Для чого інтернет-магазину мобільний додаток
У століття технологій, коли за 10 років ми прийшли від екрана діагоналлю 3.5 дюйма, до екранів 6.5 дюймів і смартфонів з двома екранами, робочий стіл телефону став одним з найбажаніших місць для компаній. Кожен великий виробник, ресторан або служба доставлення, прагне опинитися на робочому екрані користувачів, але чому? Чому компанії з ідеально адаптованими ресурсами під будь-який існуючий пристрій все ж прагнуть опинитися на вашому екрані смартфону в якості додатку?
У цьому ми й постараємося сьогодні розібратися, а також відповімо на ряд питань пов'язаних з доцільністю створення мобільного додатку для інтернет-магазину і поговоримо про те, які бонуси такий додаток може вам дати. Почнемо!
Мобільний додаток, чому він став таким необхідним
У 2020 у всіх інтернет-магазинів вже є мобільна версія сайту. Це пов'язано з тим, що часи, коли користувачі шукали товари або споживали контент за допомогою десктопних рішень давно позаду. 75% всієї роботи яку ми раніше робили за допомогою комп'ютерів і ноутбуків — зараз можна з легкістю виконати на смартфоні.
Споживання контенту, новини, месенджери, практично всі способи взаємодії з інтернетом зараз розташовані на робочому столі кожного власника смартфона, саме цей фактор і послужив поштовхом для власників інтернет-магазинів, щоб задуматися про адаптацію своїх інтернет-ресурсів під мобільні пристрої, але що ж далі?
Мобільна версія сайту, це безумовно те, чим повинен володіти кожен інтернет-магазин у 2020 році. Якщо ваш сайт не можна комфортно відкрити на смартфоні, в цілому можна відразу викреслити 65%-73% всього трафіку користувачів, які могли б зацікавитися вашою продукцією або послугами, які ви надаєте.
Але навіть якщо мобільна версія сайту у вас вже є, ви все одно не застраховані від втрати потенційних клієнтів, Чому ж так відбувається? Річ у тому, що технології розвиваються безупинно, і якщо раніше ми не помічали втрачених за завантаженням браузера хвилин, то зараз користувачам необхідний моментальний відгук і можливість витрачати на пошук інформації якомога менше зусиль і часу, тут то і з'являються мобільні додатки інтернет-магазинів.
Зараз кожен великий магазин має свій персональний мобільний додаток. Сценаріїв його використання дуже багато, але чим же додаток відрізняється від стандартної мобільної версії інтернет-магазину і чи варто вкладати фінанси в розробку такого додатка?
Які переваги є у мобільного додатку в порівнянні з мобільною версією сайту
Мобільна версія сайту має у своєму розпорядженні всі функції звичайного інтернет-ресурсу. Користувач може ознайомитися з каталогом ваших товарів, знайти ваші контакти й всю необхідну інформацію для здійснення покупки. Але які ж переваги є у мобільного додатку, чому він у 2020 році краще? На те є кілька причин:
- Push повідомлення
Більшість інтернет-ресурсів використовують E-mail розсилки в якості інструмента для просування, але як показує практика левова частка підписників або відмовляється від E-mail розсилки всього через кілька листів, або взагалі відправляють магазин до чорного списку, про що згодом з легкістю забувають.
Push повідомлення мають багато спільного з розсилкою, але попри схожість, до повідомлень у користувачів ставлення куди поблажливіше. Якщо ваші повідомлення дійсно несуть корисну інформацію для користувачів, наприклад повідомлення про початок розпродажу, появу нових моделей в наявності або знижок на той чи інший продукт — користувач буде радий отримати повідомлення про це і обов'язково прочитає ваше повідомлення, на відміну від розсилки на електронну пошту, яку середньостатистичний користувач не пов'язаний з роботою в Інтернеті, перевіряє тільки при реєстрації на новому ресурсі.
- Свобода дій
Ваш сайт це ваша фортеця. На ньому ви можете зручно розміщувати контент, змінювати дизайн і використовувати його так, як хочете. Здавалося б, куди ще більше свободи — але мобільні додатки довели, що є до чого прагнути.
Справа в тому, що будь-якому сайту для зручності публікації й в цілому роботи з ресурсом потрібна CMS, або система управління вмістом. Такі системи використовуються для реалізації можливості розміщувати товари у вашому інтернет-магазині, редагувати їх опис, міняти фото і багато іншого. Але є у всіх CMS одна спільна риса, кожна з них має ті чи інші обмеження.
У випадку ж з мобільним додатком розробник може створити буквально все, що б ви не захотіли. Будь-які анімації, структури й розташування розділів, зручність підключення соціальних мереж і налаштування повідомлень. Все це залежить тільки від вашого рішення і вашого бачення майбутнього мобільного додатку.
- Зручність використання
Даний аспект здебільшого відноситься до ваших постійних клієнтів, але це не означає що завдяки зручності використання вашого додатку, вашими товарами не зацікавляться й інші потенційні покупці. Для того, щоб зробити покупку в інтернет-магазині, постійному клієнту потрібно виконати кілька дій. Зайти в браузер, ввести назву інтернет-магазину або ж відшукати його в закладках і тільки після того, як пошукова система видасть необхідний результат — покупець зможе ознайомитися з новинками вашого інтернет-магазину. Мобільний додаток скорочує кількість дій до однієї, вашому постійному покупцеві достатньо просто його відкрити. Завдяки можливості завантажити мобільний додаток на будь-який смартфон, ваш каталог товарів і повідомлення про нові надходження завжди будуть під рукою у покупця, а значить і шанс повторних покупок різко зросте.
Також варто сказати про можливість створення зручних віш-листів у вашому додатку, що робить планування покупок для вашого клієнта ще зручніше. В інтернет-магазині ви також можете налаштувати віш-листи ваших користувачів, але для того, щоб в нього потрапити, вашому клієнтові необхідно буде повторити всі дії з браузером, відвідати особистий кабінет і тільки тоді він зможе згадати, які товари він хотів придбати. З мобільним додатком все набагато простіше, користувачеві достатньо запустити додаток, зробити свайп або відкрити повне меню і торкнутися вкладки.
Мобільний додаток для інтернет-магазину у 2020 році поступово стає не просто хорошим доповненням, а цілком реальною потребою. Зважаючи на розвиток технологій і гонитву за комфортом клієнта, розробка такого додатка непроста, але необхідна справа, що вимагає особливих навичок і великого багажу знань. Якщо вашому бізнесу необхідний мобільний додаток, але ви не хочете витрачати час на правки, а хочете відразу потрапити до фахівців своєї справи, які виконають роботу відповідно до ваших побажань — ласкаво просимо до студії Глянець. Фахівці студії Глянець протягом 11 років працюють над розробкою сайтів і мобільних додатків для компаній, що займаються торгівлею в різних галузях. Студія розробки сайтів Глянець, надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою, проєктуванням і просуванням інтернет-магазинів. Якщо вам необхідний сайт для вашого бізнесу, або ви плануєте почати розробку власного мобільного додатку для свого інтернет-магазину, ви можете зв'язатися з менеджером компанії Глянець для уточнення деталей і створення замовлення. Портфоліо компанії Глянець налічує понад 1000 сайтів і з кожним із прикладів ви можете ознайомитися у відповідній вкладці на сайті студії.
Як за допомогою мобільного додатку не тільки залучити нових клієнтів, але і просунути свій інтернет-магазин
Крім додаткової зручності мобільний додаток також може стати свого роду рекламою для вашого бізнесу. Мобільні додатки набагато краще працюють з соціальними мережами, ніж звичайні сайти, їх куди легше рекламувати й просувати, а завдяки зручності у використанні, мобільний додаток з боку клієнта буде явно кращим ніж сайт.
Завдяки наявності зручних повідомлень ви можете налагодити контакт зі своєю ЦА, швидше інформувати її про появу у вас нових товарів і старт акцій. Швидке інформування і той факт, що користувач, який завантажив ваш додаток 100% отримає ваше рекламне повідомлення, різко підвищує ефективність вашої рекламної компанії, а це в свою чергу сприятливо впливає на зростання продажів вашого ресурсу.
Також варто врахувати, що при реєстрації у вашому мобільному додатку користувач у якості реєстраційних даних може використовувати свою електронну скриньку, або прив'язати обліковий запис у вашому інтернет-магазині до вже існуючого облікового запису в соціальних мережах. Володіючи інформацією про соціальні мережі, якими користується потенційний покупець, ви зможете набагато детальніше налаштовувати свою рекламну компанію і мінімізувати відхилення від вашої ЦА.
Для того, щоб отримати максимум з рекламної кампанії, орієнтованої на ваш мобільний додаток, рекомендуємо вам звернутися в веб студію Глянець. Маркетологи веб студії Глянець допоможуть вам створити дієву рекламну кампанію, за допомогою якої ви зможете підняти активність своєї аудиторії й заявити про себе клієнтам, які до цього про вас не знали. Команда веб студії Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою сайтів, проєктуванням рекламних кампаній і створення авторських дизайнів для ваших ресурсів. Якщо вам необхідно якісне просування, грамотна рекламна компанія або авторський дизайн, виконаний відповідно до усіх трендів поточного року — ви можете зв'язатися з представником студії Глянець за допомогою даних, зазначених у вкладці "контакти". Ви також можете проконсультуватися щодо хвилюючого вас питання з менеджером веб студії Глянець, скориставшись онлайн чатом, розташованим на сторінках сайту студії.
Розробка мобільного додатку для вашого інтернет-магазину
Створення мобільного додатку для інтернет-магазину це досить складний процес, що вимагає від вас великого обсягу даних і певних умінь. Для того, щоб ваш мобільний додаток працював коректно і виконував покладені на нього функцію, а саме рекламував, продавав та залучав нових клієнтів до вашого бізнесу, необхідно слідувати чіткому плану. Для створення мобільного додатку вашого інтернет-магазину необхідно:
1. Визначити, які товари вашого інтернет-магазину будуть представлені в мобільному додатку.
Якщо у вашому інтернет-магазині надто багато товарних позицій, ви можете додавати їх поступово, не забуваючи повідомити про це користувачів за допомогою Push повідомлень. Спочатку в каталог додатку слід додати ваші найпопулярніші товарні позиції, щоб інтерес користувачів до товарів просував ваш додаток і надавав йому розголосу.
2. Провести маркетингове дослідження.
Для того, щоб грамотно рекламувати свій мобільний додатки вам спочатку необхідно ознайомитися з інтересами вашої ЦА. Для вибору правильного напрямку просування вашого додатку необхідно провести якісний аналіз цільової аудиторії, на що буде потрібно неабияку кількість часу. Якщо вам необхідний якісний результат в стислі терміни, то рекомендуємо вам звернутися в веб студію Глянець. Маркетологи компанії Глянець проведуть для вас повний аналіз вашої ЦА і нададуть всю необхідну інформацію. Крім маркетингу і створення інтернет-ресурсів компанія також займається розробкою мобільних додатків. Якщо у вас немає необхідних навичок і знань для створення якісного мобільного додатку — довірте цю справу професіоналам.
Ви можете зв'язатися з менеджером компанії Глянець відвідай вкладку контакти або скориставшись онлайн формою зворотного зв'язку, розташованої на головній сторінці сайту веб студії Глянець.
3. Вибрати платформу.
Спочатку вам необхідно зробити вибір, яка платформа для вас цікавіша, iOS або ж Android. Для досягнення максимального результату рекомендуємо вам звернути увагу на обидві платформи й розробляти додатки для них одночасно. Таким чином ви можете залучити аудиторію як однієї операційної системи, так і користувачів іншої.
Ці пункти являють собою фундамент вашого майбутнього додатка. Від того, наскільки якісно буде виконаний аналіз ЦА, вдало буде обрана платформа і товари, які першими з'являться на віртуальних прилавках вашого додатку — буде залежати його подальше просування.
Створення мобільного додатку складається з цілої безлічі пунктів, ми згадали лише кілька самих основних. Для того, щоб не допустити помилки при створенні вашого мобільного додатку рекомендуємо вам звернутися з цим питанням до професіоналів. Команда компанії Глянець допоможе вам у створенні мобільного додатку для вашого інтернет-магазину. За плечима студії не один створений мобільний проєкт і всі вони користуються популярністю, щодня приводячи нових покупців своїм власникам. Якщо ви хочете домогтися максимальних результатів від свого майбутнього мобільного додатку, відвідайте вкладку контакти, зателефонуйте за номером телефону або напишіть на електронну скриньку компанії і в найкоротші терміни менеджер компанії зв'яжеться з вами для обговорення всіх деталей, пов'язаних з вашим проєктом.
Висновок:
2020 рік можна назвати роком гонитви за зручністю користувачів та інтуїтивністю ресурсів. Саме завдяки таким тенденціям всі великі мережі та інтернет-магазини планомірно обзаводяться мобільними додатками, за допомогою яких вони не тільки можуть тримати зв'язок з постійними клієнтами, але і рекламувати свій ресурс. Якщо ви вже маєте якісний сайт, але хочете отримати максимум з того, що може надати вам ваша аудиторія — сміливіше пишіть менеджеру компанії Глянець і створюйте власний мобільний додаток для свого бізнесу.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту