SEO просування інтернет-магазину: як впоратися з маркетплейсами та вибитися в лідери

SEO просування інтернет-магазину: як впоратися з маркетплейсами та вибитися в лідери
Пошукова оптимізація – популярний метод просування інтернет-ресурсів. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ підприємець вже оцінює ризики, і шукає фахівців здатних впоратися з нинішньою ситуацією на ринку. Наразі вибитися в лідери та увійти в топ пошукової системи інтернет-магазину будь-якої ніші дуже складно. Проблема полягає у величезній кількості маркетплейсів, що займають більшу частину пошукової видачі.
Завдяки особливостям ведення маркетплейсів – такі сайти мають велику посилальну масу. Крім того, витрати на рекламу для маркетплейсу буквально записані у вартість його створення, що створює цілий ряд проблем для звичайних інтернет-магазинів. Однією з перших проблем є розмір каталогу. Маркетплейс допомагає різним компаніям продавати їх товари. Зважаючи на це обсяг товарів представлених в маркетплейсі в будь-якому випадку буде більше, ніж у вашого інтернет-магазину. Через величезні каталоги товарів маркетплейси займають всі ніші, незалежно від типу товару.
Інвестуючи в розробку онлайн магазину підприємець хоче бачити чітку стратегію розвитку. Якщо ви замовили створення інтернет-магазину під ключ – то на етапі проектування ваші фахівці вже повинні розуміти, як надалі буде розвиватися сайт. Які маркетингові канали необхідно залучити? Яку стратегію вибрати та на які показники варто розраховувати після старту просування? Відповіді на ці питання будуть залежати від прийнятих вами рішень.
Не зважаючи на те що пошукова оптимізація і просування це процес, що вимагає неабиякої кількості часу, за допомогою SEO ви все ж можете зрушити маркетплейси з лідерських місць. Для цього вам знадобитися співпрацювати з фахівцями у сфері маркетингу і просування, такими як команда веб студії Глянець. Фахівці розроблять ефективну маркетингову стратегію, але якщо створений вами інтернет-магазин спочатку має проблеми з оптимізацією – ефективність стратегії може виявитися нижче очікуваної. Для того, щоб домогтися максимальної ефективності – плануючи замовити створення інтернет-магазину під ключ, звертайтеся виключно до лідерів даної ніші. Веб студія Глянець вже 13 років займається розробкою онлайн магазинів, а більшість сайтів компанії давно знаходяться в топі пошукової видачі. Щоб переконатися в якості роботи розробників і дизайнерів веб студії Глянець – відвідайте портфоліо нашої компанії та побачте все своїми очима.
SEO просування інтернет-магазину це метод виведення сайту в топ пошукової видачі, який складно назвати новим. Використання ключових запитів і оптимізація сайту давно має попит, але у випадку з маркетплейсами є цілий ряд особливостей. Для того, щоб зрозуміти, як обійти маркетплейси та стати лідером пошукової видачі, для початку необхідно зрозуміти, як саме маркетплейси стають лідерами пошуку? Розробити ефективну стратегію для просування інтернет-магазину можна виключно розуміючи, як протидіяти стратегії конкурента. Саме тому для початку ми розглянемо принципи, завдяки яким маркетплейси виявляються на перших місцях в пошуку.
Маркетплейси — як такі сайти стають лідерами пошукової видачі
Маркетплейси – це веб сайти, що займаються продажем товарів. На відміну від звичних інтернет-магазинів маркетплейси продають не тільки свої товари, а й товари інших магазинів. До послуг маркетплейсів вдаються як дуже великі, так і зовсім невеликі організації. Завдяки тому що в каталозі товарів маркетплейсу є буквально все – вони з легкістю досягають топа пошукової видачі чого не можна сказати про інтернет-магазини, які конкурують з ними.
Але чому маркетплейси з легкістю обходять інтернет-магазини? Вся справа в користі. Всі пошукові системи прагнуть до того, щоб пошукова видача клієнта і ті сайти, що в ній виявляються – могли максимально просто і швидко розв'язати проблему клієнта. Асортимент маркетплейсів в деяких випадках може бути в десятки разів більше асортименту великого інтернет-магазину. Цей факт робить маркетплейс більш популярним з точки зору клієнта. Крім того, завдяки грамотній рекламі та десяткам компаній, що співпрацюють з маркетплейсами – такі сайти в буквальному сенсі "консервують" пошукову видачу в певних категоріях. Обійти маркетплейс дуже складно і далеко не кожен фахівець на це здатний. Проте – домогтися позитивної динаміки та з часом обійти маркетплейс все ж можна, якщо знати які маркетингові канали варто використовувати.
Не варто забувати про те, що деякі маркетплейси виявляються в топі пошукової видачі не зовсім чесним шляхом. Використовуючи так звані "чорні" методи SEO, такі сайти вдаються до допомоги ботів, що емулюють рішення покупців. Накрутка поведінкових факторів давно стала чимось звичайним для інтернет-торгівлі, але з кожним роком пошукові системи все суворіше карають сайти, що вдаються до таких послуг. У деяких випадках позбутися трафіку можна на цілий рік, що безумовно може розорити компанію. Більш того, ефективність накрутки поведінкових факторів має й іншу сторону медалі. Не зважаючи на те що таким чином можна швидко вивести сайт в топ пошукової видачі – подібні методи можуть привести ваш сайт під санкції пошукової системи. Ваш сайт не видалять, але вибратися після них і зайняти місце не на 5, а хоча б на 3 сторінці пошукової видачі після таких санкцій вам стане куди складніше.
Замовивши створення інтернет-магазину під ключ – вам слід заздалегідь подбати про його оптимізації та подальше просування. Не зважаючи на всю успішність маркетплейсів — у таких сайтів є свої власні обмеження, якими фахівець скористається, для того, щоб вивести ваш інтернет-магазин в топ. Для того, щоб збільшити шанси на успіх – необхідно щоб створенням інтернет-магазину під ключ для вас займалися фахівці високого рівня, такі як розробники веб студії Глянець. Компанія Глянець вже більш як 13 років є лідером на ринку створення інтернет-ресурсів в Україні. За ці роки ми створили близько двох тисяч сайтів, ознайомитися з якими ви можете відвідавши вкладку портфоліо. Для того, щоб замовити якісний інтернет-ресурс і його подальше просування – все що вам необхідно це зв'язатися з нашими представниками телефоном, опублікованим на головній сторінці сайту. Ви також можете уточнити всі моменти, які вас цікавлять у нашого менеджера, скориставшись онлайн чатом, розташованим на всіх сторінках сайту. Почніть свій шлях в інтернет торгівлі з перспективного оптимізованого сайту, зробіть успіх своєї компанії ще більш близьким звернувшись до фахівців веб студії Глянець.
На що звернути увагу, для того, щоб перевершити маркетплейс
Як ми й говори раніше – основна сила маркетплейсу полягає в тому, що він може допомогти більшій кількості клієнтів. Зважаючи на свій величезний каталог товарів маркетплейс може одночасно займати десятки ніш, але і в цьому є свій мінус. Через сотні тисяч товарів, опублікованих в каталозі – оптимізація карток товарів і самого сайту маркетплейсу стає практично нереальною. Обробити такий обсяг інформації та зробити повну оптимізацію такого сайту дуже складно, а тому більшість маркетплейсів не користуються SEO повною мірою. Замість цього вони покладаються на РРС і поведінкові фактори, чим можуть скористатися маркетологи вашої компанії.
Для того, щоб визначити маркетплейс в пошуковій видачі необхідно приділити особливу увагу SEO. Не зважаючи на те що далі ми не розглянемо ніякого відкриття, всі аспекти що будуть перераховані так чи інакше зможуть допомогти вам досягти мети. Якщо ви тільки плануєте створення інтернет-магазину цей перелік також буде для вас корисним. Після ознайомлення з ним ви зрозумієте чому не варто економити на розробці та для чого працювати з лідерами в даній ніші. Що ж стосується переліку аспектів, які необхідно врахувати, щоб обійти маркетплейс — їх перелік виглядає наступним чином:
1. Структура сайту з урахуванням попиту зі сторін клієнтів
Здебільшого інтернет-магазини розміщують свої товари не перевіряючи попит на них. Купівля товарів часто проходить без потрібного аналізу попиту і від того у підприємців просто не залишається інших варіантів як виставити весь свій товар на продаж. Подібне рішення негативно позначається на статистиці сайту. Якщо інтернет-магазин, який ви створили зовсім недавно вже має непотрібні сторінки – є сенс позбутися від них. Що ж стосується товарів то для того, щоб обійти маркетплейси та опинитися в топі пошукової видачі вам буде потрібно вивчити попит серед клієнтів. Пропонуючи споживачам тільки ті товари, які їх цікавлять – ви зможете не тільки залучити до свого сайту більше клієнтів – але і покажете алгоритмам пошукової системи цінність вашого сайту. Таким чином ви можете помітно вплинути на зростання показників сайту і підняти статистику.
Крім того, продаж популярних товарів помітно спрощує пошук клієнтів і роботи над збільшенням товарообігу. Чітко розуміючи для якої цільової аудиторії які товари підійдуть найкращим чином — ви можете запускати спрямовані рекламні кампанії. За допомогою таких рекламних кампаній ви з дуже великою ймовірністю зможете залучити сегмент цільової аудиторії який вас цікавить. Крім того, із зацікавленою аудиторією сайту у вас не виникне ніяких проблем з конверсією. Все це можливо зробити якщо ваші фахівці приділяють достатній час аналізу даних і створенню статистики. Володіючи потрібними даними професійні маркетологи здатні розробити ідеальну маркетингову стратегію. За допомогою такої стратегії ви через нетривалу кількість часу зможете обійти маркетплейс у своїй ніші, бо ймовірність того що оптимізація маркетплейса перебуває на жалюгідному рівні дуже висока. Запропонувавши споживачам товари, які вони хочуть і правильно розподіливши цільову аудиторію свого інтернет-магазину на сегменти, ви зможете домогтися успіху.
Крім орієнтира на потреби клієнтів вам також знадобиться додавати підрозділи у свій каталог. Ці підрозділи повинні бути оптимізовані під пошукові запити клієнтів. Таким чином перебуваючи в пошуках конкретного товару ваш клієнт буде отримувати посилання на ваш сайт одним з перших. Це стане можливим завдяки оптимізації підкатегорій і релевантності підкатегорій стосовно до пошукового запиту вашого клієнта.
2. Релевантність назв для категорій
Враховуючи ситуацію на ринку можна з упевненістю сказати що головним параметром успіху в наші дні є релевантність. Чим релевантніші сторінки вашого сайту стосовно до пошукового запиту клієнта – тим більше шансів що саме ваш сайт виявиться в лідерах пошукової видачі. Для того, щоб все сталося саме так, вам буде потрібно поміркувати над назвами категорій і підкатегорій.
Головним завданням в даному випадку буде придумати назви, які будуть максимально відповідати пошуковим запитам ваших клієнтів. Завдяки тому що пошуковий запит є основою для пошукових алгоритмів – наткнувшись на ваш сайт ці алгоритми миттю опублікують його. Вся річ у тому що використовуючи релевантну назву категорій товарів і їх підкатегорій ви помітно спрощуєте завдання пошуковим алгоритмам. Чим швидше пошуковий алгоритм знайде ваш сайт в каталозі пошукової системи – тим вище ваш сайт виявиться в пошуковій видачі. На позицію в пошуковій видачі впливає безліч факторів, але в даний момент акцент на релевантності може принести несподіваний успіх. Якщо у вашій ніші в топі пошукової видачі присутній маркетплейс – використовуючи релевантні назви ви зможете збільшити свої шанси обставити його і зайняти його позицію в пошуковій видачі.
3. SEO оптимізований контент
З моменту як компанія Google заговорила про Е.А.Т – питання того які конкретно інструменти стануть найбільш потрібними незабаром пішов на спокій. Створення експертного контенту за запевненнями пошукового гіганта зовсім скоро стане головною метою кожного власника. Причиною цьому послужила статистика від пошукових систем, в якій говориться про величезний відсоток сайтів, що надають своїм клієнтам не тільки не корисну, але і свідомо неправдиву інформацію. Для того, щоб уникнути подібних ситуацій і зробити пошукову систему якомога більш корисною для користувачів – компанія Гугл зважилася скористатися Е А.Т.
Замовивши створення інтернет-магазину вам буде потрібно задуматися не тільки над його подальшою оптимізацією. Контент в наші дні є одним з головних інструментів просування, а оптимізований контент може помітно відбитися на результатах і успіхах сайту. Замовляючи створення інтернет-магазину під ключ вам слід відразу ж задуматися над його наповненням. Релевантний і SEO оптимізований контент може відчутно відбитися на показниках вашого онлайн ресурсу. Такий контент відмінного ладнає з пошуковими алгоритмами, що робить його цінним для пошукового просування. Крім того, релевантний стосовно до запиту і корисний для клієнта контент може залучити до вашого інтернет-магазину ще більше зацікавлених користувачів. Зростання показника відвідуваності та конверсії може дозволити вам зайняти більш вигідні позиції в пошуковій видачі що надалі відкриє для вас двері в топ.
Створення SEO оптимізованого експертного контенту це процес який вимагає солідної кількості часу. Саме тому замовляючи створення інтернет-магазину вам вже варто замислюватися над тим, коли почати створювати контент. Для того, щоб створюваний вами контент був максимально релевантним – вашому фахівцеві буде потрібно семантичне ядро. У семантичне ядро увійдуть запити, за якими ви й хочете досягти результатів. Зіставивши якісне і правильно зібране семантичне ядро разом з експертним контентом, на виході ви отримаєте тексти, здатні з часом привести вас не тільки до перемоги над маркетплейсами, але і до топу пошукової видачі у вашій ніші.
4. Картки товарів
Останній пункт в даному переліку, але не останній за важливістю це картки товарів. Картка товару це обличчя вашого інтернет-магазину та остання сторінка на якій ваш клієнт повинен зробити вибір. Для того, щоб вибір клієнта виявився на вашу користь – фахівцям компанії, яку ви найняли, потрібно над ними гарненько попрацювати.
Найчастіше маркетплейси в якості наповнення картки товару використовують сухий текст, наданий постачальником або розробником описаного товару. Ефективність таких текстів дорівнює нулю і часто вони пропадають з поля зору користувача. Це ще одна можливість, якою ви можете скористатися для того, щоб обійти маркетплейс.
Для того, щоб створити ефективну картку товару, фахівцям потрібно в описі кожного товару надати максимальну кількість унікальної інформації, здатної допомогти користувачеві вирішити його проблеми. Таким чином навіть картка товару в каталозі вашого онлайн магазину буде враховуватися пошуковими алгоритмами як корисна інформація для клієнта, що дасть можливість системі публікувати посилання на ваш сайт в топі пошукової видачі. Крім якісного тексту ви також можете скористатися відео оглядом. Клієнти дуже позитивно відгукуються про наявність відеооглядів бо в них фахівці можуть доступною мовою пояснити клієнту чому варто вибрати саме цю модель.
Також не варто забувати про використання семантичного ядра в процесі створення опису товару. Картка товару повинна бути читабельною, але це не забирає у неї можливість стати частиною стратегії по пошуковому просуванню. Зіставивши корисну інформацію з використанням ключових запитів, релевантних до запитів клієнта і якісний опис товару у вас вийде практично ідеальна картка товару. Для того, щоб довести наявну у вас картку товару до досконалості вам також будуть потрібні якісні фотографії товару, що продається. Використовуючи все вище перераховане ви зможете домогтися необхідного результату вплинувши на ранжування навіть за допомогою картки товару.
Слід врахувати, що настільки докладне оформлення картки забирає багато часу. Ефективність таких карток з лишком окупає витрачені години на їх оформлення і все ж на це варто окремо виділити фахівця і час. Зробивши все правильно ви незабаром зможете насолоджуватися постійно зростаючим трафіком, а ваші конкуренти в подиві будуть намагатися зрозуміти, як вам вдається так швидко підніматися все вище до топу.
Чому SEO просування досі актуально для інтернет-магазинів
Не зважаючи на популярність РРС в якості основного методу просування для інтернет-магазинів – SEO є куди більш надійним і вигідним маркетинговим каналом. Річ у тому що чим популярніше ваша ніша – тим дорожче з часом вам обходиться РРС. Водночас вартість SEO не так залежне від ніші. Також з SEO у вас немає потреби платити за кожен клік, що робить витрату грошей на вітер в SEO практично неможливою. Нарешті SEO оптимізований сайт здатний набагато довше отримувати трафік ніж сайт, із запущеною РРС. Причиною цьому служить той факт, що з РРС трафік на сайт йде тільки коли рекламна кампанія стабільно виплачується і кожен клік коштує вам грошей. З SEO все набагато простіше, тому як ви купуєте посилання, тексти та дизайн – які можуть допомагати вам отримувати ліди ще довгі роки.
Головним параметром для успішного SEO просування у 2021 році для інтернет-магазину є якість сайт і контенту. Контент який публікується на сайті повинен відповідати всім вимогам Е.А.Т, а сам сайт – не мати ніяких проблем. В іншому випадку вся ефективність рекламної кампанії може опинитися під загрозою. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам варто звернутися до досвідчених фахівців, таким як команда веб студії Глянець.
Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець вам необхідно лише залишити заявку на розробку телефоном або на нашому сайті. Відразу після обробки вашого запиту наш менеджер зв'яжеться з вами для обговорення всіх деталей проекту. Почніть свою комерційну діяльність і створіть успішний інтернет-магазин разом з лідером в ніші розробки інтернет-ресурсів – студією створення сайтів Глянець.
Як втримати клієнтів завдяки якісній взаємодії

Онлайн-продаж — це не тільки про товари, рекламу чи доставку. В основі всього лежить якісна взаємодія з клієнтом. Якщо вона збудована хаотично, компанія починає втрачати довіру, лояльність і гроші. Без системного підходу до комунікації бізнес ризикує втратити клієнтів навіть при хорошому продукті.
Як погана комунікація перетворюється на втрату доходу
У багатьох компаніях комунікація з клієнтом відбувається у вигляді окремих повідомлень у соцмережах, листів у месенджерах або телефонних дзвінків. Менеджери не мають єдиного уявлення, з ким вони говорять, чи це новий покупець, чи той, хто вже робив замовлення. Клієнт отримує суперечливі відповіді, чекає годинами або змушений кілька разів пояснювати одне й те саме різним людям. Це створює враження байдужості й викликає розчарування.
Покупець, який не відчуває уваги або стикається з мовчанням, часто йде до конкурентів. Бренд втрачає не тільки одну продажу, а й шанс побудувати довгострокові відносини. У результаті лояльність падає, кількість повторних покупок зменшується, а негативні відгуки з’являються в публічному просторі.
Що кажуть цифри: наслідки ігнорування якісної комунікації
Дослідження показують, що більшість клієнтів не повертаються після одного негативного досвіду взаємодії. Люди хочуть, щоб їх запити обробляли швидко, враховували історію попередніх звернень, а сервіс був послідовним. Якщо відповіді приходять повільно, або покупець змушений пояснювати одне й те саме знову й знову, довіра руйнується. У сучасному онлайн-бізнесі така втрата означає не лише зниження прибутків, а й удар по репутації.
Автоматизована взаємодія як перевага, що масштабується
У магазинах, де впроваджена CRM-система, вся історія клієнта доступна менеджерам в одному місці. Вони бачать його минулі замовлення, питання, скарги або подяки, і можуть надати релевантну відповідь без затримок. Всі дії фіксуються, а кожна розмова — це продовження попередньої, а не початок з нуля.
Це дає змогу будувати логіку взаємодії, яку можна масштабувати: зменшується кількість помилок, час відповіді скорочується, а клієнти отримують передбачуваний сервіс. Такий підхід формує відчуття уваги і турботи. Він не залежить від конкретного менеджера і дозволяє забезпечити однаково високий рівень обслуговування всім клієнтам.
Роль UX у побудові зручної комунікації
Навіть інтерфейс сайту впливає на те, як користувач взаємодіє з компанією. Якщо він не може знайти контактну інформацію, незрозуміло, як поставити запитання або надіслати повідомлення — це вже перешкода. Якщо форма зворотного зв’язку виглядає застаріло або незрозуміло, це викликає сумніви.
Якісна UX-логіка забезпечує просту і швидку взаємодію: зручні поля для звернення, зрозумілі підказки, прозорі очікування щодо часу відповіді. Навіть автоматичне повідомлення про прийняття звернення вже підвищує довіру. А можливість звернутися у зручному каналі (через месенджер, пошту або чат) підвищує рівень комфорту.
Як компанія Глянець реалізує системну взаємодію з клієнтами
Компанія Глянець допомагає підприємствам впроваджувати не просто контактні форми, а повноцінну модель комунікації. Кожен клієнтський запит фіксується в CRM, до нього прикріплюється історія звернень, замовлень та рішень. Менеджери працюють через єдиний кабінет, де доступна вся необхідна інформація для швидкої і точної відповіді.
Глянець також інтегрує месенджери, електронну пошту та сайт в єдину систему. Це дозволяє клієнтам звертатися зручним способом, а компанії — не втрачати жодного повідомлення. UX-інтерфейси, розроблені Глянець, роблять процес звернення простим і прозорим, без бар’єрів. Усе це дає змогу компаніям вибудовувати довгострокові стосунки з покупцями, підвищувати конверсію та покращувати репутацію.
Висновок
Взаємодія з клієнтами — це не додатковий сервіс, а серцевина онлайн-бізнесу. Кожне звернення — це можливість побудувати довіру або втратити її. Безсистемна комунікація руйнує лояльність, автоматизована й зручна — підсилює її. І саме завдяки впровадженню CRM, якісного UX та комплексного підходу компанія Глянець допомагає бізнесу перейти на новий рівень сервісу, який клієнти цінують і пам’ятають.
Контроль якості: чому магазини втрачають прибуток через прості помилки

У більшості онлайн-магазинів увага зосереджена на маркетингу, просуванні та залученні клієнтів. Проте є критично важлива зона, яка часто залишається поза фокусом — контроль якості. Невірний опис товару, помилка менеджера, непогоджена доставка чи ігнорування повторного звернення — усе це не просто неприємності. Це прямі втрати прибутку, лояльності та репутації. У цій статті розглянемо, як контроль якості впливає на дохід та як цифрові інструменти можуть запобігти втратам.
Відсутність системи контролю якості створює приховані збитки
У багатьох українських магазинах контроль якості зводиться до інтуїції, особистого досвіду або неструктурованих таблиць. Такий підхід працює лише на початкових етапах. Щойно кількість замовлень зростає — починаються системні помилки: клієнт бачить на сайті одну комплектацію, а отримує зовсім інше; фото товару не відповідає реальному вмісту посилки; менеджер випадково оформлює не ту модель або забуває перевірити наявність на складі; система автоматично підтверджує замовлення, хоча товар вже недоступний. Усе це ускладнюється ситуаціями, коли доставка не узгоджується з клієнтом і відбувається в незручний для нього час, а повторні звернення до техпідтримки залишаються без відповіді. Такий ланцюг помилок не лише псує враження — він створює репутаційні й фінансові ризики, які накопичуються з кожним днем.
Наслідки для бізнесу: статистика втрат
Згідно з дослідженнями, більшість клієнтів не повертаються після одного поганого досвіду. Для них важливі не лише ціна чи асортимент, а й якість обслуговування — від моменту оформлення до післяпродажної підтримки. Велика частка повернень товарів пов’язана не з самими продуктами, а саме з помилками в процесі обробки замовлення. Часто негативні відгуки в соцмережах та на платформах, як-от Google чи Facebook, пов’язані з відсутністю комунікації, затримками доставки або неспівпадінням очікувань із реальністю.
Автоматизований контроль якості як бізнес-рішення
Автоматизація виводить обслуговування клієнтів на новий рівень. У сучасній CRM-системі можна фіксувати дії менеджерів, валідувати замовлення ще до підтвердження, відстежувати звернення клієнтів та аналізувати типові помилки. Це дозволяє не лише оперативно реагувати на проблеми, а й запобігати їх повторенню. У порівнянні з ручною обробкою, така система забезпечує стабільну якість сервісу навіть при масштабуванні бізнесу.
Як цифрові інструменти покращують якість обслуговування
Сайт із правильно побудованою логікою замовлення, інтерфейсом, що запобігає помилкам, і чітким UX-дизайном значно знижує ризик непорозумінь. Коли система сама попереджає, що товару немає, або автоматично підтягує дані клієнта — менеджер не витрачає час на перевірки, а клієнт отримує коректний результат. Вся історія взаємодії фіксується, і у разі помилки її можна проаналізувати, знайти слабке місце та виправити. Це формує культуру відповідальності й постійного покращення сервісу.
Як компанія Глянець впроваджує контроль якості в бізнес
Компанія Глянець впроваджує в роботу своїх клієнтів комплексні рішення, що допомагають уникнути типових помилок. CRM інтегрується з сайтом, історія замовлень доступна як клієнту, так і менеджеру, всі зміни фіксуються, а система перевіряє наявність товару ще до підтвердження. Фотографії товарів проходять редакторську перевірку, а аналітика скарг дозволяє відслідковувати неочевидні, але повторювані проблеми. UX-дизайн сайту побудований так, щоб клієнт не мав змоги випадково помилитися або заплутатися в процесі покупки.
Після впровадження таких рішень підприємства бачать реальні результати: зменшення кількості звернень у підтримку, зростання задоволеності клієнтів і повторних покупок, покращення відгуків і репутації бренду в мережі.
Висновок
Контроль якості — це не витрати, а інвестиція в стабільність і розвиток бізнесу. У світі, де кожен клієнт може написати відгук, зняти відео або змінити думку за кілька секунд, навіть одна помилка може коштувати дорого. Але ті компанії, які впроваджують системні рішення, автоматизують процеси та будують культуру якості, отримують перевагу, яку складно повторити. І саме такі підходи реалізує компанія Глянець.
Мобільна розробка: прихований резерв для прибутку

Чому компанії втрачають конкурентну перевагу, ігноруючи мобільні застосунки Початкова привабливість запуску веб-платформи здається очевидною: швидше впровадження, нижча вартість, охоплення через пошук і соцмережі. Проте в епоху смартфонів і моментального доступу мобільний додаток став не просто «опцією», а обов'язковим елементом успішної цифрової присутності. Ця стаття розглядає, чому ігнорування мобільної розробки — стратегічна помилка, яка веде до втрати прибутку, та як мобільний додаток може стати джерелом стійкого зростання.
Веб без мобільного застосунку — обмежений потенціал
Навіть якщо ваш вебсайт адаптивний і оптимізований для мобільних пристроїв, це не забезпечує того рівня зручності та взаємодії, який пропонує мобільний застосунок. Наприклад, веб-сайти завантажуються через браузер, що завжди повільніше, ніж відкриття вже встановленого додатка. Також сайт не дозволяє надсилати push-сповіщення, які є одним з ключових інструментів повторного залучення клієнтів.
Крім того, вебсайт обмежує можливості персоналізації: користувачі не отримують індивідуальних пропозицій, а сам інтерфейс не може враховувати особисті вподобання настільки точно, як це дозволяє додаток. Мобільний застосунок може працювати навіть частково в офлайн-режимі, чого вебсайт не забезпечує.
Цифри, що говорять самі за себе
Сучасний користувач майже весь мобільний час проводить не у браузері, а в додатках. За статистикою, понад 90% часу на смартфоні люди витрачають саме на мобільні застосунки. Крім того, застосунок має значно вищий рівень конверсії: дослідження показують, що конверсія в додатку в середньому на 157% вища, ніж на мобільному сайті.
Push-сповіщення також демонструють потужний ефект — вони збільшують повторні покупки майже на 88%. І нарешті, понад половина користувачів очікує, що сучасний бренд має власний застосунок. Якщо його немає, бренд втрачає в очах споживача частину довіри.
Що дає мобільний додаток: приклади ефективності
У сфері роздрібної торгівлі додаток дозволяє зберігати історію покупок, автоматизувати персоналізовані пропозиції, формувати списки бажаного. Це зменшує бар’єри для покупки та стимулює повторні транзакції.
Для сервісних компаній мобільні рішення відкривають шлях до автоматизованих нагадувань, зручного бронювання послуг та безперервного контакту з клієнтами.
У сфері освіти застосунок може об’єднувати навчальні матеріали, інтерактивні завдання та систему сповіщень, що сприяє утриманню користувача.
Як компанія Глянець допомагає
Глянець створює нативні та кросплатформенні мобільні додатки (Flutter, React Native), адаптовані до потреб конкретного бізнесу. Вони інтегруються з CRM, аналітичними системами, платіжними шлюзами, що дозволяє компанії управляти замовленнями, персоналізацією та взаємодією з клієнтами в єдиному цифровому середовищі.
Розробка Глянець передбачає зручну навігацію, швидке завантаження, мінімізацію відмов та максимізацію конверсій. Компанія також надає підтримку після запуску — це гарантує безперебійну роботу вашого застосунку.
Висновок: не втрачайте прибуток — мобілізуйте бізнес
Ігнорування мобільної розробки в сучасному цифровому світі — це втрачена можливість. Мобільний додаток підвищує залучення, повторні продажі, рівень довіри до бренду та здатність персоналізувати досвід клієнта. Він дозволяє бізнесу зростати масштабовано, швидко і надійно.
Кібербезпека для онлайн-магазину: головне

Сучасні онлайн-магазини зіштовхуються не лише з конкуренцією за клієнтів, але й з постійними кіберзагрозами. DDoS-атаки, вразливості в авторизації, ненадійне зберігання токенів і відсутність шифрування HTTPS — усе це стає причиною втрати даних, клієнтів та прибутку. Безпека більше не є опцією — це основа довіри. У цій статті розглянемо, як технології кіберзахисту впливають на стабільність бізнесу та чому недооцінка цих факторів може коштувати дорого.
DDoS-атаки: тиха загроза, що «паралізує» бізнес
DDoS-атака (розподілене відмовлення в обслуговуванні) — це спроба вивести з ладу ваш сайт, створюючи надмірне навантаження. У пікові моменти така атака може:
повністю заблокувати доступ до сайту;
зірвати акційні кампанії;
спричинити втрату репутації.
Сервіси Cloudflare, AWS Shield або Radware забезпечують автоматичне виявлення та фільтрацію DDoS, зберігаючи безперебійний доступ до вашого ресурсу.
Ненадійна авторизація — загроза конфіденційності
Паролі, які легко вгадати, відсутність двофакторної авторизації (2FA) або слабка політика сесій можуть дозволити зловмисникам отримати доступ до облікових записів клієнтів.
Надійна система авторизації повинна включати:
двофакторну автентифікацію (через SMS, застосунок, email);
захист від brute-force атак;
обмеження сесій по IP або часу;
капчу при підозрілих запитах.
Токени доступу: невидимий, але критичний ризик
Токени (JWT, OAuth) забезпечують безпечну взаємодію між клієнтом і сервером. Якщо їх не зберігати належним чином (наприклад, у localStorage без шифрування), їх можна викрасти за допомогою XSS-атак.
Рекомендації:
використовувати httpOnly та secure cookies;
обмежувати час дії токенів;
регулярно оновлювати токени доступу;
застосовувати refresh tokens з обмеженим життєвим циклом.
HTTPS як мінімальний стандарт захисту
SSL-сертифікат — це більше, ніж "зелений замок". HTTPS:
шифрує трафік між клієнтом і сервером;
захищає персональні дані;
підвищує довіру користувачів;
є фактором ранжування у Google.
Використовуйте сертифікати з перевіркою домену або організації, автоматизуйте їх оновлення через Let’s Encrypt або аналогічні сервіси.
Що дає повна система кіберзахисту для онлайн-магазину
Об’єднання захисту від DDoS, правильної авторизації, токенізації та HTTPS створює надійний фундамент безпеки. Така система:
забезпечує безперебійний доступ до сайту;
мінімізує ризики витоку даних;
підвищує довіру клієнтів;
захищає бізнес у моменти пікових навантажень або атак.
Як компанія Глянець захищає ваш онлайн-бізнес
Компанія Глянець впроваджує комплексний захист для eCommerce-сайтів:
інтегрує захист від DDoS через Cloudflare чи інші хмарні рішення;
налаштовує безпечну авторизацію з 2FA, CAPTCHA, антиботами;
реалізує токенізацію з безпечним зберіганням і обмеженим доступом;
встановлює та автоматично оновлює SSL-сертифікати;
надає постійний моніторинг і технічну підтримку.
Такий підхід гарантує надійність вашого магазину навіть у найризикованіших ситуаціях.
Контекстна реклама: що потрібно знати для успішних кампаній

На перший погляд, контекстна реклама в Google або Facebook здається ідеальним способом швидко привернути увагу потенційних клієнтів. Ви платите — вас бачать. Але саме через це багато онлайн-бізнесів щодня втрачають гроші. Чому? Бо неправильні налаштування, відсутність аналітики, тестування та сегментації призводять до «зливу бюджету» без реальної віддачі. У цій статті ми розглянемо, чому без стратегічного підходу контекстна реклама не лише не допоможе, а й може завдати шкоди.
Витрати без стратегії: пряма дорога до втрат
Без правильного аналізу цільової аудиторії та чіткої структури кампаній запуск контекстної реклами — це як стріляти з гармати по горобцях. Багато підприємців використовують загальні ключові слова, не фільтрують аудиторію, запускають оголошення без тестування, в результаті чого отримують:
високий CPC (ціна за клік);
нецільовий трафік, який не конвертується;
низький CTR (рівень клікабельності);
злив рекламного бюджету.
Google Ads та Meta Ads (Facebook/Instagram) мають десятки налаштувань і параметрів, які потребують досвіду. Без належної оптимізації кампанії швидко з'їдають бюджет.
Статистика втрат: чому реклама «не працює»
Аналітика — основа ефективної реклами. За статистикою, понад 62% малих бізнесів не мають налаштованої повної аналітики (GA4, конверсії, події, ремаркетинг). Ще 45% не сегментують аудиторію за інтересами чи поведінкою.
Дані Meta показують, що таргетинг на широкі аудиторії без коригувань часто знижує конверсії на 30–50%. У Google Ads необережне використання Broad Match ключових слів може призвести до того, що реклама буде показуватись по абсолютно нецільових запитах.
Результат — тисячі гривень бюджету «згоряють» без єдиної покупки.
Автоматизація та аналітика проти «інтуїтивного» запуску
Реклама повинна працювати у зв’язці з системами збору та обробки даних. Правильна інтеграція з CRM, Google Tag Manager, Facebook Pixel та Google Analytics дозволяє:
відстежувати, звідки приходять клієнти;
бачити, які оголошення працюють, а які — ні;
налаштовувати динамічні ремаркетингові кампанії;
автоматично оптимізувати бюджети на основі даних.
Без цих інструментів кампанії перетворюються на «чорну скриньку», яка споживає бюджет і не дає зворотного зв’язку.
Переваги професійно налаштованої реклами
Правильно налаштована реклама дозволяє:
запускати A/B тести для підвищення CTR;
показувати релевантні оголошення саме тим, хто шукає ваш товар;
мінімізувати CPC і підвищити ROI;
автоматично зупиняти неефективні оголошення;
ретаргетити тих, хто вже взаємодіяв з сайтом.
Автоматизовані правила Google Ads, Lookalike аудиторії у Facebook, інтеграція з eCommerce-подіями — усе це значно підвищує ефективність кампаній.
Як сайт із аналітикою та інтеграцією підвищує ефективність реклами
Контекстна реклама повинна вести користувача на сайт, готовий до конверсії. Якщо після кліку користувача чекає незрозумілий інтерфейс або відсутність інформації — реклама втрачає сенс. Наявність повноцінного eCommerce-сайту з CRM, аналітикою, динамічними фідами та інтеграцією з каталогами товарів дозволяє:
створювати «розумні» кампанії;
оптимізувати рекламу за товарними залишками;
отримувати деталізовану інформацію про шлях користувача;
відстежувати покупки та інші події для автоматичної оптимізації реклами.
Як компанія Глянець допомагає налаштовувати прибуткову контекстну рекламу
Компанія Глянець не лише створює функціональні та сучасні сайти, а й пропонує повний супровід контекстної реклами:
налаштовує Google Ads та Meta Ads з урахуванням цілей бізнесу;
інтегрує сайти з аналітичними системами, CRM, GTM, Facebook Pixel;
розробляє логіку ремаркетингу та lookalike аудиторій;
створює динамічні оголошення на основі товарного фіда;
супроводжує рекламу в режимі реального часу з регулярними звітами.
Завдяки таким послугам Глянець допомагає онлайн-бізнесу не просто рекламуватись, а отримувати максимальний прибуток з кожної гривні рекламного бюджету.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту