Ключ до успіху: як підвищити продажі інтернет-магазину
Створення бізнесу заснованого на торгівлі товарами це далеко не нова ідея. Поява інтернет-магазинів стала лише переосмисленням вже наявних принципів торгівлі, які, втім, з появою інтернет-магазинів – сильно розширилися.
Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців і вдало просуваючи свій сайт, ви можете помітно розширити свою клієнтську базу, адже тепер ви можете продавати не тільки в межах міста, де розташована ваша офлайн точка – але і за його межами. Таке охоплення дозволяє підприємцям в кілька разів збільшити свої доходи, що своєю чергою дозволяє розширювати бізнес і робити його ще більш прибутковим, але чи так все просто?
Насправді торгівля в інтернет була простим заняттям лише на зорі появи інтернету. У першопрохідців не було сотень тисяч конкурентів, але їм мав нелегкий шлях, створити нішу бізнесу там, де ще немає нікого.
У наші дні створення інтернет-магазину під ключ складно назвати новою ідеєю. Це популярна послуга, до якої вдається безліч підприємців. Карантинні обмеження 2020 і 2021 років довели, що ринок здатний вижити виключно за допомогою інтернету, а ті хто не готовий змінюватися – з величезною ймовірністю залишаться банкрутами.
Бум на створення інтернет-магазинів припав якраз на початок і середину 2020 року, коли карантинні обмеження пов'язані з пандемією зачепили всі ніші бізнесу, від торгівлі – до надання вузькоспрямованих послуг. Щоб якось вижити підприємцям довелося переобладнати свої ресторани в служби доставки, а власникам офлайн магазинів швидко шукати кошти для створення інтернет-магазину під ключ, але чи вийшло у них досягти успіху?
Насправді створення інтернет-магазину під ключ – це лише початок довгого шляху. Після того як розробка онлайн магазину буде завершена, вам буде потрібно оптимізувати сайт, запустити маркетингові кампанії та постійно шукати нові методи використання, але і цього може не вистачити, для того, щоб вийти на бажаний рівень доходу. Так що ж робити?
У цій статті ми розглянемо кілька методів як збільшити кількість продажів у вашому інтернет-магазині. Перераховані методи є ефективними та перевіреними, але їх ефективність буде прямо залежати від базових характеристик вашого сайту, про які ми поговоримо далі.
У цій статті ми розповімо вам, якими методами ви можете збільшити кількість продажів своєї компанії, як створити інтернет-магазин і оформити його так, щоб збільшити кількість продажів і нарешті поділимося з вами кількома секретами, пов'язаними з розробкою онлайн магазинів. Дочитайте статтю до кінця, щоб отримати відповіді на всі свої питання.
Базові характеристики
Базові характеристики інтернет-магазину здатні безпосередньо вплинути на його успіх. Вся річ у тому, що саме ці характеристики багато в чому впливають на оцінку сайту інтернет-магазину з точки зору пошукових роботів. Їх оцінка своєю чергою здатна значно вплинути на ранжування, а тому звернути увагу на фундаментальні характеристики вам безумовно варто.
Першою фундаментальною характеристикою сміливо можна назвати якість і інтуїтивність структури. Річ у тому, що будь-який інтернет-магазин, а точніше послідовність його сторінок побудовані за тим чи іншим принципом. Так головна сторінка інтернет-магазину завжди знаходиться посередині та від неї користувач може відвідати необхідну йому сторінку. Те наскільки легко потенційний клієнт може орієнтуватися в створеній вами структурі та оцінює якість структури вашого інтернет-магазину.
Негласним правилом серед оптимізаторів є те, що для досягнення найбільш зручної структури та навігації необхідно щоб між головною сторінкою інтернет-магазину і супутніми сторінками з категоріями, добірками та іншими сторінками інтернет-магазину, було всього 4 кліка. Дотримуючись цього правила, ви зможете забезпечити користувачеві найбільш комфортні умови для пошуку необхідних йому товарів.
Якщо між усіма сторінками вашого інтернет-магазину буде не більше 4 кліків, це дозволить користувачеві швидко відшукати необхідну йому інформацію і підтвердити покупку. Швидкий продаж в такому випадку є величезним плюсом, адже він означає, що ви надали вичерпну кількість інформації, необхідну клієнту, для того, щоб прийняти відповідне рішення.
Наступним фундаментальним аспектом для будь-якого онлайн магазину можна назвати дизайн і його продуманість. Судження про те, що користувач в першу чергу купує очима, недалеко від істини, а тому приділивши достатню кількість часу проектуванню дизайну – ви зможете оформити інтернет-магазин і зробити його привабливим для користувачів. В такому випадку для отримання найвищої якості, вам варто звернутися до професійних веб дизайнерів. Фахівці в цій області допоможуть вам створити не тільки вашу мрію, але й адаптують її під поточні реалії веб дизайну. Річ у тому, що, щоб створити успішний інтернет-магазин в поточних реаліях, необхідно щоб дизайн вашого інтернет-магазину, був не тільки авторським і унікальним, але ще і відповідав трендам. Так ви не тільки зможете залучити більше користувачів, але і покажете їм що ваш інтернет-магазин більш ніж актуальний.
Нарешті третім фундаментальним аспектом для інтернет-магазину сміливо можна вважати його оптимізацію. Оптимізація інтернет-магазину це процес під час якого кожен міліметр вашого сайту підганяється під вимоги пошукової системи, що дозволяє сайту частіше брати участь в ранжуванні та слідно з'являтися в пошуковій видачі. Оптимізація спрямована не тільки на відповідність вимогам пошукової системи, але і збільшення релевантності сторінок інтернет-магазину стосовно пошукових запитів потенційних клієнтів. Крім того, фахівці в області оптимізації сайтів приділяють величезну кількість часу та уваги роботі з досвідом користувача і його цінністю.
Для того, щоб досягти результатів і отримати перші продажі, важливо щоб фундаментальні аспекти вашого інтернет-магазину були виконані на вищому рівні. Досягти такого результату своїми силами не можливо, а тому вам буде потрібна команда фахівців. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у фахівців, ви зможете отримати якісний інтернет-ресурс, але для цього вам буде потрібно ретельно вибирати веб студію, з якою ви б хотіли співпрацювати.
Якщо ви хочете гарантовано отримати якісний інтернет-магазин і не готові ризикувати перспективністю свого бізнесу вибираючи аутсайдерів на ринку створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів – замовте створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець. Веб студія Глянець вже 13 років займається розробкою онлайн магазинів, їх оптимізацією і просуванням. За ці роки наша компанія не тільки зуміла створити та просунути понад півтори тисячі сайтів, але і стала лідером у сфері створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів в Україні.
Замовивши створення інтернет-магазину у нас, ви можете бути впевнені в його якості та оптимізації. Наша студія надає повний спектр послуг пов'язаних з розробкою, оптимізацією та просуванням веб ресурсів. Таким чином замовивши створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець, ви можете отримати розроблений, оптимізований сайт, для якого наші фахівці спеціально розроблять кілька маркетингових кампаній на ваш розсуд.
Для того, щоб дізнатися більше про те як замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець, які послуги компанія Глянець надає своїм клієнтам і ближче познайомитися з нашими роботами – вам достатньо скористатися меню нашого сайту.
Після того як питання фундаменту інтернет-магазину вирішене, ви замовили створення інтернет-магазину та отримали якісний оптимізований інтернет-ресурс – настає час аналізу ситуації. Не зважаючи на те, що ваш інтернет-магазин може бути якісно розроблений і оптимізований – доходи від нього можуть відрізнятися від ваших очікувань і на це є цілком зрозумілі причини. Ми не будемо зупинятися на розборі причин, через які ваш інтернет-магазин може не приносити бажаний прибуток, адже в нашому блозі вже є кілька статей на цю тему. Замість цього ми розглянемо можливі розв'язання цієї проблеми, і розповімо вам як ви можете збільшити кількість продажів на своєму інтернет-магазині та відповідно збільшити обсяг прибутку.
Що робити, щоб збільшити продажі інтернет-магазину
Закономірно, що головною метою створення інтернет-магазину звичайно ж є прибуток. Будь-який підприємець замовивши створення інтернет-магазину під ключ хоче отримати перший прибуток якомога швидше, а тому з радістю вкладає кошти в просування, маркетинг і залучення нових клієнтів. На жаль такі починання не завжди закінчуються успіхом.
Для того, щоб збільшити кількість продажів інтернет-магазину, іноді буває мало лише маркетингових кампаній. Вся справа в товарах, що ви продаєте і те, як саме ви їх продаєте. Далі ми розглянемо кілька методів як збільшити кількість продажів, а відповідно і прибуток інтернет-магазину. Ми зібрали цей топ ґрунтуючись на прикладах наших клієнтів, а тому ви можете бути впевнені в дієвості описаних методів і їх результативності. Отже, перелік методів збільшення кількості продажів і прибутку, яку приносить інтернет-магазин – виглядає наступним чином:
1. Запуск додаткових продажів
Левова частка маркетингових кампаній більшості інтернет-магазинів заснована на тому, щоб залучити клієнта і переконати купити його ваш товар. Вартість товарів при цьому може варіюватися в залежності від ніші, в якій ви просуваєтесь, типу товарів який ви пропонуєте, його виробника і десятків інших параметрів, і характеристик.
Додаткові продажі – це відмінний спосіб збільшити середній розмір чека при цьому не вкладаючи додаткові кошти в просування. Наприклад, продаючи смартфони за вигідними цінами, ви можете мотивувати знижками своїх клієнтів, пропонуючи їм аксесуари до їх смартфону за вигідною ціною. Таким чином середній розмір чека клієнта може збільшитися до 30% без будь-яких вкладень. Все що вам для цього необхідно зробити це звернутися до дизайнерів і розробників. Для, щоб вони створили для вас кілька спливаючих банерів, де і буде описана вигідність придбання смартфона разом з аксесуарами.
Варто врахувати, що вартість аксесуарів також може помітно варіюватися. Якщо вартість одного чохла становить в середньому 20 доларів, то покупка навушників до смартфона може збільшити початковий чек вашого клієнта відразу на 150-200 доларів, що вже куди відчутніше. Таким чином ви можете помітно збільшити розмір прибутку вашого інтернет-магазину запропонувавши своїм клієнтам товари, які й так їм знадобляться в майбутньому.
2. Комплектація наборів
Даний метод і його ефективність безпосередньо залежить від специфіки товарів, які ви продаєте. Збільшення початкової комплектації товарів, може розохотити вашого потенційного покупця, а тому такий метод також є дієвим.
Продаючи фільтри для води за допомогою інтернет-магазину, розробленого фахівцями – ви пропонуєте своєму клієнтові товар, який його цікавить. Якщо продаючи фільтри для води ви додасте до комплектації товару ще й змінні фільтри, яких немає в початковій комплектації та при цьому дещо збільшите ціну не акцентуючи на цьому увагу – ви зможете домогтися ефекту вигідності придбання. Таким чином ваш клієнт буде вважати, що він купує товар з максимальною вигодою, в той час, як насправді він купує фільтр для води за його звичайною ціною і доплачує закупівельну вартість декількох фільтрів.
Такий підхід до продажу товарів може помітно збільшити дохід від вашого інтернет-магазину, при цьому зажадавши від вас мінімальних вкладень.
3. Подарункові сертифікати
Збільшення продажів за допомогою сертифікатів, цей метод, старий як світ, але попри його старовину він не став менш ефективним. Весь сенс в тому, що ви можете надати своїм клієнтам можливість отримати персональну знижку при покупці від певної суми. Також у вас з'являється можливість продавати сертифікати як окремий вид товару, що помітно урізноманітнює ваш каталог товарів.
Надаючи сертифікати своїм покупцям які вчинили покупку на певну суму, ви можете бути впевнені в тому, що вони повернуться, адже їх вже чекає персональна знижка на товари, що їх цікавлять. Такий підхід також мотивує користувачів здійснювати більше покупок, адже відчуття вигідності придбання часто стає останнім аргументом на користь оформлення замовлення.
4. Додаткові послуги
Такий метод збільшення середнього чека перекочував в інтернет-магазини зі звичних всім офлайн точок торгівлі. Пропонуючи своїм користувачам додаткові послуги, інтернет-магазини нерідко викликають у них роздратування, але правильно підійшовши до цього питання у вас може вийти прямо протилежний ефект. Так, пропонуючи налаштування смартфонів і установку на ноутбук найважливіших додатків, і програм, ви тим самим можете допомогти недосвідченому клієнту розібратися з його новим придбанням. Теж стосується й інших груп товарів. Крім того, надаючи додаткові послуги за низьку вартість або зовсім безкоштовно, ви можете помітно підвищити лояльність ваших клієнтів до вашого бренду, що здатно зробити з чергового покупця – постійного клієнта. Така стратегія залучення може допомогти розширити цільову аудиторію і базу клієнтів, а також надати вам більше даних для подальшого ремаркетингу. Так надаючи безкоштовні консультації в обмін на дані користувача, ви можете зібрати відмінну базу даних, за допомогою яких надалі ваші маркетологи без труднощів повернуть клієнтів, які здійснювали у вас покупку.
5. Програма лояльності, клуб постійних клієнтів
Створення програми лояльності це довгострокова стратегія, яка проте приведе ваш інтернет-магазин до бажаного результату. Пропонуючи користувачам членство в клубі постійних клієнтів, ви тим самим повинні надати їм можливість купувати товари, які їх цікавлять – за нижчою ціною. В обмін ви отримаєте практично стовідсоткову гарантію, що ці клієнти будуть купувати у вас товари не зважаючи на ситуацію на ринку і у світі в цілому. Таким чином, вам вдасться створити базу клієнтів, яку сміливо можна вважати фундаментом вашого бізнесу, адже завдяки вигідним пропозиціям вони завжди будуть залишатися з вами.
6. Робота з кинутим кошиком
Таке поняття як кинутий кошик все частіше зустрічається в статтях пов'язаних з онлайн торгівлею. Саме по собі явище кинутих кошиків дуже поширене і зустрічається навіть в оффлайн продажах. У випадку з онлайн магазином кинутий кошик являє собою перелік товарів, які користувач додав в кошик, але так і не оформив покупку.
Деякі інтернет-магазини знайшли вихід із ситуації зі збільшеним числом кинутих кошиків. Для того, щоб мотивувати користувача закінчити розпочате – вони відправляють своїм клієнтам розсилку з текстом про те, що вибрані клієнтом товари вже готові до відправки та чекають його на складі. Таким чином у магазину з'являється можливість мотивувати користувача завершити покупку та оформити замовлення, таким чином принісши вам прибуток.
Працюючи з кинутими кошиками важливо пам'ятати, що повністю позбутися від них неможливо. Проте вдавшись до розсилки та додаткової мотивації своїх покупців у вас є всі шанси мінімізувати кількість кинутих кошиків і збільшити свій прибуток
Всі описані методи не є теоретичними, навпаки, кожен з них був протестований не одну сотню разів і як підсумок ми можемо говорити про їх ефективність.
Проте жоден метод збільшення середнього чека і як підсумок – доходу вашого інтернет-магазину не допоможе вашому проекту, якщо сайт, на якому ви продаєте товари, не відповідає вимогам пошукової системи або цінність досвіду користувача, пропонованого вашим клієнтам – занадто низька.
Для того, щоб створення інтернет-магазину під ключ стало прибутковим заходом, важливо щоб ви знайшли хороших фахівців в області розробки сайтів, а ваш сайт не мав будь-яких помилок або невідповідностей щодо поточних вимог пошукових систем.
Досягти такого результату працюючи з початківцями студіями практично неможливо. Не зважаючи на те, що вартість їх роботи куди нижче, ніж в іменитих компанії – якість роботи яких часто також нижча. Допущені під час розробки онлайн магазину помилки, надалі можуть вилитися в ще більші суми, адже для їх виправлення вам не тільки буде потрібен фахівець, здатний зробити все якісно, але і фахівець який зможе знайти наявні помилки.
Для того, щоб уникнути зайвих витрат і непередбачених ситуацій, і сміливо почати свій бізнес – кращим рішенням стане замовити створення інтернет-магазину у фахівців з ім'ям і досягненнями, такими як веб студія Глянець. За більш ніж десятиліття наполегливої роботи нам вдалося стати кращими в ніші розробки веб ресурсів, але ми не плануємо зупинятися на досягнутому. Ми вже працюємо з європейськими компаніями та навіть процвітаємо на інших ринках. З нами працюють провідні компанії України, так що звернувшись до нас ви можете бути впевнені в якості створеного для вас сайту.
Для того, щоб дізнатися більше деталей про послуги веб студії Глянець, вам лише потрібно ознайомитися з відповідними сторінками на нашому сайті. Якщо ж ви вже готові замовити створення інтернет-магазину під ключ – скористайтеся інформацією у вкладці контакти та отримайте детальну консультацію від наших фахівців.
Почніть свій бізнес з якісного інтернет-ресурсу – замовте створення інтернет-магазину у команди веб студії Глянець, лідера у сфері розробки сайтів в Україні.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту