу спочатку необхідно визначитися з тим, які ресурси ви будете для нього використовувати.
На вибір у вас є два варіанти ремаркетингу, а саме: ремаркетинг через глобальний тег Google Реклами або ж за допомогою Google Analytics. Розглянемо кожен з варіантів докладніше.
Ремаркетинг за допомогою Google реклами
Для того, що б налаштувати ремаркетинг за допомогою Google Реклами для початку вам необхідно визначиться з типом ремаркетингу який вас цікавить, а саме:
- Статичний — в такому випадку сервіс буде збирати стандартну інформацію з джерела
- Динамічний — цей тип ремаркетингу підійде якщо вам необхідна спеціальна інформація, для поділу вашої цільової аудиторії на потрібні вам групи
Обидва варіанти можуть допомогти вам просунути ваш інтернет-магазин і змотивувати користувача зробити повторну покупку на вашому ресурсі. Але такий результат можливий тільки в разі, якщо всі параметри реклами будуть враховані, а ваша рекламна пропозиція дійсно буде цікавою для покупця.
Для того, щоб створити рекламу для конкретних груп вашої цільової аудиторії вам необхідний аналіз вашої ЦА. Якщо ви хочете отримати максимум від ремаркетингу за допомогою Google Реклами — рекомендуємо вам звернутися до професіоналів. Веб студія Глянець допоможе вам створити вигідну рекламну пропозицію, здатну змотивувати вашого покупця зробити повторну покупку або докупити супутні товари. Фахівці студії Глянець вивчать вашу цільову аудиторію і підберуть стиль реклами, який буде мати максимальний відгук з боку ваших потенційних клієнтів.
Ремаркетинг за допомогою Google Analytics
Google Analytics це інструмент з великою кількістю доступних налаштувань, за допомогою якого ви зможете не тільки просунути свій сайт, але й переконати своїх клієнтів у потребі повторної покупки. Даний сервіс має безліч параметрів. Завдяки цим параметрам ваша реклама буде поставлятися саме тій групі вашої цільової аудиторії, яка вас цікавить.
Зважаючи на величезну кількість різних параметрів і необхідних вам показників для запуску вдалої рекламної кампанії в Google Analytics, рекомендуємо вам звернутися за налаштуванням ремаркетингу до професійних маркетологів.
Всього однієї помилки при налаштуванні реклами буде достатньо для того, щоб звести нанівець весь задум і не отримати очікуваних результатів. Якщо вам необхідна якісна реклама, правильно налаштована на потрібну вам групу вашої цільової аудиторії — компанія Глянець завжди рада вам допомогти. Маркетологи компанії Глянець розроблять для вас кампанію ремаркетингу, чітко спрямовану на необхідну вам частину цільової аудиторії, зберуть необхідні дані й налаштують роботу з сервісом. Веб студія Глянець протягом 11 років займається створенням, просуванням і підтримкою сайтів та інтернет-магазинів по всьому світу. Кількість сайтів, створених компанією Глянець "під ключ" вже переступила позначку в 1000 і з кожним з них ви можете ознайомитися у вкладці портфоліо.
Для того, щоб запустити дійсно успішну рекламну кампанію використовуючи Google Analytics, вам необхідно досконально знати свою цільову аудиторію. Про те, наскільки важливо знати свого клієнта "в обличчя" ми вже говорили в статті "Дослідження цільової аудиторії". Якщо ви хочете запустити маркетингову кампанію й опрацювати певні частини вашої цільової аудиторії, але при цьому у вас немає часу або можливості правильно налаштувати її, ви завжди можете звернутися в компанію Глянець електронною поштою або за номером телефону.
Висновок
Ремаркетинг це справжня наука про додаткові продажі. З його допомогою ви можете як переконати в потребі повторної покупки клієнтів які вже відвідали ваш сайт, так і знайти абсолютно нових клієнтів, які прийдуть до вас на ресурс "за порадою друга". Налаштування ремаркетингової кампанії дуже відповідальний процес і якщо ви не впевнені, що маєте достатній рівень знань або умінь для її проєктування, краще зверніться до професіоналів. Маркетологи студії Глянець розроблять для вас компанію згідно з усіма вашими побажаннями й направлять її на ту частину ЦА, яка вас цікавить найбільше.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту