Контекстна реклама та її роль в просуванні служби доставки, як зробити свою піцерію найпопулярнішою в місті
Заклади громадського харчування здавна вважаються одним з найприбутковіших бізнесів. Пов'язано це з тим, що на відміну від будівельних компаній або аутсорсингу — смачно поїсти та насолодитися атмосферою ресторану люди хочуть завжди. У 2020 році насолода від атмосфери хорошого ресторану більше переросла в бік практичності й служби доставки їжі стали потроху витісняти конкурентів. Такий бізнес в наші дні набагато більш вигідний ніж кафе або ресторан, тому, що він з самого початку підготовлений до будь-яких карантинних обмежень, в тому числі повного локдауну. Кур'єри служби можуть безперешкодно доставляти замовлення вашим клієнтам, при цьому не вступаючи з ними в контакт і дотримуючись всіх соціальних дистанцій, продиктованих новими правилами та законами.
Але як же запустити успішну доставку в кінці 2020-го, початку 2021-го року? Як справлятися зі швидко зростаючою конкуренцією і просувати свій заклад? Як домогтися лояльності з боку споживачів і розширити базу постійних клієнтів? І нарешті, як зробити свою службу доставки найпопулярнішою в місті, просуваючи її за допомогою контекстної реклами? На ці та інші питання ми постараємося відповісти сьогодні в цій статті, почнемо!
Просування сайту: Як підвищити кількість клієнтів та конверсію на сайті вашої доставки
Сайт для служби доставки це мало не головний канал реклами, який і переконує потенційного клієнта в тому, що у вас безумовно варто замовити кілька страв. Від зовнішнього вигляду і дизайну вашої інтернет-сторінки залежить те, наскільки лояльним спочатку буде ваш потенційний клієнт і чи зробить він замовлення саме у вашій службі доставки. Попри всю важливість зовнішнього вигляду, про яку ми вже говорили в статті "Як створити успішний сайт служби доставки" далеко не останню роль в просуванні вашого бізнесу грає грамотно налаштована контекстна реклама.
Існує кілька видів і підвидів контекстної реклами, про це детально ви можете прочитати в нашій статті "Види контекстної реклами", сьогодні ж нас більше цікавить як саме кожен з типів контекстної реклами може вплинути на ваш бізнес і як збільшити потік потенційних клієнтів на вашому ресурсі. Далі ми розглянемо різновиди контекстної реклами та позитивні моменти, які може принести їх використання для сайту вашої служби доставки.
Пошукова контекстна реклама: Збільшуємо кількість клієнтів і робимо сайт доставки популярним
Просування сайту доставки це один з найдієвіших і практичних методів збільшення кількості замовлень у вашій службі. Для просування подібного роду бізнесу просто ідеально підходить пошукова контекстна реклама і далі ми з'ясуємо чому.
Пошукова контекстна реклама орієнтована на пошуковий запит вашого потенційного клієнта. Для її створення використовуються певні слова, які відповідно до ваших досліджень цільової аудиторії й повинні відповідати найчастішим пошуковим запитам ваших клієнтів. Створюючи пошукову контекстну рекламу дуже важливо, щоб дані, отримані після дослідження вашої ЦА були актуальні та правильно структуровані, в іншому випадку, якщо ви допустили помилку при дослідженні цільової аудиторії або частина даних вже застаріла — ви можете втратити солідну частину потенційних клієнтів, які могли б позитивно відреагувати на ваше рекламне оголошення.
Варто врахувати, що правильно налаштоване пошукове рекламне оголошення з'являється на самому початку пошукової видачі вашого потенційного клієнта, це автоматично дає вашій службі плюс до лояльності з боку клієнта. Завдяки правильному пошуковому оголошенню у вас є можливість зайняти найвигідніше положення в пошуковій видачі, при цьому, а значить ви вже зможете розцінювати перспективність такого положення в пошуковій видачі та стежити за показниками відвідуваності та конверсії.
Для того, щоб максимально точно потрапити в зону інтересів своєї цільової аудиторії вам слід провести ряд досліджень, які допоможуть придбати вам необхідну для правильного налаштування рекламного оголошення інформацією. До такої інформації відноситься географічне розташування основної частки ваших клієнтів стосовно районів міста, вікові рамки вашої ЦА та її платоспроможність. Знати географічне положення ваших потенційних клієнтів вам необхідно для того, щоб вирішити, в який район міста слід зробити доставку безкоштовною, а для якого району необхідно виставити ліміт мінімального замовлення вище, ніж для інших. Подібний підхід до градації вартості доставки дозволить вам не тільки заощадити на витратах на доставку, але і збільшить кількість замовлень у ваших цільових районах.
Якщо ви раніше ніколи не проводили дослідження цільової аудиторії, то рекомендуємо довірити цей непростий процес фахівцям веб студії Глянець. Такий крок позбавить вас від усіх можливих неточностей і помилок, які ви можете допустити під час вивчення своєї цільової аудиторії, а також гарантує повноту наданих даних. Фахівці веб студії Глянець вже 12 років допомагають власникам різних ресурсів краще пізнати своїх потенційних клієнтів. Маркетинговий відділ студії може допомогти вам не тільки зібрати всю необхідну інформацію про вашу цільову аудиторію, але і створити для вас перспективну рекламну компанію, яка зможе сприятливо вплинути на відвідуваність і конверсії на вашому ресурсі. Крім створення рекламних оголошень для сайтів доставки їжі та інших інтернет-ресурсів студія Глянець також займається проектуванням цих самих ресурсів. Якщо вам необхідно створити сайт доставки їжі в Києві, або ваша компанії гостро потребує правильно "зібраний" та надійний корпоративний сайт — команда студії створення сайтів Глянець допоможе вам з проектуванням, дизайном і запуском такого ресурсу. У портфоліо дизайн-студії Глянець ви можете знайти більше тисячі прикладів різноманітних сайтів, створених компанією Глянець, в тому числі й для різних служб доставки.
Для того, щоб познайомитися з портфоліо компанії більш детально, а також дізнатися, які послуги надає веб студія Глянець — вам необхідно лише перейти на сайт студії та відвідати відповідні вкладки. Якщо у вас виникнуть питання щодо тих чи інших послуг, ви можете зв'язатися з менеджером студії за допомогою телефону або електронної пошти, які вказані на сайті у вкладці контакти. Також на сайті веб студії Глянець для вашої зручності функціонує онлайн чат, в якому менеджер студії може відповісти на всі ваші запитання і допомогти скласти заявку на створення рекламної компанії або інтернет-магазину під ключ.
Пошукова контекстна реклама допомагає вашому ресурсу отримати такі необхідні відвідування і конверсію, які й дають вашому сайту піднятися вище в пошуковій видачі. Але як бути з тими клієнтами, яким мало просто красивого слогана? Як привернути увагу тих споживачів, які конкретно в даний момент не зацікавлені в доставці їжі? Із залученням клієнтів, зацікавленість які в даний момент знаходиться під сумнівом або дорівнює нулю відмінно справляється медійна контекстна реклама.
Медійна контекстна реклама для служби доставки їжі: як залучити клієнта за допомогою промо і як один банер може принести вам 350 замовлень за перший тиждень
Життя служби доставки їжі це постійне завзяття збільшити кількість замовлень і зон покриття міста, якщо ми говоримо про мегаполіс. Для цього необхідно, щоб попит на ваші страви та продукти був досить високий, а прибуток постійно зростав. У цій справі вам може допомогти медійна контекстна реклама і далі ми розглянемо яким чином вона може вплинути на інтерес ваших потенційних клієнтів у різних своїх проявах.
Про те, які види медійної контекстної реклами бувають ми вже говорили в статті "медійна контекстна реклама", зараз же ми більш предметно розглянемо саме вплив її різновидів на ваших потенційних клієнтів.
Медійна контекстна реклама: банери та їх застосування
Банери, це один з найстаріших видів реклами в цілому. Вони перекочували з реального життя в інтернет і тепер допомагають різним структурам і компаніям залучати клієнтів не віднімаючи при цьому у них зайвого часу, як це працює?
Ваш потенційний клієнт, перебуваючи в пошуках того чи іншого продукту в інтернеті може наштовхнутися на рекламу вашої служби доставки "абсолютно випадково". Насправді поява вашого банера на тому чи іншому сайті обумовлена тим, що ваш потенційний клієнт вже цікавився пошуком хорошої доставки їжі у вашому місті, але в той момент ваша рекламна компанія ще не була запущена. Проаналізувавши свою цільову аудиторію і правильно налаштувавши медійне оголошення на появу банерів на майданчиках ви можете продемонструвати свій банер клієнту, який тою чи іншою мірою зацікавлений в пошуках хорошої доставки їжі. Якщо на вашому банері буде розташована достатня кількість інформації та пропозиція, яка безумовно зацікавить вашого споживача — ви можете домогтися його переходу на ваш сайт, а далі вже справа дизайну, зручності, цін і звичайно ж наявності вигідних пропозицій.
Промо-ролик як метод просування служби доставки: як за допомогою медійної реклами підняти відвідуваність і доходи закладу
Ще одним методом залучення потенційних клієнтів є створення так званих промо-роликів. Їх суть полягає в тому, що в відео розповідається та чи інша ситуація з життя вашого потенційного споживача, де страви з вашої служби доставки допомагають впоратися йому з голодом або життєвими труднощами. Є також варіанти, де за допомогою промо-роликів заклади презентують свої нові страви або акційні пропозиції. Так чи інакше у відеоматеріалу набагато більше шансів зацікавити вашого потенційного клієнта ніж у звичайного банера, адже тут у клієнта є можливість не просто подивитися на картинку, але і розглянути пропонований вами продукт під різними кутами.
Створення якісної медійної реклами це процес, який вимагає неабиякої кількості часу. Для того, щоб така реклама була дійсно успішною вам необхідно не тільки детально вивчити інтереси вашої цільової аудиторії, а й ознайомитися з рекламними майданчиками які дозволять вам розмістити вашу рекламу, зважити вигідність і ефективність різних сайтів.
Якщо у вас немає часу для вивчення подібних процесів, або ви не маєте у своєму розпорядженні достатню кількість необхідних навичок для створення медійного рекламного оголошення — фахівці студії Глянець можуть допомогти вам у цій справі. Маркетологи дизайн-студії Глянець, будуть детально досліджувати вашу цільову аудиторію на предмет її інтересів і ресурсів, які ваш потенційний клієнт може відвідувати. Маючи на руках ці дані розроблять для вас медійне рекламне оголошення, яке може допомогти вам підняти відвідуваність і конверсію на вашому інтернет-ресурсу.
За спиною у фахівців студії сотні рекламних кампаній, які й донині допомагають розвивати інтернет-ресурси клієнтів веб студії Глянець. Крім створення рекламних кампаній команда Глянець також займається створенням лендінг сторінок і запуском корпоративних сайтів. Співробітники студії можуть допомогти вам зі створенням інтернет-магазину під ключ або спроектувати сайт, для вашої служби доставки. Ознайомитися з повним переліком послуг компанії Глянець і вибрати ту, що вам необхідна, ви можете відвідавши сайт студії й заглянувши у вкладку послуги компанії Глянець.
Просування і розвиток сайту доставки їжі: як у 2020 році створити бізнес який безумовно буде мати попит.
Потреба людей у смачній і якісній їжі, це відмінний приклад того, чому служба доставки їжі, яка займається приготуванням і доставкою якісних продуктів завжди буде приносити прибуток. Враховуючи карантинні заходи 2020 року і ймовірність їх повторення у 2021 році, відкриття служби доставки їжі це, мабуть, один з найприбутковіших варіантів у сфері громадського харчування. Зважаючи на постійно зростаючу конкуренцію для того, щоб отримати постійний потік клієнтів, вам необхідно всіляко просувати свій інтернет-ресурс і в цьому вам може допомогти дизайн-студія Глянець. Для того, щоб замовити створення сайту для вашої доставки під ключ, або дослідження вашої ЦА з подальшим проектуванням рекламних кампаній на основі отриманих даних, вам необхідно лише відвідати сайт студії Глянець і залишить заявку у відповідній вкладці. Якщо у вас є ряд питань щодо послуг студії, ви можете зв'язатися з менеджером студії скориставшись інформацією з вкладки контакти, або скористатися онлайн чатом, який розміщений на всіх сторінках сайту студії.
Звертаючись до фахівців веб студії Глянець ви можете бути впевнені в найвищому рівні роботи співробітників студії і якісному результаті. Щоб ознайомитися з усіма послугами веб студії Глянець, вам необхідно відвідати сайт студії та перейти у відповідну вкладку в меню сайту.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту