Замовлення сайтів:
Підтримка сайтів:
Вінниця:
Краків:

Honors

Перше місце у конкурсі на кращий веб-сайт закладу освіти

™ Глянець, студія веб-дизайну — Розробка_0
™ Глянець, студія веб-дизайну — Розробка_1

Контекстна реклама Google adwords

Контекстна реклама — найефективніший інструмент для просування будь-якого сайту, що дає результати вже через кілька хвилин після запуску рекламної кампанії.

Якщо ви зіткнулися з проблемою просування свого товару та не знаєте, як залучити клієнтів на сайт — ми вирішимо цю проблему за допомогою ведення рекламної кампанії в системі Google AdWords.

Основні переваги контекстної реклами:

  • Швидкі результати. При грамотному налаштуванні реклами перші відвідувачі з'являються вже через кілька хвилин після її запуску.
  • Реклама демонструється цільовій аудиторії. Ваші товари/послуги пропонуються людям, які в них вже зацікавлені.
  • Широкі можливості налаштувань. Ви можете обрати час показу реклами і транслювати її в обраних регіонах.
  • Управління в реальному часі. Після проведення аналізу ефективності рекламної кампанії, її можна зупинити у будь-який момент та скорегувати вартість переходу на сайт і т.д.
  • Оплата за переходи по рекламному оголошенню. Ви платите тільки за кліки та реальні переходи на ваш сайт.
нам довіряють

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ТА ЕФЕКТИВНЕ ПРОСУВАННЯ

™ Глянець, студія веб-дизайну — Контекстна реклама Google adwords_0

Аналізу сайту та ринку

Наші спеціалісти проаналізують ваш ресурс та оцінять його з огляду на показники оптимізації та рівень якості.
Проаналізуємо пошукові запити представників вашої цільової аудиторії та підберемо найрелевантніші ключові слова для вашої реклами.

™ Глянець, студія веб-дизайну — Контекстна реклама Google adwords_1

Запуск рекламної кампанії

Групування ключових слів і створення оголошень, прив'язка цільових сторінок сайту під створені групи оголошень, налаштування параметрів, запуск ремаркетингу, запуск допродажів у Facebook, автоматизація і запуск товарної реклами.

™ Глянець, студія веб-дизайну — Контекстна реклама Google adwords_2

Оптимізація рекламної кампанії

Під час проведення рекламної кампанії ми постійно аналізуємо отримані дані та оперативно реагуємо на результати. За необхідності коригуємо стратегію просування.

Чому варто обрати компанію Глянець для налаштування контекстної реклами Google AdWords?

  • Практичний досвід. Більш ніж 11 років ми працюємо з великими компаніями і приватними особами. Наша клієнтська база стабільно зростає.
  • Договір. Ми працюємо офіційно, тому ваші інтереси захищені договором.
  • Сертифікати Google. Наші співробітники щороку проходять сертифікацію по Google Рекламі, а також беруть участь в різних тренінгах.
  • Швидкий старт. У день запуску рекламної кампанії ваш проєкт з'явиться в ТОПі пошукової видачі.
  • Повна прозорість. Нам можна довіряти, тому у вас є можливість контролювати хід рекламної кампанії в реальному часі.
  • Стежимо за змінами та впроваджуємо нововведення. Ми успішно використовуємо нові та більш ефективні рекламні інструменти, в той час, коли наші конкуренти навіть не чули про них.
  • Індивідуальний підхід. Кожен наш клієнт особливий, тому ми завжди аналізуємо бізнес-нішу замовника і особливості компанії.
  • Адекватні ціни. Ми пропонуємо найкраще співвідношення ціна-якість.

Ми найкраща компанія України, а підтвердженням нашої успішної роботи є сотні позитивних і навіть захоплених відгуків наших клієнтів.

Контекстна реклама Google AdWords

Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама це різновид Інтернет-реклами, яка демонструється користувачам в текстовому і графічному вигляді, а також у відео форматі під час відвідування певної веб-сторінки.

Існують такі типи контекстної реклами:

  • Текстова

Включає в себе від 1 до 7 оголошень і розпізнається по слову "Реклама" на зеленому фоні над (4) та під (3) результатами органічної видачі.

  • Банерна (медійна)

Оголошення, які бачать відвідувачі на сайтах-партнерах Google, можуть бути адаптивними (з посиланням на певну статтю) або графічними. Цей тип реклами ідеальна можливість для популяризації торгової марки та підігріву ЦА.

  • Відео

Відеоролики розміщуються на каналах в YouTube або на сайтах-партнерах. Їх можна побачити на початку, всередині або наприкінці головного відеоролика.

  • Налаштування за допомогою Google Merchant Center

Товарні оголошення можуть демонструватися одночасно з пошуковими оголошеннями. У цьому випадку користувачі бачать детальну інформацію та зображення ваших продуктів. Найкраще рішення для власників Інтернет-магазинів.

4 головних переваги контекстної реклами:

  • миттєвий результат після запуску кампанії;
  • оголошення показуються тільки зацікавленим людям, а також по конкретним запитам;
  • налаштування аудиторії;
  • збільшення кількості продажів.

Навіщо потрібна контекстна реклама?

Якщо у вас вже є готовий сайт, для повноцінної роботи і отримання прибутку вам необхідне його просування. В іншому випадку про вас просто ніхто не дізнається. Для того, щоб заявити про себе в мережі і розповісти аудиторії про ваш продукт необхідно правильно налаштувати рекламну кампанію. З цим завданням може впоратися далеко не кожен фахівець, тому слід вибирати надійну компанію з великим досвідом роботи в цій сфері.

Контекстна реклама максимально швидко залучить нових клієнтів і ви гарантовано збільшите продажі. Крім того, можливості такої Інтернет-реклами дуже широкі і дозволяють розвивати бренд, залучати цільових користувачів, підігрівати ЦА, налаштовувати ремаркетинг, шукати потенційних замовників з конкретними контактними даними і т.д.

Грамотно налаштована реклама допоможе вам увійти в ТОП рекламної видачі Google по ключових запитах. Google AdWords надає величезний вибір рекламних інструментів, які допоможуть достукатися до кожного клієнта відповідним чином. Ретельне сегментування аудиторії дозволяє продуктивно використовувати рекламний бюджет, який незабаром окупиться в подвійному розмірі.

Кому підходить контекстна реклама?

  • Підприємцям та бізнесменам, яким негайно потрібні клієнти;
  • Веб-сайтам, які потребують сегментований якісний трафік;
  • Веб-сайтам, які планують масштабну рекламну кампанію своїх товарів/послуг;
  • Новим ресурсам, які ще не оптимізовані під пошукові запити і потребують виведення на ринок нового продукту;
  • Інтернет-магазини з сезонними товарами/послугами;
  • Розробникам мобільних додатків.

На сьогоднішній день, коли конкуренція в будь-якій сфері неймовірно висока, недостатньо лише застосування SEO-просування сайту. Щоб ваш проєкт приносив прибуток скористайтеся послугою з налаштування контекстної реклами, яка є ідеальним інструментом для збільшення органічного трафіку, популяризації бренду і досягнення інших бізнес-цілей.

Крім того, існує окрема можливість для просування мобільних додатків, які розроблені на Android або iOS. Функціональні можливості Google AdWords дозволяють застосовувати специфічні формати оголошень, які спонукають користувачів встановити саме ваш додаток.

Робота з контекстною рекламою включає в себе такі етапи:

  • Аналіз сайту, а також його мобільної версії;
  • Аналіз сфери діяльності клієнта;
  • Постановка цілей і завдань рекламної кампанії;
  • Прогноз результатів Інтернет-реклами після запуску;
  • Збір ключових фраз;
  • Створення та підключення аккаунту Google AdWords;
  • Налаштування цілей, відстеження активності ЦА;
  • Затвердження запуску рекламної кампанії;
  • Запуск реклами;
  • Налаштування аудиторії;
  • Налаштування автоматизації;
  • Зв'язка акаунтів Google AdWords і Google Analytics;
  • Налаштування ремаркетингу;
  • Збір статистики;
  • Аналіз результатів;
  • Внесення змін за необхідності та вихід на заплановані показники.

Найголовніше правильний вибір інструментів, які підходять саме для вашого проєкту. Це гарантує успіх рекламної кампанії та допоможе вам уникнути зливу бюджету на непотрібні активності.

Таргетована реклама

Таргетована реклама приводить на веб-ресурс людей, які вже готові до здійснення покупки, не чекаючи виходу сайту в ТОП по ключовим запитам. Використання цього рекламного механізму дозволяє показувати оголошення користувачам, потенційно зацікавленим у вашій пропозиції.

Таргетинг буває:

  • Тематичним. Тобто реклама розміщується на тематичних Інтернет-майданчиках, де буває ваша ЦА.
  • Географічним. Якщо ви зацікавлені в певному регіоні для продажів вашого продукту, то оголошення можна обмежити в показі територіально.
  • Часовим. Щоб витрачати рекламний бюджет більш ефективно, показ оголошень можна ввімкнути в зазначений час, наприклад вранці або ввечері.
  • Поведінковим. Відзначимо, що контекстна реклама сама може визначити коли і кому показати ваше оголошення. Пошукові системи збирають дані про запити користувачів, і якщо людина вже шукала в мережі товари, схожі на ваші, вона побачить і вашу пропозицію.

Ремаркетинг

Ремаркетинг це вид Інтернет-реклами від Google, яка демонструється користувачам, які вже бували колись на вашому ресурсі. Пошукова система має список людей, яким можна показувати ваше оголошення.

Демонстрацію даної реклами можна реалізувати за допомогою графічних оголошень, текстів на сайтах-партнерах Google, а також за допомогою показу роликів в YouTube.

Які можливості ремаркетингу?

  • Цей рекламний механізм здатний повернути користувача, якщо він не зробив замовлення при першому відвідуванні сайту;
  • Демонстрація бренду з кращої сторони та ймовірність отримання постійних клієнтів;
  • Невисока вартість кліків та показів.

Особливість такої реклами полягає в тому, що вона "ганяється" за покупцем і нагадує про ваші товари/послуги.

Налаштування контекстної реклами в Google від компанії Глянець, це:

  • Налаштування рекламних оголошень для пошукових систем, в КМС (контекстно-медійна мережа), торгова реклама (Google Shopping), відеореклама на Youtube та багато іншого.
  • Налаштування класичного ремаркетингу для лендінгу або динамічного ремаркетингу для онлайн магазину.
  • Тестування різних варіантів оголошень.
  • Швидкий старт рекламної кампанії командою з найкращих маркетологів, таргетологов і SEO-фахівців.
  • Регулярне коригування налаштувань відповідно до отриманої статистики.
  • Доопрацювання списку мінус-слів;
  • Оплата за результат. Ви витрачаєте гроші за фактичні кліки, тобто за дію. В результаті повернення інвестицій сягає понад 200%.
  • Поліпшення показників рекламної кампанії, якщо ви раніше працювали з іншим агентством або займалися веденням реклами самостійно.
  • Підвищення ефективності реклами без збільшення бюджету за рахунок зниження ціни на лід (потенційний клієнт, що зробив потрібну цільову дію).
  • Детальний звіт. Ви завжди знаєте, на що йде бюджет і зможете порахувати, який прибуток принесла вам рекламна кампанія.

В нашій дружній команді 50 сертифікованих фахівців, які знають про рекламу ВСЕ. За нашими плечима 11 років досвіду та сотні успішно запущених рекламних кампаній для клієнтів по всій Україні і за кордоном. Ми економимо бюджет, час і нерви своїх клієнтів.

Як замовити послугу по налаштуванню контекстної реклами в компанії Глянець і скільки вона коштує?

Вартість контекстної реклами в Google AdWords залежить від декількох факторів, таких як регіон розміщення реклами, кількість товарів/послуг, що просуваються, стратегія показів, тематика вашого бізнесу, рівень конкуренції, сезонність товару/послуги і т.д. Тому витрати на рекламу в кабінеті Google ADS можна розрахувати тільки індивідуально, для кожного окремо взятого випадку. Крім того, рекламний бюджет не включає в себе винагороду за послуги компанії Глянець.

Якщо ви хочете підвищити впізнаваність свого бренду, привернути увагу до своєї пропозиції та вивести свій бізнес на новий рівень, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

  • по телефону;
  • по e-mail;
  • залишивши заявку.

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом, щоб обговорити всі деталі і скласти комерційну пропозицію.

Контекстна реклама Google AdWords приносить швидкий і відчутний результат у вигляді реальних клієнтів. Ми знаємо всі нюанси і особливості налаштування рекламних кампаній, тому що ми найкращі!

Глянець надійність. Доведено досвідом!

™ Глянець, студія веб-дизайну — Контекстна реклама Google adwords_3

Повний розбір вашого сайту безкоштовно!

Подайте свій сайт і ми зробимо цікавий та деталізований розбір з порадами по розвитку на нашому

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжрядковий інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування