Чек лист: Розробка онлайн магазину від ідеї та до запуску сайту

Створення інтернет-магазину, це ідея яка спадає на думку, мабуть, кожному підприємцю незалежно від його досвіду і кількості бізнесів, якими він володіє. Сучасні реалії диктують свої умови бізнесу і на цей час вони такі, що, щоб бути прибутковим – бізнес повинен бути в інтернеті.
Ідея почати розробку онлайн магазину вже давно не нова. Більшість компаній які займаються продажем або виробництвом продукції, вже давно мають свої власні інтернет-ресурси, з якими до слова вам необхідно буде конкурувати. Більш того, ніша інтернет торгівлі на тлі пандемії отримала непоганий стимул для зростання, адже в проміжку між 2020 і 2021 роком це була єдина можливість вижити на ринку, за умови постійних карантинних обмежень.
Планета тільки починає приходити в себе після вічних карантинних обмежень і заборони на торгівлю офлайн, але більшість підприємців вже розуміють, що їм потрібен інтернет-магазин.
Створення інтернет-магазину під ключ можна порівняти з тим, щоб зібрати ракету у себе в гаражі. Це можливо, але неймовірно складно і зажадає від вас титанічних зусиль і часу, які аж ніяк не факт, що окупляться. Разом з тим не маючи досвіду в розробці онлайн магазинів, ви можете допустити сотні помилок, виправлення яких надалі може перетворитися в окрему графу витрат вашого бізнесу, але як же бути?
Інтернет-магазин – це сайт, на якому в зручній для користувача формі розміщені всі товари вашої компанії. Для того, щоб створити якісний інтернет-магазин, вам буде потрібно заручитися допомогою професіоналів. Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви гарантовано отримаєте якісний ресурс без будь-яких помилок. Більш того, наша компанія надає повний спектр послуг пов'язаних зі створенням інтернет-магазинів, їх оптимізацій і подальшим просуванням. Завдяки своєму завзяттю, а також досвіду наших фахівців ми стали кращими в Україні.
Для того, щоб досягти такого успіху, нам знадобилося 13 років наполегливої роботи, але зараз ми із задоволенням створюємо нові корпоративні сайти та лендінги для провідних виробників в Україні. Якщо ви також хочете вийти на ринок і затьмарити своїх конкурентів якісним інтернет-магазином, або ваша компанія потребує створення корпоративного сайту під ключ – ви можете звернутися до нас. Крім інтернет-магазинів і корпоративних сайтів, веб студія Глянець також розробляє лендінги, сайти візитки та інші веб ресурси. Ознайомитися з повним переліком наших послуг, ви можете відвідавши відповідну вкладку в меню сайту Глянець, а ми продовжуємо.
Розробка онлайн магазину нехай і звучить зловісно, але насправді це сегментований процес кожен елемент, якого має своє значення. Для того, щоб краще зрозуміти, чому вам буде потрібна допомога фахівців, ми зважилися зібрати докладний чек лист по створенню інтернет-магазину. У цій статті ми розповімо про найголовніші етапи розробки онлайн магазину починаючи від ідеї та закінчуючи готовим ресурсом.
Ознайомившись з цією статтею, ви не тільки зможете познайомитися з усіма етапами створення інтернет-магазину, але і краще зрозумієте можливі складнощі, які можуть виявитися на вашому шляху. Разом з тим в цій статті міститься інформація, здобута на власному досвіді, а її використання може помітно збільшити ваші шанси на успіх. "Але як же створюються інтернет-магазини?"- Розберімось!
Створення інтернет-магазину: 5 кроків до власного бізнесу
Ми проаналізували весь шлях інтернет-магазину від ідеї та до готового бізнесу, щоб розповісти вам, як відбувається даний процес. Варто відзначити, що в цій статті ми сконцентрувалися тільки на найважливіших пунктах, огинаючи деталі. Для того, щоб дізнатися більше про розробку онлайн магазинів і про кожен окремий пункт даного процесу, вам достатньо відвідати наш блог, і ознайомитися з релевантними статтями.
Що ж стосується чек листа по створенню інтернет-магазину під ключ, то перелік кроків які будуть вас чекати на шляху, виглядає наступним чином:
1. Етап: Ідея та аналіз попиту
Будь-який бізнес перш за все це ідея та інтернет-магазин не виняток. Для того, щоб створити свій власний онлайн магазин перш за все, вам необхідно сформулювати ідею. Чи хочете ви торгувати одягом? А може товар який вам подобається це будівельна техніка? Від вибору ніші та самої ідеї бізнесу, надалі, може залежати не тільки ваш успіх, але і ваша прибуток.
Після того як ви визначилися з концепцією свого бізнесу, настає один з найважливіших етапів, а саме – аналіз ринку і попиту на ваші товари. Конкуренція на ринку інтернет торгівлі, незалежно від ніші, в кінці 2021 року вкрай висока. Причиною чому кожен день створюються сотні інтернет-магазинів під ключ, сміливо можна назвати ситуацію з економікою не тільки в Україні, але і в країнах Європи. Пандемія коронавірусу не обійшла стороною нікого, і кожна країна своїми силами намагається впоратися з наслідками цієї пандемії.
На початку 2020 року коли ще ніхто не знав, що таке карантинні обмеження, більшість бізнесів дотримувалися офлайн торгівлі. Багато магазинів що існують вже понад 10 років давно зібрали для себе свою клієнтську базу, тому у таких магазинів просто не було потреби створювати онлайн магазин. Водночас нові бізнеси навпаки, прагнули якомога швидше зайняти своє місце в ніші за допомогою сайтів і всіляких маркетингових кампаній. Новому бізнесу завжди складно змагатися з уже усталеним, а тому багато підприємців робили ставку на нововведення і кращий досвід користувача – який офлайн магазин просто не здатний надати.
Ринок інтернет торгівлі змінився з приходом перших карантинних обмежень. За статистикою понад 30 відсотків закладів громадського харчування після оголошення локдауна і подальшого зняття обмежень – не відкрили свої двері знову. Карантинні обмеження стали одним з найбільших ударів по економіці України.
Для того, щоб хоч якось врятувати свій бізнес – багато підприємців побігли до фахівців і веб студій, для того, щоб замовити створення інтернет-магазину під ключ, як можна швидше. Частина з них все ж змогла впоратися з конкуренцією і зараз процвітає, але були й ті хто не розумів скільки дійсно часу, і коштів необхідно, для того, щоб створити інтернет-магазин під ключ, здатний конкурувати з іншими інтернет-ресурсами в пошуковій видачі.
Для того, щоб краще розуміти, на що вам варто розраховувати – першим етапом необхідно зробити не тільки оформлення своєї ідеї, але і ретельний аналіз ринку. Вам необхідно знати своїх конкурентів в обличчя ще до того, як ви замовте розробку онлайн магазину у фахівців однієї з веб студій. Ці знання надалі можуть допомогти вам не тільки для створення власного інтернет-магазину або корпоративного сайту під ключ, але і для ефективної боротьби з конкурентами за "місце під сонцем".
Ретельно проаналізувавши ринок, ви зможете дізнатися два типи даних, які багато в чому можуть вплинути на успішність вашого майбутнього бізнесу. Перший тип даних – це кількість конкурентів і в цілому конкуренція в даній ніші. Закономірно, що з популяризацією інтернет торгівлі – конкуренти є у всіх нішах, але вам перш за все необхідно визначити, які компанії домоглися успіху у вашій ніші та до яких компаній на цей час ви найближче. Другий тип даних – це попит на вашу продукцію. Саме попит диктує вашу прибуток, через те, що якщо продукт не цікавий користувачеві – він не стане його купувати. Тут слід зазначити, що ці два типи даних взаємопов'язані.
Чим вище конкуренція – тим вище попит на товари. Водночас якщо конкуренції немає – можливо цей товар новий і тому ви вибрали ідеальний час для виходу на ринок. Також може бути так, що попит на товар впав, а конкуренція залишилася, таку можливість також варто враховувати, адже неправильне рішення на цьому етапі надалі може зробити вас банкрутом.
2. Етап: Аналіз цільової аудиторії та підбір продукції
Головне завдання інтернет-магазину в загальному розумінні – надання зацікавленим покупцям товарів, яких вони потребують, але як це зробити? Інтернет – це всесвітня павутина, у якій немає кінця. Ним користуються мільйони користувачів по всьому світу, і як серед них виділити свою цільову аудиторію?
Для цього вам буде потрібна певна вправність і розуміння того, хто насправді може купити вашу продукції. Разом з тим вам буде потрібна допомога фахівців веб студії Глянець в аналізі пошукових запитів і підборі найбільш релевантних щодо ваших товарів. Таким чином, почавши з пошукових запитів, ви зможете прояснити для себе, хто насправді найчастіше купує товари схожі на ваші та визначитеся з цільовою аудиторією.
Звернувшись до фахівців веб студії Глянець, ви не тільки зможете виділити свою цільову аудиторію, але і зібрати семантичне ядро, яке надалі вам обов'язково стане в пригоді. З його допомогою ви зможете зробити свій інтернет-магазин найбільш релевантним щодо пошукових запитів ваших передбачуваних клієнтів, а значить шанс на оформлення покупки на вашому сайті стане різко збільшуватися.
Якщо ж ви тільки плануєте закупівлю товару і поки не визначилися з тим, яку ж продукцію вам необхідно закупити – кращим рішенням буде відштовхуватися від аналізу цільової аудиторії. Якщо у вас вже є товар, або ви є його виробником – вам важливо визначити хто цей товар може купити. Якщо ж товару у вас ще немає – ви можете вибрати вподобану вам цільову аудиторію або сегмент ЦА, виділений за допомогою інтересів, віку або місця проживання – і вже після підбирати під цільову аудиторію найбільш релевантні, і цікаві товари. Обидва методи мають як свої плюси, так і мінуси, але заручившись підтримкою фахівців веб студії Глянець вам вдасться обігнути їх.
3. Етап: Аналіз якості товарів
Підбираючи товар для свого майбутнього веб сайту важливо зрозуміти, що клієнт – це така ж людина, як і ви. Він також сумнівається і також хоче отримати якісний продукт. Звертаючись до починаючих веб студій для створення інтернет-магазину під ключ, ви в першу чергу хочете отримати максимальну якість за низькою ціною, того ж хоче і ваш потенційний покупець.
Підбираючи товар для свого інтернет-магазину, вам необхідно не тільки звернути увагу на якість продукції, але і на рентабельність її придбання. Безперечно якісний товар завжди коштує дорого, але після аналізу цільової аудиторії, ви повинні розуміти які товари ваша ЦА в змозі собі дозволити, а які ні. Знайшовши золоту середину між кінцевою вартістю товару, вашим прибутком і задоволенням потреб клієнтів, ви можете зробити найкращий вибір, і ще на крок наблизитися до першого прибутку.
4. Етап: Розробка онлайн магазину
Після того як постачальник товарів і тип товарів визначений, ви можете взятися за створення інтернет-магазину. Розробку онлайн магазину насправді можна почати на будь-якому з раніше озвучених етапів. Але маючи у своєму розпорядженні дані про свою майбутню цільову аудиторію, її інтереси та захоплення, ви зможете куди докладніше сформулювати не тільки ідеї самого інтернет-магазину, але і його дизайн.
У сучасному світі дизайн це 50% успіху. Якщо ваш товар чудової якості, але при цьому він упакований в не якісну упаковку або дивлячись на нього його не хочеться взяти в руки – швидше за все ваша ідея приречена на провал. Разом з тим надмірний акцент уваги на дизайні, може привести вас до помилок в інших, не менш важливих етапах розробки інтернет-магазину і ведення бізнесу. Для того, щоб не допустити помилок під час створення інтернет-магазину під ключ, вам варто задуматися над співпрацею з однією з провідних компаній на ринку в даній сфері, наприклад – з нами.
Веб студія Глянець вже 13 років займається створенням корпоративних сайтів та інтернет-магазинів для своїх клієнтів. За цей час ми досягли успіху і змогли створити понад півтори тисячі якісних веб ресурсів. З нами працюють провідні виробники в Україні та ви можете опинитися серед них. Все що вам для цього потрібно, це зв'язатися з нашими представниками телефоном або за допомогою електронної пошти, і замовити створення інтернет-магазину під ключ. Наша команда також може створити для вас лендінг або корпоративний сайт, якість якого буде на голову вище, ніж у більшості ваших конкурентів. Переконайтеся в цьому самі – відвідавши наше портфоліо.
Якщо ж ви прийняли рішення і готові замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець – скористайтеся даними у вкладці "Контакти" і зв'яжіться з нашим представником. Після обговорення вашої ідеї наш фахівець зможе назвати приблизні терміни коли ваш інтернет-магазин буде готовий. Разом з тим ви можете замовити не тільки розробку онлайн магазину, але і його оптимізацію, а також просування. Таким чином, до наміченого терміну у вас буде готовий онлайн магазин, здатний не тільки порадувати ваших клієнтів чудовим дизайном і інтуїтивністю, але й обійти більшість конкурентів в пошуковій видачі всього за кілька місяців.
Якщо ви налаштовані рішуче і хочете стати лідером пошукової видачі у своїй ніші – замовте створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець і почніть свій бізнес в інтернеті з роботи з лідерами!
5. Етап: Запуск інтернет-магазину вашої мрії
Після того як інтернет-магазин був запущений в розробку, пройде зовсім небагато часу перш ніж ви зможете почати продавати свої товари. Слід врахувати, що ваш сайт також потребуватиме наповнення, адже ваш клієнт повинен спочатку ознайомитися з товаром, щоб надалі придбати його.
Наповнюючи інтернет-магазин, важливо пам'ятати, що для клієнта ваш товар є незвіданим і він хоче дізнатися більше, перш ніж віддати вам свої кровні. Для того, щоб вгамувати цікавість клієнтів і разом з тим зробити свій товар більш привабливим – вам варто задуматися про наймання професійного фотографа, який підготує кращі знімки вашої продукції.
Крім фотографій одне з фундаментальних значень для бізнесу на сьогодні, має контент. За допомогою якісних описів, ви можете залучити користувача, а щедро розмістивши в описах ключові запити, взяті з семантичного ядра, яке створювалося на етапі аналізу ЦА – ви зможете зробити сторінки свого сайту цікавішими для пошукових алгоритмів. Таким чином, коли контент на вашому сайті буде максимально релевантний щодо пошукового запиту користувача – саме ваш інтернет-магазин зможе опинитися серед перших сайтів, які виявляться на екрані у користувача. Щоб домогтися такого результату, вам буде потрібна неабияка кількість сил і часу, але якщо ви не готові витрачати власний час – ви завжди можете звернутися до нас.
Веб студія Глянець допоможе вам з оформленням ідеї інтернет-магазину, пошуком і сегментацією цільової аудиторії, і також розробкою онлайн магазину, його дизайну, і маркетингових кампаній. Компанія Глянець це студія повного циклу, так що ми можемо запропонувати вам все, чого ви можете потребувати щодо бізнесу в інтернеті.
Звернувшись до нас, ви зможете отримати чудовий корпоративний сайт, який буде заточений під конкретно ваші завдання або послуги. Замовивши створення інтернет-магазину у нас, ви зможете відразу подбати про оптимізацію сайту і його просування у всесвітній павутині, що помітно скоротить час до запуску сайту, а слідче і до вашого першого прибутку. Ознайомтеся детально з послугами веб студії Глянець на нашому сайті або зв'язавшись з нашим менеджером за допомогою онлайн чату. Онлайн чат розміщений на всіх сторінках сайту веб студії Глянець.
Замовте розробку інтернет-магазину під ключ сьогодні та станьте одним з лідерів в обраній ніші – вже завтра!
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту