Особливості роботи інструментів для аналітики
Веб-сайт найчастіше створюється для розвитку особистого бізнесу та його максимального розширення. Якщо створений сайт не допомагає отримати бажаний результат, то вам може знадобитися використання спеціалізованих інструментів веб-аналітики.
Інструменти веб-аналітики можуть допомогти вам знайти відповідь майже на будь-яке запитання щодо веб-сайту чи його відвідувачів. Але на сьогодні різноманітність інструментів надзвичайно велика і всі вони мають індивідуальні переваги. Якщо вам складно підібрати сервіси, які вам дійсно потрібні —пропонуємо розглянути всі основні типи інструментів веб-аналітики, особливості роботи кожного з них та визначити, які справді допоможуть у вашому випадку.
Що роблять інструменти веб-аналітики
Інструменти веб-аналітики збирають дані, щоб показати, як відвідувачі приходять на ваш веб-сайт і які дії вони виконують, знаходячись на ньому. Вони також дозволяють вимірювати ефективність за тестами та цілями, щоб побачити, як працює ваш веб-сайт, де продуктивність може бути покращена, та наслідки дій, які ви вживаєте для її покращення. Серед речей, які можуть вам розповісти інструменти аналітики веб-сайтів,знаходяться наступні:
- Як люди знаходять ваш сайт?
- Що вони роблять після того, як туди потрапляють?
- З яким вмістом на вашому сайті взаємодіють люди?
- Коли підвищується активність?
- Чому одні користувачі купують, а інші ні?
- Як ви можете підвищити відвідуванність?
Деякі програми також включають дані із соціальних та мобільних додатків, що перекриваються ширшою категорією цифрової аналітики.
Google Analytics — найпопулярніший інструмент веб-аналітики
Багато підприємств починають аналіз сайту з Google Analytics — це найпопулярніше рішення для веб-аналітики, ним користується понад 29 мільйонів веб-сайтів. Це безкоштовний та досить надійний сервіс для багатьох малих підприємств. За допомогою Google Analytics ви можете зрозуміти, які канали приносять вам максимальну відвідуваність, і побачити такі показники, як:
- перегляди сторінок;
- унікальні перегляди сторінок;
- середній час перебування на сторінці;
- показник відмов.
Але не існує жодного інструменту, який може надати всю необхідну інформацію. Власники корпоративних сайтів часто використовують комбінацію додаткових інструментів для отримання максимальної кількості даних.
Коли Google Analytics не зможе задовольнити ваші потреби?
Google Analytics — це потужний інструмент, але не завжди вдається отримати відповіді на всі запитання з його допомогою. Оскільки стратегії цифрового маркетингу стають все більш досконалими, можливо, вам доведеться знайти інструменти, що полегшують доступ до детальної інформації.
Google Analytics також дає мало розуміння справжньої взаємодії з вашим веб-сайтом: ви не зможете на достатньому рівні оцінити показники відмов та часу, проведеного на сторінці. Програму також важко використовувати тим, хто не має глибоких технічних знань. Крім того, бувають випадки, коли ви хочете отримати більше інформації про своїх користувачів, ніж може запропонувати Google Analytics. Існують інші типи програмних засобів веб-аналітики, які будуть більш придатними для таких речей, як тестування та знайомство з користувачами та тим, як вони використовують ваш веб-сайт або додаток.
Інструменти аналізу вмісту
Команди контент-маркетингу вловлюють те, що видавцям засобів масової інформації відомо роками: якщо ви публікуєте багато контенту, краще встановіть хорошу систему вимірювання. З огляду на те, як важко може бути людям, орієнтованим на вміст, користуватися такими інструментами, як Google Analytics, краще обрати інструменти з категорії аналізу вмісту. Вони допомагають вимірювати, як різні аудиторії оцінюють та розповсюджують дані з новинних порталів. Отримана інформація дозволяє зрозуміти, як краще залучити читачів та стимулювати конверсії.
Інструменти аналізу клієнтів
Інструменти аналізу клієнтів заглиблюються в поведінку клієнтів краще, ніж інші загальні програми веб-аналітики. Вони отримують дані відвідувачів із різних середовищ, таких як мобільний телефон, електронна пошта та продукт, що проходить аналіз. Ви можете створювати сегменти на основі поведінкових зразків, а потім прогнозувати та пропонувати продукти та послуги, які можуть придбати різні групи клієнтів.
Інструменти аналітики зручності (UX)
Інструменти аналізу зручності використання — це спеціалізовані додатки, які дозволяють компаніям аналізувати те, що роблять користувачі на сторінці. Вони фіксують, як люди взаємодіють із сайтом та його елементами, тому команда інтернет-маркетингу або продукту може оцінити, як сприймаються різні функції. Завдяки цій статистиці підприємства можуть вносити зміни на сторінку чи користувальницький інтерфейс і бачити, як ці зміни впливають на популярність сервісу, вимірюючи поведінку користувачів.
A / B та багатовимірні інструменти тестування
Ви можете іноді проводити простий тест A / B, використовуючи загальний інструмент веб-аналітики. Але якщо ви плануєте регулярно тестувати та оптимізувати елементи свого веб-сайту, вам буде корисний спеціальний інструмент тестування. І якщо ви плануєте запустити багатовимірне тестування, яке перевіряє відразу кілька змінних на сторінці, вам точно знадобиться такий інструмент для точної інтеграції результатів.
Інструменти аналітики соціальних мереж
Інструменти соціальної веб-аналітики важливі для лендінгів, орієнтованих на зростання аудиторії та залучення до соціальних мереж. Хоча інші інструменти можуть запропонувати деякі функції, які допоможуть у цьому - наприклад, включати дані соціальних мереж для вашого вмісту — вам знадобиться спеціальний інструмент, якщо ваш бізнес сильно залежить від участі в соціальних мережах. Деякі інструменти соціальної аналітики надають лише аналіз, тоді як інші дозволяють вам також керувати своїми публікаціями.
Інструменти SEO-аналітики
Якщо ви використовуєте оптимізацію для залучення трафіку з пошукових систем, вам, безперечно, потрібен спеціалізований інструмент SEO у вашому наборі інструментів веб-аналітики. Він зможе надати дані про ключові слова, щоб вказати на нові можливості для отримання трафіку, а також надати дані про зворотні посилання, що вказують на веб-сайт. Це є ключовим значенням, оскільки кількість і якість посилань, що вказують на веб-сайт, є важливим фактором ранжування для Google.
Загальні інструменти аналізу підприємств
Ті компанії, які мають справу з великими обсягами даних, стикаються з унікальними проблемами і тому потребують інструментів, розроблених для їх обробки. Інструменти веб-аналітики на корпоративному рівні - це рішення, розроблені спеціально для підприємств з величезним обсягом даних — відвідуваність яких нараховує сотні тисяч або мільйони переглядів на місяць. У цей момент ви починаєте стикатися з необхідністю відокремлення цінних дані від неважливих, неточних та помилкових та отримувати потрібну інформацію вчасно.
Інструменти веб-аналітики з відкритим кодом
Інструменти веб-аналітики з відкритим кодом надають вам більше свободи та контролю над даними, ніж рішення, розміщені у хмарі. Ваша ІТ-команда може використовувати та модифікувати вихідний код для створення власного програмного забезпечення, щоб ви могли зберігати та аналізувати дані максимально зручно. Цей тип програмного забезпечення є локальним, оскільки ви збережете його (і всі дані в ньому) на своїх власних серверах.
Інструменти аналізу продуктів
Інструменти аналізу продуктів вимірюють, як люди взаємодіють із цифровим технологічним продуктом або додатком і використовують його, а не веб-сайт. Ці інструменти аналітики використовуються групами розробників продуктів для поліпшення взаємодії з користувачем. Вони можуть побачити, чи взаємодіють користувачі з новою функцією, а деякі інструменти аналізу продуктів додатково вимірюють дані веб-сайту.
Як обрати оптимальний варіант?
Як бачите, існує безліч інструментів веб-аналітики — і інформація, яку надає кожен, є дуже важливою. Але враховуйте, що використовувати занадто багато інструментів не завжди добре, оскільки кожен з них додає витрат у вигляді часу, грошей та вашої уваги.
Вас цікавить питання: як дізнатися, які інструменти веб-аналітики найкраще вам підходять? Вибір зводиться до пріоритетів вашої команди:
- якщо ви маєте невеликий сайт-візитівку, вам може знадобитися лише один інструмент, такий як Google Analytics;
- якщо ви зосереджені на зростанні за допомогою SEO, то, неодмінно, обладнайте свою команду спеціалізованим інструментом сео-аналізу;
- якщо ви досягли масштабу за допомогою маркетингу вмісту і хочете підвищити рентабельність інвестицій, то настав час розглянути спеціальний інструмент аналізу вмісту.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту