Контекстна реклама та її роль в просуванні служби доставки, як зробити свою піцерію найпопулярнішою в місті

Заклади громадського харчування здавна вважаються одним з найприбутковіших бізнесів. Пов'язано це з тим, що на відміну від будівельних компаній або аутсорсингу — смачно поїсти та насолодитися атмосферою ресторану люди хочуть завжди. У 2020 році насолода від атмосфери хорошого ресторану більше переросла в бік практичності й служби доставки їжі стали потроху витісняти конкурентів. Такий бізнес в наші дні набагато більш вигідний ніж кафе або ресторан, тому, що він з самого початку підготовлений до будь-яких карантинних обмежень, в тому числі повного локдауну. Кур'єри служби можуть безперешкодно доставляти замовлення вашим клієнтам, при цьому не вступаючи з ними в контакт і дотримуючись всіх соціальних дистанцій, продиктованих новими правилами та законами.
Але як же запустити успішну доставку в кінці 2020-го, початку 2021-го року? Як справлятися зі швидко зростаючою конкуренцією і просувати свій заклад? Як домогтися лояльності з боку споживачів і розширити базу постійних клієнтів? І нарешті, як зробити свою службу доставки найпопулярнішою в місті, просуваючи її за допомогою контекстної реклами? На ці та інші питання ми постараємося відповісти сьогодні в цій статті, почнемо!
Просування сайту: Як підвищити кількість клієнтів та конверсію на сайті вашої доставки
Сайт для служби доставки це мало не головний канал реклами, який і переконує потенційного клієнта в тому, що у вас безумовно варто замовити кілька страв. Від зовнішнього вигляду і дизайну вашої інтернет-сторінки залежить те, наскільки лояльним спочатку буде ваш потенційний клієнт і чи зробить він замовлення саме у вашій службі доставки. Попри всю важливість зовнішнього вигляду, про яку ми вже говорили в статті "Як створити успішний сайт служби доставки" далеко не останню роль в просуванні вашого бізнесу грає грамотно налаштована контекстна реклама.
Існує кілька видів і підвидів контекстної реклами, про це детально ви можете прочитати в нашій статті "Види контекстної реклами", сьогодні ж нас більше цікавить як саме кожен з типів контекстної реклами може вплинути на ваш бізнес і як збільшити потік потенційних клієнтів на вашому ресурсі. Далі ми розглянемо різновиди контекстної реклами та позитивні моменти, які може принести їх використання для сайту вашої служби доставки.
Пошукова контекстна реклама: Збільшуємо кількість клієнтів і робимо сайт доставки популярним
Просування сайту доставки це один з найдієвіших і практичних методів збільшення кількості замовлень у вашій службі. Для просування подібного роду бізнесу просто ідеально підходить пошукова контекстна реклама і далі ми з'ясуємо чому.
Пошукова контекстна реклама орієнтована на пошуковий запит вашого потенційного клієнта. Для її створення використовуються певні слова, які відповідно до ваших досліджень цільової аудиторії й повинні відповідати найчастішим пошуковим запитам ваших клієнтів. Створюючи пошукову контекстну рекламу дуже важливо, щоб дані, отримані після дослідження вашої ЦА були актуальні та правильно структуровані, в іншому випадку, якщо ви допустили помилку при дослідженні цільової аудиторії або частина даних вже застаріла — ви можете втратити солідну частину потенційних клієнтів, які могли б позитивно відреагувати на ваше рекламне оголошення.
Варто врахувати, що правильно налаштоване пошукове рекламне оголошення з'являється на самому початку пошукової видачі вашого потенційного клієнта, це автоматично дає вашій службі плюс до лояльності з боку клієнта. Завдяки правильному пошуковому оголошенню у вас є можливість зайняти найвигідніше положення в пошуковій видачі, при цьому, а значить ви вже зможете розцінювати перспективність такого положення в пошуковій видачі та стежити за показниками відвідуваності та конверсії.
Для того, щоб максимально точно потрапити в зону інтересів своєї цільової аудиторії вам слід провести ряд досліджень, які допоможуть придбати вам необхідну для правильного налаштування рекламного оголошення інформацією. До такої інформації відноситься географічне розташування основної частки ваших клієнтів стосовно районів міста, вікові рамки вашої ЦА та її платоспроможність. Знати географічне положення ваших потенційних клієнтів вам необхідно для того, щоб вирішити, в який район міста слід зробити доставку безкоштовною, а для якого району необхідно виставити ліміт мінімального замовлення вище, ніж для інших. Подібний підхід до градації вартості доставки дозволить вам не тільки заощадити на витратах на доставку, але і збільшить кількість замовлень у ваших цільових районах.
Якщо ви раніше ніколи не проводили дослідження цільової аудиторії, то рекомендуємо довірити цей непростий процес фахівцям веб студії Глянець. Такий крок позбавить вас від усіх можливих неточностей і помилок, які ви можете допустити під час вивчення своєї цільової аудиторії, а також гарантує повноту наданих даних. Фахівці веб студії Глянець вже 12 років допомагають власникам різних ресурсів краще пізнати своїх потенційних клієнтів. Маркетинговий відділ студії може допомогти вам не тільки зібрати всю необхідну інформацію про вашу цільову аудиторію, але і створити для вас перспективну рекламну компанію, яка зможе сприятливо вплинути на відвідуваність і конверсії на вашому ресурсі. Крім створення рекламних оголошень для сайтів доставки їжі та інших інтернет-ресурсів студія Глянець також займається проектуванням цих самих ресурсів. Якщо вам необхідно створити сайт доставки їжі в Києві, або ваша компанії гостро потребує правильно "зібраний" та надійний корпоративний сайт — команда студії створення сайтів Глянець допоможе вам з проектуванням, дизайном і запуском такого ресурсу. У портфоліо дизайн-студії Глянець ви можете знайти більше тисячі прикладів різноманітних сайтів, створених компанією Глянець, в тому числі й для різних служб доставки.
Для того, щоб познайомитися з портфоліо компанії більш детально, а також дізнатися, які послуги надає веб студія Глянець — вам необхідно лише перейти на сайт студії та відвідати відповідні вкладки. Якщо у вас виникнуть питання щодо тих чи інших послуг, ви можете зв'язатися з менеджером студії за допомогою телефону або електронної пошти, які вказані на сайті у вкладці контакти. Також на сайті веб студії Глянець для вашої зручності функціонує онлайн чат, в якому менеджер студії може відповісти на всі ваші запитання і допомогти скласти заявку на створення рекламної компанії або інтернет-магазину під ключ.
Пошукова контекстна реклама допомагає вашому ресурсу отримати такі необхідні відвідування і конверсію, які й дають вашому сайту піднятися вище в пошуковій видачі. Але як бути з тими клієнтами, яким мало просто красивого слогана? Як привернути увагу тих споживачів, які конкретно в даний момент не зацікавлені в доставці їжі? Із залученням клієнтів, зацікавленість які в даний момент знаходиться під сумнівом або дорівнює нулю відмінно справляється медійна контекстна реклама.
Медійна контекстна реклама для служби доставки їжі: як залучити клієнта за допомогою промо і як один банер може принести вам 350 замовлень за перший тиждень
Життя служби доставки їжі це постійне завзяття збільшити кількість замовлень і зон покриття міста, якщо ми говоримо про мегаполіс. Для цього необхідно, щоб попит на ваші страви та продукти був досить високий, а прибуток постійно зростав. У цій справі вам може допомогти медійна контекстна реклама і далі ми розглянемо яким чином вона може вплинути на інтерес ваших потенційних клієнтів у різних своїх проявах.
Про те, які види медійної контекстної реклами бувають ми вже говорили в статті "медійна контекстна реклама", зараз же ми більш предметно розглянемо саме вплив її різновидів на ваших потенційних клієнтів.
Медійна контекстна реклама: банери та їх застосування
Банери, це один з найстаріших видів реклами в цілому. Вони перекочували з реального життя в інтернет і тепер допомагають різним структурам і компаніям залучати клієнтів не віднімаючи при цьому у них зайвого часу, як це працює?
Ваш потенційний клієнт, перебуваючи в пошуках того чи іншого продукту в інтернеті може наштовхнутися на рекламу вашої служби доставки "абсолютно випадково". Насправді поява вашого банера на тому чи іншому сайті обумовлена тим, що ваш потенційний клієнт вже цікавився пошуком хорошої доставки їжі у вашому місті, але в той момент ваша рекламна компанія ще не була запущена. Проаналізувавши свою цільову аудиторію і правильно налаштувавши медійне оголошення на появу банерів на майданчиках ви можете продемонструвати свій банер клієнту, який тою чи іншою мірою зацікавлений в пошуках хорошої доставки їжі. Якщо на вашому банері буде розташована достатня кількість інформації та пропозиція, яка безумовно зацікавить вашого споживача — ви можете домогтися його переходу на ваш сайт, а далі вже справа дизайну, зручності, цін і звичайно ж наявності вигідних пропозицій.
Промо-ролик як метод просування служби доставки: як за допомогою медійної реклами підняти відвідуваність і доходи закладу
Ще одним методом залучення потенційних клієнтів є створення так званих промо-роликів. Їх суть полягає в тому, що в відео розповідається та чи інша ситуація з життя вашого потенційного споживача, де страви з вашої служби доставки допомагають впоратися йому з голодом або життєвими труднощами. Є також варіанти, де за допомогою промо-роликів заклади презентують свої нові страви або акційні пропозиції. Так чи інакше у відеоматеріалу набагато більше шансів зацікавити вашого потенційного клієнта ніж у звичайного банера, адже тут у клієнта є можливість не просто подивитися на картинку, але і розглянути пропонований вами продукт під різними кутами.
Створення якісної медійної реклами це процес, який вимагає неабиякої кількості часу. Для того, щоб така реклама була дійсно успішною вам необхідно не тільки детально вивчити інтереси вашої цільової аудиторії, а й ознайомитися з рекламними майданчиками які дозволять вам розмістити вашу рекламу, зважити вигідність і ефективність різних сайтів.
Якщо у вас немає часу для вивчення подібних процесів, або ви не маєте у своєму розпорядженні достатню кількість необхідних навичок для створення медійного рекламного оголошення — фахівці студії Глянець можуть допомогти вам у цій справі. Маркетологи дизайн-студії Глянець, будуть детально досліджувати вашу цільову аудиторію на предмет її інтересів і ресурсів, які ваш потенційний клієнт може відвідувати. Маючи на руках ці дані розроблять для вас медійне рекламне оголошення, яке може допомогти вам підняти відвідуваність і конверсію на вашому інтернет-ресурсу.
За спиною у фахівців студії сотні рекламних кампаній, які й донині допомагають розвивати інтернет-ресурси клієнтів веб студії Глянець. Крім створення рекламних кампаній команда Глянець також займається створенням лендінг сторінок і запуском корпоративних сайтів. Співробітники студії можуть допомогти вам зі створенням інтернет-магазину під ключ або спроектувати сайт, для вашої служби доставки. Ознайомитися з повним переліком послуг компанії Глянець і вибрати ту, що вам необхідна, ви можете відвідавши сайт студії й заглянувши у вкладку послуги компанії Глянець.
Просування і розвиток сайту доставки їжі: як у 2020 році створити бізнес який безумовно буде мати попит.
Потреба людей у смачній і якісній їжі, це відмінний приклад того, чому служба доставки їжі, яка займається приготуванням і доставкою якісних продуктів завжди буде приносити прибуток. Враховуючи карантинні заходи 2020 року і ймовірність їх повторення у 2021 році, відкриття служби доставки їжі це, мабуть, один з найприбутковіших варіантів у сфері громадського харчування. Зважаючи на постійно зростаючу конкуренцію для того, щоб отримати постійний потік клієнтів, вам необхідно всіляко просувати свій інтернет-ресурс і в цьому вам може допомогти дизайн-студія Глянець. Для того, щоб замовити створення сайту для вашої доставки під ключ, або дослідження вашої ЦА з подальшим проектуванням рекламних кампаній на основі отриманих даних, вам необхідно лише відвідати сайт студії Глянець і залишить заявку у відповідній вкладці. Якщо у вас є ряд питань щодо послуг студії, ви можете зв'язатися з менеджером студії скориставшись інформацією з вкладки контакти, або скористатися онлайн чатом, який розміщений на всіх сторінках сайту студії.
Звертаючись до фахівців веб студії Глянець ви можете бути впевнені в найвищому рівні роботи співробітників студії і якісному результаті. Щоб ознайомитися з усіма послугами веб студії Глянець, вам необхідно відвідати сайт студії та перейти у відповідну вкладку в меню сайту.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту