До звернення в нашу компанію медичний центр лише відкрився і не мав постійного потоку замовлень. Нами була проведена комплексна робота від розробки сайту до налаштування рекламної кампанії в Гугл.
Збільшення впізнаваності бренду в цілому;
Залучення цільової аудиторії на сайт.
Робота була розпочата із залучення максимальної кількості клієнтів на сайт, для перевірки самої кампанії, а також визначення кола не цільових запитів. Після збору даної статистики ми направили кампанію на цільові запити, які в результаті приводили до замовлення послуги клієнтом. Відповідно, після проведення даних робіт і наявності постійного потоку клієнтів ми перейшли на оптимізацію кампанії, та зменшення ціни за клік. Додатково запустили контекстно-медійний ремаркетинг.