Створити інтернет-магазин з нуля: Топ-6 способів оптимізувати свій веб-ресурс
Розвиток інтернет-магазину, це один з головних методів розширення бізнесу в інтернеті. Ваш веб-ресурс покликаний залучати до вашої справи все більше нових клієнтів, але без оптимізації та просування домогтися такого результату не вийде. Існує безліч методів як оптимізувати свій інтернет-магазин і сьогодні ми розглянемо найпопулярніші з них, почнемо.
Оптимізація інтернет-магазину: З чого почати
Оптимізація інтернет-магазину це той процес, який може допомогти вам зробити свій ресурс більш юзабельним і комфортним з точки зору потенційного клієнта. Залучаючи свою цільову аудиторію до свого ресурсу ви в першу чергу повинні подумати про зручність клієнтів, адже саме зручность в першу чергу впливає на рішення клієнта про покупку. Але як домогтися потрібних результатів та чому саме зручність є вирішальним фактором для покупки? Давайте розберемося.
Попри все різноманіття товарів в інтернеті, існує таке поняття як ціна виробника. Ця ціна передбачає суму, яку виробник спочатку хоче отримати за свої труди. Кожен магазин, купуючи товар у виробника надалі вирішує, який відсоток виторгу він хоче отримати й відповідно до цілей і бажань виставляє товар за своєю ціною. Не зважаючи на таку можливість, в 90% випадків ціна для клієнтів на ринку у всіх магазинів однакова, але чому так?
Попри те, що кожен інтернет-магазин, це окремий організм з власними акціями та послугами, ціна, яка задовольнить бажання клієнта виставляється з оглядкою на ресурси — які вже реалізують дану продукцію. Винятками є лише ексклюзивні права на реалізацію, з якими ви зможете ставити ціну на свій розсуд — але в такому випадку, як правило, виробники за допомогою договорів встановлюють вам максимальний поріг вартості його продукції.
“Але якщо ціни скрізь однакові, то як же залучити клієнтів?" Ось ми й підійшли до важливості сервісу і зручності для ваших користувачів. Коли питання ціни йде на задній план, на сцену виходить зручність, особисті переваги, зрозуміла навігація та цікаві додаткові послуги. У 21 столітті вже не зустрінеш магазин, у якого ціни на аналогічний товар у два або навіть три рази нижче, і різниця в кількості послуг і зручності використання сервісу вийшли на перший план. Для того, щоб створити інтернет-магазин, який зможе залучити ваших клієнтів і витримати неймовірну конкуренцію на ринку інтернет торгівлі, вам потрібно не просто створити зручний ресурс, вам потрібно максимально його оптимізувати з точки зору пошукової системи, і при цьому надати своєму потенційному клієнту красивий та актуальний дизайн, зручний та зрозумілий інтерфейс, а також відповісти на всі питання, які можуть виникнути у вашого покупця. Але як створити такий інтернет-магазин?
Розробити інтернет-магазин, це непросте завдання, особливо якщо говорити про інтернет-магазин в конкурентній ніші. Якщо ваша мета, це торгівля вузькоспеціалізованими товарами, вам буде трохи складніше просувати свій ресурс, але при цьому вам не доведеться зіткнутися з немислимою конкуренцією, що росте з кожним днем. Але якщо ваша мета, це торгівля товарами в ніші з високою конкуренцією, і ви хочете більше залучати потенційних клієнтів навіть на тлі такої кількості конкурентів — рекомендуємо для створення інтернет-магазину звернутися до фахівців.
Таким чином ви зможете уникнути цілого ряду помилок, які можуть вплинути на майбутнє вашого ресурсу і бізнесу в цілому, а також отримаєте експертну думку і поради з перших вуст. Студія створення сайтів Глянець вже 12 років займається розробкою інтернет-магазинів і їх подальшим просуванням у всесвітній павутині. За стільки років в портфоліо студії зібралося більше тисячі робіт, ознайомившись з якими ви переконаєтеся в бездоганній якості та увазі до деталей фахівців веб-студії Глянець. Студія сайтів Глянець займається розробкою сайтів, створенням інтернет-магазинів і проектуванням контекстних рекламних кампаній для всіх ніш інтернет торгівлі, якщо ви хочете створити унікальний сайт, але у вас немає досвіду в розробці — зверніться до фахівців дизайн-студії Глянець.
Для того, щоб замовити розробку інтернет-магазину або створення лендінга, вам потрібно відвідати сайт веб-студії Глянець, вибрати цікаву для вас послугу в меню сайту та заповнити заявку. Після обробки вашої заявки на створення інтернет-магазину, з вами зв'яжеться менеджер студії для уточнення всіх деталей та побажань, пов'язаних з вашим майбутнім сайтом. Створіть успішний бізнес в інтернет-торгівлі разом з фахівцями студії Глянець.
Оптимізація інтернет-магазину: Топ-6 способів зробити свій сайт привабливим
Як ми й говорили раніше, у 21-столітті на перше місце в питаннях торгівлі виходить комфорт та зручність для споживачів. Попри простоту цих слів, створити дійсно зручний для покупців інтернет-магазин не таке вже й просте завдання. Вам необхідно врахувати безліч нюансів, в тому числі в пориві створення комфорту для споживачів не забути про просування сайту, це також важливо. Якщо ваш інтернет-магазин буде комфортним, але при цьому він не буде цікавити обрану вами пошукову систему, ваші клієнти просто не зможуть дізнатися про нього, тому фактор просування також варто врахувати.
Ми зібрали для вас 6 способів оптимізації вашого сайту, кожен з яких може не тільки допомогти вам поліпшити комфортність — але і посприяє подальшому просуванню вашого інтернет-ресурсу. Топ-6 методів оптимізації інтернет-магазину у 2021 році виглядає так:
1. Структура вашого інтернет-магазину
Так само як і будь-яка споруда починається з фундаменту і каркаса, так і ваш сайт, починається зі структури, що виконує ті самі функції. Завдання структури вашого інтернет-магазину полягає в тому, щоб дати можливість потенційному покупцеві знайти товар і інформацію, яка йому необхідна. Головним параметром, що визначає якісну структуру є її інтуїтивність. Ваш покупець повинен чітко розуміти, в якій вкладці шукати необхідну йому інформацію, і вона неодмінно повинна там бути. В іншому випадку неякісна структура може зіпсувати весь юзер-експірієнс, а це загрожу зниженню рівня цікавості з боку потенційного клієнта до вашого сайту. Щоб цього уникнути, приділіть час розробці інтуїтивно-зрозумілої структури сайту, це перший крок на шляху до появи постійних клієнтів.
2. Створення фільтрів "на всі випадки життя”
Будь-який користувач, який хоча б раз купував товари в інтернеті погодиться з тим, що наявність фільтрів для будь-якого інтернет-магазину це обов'язково. Фільтри допомагають вашому клієнту не витрачати зайвий час на пошуки потрібного товару, а відразу звертатися до тієї позиції, яка його зацікавила.
Звичайно, відсутність фільтрів може допомогти вам збільшити тривалість перебування клієнта на ресурсі, це зарахується в показники вашого сайту, але чи багато клієнтів, готових витратити 15-20 хвилин на пошуки потрібного товару у вашому каталозі? Впевнений що ні. Швидше за все користувач просто не знайде потрібний йому товар в перші 2 хвилини та звернеться до ваших конкурентів, які подбали про час покупця.
Розробка фільтрів також вимагає часу, недостатньо просто запропонувати клієнту кілька цінових категорій і вибір виробника. Вам варто врахувати, що далеко не кожен користувач, який відвідав ваш ресурс точно знає, чого він хоче. Створюючи фільтр варто приділити особливу увагу всім особливим характеристикам товарів, при цьому доступних в продукції декількох компаній одночасно. Відмінним прикладом таких фільтрів буде можливість в інтернет-магазині електроніки відфільтрувати смартфони з: двома слотами для сім карт, батареєю від 5000 мАч і фронтальною камерою від 20 мегапікселів. Такий фільтр дозволить вашому покупцеві побачити продукцію відразу декількох компаній, в продукції яких присутні смартфони, які підходять під ці вимоги.
Розробляючи фільтри, в першу чергу дивіться на свій каталог і продукцію з точки зору споживача. Які характеристики для вас були б важливими, а які не занадто? На чому слід акцентувати увагу, а на чому ні? Відповівши на ці питання ви зможете створити фільтри, яким дійсно буде під силу заощадити час ваших клієнтів і поліпшити їх враження від відвідування вашого інтернет-магазину.
3. Функція "Зберегти"
Функція "додати в збережене" в наші дні має величезне значення для споживачів, адже таким чином вони підтверджують свою впевненість, що трохи пізніше повернуться на ваш ресурс за покупкою. Обов'язковість наявності такої функції пояснюється зростанням вартості на окремі групи товарів і на товари в цілому. Не кожен споживач зараз може дозволити собі прийняти блискавичне рішення про придбання того чи іншого товару, йому необхідно все зважити, почитати відгуки та думки експертів. Додавши функцію "збережене" ви можете отримати трохи лояльності з боку клієнта, адже зараз майже у всіх великих інтернет-магазинах є ця функція, а її відсутність може викликати роздратування та обурення з боку вашого потенційного покупця. Для того, щоб уникнути подібної реакції та підвести відвідувача вашого інтернет-магазину до покупки, настійно рекомендуємо вам додати на сайт можливість зберегти товар в обране.
4. Відгуки
Це один з методів, що дозволяють вам заслужити лояльність і довіру з боку ваших потенційних покупців, і цільової аудиторії в цілому. Можливість залишити відгук про товар має відразу два позитивних фактори для вас:
1. Так користувачі можуть дізнатися, як поводиться продукція тієї чи іншої фірми, попутно вирішивши для себе наскільки даний варіант їм підходить і зрештою прийняти рішення про покупку, або відмову від неї.
2. Коментарі та відгуки на сторінках товарів враховуються алгоритмами, подібні дії відмінно допомагають просувати ресурс і залучати до нього все більше сегментів вашої цільової аудиторії.
Варто врахувати, що вам, як інтернет-магазину, вкрай бажано стежити за своєю репутацій і всіма відгуками на сторінці. Вам необхідно відрізняти погані відгуки, прив'язані конкретно до товару, від відгуків, які могли бути сфальсифіковані. Для того, щоб залагодити всі питання і при цьому домогтися ще більше лояльності з боку аудиторії, рекомендуємо вам відповідати на всі коментарі. Якщо з продукцією, яку ви продали, щось не так, вирішувати питання з максимальною зручністю для клієнта. Пам'ятайте, в інтернет торгівлі нашого час клієнта, це ваші гроші.
5. Контент
У 21 столітті інтернет-магазину мало бути просто магазином, це повинен бути ресурс, здатний чомусь навчити вашого покупця, відповісти на його питання і дати можливість дізнатися щось нове. Саме тому у кожного інтернет-магазину зараз є свій блог, блок новин або оглядів, що дозволяють користувачам не тільки купити товар, але і почати краще розбиратися в цікавій для них темі.
Створення контенту для інтернет-магазину це завдання, якій вам необхідно приділити увагу не менше ніж структурі ресурсу. Публікуючи тексти та огляди на своєму сайті, вам необхідно враховувати можливості алгоритмів пошукових систем. Зараз алгоритми Google вже розвинені настільки, що здатні відрізнити ваш авторський контент від скопійованого тексту з інтернету. Компанія поки не може попереджати вас про авторські права на мультимедіа-контент, але при цьому виявивши подібну проблему алгоритми Google знизять свій інтерес до вашого сервісу і як наслідок, ранжуватися він буде набагато гірше. Чим більше скопійованого або свідомо-неправдивого контенту ви будете публікувати, тим гірше буде просуватися ваш ресурс і тим нижче він буде опускатися на дно пошукової видачі.
Не варто забувати й про те, що за допомогою грамотного контенту ви можете зацікавити потенційних покупців та допомогти своєму сайту піднятися в топи пошукових результатів. Для цього, створюючи контент для інтернет-магазину вам варто звернути свою увагу на SEO-оптимізацію. Даний фактор може відчутно вплинути на показники вашого сайту і разом з тим, залучити до нього більше потенційних покупців. Дізнатися більше про SEO-оптимізацію ви можете в статті "SEO-оптимізація, правда чи вигадка".
6. Title і description
Заголовок і опис це те, що в першу чергу приваблює вашого потенційного покупця. Для того, щоб показники відвідуваності вашого сайту росли — вам необхідно вказувати заголовки й описи з оглядкою на запити ваших потенційних покупців. Також грамотні заголовки й описи можуть допомогти вам створити більш успішну і популярну контекстну рекламну кампанію, здатну залучити нових клієнтів і розширити вашу цільову аудиторію.
Для створення контекстної реклами такого рівня і з такими результатами вам необхідно володіти рядом умінь та досвідом, пов'язаним з маркетинговою діяльністю. Ви повинні розуміти, як працює цільова аудиторія, і як можна залучити той її сегмент, який цікавить вас найбільше. Якщо ж ви ніколи не мали справ з маркетингом, і не знаєте як правильно розробити, а тим більше грамотно налаштувати контекстну пропозицію — зверніться до фахівців студії створення сайтів Глянець.
Маркетинговий відділ студії і його фахівці можуть створити контекстну рекламу для вашого інтернет-магазину, з оглядкою на інтереси, місце розташування та пошукові запити сегмента цільової аудиторії, який вас зацікавив. Команда Глянець проведе всі необхідні дослідження і з'ясує всю інформацію про ваших потенційних покупців, яка може допомогти вам збільшити продажів. Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину або розробку лендінга, а також докладніше ознайомитися з іншими послугами компанії — вам потрібно просто перейти на сайт Глянець. Задати кілька питань або уточнити деталі, пов'язані з вашим проектом ви завжди можете за допомогою інформації, вказаної у вкладці контакти, або за допомогою онлайн чату, розташованого на всіх сторінках сайту глянець.
Це далеко не всі пункти оптимізації вашого інтернет-магазину, які вам необхідно врахувати. Але це той мінімум, який допоможе вам повільно просувати свій ресурс і зробити його більш-цікавим для вашої цільової аудиторії. Якщо ж ви тільки плануєте створити інтернет-магазин або вашому бізнесу необхідний ремаркетинг, фахівці Глянець можуть вам допомогти.
Для того, щоб замовити потрібну вам послугу, досить перейти на сайт Глянець і заповнити заявку. Після обробки заявки з вами зв'яжеться менеджер студії для уточнення всіх деталей. Зробіть свій інтернет-магазин успішнішим разом з веб-студією Глянець
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту