Сайт для доставки суші: Як створити найпопулярніший сайт доставки у місті
Служби доставки захоплюють ринок громадського харчування і за останні три роки кількість закладів такого типу збільшилася більш ніж в 10 разів. Якщо ще у 2018 році зростання кількості доставок пояснювався вільністю ніші та не дуже серйозною конкуренцією, то 2020 рік, так само як і початок 2021 року буквально змушує великий бізнес у сфері громадського харчування переходити на доставку своїх продуктів. Однією з головних причин такої популяризації доставок стали карантинні заходи, які докучали споживачам протягом усього 2020 року, і не планують відступати у 2021 році.
Для того, щоб впоратися з неймовірною конкуренцією на сьогоднішній день підприємцям доводиться ламати голову. Як же створити сайт для доставки та зробити його найпопулярнішим серед конкурентів? Завдання це не з простих і для досягнення поставленої мети вам необхідно вдатися до всіх наявних інструментів просування і розвитку свого ресурсу. У цій статті ви дізнаєтеся: як створити сайт для доставки суші? З чого складається структура сайту служби доставки і які заходи варто вжити, для поліпшення його показників? А також де знайти нових клієнтів і залучити більше потенційних покупців до свого ресурсу? Почнемо!
Створення сайту для служби доставки суші: Структура та її особливості
З огляду на популярність подібних закладів зовнішній вигляд сайту доставки вже можна зводити в окремий підвид веб-сайтів. Такий ресурс має цілий ряд відмінностей, в порівнянні зі стандартним багатосторінковим сайтом, і стосуються вони як його структури, так і його оформлення. Цілі під час розробки сайту доставки у вас також повинні відрізнятися, так само як і орієнтири. Адже якщо для звичайного інтернет-ресурсу найчастіше головне це контент, у випадку зі службою доставки головне, це інтуїтивність і швидкість завантаження. Але як домогтися таких результатів і чим відрізняється структура сайту служби доставки від звичайного багатосторінкового сайту на прикладі? Далі ми детально розглянемо структуру сайту доставки, і виглядає вона наступним чином:
Головна сторінка
Як і будь-який веб-сайт, ресурс служби доставки починається з головної сторінки. Тут ви повинні розташувати всі вкладки й кнопки, які можуть знадобитися вашому клієнту для комфортної роботи та створення замовлення. Крім цього вам також варто подумати над інтуїтивністю розташування кожного елемента, адже якщо у вашого клієнта буде йти надто багато часу на пошук "кошика", шанси на те, що підтвердження замовлення відбудеться — випаровуються на очах. На головній сторінці вашого сайту повинні бути розміщені:
Ваш логотип
Логотип служби доставки одночасно являє собою і товарний знак, і знак якості. Навіть якщо ваша служба з'явилася зовсім нещодавно, такі дрібниці як логотип на сайті, брендовані коробки для доставки й ввічливі оператори можуть залучити до вас величезну кількість клієнтів. Створюючи сайт і розміщуючи на ньому свій логотип вам важливо зрозуміти, що рівно з цього моменту ви несете повну відповідальність за те, які продукти отримають ваші клієнти. Якщо якість і зовнішній вигляд продуктів будуть відрізнятися від розміщених вами на сторінках сайту — гнівні відгуки та розгромні огляди не змусять на себе довго чекати.
Графік роботи вашої доставки
Ця інформація відноситься до переліку обов'язкової, тому, що вона необхідна для інформування ваших клієнтів про години роботи вашого закладу. Графік роботи в обов'язковій формі слід розміщувати на головній сторінці сайту. Так ваші потенційні та постійні клієнти можуть бути впевнені, що в потрібний їм час вони зможуть замовити ваші страви з доставкою додому для свята або зустрічі з друзями.
Контакти
За допомогою вкладки "контакти" потенційний клієнт може зв'язатися з оператором вашої служби доставки, підтвердити своє замовлення або уточнити цікаву для нього інформацію. Також користувач може знайти адресу вашого закладу і забрати своє замовлення самостійно, тим самим заощадивши ваш час і отримавши невелику знижку, якщо звичайно ви плануєте використовувати подібні акції.
Сторінки вашого сайту
Як правило вкладки сторінок для подібних ресурсів розташовують у "шапці " сайту, для зручності користувача. Залежно від назви вкладки клікаючи на неї в меню вашого ресурсу користувач повинен потрапляти на сторінку з інформацією, яка його цікавила. Ви можете розташовувати панель інформації сайту так, як вважаєте за потрібне, але при цьому важливо, щоб ви врахували інтуїтивність її розташування. Наприклад, якщо при переході на ваш сайт панель з вкладками буде прихована, і з'являтися буде тільки при наведенні курсору на зону її розташування — ви втратите солідну частку клієнтів.
Розробляючи меню і головну сторінку сайту вам необхідно прагнути до того, щоб клієнт, який ніколи раніше не замовляють їжу додому, зміг знайти всю необхідну йому інформацію і з легкістю створити замовлення на вашому сайті. Від того, наскільки просто на вашому сайті вибрати страви та підтвердити їх доставку додому залежить не тільки кількість замовлень, але і популярність вашого закладу.
Кошик
Створюючи сайт вам необхідно не забувати про асоціації, які створювалися у користувача багато років з використання інтернету. Кнопка "кошик" повинна відповідати своїй назві та бути схожою на свій реальний прототип. Навіть якщо ви вирішите змінити її зовнішній вигляд і створите іконку, що нагадує кошик, але при цьому відмінно вписується в дизайн вашого сайту — користувач зрозуміє, що саме тут розташовані всі страви які він замовив.
Ця вкладка вимагає особливої уваги під час того, як ви будете створювати сайт для служби доставки. "Кошик" є останньою ланкою в процесі створення замовлення, саме тому її інтерфейс повинен бути доведений до ідеалу. Ваш сайт повинен швидко реагувати на додавання або видалення страв, і надавати клієнту актуальну інформацію, пов'язану з сумою замовлення, вартістю кожної страви і його характеристиками (гострота, специфічні добавки). Якщо ви врахуєте всі параметри та віддасте особливу увагу роботі з вкладкою "кошик", ваші клієнти неодмінно вам віддячать кількістю замовлень на вашому сайті.
Після того, як ви створите структуру головної сторінки та додасте всі функціональні кнопки, вам належить розробити ще кілька сторінок, обов'язкових для подібних ресурсів. Якщо ви хочете домогтися максимальної клієнтоорієнтованості для свого веб-ресурсу — рекомендуємо Вам приділити особливу увагу створенню сайту служби доставки. Адже в разі проколу або помилки в момент проектування — не виключено, що ваш бізнес може пзазнати відчутні збитки.
Каталог
Це друга за важливістю сторінка на сайті служби доставки, саме тут ваші клієнти будуть замовляти страви, які їм сподобалися. Для цієї сторінки важливий набір фільтрів і категорій, за допомогою якого ваш клієнт зможе комфортно вибрати необхідний йому розділ вашого меню. Сторінка каталогу складається з:
Карток товару
Картки товару це ваші страви, презентовані в каталозі. За допомогою таких карток споживач може оцінити зовнішні дані ролів і сетів вашої доставки, і вирішити для себе, які саме продукти його цікавлять. Клікнувши на картку товару користувач повинен потрапити на картку з розширеною інформацією. На цій сторінці у клієнта повинна бути можливість дізнатися всю інформацію про страву, в тому числі її склад, вагу і специфічні інгредієнти, які необхідні для її приготування. Такий обсяг інформації потрібен, щоб клієнт тверезо міг оцінювати свої можливості та керуючись власними смаковими уподобаннями міг вибрати саме відповідне йому блюдо.
Блок фільтрів
Цей блок покликаний спростити вибір страв вашому клієнту. Існує безліч різних опорних пунктів, використовуючи які ви можете сортувати страви вашого закладу. Це може бути:
Вид страви
- Суші
- Роли
- Нігірі
- Гункани
Її смакові якості
- Гостра
- Не гостра
Температура страви
- Гарячі страви
- Холодні страви та закуски
Існує величезна кількість різних варіантів, як сортувати картки товарів в каталозі сайту доставки, в цьому питанні все залежить від вашого бачення та бажання.
Кошик
Як ми й говорили раніше, кошик це одна з головних сторінок вашого сайту. На цій сторінці користувач може дізнатися, яка вартість замовлених ним страв окремо та у скільки йому обійдеться все замовлення цілком. Крім цього у користувача є можливість редагувати своє замовлення, змінювати кількість страв і видаляти непотрібні позиції. Розробляючи сторінку кошика важливо, щоб ви приділили їй максимум уваги, вона повинна швидко відгукуватися на дії користувача і змінювати ціну в залежності від того, що робить споживач.
Головна сторінка, каталог і кошик, це три сторінки, з яких ви вже можете зробити успішний бізнес. Звичайно існує безліч варіацій того, яким може бути веб-ресурс. Ви можете створити сайт для служби доставки, розташувавши все в умовах навіть однієї сторінки, звичайно якщо ваш каталог не великий. Але все ж, як створити сайт для служби доставки й надалі успішно його просувати?
Розробка сайту служби доставки і його подальше просування: які інструменти використовувати і якому методу розробки віддати перевагу?
Ознайомившись зі структурою стандартного сайту для служби доставки ви можете повністю переробити даний шаблон під свої бажання і потреби, але принцип розробки залишається одним і тим-самим. Що ж стосується створення сайту, то варіантів на вибір у вас три, і це:
Звичайний веб-сайт — такий сайт буде відмінно виглядати на екранах персональних комп'ютерів, але при цьому працювати з ними на мобільних пристроях буде важко. Такі рішення користувалися популярністю до 2015 року, з початком буму у сфері виробництва смартфонів ситуація на ринку інтернет торгівлі разюче змінилася.
Адаптивний сайт — адаптивний сайт, це веб-ресурс, який однаково добре виглядає і працює як на смартфонах так і на персональних комп'ютерах. З недавніх пір наявність адаптованої під смартфони версії вашого сайту стало мало не обов'язковою вимогою пошукового гіганта Google, тому, що саме в цьому напрямку він і рухається. Якщо ваш сайт не має адаптованої версії під смартфони, то замовте створення сайту для служби доставки в веб-студії Глянець. Команда Глянець допоможе вам розробити сайт вашої доставки й адаптує його під комфортне використання на смартфонах.
First Mobile Design — принцип розробки сайту, коли основним його напрямком є якраз робота на смартфонах та інших портативних пристроях. Попри новизну даного методу, він вже отримав схвалення і навіть заохочення з боку пошукової системи Google. Так що цілком ймовірно, що незабаром цей метод розробки сайтів ще й отримає ряд привілеїв з боку пошукової системи.
Замовити створення сайту для служби доставки суші або розробку інтернет-магазину за принципом First Mobile Design ви можете у фахівців студії сайтів Глянець. Для цього вам потрібно відвідати сторінку послуг і вибрати ту, що вам потрібна.
Від того, який метод розробки сайту ви виберете — залежить успішність його подальшого просування і те, як до нього будуть ставитися пошукова система. Якщо взяти до уваги те, що говорять менеджери компанії Google - найкращим варіантом для вас буде розглянути сайти, в обов'язковому порядку адаптовані під використання вашого сайту за допомогою смартфона.
Контекстна реклама і просування служби доставки суші
Відразу після розробки сайту і створення для нього авторського дизайну ви можете приступити до його просування. Чим вище ваші показники відвідуваності та конверсії, тим більше у вас з'являється клієнтів, і тим вище ваш сайт знаходиться в результатах пошукової видачі. Для того, щоб досягти такого ефекту, вам необхідно не просто вибрати відповідний принцип створення сайту, але і грамотно його розрекламувати.
Для того, щоб створити контекстну рекламу для служби доставки вам необхідні знання у сфері маркетингу та веб-дизайні. Це ті самі опорні пункти, які вам безумовно знадобляться в момент розробки контекстної реклами. Якщо ви плануєте запуск сайту для служби доставки, але не знаєте, як ефективно і правильно його просувати — замовте розробку контекстної реклами для служби доставки у фахівців веб-студії Глянець. Так ви не тільки заощадите свій особистий час, але і будете впевнені в якості рекламної компанії, що запускається вами. Більше деталей і форму для заявки ви можете знайти у відповідних вкладках сайту веб-студії Глянець.
Якщо ви плануєте запустити службу доставки їжі або вашому бізнесу потрібна якісна реклама — зверніться до фахівців веб-студії Глянець. Команда студії допоможе вам створити сайт вашої мрії, і розробити успішну рекламну компанію для його просування. Задати питання менеджеру студії ви можете вдавшись до вкладки контакти, а замовити необхідну вам послугу ви можете у вкладці "послуги компанії глянець".
Приділіть всю увагу створенню свого сайту, або довірте його створення професіоналам, створіть успішний ресурс разом з професіоналами веб-студії Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту