Як підвищити конверсію інтернет-магазину: Чек-лист на 2021 рік
Конверсії – дуже важливий атрибут для інтернет-магазину. Оцінюючи відсоток конверсій власник інтернет-ресурсу може судити про успішність проведених робіт і ефективності маркетингових рішень. Таким чином показник конверсії – прямо пропорційний успішності інтернет-ресурсу, особливо якщо мова йде про інтернет-магазин.
Для різних типів сайтів конверсія може складатися в різних речах. Наприклад, для сайту який просуває додатки – конверсією може бути підписка на розсилку або завантаження цього самого додатка. У випадку з інтернет-магазином конверсія це заповнення форми, вибір товару і його замовлення. Підбивши підсумок можна констатувати що конверсія у світі інтернет маркетингу – це корисна для сайту і його власника дія, виконана користувачем.
Відсоток конверсії розраховується за допомогою двох величин, а саме – кількість користувачів, які відвідали ваш сайт в певний проміжок часу і кількість користувачів які вчинили цільову дію. Розділивши кількість користувачів які вчинили цільову дію на кількість користувачів відвідали ваш інтернет-ресурс – можна отримати відсоток конверсії вашого інтернет-ресурсу. Хорошим відсотком конверсії для різних ніш є різні величини. Все залежить від специфіки товарів, ресурсу і типу конверсії, який вам необхідний.
Створення інтернет-магазину під ключ це тривалий і виснажливий процес, але від якості його виконання безпосередньо залежать ваші майбутні звершення та успіхи. Приділивши достатню кількість часу пошуку веб студії, здатної створити для вас якісний інтернет-магазин, ви тим самим можете закласти фундамент вашого майбутнього просування і розвитку компанії. Для того, щоб якість сайту була на вищому рівні, а щодо вашого ресурсу не застосовувалися ніякі компроміси – кращим рішенням буде звернутися до лідерів ніші інтернет розробки, таким як веб студія Глянець.
Веб студія Глянець вже 13 років займається розробкою онлайн магазинів і корпоративних сайтів для компаній по всій Україні. За роки роботи ми не тільки змогли стати кращими у своїй ніші, але також вже почали завойовувати ринки найближчих європейських країн. Серед наших постійних клієнтів – кращі у своїх нішах компанії, а тому співпрацюючи з нами ви можете бути впевнені в ефективності наших методів. Дізнатися більше про послуги веб студії Глянець і замовити створення інтернет-магазину під ключ, ви можете відвідавши відповідні сторінки в меню сайту Глянець.
Чи можна вплинути на відсоток конверсій
Як ми вже з'ясували – показник конверсій тісно пов'язаний з аналізом успішності маркетингової кампанії та загальної результативності просування. Слідче, для того, щоб поліпшити ефективність просування або проаналізувати його результативність – багато фахівців звертаються до показника конверсій. Показник конверсій має величезне значення не тільки з маркетингової, але і з комерційної точки зору. Чим частіше у вас замовляють товари та чим частіше встановлюють ваші програми - тим успішніше ваш бізнес і тим більше грошей він приносить.
Той факт, що конверсії тісно пов'язані з успіхом ми вже зрозуміли, але як на них вплинути та чи можливо це? Насправді існують сотні методів того як можна вплинути на відсоток конверсій. Даний параметр є квінтесенцією всього що стосується веб розробки та досвіду користувача, а тому для поліпшення даного показника можна вдатися до самих різних методів.
Для того, щоб познайомити вас ближче з методами впливу на показник конверсій вашого онлайн магазину, ми вирішили створити невеликий чек-лист, в якому описані базові рішення і дії, здатні вплинути на відсоток конверсій вашого сайту. Цей чек-лист є водним, адже як ми раніше вже говорили – впливати на показник конверсій можна самими різними методами. Що ж стосується чек-листа базових прийомів для поліпшення показника конверсії інтернет-магазину – він виглядає наступним чином.
1. Акцент на юзабіліті сайту, зручність його використання і досвіду користувача
Оптимізація інтернет-ресурсу це дуже важливий процес, спрямований на те, щоб пошукові алгоритми в кінцевому підсумку були задоволені вашим ресурсом. Але переслідуючи схвалення пошукових алгоритмів не варто забувати й про те, що свої гроші вам дарують не роботи, а люди.
Юзабіліті сайту неймовірно важливий аспект і одвічний попутник розвитку інтернет-магазину, та й будь-якого інтернет-ресурсу в цілому. Чим зручніше вашим клієнтам оформляти замовлення на вашому інтернет-ресурсі – тим частіше вони це роблять, і це статистика. Але як вплинути на юзабіліті сайту і що слід зробити, для того, щоб поліпшити показник конверсій з цієї точки зору?
Загальні зміни пов'язані з юзабіліті сайту
Для того, щоб зрозуміти як поліпшити показник конверсій, для початку необхідно зрозуміти в чому причини його низьких значень. Для цього ви можете звернутися до фахівців, щоб вони провели аудит вашого інтернет-ресурсу. По частині юзабіліті – існують сотні різних параметрів і моментів, які можуть відлякати користувача. Одними з найважливіших серед них можна виділити швидкість завантаження сторінок сайту і відсоток зміщення шаблону інтернет-ресурсу в процесі завантаження. Ці два параметри не тільки катастрофічно важливі для користувачів, з недавніх пір вони також стали окремими метриками для пошукової системи Гугл. Таким чином компанія яка прагне поліпшити досвід користувача і зробити пошукову систему Гугл найзручнішою для споживачів.
Крім параметрів швидкості та зміщення вам також варто врахувати набагато простіші речі такі як верстка і мобільна версія. Якщо ваш інтернет-ресурс не може похвалитися якісною та інтуїтивною версткою – час внести в неї зміни. Підсумком подібного рішення має бути повне переосмислення того як користувач взаємодіє з кожною окремою сторінкою вашого інтернет-ресурсу і як він взаємодіє з усім сайтом в цілому. Сюди ж варто віднести й оформлення вашого інтернет-ресурсу як невіднятну частину досвіду користувача.
Вся річ у тому, що користувач не тільки прагне швидко отримати результат, він також хоче, щоб зовнішній вигляд ресурсу його приваблював і був зручним для використання. Для того, щоб поліпшити досвід користувача, вам слід задуматися про редизайн відповідно до останніх трендів у веб індустрії. Орієнтуючись на тренди також не варто забувати й про функціональність. Чим менше безглуздих кнопок буде перед обличчям клієнта – тим більше уваги він буде звертати на цільові сторінки та тим більше конверсій буде на вашому інтернет-ресурсі.
Мобільна версія
Окремої уваги варта мобільна версія сайту, якої досі немає на деякій кількості інтернет-ресурсів. В такому випадку важливо усвідомлювати, що понад 60% користувачів згідно з даними наданими Гугл – використовують свої смартфони для покупки продуктів, одягу, замовлення квитків та іншого. Частка смартфонів в інтернеті постійно збільшується, а тому оптимізація сайтів для роботи з ними – це першорядне завдання для будь-якої компанії.
Якщо ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців – зверніть свою увагу на принцип Mobile First. Цей принцип передбачає під собою що інтернет-магазин в першу чергу розробляється для використання на смартфоні. Після того як оригінальна мобільна версія готова – її адаптують для роботи на ПК. Таким чином користувач отримує однаковий досвід користувача незалежно від пристрою і може користуватися всіма функціями незалежності від того, який конкретно девайс зараз в його розпорядженні.
Створення розумного пошуку по сайту
Створення сайту інтернет-магазину це тривалий процес, і його тривалість безпосередньо залежить від розмірів каталогу майбутнього інтернет-ресурсу. Чим більше товарів в каталозі вашого інтернет-магазину – тим більше шансів, що у вас знайдеться те що потрібно клієнту, водночас знайти необхідний товар клієнту стає складніше. Для того, щоб виправити ситуацію, що склалася і поліпшити досвід користувача вашого покупця – вам слід вдатися до створення розумного пошуку.
Розумний пошук це спеціальний пошуковий рядок, який може допомогти вашому клієнту швидко знайти необхідний йому товар лише ввівши його назву або категорію в пошуковий рядок.
Такий метод був відмінно інтегрований з пошукових систем в інтернет-магазини. Він помітно полегшив пошук необхідних товарів і скоротив тривалість сеансу користувача від відвідування першої сторінки сайту – до оформлення замовлення.
Важливість такого пошуку складно оцінити, адже він має величезне значення для якості та цінності досвіду користувача. Чим зручніше вашим клієнтам замовляти у вас товари та чим швидше вони можуть це зробити – тим вище шанс що оформлення замовлення все ж відбудеться, а ви не тільки отримаєте приріст до показника конверсій, але й отримаєте прибуток.
Кожен з перерахованих методів впливу на юзабіліті неодмінно принесе свій результат. Для того, щоб результат був аналогічний кількості витрачених на нього сил необхідно щоб процесом налаштування юзабіліті, редизайну і створення мобільної версії сайту займалися виключно висококласні фахівці, з конкретним досвідом і кейсами. Якщо ви не хочете витрачати час на пошуки, але хочете працювати виключно з лідерами ринку – замовте створення та оптимізацію інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець. Дізнатися більше про нашу студію і про те, які послуги надає веб студія Глянець – ви можете відвідавши відповідні сторінки в меню сайту.
2. Представлення товарів і зовнішній вигляд карток продукції
Як ми та говорили раніше конверсія – це корисна дія, а що може бути корисніше для інтернет-магазину, ніж оформлення замовлення? Для того, щоб збільшити оборот продажів важливо щоб всі елементи оформлення вашого товару, його опис і технічні характеристики були якомога більш точними та привабливими.
Існує дуже багато методів як вплинути на зовнішній вигляд каталогу товарів і на кожну картку товару окремо. Практично всі методи так чи інакше результативні. Для того, щоб спростити прийняття рішення щодо роботи над поданням товару, ми вирішили перерахувати базові дії, що мають помітний ефект. Далі ми розглянемо найдоступніші методи роботи над презентацією товару і поговоримо про те, як же продати вашу продукцію клієнту.
Робота над оформленням і описом товару
Текстова інформація це той фактор, який користувач бере до уваги в процесі вибору конкретної моделі або товару. Чим більш вичерпною буде ваша інформація – тим вище шанс, що користувач віддасть перевагу конкретному товару, а ваш бізнес отримає дохід. Для того, щоб досягти бажаного результату дуже важливо щоб всі технічні характеристики ваших товарів були взяті виключно з сайтів виробників. Так ви зможете уникнути непорозумінь і зможете бути впевнені в тому, що надана вами інформація – правдива.
Також не варто забувати й про заголовки та описи самої картки товару.
Використання представлених описів від виробників – це здорово, але так роблять всі ваші конкуренти. Вашою ж завданням в такому випадку є виділитися з сірого натовпу і запропонувати користувачеві інформацію, яку раніше він не отримував. Для цього ви можете звернутися до фахівця, який перепише унікальний опис конкретного товару. Ви також можете вдатися до допомоги досвідчених кріейторів, які зможуть написати докладний текстовий огляд цікавлять вас моделей.
Такий підхід поки толком не залучений, а тому використовуючи його – шанс на успіх помітно зростає. В наші дні для Гугл важливо щоб ваш контент був максимально корисний користувачеві, а тому докладний огляд від фахівця разом з описом від виробника – буде куди більш ефективним рішенням.
Презентація товару та використання фото та відео матеріалів
Попри всю важливість тексту і характеристик – користувач в першу чергу купує очима. Для того, щоб представлений вами товар був більш привабливим для клієнта – важливо щоб ви подбали як про фото, так і про відеоматеріали. Якщо ви займаєтеся реалізацією продукції власного виробництва або співпрацюєте з тими, хто займається такою продукцією і поставляє вам її на продаж – відмінним рішенням буде влаштувати професійну фотосесію для всіх позицій. Так ви зможете показати потенційному клієнту те наскільки чудовий ваш товар, а він своєю чергою – зацікавиться придбанням.
Не зайвим буде опублікувати огляд продукції якщо такий є. Це дозволить вашим потенційним покупцям не витрачати час на читання шаблонних описів – а відразу по суті подивиться на переваги та недоліки продукту. Створити такий огляд ви можете самі, але також ви можете домовитися з техно або фуд блогерами, тим самим отримавши додаткову рекламу коштом медійної особистості, яка веде огляд на ваш продукт.
Також можна додати тривимірну модель продукції, для того, щоб користувач зміг розглянути всі деталі придбаного ним товару. Таке рішення особливо актуально для тих хто планує замовити створення інтернет-магазину під ключ і далі займатися реалізацією побутової техніки або носимих гаджетів. Для користувача дуже важливо розуміти як саме буде виглядати гаджет що він купує, а тому використання тривимірних моделей в такому випадку більш ніж обґрунтовано.
Відгуки та оцінки
Купуючи дешеві товари користувачі рідко орієнтуються на чужу думку, бо навіть якщо товар виявиться неякісним – назвати його придбання втратою буде вкрай складно. Але купуючи дорогі смартфони або техніку користувачі хочуть отримати якомога більше релевантної інформації та не тільки від магазину, якому вигідно продати техніку, але і від користувачів, які її купили.
Надавши своїм клієнтам можливість залишати відгуки про товар і оцінювати його, ви тим самим можете домогтися більшої лояльності, що надалі може відбитися на ставленні клієнта до вашого інтернет-магазину. Надаючи користувачам можливість переглядати відгуки та залишати їх, ви тим самим показуєте клієнту, що він – найважливіший для вас, і ви прагнете до того, щоб він купив товар, який підійде йому найбільше. Крім того, наявність відгуків позитивно позначається на просуванні та загальному іміджі вашої організації, а тому додати їх в каталог товарів безумовно варто.
Акцент на важливих кнопках
Дуже часто в інтернеті можна зустріти великі інтернет-магазини в каталозі, яких вкрай складно розібратися. Всі важливі кнопки розкидані по екрану користувача і навіть намірившись придбати товар – клієнту необхідно зрозуміти, як це зробити. Для того, щоб позбавити своїх клієнтів від подібної потреби, вам слід задуматися над тим, як саме акцентувати увагу на всіх кнопках.
У випадку з товарами та їх картками найважливішими кнопками можна назвати кнопку "Купити в один клік" і "додати в кошик". Ці кнопки мають величезне значення для товарообігу вашого інтернет-магазину, а тому акцент на них повинен бути максимальним. Також від цих кнопок залежить те, наскільки високим буде показник конверсій вашого онлайн магазину, так що плануючи його створення – заздалегідь визначитеся з тим як ви будете акцентувати увагу користувача на потрібних кнопках. Якщо ж ви вже володієте інтернет-магазином або не хочете займатися підбором необхідних акцентів – зверніться до фахівців у сфері дизайну. Вони не тільки допоможуть вам зробити редизайн сайту, але і створять кнопки які привертають увагу, що своєю чергою помітно може відбитися як на показниках конверсій, так і на підсумковому товарообігу інтернет-магазину.
Додавши описані зміни в каталог товарів нашого інтернет-магазину, ви можете помітно вплинути на досвід користувача і комфорт перебування на вашому сайті. Думаючи про те чи варто щось міняти чи ні пам'ятайте, що саме клієнт приносить інтернет-магазину гроші, а тому якщо є можливість збільшити його завзяття до цільової дії – це безумовно варто зробити.
3. Додайте або покращіть взаємодію сайту з клієнтом
Вибір товару це дуже відповідальний і хвилюючий момент, особливо якщо цей товар відносно дорогий. Більшості користувачів необхідна професійна допомога при виборі товару або гаджета, але на відміну від оффлайн магазину – на сайті її взяти найчастіше нізвідки. Саме тому більшість користувачів звертаються до блогерів за оглядом і думкою про той чи інший гаджет.
Для того, щоб максимально утримати свого клієнта і знизити ймовірність того, що він піде не замовивши товар – вам необхідно мінімізувати його потреби куди-небудь переходити. Раніше ми вже розповіли про декілька методів надання інформації за допомогою сайту, але зараз ми поговоримо про безпосередню взаємодію клієнта не тільки з вашим сайтом, але і з його операторами.
У століття технологій коли користувач може купити на сайті що завгодно – більшості користувачів не вистачає професійної допомоги та консультування з тих чи інших питань. Для того, щоб допомогти своєму клієнтові вам слід задуматися над тим, як налаштувати взаємодію між ним і вашою командою. Для цього є кілька популярних способів, кожен з яких знайшов своє застосування в безлічі сайтів різних категорій. Далі ми розглянемо кілька варіантів як налаштувати взаємодію з клієнтом так, щоб підсумком цієї взаємодії було виконане цільове дію.
Розмістіть онлайн чат на сторінках сайту
Для того, щоб досягти конверсії, важливо щоб оператор на тому кінці чату був реальною людиною здатною відповісти на питання користувача, так що відбутися ботом у вас не вийде.
Прийнявши рішення про запуск онлайн консультанта, ви зможете помітно поліпшити досвід користувачів, їх лояльність до вашого магазину, а також помітно вплинути на відсоток конверсій інтернет-магазину. Користувачі дуже люблять коли про них піклуються, а тому якщо ви надасте можливість швидко отримати відповідь на наявне питання – ваш клієнт однозначно це оцінить. Крім того, подібне рішення може помітно відбитися на кількості конверсій і прибутку бізнесу, бо ваш консультант може надавати не тільки відповіді на питання, але і рекомендувати певні товари в тій чи іншій категорії.
Форма зворотного зв'язку
Ще один популярний метод налаштування взаємодії користувача з вашим сайтом це розміщення форми зворотного зв'язку, така форма передбачає те що клієнт може замовити зворотний дзвінок або повідомлення з метою отримати відповіді на наявні у нього питання.
Запуск такої форми проходить в рази простіше ніж розміщення онлайн чату, бо в онлайн чаті вам необхідна людина, яка не тільки буде знати каталог товарів, але і буде компетентною з усіх питань пов'язаних з вашою продукцією. У випадку ж з формою зворотного зв'язку користувач може задати питання, а ваш підлеглий знайшовши відповідну відповідь на поставлене запитання може зв'язатися з ним телефоном або за допомогою листа на електронну пошту. Не зважаючи на те, що форма зворотного зв'язку в рази зручніше для власника сайту – найбільш ефективним є онлайн чат, адже в ньому навіть не знайомий з технологіями користувач може отримати вичерпну інформацію, яку він так потребує.
Підбиваючи підсумки цієї статті хочеться відзначити, що даний перелік впливів на показники конверсій далеко не повний. Дізнатися більше інформації про те як вплинути на конверсію вашого інтернет-магазину, ви можете з блогу веб студії Глянець, ознайомившись з іншими нашими статтями. Ну а якщо ви вже прийняли рішення і готові замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців Глянець – зв'яжіться з нами за телефоном, опублікованим на головній сторінці веб студії Глянець, або зв'яжіться з нами за електронною поштою, зазначеною в графі "контакти". Якщо ж у вас виник ряд питань щодо послуг, які надає веб студія Глянець – скористайтеся онлайн чатом розміщеним на всіх сторінках сайту та отримайте вичерпну відповідь від нашого фахівця.
Запустіть якісний онлайн магазин і отримайте ефективне просування – співпрацюючи з лідерами у веб розробці, веб студією Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту