Топ помилок при переході на https: чому краще довірити цей процес професіоналам

Перехід з http на розширений протокол https передбачає цілий ряд дій, спрямованих на отримання вашим сайтом повідомлення про повну безпеку. Перехід на протокол з шифруванням в наші дні має попит, бо на такі сайти алгоритми пошукових систем реагують куди краще. Крім того, використовуючи розширений протокол з шифруванням для створення інтернет-магазину або корпоративного сайту, ви тим самим можете додатково убезпечити дані своїх клієнтів. Це дуже важливо якщо ви хочете домогтися реальних успіхів у своїй ніші.
Сам по собі протокол шифрування вимагає певної послідовності дій. Нерідко під час переходу на https фахівці можуть допускати помилки, особливо якщо ці фахівці початківці. Якщо ви хочете уникнути всіх труднощів пов'язаних з https, то кращим рішенням для вас буде відразу звернутися до компанії, що має відгуки та ім'я серед конкурентів. Так ви додатково убезпечите свій інтернет-ресурс від затримок в процесі переходу на https і уникнете труднощів, які можуть вас чекати після переходу.
Але які труднощі можуть виникнути через перехід на розширення https? Що може чекати ваш інтернет-магазин і як розібратися з виниклими проблемами? Для того, щоб відповісти на це питання максимально докладно, ми зібрали топ проблем, з якими може зіткнутися кожен інтернет-ресурс в процесі переходу на https. Більшість цих проблем не мають критичних наслідків, але допустивши певні помилки ви можете знизити ефективність просування вашого сайту. Так які ж проблеми можуть чекати ваш ресурс в процесі переходу на https? Розберімось!
Топ помилок і проблем, пов'язаних з переходом на https
Перш ніж почати перерахування проблем варто згадати про те, як ви можете уникнути будь-яких проблем зі своїм інтернет-ресурсом. Якщо ви тільки плануєте створити інтернет-магазин або замовити розробку корпоративного сайту – найкращим рішенням для вас буде звернутися до однієї з іменитих студій. Якщо ж ви хочете отримати максимальну якість – замовте розробку онлайн магазину або веб-сайту у фахівців веб студії Глянець.
Компанія Глянець вже понад 13 років займається розробкою онлайн магазинів і допомагає підприємцям по всій Європі досягати намічених ними цілей. У штаті компанії Глянець працюють виключно дипломовані та досвідчені фахівці, що робить команду компанії однією з кращих у своїй справі. Якщо вам необхідно створити сайт під замовлення або ваш сайт потребує якісного просування з використанням найефективніших маркетингових каналів – зверніться до нас. Для того, щоб замовити створення необхідного вам інтернет-ресурсу у фахівців веб студії Глянець достатньо лише зателефонувати нашим представникам за номером телефону, опублікованому на сайті. Дізнатися більше про послуги нашої компанії ви можете відвідавши сторінки які вас цікавлять в меню сайту або зв'язавшись з нашим менеджером за допомогою онлайн чату. Онлайн чат розташований на всіх сторінках сайту веб студії Глянець.
Труднощі та помилки йдуть рука об руку з розробкою сайтів. Нерідко новачки хочуть випробувати свої можливості та не придумавши нічого кращого – приймають замовлення від сайтів будь-яких розмірів. Не варто говорити про те, що результатом переходу на https, виконаного початківцями стає цілий розсип проблем. Для виправлення деяких далі перерахованих помилок досить декількох годин роботи фахівця. Але частина з помилок про які ми поговоримо далі може завдати непоправної шкоди термінам і результативності просування вашого інтернет-ресурсу. Що ж стосується самих проблем, чиєю причиною може стати некомпетентність початківців фахівців, виглядає наступним чином:
1. Обмін з 1С
Модуль 1C використовується багатьма компаніями для обліку та зберігання даних. Даний модуль взаємодіє з вашим сайтом за допомогою параметрів обміну. У цих параметрах вказується адреса сайту. В останніх версіях модуля 1C адреса сайту використовується із зазначенням протоколу. Це робить виправлення помилок, отриманих через неякісний переход на протокол з шифруванням більш простим. Проте якщо ви використовуєте модуль 1C старих версій – перехід на розширений протокол з шифруванням даних може спричинити проблеми. Передача даних між вашим сайтом і модулем 1C може бути порушена, а сам модуль просто відмовиться правильно працювати.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам слід використовувати виключно найактуальніші версії модуля. В останніх версіях модуля 1C були враховані всі проблеми, пов'язані з переходом на розширений протокол. Якщо ж створений інтернет-магазин все ж використовувався у зв'язці зі старою версією модуля – вам буде потрібно допрацьовувати та знову прописувати скрипти. Річ у тому що старі модулі 1C зовсім не підтримують розширений протокол з шифруванням даних. Саме це і стає причиною відсутності даних. Крім того, через конфлікт між модулем і сайтом – модуль 1C відмовляється працювати вимагаючи формат даних зрозумілий йому.
Створення скриптів для 1C не найпростіший процес, і для того, щоб все увінчалося успіхом – вам в будь-якому випадку буде потрібен фахівець. Тому якщо ви хочете заощадити свій час і не витрачати додаткові кошти для виправлення помилок – кращим рішенням буде відразу звернутися до фахівців. Таким чином навіть якщо ваш сайт працює із застарілою версією модуля 1C – фахівець підбере необхідний і відповідний вам скрипт для того, щоб уникнути будь-яких конфліктів з модулем.
2. API та сервіси які використовують їх
Для того, щоб створюваний інтернет-магазин міг надати вашим клієнтам максимально якісний досвід користувача – вам так чи інакше доведеться інтегрувати його з десятком різних сервісів. Для інтеграції між інтернет-ресурсами та сайтами використовуються API.
За допомогою API ваш інтернет-магазин може бути інтегрований зі службами доставки, банками та іншими сервісами. Такі інтеграції роблять досвід користувача на порядок якісніше, що у свою чергу має величезний вплив на лояльність клієнтів. Також такі інтеграції позитивно позначаються на показнику відмов. Все завдяки тому що ваші клієнти мають доступ до всього, що їм може знадобиться під час покупки товарів або замовлення послуг – не залишаючи сторінок вашого сайту.
Нерідко при переході на розширений протокол з підтримкою шифрування даних між сайтом і використовуваними API, виникають проблеми. В особистих кабінетах деяких сервісів для правильної роботи API необхідно вказувати адресу вашого сайту. При переході на розширений протокол адреса змінюється що, робить взаємодію таких сервісів з вашим сайтом неможливим.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам необхідно відразу після переїзду на новий формат перевірити, чи у всіх особистих кабінетах API адреса вашого інтернет-магазину вказана вірно. Якщо десь ви зіткнетеся з сервісом, де адреса вказана невірно – вашим завданням стане лише ввести правильні дані. До тих пір поки ви не поновіть адресу інтернет-магазину у всіх сервісах – де він необхідний для передачі даних, з точки зору сервісу, ваш сайт просто не буде існувати.
Якщо ж ви хочете скористатися редиректом зі звичайного протоколу сайту на розширений – то на жаль у вас нічого не вийде. Повідомлення про те що замовлення оплачене або оформлене, просто не будуть приходити на сайт, що зробить взаємодію між вашим інтернет-ресурсом і використовуваними API як мінімум неефективним. Для того, щоб уникнути подібних проблем, важливо щоб перед переходом на розширений протокол ваші фахівці заздалегідь поміняли всі дані про адресу вашого сайту. Таким чином, як тільки ваш інтернет-магазин перейде на розширений протокол з шифруванням – всі API які ви використовували раніше зможуть працювати коректно, звичайно якщо вони підтримують даний протокол.
Враховуючи популярність і практичний примус з боку пошукових систем до переходу на розширений протокол з шифруванням – більшість популярних API відмінно справляються з даним видом протоколу. Якщо ж використовувані на сайті створеного вами інтернет-магазину API не підтримують даний протокол – зв'яжіться з представниками компанії, з якою співпрацюєте. Бути може версія API з підтримкою протоколу з шифруванням вже є в розробці, але на даний момент вона поки не готова. Так ви зможете дізнатися чи варто чекати від цього API якихось змін в кращу для вас сторону – або ж є сенс зайнятися пошуком нових партнерів чий API буде відповідати всім новим стандартам.
3. Перелінковка на сторонні ресурси
Використання посилань на інші сайти це часта практика серед компаній і підприємців. Такі посилання використовуються для взаємного просування, або ґрунтуються на комерції. Так чи інакше використання посилань і контенту з інших інтернет-ресурсів з лінками на них може загрожувати вам цілим рядом проблем, в разі переходу створеного вами інтернет-магазину на розширений протокол з шифруванням.
Найменша з проблем це те, що якщо на сайті інтернет-магазину створеного вами використовується так званий змішаний контент – отримати плашку про те що ваш сайт безпечний у вас не вийде. Вся річ у тому що пошукові системи з кожним роком все сильніше посилюють всі вимоги до ресурсів. Ранжування ресурсів які не пройшли перевірку безпеки шляхом переходу на розширений протокол з шифруванням, як правило, гірше. Якщо на вашому сайті присутні посилання або контент з різних ресурсів – важливо щоб кожен з використовуваних вами сайтів був переведений на розширений протокол. В іншому випадку пошукові алгоритми будуть акцентувати свою увагу на тому, що на сторінках вашого інтернет-магазину використовуються посилання на сайти використовують протокол без шифрування. Це безпосередньо впливає на безпеку даних ваших клієнтів.
Для того, щоб домогтися кращої лояльності з боку клієнтів, а також зробити свій інтернет-магазин максимально безпечним з точки зору пошукових систем – вам варто подбати про сайти, на які ви посилаєтеся. Якщо ж ви тільки почали розробку онлайн магазину або плануєте замовити створення інтернет-магазину найближчим часом – заздалегідь перевірте, який протокол використовують сайти та компанії з яким ви плануєте співпрацювати. Так вам вдасться не втрачати зайвий час і відразу після переходу на розширений протокол з шифруванням – отримати повідомлення про те що ваш сайт повністю безпечний для клієнтів і зберігання їх даних.
4. Додатки використовують API
Створення мобільних додатків для компаній та інтернет-магазинів – це модний і ефективний тренд поточного року. Створення мобільного додатку помітно спрощує процес вибору і покупки товарів для клієнтів, але при цьому перехід на розширений протокол з шифруванням може створити цілий ряд проблем для вашої програми. Якщо ваш додаток використовує API – заздалегідь переконайтеся в тому що він підтримує шифрування даних. Таким чином ваші фахівці зможуть уникнути подальшого з'ясування обставин появи проблем з додатком. Крім того, так ви особисто зможете переконатися в тому що відтоку клієнтів з вашої програми після переходу на оновлений протокол з шифруванням не відбудеться.
Також такий перехід може вплинути на показник відмов клієнтів. Збільшення кількості відмов з боку клієнтів онлайн магазину може бути пов'язане з некоректною роботою одного, декількох або і зовсім всіх API. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, звертайтеся виключно до провідних веб студій і їх фахівцям. Таким чином ви зможете убезпечити свій ресурс і клієнтів від несподіваних казусів і незручностей.
5. Вміст robots.txt
Веб-сайти використовують http і https – для пошукової системи це різні сайти. Для того, щоб ваш сайт правильно відображався в пошуковій системі вам буде потрібно використовувати директиву Host. Ця директива допомагає пошуковій системі зрозуміти, яке з дзеркал вашого сайту є головним і на яке дзеркало необхідно направляти користувачів. Використання даної директиви дуже важливо для правильної роботи пошукових алгоритмів з вашим онлайн магазином. В іншому випадку не використовуючи директиву Host ви ризикуєте знецінити перехід на розширений протокол з можливістю шифрування даних. Бо ваш сайт просто не отримає плашки про те що з'єднання повністю захищене. Пошукова система і далі буде направляти ваших клієнтів на дзеркало сайту, що використовує старий протокол, що обіцяє вам зниження ефективності в питаннях ранжирування і подальшого просування вашого сайту.
6. Вміст sitemap.xml
Даний файл є нічим іншим, як ще одним механізмом показати пошуковій системі що ваш сайт перейшов на розширений протокол з шифруванням даних. У цьому файлі зберігаються посилання на всі сторінки вашого онлайн магазину. Для того, щоб опублікований на сторінках онлайн магазину контент працював правильно, а користувачі відвідували захищені сторінки веб-сайту, вам буде потрібно після переходу пересоздати даний файл, попутно виправивши http на https. Після того як всі сторінки створеного вами онлайн магазину будуть проіндексовані ви зможете і далі просувати свій інтернет-ресурс за допомогою пошукової оптимізації.
7. Професіоналізм і його значення в питаннях зміни протоколу сайту
Як і в будь-якому питанні так чи інакше пов'язаному з веб-сайтами – рівень професіоналізму найнятого вами фахівця грає дуже важливу роль в переході на розширений протокол https. Перераховані проблеми є лише частиною тих проблем, що можуть зустрітися на шляху розвитку і просування вашого інтернет-ресурсу під час переходу з http на https.
Кращим методом уникнути всіх можливих проблем або принаймні отримати можливість вирішити їх, як можна швидше є звернення до лідерів в даній ніші. Кожна веб студія має свій власний рейтинг, який безпосередньо говорить про професіоналізм команди і її фактичні можливості. Для того, щоб уникнути проблем з сайтом і подальших виправлень всякого роду упущень – вам буде потрібно звернутися до одних з кращих фахівців. Тільки так ви зможете отримати дійсно якісний перехід без будь-якої шкоди вашому веб ресурсу.
Ну а якщо ви тільки плануєте створити інтернет-магазин або хочете замовити розробку онлайн магазину у фахівців з бездоганною репутацією – зв'яжіться з нашими представниками. Веб студія Глянець вже понад 13 років створює веб ресурси для клієнтів не тільки в Україні, а й за кордоном. Створені нашими фахівцями сайти без труднощів піднімаються в топи пошукової видачі, роблячи своїх власників успішними підприємцями. Наші постійні клієнти це компанії – провідні в безлічі різних областей, замовляють у нас просування своїх інтернет-ресурсів. Якщо ви також хочете створити успішний онлайн магазин на замовлення – замовте інтернет-магазин у фахівців компанії Глянець. Для того, щоб зв'язатися з нашим представником вам буде потрібно лише написати нашому менеджеру в онлайн чаті, розташованому на сайті компанії або зателефонувати за номером, опублікованому на ресурсі. Ви також можете надіслати нам свій електронний лист. Після того як ваше замовлення буде оброблено з вами зв'яжеться наш представник для подальшого обговорення всіх деталей і нюансів вашого майбутнього інтернет-ресурсу.
Запустіть ефективний сайт в будь-якій ніші замовивши його створення і просування у фахівців веб студії Глянець. Отримайте ефективний веб ресурс, створений лідерами в ніші розробки та створення сайтів!
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту