Контекстна реклама та адаптивні оголошення, як впоратися з нововведеннями і які показники вони можуть принести.
Контекстна реклама це багатофункціональний інструмент для просування інтернет-ресурсів, який протягом багатьох років допомагає сайтам і компаніям в інтернет-просторі ставати популярнішими.
Ми вже розглядали контекстну рекламу, її види та різновиди контекстних оголошень, але є один тип оголошень який гідний особливої уваги, тому, що він найреволюційніший та пропонує найбільшу кількість важелів впливу на ваших потенційних клієнтів. У цій статті ми розглянемо такий різновид контекстної реклами як медійні адаптивні оголошення, і відповімо на питання “що в них такого особливого?", "якому бізнесу вони можуть стати в нагоді" і звичайно ж найголовніший "що використання медійних контекстних оголошень може дати моєму інтернет-магазину?" Почнемо!
Медійні адаптивні оголошення і що вони з себе представляють
У порівнянні з іншими різновидами контекстних оголошень, адаптивні оголошення відрізняються своєю технологічністю і продуманістю. За своєю суттю це нове слово у світі контекстної реклами, адже тепер вам не потрібно створювати десяток рекламних оголошень, щоб рекламуватися на різних ресурсах і відповідати їх вимогам. Вам достатньо створити одне, правильно сформоване адаптивне контекстне оголошення, щоб заявити про свій інтернет-магазині всім своїм потенційним покупцям.
Такий результат досягається завдяки багатофункціональності адаптивних медійних оголошень і великій кількості інформації, яку ви можете помістити в них. У даного виду медійних оголошень є ряд переваг в порівнянні з іншими видами контекстної реклами, їх перелік виглядає наступним чином:
- Швидкість створення оголошень
Попри те, що адаптивна медійна реклама з'явилася на ринку реклами не так давно, її створення не вимагає багато часу. Володіючи необхідними даними та знаючи як саме необхідно створювати оголошення для контекстної реклами, вам не доведеться витрачати на його створення понад 2-3 днів. Приблизно така кількість часу необхідно для того, що б ви систематизували всю доступну інформацію, пов'язану з вашою цільовою аудиторією і змогли налаштувати рекламне оголошення відповідно до інтересів і параметрами вашої ЦА.
Для налаштування не тільки адаптивних медійних оголошень, але і для всіх інших різновидів оголошень контекстної реклами вам необхідно добре знати свою цільову аудиторію. Більш детально про те, наскільки важливо знати свою цільову аудиторію "в обличчя" ми вже говорили в іншій статті. Для того, щоб краще пізнати свою ЦА, вам необхідно провести ряд досліджень, за допомогою яких ви зможете дізнатися про віковий діапазон, інтереси, географічне положення і пошукові запити своєї цільової аудиторії. Якщо у вас немає можливості провести подібні дослідження або ви переживайте про те, що можете допустити помилку — веб студія Глянець допоможе вам з цим. Дизайн-студія Глянець протягом 11 років займається дослідженнями цільової аудиторії та створенням інтернет-магазинів під ключ для різних компаній. За цей час командою веб студії Глянець було створено понад 1200 різноманітних сайтів та інтернет-магазинів, які успішно просуваються завдяки рекламним компаніям студії. Якщо ви хочете розрекламувати свій інтернет-магазин, з метою залучення нових потенційних покупців, або ви хочете підняти показники відвідуваності та конверсії на вашому ресурсі з метою піднятися вище в результатах пошукової видачі — веб студія Глянець допоможе вам з цим.
- Автоматичне форматування оголошення
Завдяки тому, що адаптивні медійні оголошення керуються штучним інтелектом, вам більше не потрібно створювати одну і ту ж рекламну компанію, щоб потрапити на різні рекламні майданчики. Сама навчальна система Google, використовуючи зазначені вами дані при створенні та налаштуванні рекламного оголошення, самостійно підстроює ваше оголошення під вимоги різних рекламних майданчиків
- Охоплення оголошення
Завдяки тому, що адаптивні оголошення підходять для всіх рекламних майданчиків, охоплення такої рекламної компанії буде набагато вище, ніж у будь-якого іншого виду контекстних оголошень. Завдяки великому обсягу інформації, який потрібно для створення подібних оголошень, вашу рекламу зможе подивитися набагато більше ваших потенційних клієнтів. Важливо відзначити, що подібний результат можливий тільки в тому випадку, якщо у вас є необхідна інформація про вашу цільову аудиторію і вона все ще актуальна. Якщо ж ви будете використовувати застарілі дані, великий ризик того, що весь потенціал вашої рекламної компанії розсиплеться через зміни інтересів та переваг вашої цільової аудиторії.
- Динамічний ремаркетинг
Інформація, зазначена при створенні адаптивної медійної рекламної кампанії може не тільки залучити до вашого інтернет-магазину нових клієнтів, але і нагадати старим про те, що у вас починається акція або розпродаж. Завдяки безлічі налаштувань і можливості проникнути на будь-який рекламний майданчик, адаптивна медійна реклама краще за інших показує результати при проведенні ремаркетингу.
З огляду на всі перераховані вище переваги нескладно зрозуміти, з якої причини цей вид оголошень з кожним днем набирає все більшу популярність. Але, попри всю зручність запуску рекламної компанії з використанням адаптивних медійних оголошень — налаштуванню такої компанії необхідно приділити максимум уваги.
Для того, щоб розкрити весь потенціал адаптивної медійної реклами, необхідна інформація про вашу цільову аудиторію. Варто врахувати, що в розміщенні та виборі користувачів, яким ваше рекламне оголошення і буде транслюватися, не бере участь людина, цим процесом займається штучний інтелект. Для його коректної роботи, а також збільшення охоплення, спрямованого саме на вашу цільову аудиторію, вам необхідно використовувати тільки достовірні та не застарілі дані, щодо вашої цільової аудиторії. Якщо ви не маєте у своєму розпорядженні таких даних, рекомендуємо вам звернутися до професіоналів для проведення докладного дослідження і підготовки звіту про вашу ЦА.
З чого складається адаптивне медійне оголошення
На відміну від інших різновидів контекстних оголошень, адаптивні медійні оголошення вимагають більше інформації, зачіпаючи при цьому дані всіх доступних варіантів контекстної реклами. Для створення успішної рекламної компанії на основі адаптивних оголошень вам необхідно додати:
- Відео або промо ролики
Кількість таких роликів може доходити до 5 штук, а їх тривалість не може бути понад 30 секунд. Використовуючи по максимуму можливості адаптивної медійної реклами та додаючи якісні матеріали ви можете залучити більше потенційних клієнтів, а значить і зростання показників вашого інтернет-ресурсу не змусить себе довго чекати.
- Зображення
Зображення в адаптивному рекламному оголошенні необхідні для тих ресурсів, де підтримується тільки графічна реклама. Максимальна кількість зображень, яку ви можете використовувати з метою реклами свого інтернет-магазину дорівнює 15 зображенням.
- Логотип
Якщо у вашого інтернет-магазину або компанії є свій власний логотип, ви можете використовувати його в адаптивній рекламі. Максимальна доступна кількість логотипів для розміщення дорівнює 5, чого більше ніж достатньо для реклами інтернет-магазину, фірми або компанії
- Заголовок
Заголовки відіграють важливу роль у просуванні вашої рекламної компанії. За допомогою заголовків штучний інтелект орієнтується у цільовій аудиторії та може запропонувати вашу рекламу потенційним клієнтам, які можуть бути зацікавлені у вашій продукції. Приділіть особливу увагу створенню заголовків, нерідко саме вони стають причиною відвідувань інтернет-ресурсів і наступних успішних угод.
Проектуючи адаптивне оголошення ви можете залучити до 5 заголовків, за допомогою яких ШІ зможе підібрати для вас потенційних покупців.
- Довгі заголовки
Проектуючи адаптивну пропозицію, ви можете скористатися одним довгим заголовком. Такі заголовки, як правило, використовують для просування за допомогою ботів пошукових систем, тому, що вони наповнені всілякими ключами, завдяки яким потенційний користувач і стикається з вашою рекламною пропозицією.
- Назва компанії
Для того, щоб збільшити довіру з боку користувача до вашої рекламної пропозиції, в налаштуванні адаптивної реклами є можливість вказати назву вашої компанії. Крім збільшення довіри з боку потенційного покупця, ви також можете отримати конверсію на сайті, якщо користувач не довіряє рекламним банером і вважає за краще відвідувати сайти самостійно.
- Налаштування URL оголошень
Створюючи адаптивне контекстне оголошення для своєї рекламної компанії ви можете задати параметри URL які на вашу думку допоможуть вашому оголошенню частіше з'являтися на екранах ваших потенційних клієнтів
- Текст із закликом до дії
Заклик до дії є одним з основних інструментів впливу реклами на поведінку вашої цільової аудиторії. Якщо ваша реклама не містить заклику до дії, очікувати високих показників на ресурсі не варто, тому, що для користувача ваш банер буде не більше ніж ознайомчою картинкою або відео файлом. Створюючи адаптивне оголошення у вас є можливість використовувати тексти із закликами до дії, що вигідно відрізняє цей тип реклами від графічної.
- Власні кольори
Якщо у вашої компанії є свої фірмові кольори, то доречно буде використовувати саме їх для оформлення вашої пропозиції. Таким чином ви зможете зробити свій бізнес більш впізнаваним і збільшити довіру з боку ком'юніті.
Адаптивна контекстна медійна реклама це неймовірно багатосторонній інструмент для просування вашого інтернет-ресурсу. Завдяки великій кількості налаштувань і не менш великій кількості інформації, яку ви можете використовувати, цей тип реклами якнайкраще підійде для ефективного просування вашого інтернет-магазину.
Висновок
Адаптивні медійні оголошення, це один з провідних типів оголошень в контекстній рекламі. Використовуючи даний тип оголошень ви можете відчутно підняти показники свого інтернет-ресурсу, при цьому не витрачаючи час на створення декількох варіантів оголошення, для публікації на різних рекламних майданчиках.
При створенні адаптивного оголошення дуже важливо звернути увагу на всі його складові, адже саме завдяки їм штучний інтелект буде рекомендувати ваші пропозиції користувачам. Для того, щоб зазначена вами інформація допомогла ШІ правильно публікувати вашу пропозицію, вам необхідно дуже серйозно підійти до збору даних про вашу цільову аудиторію. Якщо такої інформації у вас немає або ви переживаєте про можливу помилку при самостійному створенні та налаштуванні адаптивного оголошення, довірте цю справу професіоналам.
Дизайн-студія Глянець займається створенням інтернет-магазинів під ключ, проектуванням рекламних компаній, створенням мобільних додатків і авторських дизайнів вже протягом 11 років. За цей час команда студії створила більше тисячі ресурсів, з кожним з яких ви можете ознайомитися перейшовши до портфоліо студії. Співробітники студії являються висококласними фахівцями, які можуть допомогти вам з проектуванням, створенням і безпосередньо запуском вашої рекламної компанії будь-якого типу з використанням оголошень будь-якого виду. Якщо ви хочете підняти показники свого інтернет-магазину або провести ребрендинг інтернет-магазину, залиште заявку на сайті студії Глянець або зв'яжіться з менеджером компанії, використовуючи інформацію з вкладки контакти. Ви також можете поставити питання менеджеру, скориставшись онлайн чатом, розташованим на сторінках сайту студії. Якщо ви зіткнулися з технічними проблемами, або вам необхідно змінити візуальний вигляд вашого інтернет-магазину — фахівці студії Глянець допоможуть вам з вирішенням всіх проблем.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту