Додаток для інтернет-магазину: Як зробити свій бізнес успішним


Інтернет-магазини повільно, але вірно витісняють своїх прямих конкурентів на ринку. Офлайн магазини користуються все меншим попитом з боку споживачів, адже часом вкрай складно знайти необхідний товар, адже вибір товару обмежується вашим місцем розташування. У випадку ж з інтернет-магазинами абсолютно не має значення де ви живете. Для замовлення товару вам лише потрібно знайти ресурс, який доставляє товари в ваш населений пункт. Не дивно, що інтернет-магазини зовсім скоро повністю заполонять ринок торгівлі, а їх оффлайн версії перетворяться з колись популярних бутиків — в точки видачі товарів.
Торгівля в інтернеті це прогресивний бізнес з високою конкуренцією. Саме тому кожен підприємець в першу чергу думає про те, як переплюнути своїх конкурентів і якомога швидше розвинути свій бізнес. За часів популярності офлайн магазинів для того, щоб зробити свій бізнес більш привабливим для споживачів, підприємці вдавалися до величезної кількості банерної та радіо реклами, прикрашали свої виставкові зали з товарами та намагалися зробити викладку товарів якомога більш привабливою та тематичною. З часом та появою інтернет-магазинів змінилося небагато. Тепер те, як виглядає ваш сайт, каталог товарів і наскільки успішна ваша реклама — може сказати про те, наскільки успішний ваш бізнес.
Підприємці з усього світу ламають голову над тим, як же датие комфорту споживачеві та залучити його саме до свого ресурсу, і найзручнішим рішенням даної проблеми стали додатки для смартфонів. Більше 50% користувачів мережі інтернет використовують саме смартфон для замовлення доставки їжі та покупок товарів в інтернеті. Це зручно, швидко і можна зробити в будь-якій точці світу, саме тому створенням додатку для інтернет-магазину стало справжнім трендом серед підприємців. Але як створити додаток для інтернет-магазину? На що варто звернути увагу і якими функціями має володіти такий додаток? У цій статті ви можете знайти відповіді на всі питання. Ми розглянемо структуру додатку інтернет-магазину, функції, які в ньому повинні бути, і деталі, які допоможуть вам зробити свій бізнес успішнішим ніж у конкурентів, почнемо!
Як створити додаток для інтернет-магазину: З чого варто почати
Створюючи сайт для свого ресурсу насамперед вам необхідно провести аналіз ринку і виділити своїх найближчих конкурентів. З додатком для інтернет-магазину все так-само. Від того, наскільки успішні ваші конкуренти й наскільки переповнена обрана вами ніша залежить, наскільки складно вам буде зробити свій бізнес прибутковим.
Перш ніж приступити до розробки додатку для свого ресурсу, вам необхідно:
-
Провести аналіз конкурентів
Попри те, що створення додатків для інтернет-магазинів це новий тренд у сфері інтерне торгівлі, далеко не всі ваші конкуренти можуть створити такий софт. Розробка подібного додатку справа, яка в кілька разів складніше створення звичайного сайту, а значить часу і сил така розробка вимагає більше.
Для того щоб домогтися максимального успіху, до початку розробки програми вам необхідно проаналізувати показники ваших конкурентів. Вам потрібно з'ясувати, які інтернет-магазини конкуруючі з вашим ресурсом вже створили свої особисті додатки? Що пропонують ваші конкуренти і як залучають користувачів встановити мобільну версію свого інтернет-магазину для різних операційних систем? Нарешті, як виглядає структура їх додатків, і що б ви як користувач хотіли б додати або змінити.
Володіючи цими даними ви вже можете створити приблизну структуру свого додатка, і відштовхуючись від неї надалі створити софт для свого ресурсу. Якщо ж ви погано розбираєтеся в конкурентних показниках і не знаєте на що орієнтуватися створюючи план і структуру додатку для свого інтернет-магазину — зверніться до фахівців веб-студії Глянець. Розробники Глянець проаналізують обраних вами конкурентів і розроблять додаток для вашого інтернет-магазину в найкоротші терміни.
Співпрацюючи з фахівцями ви не тільки можете бути впевнені в тому, що отримаєте продукт максимальної якості, ви також звільните свій час, і зможете використовувати його для оформлення договорів з майбутніми постачальниками або для аналізу рекламних кампаній ваших конкурентів. Для того щоб стати лідером ринку вам необхідно знати все про рекламу своїх конкурентів і те, як вони залучають клієнтів. Маючи у своєму розпорядженні цю інформацію ви зможете виправити помилки ресурсів-конкурентів та зайняти перше місце в ніші, яка вас зацікавила.
-
Сформувати мету
Мета визначає засоби її досягнення, саме тому перед тим як створити додаток для інтернет-магазину вам слід визначитися, чого ви хочете досягти за допомогою нього. Важливо щоб обрана вами мета не залежала від самого додатка, і була частиною вашого бізнесу. Отримати бажану кількість завантажень це не та мета, яка піде на користь вашому бізнесу. А ось зростання продажів в процентному співвідношенні, це мета, в досягненні якої вам якраз може допомогти додаток для інтернет-магазину.
-
Детально опрацювати структуру і скрупульозно поставитися до всіх аспектів розробки
Створення додатку для бізнесу це тривалий і складний процес, особливо якщо у вас ніколи не було досвіду в схожій специфіці. Для досягнення максимального результату вам необхідно залучити всі сили та всі свої ресурси. Тільки так ви зможете створити конкурентний додаток, здатний вивести успіхи вашого бізнесу на абсолютно новий рівень і залишити ваших конкурентів далеко позаду.
Дотримуючись трьох цих пунктів ви автоматично підвищуєте шанси свого майбутнього додатка на успіх. Це основоположні створення будь-якого успішного додатку і бізнесу в цілому. Тому перш ніж приступити до розробки програми — рекомендуємо вам відповідально поставитися до кожного з них.
Розробка додатку інтернет-магазину: Питання цінності пропозиції або як залучити клієнтів
У 2021 році користувачі все частіше відмовляються від використання веб-версій сервісів і все частіше віддають свою перевагу додаткам, доступ до яких вони можуть отримати з екрану свого смартфона. Завдяки популяризації розробки мобільних додатків вже зараз на ринку інтернет торгівлі існують сотні компаній, які вже розробили та успішно запустили свої сервіси для різних операційних систем.
Для того, щоб досягти бажаних цілей, вам необхідно подумати про вигідну пропозицію, якою ви можете залучити своїх потенційних покупців до свого ресурсу. Ця пропозиція повинна відрізнятися від того, що пропонують ваші конкуренти. В іншому випадку ваш ресурс загубиться на тлі інших інтернет-магазинів і бажаного результату вам домогтися не вдасться. Але чим можна залучити користувачів до свого додатку?
1. Сайт в одному додатку
Проблема більшості додатків для інтернет-магазинів полягає в тому, що розробники сильно спрощують їх функціональні можливості, в порівнянні з початковим сайтом. Найчастіше в таких додатках не підтримується велика частина функцій веб-версії, а це доставляє користувачам цілий ряд незручностей.
Створивши додаток з функціональністю, порівнянної з можливостями вашого основного інтернет ресурсу ви зможете спростити процес покупки для ваших користувачів та залучити більше потенційних клієнтів. Якщо вашим покупцям не доведеться шукати "більше картинок" або "технічні специфікації" обраного ними товару на сторонніх ресурсах — вони безумовно будуть вам вдячні й будуть здійснювати покупки у вашому додатку надалі.
2. Бонусна система
Всі люди люблять, коли їх нагороджують або їм щось дарують. Цей факт дуже до речі коли вам потрібно зробити додаток свого інтернет-магазину популярнішим і збільшити кількість його скачувань, попутно розширивши клієнтську базу. Для цього ви можете скористатися знижками, доступними тільки в додатку або особливими механіками взаємодії з користувачами. Наприклад, деякі мобільні оператори пропонують у своїх додатках функцію "потряси — отримай приз". Так, користувач, покрутивши свій смартфон в руках може отримати вигідну пропозицію по тарифу або додаткові мегабайти інтернету. Точно також це працює і в інтернет торгівлі, прекрасним прикладом "особливих привілеїв" мобільного додатку є AliExpress. У додатку маркетплейса ви можете отримати щоденну знижку, купон або навіть безкоштовний товар, за умови його постійного використання.
Подумайте над тим, як ви можете залучити свого потенційного покупця до того, як створите додаток. Це заощадить вам багато часу та допоможе вже на перших етапах розробки розмірковувати щодо зростання продажів і популярності вашого ресурсу.
3. Зв'язок з покупцями
Це ще один важливий аспект додатку для інтернет-магазину. Одна з найчастіших причин того, що користувачі не довіряють інтернет-ресурсам полягає у відсутності можливості комфортно задати питання менеджерам та фахівцям. У наші дні все більше людей відмовляються від частого використання мобільного зв'язку, його місце займають текстові та аудіо повідомлення в десятках різних месенджерів. Можливість не телефонувати, а написати в онлайн чаті менеджеру магазину та уточнити цікаву для користувача інформацію — це можливість, яка безумовно буде до речі багатьом вашим потенційним клієнтам.
Обміркуйте, як можна вибудувати зв'язок між менеджерами вашої компанії та споживачами так, щоб останні не відчували дискомфорту, а навпаки, отримували необхідну інформацію в максимально комфортних умовах.
Всі перераховані пункти вище це перелік завдань, які вам необхідно виконати до початку безпосередньої розробки самого додатка. Але які функції необхідно впровадити в додаток вашого інтернет-магазину? Як створити успішний додаток для інтернет-магазину і до яких фахівців звернутися? Далі ми детально розглянемо це питання.
Як створити мобільний додаток: Структура додатку вашого інтернет-магазину
Питання комфорту для додатків настільки ж важливе, як і для будь-якого веб-ресурсу. Саме тому важливо що б у вашого клієнта була можливість скористатися всіма необхідними йому функціями для прийняття рішення про покупку. Створюючи додаток для інтернет-магазину вам необхідно в ньому розмістити:
1. Зручний каталог товарів з докладними фільтрами
Каталог товарів у вашому додатку не повинен бути меншим, ніж на вашому сайті. Крім усього іншого вам також слід повторити або навіть зробити краще фільтри підбору товарів у вашому додатку, в порівнянні з сайтом. Таким чином ви дасте можливість вашому потенційному покупцеві максимально комфортно вибрати необхідний йому товар та залишити тільки приємні враження від роботи з вашим додатком.
2. Функція "покупка онлайн”
В даний момент користувачі інтернет мережі все дбайливіше ставляться до свого особистого часу. Якщо ще 5 років тому оплата товару, за допомогою інтернет гаманця, в якому треба було авторизуватися через посилання від інтернет магазину — була нормою, то зараз з появою комфортної безконтактної оплати магазини,які до сих пір використовують подібні моделі оплати — вже давно на дні результатів пошукової видачі.
Для того, щоб ваш додаток було максимально комфортним для користувачів вам необхідно додати функцію оплати онлайн. Незайвою буде можливість оплати прямо з телефону, за допомогою сервісів Google Pay та Apple Pay. Так вашим користувачам не доведеться витрачати зайвий час на переказ грошей з додатка їх банкінгу, а рівень лояльності до вашого сервісу зросте.
3. Функція "Додати в обране”
Можливість створення вішліста це тренд, який з'явився в інтернет торгівлі кілька років тому. Його принадність в тому, що навіть якщо у користувача в даний момент недостатньо коштів для покупки товару ,який його зацікавив — він може додати його "в обране" і придбати пізніше. При цьому йому не знадобиться витрачати свій особистий час на нові пошуки. Використання вішлістів може збільшити шанси на покупку товару саме у вашому інтернет-магазині, адже якщо даної функції немає і потенційному клієнту потрібно знову шукати товар, який йому сподобався, то навіщо його шукати у вашому додатку — якщо можна звернутись до пошукових систем і можливо знайти більш вигідну пропозицію? Для того щоб збільшити шанси покупки саме у вашому додатку — рекомендуємо вам додати функцію "в обране" в ваш додаток.
4. Рекомендації
Рекомендовані товари це позиції товарів які тим чи іншим чином пов'язані з позиціями, що вже переглянув ваш потенційний покупець. Ця функція відмінно зарекомендувала себе на таких майданчиках як Prom.ua та AliExpress. За допомогою рекомендацій ви можете збільшити калькість продажів додаткових товарів. Таким чином ви не тільки збільшите обсяг прибутку від свого бізнесу, але і надасте своєму клієнтові можливість купити все, що йому може знадобитися. Найкраще така система показує себе в торгівлі технікою, тому що для смартфонів, ноутбуків і телевізорів існує безліч додаткових товарів, які ви дбайливо можете запропонувати вашому покупцеві.
Кожна з цих функцій може вплинути на рішення клієнта про покупку товару саме на вашому ресурсі. Тому дуже важливо щоб ви максимально уважно поставилися до реалізації кожного пункту та скрупульозно віднеслися до перевірки їх працездатності. Приділивши достатню увагу функціям вашого додатку ви зможете зробити покупки для користувачів більш комфортними, а ваш додаток більш популярним.
Як створити успішний додаток для інтернет-магазину
Комфорт потенційного покупця дуже важливий, адже саме він часто визначає, чи купить клієнт товар у вас, або піде до ваших конкурентів. Важливу роль також відіграє структура, доступні функції та оформлення вашого додатку. Якщо ви хочете створити додаток для інтернет-магазину, але при цьому ніколи не мали справи з розробкою для різних операційних систем — зверніться до фахівців дизайн-студії Глянець. Команда веб-студії Глянець розробить додаток для вашого інтернет-магазину і додасть всі функції, які ви вважаєте необхідними. Веб дизайнери студії сайтів Глянець розроблять унікальний дизайн для додатка вашого інтернет-магазину, з урахуванням всіх ваших побажань і сучасних віянь, а завдяки комплексному підходу і кваліфікації команди Глянець ви зможете отримати ідеальний додаток для інтернет-магазину в стислі терміни. Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину, розробку лендінга або запуск контекстної реклами, перейдіть у вкладку "послуги компанії" в меню сайту та виберіть необхідну вам послугу.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту