Юзабіліті інтернет-магазину: як домогтися бажаних показників
Розробка онлайн магазину це ідея, яка все частіше приходить в голови початківців і досвідчених підприємців. Також інтернет-магазин є досить автономним, адже ви абсолютно не прив'язані до конкретного місця. Ви без проблем можете продавати свої товари по всій країні, при цьому володіючи лише не великим складським приміщенням.
Вигідність інтернет-магазину складно оцінити. Запускаючи розробку онлайн магазину ви починаєте розуміти, що вам більше не знадобляться консультанти, прибиральники, ви не обтяжені орендною платою за приміщення і його утримання. Тепер все що вам потрібно це кілька менеджерів і складське приміщення, в якому і будуть зберігатися товари. Така економія насправді частково є оманливою, адже для того, щоб досягти успіху в розробці популярного інтернет-магазину, вам буде потрібно витратити чимало коштів і часу.
Одним з найважливіших факторів успіху для інтернет-магазину у 2021 році є юзабіліті. Юзабіліті – за своєю суттю це зручність користувача і його відчуття при використанні вашого сайту. На юзабіліті сайту впливає безліч параметрів, а оцінити його можна лише комплексно. Не варто забувати й про те, що саме юзабіліті є головною метою пошукових алгоритмів. Відстежуючи логіку структури сторінок вашого інтернет-магазину, розміщення кнопок і вкладок, пошукові роботи ставлять вашому сайту "оцінку", орієнтуючись на яку надалі пошукова система показує ваш сайт користувачам частіше, або рідше. На частоту показів також впливає релевантність сторінок і якість розробленого інтернет-магазину, але саме на юзабіліті ми сконцентруємося в цей раз.
Юзабіліті один з найважливіших параметрів онлайн магазину. Багато в чому саме від юзабіліті сайту залежить як кількість покупок, так і показник трафіку. Якщо ви прагнете до того, щоб створити успішний інтернет-магазин, і хочете домогтися гарного прибутку – ця стаття буде для вас особливо корисною. У цій статті ми розповімо про найчастіші помилки з юзабіліті, а також про те, як їх виправити. В кінці статті ми підіб'ємо підсумки нашого чек листа і поділимося секретами налаштування юзабіліті, почнемо!
Створення успішного інтернет-магазину
Юзабіліті це один з найважливіших аспектів вашого інтернет-магазину, але саме по собі воно не принесе вам успіху. Для того, щоб юзабіліті стало частиною вашого успіху, перш за все вам необхідно створити інтернет-магазин. Розробка онлайн магазину, як і корпоративного сайту це тривалий сегментований процес, кожен етап якого матиме свій вплив на подальший успіх. Для того, щоб створити якісний інтернет-магазин, вам знадобиться звернути увагу на кілька моментів, а саме:
1. Інтуїтивність структури
Структура інтернет-магазину багато в чому схожа на скелет людини. Не зважаючи на всі м'язи та сухожилля саме скелет є нашою опорою і підтримкою. У випадку з інтернет-магазином його структура представляє карту, по якій рухаються ваші клієнти з метою придбати товар. Створюючи надто складну "карту" ви ризикуєте заплутати користувачів, через що ймовірність придбання знижується. Водночас розмістивши сторінки між собою в неправильному порядку, ви абсолютно точно ускладните процес придбання для клієнтів, що також буде мати свої наслідки.
Чим простіше буде структура вашого інтернет-магазину – тим краще. Фахівці говорять про те, що до результату якого слід прагнути, є перехід від головної до будь-якої сторінці вашого інтернет-магазину максимум в 4 кліка. Згідно з дослідженнями саме 4 кліка це той поріг, до якого користувачі готові дійти в пошуках необхідного їм товару, а тому краще дотримуватися цього ліміту. Таким чином ви не тільки зможете спростити завдання користувачеві, але і звузити кількість сторінок які вимагають оптимізації, що помітно скоротить витрати вашої компанії.
2. Дизайн сайту
Створюючи корпоративний сайт або розробляючи онлайн магазин, не варто забувати про те, що люди часто судять про речі по зовнішності. Для того, щоб залучити свого клієнта і переконати його зробити покупку, вам необхідно спочатку сподобатися йому. Для цього ви можете використовувати нинішні тренди веб дизайну.
Створюючи оформлення інтернет-магазину та орієнтуючись на своїх конкурентів, ви швидше за все зможете створити дизайн, що відповідає очікуванням клієнта, але при цьому важливо пам'ятати що ваш дизайн повинен бути унікальним. Якщо ви просто скопіюєте оформлення у своїх конкурентів, великий ризик, що на їх тлі ви перестанете бути помітними. Це означає що всі ваші зусилля в області маркетингу і репутації сміливо можна буде приписати і їм, принаймні з точки зору клієнта.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам слід звернутися до фахівця в області веб дизайну, який не тільки зможе створити дизайн орієнтуючись на нинішні тренди у світі інтернет торгівлі, але і зможе додати крупицю ваших авторських ідей в готове оформлення. Так ваш сайт не тільки буде відповідати поточним трендам і очікуванням клієнта, але і буде виділятися на тлі конкурентів, що вкрай важливо, враховуючи конкуренцію в даній сфері.
3. Наповнення та матеріали на сайті
Далеко не кожен клієнт відвідує ваш сайт, для того, щоб купити товар. Деякі лише шукають можливість придбати товар максимально вигідно, а тому перевіряють всі магазини в топі пошукової видачі. Ваше завдання показати своєму клієнту, що саме ваш інтернет-магазин пропонує найбільш вигідну пропозицію.
Для того, щоб клієнтів готових до покупки ставало на вашому сайті більше, необхідно щоб його сторінки були релевантні щодо пошукового запиту користувачів. Зробити це можна за допомогою якісного контенту, щедро насиченого пошуковими запитами з семантичного ядра сайту. Якщо ви не знайомі з тим як створювати семантичне ядро або використовувати його елементи в контенті – кращим рішенням для вас буде звернутися до фахівців в даній сфері.
У сучасній пошуковій видачі контент стає все більш важливим. Плануючи замовити інтернет-магазин, важливо щоб ви враховували даний момент і пам'ятали про те, що від контенту також залежить показник трафіку і як наслідок – показник конверсії. Для того, щоб утримати ці показники в стабільності, важливо щоб ви постійно пропонували своїм клієнтам нову корисну інформацію, і при цьому були цікаві їм з точки зору придбання у вас товарів. Зробити це можна за допомогою всіляких акцій і знижкових пропозицій, а також за допомогою онлайн розсилки та інших інструментів маркетингу.
Підбиваючи підсумки фундаменту вашого успіху варто відзначити, що впоратися з розробкою структури, оформленням і оптимізацією інтернет-магазину поодинці практично неможливо. Ці процеси вимагають величезної кількості часу, який нівелюється досвідом фахівця. Таким чином, якщо ви ніколи не займалися розробкою онлайн магазинів або не створювали корпоративні сайти – вам навряд чи вдасться створити професійний продукт поодинці.
Для того, щоб запустити якісний онлайн магазин, вам буде потрібна допомога фахівців і фахівці веб студії Глянець готові вам допомогти. Наша студія вже 13 років займається розробкою онлайн магазинів і створенням корпоративних сайтів для компаній по всій Україні. За цей час ми зуміли створити понад півтори тисячі сайтів і стати кращими у своїй справі на території всієї України.
Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у нас, ви гарантовано отримаєте якісний ресурс повністю готовий до оптимізації та просування. Крім розробки онлайн магазинів і створення корпоративних сайтів, веб студія Глянець також надає своїм клієнтам послуги з оптимізації та просування. Наші фахівці можуть запропонувати вам повну оптимізацію сайту з метою збільшення ефективності подальших маркетингових кампаній, а також створення самих маркетингових кампаній. Все що вам необхідно, для того, щоб отримати якісний інтернет-магазин під ключ – це звернутися до нас за номером телефону, вказаним на сайті та замовити створення інтернет-магазину під ключ разом з оптимізацією, і розробкою маркетингових кампаній. Таким чином, в найкоротші терміни у вас на руках буде не тільки повністю готовий для просування сайт, але і якісні маркетингові кампанії, які допоможуть вашому ресурсу швидше зібрати цільову аудиторію на вашому сайті.
Дізнатися докладніше про послуги студії створення сайтів Глянець, ви можете ознайомившись з матеріалами на нашому сайті. Якщо ж у вас виникли якісь проблеми – ви завжди можете звернутися до нашого фахівця за допомогою онлайн чату і він відповість на всі ваші запитання.
Ось ми й розібралися з фундаментом, тим, на чому надалі й буде будуватися юзабіліті вашого сайту. Юзабіліті сайту стає все більш важливим для пошукової видачі та ранжування в цілому, але що це таке? І як з цим працювати? Відповіді на ці та інші питання чекають вас в наступному блоці.
Юзабіліті інтернет-магазину: 5 кроків до успіху
Для того, щоб зрозуміти, що є помилками в юзабіліті на вашому сайті – необхідно спочатку зрозуміти, що таке юзабіліті в цілому.
Юзабіліті – це показник зручності використання вашого сайту, заснований на безлічі характеристик. Головним для юзабіліті є зручність користувача, але для оцінки сайту також використовується якість досвіду користувача та інтерфейсу сайту. Якщо узагальнити, то саме по собі юзабіліті побудовано на помилках сайту, які не були виправлені і які доставляють вашим клієнтам незручності. Виправивши помилки інтернет-магазину, ви тим самим можете поліпшити рівень юзабіліті, але як зрозуміти, де помилка?
Для того, щоб допомогти вам у ваших пошуках і розробці онлайн магазину, ми зібрали топ 5 найпопулярніших помилок юзабіліті, які часто мотивують клієнтів покинути сайт. Виправивши ці помилки, ви можете помітно вплинути на показники свого інтернет-магазину і зробити їх краще. Все що вам для цього знадобиться це звернути увагу на наступні помилки:
1. Відсутність пошуку
Перше на що варто звернути увагу, працюючи над юзабіліті інтернет-магазину – це зручність пошуку товарів та інформації. Відвідуючи інтернет-магазин, користувач може бути зацікавлений в тому, щоб якомога швидше знайти необхідну йому інформацію або товар, але на жаль більшість інтернет-магазинів не мають у своєму розпорядженні достатньої кількості зручних інструментів для такого пошуку.
Якщо ви володієте невеликим інтернет-магазином розробленим під ключ – знайти товари в його каталозі не складно. Але якщо каталог інтернет-магазину, який ви замовили складається з сотень товарів – в такому випадку кращим рішенням буде – використання швидкого пошуку по сайту. Швидкий пошук по сайту це рядок, який дозволяє швидко, а головне просто і зручно відшукати користувачеві всі товари які його цікавлять. Вводячи назву необхідного товару, ваш потенційний покупець може в рази скоротити кількість часу необхідного на пошуки товару, що помітно позначається на його лояльності. Таким чином, відсутність швидкого пошуку на великому сайті, може свідчити про низький рівень юзабіліті. Якщо ваша мета поліпшити юзабіліті та підвищити рівень зручності ваших потенційних клієнтів – кращим рішенням буде впровадити на сайт таку функцію як швидкий пошук. Таким чином, ви зможете зробити пошук зручним, і заощадити час своїм потенційним покупцям.
2. Необхідність реєстрації
Ремаркетинг – це процес під час якого клієнти які вже замовляли у вас товари – залучаються за допомогою різних маркетингових каналів з метою повторної покупки. Найчастіше для ремаркетингу використовуються електронні адреси. Як правило, отримання електронних адрес від покупців відбувається за допомогою реєстрації особистих кабінетів в інтернет-магазині – мотивація якої, втім, може бути й не ефектною.
Деякі інтернет-магазини не дають можливості клієнту швидко замовити товар з доставкою без реєстрації на сайті. Цей фактор катастрофічно впливає на лояльність користувачів і часто призводить до збільшення показника відмов з боку користувача. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, власнику інтернет-магазину слід скористатися іншою мотивацією, яка була б більш істотною для клієнта.
Таким чином, запропонувавши знижку користувачеві за реєстрацію в особистому кабінеті та залишивши можливість оформляти замовлення на покупку без реєстрації на сайті, ви можете домогтися не тільки більшої лояльності з боку користувача, але і поліпшення юзабіліті для своїх клієнтів. Саме такі деталі створюють постійну клієнтську базу, а тому їм слід приділити особливу увагу.
3. Відсутність точної вартості
Одними з небагатьох факторів, які можуть викликати гнів з боку потенційного покупця, є напис "наявність і вартість уточнюйте у адміністратора". Подібна пропозиція ніяк не сходиться з тим, що ви налаштовані на надання комфорту користувачеві, адже в такому випадку у нього з'являється необхідність додатково витрачати свій час, для того, щоб дізнатися чи є в наявності товар, який йому необхідний. Використання подібних стимулів з метою збільшення кількості дзвінків у ваш офіс, вкрай негативно позначається на лояльності клієнтів і помітно знижує шанс придбання продуктів на вашому сайті.
У сучасному світі, де кожна хвилина на рахунку, вкрай мізерний відсоток клієнтів дійсно готовий витратити свій час, щоб зателефонувати вашому менеджеру з метою дізнатися наявність і вартість товару. Більш того, ймовірність що ваш потенційний покупець перейде на сайт до ваших конкурентів і зробить ту ж покупку в один клік – помітно зростає. Для того, щоб уникнути подібної ситуації та поліпшити якість юзабіліті, вам слід публікувати на сайті виключно актуальні ціни, і наявність товарів, щоб ваш клієнт міг особисто оцінити, чи готовий він придбати вподобаний товар зараз – або ж він зробить це пізніше.
4. Відсутність інформації про товар
Одним з найважливіших елементів картки товару, є інформація. Саме інформація дозволяє клієнту зрозуміти, чи підходить йому запропонований товар, або ж йому необхідна інша модель. Таким чином, публікуючи мінімум інформації, ви змушуєте клієнта покинути ваш сайт в пошуках більш розширених даних, що нерідко призводить покупців до умовиводу, що куди простіше придбати наявний у вас товар там, де про нього сказано більше.
Для того, щоб поліпшити рівень юзабіліті і юзерфрендлі свого сайту, вам слід задуматися над збільшенням кількості інформації пов'язаної з тими чи іншими товарами. Таким чином, ви не тільки зможете надати своєму покупцеві повний спектр інформації, але і разом з тим зробите сторінку товару більш релевантною щодо пошукових запитів інших користувачів.
5. Якість фото і відео матеріалів
З цінністю інформації представленої на сайті щодо товарів по ефективності в області продажів можуть посперечатися тільки медіафайли. Фото і відео, саме ці елементи картки товару в першу чергу залучають користувачів і мотивують їх ознайомитися з ціною і наявністю товару, а також його характеристиками.
Швидкість завантаження сайту останнім часом стала одним з найважливіших критеріїв, а тому багато власників прагнуть максимально прискорити свої ресурси. Як правило, для цього вони звертаються до фахівців в даній області, але деякі вирішують просто позбутися від важких і якісних медіа матеріалів на сторінках, на догоду зображенням і відео в низькій роздільній здатності. Подібний підхід може негативно відбитися на бажанні користувача купувати у вас товар, адже багато в чому якість зображень на вашому сайті свідчить про серйозність намірів і надійності вашого магазину в цілому.
Для того, щоб лояльність клієнта не була втрачена, а користувачі все також цікавилися товаром у вашому каталозі, вам слід задуматися над зверненням до фахівця в області оптимізації. Такий фахівець допоможе вам налаштувати зображення на сайті так, щоб вони не були причиною повільного завантаження, але при цьому надавали користувачам достатній рівень якості деталізації, адже саме за деталі та можливості користувач платить, купуючи у вас товар.
Підбиваючи підсумки короткого чек листа щодо помилок юзабіліті слід зазначити, що всі перераховані помилки часто вирішуються ще на етапі розробки онлайн магазину. Звернувшись до фахівців в даній області які займають провідні позиції на ринку, ви однозначно отримаєте рекомендацію від них щодо наповнення сайту, використання тих чи інших форм і інших звичних елементів онлайн магазинів. Звернувшись до фахівців веб студії Глянець і замовивши у нас розробку онлайн магазину, ви гарантовано отримаєте ряд порад і рекомендацій, які в майбутньому допоможуть вашому ресурсу бути якомога більш юзерфрендлі. У сучасному світі юзабіліті може стати вашим козирем в рукаві, адже надавши клієнту максимальний комфорт – ви можете зробити його постійним.
Для того, щоб замовити розробку онлайн магазину або створення корпоративного сайту у лідерів в даній ніші – веб студії Глянець, вам потрібно лише зв'язатися з нашим представником за допомогою інформації у вкладці контакти. Якщо ж у вас з'явилися питання пов'язані з послугами наданими веб студією Глянець – наш фахівець за допомогою онлайн чату з радістю відповість на них.
Почніть свій бізнес зі зручного і якісного інтернет-магазину, станьте лідером своєї ніші разом з веб студією Глянець.
Розробка сайтів для Польського ринку!
Ми – ваш надійний партнер у створенні та розвитку бізнесу в Польщі. Наша компанія пропонує повний спектр послуг для запуску та успішного функціонування вашої компанії в цій країні. Ми спеціалізуємося на розробці сайтів польською мовою, адаптованих до потреб місцевої аудиторії. Наші професіонали з веброзробки мають багаторічний досвід у розробці та оптимізації сайтів для польського ринку, що дозволить вашому бізнесу ефективно конкурувати та залучати клієнтів.
Наші послуги включають в себе:
- Розробка сайту: Ми створюємо сайт будь-якого рівня складності, над проєктом працює велика команда професіоналів під керівництвом вашого персонального менеджера проекту. Професійна розробка, що відповідає найсучаснішим стандартам і потребам вашого бізнесу.
- Створення польської версії: Наші професіонали створять для вас ефективний та привабливий польськомовний сайт, з урахуванням специфіки ринку, який приверне увагу місцевих клієнтів.
- Маркетингові послуги в Польщі: Ми розробимо для вас стратегію маркетингу, яка дозволить вам налагодити ефективні рекламні кампанії та залучити цільову аудиторію.
- Ребрендинг вашого бізнесу: Наші експерти допоможуть вам оновити імідж вашої компанії та підкреслити ваші сильні сторони для залучення нових клієнтів.
Відкрити інтернет-магазин в Польщі легко! Замовивши у нас, ви отримаєте:
- 🛍️ Інтернет-магазин, аналогів якого немає в Польщі
- ✅ Зручне додавання та синхронізація товарів
- 📨 Синхронізацію з поштовими службами та системами оплати
- 🤝 Підтримку наших фахівців на кожному етапі розробки
- 🛒 Власний магазин, а не лише платформа
- 📱 Адаптивний дизайн сайту для комфортної роботи з комп'ютера і смартфона
Співпраця з нами охоплює широкий спектр послуг для підприємців і компаній, що розширюють свою діяльність на міжнародному ринку. Ми пропонуємо професійний переклад документів та інформації, консультації з питань місцевих банків та фінансових процедур, допомогу у реєстрації бізнесу та відкритті філії, а також підтримку у виборі системи оплати та доставки товарів. Крім того, ми можемо надати вам контакти для реєстрації юридичної особи в Польщі, підбір офісу, контакти бухгалтера та інші послуги. Ми стежимо за тим, щоб ваші підприємницькі ініціативи успішно реалізувалися в нових ринкових умовах.
Адреса офісу в Польщі: Biuro 315, Regus Equal Park 3rd Floor, Wielicka 28, 30-552 Kraków
Не втрачайте час – обирайте нашу компанію для успішного старту в Польщі. Ми знаємо, як зробити ваш бізнес конкурентоспроможним на цьому ринку!
Звертайтесь за контактами:
📞 Телефон: 0 (800) 750-751
📧 Електронна пошта: [email protected]
Як аудит вебсайту може трансформувати ваш бізнес
Аудит вебсайту — це не проста перевірка, це необхідність, що дозволяє глибоко зрозуміти як технічні, так і маркетингові аспекти вашого сайту. Чи оптимізовано ваш сайт для пошукових систем? Чи ефективно він комунікує з вашими потенційними клієнтами? Відповіді на ці питання можуть радикально змінити ваші підходи та стратегії. Замовлення аналізу вебсайту може виявити приховані проблеми, які стримують потенціал вашого сайту у генеруванні лідів та залученні клієнтів. Незалежно від того, чи прагнете ви покращити оцінку сайту у пошукових системах, чи збільшити рівень задоволення користувачів, аудит може надати вам необхідні інструменти та дороговкази.
Ми розглянемо, як ретельно підготовлений аудит може значно покращити сайт і зробити його більш конкурентоспроможним. Ми обговоримо, які аспекти сайту перевіряються під час аудиту, які переваги він може принести вашому бізнесу, і як ви можете замовити перевірку сайту у професіоналів, щоб забезпечити найкращі результати.
Чому вашому бізнесу потрібен аудит вебсайту?
Відмінна зручність вебсайту — це не просто приємний бонус, а критично важлива умова для забезпечення успіху в інтернеті. Аудит сайту дозволяє детально аналізувати, наскільки зручно та ефективно користувачі взаємодіють з вашим сайтом, і як це впливає на досягнення вашим бізнесом його цілей. Ось декілька причин, чому це важливо:
- Підвищення задоволеності користувачів: Аудит виявляє проблеми в навігації та інтерфейсі, які можуть заважати користувачам легко та інтуїтивно знаходити потрібну інформацію чи здійснювати бажані дії на вашому сайті. Поліпшення цих аспектів може значно збільшити задоволеність ваших відвідувачів.
- Зниження показника відмов: Коли користувачам важко орієнтуватися на сайті або виконувати потрібні дії, вони частіше залишають сайт без конверсії. Аудит допомагає ідентифікувати і виправляти елементи дизайну, які можуть призводити до високого показника відмов.
- Підвищення конверсій: Оптимізація вебсайту може прямо впливати на ваші конверсії. Наприклад, спрощення процесу оформлення покупки або покращення видимості кнопки заклику до дії можуть значно підвищити число успішних транзакцій.
- Оптимізація для пошукових систем: SEO аудит та оптимізація є частиною загального аудиту вебсайту і фокусується на аспектах, які впливають на видимість вашого сайту у пошукових системах. Аналіз ключових слів, метатегів, структури URL та інші SEO практики допоможуть підняти ваш сайт вище у пошукових результатах.
- Покращення доступності: Аудит також оцінює, наскільки доступним є ваш сайт для людей з обмеженими можливостями. Забезпечення доступності не лише розширює вашу цільову аудиторію, але й підкреслює вашу відповідальність як бізнесу.
- Оптимізація для мобільних пристроїв: У наш час важливо, щоб сайт був оптимізований для мобільних користувачів. Аудит допоможе впевнитися, що ваш сайт ефективно працює на всіх типах пристроїв, покращуючи загальний досвід користувачів.
Забезпечення високої якості сайту — це інвестиція в задоволеність клієнтів та ефективність вашого онлайн простору. Замовлення професійного аудиту може допомогти вам ідентифікувати критичні питання та вирішити їх, перш ніж вони негативно вплинуть на ваш бізнес. Детальніше про сео просування можна прочитати у статті "Особливості SEO-оптимізації інтернет-магазина"
Як проводиться аудит та що ми пропонуємо
Аудит вебсайту — це комплексний процес, що включає декілька ключових етапів. Кожен етап має свою специфіку і вимагає детального підходу. Наша команда фахівців використовує передові технології і методики для забезпечення найвищої якості послуг. Ось як ми працюємо:
- Планування аудиту: Перш за все, ми визначаємо ваші бізнес-цілі та особливості вебсайту. Це допомагає нам підготувати персоналізований план аудиту, який враховує всі необхідні аспекти: від технічного аналізу до оцінки користувацького досвіду.
- Технічний аудит :На цьому етапі ми перевіряємо технічну складову сайту: кодування, архітектуру інформації, відповідність стандартам SEO та веб-доступності. Ми ідентифікуємо технічні помилки, які можуть заважати індексації сайту пошуковими системами або погіршувати загальну продуктивність.
- Аудит користувацького досвіду (UX): Ми аналізуємо, як відвідувачі взаємодіють з вашим сайтом, і оцінюємо зручність інтерфейсу. В цьому контексті ми також можемо поставити теплову карту на сайт. Теплові карти дозволяють візуалізувати, де користувачі найчастіше клікають, як довго затримуються на певних сегментах сторінки і як прокручують сторінку. Це дуже корисно для покращення структури сторінок та змісту.
- Звіт та рекомендації: На заключному етапі ми складаємо детальний звіт, який включає всі знайдені проблеми та конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Ми надаємо практичні поради, які можна швидко імплементувати для покращення вашого сайту.
- Підтримка та оптимізація: Після проведення аудиту ми також пропонуємо послуги з підтримки та оптимізації вебсайту. Це може включати регулярні оновлення, моніторинг ефективності сайту, а також додаткові перевірки на відповідність зміненим вимогам чи технологіям.
Наша мета — не просто виявити проблеми, а забезпечити вам інструменти та знання для їх ефективного вирішення, щоб ваш сайт не тільки працював на повну потужність, а й допомагав розвивати ваш бізнес.
Компанія Глянець надає професійні послуги аудиту вебсайтів, що включають технічний аудит, юзабіліті тестування, SEO оптимізацію, а також аналіз доступності та безпеки вашого сайту. Ми використовуємо передові інструменти, зокрема теплові карти, для глибокого аналізу поведінки користувачів, що дозволяє нам пропонувати націлені та ефективні рішення для кожного клієнта.
Якщо ви хочете забезпечити, щоб ваш сайт функціонував на найвищому рівні, відповідав всім сучасним вимогам і працював як потужний інструмент вашого бізнесу, звертайтеся до нас. Замовте аудит вебсайту в Глянці сьогодні та зробіть перший крок до покращення вашого онлайн-простору. Ми гарантуємо професійний підхід та відданість у досягненні ваших бізнес-цілей.
В чому переваги вебсайтів над мобільними додатками?
Різні компанії щоденно стикаються з вибором між розробкою мобільних додатків та вебсайтів. Хоча мобільні додатки можуть здаватися зручними та інноваційними, важливо не ігнорувати численні переваги вебсайтів. Замовити вебсайт — це не просто інвестиція в онлайн-присутність, а стратегічне рішення, що може значно знизити витрати на розробку та підтримку, забезпечити ширше охоплення аудиторії та поліпшити позиціонування в пошукових системах.
Ми детально розглянемо, чому веб-сайти вигідно відрізняються від мобільних додатків, аналізуючи їх функціональність, доступність та вартість обслуговування. Значення вебсайтів у сучасному діджиталізованому ландшафті не можна недооцінювати, адже вони відіграють ключову роль у залученні клієнтів, розширенні ринку та оптимізації користувацького досвіду.
Що таке веб-сайт та мобільний додаток?
Веб-сайти та мобільні додатки відіграють життєво важливі ролі в просуванні бізнесу, але вони мають суттєві відмінності. мобільний додаток — це програма, завантажена та встановлена на мобільний пристрій, яка може використовувати системні можливості телефону, такі як камера, GPS або гіроскоп. Вони можуть пропонувати більш персоналізований досвід, але їх розробка та підтримка вимагають значних інвестицій.
Таким чином, вибір між створення вебсайту зазвичай виявляється більш вигідним та ефективним рішенням.
Основні переваги вебсайтів
Веб-сайти пропонують низку переваг, які роблять їх привабливим вибором для бізнесів усіх масштабів. Розглянемо декілька ключових переваг, які ви повинні врахувати, розглядаючи можливість замовити вебсайт для вашого бізнесу.
- Універсальний доступ: Однією з основних переваг вебсайтів є їхня доступність. Відвідувачі можуть отримати доступ до вашого сайту з будь-якого пристрою, що має підключення до інтернету, незалежно від операційної системи. Це забезпечує широке охоплення аудиторії та можливість залучення більшої кількості потенційних клієнтів.
- Економічність: Замовлення вебсайту часто виявляється значно дешевшим у порівнянні з розробкою мобільних додатків. Витрати на розробку та підтримку сайту нижчі, оскільки вам не потрібно створювати окремі версії для різних платформ, таких як iOS і Android. Крім того, оновлення та зміни до сайту можуть бути впроваджені швидше і простіше, що зменшує загальні витрати на обслуговування.
- SEO та маркетингові переваги: Веб-сайти надають кращі можливості для оптимізації під пошукові системи (SEO). Це означає, що ваш сайт може займати вищі позиції у пошукових системах, збільшуючи шанси на виявлення потенційними клієнтами. Оптимізація сайту для пошукових систем допомагає підвищити його видимість та приваблювати більше органічного трафіку.
- Поліпшення користувацького досвіду: Веб-сайти можуть пропонувати багатий та зручний користувацький інтерфейс, що адаптований для різних пристроїв, включаючи мобільні телефони, планшети та настільні комп’ютери. Завдяки респонсивному дизайну користувачі можуть легко навігувати сайтом, що покращує загальний досвід взаємодії та може збільшувати конверсійні показники.
З урахуванням цих переваг, створення вебсайту є раціональним вибором для бізнесів, які прагнуть досягти максимальної вигоди від своєї онлайн-присутності. Веб-сайти не тільки заощаджують кошти та ресурси, але й забезпечують широкі можливості для масштабування та розвитку вашого бізнесу.
Чому користувачі відмовляються від мобільних додатків?
Попри значний розвиток мобільних технологій та збільшення кількості доступних додатків, багато користувачів все ще віддають перевагу веб-сайтам. Це пов'язано з рядом причин, які вказують на певні недоліки мобільних додатків та обмеження, які можуть впливати на користувацький досвід.
Більшість користувачів не бачать необхідності встановлювати мобільні додатки, коли вони можуть легко отримати доступ до тих же послуг або інформації через веб-сайт на своєму ноутбуці чи смартфоні через браузер. Це особливо актуально для тих сервісів, які користувачі використовують нечасто або спорадично.
Крім того, користувачі наголошують, що мобільні додатки часто займають занадто багато місця на їхніх пристроях, що може бути критичним для тих, у кого обмежена кількість пам'яті. Є також занепокоєння щодо споживання акумуляторної батареї та мобільних даних, особливо коли додатки працюють у фоновому режимі або передають велику кількість даних.
Проблеми з конфіденційністю та безпекою
Одне з найбільших занепокоєнь, яке відштовхує користувачів від мобільних додатків, — це питання конфіденційності та безпеки. Багато додатків вимагають широких дозволів для доступу до особистої інформації, такої як контакти, місцезнаходження, дані з соціальних мереж та навіть особисті файли, що викликає стурбованість серед користувачів щодо того, як ці дані збираються, зберігаються та використовуються. Існує також страх, що мобільні додатки можуть бути вразливими до хакерських атак, особливо ті, що зберігають важливі фінансові дані або особисту інформацію. Витоки даних у великих компаніях, які стали заголовками новин, лише посилюють ці побоювання.
Ці фактори сприяють тому, що багато користувачів вважають за краще використовувати веб-сайти, які не вимагають завантаження та забезпечують швидкий доступ до послуг без потреби в інсталяції додатків, що споживають ресурси. Це підтверджує, що веб-сайти можуть бути більш зручним та безпечним рішенням для багатьох користувачів. Втім, для багатьох компаній створення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
У підсумку, ретельний вибір між розробкою веб-сайту та мобільного додатку повинен базуватися на конкретних потребах бізнесу, його цільовій аудиторії та доступних ресурсах. Втім, для багатьох компаній замовлення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
Що таке прогресивні веб-додатки і в чому їх переваги
Прогресивні веб-додатки (PWA) змінюють звичайне уявлення про те, що можуть робити веб-сайти. Ця технологія поєднує краще з вебу і мобільних додатків, пропонуючи швидкість і зручність використання, що раніше було можливо лише в додатках. У цій статті ми детально розглянемо, що таке прогресивні веб-додатки, які технології стоять за ними, їх переваги та ключові моменти впровадження. Особливу увагу ми звернемо на те, як прогресивні веб-додатки можуть трансформувати ваш бізнес, забезпечуючи кращий користувацький досвід і збільшуючи продуктивність.
Що таке прогресивні веб-додатки?
Прогресивні веб-додатки — це тип програмного забезпечення, що ділиться на веб-сайт і мобільний додаток. Це дозволяє користувачам встановити веб-додатки на свої пристрої та використовувати їх подібно до звичайних мобільних додатків. Важливою особливістю PWA є те, що вони використовують технології веб-браузерів, але пропонують функціональність, що зазвичай асоціюється тільки з мобільними додатками.
Концепція PWA була вперше представлена Google у 2015 році. Ціль полягала у тому, щоб зробити веб-досвід максимально зручним та швидким. З того часу технологія набула значного розвитку і підтримки, особливо у компаній, що прагнуть покращити мобільний досвід користувачів, не втрачаючи універсальності і доступності вебу.
Технології, що використовуються у прогресивних веб-додатках
Прогресивні веб-додатки використовують цілий ряд сучасних веб-технологій, щоб забезпечити користувачам досвід, що максимально наближений до мобільних додатків. Найважливішими з цих технологій є:
- Service Workers — скрипти, що працюють у фоновому режимі, незалежно від веб-сторінки, і дозволяють керувати мережевими запитами, кешувати ресурси та використовувати push-повідомлення.
- Manifest файл — JSON файл, який дозволяє розробникам встановлювати веб-додаток на головний екран, задавати іконку та початковий екран.
- Використання HTTPS — забезпечення безпеки даних користувачів та надійної роботи веб-додатків.
Чим прогресивні веб-додатки краще за традиційні сайти
Поліпшення користувацького досвіду
Прогресивні веб-додатки вирізняються надзвичайною швидкістю завантаження та високою реактивністю, що забезпечується завдяки кешуванню даних і розумному управлінню мережевими запитами. Це означає, що користувачі мають можливість миттєво отримати доступ до контенту, незалежно від якості їх інтернет-з'єднання, що значно покращує загальний досвід користування.
Офлайн доступ та підтримка push-сповіщень
Одна з визначальних особливостей PWA — це можливість працювати в офлайн режимі. Це досягається завдяки технології Service Workers, яка дозволяє веб-додаткам кешувати важливий контент і забезпечувати доступ до нього без необхідності інтернет-з'єднання. Крім того, PWA можуть використовувати push-сповіщення, щоб інформувати користувачів про новини, оновлення або спеціальні пропозиції, навіть коли вони не використовують веб-додаток.
Збільшення залучення та конверсії
Завдяки кращому користувацькому досвіду та офлайн можливостям, PWA демонструють високі показники залучення користувачів та збільшення конверсій. Здатність швидко завантажуватися і працювати плавно на будь-якому пристрої забезпечує вищу лояльність клієнтів та більшу ймовірність виконання ними цільових дій, таких як покупка або заповнення контактної форми.
Кроки впровадження прогресивних веб-додатків у ваш бізнес
Впровадження прогресивних веб-додатків може здатися складним, але з правильним підходом процес може бути ефективним і плавним. Ось основні кроки для інтеграції PWA у ваш бізнес:
- Аудит поточного стану веб-сайту — перевірте, чи ваш сайт готовий до перетворення у PWA. Це включає забезпечення сумісності з HTTPS, реактивністю сайту на різних пристроях та наявністю всіх необхідних технічних аспектів.
- Розробка та налаштування Service Workers — це ключовий компонент PWA, який дозволяє сайту працювати офлайн та використовувати push-сповіщення.
- Створення маніфесту для веб-додатку — маніфест дозволяє користувачам додавати ваш додаток на головний екран своїх пристроїв, забезпечуючи легший доступ та більш нативний досвід.
- Тестування PWA — переконайтеся, що ваш PWA працює належним чином на всіх пристроях та в усіх браузерах, з особливою увагою до офлайн режиму та швидкості завантаження.
- Моніторинг та оновлення — після запуску PWA важливо постійно моніторити його роботу та вносити оновлення для вирішення будь-яких проблем або вдосконалення функціоналу.
Для наочного прикладу, як легко та швидко користувачі можуть встановити прогресивний веб-додаток на свої пристрої, ми підготували анімований GIF. На цьому GIF показано процес, починаючи з моменту, коли користувач відвідує веб-сайт, до моменту, коли вони встановлюють вебдодаток на головний екран свого мобільного пристрою. Це демонструє простоту і зручність використання PWA, а також їх здатність пропонувати нативний досвід через веб-браузер.
Прогресивні веб-додатки представляють собою потужний інструмент для розвитку бізнесу, пропонуючи швидкість, зручність та вдосконалений користувацький досвід, порівнянний з нативними мобільними додатками. Вони дозволяють досягти високого рівня залучення клієнтів, забезпечують можливість працювати офлайн та відправляти push-сповіщення, що є критично важливим для сучасного динамічного ринку. Завдяки простоті установки та ефективності використання, PWA можуть значно підвищити конверсію та покращити загальний досвід користувачів.
Якщо ви шукаєте спосіб зробити ваш веб-досвід більш ефективним і привабливим, прогресивні веб-додатки можуть стати відмінним рішенням. Пам’ятайте, що правильне впровадження та постійне оновлення важливі для успіху будь-якого технологічного рішення. Не зволікайте залучити професіоналів, які допоможуть вам оптимізувати ваш сайт для перетворення його у прогресивний веб-додаток і використовувати всі його можливості на повну.
Віртуальні примірочні в інтернет-магазинах: як штучний інтелект змінює шопінг
У світі, де технології змінюють кожен аспект нашого життя, онлайн-шопінг виявився однією з найбільш стрімко зростаючих сфер. Втім, попри всю зручність, що її пропонує покупка з дому, існує одна проблема, яка досі змушує багатьох покупців вагатися перед кліком на кнопку "купити" — це неможливість приміряти одяг перед покупкою. Тут на сцену виходять інноваційні технології, такі як віртуальні примірочні, що обіцяють революціонізувати спосіб, яким ми купуємо одяг онлайн.
Віртуальна примірочна — це передова технологія, яка за допомогою штучного інтелекту та машинного навчання дозволяє покупцям "приміряти" одяг віртуально, перш ніж зробити покупку. Ця інновація має потенціал не лише забезпечити кращий досвід покупок у мережі, але й кардинально змінити весь ритейл-сектор.
Наша компанія уважно слідкує за цим направленням технологій та очікує на їх стрімкий розвиток у найближчому майбутньому. Ми віримо, що інтеграція таких інновацій не лише сприятиме зростанню задоволеності клієнтів, але й значно підвищить ефективність роботи інтернет-магазинів, зменшивши кількість повернень через невідповідність розмірів чи вигляду товарів.
Розвиток віртуальних примірочних
Від ранніх експериментів до сучасних передових систем, віртуальні примірочні пройшли довгий шлях розвитку. Початкові спроби впровадити цифрові рішення для примірки одягу зазнавали критики через низьку якість візуалізації та обмежену функціональність. Проте, з появою передових технологій штучного інтелекту та поліпшенням алгоритмів обробки зображень, віртуальні примірочні стають набагато точнішими та кориснішими для кінцевого користувача.
Ключ до успіху віртуальних примірочних лежить у використанні комплексу технологій. Це включає комп'ютерний зір, штучний інтелект, машинне навчання та алгоритми обробки зображень. Ці технології дозволяють аналізувати фотографії користувачів у реальному часі, адаптуючи одяг до їх тілесних параметрів. Окрім того, передові інтерфейси забезпечують інтуїтивне та зручне використання цих систем.
Переваги для споживачів і бізнесу
Віртуальні примірочні пропонують значні переваги як для покупців, так і для власників магазинів. Для споживачів це можливість візуально оцінити, як одяг сидітиме на них, без необхідності відвідувати фізичний магазин або чекати доставки товару. Це значно підвищує задоволеність покупок та зменшує кількість повернень. З іншого боку, ритейлери отримують змогу залучити більше клієнтів, пропонуючи унікальний шопінг-досвід, та знижують витрати, пов'язані з обробкою повернень. В результаті, віртуальні примірочні не лише сприяють зростанню продажів, але й покращують сталість бізнесу.
Примірка на сайті – як це працює?
Інтеграція віртуальної примірочної на сайт вимагає комплексного підходу, що включає розробку або впровадження спеціалізованого програмного забезпечення. Це програмне забезпечення використовує алгоритми штучного інтелекту, щоб аналізувати введені користувачем дані, такі як виміри тіла, або навіть фотографії чи відео в реальному часі для створення точного віртуального зображення, на якому можна "приміряти" одяг.
Штучний інтелект грає ключову роль у функціонуванні віртуальних примірочних, адже саме він аналізує та обробляє дані користувача для створення точної тривимірної моделі. Такі системи можуть рекомендувати найбільш підходящий розмір одягу, враховуючи не тільки розміри, але й особисті переваги користувачів щодо посадки одягу. Впровадження віртуальних примірочних змінює не тільки спосіб покупки одягу, але й загальний досвід онлайн-шопінгу. Покупці отримують можливість не тільки візуально побачити, як одяг буде виглядати на них, але й експериментувати з різними стилями та кольорами без необхідності фізичної присутності в магазині. Такий інтерактивний підхід може значно покращити користувацький досвід, збільшуючи задоволення від покупок та водночас зменшуючи ймовірність повернення товару через невідповідність очікуванням.
Переваги онлайн примірки одягу
Використання технологій онлайн примірки одягу несе в собі значні переваги, що впливають як на досвід споживачів, так і на ефективність і сталість бізнес-моделей в роздрібній торгівлі. Розглянемо ключові аспекти цих переваг:
Зменшення кількості повернень товару
Однією з найбільших проблем онлайн-торгівлі є висока кількість повернень, що часто пов'язано з невідповідністю розмірів або очікувань клієнтів щодо вигляду товару. Онлайн примірка одягу дозволяє значно знизити цей ризик, надаючи покупцям можливість краще зрозуміти, як одяг пасуватиме їм, що, в свою чергу, призводить до більш впевнених покупок і меншої кількості повернень.
Підвищення задоволення та лояльності клієнтів
Покращення досвіду покупок онлайн через віртуальну примірочну сприяє збільшенню загального задоволення клієнтів. Інтерактивність та персоналізація покупок зміцнюють відносини між брендами та їхніми клієнтами, спонукаючи до повторних покупок і збільшення лояльності.
Вплив на екологічність і сталість бізнесу
Зменшення кількості повернень не тільки покращує економічну ефективність для бізнесів, але й має позитивний вплив на довкілля. Зниження потреби у транспортуванні повернених товарів сприяє зменшенню вуглецевого сліду компаній, роблячи бізнес більш сталим та екологічно відповідальним.
Майбутнє примірочної для інтернет-магазину
Одним з основних трендів є покращення точності та інтерактивності віртуальних примірочних за допомогою розширеного використання штучного інтелекту і машинного навчання. Це включає розвиток алгоритмів, здатних аналізувати більш тонкі нюанси фігури користувачів, а також інтеграцію з віртуальною та доповненою реальністю для створення більш занурювального досвіду примірки.
Штучний інтелект не тільки вдосконалює віртуальні примірочні, але й відкриває нові можливості для персоналізації модних пропозицій. Це може включати автоматичне рекомендування одягу на основі попередніх покупок, стилю життя та персональних переваг клієнта, що значно покращить користувацький досвід і ефективність покупок.
Наша компанія, уважно слідкуючи за цими тенденціями та активно експирементуючи з віртуальниими примірочними, прагне не лише оптимізувати досвід наших клієнтів, але й виступити в ролі інтеграційного лідера на ринку. Усвідомлюючи важливість цих інновацій, ми впевнені, що подальше впровадження та розвиток віртуальних примірочних не тільки сприятиме зростанню нашої компанії, але й відіграватиме важливу роль у формуванні майбутнього онлайн-ритейлу, роблячи покупки більш зручними, персоналізованими та сталими.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту