Чому відвідуваність інтернет-магазину не зростає?

Розробка онлайн магазину до кінця 2021 року – це кращий спосіб зробити свій бізнес не тільки успішним, але і менш витратним. Утримання інтернет-магазину не вимагає постійних вкладень, а будь-яке вкладення фінансів лише покращує показники вашого інтернет-магазину.
Замовивши створення інтернет-магазину під ключ, ви можете забути про оренду приміщення та оплату співробітників консультантів. Замість цього вам буде потрібно 1-2 менеджери, які постійно будуть обробляти онлайн замовлення. Вам також не потрібно буде витрачатися на фізичну рекламу, яка часто дуже низька. Замість цього у вас з'явиться можливість рекламувати свою продукцію в інтернеті, де і знаходиться 100% вашої цільової аудиторії кожен день.
Створення інтернет-магазину це відмінний метод знизити графу витрат на підтримку бізнесу і зробити його просування більш результативним, але чи є підводні камені? Насправді головний підводний камінь створення інтернет-магазину на замовлення і реалізації товарів за допомогою нього, замість фізичної точки, полягає у високій конкуренції. Карантинні обмеження 2020 і 2021 року не пройшли даром і сьогодні левова частка підприємців вже продає свої товари в інтернеті. Справитися з такою конкуренцією можна лише постійно вкладаючи ресурси в просування інтернет-магазину, його оптимізацію і поліпшення.
Буває так що підприємець вкладає кошти у свій інтернет-магазин, але його показники не поліпшуються. У такій ситуації будь-який бізнесмен буде в замішанні, але насправді найчастіша причина виникнення такої ситуації знаходиться на поверхні.
У цій статті ми розберемо найчастіші причини низьких показників у інтернет-магазинів, розповімо вам на які елементи інтернет-магазину слід звернути пильну увагу і як впоратися з безрезультатністю просування. В кінці статті ми підіб'ємо підсумки даної теми, а прочитавши всю статтю цілком – ви зможете зрозуміти, чому ваш інтернет-магазин може не приносити бажаних показників.
Фундаментальні аспекти для інтернет-магазину
Інтернет-магазин – популярне рішення для багатьох галузей бізнесу. За допомогою такого магазину ви можете продавати будь-який товар, від брелоків – до металоконструкцій. При цьому у вас немає прив'язки до конкретної точки збуту, адже ви можете продавати свою продукцію не тільки на території міста та області, а й на території всієї країни або навіть континенту. Для того, щоб знайти замовлення в інтернеті, вам буде потрібно докласти максимум зусиль і витратити велику кількість часу, або замовити створення інтернет-магазину під ключ.
Створення інтернет-магазину під ключ передбачає, що фахівці до яких ви звернулися – створять для вашого майбутнього сайту структуру та оформлення, а також запустять ваш ресурс. Сам процес створення інтернет-магазину складається з безлічі етапів, кожен з яких детально описаний в статтях нашого блогу. Якщо ви хочете дізнатися більше про те як створюють інтернет-магазини на замовлення під ключ – ознайомтеся з наявними у нас матеріалами.
Що ж стосується самого інтернет-магазину, то фундаментом його перспектив і успіху по праву можна вважати дві складові, а саме – якість створення інтернет-магазину і рівень його оптимізації. Про оптимізацію ми поговоримо далі в цій статті, але на створенні сайту інтернет-магазину варто загострити увагу.
Розробка онлайн магазину багато в чому впливає на його подальші перспективи. Домогтися гарних результатів можна виключно в тому випадку, якщо структура та оформлення сайту були виконані на належному рівні. Наявність помилок в оформленні, або не інтуїтивність структур можуть на корені зарубати всю перспективність вашого інтернет-магазину. Щоб не допустити подібної ситуації вам необхідно приділити належну кількість часу та уваги вибору веб студії у якій ви хочете замовити створення інтернет-магазину під ключ.
Кращим рішенням буде звернутися до однієї з передових компаній. Так ви не тільки зможете отримати якісний інтернет-ресурс, але і будете впевнені в постійній підтримці та можливості дозамовити необхідні вам послуги. Чим популярніша компанія - тим вища якість її роботи, адже вона в першу чергу цінує і береже свою репутацію. Приділивши достатню кількість часу вибору веб студії, ви зможете отримати чудовий інтернет-магазин, без будь-яких помилок і проблем.
Якщо ж ви не готові витрачати багато часу на пошуки відповідної студії, але хочете отримати інтернет-магазин найвищої якості – зверніться до фахівців веб студії Глянець. Веб студія Глянець – це провідна студія створення сайтів в Україні. За 13 років роботи ми створили понад півтори тисячі сайтів і не плануємо зупинятися на досягнутому. Наші партнери – це провідні виробники та компанії України. Якщо ви хочете отримати якісний інтернет-ресурс на рівні з сайтами нинішніх лідерів пошукової видачі в різних нішах – замовте створення свого інтернет-магазину у нас. Наші фахівці детально розкажуть вам про кожен етап розробки онлайн магазину і розроблять для вас ресурс, здатний затьмарити всіх ваших конкурентів.
Для того, щоб дізнатися більше про етапи створення інтернет-магазину, послуги веб студії Глянець і нарешті оформити замовлення на розробку – вам достатньо скористатися контактними даними, розміщеними у відповідній вкладці. Якщо ж у вас є питання щодо послуг студії створення сайтів Глянець і ви б хотіли дізнатися про них детальніше – скористайтеся онлайн чатом з нашими фахівцями, розміщеним на всіх вкладках сайту Глянець.
Чому показники інтернет-магазину не ростуть?
Створення інтернет-магазину це лише половина шляху до успіху. Для того, щоб на вашому сайті з'явилися ваші клієнти їх необхідно залучити. Для залучення клієнтів до недавніх пір використовувалася РРС реклама, тобто реклама з оплатою за клік. Така реклама дозволяла швидко привести на сайт трафік, але зараз даний метод просування став абсолютно невигідним. Відштовхуючись від назви стає зрозуміло, що РРС реклама це реклама, запускаючи яку вам необхідно платити за кожен клік зроблений вашими потенційними клієнтами. З ростом популярності створення інтернет-магазинів даний метод став помітно дорожчати, поки вартість одного кліка не стала перевищувати очікуваний результат, якого до слова може і не бути.
Компанія Google розуміючи що за допомогою РРС власники сайтів можуть продавати що завгодно в топі пошукової видачі, зважилися на крайні заходи, убивши всіх зайців одним махом.
Google це найпопулярніша пошукова система на цей час. Її головним завданням є надання користувачам найбільш корисного і зручного контенту. Для того, щоб позбутися від неякісного контенту та інформації, що не має нічого спільного з реальністю, а також допомогти молодим підприємцям, які тільки замислюються над створенням інтернет-магазину – компанія вирішила вдихнути життя в пошукове просування, покроково роблячи контент головним атрибутом для будь-якого сайту.
Для того, щоб контент дозволив власникам інтернет-магазинів і корпоративних сайтів досягати бажаних результатів, компанією було запущено безліч нових факторів ранжування, і оновлені старі. Дізнатися докладніше про найважливіші фактори ранжування на кінець 2021 – початок 2022 року, ви можете ознайомившись з відповідними матеріалами в нашому блозі, але зараз не про це.
Деякі підприємці говорять про те, що не зважаючи на вливання солідних коштів у просування своїх інтернет-магазинів їм не вдається отримати бажані показники. Такі ситуації аж ніяк не рідкість і тому є відразу кілька причин. Для того, щоб розібратися з тим чому ваш інтернет-магазин не приносить бажаних показників, а його показник конверсій не росте як хотілося б – варто ознайомитися з усіма можливими причинами, здатними привести до такого результату. Отже, перелік причин, через які не зважаючи на дороге просування ваш інтернет-магазин не приносить бажаних показників, виглядає наступним чином:
1. Вузька специфіка послуг або ніша товарів
Продаж товарів в інтернеті це відмінна можливість для реалізації будь-яких продуктів. Не зважаючи на це товари, що відносяться до вузьких специфік – не можуть подарувати вам тих же показників, що і популярні продукти.
Вся справа у вузькості специфіки ваших послуг або продуктів, якими ви займаєтеся. Якщо ви продаєте жіночий одяг, то у нього є попит, оцінка якого буде куди вище, ніж оцінка ковшів для трактора, наприклад. Таким чином продаючи ковші для тракторів або гусениці для екскаваторів вам не варто очікувати показників, порівнянних з показниками середньостатистичного інтернет-магазину жіночого та чоловічого одягу. Причиною цьому служить куди менше коло зацікавлених осіб в порівнянні з більш популярними товарами.
2. Сезонність продукції
Це ще один момент, який важливо врахувати перш ніж опускати руки та говорити про не результативність просування. Вся річ у тому, що існують сотні товарів, попит на які виростає в певний сезон і знижується в момент коли сезон закінчено. Відмінним прикладом можна вважати торгівлю хутряними шубами та в цілому зимовим одягом. З наближенням зими попит і кількість пошукових запитів пов'язаних з цією продукцією зростає вгору, поки не досягне свого піку. Чим тепліше стає – тим нижче стає попит на подібні продукти, поки попит і зовсім не вичерпається. Даний процес циклічний, а тому якщо ваші продажі застопорилися на одному рівні або стали знижуватися – вам варто задуматися над тим, чи залежить попит на ваші товари від сезону.
3. Якість сніпетів
Вводячи пошуковий запит в рядок, користувач в першу чергу шукає інформацію. Навіть тоді коли кінцевою метою користувача є придбання товару, який є у вашому каталозі – перш за все необхідно привернути його увагу або як мінімум запропонувати інформацію, релевантну щодо його пошукового запиту. Зробити це можна за допомогою інформативного сніппета.
Сніппет це опис сторінки, що з'явився в пошуковій видачі клієнта з орієнтиром на його пошуковий запит. Сніппет дозволяє пошуковим роботам швидше оцінювати релевантність вашого контенту щодо пошукового запиту користувача і якщо ваш сніппет досить релевантний, то сторінка вашого сайту виявиться в топі кращих. Крім того, саме орієнтуючись на сніппет користувачі найчастіше вибирають який сайт їм відкрити, а тому інформативність сніппета вкрай важлива для залучення користувачів.
Не варто також забувати й про заголовок сторінки, адже він може привернути увагу користувача. Також не варто робити заголовки сніппету штучними, тобто використовувати дані яких насправді немає на сторінці вашого сайту. Подібна махінація зі сніпетами та заголовками може привести до зростання показника відмов на вашому сайті та не зважаючи на те, що відмови не впливають на успішність просування безпосередньо – вони можуть вплинути на оцінку вашого сайту з боку пошукових роботів і системи в цілому.
Приділивши час створенню якісних сніпетів і заголовків, ви можете помітно підняти релевантність сторінок вашого сайту щодо пошукових запитів клієнтів, таким чином збільшивши кількість трафіку який надходить з пошукової системи.
4. Якість семантики
Семантичне ядро – це основний інструмент, яким орудують оптимізатори під час оптимізації інтернет-магазину. Замовивши створення інтернет-магазину вам також слід подбати про його оптимізації, яка багато в чому проводиться з орієнтиром на наявну у вас семантику.
Семантичне ядро інтернет-магазину – це список ключових слів, створений з орієнтиром на найбільш популярні пошукові запити. Для створення семантичного ядра фахівці відстежують пошукові запити пов'язані з вашими товарами, сортують їх по частоті і ймовірності успіху, а також попутно позбавляються від мінус слів. На виході у вас виходить перелік ключових слів, використання яких може підвищити релевантність вашої сторінки стосовно пошукових запитів потенційних клієнтів.
Для того, щоб домогтися гарних результатів і отримати бажаний трафік – необхідно приділити особливу увагу використанню ключових слів в заголовках і матеріалах, опублікованих на вашому сайті. Використовуючи 2-3 ключових слова вам не вдасться охопити весь спектр можливих клієнтів, водночас перенаситивши свій контент ключовими словами, ви ризикуєте підвищити рівень заспамленності, що може вплинути на успішність даної сторінки. Для досягнення бажаного результату вам слід дотримуватися золотої середини між кількістю пошукових запитів, а також їх спрямованості щодо пошукових запитів клієнтів. Таким чином оптимізувавши свій контент пошуковими запитами, при цьому непомітно впровадивши їх в текст, ви не тільки зможете збільшити кількість трафіку, що надходить на сайт, але і зробите свій інтернет-магазин куди більш релевантним щодо пошукових запитів в очах пошукової системи.
5. Популярність бренду
Продаючи популярні товари, власникам інтернет-магазинів немає потреби просувати сам бренд. Замість них це роблять безпосередньо самі власники бренду. Якщо ж ви плануєте запустити своє виробництво або вже запустили виробництво і хочете домогтися успіху для своїх товарів – вам необхідно працювати над репутацією, і популярністю бренду.
Існують сотні способів зробити з продукту – тренд, і вам знадобиться скористатися одним з них. Багато в чому вибір способу просування бренду залежить від типу товарів і його особливостей, а тому дати якісь конкретні поради тут неможливо. Проте можна з упевненістю сказати, що приклавши достатньо сил, часу і коштів в популяризацію бренду, ви однозначно досягнете бажаних результатів.
6. Помилки індексації або її відсутність
Замовивши створення інтернет-магазину та отримавши робочу версію сайту не варто забувати про те, що для появи сторінок вашого сайту в пошуковій системі необхідно щоб вони пройшли індексацію. Теж стосується і сторінок оптимізацію, яких ви замовили у фахівців.
Процес індексації складається з декількох етапів, під час яких пошукові роботи системи аналізують дані, розміщені на сторінках вашого сайту, структурують отриману інформацію і нарешті додають сторінки сайту в пошукову видачу. Без цієї процедури ваш інтернет-магазин не може ефективно просуватися, через те, що він просто не зможе з'являтися в пошуковій видачі, навіть якщо він є найбільш релевантним стосовно пошукового запиту вашого потенційного клієнта.
Для того, щоб вирішити проблему з індексацією, необхідно проаналізувати якість структури вашого сайту та оцінити її інтуїтивність. Не інтуїтивна заплутана структура може стати причиною того, що частина сторінок не буде індексована. Проте вам необов'язково чекати поки роботи пошукової системи проаналізують кожну сторінку вашого сайту самостійно. Замість цього ви можете створити Site.xml з адресами всіх не індексованих сторінок і відправити його безпосередньо роботом пошукової системи. Так вони безумовно відвідають нові або переоптимізовані сторінки вашого сайту, завдяки чому вони виявляться в пошуковій видачі.
7. Низький рівень якості сайту і незадовільні показники
Як ми згадували раніше, для того, щоб очистити пошукову систему від сайтів які просуваються за допомогою РРС і закупівлі посилань – лідери компанії Google прийняли рішення зробити головним фактором ранжування – контент. Не зважаючи на те, що контент став головним фактором ранжування – він не єдиний рубіж між вашим інтернет-магазином і достатньою кількістю відвідувань.
Крім якості контенту і його оптимізації, вам також слід звернути увагу на якість дизайну, швидкість завантаження сторінок, їх інформативність та інші технічні параметри. Особливу увагу слід приділити оптимізації графічних файлів, а також оптимізації довжини адреси та позбавлення від зайвих редиректів. Все це може сприяти поліпшенню якості досвіду користувача одержуваного вашими клієнтами, що своєю чергою може позитивно відбитися на підсумкових результатах просування інтернет-магазину.
8. Якість контенту
Контент з недавніх пір став головною метою для компанії Google і тому для досягнення цілей в кінці 2021 – початку 2022 року важливо щоб ваш контент відповідав Е.А.Т.
Е.А.Т. – це фактор ранжування орієнтований на вірогідність, експертність і корисність вашого контенту. Якщо контент опублікований на сторінках вашого інтернет-магазину якісно оптимізований, але при цьому не несе ніякого смислового навантаження – домогтися бажаних результатів у вас не вдасться.
Даний перелік факторів, здатних стати причиною низьких показників інтернет-магазину далеко не вичерпний, насправді таких факторів куди більше. Перераховані фактори є лише найчастішими причинами низьких показників відвідуваності та конверсій інтернет-магазинів, а тому на них слід звернути увагу в першу чергу.
Справитися з розв'язанням цих проблем поодинці у вас не вдасться, через те, що для цього вам буде потрібна неабияка кількість знань і досвіду у сфері створення інтернет-ресурсів. В такому випадку кращим рішенням буде звернутися до фахівців.
Звернувшись до досвідчених фахівців, ви не тільки зможете вирішити вже наявні проблеми у вас на сайті, але і не допустити появи нових. Якщо ж ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину під ключ – зверніться до лідерів у сфері розробки онлайн ресурсів, компанії Глянець. Веб студія Глянець вже 13 років займається розробкою онлайн магазинів і корпоративних сайтів для компаній з усієї України. За цей час нам вдалося стати кращими у своїй ніші, але ми не плануємо зупинятися на досягнутому.
Звернувшись до нас ви отримаєте можливість замовити повний перелік послуг, пов'язаних з розробкою, оптимізацією та просуванням інтернет-магазинів. Крім того, ми здійснюємо тривалу підтримку наших клієнтів, а тому якщо у вас виникнуть якісь питання щодо функціональності та можливостей вашого сайту – ви завжди зможете звернутися до наших фахівців.
Дізнатися більше про послуги студії створення сайтів Глянець, а також замовити розробку онлайн магазину під ключ, ви можете скориставшись інформацією, наданою у вкладці контакти. Якщо у вас виникли питання пов'язані з послугами веб студії Глянець – дізнатися відповіді на них ви можете скориставшись онлайн чатом, розташованим на всіх сторінках сайту студії Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту