Як зробити інтернет-магазин успішним у 2022 році

Розробка онлайн магазинів – це складний і тривалий процес, який вимагає не тільки певних навичок, але і знань пов'язаних з нинішніми трендами у сфері просування онлайн ресурсів, а також методів, які в цей момент найбільш ефективні. Створення інтернет-магазину завжди починається з ідеї. Крім ідеї також важливо щоб фахівці, які будуть створювати для вас інтернет-магазин під ключ були досвідченими та володіли необхідними навичками, адже тільки так у вас вийде замовити створення якісного веб ресурсу. Ви також можете звернутися до лідерів ринку створення сайтів та інтернет-магазинів, тим самим знизивши ризик того, що на вашому сайті будуть які-небудь помилки. Однією з компаній лідерів в даній ніші в цей момент є веб студія Глянець.
Наша компанія надає повний спектр послуг пов'язаних зі створенням, оформленням, оптимізацією та просуванням інтернет-ресурсів. У цій статті ми розповімо вам про найефективніші методи просування на прийдешній 2021 рік, а також поділимося деякими хитрощами того, як домогтися від сайту інтернет-магазину максимальних результатів, почнемо!
Оптимізація інтернет-магазину і для чого вона необхідна
Створення інтернет-магазину це ідея, якою в цей момент користується практично кожен підприємець. Зважаючи на карантинні обмеження єдиним способом убезпечити свій бізнес від усілякого роду небезпек, стало створення інтернет-магазину. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ для свого виробництва, ви тим самим зможете уникнути збитків пов'язаних із забороною на офлайн торгівлю під час карантинних обмежень червоної зони. Крім того, ви можете перенести весь свій торговий бізнес в інтернет, і тим самим заощадити величезну кількість коштів. Вам більше не доведеться платити оренду за приміщення магазину і ви зможете обійтися невеликим складом, крім того, у вас більше немає потреби тримати цілий штат продавців, адже для продажів в інтернеті достатньо всього кілька менеджерів.
Враховуючи всі плюси, багато підприємців готуються до того, щоб замовити створення інтернет-магазину під ключ у 2022 році, але що ж далі? Само собою після того, як розробка онлайн магазину буде закінчена – вашому ресурсу буде потрібно оптимізація. Якщо говорити простою мовою, то оптимізація інтернет-магазину в поточних реаліях це підгонка певних сегментів і показників сайту під ті, що рекомендовані пошуковою системою.
Для того, щоб досягти повної оптимізації, вам буде потрібно витратити чимало коштів і часу, через те, що в поточних реаліях оптимізації піддається практично будь-який елемент вашого онлайн магазину. Але на яких же моментах слід бути особливо уважним? Як досягти успіху в прийдешньому році та зайняти своє місце в ніші почавши новий рік з рекордного прибутку? Саме про це ми й поговоримо далі.
Що необхідно оптимізувати на сайті у 2022 році, щоб досягти успіху
Закономірно, що з кожним роком конкуренція в інтернеті стає все запеклішою. Багато в чому на збільшення конкурентності в останні кілька років вплинули карантинні обмеження, які буквально перекрили кисень підприємцям чий бізнес був побудований на офлайн торгівлі. Водночас ті підприємці хто замовив створення інтернет-магазину під ключ до старту карантину опинилися поза конкуренцією, а тому швидко зайняли лідируючі позиції як за кількістю клієнтів, так і за підсумковим прибутком. Але чи можна зараз, коли кожен другий підприємець володіє сайтом – домогтися успіху в ніші? Звичайно так!
Для того, щоб ваш інтернет-магазин домігся успіху в обраній вами ніші, потрібно приділити максимум уваги найголовнішим на цей час параметрам інтернет-магазину. Ці параметри диктуються впливом так званих факторів ранжування на ефективність просування вашого інтернет-магазину. Відштовхуючись від найважливіших факторів ранжування на цей час, а також підкріпивши зібрану статистику досвідом, ми зібрали топ параметрів, оптимізація яких може допомогти вашому сайту принести вам прибуток. Саме про ці параметри, а також про те як їх поліпшити ми й поговоримо далі.
Оптимізація завантаження сайту
Швидкість завантаження сайту, мабуть, один з найважливіших факторів ранжування на сьогодні. Компанія Google вже давно робить акцент на комфорті для своїх користувачів, а тому не дивно, що з кожним роком фактори ранжування так чи інакше пов'язані з комфортом і досвідом користувача стають все жорсткішими.
Швидкість завантаження сайту це фактор, який може повністю зіпсувати думку користувача про ваш сайт, навіть в тому випадку, якщо сам сайт оформлений красиво, а його структура чудова і зрозуміла. Домогтися гарної швидкості сайту досить складно, особливо для сайтів створених давно. Вся річ у тому, що сайти, яким вже понад 10 років будувалися по дещо іншому алгоритму. Десятиліття тому не так важливо було наскільки інтуїтивна структура і чи є зайві символи в коді сайту, важливо було тільки щоб кожен елемент працював добре, а користувач міг сам розібратися з навігацією по сайту.
У 2022 році очікується, що фактор ранжування орієнтований на швидкість завантаження сайту, стане ще більш жорстким і вимоги помітно зростуть. У зв'язку з цим задуматися про оптимізацію даного параметра рекомендується вже зараз. Якщо ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину під ключ майте на увазі, що орієнтир на комфорт для користувача стане вашим кращим козирем здатним допомогти впоратися з багатьма конкурентами в обраній вами ніші. Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви гарантовано отримаєте якісний сайт в найкоротші терміни. Веб студія Глянець надає повний спектр послуг пов'язаних з розробкою онлайн магазинів, їх оптимізацією і просуванням. Якщо ви хочете в найкоротші терміни зайняти своє місце в обраній вами ніші та хочете якомога швидше почати залучати клієнтів до свого товару – зверніться до нас. Фахівці студії створення сайтів Глянець розроблять для вас онлайн магазин, який буде відповідати всім сучасним вимогам і, крім того, буде зручним, і корисним для ваших клієнтів. Зробіть ставку на опт і сотні готових кейсів, зверніться за створенням інтернет-магазину під ключ до нас!
Оптимізація контенту і його відповідність E.A.T
E.A.T – це один з параметрів, яким тепер повинен радити весь контент на вашому сайті. Ні для кого не секрет, що у 2021 році компанія Google вирішила остаточно зробити ставку на комфорт для користувачів, а тому дещо змінила роутмап на прийдешні роки. Якщо раніше вклавши гроші в РРС ви могли швидко і просто отримати відвідування, і потенційних клієнтів – то зараз на арену знову виходить контент, і його якість стосовно запитів користувачів.
Орієнтуючись на те, що говорять представники Google – компанія вирішила зробити ставку на експертність і корисність контенту, тим самим зробивши контент як такий – найефективнішим методом просування на 2022 рік. Створюючи якісний контент для свого інтернет-магазину і пропонуючи цікаву і корисну інформацію для своїх клієнтів у своєму блоці, ви тим самим можете помітно збільшити ефективність просування свого сайту не вкладаючи при цьому в нього багато коштів. Крім того, ніхто не говорить, що РРС реклама стала неефективною, так що поєднавши якісний оптимізований контент з РРС у вас є шанси збільшити ефективність просування інтернет-магазину.
Наповнюючи інтернет-магазин також не слід забувати про стандартні вимоги до нього. Чим більше у вашому контенті буде ключових слів і чим релевантніше сам контент буде стосовно пошукового запиту користувача – тим вище буде його ефективність, і тим помітніше буде результат. Так що якщо ви плануєте досягти успіху і стати лідером своєї ніші у 2022 році, вам безумовно слід задуматися над якісним наповненням сайту, оптимізацією всього контенту і перевіркою індексації оптимізованих сторінок.
Навігація і структура сайту
Не зважаючи на те, що цей пункт йде третім в нашому списку – він далеко не останній за важливістю. Правильніше буде сказати, що він перший за важливістю, але зважаючи на складність в реалізації ми вирішили розмістити його на третьому місці.
Структура інтернет-магазину це його скелет, завдяки якому не тільки ваші клієнти можуть знайти необхідні їм сторінки, але і пошукові роботи куди швидше індексують оптимізовані вами сторінки та контент. Для того, щоб ваша структура відповідала нинішнім вимогам, важливо щоб при її створенні не було допущено ніяких помилок. Замовляючи створення інтернет-магазину у фахівців, детально ознайомтеся із запропонованою структурою сайту або запропонуйте власну структуру, попередньо протестувавши її на своїх співробітниках або знайомих. Важливо щоб будь-яка людина бачачи ту чи іншу кнопку, або вкладку розуміла, на яку сторінку вона потрапить, якщо клікне на неї і якого результату вона хоче домогтися вибираючи дану вкладку.
Також популярним серед оптимізаторів, є правило чотирьох кліків. Його сенс полягає в тому, що у клієнта завжди повинна бути можливість дістатися до інформації яка його цікавить за допомогою 4 кліків з будь-якої сторінки вашого інтернет-ресурсу. Обмеживши кількість сторінок і постаравшись створити максимально інтуїтивну структуру, ви можете не тільки збільшити якість досвіду користувача, але і допомогти пошуковим роботам швидше розібратися яку інформацію їм необхідно сканувати в першу чергу. Також якісна навігація може допомогти вашим клієнтам ознайомитися з вашим оптимізованим контентом, що також може відбитися на показниках вашого інтернет-магазину.
Якщо ви плануєте замовити створення інтернет-магазину під ключ, але при цьому поняття не маєте як створити зручну і логічну структуру для свого інтернет-магазину – зверніться до фахівців веб студії Глянець. Студія створення сайтів Глянець – лідер даної ніші в Україні, за спиною якої 13 років наполегливої роботи. Наша команда – кращі фахівці України з багаторічним досвідом, здатні втілити будь-яку ідею в життя. Якщо ви хочете замовити створення унікального ресурсу та у вас вже є ідеї щодо структури, і оформлення – ви також можете звернутися до нас. Наші фахівці прислухаються до вашої думки та ваших ідей, а також поєднають їх з поточними трендами у світі веб дизайну, і просування. Таким чином результатом співпраці з Глянець для вас стане чудовий за якістю сайт, який не тільки буде відповідати всім вашим вимогам, але також буде відповідати нинішнім трендам у світі веб дизайну, розробки та просування.
Дізнатися більше про послуги веб студії Глянець і замовити створення інтернет-магазину під ключ, ви можете скориставшись відповідними кнопками на сайті Глянець. Дізнатися відповіді на всі ваші запитання, ви можете звернувшись до нашого представника за допомогою онлайн чату, розміщеного на всіх сторінках сайту Глянець.
Зображення та оформлення сайту
Наступний на черзі за важливістю пункт для оптимізації у 2022 році – це оформлення ваших товарів і оптимізація зображень. Судження про те, що клієнт в першу чергу купує очима, нітрохи не перебільшено і також правдиво у випадку з інтернет торгівлею. Продаючи свої товари в інтернет-магазині, ви лише підносите користувача до віртуальної вітрини, товар якої повинен виразно подобатися йому зовні для того, щоб він клікнув по ньому. Щоб досягти такого результату, багато інтернет-магазинів використовують зображення у високій якості, але зустрічаються і такі хто зовсім, завантажує картки товару без фотографій товарів.
Слід пам'ятати що крім своїх алгоритмів Google також орієнтується на реакцію користувачів на ваші товари та сторінки в цілому. Пошукова система збирає дані про те скільки часу користувачі проводять на сторінках вашого магазину і який відсоток відмов ви отримуєте стосовно загальної відвідуваності сайту. Не зважаючи на те, що за словами представників Google показник відмов з боку клієнтів ніяк не відбивається на ранжуванні – даний показник цілком може відбитися на оцінці вашого сайту з точки зору пошукової системи.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації та зацікавити своїх клієнтів, вам слід використовувати якісні зображення своїх товарів. Якщо ваші товари є продукцією власного виробництва, то найкращим рішенням буде звернутися до професійного фотографа, який допоможе вам зробити відмінні кадри для каталогу товарів.
Отримавши якісні знімки ви зможете завантажити їх на сайт, але і тут не обійшлося без хитрощів. Вся річ у тому, що стандартні формати зображень вкрай згубно впливають на швидкість завантаження сторінок сайту, а тому вам буде потрібен спеціальний дозвіл і стислі зображення. Якщо ви не знайомі з форматуванням і не хочете зайвий раз ризикувати – то кращим рішенням буде заздалегідь звернутися до фахівців здатним вам допомогти. Звернувшись до фахівців веб студії Глянець, ви можете бути впевнені в якості оптимізації та її вплив на ефективність просування вашого сайту. Щоб дізнатися більше про послуги веб студії Глянець, ви можете скористатися відповідними вкладками в меню сайту Глянець.
Кожен з перерахованих нами пунктів має фундаментальне значення для успішного просування у 2022 році. Якщо ви плануєте замовити створення сайту або вже володієте інтернет-магазином і лише плануєте почати його оптимізацію, то краще зверніть увагу саме на ці моменти.
Плануючи створення інтернет-магазину, вам слід пам'ятати про те, що фундаментальним елементом успішного сайту, є його структура та оформлення. Якість сайту відіграє дуже важливу роль і прямо відбивається на ефективності його просування, а тому плануючи створення інтернет-магазину під ключ – приділіть достатню кількість часу на пошуки хороших фахівців.
Якщо ж ви не готові втрачати свій час даремно і хочете працювати з кращими на ринку – зверніться до команди Глянець. Веб студія Глянець вже 13 років займається створенням інтернет-магазинів під ключ і розробкою корпоративних сайтів для провідних компаній, і виробників в Україні. У нашому портфоліо вас зустрінуть більше тисячі сайтів, які розроблялися нашою командою для сучасних лідерів ринку в самих різних нішах. Якщо ви, як і вони хочете стати лідерами своєї власної ніші – вибирайте Глянець.
Замовити створення інтернет-магазину під ключ і дізнатися більше про наші послуги, ви можете скориставшись номером телефону, опублікованим на головній сторінці сайту. Ви також можете дізнатися більше про наші послуги за допомогою онлайн чату, розміщеного на всіх сторінках сайту веб студії Глянець.
Почніть свій успішний бізнес з якісного сайту, замовивши створення інтернет-магазину у лідера даної ніші – веб студії Глянець.
Купимо вашу маркетингову агенцію, SMM або вебстудію — вигідно та без складнощів

Ринок digital-послуг росте, але не завжди приносить очікуваний прибуток чи стабільність. Якщо ви — власник SMM-агенції, вебстудії або маркетингової агенції, і розглядаєте варіант виходу з бізнесу — ми тут, щоб купити його чесно, швидко та без посередників.
Чому ми викуповуємо digital-бізнеси
Наша команда розвиває власну digital-екосистему, тому зацікавлена у викупі готових рішень, команд і клієнтських баз. Купівля працюючих компаній дозволяє масштабуватись, не витрачаючи роки на створення з нуля.
Купимо ваш бізнес напряму. Без оголошень, без аукціонів, без ризику.
Які компанії нас цікавлять
Ми розглядаємо:
- SMM-агенції, що працюють із контентом, таргетингом, веденням соцмереж;
- Вебстудії, які розробляють сайти, лендінги, інтернет-магазини;
- Маркетингові агенції повного циклу (performance, контент, SEO, PPC, брендинг тощо).
Нас не лякає:
- якщо бізнес має борги;
- якщо компанія тимчасово "спить";
- якщо частина команди вже пішла.
Ми гнучко підходимо до кожного випадку.
Як проходить процес
- Ви заповнюєте коротку форму з основними даними про компанію.
👉 Перейти до форми - Ми вивчаємо інформацію про ваш бізнес
Чим більше даних надаєте — тим точніше можемо оцінити потенціал. - Обговорюємо умови: формат, вартість, перехід клієнтів, участь вашої команди після продажу.
- Оформлюємо угоду юридично — офіційно, швидко і без бюрократії.
Що ви отримаєте
- Прозору ринкову оцінку вашого бізнесу
- Офіційний викуп бізнесу — з юридичним оформленням
- Можливість залишити команду або частину клієнтів у бізнесі
- Прозорі умови — без прихованих вимог і комісій
- Наша мета — вигідна угода для обох сторін.
Часті запитання
Чи купуєте компанії з боргами?
Так, але кожен випадок розглядається індивідуально.
Що буде з моїми клієнтами?
Ми готові інтегрувати їх у нашу систему та продовжити обслуговування на високому рівні.
Чи залишиться моя команда?
Ми цінуємо людей і проєкти, які вони створили. Якщо команда є і готова працювати далі — ми це враховуємо.
Чи можу залишити частку або брати участь після продажу?
Так, можливі моделі часткового викупу або партнерства.
Готові продовжити?
Якщо ви замислюєтесь над тим, щоб продати свою smm-агенцію, вебстудію або маркетингову агенцію, ми відкриті до діалогу:
📩 Заповнити форму на оцінку компанії →
⏰ Форма — без жодних зобов’язань. Усі дані конфіденційні.
Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку? Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.

Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку?
Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.
Початкова привабливість відкриття онлайн-магазину на платформах соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і Telegram, є безперечною: низький поріг входу, прямий зв'язок з потенційними клієнтами та використання існуючої бази користувачів.
Проте, у міру зростання бізнесу та зміни очікувань клієнтів, покладання виключно на ці прямі канали може стати суттєвою перешкодою для прибутковості та довгострокової стійкості. Ця стаття досліджує, чому цей, здавалося б, зручний підхід часто призводить до втрати доходу і чому наявність спеціалізованого вебсайту електронної комерції є вирішальним кроком для масштабування та максимізації прибутків на онлайн-ринку.
Ручна обробка замовлень: Шлях до втрачених прибутків
Реальність управління замовленнями через прямі повідомлення полягає у постійному моніторингу численних вхідних скриньок, ручному запису деталей замовлень та високому ризику пропустити або втратити запити.
Такий ручний підхід нагадує застарілі методи продажів і погано пристосований до вимог сучасної електронної комерції. Йому не вистачає структури та автоматизації, необхідних для ефективного управління замовленнями. У міру збільшення кількості замовлень ручні зусилля зростають у геометричній прогресії, що ускладнює обробку пікових сезонів або швидке зростання бізнесу.
Затримки у відповіді на запити, наданні інформації про товари або підтвердженні замовлень можуть призвести до розчарування клієнтів і, зрештою, до втрати продажів.
Статистика втрат через повільну комунікацію
Сучасні онлайн-покупці мають дуже високі очікування щодо часу відповіді. Дослідження показують:
90% клієнтів вважають "негайну" відповідь важливою;
60% очікують її протягом 10 хвилин;
72% — протягом 30 хвилин;
31,2% — не більше 15 хвилин для електронної пошти.
Ручна обробка в соціальних мережах часто не відповідає цим очікуванням, що веде до втрат лояльності та продажів. 40–60% покупців не чекають відповіді довше ніж 15 хвилин — і просто йдуть.
Автоматизація vs. Ручне управління: Порівняння на користь прибутку
Кожне замовлення при ручному управлінні потребує комунікації, введення даних, перевірки, що займає час і створює ризики помилок. Автоматизовані системи (CRM, онлайн-кошик, ERP) забезпечують:
Миттєве розміщення замовлення клієнтом;
Автоматичний запис і обробку;
Мінімізацію людських помилок;
Можливість обробки великої кількості замовлень;
Централізацію даних про клієнтів і запаси;
Масштабування бізнесу без росту навантаження.
Автоматизація дає можливість працювати швидше, точніше і ефективніше, що напряму впливає на прибутковість.
Що дає сайт із CRM, інтеграцією, фільтрами, аналітикою
Підтвердження замовлень на пошту — клієнт спокійний.
Інтерфейс сайту дозволяє обирати розміри, кольори тощо без зайвих запитів.
Централізоване збереження замовлень — легше обробляти, аналізувати, масштабувати.
Інтеграція з платіжками та доставкою — менше помилок, швидше виконання.
CRM — краще знання клієнта, персоналізація, підвищення лояльності.
Аналітика — бачити, що працює, і масштабувати.
Це — сучасний стандарт електронної комерції, якого не досягти через соцмережі та Direct.
Як компанія Глянець допомагає вирішити ці проблеми
Компанія Глянець спеціалізується на створенні вебсайтів електронної комерції з урахуванням потреб українського бізнесу. Ми:
Розробляємо сайти з зручною навігацією та простим оформленням замовлень;
Впроваджуємо автоматичні підтвердження, інтеграцію з оплатою та доставкою;
Підключаємо CRM та інші бізнес-інструменти;
Забезпечуємо техпідтримку та оновлення;
Допомагаємо перейти з Direct у прибуткову eCommerce-модель.
Це дає змогу підприємцям вирішити проблеми з ручною обробкою, затримками та втратами прибутку — і будувати надійну систему продажів.
Сайт vs соцмережі: де насправді живе продаж у 2025 році

САЙТ VS СОЦМЕРЕЖІ: ДЕ НАСПРАВДІ ЖИВЕ ПРОДАЖ У 2025 РОЦІ
У світі цифрової комерції, що постійно розвивається, соціальні мережі, такі як Instagram та TikTok, набули значної популярності як платформи для ведення бізнесу. Легкість створення профілю та миттєвий доступ до мільйонів користувачів зробили їх привабливим варіантом для багатьох підприємців. Однак, попри їхню видиму ефективність, існує фундаментальна різниця між платформою для комунікації та повноцінним інструментом для продажів. Більшість бізнесів, особливо малих та середніх, часто недооцінюють цю різницю, помилково вважаючи соціальні мережі основною рушійною силою своїх онлайн-продажів.
ЧОМУ СОЦМЕРЕЖІ НЕ ЗАМІНЯТЬ ВЕБСАЙТ
Незважаючи на поширену думку про високу ефективність соціальних мереж для продажів, реальність часто виявляється значно складнішою. Багато підприємців, які покладаються виключно на Instagram, Facebook або TikTok для свого онлайн-бізнесу, стикаються з низкою серйозних проблем. Однією з ключових проблем є втрачені замовлення, ручна обробка та відсутність контролю над процесом продажів.
НЕСТАЧА СТРУКТУРИ І СИСТЕМНОСТІ
Ще однією суттєвою слабкістю продажів через соціальні мережі є відсутність чіткої структури та актуальної інформації про наявність товарів. На відміну від повноцінного інтернет-магазину з каталогом товарів та автоматизованим обліком залишків, соціальні мережі часто не надають ефективних інструментів для управління запасами.
РИЗИКИ АЛГОРИТМІВ І БЛОКУВАННЯ
Крім того, бізнеси, які повністю залежать від соціальних мереж, наражаються на значні ризики, пов’язані з залежністю від алгоритмів та можливістю блокування акаунтів. Алгоритми ранжування контенту постійно змінюються, що може призвести до раптового зниження органічного охоплення.
ОБМЕЖЕННЯ АНАЛІТИКИ ТА ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Соціальні мережі мають суттєві обмеження у сфері повноцінної аналітики. На відміну від вебсайтів, де можна використовувати Google Analytics та Hotjar, соцмережі надають лише базову статистику.
СТАТИСТИКА, ЯКА ГОВОРИТЬ САМА ЗА СЕБЕ
Згідно з дослідженнями Statista за 2023 рік, 58% споживачів не довіряють покупкам через соціальні мережі, якщо у компанії немає вебсайту. Meta for Business показує, що бізнес втрачає до 35% лідів через ручну обробку замовлень в Instagram. А за даними BigCommerce, середня конверсія з Instagram — лише 0,6%, тоді як з вебсайту — 2–3%.
ПЕРЕВАГИ ВЛАСНОГО E-COMMERCE САЙТУ
Переваги власного сайту — очевидні: повний контроль над платформою, незалежність від алгоритмів, свобода у виборі дизайну та функціоналу.
SEO-ПРОСУВАННЯ І НОВИЙ ТРАФІК
Сайт дозволяє налаштувати SEO-просування, що забезпечує стабільний приплив зацікавлених користувачів з пошуку Google.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ І CRM-ІНТЕГРАЦІЯ
Інтернет-магазин автоматизує обробку замовлень, оплати, підключення CRM, що зменшує помилки й вивільняє ресурси.
АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
Сайт відкриває повний доступ до даних — від ефективності каналів до ретаргетингу. Це допомагає приймати точні бізнес-рішення.
МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ
Власний сайт дозволяє під’єднувати нові платформи, продавати мультиканально та централізувати керування.
ПОВТОРНІ ПРОДАЖІ І ЛОЯЛЬНІСТЬ
Shopify у 2024 році повідомляє, що власники сайтів мають на 47% більше повторних продажів, ніж ті, хто працює лише через соцмережі.
РІШЕННЯ ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець пропонує розробку e-commerce сайтів з фокусом на UX/UI, SEO, адаптивність під мобільні пристрої, підтримку запуску та зростання.
ВИСНОВОК: СОЦМЕРЕЖІ — ЦЕ ВІТРИНА, А НЕ МАГАЗИН
У 2025 році власний сайт — це фундамент бізнесу. Соцмережі — це канал залучення. Вебсайт — це конверсія, автоматизація, аналітика і стабільність.
Повернення товарів через поганий UX: як невдалий дизайн сайту зменшує прибуток інтернет-магазину

НЕВИДИМИЙ ПРОДАВЕЦЬ ТА ЦІНА ПОГАНОГО ДОСВІДУ
У сучасному світі онлайн-торгівлі проблема повернення товарів набуває все більшої актуальності. Власники інтернет-магазинів часто стикаються з ситуацією, коли значна частина покупок повертається, і причини цього не завжди криються у якості самого продукту. Як показують дослідження, нерідко вирішальним фактором стає те, наскільки зручно та зрозуміло клієнт зміг обрати цей товар на сайті. Статистика свідчить про те, що понад 20–30% онлайн-замовлень повертаються , що є значним показником, який безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу.
КОРИСТУВАЦЬКИЙ ДОСВІД ЯК КЛЮЧ ДО УСПІХУ
Експерти в галузі електронної комерції все частіше наголошують на тому, що користувацький досвід (UX) відіграє ключову роль в успіху онлайн-продажів. UX можна порівняти з "невидимим продавцем", який або сприяє здійсненню покупки, або відштовхує потенційних клієнтів. Якщо цей "продавець" працює неефективно, якщо інтерфейс сайту є незручним та заплутаним, це неодмінно призводить до зниження продажів та зростання кількості повернень. Саме тому аналіз та оптимізація UX є критично важливими для будь-якого інтернет-магазину, який прагне до стабільного зростання та високих прибутків.
ЯК ПОГАНИЙ UX ПРОВОКУЄ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Низькоякісний користувацький досвід може проявлятися у багатьох аспектах дизайну веб-сайту, кожен з яких здатен спровокувати повернення товарів.
ФОТОГРАФІЇ НИЗЬКОЇ ЯКОСТІ
Однією з найпоширеніших проблем є неякісні фотографії товарів. Якщо на сайті представлено лише одне фото без можливості збільшення або розглядання товару з різних ракурсів, клієнт не може повноцінно оцінити його деталі. Якісні фотографії, згідно зі статистикою, підвищують коефіцієнт конверсії на 94% порівняно з фото низької якості. Близько 26% споживачів відмовляються від кошика, якщо на сайті відсутні або є неточними фотографії товарів. Крім того, низька якість зображень може підірвати довіру до бренду в цілому , адже 90% онлайн-покупців вважають якість фотографій найважливішим фактором при здійсненні покупки.
НЕПОВНІ ТА НЕЗРОЗУМІЛІ ОПИСИ
Ще однією значною проблемою є неповні або незрозумілі описи продуктів. Якщо в описі бракує важливої інформації про розміри, матеріали, характеристики або особливості використання товару, це неминуче призводить до помилкових покупок. Статистика показує, що 64% покупців повертали онлайн-покупки саме через неточні описи товарів , а 31% усіх повернень пов'язані з тим, що товар не відповідав своєму опису. В результаті, клієнти повертають товари, оскільки їхні очікування щодо продукту не справджуються. Важливо зазначити, що 87% онлайн-покупців вважають описи товарів вирішальними при прийнятті рішення про покупку.
ЗАПЛУТАНА НАВІГАЦІЯ
Неінтуїтивна навігація по сайту також є серйозною перешкодою для користувачів. Якщо структура сайту заплутана, а переміщення між сторінками є нелогічним, користувачі витрачають багато часу та зусиль на пошук потрібних товарів. Близько 40% онлайн-покупців покидають веб-сайти саме через заплутану навігацію. Така навігація викликає роздратування та часто призводить до відмови від покупки. Клієнти просто не готові витрачати свій час на безрезультатні пошуки та покидають сайт, якщо не можуть швидко знайти потрібну інформацію. В результаті, погана навігація безпосередньо впливає на зниження коефіцієнта конверсії. Дослідження показують, що більше половини споживачів, які вже готові до покупки, не можуть її завершити саме через проблеми з навігацією , а 25% покупців відмовляються від кошика через складність навігації.
СКЛАДНІ ОПЦІЇ ВИБОРУ
Проблеми з заплутаними опціями вибору товару (розмір, колір, кількість) також є значною причиною повернень. Якщо процес вибору опцій є складним, неочевидним або використовує незручні елементи керування (наприклад, неінтуїтивні випадаючі списки), це часто призводить до помилок при замовленні. Особливо часто це стосується вибору розміру, адже неправильно обраний розмір є однією з найпоширеніших причин повернень, особливо для одягу та взуття.
НЕПРАЦЮЮЧІ ФІЛЬТРИ
Відсутність або некоректна робота фільтрів також негативно впливає на користувацький досвід. Фільтри є важливим інструментом, який допомагає користувачам швидко знаходити потрібні товари серед великого асортименту. Якщо на сайті відсутні фільтри або вони працюють неправильно, це значно ускладнює процес пошуку. Без ефективних фільтрів користувачі можуть просто пропустити товари, які могли б їх зацікавити.
СКЛАДНИЙ ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ
Нарешті, складний процес повернення товарів також може стати причиною негативного досвіду та, як наслідок, відмови від повторних покупок. Якщо політика повернення є непрозорою або процес повернення є заплутаним та вимагає значних зусиль з боку клієнта (наприклад, відсутність очевидної кнопки "повернути" або незрозуміла інструкція), це викликає негативні емоції. Статистика показує, що 80% онлайн-покупців у США кажуть, що поганий досвід повернення знижує ймовірність їхніх майбутніх покупок у цього продавця. Непрозора політика повернення просто відлякує потенційних покупців , а ускладнений процес повернення призводить до втрати лояльності клієнтів. Сучасні клієнти очікують простого та зрозумілого процесу повернення , адже 92% споживачів вважають легкість повернення важливим фактором при виборі інтернет-магазину.
РІШЕННЯ ВІД ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець є вашим надійним партнером у сфері UX/UI-дизайну сайту та розробки інтернет-магазинів. Маючи за плечима 16-річну історію успішної роботи на ринку веброзробка , ми пропонуємо комплексні рішення, які допоможуть вам уникнути проблем, пов'язаних з поганим UX, та значно зменшити кількість повернень товарів.
Наша команда експертів розробляє UX/UI-дизайн сайту з особливим фокусом на потреби вашого покупця. Ми створюємо зручні та адаптивні інтерфейси, де кожен елемент продуманий до дрібниць. Особливу увагу ми приділяємо структурі картки товару , забезпечуючи наявність якісних фотографій (галерея, відео, зум), детальних та вичерпних описів, а також інтуїтивно зрозумілих опцій вибору.
Ми також пропонуємо послугу аудиту юзабіліті ваших існуючих сайтів. Наші фахівці проведуть глибокий аналіз UX, виявлять проблемні зони та нададуть чіткі рекомендації щодо покращення інтерфейсу сайту. Одним із важливих аспектів є оптимізація навігації, включаючи впровадження зручних та релевантних фільтрів з можливістю множинного вибору. Якісні фільтри є ключем до зручного пошуку товарів.
Для тих, хто планує запуск нового онлайн-магазину або хоче кардинально оновити існуючий, ми пропонуємо послуги з розробки інтернет-магазинів. Ми проводимо глибокий аналіз UX, переробляємо структуру та створюємо вебсайт, який працює на результат.
Тренди веб-дизайну 2025: мікроанімації, 3D-елементи та UI/UX інновації

Веб-дизайн 2025: тренди, які формують результат, а не просто вигляд
Цифровий простір змінюється з неймовірною швидкістю. Користувачі стали вимогливішими, інтерфейси — складнішими, а конкуренція в інтернеті — майже миттєвою. Сайт більше не є просто діджитал-вітриною. У 2025 році він має бути інтуїтивним, динамічним, персоналізованим і здатним миттєво реагувати на потреби відвідувачів. Тому тренди веб-дизайну вже не про естетику. Вони — про ефективність, проаналізовану поведінку користувачів і реальну конверсію.
Сьогодні недостатньо просто «гарного» макету. Підприємства, які працюють на випередження, інвестують у глибоку інтеграцію дизайну з бізнес-логікою. Структура сторінок, мікроанімації, 3D-візуалізація, інтерфейсні патерни — усе це має не тільки виглядати сучасно, а й працювати на користувача, тримати увагу, допомагати приймати рішення і спонукати до дії. Усе, що ще кілька років тому вважалося модою або експериментом, сьогодні — новий стандарт UX.
Мікроанімації — нова мова взаємодії
Одним із ключових трендів залишаються мікроанімації. Це не просто «рухомі елементи» — це нова форма комунікації між сайтом і користувачем. Анімації дозволяють підсвідомо пояснювати, що сталося: клік, перехід, зміна статусу чи завантаження. Вони замінюють інструкції, знижують когнітивне навантаження й роблять сайт інтуїтивно зрозумілим.
Користувач, який бачить, як елемент змінює форму чи положення, відчуває логічний зв’язок. Це не просто красиво — це дає відчуття «живого» інтерфейсу, який реагує на кожну дію. Відомо, що такі візуальні підказки підвищують конверсію та скорочують час на ухвалення рішень.
3D-елементи — ефект занурення і новий рівень презентації
Інтерактивна 3D-графіка — більше не розкіш для tech-компаній. У 2025 році це — реальний інструмент підвищення залученості. Користувачам подобається досліджувати. І якщо сайт дозволяє обертати товар, заглядати всередину продукту або вивчати його властивості у просторі — це збільшує час перебування на сторінці, а отже — підвищує ймовірність покупки.
Особливо ефективним 3D стає в e-commerce, де зображення вже не достатньо. Покупець хоче побачити матеріал, структуру, варіанти кольору, масштаб. Для портфоліо це — спосіб представити себе нестандартно. Для складних технічних продуктів — спосіб «пояснити без слів».
Мінімалізм 2.0 — коли простота керує увагою
На зміну традиційному flat-дизайну прийшов функціональний мінімалізм. Його мета — не просто прибрати зайве, а залишити тільки те, що направляє користувача. Чистий простір, сильна типографіка, контрастні акценти, відсутність зайвих тіней — усе це допомагає сфокусуватися. Такий підхід добре працює в інтерфейсах, де важлива швидкість ухвалення рішення: SaaS-сервіси, маркетплейси, лендінги з конверсією.
Персоналізація в режимі реального часу
У 2025 році інтерфейси дедалі частіше адаптуються до користувача в реальному часі. Сайт змінює тему, контент, блоки в залежності від поведінки, часу доби, історії переглядів. Нічна тема автоматично вмикається ввечері. Рекомендовані продукти оновлюються з урахуванням останніх кліків. Це вже не опція — це нова норма, очікувана користувачем.
Дизайн, згенерований штучним інтелектом
AI проникає у вебдизайн дедалі глибше. Генерація макетів на основі брифу, адаптивні блоки, що підлаштовуються під тип контенту, динамічна зміна структури сторінки під поведінку користувача — все це вже впроваджується в реальних проєктах. Алгоритми аналізують, де користувач затримується, які кнопки ігнорує, які кольори викликають емоцію — і відповідно до цього оновлюють дизайн.
Mobile-first — уже не стратегія, а база
У 2025 році мобільна адаптація — це не просто обов’язкова умова. Це вихідна точка, з якої починається розробка. Сайти будуються з урахуванням PWA (прогресивних веб-додатків), gesture-навігації, вертикальної структури. Тестування на смартфонах стає важливішим, ніж на десктопах.
Темна тема: зручність, а не стиль
Темний інтерфейс уже став нормою. Його використовують понад 60% користувачів, і компанії, що не дають такої можливості, ризикують втратити лояльність. Усі сучасні сайти повинні мати два повноцінні варіанти тем — світлий і темний — з адаптивним перемиканням.
Як бізнесу впроваджувати тренди правильно
Перш ніж щось змінювати — варто вивчити свою аудиторію. Що для неї важливо? Які візуальні патерни вона вже сприймає як звичні? Які «покращення» можуть, навпаки, викликати плутанину? Важливо також пам’ятати: не всі тренди — для всіх. Якщо ваша цільова аудиторія цінує стабільність і простоту — складні 3D можуть лише заважати. Якщо ж ваш бренд прагне бути авангардним — навпаки, інноваційність стане перевагою.
Ключ до успіху — тестування. Прототипи, A/B-експерименти, UX-інтерв’ю, аналітика кліків і теплові карти — усе це дає розуміння, що працює, а що — ні. А ще — досвідчена команда дизайнерів, яка вміє не просто малювати гарно, а перетворювати інтерфейс на інструмент бізнесу.
Підсумок
Веб-дизайн 2025 — це вже не про «красиво», а про ефективно, швидко, гнучко і персонально. Це про живий інтерфейс, що реагує, навчається й адаптується. Про досвід, що не викликає питань, а навпаки — веде користувача до дії. І саме це відрізняє сайти, які приносять результат, від тих, що просто є в мережі.
Компанії, які вже сьогодні впроваджують сучасні підходи до дизайну, отримують не тільки конверсію, а й довіру, впізнаваність, конкурентну перевагу. А значить — діють стратегічно.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту