Google Ads, як зробити свою компанію помітною
Просування і розвиток компанії це головні супутники успіху вашого бізнесу. Для просування інтернет-ресурсів існує маса способів і методів, але сьогодні ми розглянемо Google Ads в якості основного каналу реклами та розберемо, що ж необхідно для вдалої кампанії в Google Ads.
Google Ads - що це за сервіс і на що він здатний
Якщо ви вже володієте інтернет-магазином і не перший день працюєте через всесвітню павутину, то ви точно знаєте що таке Google Ads. Якщо ж ви тільки починаєте свій бізнес в інтернеті та поки не стикалися з Google Ads - в кінці цієї статті ви будете знати про нього все.
Google Ads — це сервіс, за допомогою якого ви можете просунути свій бізнес і в найкоротші терміни піднятися в топ пошукових запитів. Google Ads допоможе вам запустити власну контекстну рекламу і покаже її вашій цільовій аудиторії.
Для того, щоб даний сервіс працював корректно і показував очікувані результати його необхідно грамотно налаштувати. Для цього вам необхідно володіти певними навичками, або звернутися до фахівців. Веб студія Глянець може допомогти вам зі створенням вашої ефективної рекламної компанії. Фахівці маркетингового відділу підберуть відповідний дизайн, ключові запити та параметри, які допоможуть вашій рекламній кампанії частіше з'являтися на екранах ваших потенційних покупців. Якщо ви хочете швидко й ефективно просунути свій інтернет-магазин — залиште заявку на сайті веб студії Глянець.
Чим Google Ads краще за інших
Крім зручності та великої кількості необхідних для просування інструментів, у Google Ads є ряд переваг, завдяки яким сервіс доцільніше і вигідніше використовувати для реклами в порівнянні з його найближчими конкурентами. Переваги Google Ads це:
- Вартість кліку
Цей показник дуже важливий, адже від нього залежить скільки буде коштувати ваша рекламна компанія. Для того, щоб максимально просунути свій інтернет-магазин вам необхідно не тільки правильно налаштувати рекламу, але і визначитися з бажаним бюджетом. Найближчий конкурент Google Ads це Яндекс Директ. У цій ситуації вартість за клік грає дуже важливу роль, і Google Ads надає максимально вигідні умови. Через те, що аукціон Яндекс Директ максимально розпалений і бажаючих запустити рекламу за допомогою нього дуже багато — компанія підвищує вартість за клік в найпопулярніших нішах, до однієї з яких і відносяться інтернет-магазини. Google Ads в свою чергу, попри більшу кількість бажаючих запустити рекламну компанію — не підвищує вартість за клік, що робить його максимально вигідним і при цьому дієвим інструментом для просування вашого інтернет-магазину.
- Майданчики для вашої реклами
Google Ads має у своєму розпорядженні велику кількість потенційних майданчиків на яких ви зможете розмістити свою програму. Завдяки цьому факту ваша рекламна кампанія може охопити більше користувачів, а при грамотному налаштуванні зможе точно потрапити у вашу цільову аудиторію. Це дуже важливо, адже чим більше ваших потенційних покупців ознайомляться з рекламною пропозицією — тим вище шанси на те, що вони перейдуть на сайт інтернет-магазину і здійснять покупку.
- Пошукові партнери Google
Партнери Google це ще один плюс цієї системи. Крім стандартного пошуку Google у компанії також є безліч сервісів і зовнішніх пошукових партнерів. З їх допомогою ви можете збільшити кількість ваших потенційних кліків і скоротити час, за який ви зможете досягти бажаної мети.
- Зручність запуску рекламної компанії
Google Ads підтримує шаблонне налаштування реклами, що це означає? Це означає, що якщо вам необхідно налаштувати кілька рекламних кампаній використовуючи одні й ті самі параметри вашої цільової аудиторії, у вас більше нема потреби налаштовувати ці параметри для кожної компанії окремо. Сервіс підтримує збереження налаштувань, завдяки чому ви зможете заощадити свій дорогоцінний час.
Незважаючи на підтримку даної функції, якщо ви хочете отримати максимум з рекламної компанії, рекомендуємо враховувати динамічність ринку і вашої цільової аудиторії. Як показує практика, віяння і захоплення ваших потенційних покупців постійно змінюються, а значить і налаштування кожної нової рекламної компанії повинні їм відповідати. Для того, щоб дізнатися, що ж цікавлять вашу ЦА і які параметри краще для неї підібрати, ви можете звернутися до дизайн-студії сайтів Глянець. Компанія Глянець займається створенням інтернет-магазинів вже протягом 11 років і за цей час запустила більше тисячі ресурсів. Фахівці студії проведуть для вас детальний аналіз вашої цільової аудиторії та допоможуть вам краще зрозуміти, що ж насправді необхідно вашим клієнтам. Ознайомитися з інтернет-магазинами, створеними дизайн-студією Глянець ви можете відвідавши портфоліо компанії.
- Нівелювання вартості одного кліка в залежності від якості рекламної компанії
Так-так, все саме так, Google Ads може визначити якість вашого контенту і виходячи з цього параметра знизити вартість кліка для вашої рекламної компанії. Таким чином компанія заохочує якісний контент та задає певний стимул власникам інтернет-ресурсів.
- Можливість розподілити бюджет виходячи з показників конверсії в певний проміжок часу
Завдяки цьому параметру ви можете задати часовий проміжок, коли, згідно з вашими дослідженнями, відсоток конверсії вище всього і запускати свою рекламну компанію саме в цей час. Для того, щоб дізнатися, коли ж конверсія вище, вам необхідно провести ряд досліджень своєї цільової аудиторії. Даний процес вимагає часу і навичок, властивих фахівцям. Якщо вам необхідний максимальний результат і ви не хочете витрачати свій власний час на дослідження, ви можете звернутися в веб студію Глянець. Маркетологи компанії допоможуть вам дізнатися, в який час більша частина вашої цільової аудиторії знаходиться онлайн і може побачити вашу рекламу, а також яка реклама цікава вашій ЦА і чим в цілому займаються ваші потенційні покупці. Володіючи таким обсягом інформації ви зможете запустити свою рекламну компанію й увійти в коло інтересів ЦА, що в свою чергу позитивно позначиться як на кількості відвідувань, так і на кількості продажів.
- Можливість платити не за клік а за конверсію
Завдяки даній функції ви зможете відсіяти тих людей, які просто бездумно клацають по посиланнях від ваших потенційних покупців. Таким чином ви зможете скоротити витрати на рекламу при цьому отримавши максимальну користь від її запуску.
Доцільність запуску контекстної реклами для інтернет-магазину доведено вже багатьма інтернет-ресурсами. Використовуючи Google Ads Ви зможете не тільки збільшити показники вашого сайту, але і розширити коло ваших постійних покупців, що сприятиме подальшому розвитку вашої компанії. Якщо у вас немає досвіду або часу для налаштування всіх необхідних для вдалого запуску реклами параметрів Google Ads, ви можете замовити налаштування та оптимізацію реклами у веб студії Глянець. Фахівці веб студії Глянець мають багатий досвід роботи з різними сервісами, в тому числі й з Google Ads. Якщо вам потрібен інтернет-магазин під ключ, або ви хочете налаштувати контекстну рекламну кампанію для свого інтернет-магазину — залиште заявку на сайті веб студії Глянець або зв'яжіться з менеджером компанії звернувшись до вкладки контакти.
Як створити рекламну кампанію в Google Ads
Створення рекламної кампанії для свого інтернет-магазину це дуже відповідальний процес, що вимагає досить багато часу і наявності необхідних даних. Google Ads має у своєму розпорядженні велику кількість різноманітних параметрів, помилившись при налаштуванні яких ви ризикуєте звести нанівець всю перспективність рекламної компанії.
Для того, щоб створити успішну рекламну кампанію в Google Ads, вам необхідно:
- Вибрати тип вашої рекламної компанії та її орієнтованість
В даному параметрі вам необхідно позначити, що з себе представляє ваша реклама? На що вона націлена, і які сервіси вас цікавлять. Важливо враховувати що реклама вашого інтернет-магазину відрізняється від реклами додатку вашого інтернет-магазину, з точки зору сервісу це різні типи рекламної кампанії.
- Мета вашої рекламної компанії
Перед запуском рекламної компанії вам варто спочатку вирішити, який результат вам необхідний. Чи хочете ви збільшити кількість відвідувань на вашому сайті, або ж для вашого адвокатського агентства необхідно збільшити кількість дзвінків в офіс. Так чи інакше ваш вибір в даному параметрі буде грати ключову роль в просуванні ресурсу.
- Географічне розташування вашої цільової аудиторії
Для того, щоб ваша рекламна компанія принесла очікуваний результат, необхідно щоб користувачі, в яких ви зацікавлені — змогли її побачити. Саме для цього в процесі дослідження вашої цільової аудиторії збираються дані, в яких областях вашої країни проживає більша кількість ваших потенційних клієнтів. Виходячи з цих даних будується рекламна компанія, метою якої може бути або стимуляція вже наявної цільової аудиторії, або залучення нових потенційних покупців. Так чи інакше, не маючи у своєму розпорядженні необхідних даних правильно налаштувати даний параметр вкрай складно, а іноді й зовсім не можливо.
Налаштування реклами в Google Ads в три кліка
Для того, щоб правильно налаштувати контекстну рекламу вашого ресурсу і домогтися максимальних результатів, необхідно володіти великим обсягом даних, пов'язаних з вашою ЦА. Google Ads може похвалитися великою кількістю різних налаштувань, використовуючи які ви зможете отримати від реклами максимальний результат і зростання вашої клієнтської бази. Але "як дослідити свою ЦА і прискорити запуск рекламної компанії в Google Ads?"— звернутися до професіоналів.
Дизайн-студія Глянець протягом 11 років допомагає інтернет-магазинам з дослідженням їх цільової аудиторії та подальшим запуском рекламних компаній. У маркетологів веб студії за плечима величезний досвід у створенні та налаштуванні рекламних пропозицій для інтернет-магазинів різних галузей. Якщо вам потрібен свій інтернет-магазин під ключ, або ваш ресурс гостро потребує правильної і якісної контекстної реклами — компанія Глянець допоможе вам втілити ваші ідеї в життя.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту