Юзабіліті інтернет-магазину: як домогтися бажаних показників

Розробка онлайн магазину це ідея, яка все частіше приходить в голови початківців і досвідчених підприємців. Також інтернет-магазин є досить автономним, адже ви абсолютно не прив'язані до конкретного місця. Ви без проблем можете продавати свої товари по всій країні, при цьому володіючи лише не великим складським приміщенням.
Вигідність інтернет-магазину складно оцінити. Запускаючи розробку онлайн магазину ви починаєте розуміти, що вам більше не знадобляться консультанти, прибиральники, ви не обтяжені орендною платою за приміщення і його утримання. Тепер все що вам потрібно це кілька менеджерів і складське приміщення, в якому і будуть зберігатися товари. Така економія насправді частково є оманливою, адже для того, щоб досягти успіху в розробці популярного інтернет-магазину, вам буде потрібно витратити чимало коштів і часу.
Одним з найважливіших факторів успіху для інтернет-магазину у 2021 році є юзабіліті. Юзабіліті – за своєю суттю це зручність користувача і його відчуття при використанні вашого сайту. На юзабіліті сайту впливає безліч параметрів, а оцінити його можна лише комплексно. Не варто забувати й про те, що саме юзабіліті є головною метою пошукових алгоритмів. Відстежуючи логіку структури сторінок вашого інтернет-магазину, розміщення кнопок і вкладок, пошукові роботи ставлять вашому сайту "оцінку", орієнтуючись на яку надалі пошукова система показує ваш сайт користувачам частіше, або рідше. На частоту показів також впливає релевантність сторінок і якість розробленого інтернет-магазину, але саме на юзабіліті ми сконцентруємося в цей раз.
Юзабіліті один з найважливіших параметрів онлайн магазину. Багато в чому саме від юзабіліті сайту залежить як кількість покупок, так і показник трафіку. Якщо ви прагнете до того, щоб створити успішний інтернет-магазин, і хочете домогтися гарного прибутку – ця стаття буде для вас особливо корисною. У цій статті ми розповімо про найчастіші помилки з юзабіліті, а також про те, як їх виправити. В кінці статті ми підіб'ємо підсумки нашого чек листа і поділимося секретами налаштування юзабіліті, почнемо!
Створення успішного інтернет-магазину
Юзабіліті це один з найважливіших аспектів вашого інтернет-магазину, але саме по собі воно не принесе вам успіху. Для того, щоб юзабіліті стало частиною вашого успіху, перш за все вам необхідно створити інтернет-магазин. Розробка онлайн магазину, як і корпоративного сайту це тривалий сегментований процес, кожен етап якого матиме свій вплив на подальший успіх. Для того, щоб створити якісний інтернет-магазин, вам знадобиться звернути увагу на кілька моментів, а саме:
1. Інтуїтивність структури
Структура інтернет-магазину багато в чому схожа на скелет людини. Не зважаючи на всі м'язи та сухожилля саме скелет є нашою опорою і підтримкою. У випадку з інтернет-магазином його структура представляє карту, по якій рухаються ваші клієнти з метою придбати товар. Створюючи надто складну "карту" ви ризикуєте заплутати користувачів, через що ймовірність придбання знижується. Водночас розмістивши сторінки між собою в неправильному порядку, ви абсолютно точно ускладните процес придбання для клієнтів, що також буде мати свої наслідки.
Чим простіше буде структура вашого інтернет-магазину – тим краще. Фахівці говорять про те, що до результату якого слід прагнути, є перехід від головної до будь-якої сторінці вашого інтернет-магазину максимум в 4 кліка. Згідно з дослідженнями саме 4 кліка це той поріг, до якого користувачі готові дійти в пошуках необхідного їм товару, а тому краще дотримуватися цього ліміту. Таким чином ви не тільки зможете спростити завдання користувачеві, але і звузити кількість сторінок які вимагають оптимізації, що помітно скоротить витрати вашої компанії.
2. Дизайн сайту
Створюючи корпоративний сайт або розробляючи онлайн магазин, не варто забувати про те, що люди часто судять про речі по зовнішності. Для того, щоб залучити свого клієнта і переконати його зробити покупку, вам необхідно спочатку сподобатися йому. Для цього ви можете використовувати нинішні тренди веб дизайну.
Створюючи оформлення інтернет-магазину та орієнтуючись на своїх конкурентів, ви швидше за все зможете створити дизайн, що відповідає очікуванням клієнта, але при цьому важливо пам'ятати що ваш дизайн повинен бути унікальним. Якщо ви просто скопіюєте оформлення у своїх конкурентів, великий ризик, що на їх тлі ви перестанете бути помітними. Це означає що всі ваші зусилля в області маркетингу і репутації сміливо можна буде приписати і їм, принаймні з точки зору клієнта.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам слід звернутися до фахівця в області веб дизайну, який не тільки зможе створити дизайн орієнтуючись на нинішні тренди у світі інтернет торгівлі, але і зможе додати крупицю ваших авторських ідей в готове оформлення. Так ваш сайт не тільки буде відповідати поточним трендам і очікуванням клієнта, але і буде виділятися на тлі конкурентів, що вкрай важливо, враховуючи конкуренцію в даній сфері.
3. Наповнення та матеріали на сайті
Далеко не кожен клієнт відвідує ваш сайт, для того, щоб купити товар. Деякі лише шукають можливість придбати товар максимально вигідно, а тому перевіряють всі магазини в топі пошукової видачі. Ваше завдання показати своєму клієнту, що саме ваш інтернет-магазин пропонує найбільш вигідну пропозицію.
Для того, щоб клієнтів готових до покупки ставало на вашому сайті більше, необхідно щоб його сторінки були релевантні щодо пошукового запиту користувачів. Зробити це можна за допомогою якісного контенту, щедро насиченого пошуковими запитами з семантичного ядра сайту. Якщо ви не знайомі з тим як створювати семантичне ядро або використовувати його елементи в контенті – кращим рішенням для вас буде звернутися до фахівців в даній сфері.
У сучасній пошуковій видачі контент стає все більш важливим. Плануючи замовити інтернет-магазин, важливо щоб ви враховували даний момент і пам'ятали про те, що від контенту також залежить показник трафіку і як наслідок – показник конверсії. Для того, щоб утримати ці показники в стабільності, важливо щоб ви постійно пропонували своїм клієнтам нову корисну інформацію, і при цьому були цікаві їм з точки зору придбання у вас товарів. Зробити це можна за допомогою всіляких акцій і знижкових пропозицій, а також за допомогою онлайн розсилки та інших інструментів маркетингу.
Підбиваючи підсумки фундаменту вашого успіху варто відзначити, що впоратися з розробкою структури, оформленням і оптимізацією інтернет-магазину поодинці практично неможливо. Ці процеси вимагають величезної кількості часу, який нівелюється досвідом фахівця. Таким чином, якщо ви ніколи не займалися розробкою онлайн магазинів або не створювали корпоративні сайти – вам навряд чи вдасться створити професійний продукт поодинці.
Для того, щоб запустити якісний онлайн магазин, вам буде потрібна допомога фахівців і фахівці веб студії Глянець готові вам допомогти. Наша студія вже 13 років займається розробкою онлайн магазинів і створенням корпоративних сайтів для компаній по всій Україні. За цей час ми зуміли створити понад півтори тисячі сайтів і стати кращими у своїй справі на території всієї України.
Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у нас, ви гарантовано отримаєте якісний ресурс повністю готовий до оптимізації та просування. Крім розробки онлайн магазинів і створення корпоративних сайтів, веб студія Глянець також надає своїм клієнтам послуги з оптимізації та просування. Наші фахівці можуть запропонувати вам повну оптимізацію сайту з метою збільшення ефективності подальших маркетингових кампаній, а також створення самих маркетингових кампаній. Все що вам необхідно, для того, щоб отримати якісний інтернет-магазин під ключ – це звернутися до нас за номером телефону, вказаним на сайті та замовити створення інтернет-магазину під ключ разом з оптимізацією, і розробкою маркетингових кампаній. Таким чином, в найкоротші терміни у вас на руках буде не тільки повністю готовий для просування сайт, але і якісні маркетингові кампанії, які допоможуть вашому ресурсу швидше зібрати цільову аудиторію на вашому сайті.
Дізнатися докладніше про послуги студії створення сайтів Глянець, ви можете ознайомившись з матеріалами на нашому сайті. Якщо ж у вас виникли якісь проблеми – ви завжди можете звернутися до нашого фахівця за допомогою онлайн чату і він відповість на всі ваші запитання.
Ось ми й розібралися з фундаментом, тим, на чому надалі й буде будуватися юзабіліті вашого сайту. Юзабіліті сайту стає все більш важливим для пошукової видачі та ранжування в цілому, але що це таке? І як з цим працювати? Відповіді на ці та інші питання чекають вас в наступному блоці.
Юзабіліті інтернет-магазину: 5 кроків до успіху
Для того, щоб зрозуміти, що є помилками в юзабіліті на вашому сайті – необхідно спочатку зрозуміти, що таке юзабіліті в цілому.
Юзабіліті – це показник зручності використання вашого сайту, заснований на безлічі характеристик. Головним для юзабіліті є зручність користувача, але для оцінки сайту також використовується якість досвіду користувача та інтерфейсу сайту. Якщо узагальнити, то саме по собі юзабіліті побудовано на помилках сайту, які не були виправлені і які доставляють вашим клієнтам незручності. Виправивши помилки інтернет-магазину, ви тим самим можете поліпшити рівень юзабіліті, але як зрозуміти, де помилка?
Для того, щоб допомогти вам у ваших пошуках і розробці онлайн магазину, ми зібрали топ 5 найпопулярніших помилок юзабіліті, які часто мотивують клієнтів покинути сайт. Виправивши ці помилки, ви можете помітно вплинути на показники свого інтернет-магазину і зробити їх краще. Все що вам для цього знадобиться це звернути увагу на наступні помилки:
1. Відсутність пошуку
Перше на що варто звернути увагу, працюючи над юзабіліті інтернет-магазину – це зручність пошуку товарів та інформації. Відвідуючи інтернет-магазин, користувач може бути зацікавлений в тому, щоб якомога швидше знайти необхідну йому інформацію або товар, але на жаль більшість інтернет-магазинів не мають у своєму розпорядженні достатньої кількості зручних інструментів для такого пошуку.
Якщо ви володієте невеликим інтернет-магазином розробленим під ключ – знайти товари в його каталозі не складно. Але якщо каталог інтернет-магазину, який ви замовили складається з сотень товарів – в такому випадку кращим рішенням буде – використання швидкого пошуку по сайту. Швидкий пошук по сайту це рядок, який дозволяє швидко, а головне просто і зручно відшукати користувачеві всі товари які його цікавлять. Вводячи назву необхідного товару, ваш потенційний покупець може в рази скоротити кількість часу необхідного на пошуки товару, що помітно позначається на його лояльності. Таким чином, відсутність швидкого пошуку на великому сайті, може свідчити про низький рівень юзабіліті. Якщо ваша мета поліпшити юзабіліті та підвищити рівень зручності ваших потенційних клієнтів – кращим рішенням буде впровадити на сайт таку функцію як швидкий пошук. Таким чином, ви зможете зробити пошук зручним, і заощадити час своїм потенційним покупцям.
2. Необхідність реєстрації
Ремаркетинг – це процес під час якого клієнти які вже замовляли у вас товари – залучаються за допомогою різних маркетингових каналів з метою повторної покупки. Найчастіше для ремаркетингу використовуються електронні адреси. Як правило, отримання електронних адрес від покупців відбувається за допомогою реєстрації особистих кабінетів в інтернет-магазині – мотивація якої, втім, може бути й не ефектною.
Деякі інтернет-магазини не дають можливості клієнту швидко замовити товар з доставкою без реєстрації на сайті. Цей фактор катастрофічно впливає на лояльність користувачів і часто призводить до збільшення показника відмов з боку користувача. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, власнику інтернет-магазину слід скористатися іншою мотивацією, яка була б більш істотною для клієнта.
Таким чином, запропонувавши знижку користувачеві за реєстрацію в особистому кабінеті та залишивши можливість оформляти замовлення на покупку без реєстрації на сайті, ви можете домогтися не тільки більшої лояльності з боку користувача, але і поліпшення юзабіліті для своїх клієнтів. Саме такі деталі створюють постійну клієнтську базу, а тому їм слід приділити особливу увагу.
3. Відсутність точної вартості
Одними з небагатьох факторів, які можуть викликати гнів з боку потенційного покупця, є напис "наявність і вартість уточнюйте у адміністратора". Подібна пропозиція ніяк не сходиться з тим, що ви налаштовані на надання комфорту користувачеві, адже в такому випадку у нього з'являється необхідність додатково витрачати свій час, для того, щоб дізнатися чи є в наявності товар, який йому необхідний. Використання подібних стимулів з метою збільшення кількості дзвінків у ваш офіс, вкрай негативно позначається на лояльності клієнтів і помітно знижує шанс придбання продуктів на вашому сайті.
У сучасному світі, де кожна хвилина на рахунку, вкрай мізерний відсоток клієнтів дійсно готовий витратити свій час, щоб зателефонувати вашому менеджеру з метою дізнатися наявність і вартість товару. Більш того, ймовірність що ваш потенційний покупець перейде на сайт до ваших конкурентів і зробить ту ж покупку в один клік – помітно зростає. Для того, щоб уникнути подібної ситуації та поліпшити якість юзабіліті, вам слід публікувати на сайті виключно актуальні ціни, і наявність товарів, щоб ваш клієнт міг особисто оцінити, чи готовий він придбати вподобаний товар зараз – або ж він зробить це пізніше.
4. Відсутність інформації про товар
Одним з найважливіших елементів картки товару, є інформація. Саме інформація дозволяє клієнту зрозуміти, чи підходить йому запропонований товар, або ж йому необхідна інша модель. Таким чином, публікуючи мінімум інформації, ви змушуєте клієнта покинути ваш сайт в пошуках більш розширених даних, що нерідко призводить покупців до умовиводу, що куди простіше придбати наявний у вас товар там, де про нього сказано більше.
Для того, щоб поліпшити рівень юзабіліті і юзерфрендлі свого сайту, вам слід задуматися над збільшенням кількості інформації пов'язаної з тими чи іншими товарами. Таким чином, ви не тільки зможете надати своєму покупцеві повний спектр інформації, але і разом з тим зробите сторінку товару більш релевантною щодо пошукових запитів інших користувачів.
5. Якість фото і відео матеріалів
З цінністю інформації представленої на сайті щодо товарів по ефективності в області продажів можуть посперечатися тільки медіафайли. Фото і відео, саме ці елементи картки товару в першу чергу залучають користувачів і мотивують їх ознайомитися з ціною і наявністю товару, а також його характеристиками.
Швидкість завантаження сайту останнім часом стала одним з найважливіших критеріїв, а тому багато власників прагнуть максимально прискорити свої ресурси. Як правило, для цього вони звертаються до фахівців в даній області, але деякі вирішують просто позбутися від важких і якісних медіа матеріалів на сторінках, на догоду зображенням і відео в низькій роздільній здатності. Подібний підхід може негативно відбитися на бажанні користувача купувати у вас товар, адже багато в чому якість зображень на вашому сайті свідчить про серйозність намірів і надійності вашого магазину в цілому.
Для того, щоб лояльність клієнта не була втрачена, а користувачі все також цікавилися товаром у вашому каталозі, вам слід задуматися над зверненням до фахівця в області оптимізації. Такий фахівець допоможе вам налаштувати зображення на сайті так, щоб вони не були причиною повільного завантаження, але при цьому надавали користувачам достатній рівень якості деталізації, адже саме за деталі та можливості користувач платить, купуючи у вас товар.
Підбиваючи підсумки короткого чек листа щодо помилок юзабіліті слід зазначити, що всі перераховані помилки часто вирішуються ще на етапі розробки онлайн магазину. Звернувшись до фахівців в даній області які займають провідні позиції на ринку, ви однозначно отримаєте рекомендацію від них щодо наповнення сайту, використання тих чи інших форм і інших звичних елементів онлайн магазинів. Звернувшись до фахівців веб студії Глянець і замовивши у нас розробку онлайн магазину, ви гарантовано отримаєте ряд порад і рекомендацій, які в майбутньому допоможуть вашому ресурсу бути якомога більш юзерфрендлі. У сучасному світі юзабіліті може стати вашим козирем в рукаві, адже надавши клієнту максимальний комфорт – ви можете зробити його постійним.
Для того, щоб замовити розробку онлайн магазину або створення корпоративного сайту у лідерів в даній ніші – веб студії Глянець, вам потрібно лише зв'язатися з нашим представником за допомогою інформації у вкладці контакти. Якщо ж у вас з'явилися питання пов'язані з послугами наданими веб студією Глянець – наш фахівець за допомогою онлайн чату з радістю відповість на них.
Почніть свій бізнес зі зручного і якісного інтернет-магазину, станьте лідером своєї ніші разом з веб студією Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту