Українські підприємці знову можуть користуватись Google Business
У квітні 2022 року компанія Google через пріоритетність питань безпеки заблокувала можливість користування Google Business і додавання нових об'єктів на Google Maps. 1,5 року українські користувачі не мали змоги залишати відгуки та ставити питання, а підприємці — додавати інформацію про свої бізнеси.
Завдяки зусиллям команди Міністерства цифрової трансформації України, яка плідно співпрацює з Google, на початку вересня 2023 року обмеження було знято.
Інформацію про відновлення можливості представляти свої бізнеси в сервісі Google Maps та користуватися Google Business повідомив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Він подякував Google за “зважене й справедливе рішення”, яке “допоможе українським підприємцям, які попри повномасштабну війну розвивають бізнес, створюють нові робочі місця та підтримують економіку держави”. За його словами, українському бізнесу потрібен такий “дієвий інструмент для просування та пошуку нових клієнтів”.
Зазначимо, що на тимчасово окупованих територіях та в тих регіонах, де тривають активні бойові дії, згадані Google-сервіси не працюють.
Корисні онлайн-інструменти
Сервіс Google Business і можливість додавати нові об'єкти на Google Maps є корисними інструментами для бізнесів різного масштабу, оскільки вони сприяють покращенню онлайн-присутності компаній та надають більше актуальної інформації користувачам. Розкажемо докладніше про ці можливості та їх значення для бізнесу.
Переваги Google Business
Збільшення відвідуваності бізнесу
Google Business (раніше відомий як Google My Business) дозволяє створити або покращити профіль компанії в Google. Це сприяє збільшенню згадування бізнесу в результатах пошуку, на Google Maps та в інших сервісах цієї пошукової системи. Потенційні клієнти можуть легко та швидко знаходити вас та дізнаватися більше інформації про вашу бізнес-діяльність, графік роботи, контактну інформацію, відгуки тощо. Інформація про бізнес допомагає потенційним клієнтам знаходити та зв'язуватися з компанією.
Інформування про зміни
Власники переміщених бізнесів можуть змінити локацію в профілі Google Business та привернути увагу клієнтів на новому місці. Для багатьох бізнесів це дуже важлива опція на сьогодні.
Відгуки та рейтинг
Підприємці отримують можливість отримувати фідбек від клієнтів. Для будь-якого бізнесу важливо реагувати на відгуки, включаючи негативні, для збереження позитивного іміджу компанії. Такий підхід допомагає будувати та зберегти хорошу комунікацію з клієнтами, а також за потреби швидко розв'язувати їх проблеми.
Статистика
Google Business дозволяє переглядати статистику, робити аналіз профілю бізнесу. Зокрема, отримувати консолідовану інформацію про кількість переглядів та кліків на контактний номер телефону. Це допомагає вимірювати ефективність присутності в Google.
Фотографії та відео для покращення профілю
Є чудова можливість додавати фото та відео, щоб демонструвати інтер'єр офісу або торговельний точок, презентувати продукти, розповідати про послуги тощо. Це допомагає зробити профіль бізнесу більш привабливим для користувачів.
Оголошення
Завдяки функціоналу та можливостям Google Business можна запускати рекламні кампанії, щоб залучити більше клієнтів завдяки просуванню бізнесу в результатах пошуку Google.
Додавання нових об'єктів на Google Maps
Додавання нових об'єктів на Google Maps допомагає розповсюдити інформацію про певні місця, пам'ятки та бізнеси. Користувачі та підприємці можуть додавати об'єкти в Google самостійно за допомогою:
- вебверсії Google Maps;
- застосунку Google Maps для мобільних пристроїв.
Також можна додати відгуки та фотографії до наявних об'єктів на Google Maps, щоб поділитися своїм досвідом і враженнями.
Зазвичай інформація, яку додає користувач, буде переглядатися Google, та може знадобитися час для її публікації на карті. Тож відгук чи дані будуть опубліковані, якщо зміст та спосіб поширення відповідає правилам та політиці Google щодо контенту, який додається на Google Maps.
Переваги взаємодії з Google Maps
Підтримка актуальності карт
Додавання нових об'єктів або оновлення наявних допомагає зберігати актуальність і повноту інформації на картах.
Допомога онлайн-спільноті
Активність користувачів допомагає поширювати інформацію про нові місця та бізнеси або оперативно інформувати онлайн-спільноту про зміни, які відбулися з уже позначеними на картах об'єктами.
Подорожі та рекомендації
Коли багато користувачів додають і відзначають ті чи інші пам'ятки, заклади, це створює можливість для інших отримувати рекомендації про місця, які варто відвідати під час подорожей або в місцях проживання.
Додавання нових об'єктів на Google Maps: переваги для бізнесу
Додавання бізнесу на Google Maps допомагає залучити нових клієнтів, зробити компанію більш доступною та конкурентоспроможною на ринку й збільшити її онлайн-присутність.
Збільшення видимості
Якщо ваш бізнес відображається на Google Maps, це збільшує його видимість серед потенційних клієнтів, коли вони шукають послуги чи товари у вашому регіоні.
Залучення нових клієнтів
Google Maps допомагає привернути увагу нових клієнтів, особливо місцевих мешканців та тих, хто мандрує й шукає місця для покупок, обіду, відпочинку тощо.
Покращення рейтингу
Користувачі можуть залишати відгуки та ставити рейтинг вашому бізнесу на Google Maps. Позитивні відгуки та високий рейтинг сприяють залученню клієнтів.
Можливість просування
Ви можете використовувати Google Maps як інструмент для реклами та маркетингу, розміщуючи інформацію про акції або спеціальні пропозиції на вашій сторінці.
Аналітика
Google надає бізнесам доступ до аналітичної інформації про те, як користувачі взаємодіють з вашим бізнесом на Google Maps. Ви можете вивчати дані про перегляди та інші показники для покращення стратегії просування.
Усі перелічені дії покращують доступність інформації для користувачів та привертають увагу до клієнтоорієнтованого та соціально відповідального бізнесу, що, беззаперечно, позитивно впливає на його впізнаваність, а отже — на розвиток та масштабування.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту