SEO просування корпоративного сайту медичної тематики: Як залучити клієнтів до сайту медичного центру за допомогою SEO

Медичний напрямок – ніша до якої у пошукової системи Google особливе ставлення. Зовсім недавно вся пошукова система була завантажена сайтами з порадами та рецептами ліків від користувачів, які не мають ні медичної освіти, ні будь-якого розуміння про те, що вони радять. Разом з тим використання РРС допомагало сайтам з такою інформацією триматися в топі пошукової видачі, в той час, як сайти медичних центрів з матеріалами від дипломованих фахівців простоювали десь на задвірках пошукової видачі.
Пандемія коронавірусу стала прецедентною подією і звичайно ж власники сайтів з порадами щодо "поліпшення імунітету народними засобами" не могли цим не скористатися. Отримавши мільйони скарг на некомпетентність інформації від користувачів, компанія Гугл вирішила вжити рішучих заходів і зробити контроль за правдивість інформації в медичній тематиці першочерговою метою. Таким чином, більшість сайтів з порадами та рецептами канули в лету, але що ж робити з ресурсами, на яких працюють професіонали?
Зовсім недавно багато фахівців говорили про те, що SEO – це лише частина історії. На тлі успіхів і ефективності РРС, пошукове просування виглядало непоказно і більше схоже на порожню витрату часу, рівно до моменту, поки вартість РРС не перевищила очікуваний прибуток.
Через ефективність РРС такою рекламою стали користуватися абсолютно всі. Як ми знаємо – чим вище попит, тим вище ціна, так що не дивно що зараз вартість кліка в РРС запросто може перевищувати прибуток, який ви отримаєте при найвдаліших обставинах. Але що ж там з SEO.
Для того, щоб позбутися некомпетентних статей і форумів, в компанії Гугл було прийнято рішення використовувати SEO в якості головного джерела правдивих даних і зробити акцент всіх факторах ранжування саме на SEO. Таким чином, тепер актуальність наданої вами інформації, її достовірність і ефективність стали головною підмогою для успіху в пошуковій видачі, але це не означає що медичним сайтам стало простіше виходити в топ пошукової видачі.
Замовивши створення сайту медичного центру під ключ у фахівців ви отримаєте якісний сайт, але що ж далі? Як просувати сайт в медичній тематиці та що обов'язково варто врахувати, перш ніж витратити цілий статок на маркетингові кампанії? Про це ми й розповімо вам в цій статті, почнемо!
Створення і просування сайту медичної тематики: Е.А.Т як головний орієнтир для веб ресурсів
Створення корпоративного сайту під ключ – це відмінне рішення, яке може дозволити вам познайомити більшу кількість потенційних клієнтів з вашими послугами. Створення такого сайту зажадає чимало часу, але враховуючи ту користь, яку корпоративний сайт здатний принести медичному центру – всі витрати та ризики пов'язані з розробкою сайту більш ніж виправдані.
На тлі популярності діджиталізації на ринку присутня безліч студій, що займаються створенням сайтів під ключ. Оцінити якість їх роботи об'єктивно досить складно, враховуючи особливості ніші. Так що єдиним універсальним методом вибору студії створення сайтів залишається рейтинг і кількість створених сайтів.
Звертаючись до лідерів в будь-якій ніші ви завжди отримуєте найкраще. Незалежно від того, мова йде про виробника сайтів, або про студію створення сайтів – лідерам доводиться пройти довгий шлях, щоб обійти своїх конкурентів. Для того, щоб затьмарити інших – необхідно працювати старанніше, якісніше і швидше – саме тому вибираючи лідерів у сфері створення сайтів ви можете бути впевнені в тому, що розробка корпоративного сайту для вашої організації буде проходити на найвищому рівні.
Студія створення сайтів Глянець – лідер даної ніші в Україні. Ми 13 років займається створенням корпоративних сайтів та інтернет-магазинів під ключ і за цей час нам вдалося обійти всіх наших конкурентів. Завдяки професіоналізму кожного окремого фахівця нашої команди, ми змогли запропонувати нашим клієнтам найбільш успішні стратегії просування і створили для них сайти, які допомогли їм вибитися в топ пошукової видачі. Судити про наші успіхи ви можете відвідавши наше портфоліо або вкладку з відгуками від клієнтів.
Наразі студія створення сайтів Глянець співпрацює з найбільшими мережами та компаніями України. Не зважаючи на своє лідерство в ніші – ми не плануємо зупинятися на досягнутому, наша команда день у день вдосконалює свої навички, щоб пропонувати нашим клієнтам ще більш технологічні та ефективні сайти, а також розробляти для них ще більш результативні маркетингові кампанії, так що звернувшись до нас ви можете бути впевнені у своєму успіху.
Студія створення сайтів Глянець займається не тільки розробкою корпоративних сайтів під ключ, але і створює інтернет-магазини. Замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець ви можете скориставшись інформацією на нашому сайті або просто зателефонувавши в наш офіс, де менеджер ознайомить вас з усіма деталями наших послуг і детально розповість про те, який план робіт знадобиться виконати для розробки онлайн магазину.
Якщо ж вам необхідний корпоративний сайт під ключ – ви також можете зв'язатися з нашим менеджером для отримання розгорнутих відповідей на ваші запитання. Крім того, на нашому сайті присутній онлайн чат, в якому наші представники також можуть розповісти вам про всі наші послуги. Так що якщо ви хочете створити сайт для медичного центру і не готові миритися з напівзаходами від початківців студій зверніться до лідера! Замовте створення сайту під ключ у студії створення сайтів Глянець, і почніть просування свого центру вже завтра!
Повертаючись до просування сайту медичного центру, необхідно згадати один з найважливіших факторів ранжування для ресурсів цього напрямку, а саме – від Е.А.Т. Е.А.Т – це абревіатура, яка розшифровується як "авторитетність, експертність, правдивість", саме на ці параметри пошукова система від Гугл в цей момент робить найбільший акцент при просуванні будь-яких сайтів, так чи інакше пов'язаних з медичною тематикою. Але як впоратися з Е.А.Т?
Сайти медичного спрямування які належать до ресурсів YMYL (Your Money or Your Life / «Ваші гроші або ваше життя») типу. Суть даного алгоритму полягає в тому, що представлена в мережі інформація не повинна шкодити здоров'ю користувачів, саме тому всі сайти, де використовується неперевірена інформація з появою цього алгоритму покинули пошукову видачу.
YMYL – наслідки дій алгоритму для сайту медичного центру
Як ми вже згадували, головним завданням даного алгоритму є відсіювання неправдивих даних, пов'язаних з індустріями краси, медицини або юриспруденції. Для того, щоб ваш сайт не потрапив під дію цього алгоритму необхідно щоб інформація розміщена на його сторінках була правдивою і створювалася виключно фахівцем в області, в якій працює ваш сайт.
Компанія Гугл має право подати запит до вас щодо того чи іншого контенту на вашому сайті. В такому випадку головною метою компанії буде отримати документи про те, що автор тексту на вашому сайті має медичну освіту, якщо ваш сайт якимось чином пов'язаний з медициною. Не маючи можливості надати такі документи ви ризикуєте почати втрачати позиції, через те, що з точки зору пошукової системи надана вами інформація буде недостовірною.
Цінність інформації в пошуковій системі Google з кожним роком стає все важливішою. Якщо раніше ви могли бездумно публікувати тексти на сторінках свого сайту – то зараз навіть одна сторінка з недостовірними даними може поставити хрест на вашому корпоративному ресурсі, але невже Е.А.Т це все, що слід враховувати при створенні корпоративного сайту пов'язаного з медичною тематикою. Звичайно ж ні!
YMYL – це фактор класифікациї сайтів, спрямований на аналіз представлених даних. Його головне завдання полягає в тому, щоб мінімізувати ризики для здоров'я і фінансового стану користувача пошукової системи. Так що якщо ваш сайт належить до медицини, фінансів або юриспруденції – рекомендуємо вам ретельно відстежувати правдивість публікованого контенту.
Не зважаючи на важливість YMYL, це далеко не єдиний фактор, здатний вплинути на успіхи вашого інтернет-ресурсу.
Крім авторитетності, достовірності та експертності – інформація на вашому сайті також повинна бути оптимізована, як і сам сайт. Ви можете заручитися підтримкою доктора наук у сфері медицини, але якщо розробкою вашого інтернет-ресурсу займалися дилетанти – вам ніколи не вдасться досягти бажаних результатів у питаннях трафіку і кількості нових клієнтів. Для того, щоб ваші очікування виправдалися – вам необхідна допомога фахівця в області розробки корпоративних сайтів і веб студія Глянець готова вам її надати.
Веб студія Глянець – це лідер у сфері розробки корпоративних сайтів та інтернет-магазинів. Крім раніше перерахованих ресурсів ми також займаємося створенням лендінгів, новинних порталів – і за час нашої роботи в цих напрямках ми змогли в них досягти успіху.
Плануючи запустити лендінг для свого корпоративного сайту з метою залучити якомога більше користувачів, ви можете замовити його розробку у фахівців веб студії Глянець. Наша команда проведе детальний аналіз ніші, щоб надати вашим потенційним клієнтам якомога більше інформації, що їх цікавить, і залучити їх до вашого корпоративного сайту. Крім того, веб студія Глянець також займається просуванням інтернет-ресурсів – так що якщо ви плануєте замовити створення інтернет-магазину або корпоративного веб ресурсу – ми також можемо залучити до нього ваших потенційних клієнтів.
Веб студія Глянець – це студія повного циклу, адже ми надаємо повний перелік послуг, пов'язаних з розробкою, створенням, дизайном і просуванням сайтів. Оформивши замовлення на розробку і просування сайту під ключ на нашому сайті ви гарантовано отримаєте інтернет-ресурс, підготовлений до всіх актуальних факторів ранжування. Крім того, наші маркетологи можуть забезпечити вам ефективні маркетингові кампанії, спрямовані на залучення клієнтів до конкретних послуг вашої компанії, або до вашого ресурсу в цілому. Таким чином, ставши клієнтом веб студії Глянець ви отримуєте повний спектр послуг, необхідних для успішного виходу в інтернет і залучення нових клієнтів до свого бізнесу.
Дізнатися більше деталей про послуги веб студії Глянець і замовити розробку корпоративного сайту під ключ, ви можете скориставшись контактною інформацією на нашому сайті.
Що важливо врахувати при створенні корпоративного сайту для медичного центру
Розібравшись з тим наскільки важлива експертність публікованого на сайті медичного центру контенту, настав час поговорити й про більш прості речі в рамках просування сайту.
Той факт, що до сайтів використовується більше факторів ранжування не змінює того, що ваш сайт повинен бути повністю оптимізований для пошукового просування. Простіше кажучи Е.А.Т. і YMYL це доповнення, але без інтуїтивної структури, перелінковкі та привабливого дизайну, ваш сайт навряд чи зможе досягти тих результатів, яких ви від нього очікуєте. Так на що ж необхідно звернути увагу при розробці корпоративного сайту медичної тематики? Перелік сегментів сайту, на які слід звернути особливу увагу виглядає наступним чином:
1. Структура
Перше з чого починається створення сайту під ключ – це розробка інтуїтивної структури. На цьому етапі важливо врахувати всі особливості ніші, в цьому випадку мова йде про медицину.
Для того, щоб клієнти медичного центру могли знайти всю необхідну інформацію – подбайте про те, щоб найважливіші сторінки з інформацією розташовувалися на відстані одного кліка для користувачів, які відвідали головну сторінку сайту. Створюючи корпоративний сайт в медичній тематиці інтуїтивна структура відіграє важливу роль, адже якщо клієнт не зможе отримати відповіді на всі питання, що цікавлять його – ймовірність того що він звернеться до вас, знизиться.
Не варто використовувати в структурі професійну термінологію, безперечно, використання медичної термінології на сайті медичного центру зовні здається непоганою ідеєю, адже так ви зможете вказати користувачеві на свій професіоналізм. Разом з тим більшість користувачів можуть не зрозуміти, що конкретно передбачається під тим чи іншим терміном. Таким чином, створюючи корпоративний сайт для медичного центру і використовуючи відповідну термінологію, ви можете заплутати потенційного клієнта і відлякати його.
2. Дизайн
На відміну від створення інтернет-магазину під ключ, у випадку з корпоративним сайтом медичного центру – зайва креативність може нашкодити. Не варто забувати, що медицина це серйозний напрямок, і намагаючись привернути увагу клієнта за допомогою барвистого дизайну ви тим самим ризикуєте відвадити його від свого ресурсу і послуг. Щоб цього не допустити – зверніться до фахівців в області веб дизайну і заручіться їх підтримкою для створення зовнішнього вигляду сайту медичного центру.
Замовивши створення корпоративного сайту у веб студії Глянець ви можете отримати лаконічний і при цьому дизайн який привертає. Наші фахівці розроблять дизайн для вашого сайту з урахуванням всіх трендів у веб дизайні, при цьому наш дизайн буде унікальним і привабливим з точки зору клієнта. Відвідайте портфоліо веб студії Глянець, щоб особисто оцінити роботи наших дизайнерів і переконатися в їх високій якості.
3. Оптимізація і просування
Структура і дизайн – головні складові будь-якого корпоративного сайту, але вам не вдасться залучити клієнтів до свого центру без оптимізації ресурсу і маркетингових кампаній.
Оптимізація корпоративного сайту це процес під час якого фахівці нашої студії проаналізують всі зображення і текстові матеріали на вашому сайті та зроблять так, щоб вони не чинили негативний вплив на ефективність просування.
Замовивши створення корпоративного сайту для медичного центру у веб студії Глянець ви отримаєте якісний сайт, але оптимізація його наповнення можлива тільки після того, як ви розмістите весь необхідний на ваш погляд контент. Після того як ви розмістите експертні статті та всі фото і відео матеріали на ресурсі – наші фахівці зможуть прискорити завантаження сайту, знизити навантаження на сторінки та допомогти ресурсу працювати якомога ефективніше.
Також фахівці веб студії Глянець можуть створити для вас ряд маркетингових кампаній, які допоможуть вам залучити потенційних клієнтів вашого медичного центру і принесуть вам прибуток. Щоб дізнатися більше про маркетингові кампанії від студії створення сайтів Глянець – відвідайте відповідну вкладку на сайті.
Ми лише коротко розповіли вам про головні складові корпоративного сайту у 2022 році, але цього вже достатньо щоб ви змогли уявити собі масштаб робіт, які необхідно виконати. Зрозуміло що створити структуру, дизайн і провести оптимізацію поодинці не маючи у своєму розпорядженні достатньою кількістю знань не вийде.
Для того, щоб запустити ефективний корпоративний сайт і залучити до нього якомога більше потенційних клієнтів, вам буде потрібно заручитися підтримкою фахівців і веб студія Глянець готова вам допомогти!
Все що вам необхідно, щоб стати щасливим володарем корпоративного сайту – це залишити заявку на його розробку за допомогою контактної інформації на нашому сайті. Після цього наш представник зв'яжеться з вами для обговорення проекту і всіх його тонкощів. Як тільки проект сайту буде готовий – ми відразу ж запустимо його в розробку, що дозволить вам отримати якісний корпоративний сайт в найкоротші терміни.
Дізнатися більше про послуги, які надає студія створення сайтів Глянець ви можете відвідавши відповідні сторінки на нашому сайті. Там же ви можете знайти відгуки про співпрацю з нами, наше портфоліо, в якому розміщено вже понад 1500 інтернет-ресурсів, розроблених нами.
Не витрачайте час даремно! Замовте розробку корпоративного сайту в медичному напрямку у фахівців веб студії Глянець і отримаєте перших клієнтів вже завтра!
Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток

Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток
Чому мобільна оптимізація — ключ до виживання онлайн-магазину
Сьогодні понад 70 % користувачів заходять до інтернет-магазинів із мобільних пристроїв, і саме якість мобільного досвіду визначає, чи залишиться відвідувач на сайті, чи піде до конкурентів. Якщо сайт не оптимізований під смартфони та планшети, покупці стикаються з кількома критичними проблемами.Повільне завантаження та нефункціональний інтерфейс
Коли сторінки важать надто багато і не мають адаптивної верстки, мобільний браузер завантажує контент повільно, а кнопки, поля вводу та меню часто виходять за межі екрана. У користувача виникає відчуття, що інтерфейс «бурмоче», і він просто закриває вкладку.
Користувачеві незручно взаємодіяти з елементами керування
Посилання і кнопки на неадаптивних сторінках зазвичай розміщені надто близько одне до одного, що ускладнює навігацію пальцем, викликає випадкові кліки й фрустрацію.
Бракує мобільних функцій, які полегшують процес покупки
Відсутність автозаповнення у формах, інтеграції з Apple Pay або Google Pay, неможливість зручно переглядати каталог — усе це створює зайве когнітивне навантаження і забирає в користувача час.
Застарілий контент і неадаптований дизайн
Фотографії товарів надто «важкі», відео не підлаштовуються під вертикальну орієнтацію, а тексти можуть виходити за межі екрана. Сайт справляє враження застарілого.
Як поганий мобільний досвід знищує продажі та лояльність
Реальні дані підтверджують: занедбаний мобільний інтерфейс має прямий вплив на дохід.
Критичні метрики, що свідчать про втрати
Якщо сторінка вантажиться більше трьох секунд, понад половина користувачів (53 %) закривають сайт. Час перебування на неадаптованих сайтах зазвичай удвічі або навіть утричі коротший. Через складне оформлення замовлення з телефона бізнес втрачає до 25 % конверсій. 79 % користувачів, які мали негативний досвід на мобільному сайті, більше не повертаються.
Галузеві особливості втрат
У сегменті fashion — 40 % відмов через незручне масштабування зображень. У B2B — до 30 % втрат через складність оформлення великих замовлень зі смартфона.
Операційні витрати зростають
Підвищується навантаження на контакт-центр, менеджери витрачають час на допомогу клієнтам, а кількість повернень зростає через невідповідність між очікуванням і враженням від товару.
PWA проти класичного мобільного сайту: у чому різниця
Недоліки статичного мобільного сайту
Класичний мобільний сайт має жорстку верстку, обмежену інтерактивність і повну залежність від стабільного інтернету. Кожна зміна потребує нової сторінки та перезавантаження.
Що дає перехід на PWA
PWA побудований за принципом односторінкового застосунку (SPA), працює швидко, кешує дані через Service Worker, підтримує офлайн-доступ, надсилає push-повідомлення й працює на будь-якій платформі без потреби публікації в маркетах.
Чому інвестиції в PWA — вигідне рішення для бізнесу
Зменшення витрат і спрощення підтримки
Розробка PWA обходиться дешевше, ніж створення нативних застосунків для кількох платформ. Один код — менше оновлень і тестування.
Вплив на конверсію та прибуток
Швидкий та інтерактивний UX підвищує конверсію на 15–20 %, а зручність користування — лояльність і повторні покупки.
Технологічні переваги PWA: що отримує ваш магазин
Швидкість завантаження нижча за межу сприйняття
Повторні візити — менше 200 мілісекунд. Це дозволяє зменшити відмови й збільшити кількість завершених покупок.
Робота навіть без інтернету
Клієнти можуть додавати товари до кошика та переглядати каталог у режимі офлайн.
Push-сповіщення з високим open rate
Нагадування про кошики, акції чи статус доставки працюють значно ефективніше за email.
Іконка на екрані смартфона
Магазин легко зберігається як програма, підвищуючи бренд і зменшуючи шлях до покупки.
Адаптація під будь-який пристрій
Інтерфейс автоматично підлаштовується до розмірів екрана та його орієнтації.
Як компанія «Глянець» впроваджує мобільну оптимізацію та PWA
Аудит і аналіз сайту
Оцінюємо швидкість, вагу ресурсів, адаптивність, юзабіліті й формуємо план дій.
Побудова архітектури PWA
Розробляємо Service Worker, кешування, офлайн-режим, механізми оновлення.
Продуманий мобільний дизайн
Макети створюються з урахуванням зони досяжності пальця, швидкого пошуку та оформлення без зайвих переходів.
Інтеграція з внутрішніми системами
Підключення CRM, CMS, ERP — для синхронізації товарів, сповіщень, автоматизації замовлень.
Тестування на пристроях
Реальні сценарії, різні мережі, ОС і браузери — для перевірки стабільності та зручності.
Аналітика й постійне вдосконаленняІнтеграція Lighthouse, Web Vitals, відстеження LCP, CLS, FID — на базі яких ми оптимізуємо PWA і додаємо нові функції
Купимо вашу маркетингову агенцію, SMM або вебстудію — вигідно та без складнощів

Ринок digital-послуг росте, але не завжди приносить очікуваний прибуток чи стабільність. Якщо ви — власник SMM-агенції, вебстудії або маркетингової агенції, і розглядаєте варіант виходу з бізнесу — ми тут, щоб купити його чесно, швидко та без посередників.
Чому ми викуповуємо digital-бізнеси
Наша команда розвиває власну digital-екосистему, тому зацікавлена у викупі готових рішень, команд і клієнтських баз. Купівля працюючих компаній дозволяє масштабуватись, не витрачаючи роки на створення з нуля.
Купимо ваш бізнес напряму. Без оголошень, без аукціонів, без ризику.
Які компанії нас цікавлять
Ми розглядаємо:
- SMM-агенції, що працюють із контентом, таргетингом, веденням соцмереж;
- Вебстудії, які розробляють сайти, лендінги, інтернет-магазини;
- Маркетингові агенції повного циклу (performance, контент, SEO, PPC, брендинг тощо).
Нас не лякає:
- якщо бізнес має борги;
- якщо компанія тимчасово "спить";
- якщо частина команди вже пішла.
Ми гнучко підходимо до кожного випадку.
Як проходить процес
- Ви заповнюєте коротку форму з основними даними про компанію.
👉 Перейти до форми - Ми вивчаємо інформацію про ваш бізнес
Чим більше даних надаєте — тим точніше можемо оцінити потенціал. - Обговорюємо умови: формат, вартість, перехід клієнтів, участь вашої команди після продажу.
- Оформлюємо угоду юридично — офіційно, швидко і без бюрократії.
Що ви отримаєте
- Прозору ринкову оцінку вашого бізнесу
- Офіційний викуп бізнесу — з юридичним оформленням
- Можливість залишити команду або частину клієнтів у бізнесі
- Прозорі умови — без прихованих вимог і комісій
- Наша мета — вигідна угода для обох сторін.
Часті запитання
Чи купуєте компанії з боргами?
Так, але кожен випадок розглядається індивідуально.
Що буде з моїми клієнтами?
Ми готові інтегрувати їх у нашу систему та продовжити обслуговування на високому рівні.
Чи залишиться моя команда?
Ми цінуємо людей і проєкти, які вони створили. Якщо команда є і готова працювати далі — ми це враховуємо.
Чи можу залишити частку або брати участь після продажу?
Так, можливі моделі часткового викупу або партнерства.
Готові продовжити?
Якщо ви замислюєтесь над тим, щоб продати свою smm-агенцію, вебстудію або маркетингову агенцію, ми відкриті до діалогу:
📩 Заповнити форму на оцінку компанії →
⏰ Форма — без жодних зобов’язань. Усі дані конфіденційні.
Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку? Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.

Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку?
Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.
Початкова привабливість відкриття онлайн-магазину на платформах соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і Telegram, є безперечною: низький поріг входу, прямий зв'язок з потенційними клієнтами та використання існуючої бази користувачів.
Проте, у міру зростання бізнесу та зміни очікувань клієнтів, покладання виключно на ці прямі канали може стати суттєвою перешкодою для прибутковості та довгострокової стійкості. Ця стаття досліджує, чому цей, здавалося б, зручний підхід часто призводить до втрати доходу і чому наявність спеціалізованого вебсайту електронної комерції є вирішальним кроком для масштабування та максимізації прибутків на онлайн-ринку.
Ручна обробка замовлень: Шлях до втрачених прибутків
Реальність управління замовленнями через прямі повідомлення полягає у постійному моніторингу численних вхідних скриньок, ручному запису деталей замовлень та високому ризику пропустити або втратити запити.
Такий ручний підхід нагадує застарілі методи продажів і погано пристосований до вимог сучасної електронної комерції. Йому не вистачає структури та автоматизації, необхідних для ефективного управління замовленнями. У міру збільшення кількості замовлень ручні зусилля зростають у геометричній прогресії, що ускладнює обробку пікових сезонів або швидке зростання бізнесу.
Затримки у відповіді на запити, наданні інформації про товари або підтвердженні замовлень можуть призвести до розчарування клієнтів і, зрештою, до втрати продажів.
Статистика втрат через повільну комунікацію
Сучасні онлайн-покупці мають дуже високі очікування щодо часу відповіді. Дослідження показують:
90% клієнтів вважають "негайну" відповідь важливою;
60% очікують її протягом 10 хвилин;
72% — протягом 30 хвилин;
31,2% — не більше 15 хвилин для електронної пошти.
Ручна обробка в соціальних мережах часто не відповідає цим очікуванням, що веде до втрат лояльності та продажів. 40–60% покупців не чекають відповіді довше ніж 15 хвилин — і просто йдуть.
Автоматизація vs. Ручне управління: Порівняння на користь прибутку
Кожне замовлення при ручному управлінні потребує комунікації, введення даних, перевірки, що займає час і створює ризики помилок. Автоматизовані системи (CRM, онлайн-кошик, ERP) забезпечують:
Миттєве розміщення замовлення клієнтом;
Автоматичний запис і обробку;
Мінімізацію людських помилок;
Можливість обробки великої кількості замовлень;
Централізацію даних про клієнтів і запаси;
Масштабування бізнесу без росту навантаження.
Автоматизація дає можливість працювати швидше, точніше і ефективніше, що напряму впливає на прибутковість.
Що дає сайт із CRM, інтеграцією, фільтрами, аналітикою
Підтвердження замовлень на пошту — клієнт спокійний.
Інтерфейс сайту дозволяє обирати розміри, кольори тощо без зайвих запитів.
Централізоване збереження замовлень — легше обробляти, аналізувати, масштабувати.
Інтеграція з платіжками та доставкою — менше помилок, швидше виконання.
CRM — краще знання клієнта, персоналізація, підвищення лояльності.
Аналітика — бачити, що працює, і масштабувати.
Це — сучасний стандарт електронної комерції, якого не досягти через соцмережі та Direct.
Як компанія Глянець допомагає вирішити ці проблеми
Компанія Глянець спеціалізується на створенні вебсайтів електронної комерції з урахуванням потреб українського бізнесу. Ми:
Розробляємо сайти з зручною навігацією та простим оформленням замовлень;
Впроваджуємо автоматичні підтвердження, інтеграцію з оплатою та доставкою;
Підключаємо CRM та інші бізнес-інструменти;
Забезпечуємо техпідтримку та оновлення;
Допомагаємо перейти з Direct у прибуткову eCommerce-модель.
Це дає змогу підприємцям вирішити проблеми з ручною обробкою, затримками та втратами прибутку — і будувати надійну систему продажів.
Сайт vs соцмережі: де насправді живе продаж у 2025 році

САЙТ VS СОЦМЕРЕЖІ: ДЕ НАСПРАВДІ ЖИВЕ ПРОДАЖ У 2025 РОЦІ
У світі цифрової комерції, що постійно розвивається, соціальні мережі, такі як Instagram та TikTok, набули значної популярності як платформи для ведення бізнесу. Легкість створення профілю та миттєвий доступ до мільйонів користувачів зробили їх привабливим варіантом для багатьох підприємців. Однак, попри їхню видиму ефективність, існує фундаментальна різниця між платформою для комунікації та повноцінним інструментом для продажів. Більшість бізнесів, особливо малих та середніх, часто недооцінюють цю різницю, помилково вважаючи соціальні мережі основною рушійною силою своїх онлайн-продажів.
ЧОМУ СОЦМЕРЕЖІ НЕ ЗАМІНЯТЬ ВЕБСАЙТ
Незважаючи на поширену думку про високу ефективність соціальних мереж для продажів, реальність часто виявляється значно складнішою. Багато підприємців, які покладаються виключно на Instagram, Facebook або TikTok для свого онлайн-бізнесу, стикаються з низкою серйозних проблем. Однією з ключових проблем є втрачені замовлення, ручна обробка та відсутність контролю над процесом продажів.
НЕСТАЧА СТРУКТУРИ І СИСТЕМНОСТІ
Ще однією суттєвою слабкістю продажів через соціальні мережі є відсутність чіткої структури та актуальної інформації про наявність товарів. На відміну від повноцінного інтернет-магазину з каталогом товарів та автоматизованим обліком залишків, соціальні мережі часто не надають ефективних інструментів для управління запасами.
РИЗИКИ АЛГОРИТМІВ І БЛОКУВАННЯ
Крім того, бізнеси, які повністю залежать від соціальних мереж, наражаються на значні ризики, пов’язані з залежністю від алгоритмів та можливістю блокування акаунтів. Алгоритми ранжування контенту постійно змінюються, що може призвести до раптового зниження органічного охоплення.
ОБМЕЖЕННЯ АНАЛІТИКИ ТА ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Соціальні мережі мають суттєві обмеження у сфері повноцінної аналітики. На відміну від вебсайтів, де можна використовувати Google Analytics та Hotjar, соцмережі надають лише базову статистику.
СТАТИСТИКА, ЯКА ГОВОРИТЬ САМА ЗА СЕБЕ
Згідно з дослідженнями Statista за 2023 рік, 58% споживачів не довіряють покупкам через соціальні мережі, якщо у компанії немає вебсайту. Meta for Business показує, що бізнес втрачає до 35% лідів через ручну обробку замовлень в Instagram. А за даними BigCommerce, середня конверсія з Instagram — лише 0,6%, тоді як з вебсайту — 2–3%.
ПЕРЕВАГИ ВЛАСНОГО E-COMMERCE САЙТУ
Переваги власного сайту — очевидні: повний контроль над платформою, незалежність від алгоритмів, свобода у виборі дизайну та функціоналу.
SEO-ПРОСУВАННЯ І НОВИЙ ТРАФІК
Сайт дозволяє налаштувати SEO-просування, що забезпечує стабільний приплив зацікавлених користувачів з пошуку Google.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ І CRM-ІНТЕГРАЦІЯ
Інтернет-магазин автоматизує обробку замовлень, оплати, підключення CRM, що зменшує помилки й вивільняє ресурси.
АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
Сайт відкриває повний доступ до даних — від ефективності каналів до ретаргетингу. Це допомагає приймати точні бізнес-рішення.
МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ
Власний сайт дозволяє під’єднувати нові платформи, продавати мультиканально та централізувати керування.
ПОВТОРНІ ПРОДАЖІ І ЛОЯЛЬНІСТЬ
Shopify у 2024 році повідомляє, що власники сайтів мають на 47% більше повторних продажів, ніж ті, хто працює лише через соцмережі.
РІШЕННЯ ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець пропонує розробку e-commerce сайтів з фокусом на UX/UI, SEO, адаптивність під мобільні пристрої, підтримку запуску та зростання.
ВИСНОВОК: СОЦМЕРЕЖІ — ЦЕ ВІТРИНА, А НЕ МАГАЗИН
У 2025 році власний сайт — це фундамент бізнесу. Соцмережі — це канал залучення. Вебсайт — це конверсія, автоматизація, аналітика і стабільність.
Повернення товарів через поганий UX: як невдалий дизайн сайту зменшує прибуток інтернет-магазину

НЕВИДИМИЙ ПРОДАВЕЦЬ ТА ЦІНА ПОГАНОГО ДОСВІДУ
У сучасному світі онлайн-торгівлі проблема повернення товарів набуває все більшої актуальності. Власники інтернет-магазинів часто стикаються з ситуацією, коли значна частина покупок повертається, і причини цього не завжди криються у якості самого продукту. Як показують дослідження, нерідко вирішальним фактором стає те, наскільки зручно та зрозуміло клієнт зміг обрати цей товар на сайті. Статистика свідчить про те, що понад 20–30% онлайн-замовлень повертаються , що є значним показником, який безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу.
КОРИСТУВАЦЬКИЙ ДОСВІД ЯК КЛЮЧ ДО УСПІХУ
Експерти в галузі електронної комерції все частіше наголошують на тому, що користувацький досвід (UX) відіграє ключову роль в успіху онлайн-продажів. UX можна порівняти з "невидимим продавцем", який або сприяє здійсненню покупки, або відштовхує потенційних клієнтів. Якщо цей "продавець" працює неефективно, якщо інтерфейс сайту є незручним та заплутаним, це неодмінно призводить до зниження продажів та зростання кількості повернень. Саме тому аналіз та оптимізація UX є критично важливими для будь-якого інтернет-магазину, який прагне до стабільного зростання та високих прибутків.
ЯК ПОГАНИЙ UX ПРОВОКУЄ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Низькоякісний користувацький досвід може проявлятися у багатьох аспектах дизайну веб-сайту, кожен з яких здатен спровокувати повернення товарів.
ФОТОГРАФІЇ НИЗЬКОЇ ЯКОСТІ
Однією з найпоширеніших проблем є неякісні фотографії товарів. Якщо на сайті представлено лише одне фото без можливості збільшення або розглядання товару з різних ракурсів, клієнт не може повноцінно оцінити його деталі. Якісні фотографії, згідно зі статистикою, підвищують коефіцієнт конверсії на 94% порівняно з фото низької якості. Близько 26% споживачів відмовляються від кошика, якщо на сайті відсутні або є неточними фотографії товарів. Крім того, низька якість зображень може підірвати довіру до бренду в цілому , адже 90% онлайн-покупців вважають якість фотографій найважливішим фактором при здійсненні покупки.
НЕПОВНІ ТА НЕЗРОЗУМІЛІ ОПИСИ
Ще однією значною проблемою є неповні або незрозумілі описи продуктів. Якщо в описі бракує важливої інформації про розміри, матеріали, характеристики або особливості використання товару, це неминуче призводить до помилкових покупок. Статистика показує, що 64% покупців повертали онлайн-покупки саме через неточні описи товарів , а 31% усіх повернень пов'язані з тим, що товар не відповідав своєму опису. В результаті, клієнти повертають товари, оскільки їхні очікування щодо продукту не справджуються. Важливо зазначити, що 87% онлайн-покупців вважають описи товарів вирішальними при прийнятті рішення про покупку.
ЗАПЛУТАНА НАВІГАЦІЯ
Неінтуїтивна навігація по сайту також є серйозною перешкодою для користувачів. Якщо структура сайту заплутана, а переміщення між сторінками є нелогічним, користувачі витрачають багато часу та зусиль на пошук потрібних товарів. Близько 40% онлайн-покупців покидають веб-сайти саме через заплутану навігацію. Така навігація викликає роздратування та часто призводить до відмови від покупки. Клієнти просто не готові витрачати свій час на безрезультатні пошуки та покидають сайт, якщо не можуть швидко знайти потрібну інформацію. В результаті, погана навігація безпосередньо впливає на зниження коефіцієнта конверсії. Дослідження показують, що більше половини споживачів, які вже готові до покупки, не можуть її завершити саме через проблеми з навігацією , а 25% покупців відмовляються від кошика через складність навігації.
СКЛАДНІ ОПЦІЇ ВИБОРУ
Проблеми з заплутаними опціями вибору товару (розмір, колір, кількість) також є значною причиною повернень. Якщо процес вибору опцій є складним, неочевидним або використовує незручні елементи керування (наприклад, неінтуїтивні випадаючі списки), це часто призводить до помилок при замовленні. Особливо часто це стосується вибору розміру, адже неправильно обраний розмір є однією з найпоширеніших причин повернень, особливо для одягу та взуття.
НЕПРАЦЮЮЧІ ФІЛЬТРИ
Відсутність або некоректна робота фільтрів також негативно впливає на користувацький досвід. Фільтри є важливим інструментом, який допомагає користувачам швидко знаходити потрібні товари серед великого асортименту. Якщо на сайті відсутні фільтри або вони працюють неправильно, це значно ускладнює процес пошуку. Без ефективних фільтрів користувачі можуть просто пропустити товари, які могли б їх зацікавити.
СКЛАДНИЙ ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ
Нарешті, складний процес повернення товарів також може стати причиною негативного досвіду та, як наслідок, відмови від повторних покупок. Якщо політика повернення є непрозорою або процес повернення є заплутаним та вимагає значних зусиль з боку клієнта (наприклад, відсутність очевидної кнопки "повернути" або незрозуміла інструкція), це викликає негативні емоції. Статистика показує, що 80% онлайн-покупців у США кажуть, що поганий досвід повернення знижує ймовірність їхніх майбутніх покупок у цього продавця. Непрозора політика повернення просто відлякує потенційних покупців , а ускладнений процес повернення призводить до втрати лояльності клієнтів. Сучасні клієнти очікують простого та зрозумілого процесу повернення , адже 92% споживачів вважають легкість повернення важливим фактором при виборі інтернет-магазину.
РІШЕННЯ ВІД ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець є вашим надійним партнером у сфері UX/UI-дизайну сайту та розробки інтернет-магазинів. Маючи за плечима 16-річну історію успішної роботи на ринку веброзробка , ми пропонуємо комплексні рішення, які допоможуть вам уникнути проблем, пов'язаних з поганим UX, та значно зменшити кількість повернень товарів.
Наша команда експертів розробляє UX/UI-дизайн сайту з особливим фокусом на потреби вашого покупця. Ми створюємо зручні та адаптивні інтерфейси, де кожен елемент продуманий до дрібниць. Особливу увагу ми приділяємо структурі картки товару , забезпечуючи наявність якісних фотографій (галерея, відео, зум), детальних та вичерпних описів, а також інтуїтивно зрозумілих опцій вибору.
Ми також пропонуємо послугу аудиту юзабіліті ваших існуючих сайтів. Наші фахівці проведуть глибокий аналіз UX, виявлять проблемні зони та нададуть чіткі рекомендації щодо покращення інтерфейсу сайту. Одним із важливих аспектів є оптимізація навігації, включаючи впровадження зручних та релевантних фільтрів з можливістю множинного вибору. Якісні фільтри є ключем до зручного пошуку товарів.
Для тих, хто планує запуск нового онлайн-магазину або хоче кардинально оновити існуючий, ми пропонуємо послуги з розробки інтернет-магазинів. Ми проводимо глибокий аналіз UX, переробляємо структуру та створюємо вебсайт, який працює на результат.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту