Топ-10 способів підняти конверсію і залучити нових клієнтів: Як зробити бізнес ще більш прибутковим
2020 рік був важким для всіх бізнесів, які так чи інакше зіткнулися з карантинними заходами. Саме з цієї причини виник справжній бум у сфері створення інтернет-магазинів та веб-сайтів для різних ніш, це стало єдиним способом не втратити прибуток для величезної кількості компаній. Але великий попит не означає якість, багато з підприємців, які створили сайти для своїх компаній власними руками зіткнулися з суворою реальність, де буквально все, починаючи від HTML розмітки та закінчуючи "заголовком сьомої статті" може вплинути на показники ресурсу. Звичайно ж, були й ті хто зміг самостійно створити сайт не допустивши при цьому фатальних помилок, але таких підприємців виявилося вкрай мало.
Розрив між очікуваннями та реальністю власники ресурсів почали відчувати тоді, коли відвідуваність та конверсія на їх сайтах ніяк не зсувалася з позначки нуль. Вони всіма силами намагалися надати цінності своєму ресурсу, запускали рекламні кампанії власної розробки, але нічого не виходило. Як же впоратися з цією проблемою? Як збільшити відвідуваність та конверсію на вашому ресурсі та що робити, якщо хочеться створити сайт — але вмінь не вистачає? У цій статті ми постараємося відповісти вам на ці питання, а також розповімо про відразу десяток способів як підняти конверсію на вашому сайті, почнемо!
Як створити сайт своїми руками: Що робити якщо під час створення сайту були допущені помилки і як вплинути на ситуацію що склалася
Створення сайту для свого магазину або компанії стало єдиним виходом для багатьох підприємців у розпал карантину 2020 року. У той момент торгувати на фізичних точках обслуговування клієнтів було неможливо, а орендодавці як на зло стали просити оплату оренди наперед. Саме з цієї причини більшість власників бізнесів зважилися на відчайдушний та вкрай сміливий крок, перенести весь свій бізнес до інтернету і для цього їм необхідно було створити сайт.
На перший погляд створити простенький сайт не складно, але перше враження оманливе. Насправді за дизайном простенького сайту можуть бути приховані десятки годин опрацювання ключових слів, детальне налаштування й підгонка всього функціоналу під використання як на настільних комп'ютерах, так і на портативних пристроях. Вивчення цільової аудиторії, адаптація ресурсу і ще багато іншого. Створити та налаштувати якісний веб-сайт справа не з легких, але результат того безумовно варто.
Багато підприємців через загальний ажіотаж навколо створення веб-сайтів під час карантину зважилися самостійно проектувати й запускати сайти для своїх компаній, та допустивши десятки помилок після дивувалися, чому ж їх товар нікому не цікавий? Чому показники відвідуваності не ростуть, а конверсія тримається на нулі? Як виправити ситуацію і що необхідно зробити, щоб ваш бізнес знову почав приносити прибуток? Відповісти на ці питання ми постараємося в наступному блоці.
Інтернет-магазин своїми руками: Як виправити помилки та отримувати прибуток від інтернет-торгівлі
Проектування та розробка інтернет-ресурсів це складний і вельми заплутаний процес. Для того, щоб проект увінчався успіхом, вам необхідно зібрати досить багато інформації про те, який попит у вашого товару на ринку в даний момент, на які доходи ви можете розраховувати та скільки ресурсів знадобиться вам для запуску повноцінного успішного бізнесу. Крім цього, ви також повинні розуміти, як саме будується структура веб-сайту, як зробити її більш інтуїтивною і зрозумілою вашим потенційним клієнтам. Не варто забувати про оптимізацію та просування, адже запорука будь-якого успішного просування це скрупульозне ставлення до нього ще на моменті створення ресурсу. Нарешті створивши ресурс, вам необхідно наповнити його контентом, розробити дизайн і подбати про те, щоб всі елементи вашого веб-сайту були оптимізовані, а домогтися цього без досвіду в SEO буде ой як не просто.
На створення якісного сайту для свого бізнесу у вас піде солідна кількість часу, навіть якщо у вас все вийде з першого разу — не факт що обраний або спроектований вами дизайн припаде до смаку вашим потенційним клієнтам. Також варто врахувати алгоритми Гугл, які раз у раз удосконалюються та ускладнюють життя власникам веб ресурсів. Якщо ви все ж вирішили створити сайт для свого бізнесу, але не готові витрачати багато часу на те, щоб розібратися у всіх тонкощах — створити сайт для вашого бізнесу може веб-студія Глянець. Дизайн-студія Глянець, це команда фахівців, за плечима яких багаторічний досвід розробки веб-сайтів для всіх можливих бізнесів. За 12 років роботи веб-студія Глянець створила більше тисячі інтернет-ресурсів, з кожним з них ви можете познайомитися ближче відвідавши вкладку "портфоліо". Веб студія займає лідируючі позиції в Україні та не планує на цьому зупинятися, компанія вже працює з фірмами з Європи та кожен раз доводить своє звання кращої студії України.
Якщо вашому бізнесу необхідний якісний інтернет-ресурс, але ви не готові втрачати час за вивченням даного питання і виправленням помилок — зверніться до фахівців, і вони створять для вас веб-сайт вашої мрії. Для того, щоб замовити створення сайту у дизайн-студії Глянець вам необхідно відвідати сайт веб-студії та заповнити відповідну форму. Після підтвердження заявки з вами зв'яжеться менеджер для обговорення всіх деталей вашого проекту, і оголосить приблизні терміни його виконання. Ми рекомендуємо вам працювати виключно з професіоналами своєї справи, адже так ви не тільки зможете заощадити свій час і кошти на вирішення постійно виникаючих проблем, але й отримаєте якісний продукт в короткі терміни. Робота з веб-студією Глянець це гарантія якості та професійного підходу до створення будь-якого веб-ресурсу. Для того, щоб переконатися у високій якості продуктів, створених веб студією, ви можете відвідати портфоліо компанії та ознайомиться з прикладами робіт.
Але що якщо сайт вже створений, і відвідуваність його зростає — але показники конверсії залишаються на місці? Як вирішити цю проблему і що взагалі таке конверсія? Про це докладніше ми поговоримо далі.
Розвиток та показники конверсії вашого сайту: Як залучити потенційних покупців і збільшити кількість продажів
Конверсія один з найважливіших показників вашого інтернет-ресурсу. Саме конверсія показує співвідношення корисних дій зроблених відвідувачами вашого сайту стосовно загальної кількості відвідувачів в процентному співвідношенні. Якщо говорити простіше, то відсоток конверсії здатний показати вам наочно, наскільки ваші відвідувачі зацікавлені в покупці вашої продукції й подальшій співпраці з вашим ресурсом.
Низький відсоток конверсії це проблема, з якою стикаються багато веб-сайти, особливо тих які пов'язані з продажем товарів або наданням послуг. Причиною таких низьких показників може стати ряд помилок, допущених при розробці ресурсу, низький попит на ваші товари або неграмотне просування. Попри візуальну патовість ситуації все ж підняти показник конверсії можливо, і далі ми розглянемо 10 способів досягти бажаного результату. Для того, щоб підняти показники конверсії, вам знадобиться:
1. Створити зручну форму для ваших клієнтів
Збір даних, це один з останніх етапів взаємодії сайту з вашим клієнтом. Після покупки товару ви можете запропонувати вашому покупцеві залишити свої дані для отримання інформації про знижки та інше. За допомогою цих даних ви зможете налагодити E-Mail розсилку, й тим самим збільшивши шанс повторної покупки, але використовуючи великі форми ви також ризикуєте відвернути користувача від вашого інтернет-магазину.
Запит номера телефону, наприклад, може вплинути на довіру користувача до вашого ресурсу, а відсутність прямої вигоди для покупця призведе до того, що ніхто не буде ділитися з вами настільки особистою інформацією. Заповнення форми також є корисним дією і входить у відсоток конверсії, саме тому вам варто серйозно поставитися до розробки механізму збору даних. Для того, щоб отримати максимальний результат та конверсію, вам слід позбутися від зайвих полів для заповнення та залишити тільки ті, які необхідні вам для просування. Також вам варто вказати вигоди, які отримає користувач поділившись з вами своїми даними, в іншому випадку мотивація робити щось подібне зі сторони клієнта буде дорівнювати нулю. Зацікавивши користувача вигодою, яку дасть йому заповнення даних форм ви можете бути впевнені в постійному потоці інформації, а відсоток конверсії при цьому почне рости вгору.
2. Краща пропозиція
Яким би рідкісним не був товар, який ви продаєте, у вас безумовно знайдуться конкуренти. Саме тому важливо, щоб у вашого потенційного покупця була можливість наочно побачити вигоди взаємодії з вашим інтернет-магазином або сайтом вашої компанії. Для того, щоб продемонструвати всю вигоду співпраці з вашим ресурсом ви можете підкреслити проблеми потенційного покупця в описі товару. Таким чином споживач буде впевнений в тому, що цей товар йому необхідний, а написане вами не буде сприйматися як чистої води маркетинг.
3. Адаптація вашого сайту для смартфонів
Кількість потенційних клієнтів, що використовують для серфінгу в інтернеті та покупок товарів саме смартфон з кожним роком зростає все більше і більше. Для того, щоб підвищити відсоток конверсії на своєму сайті та додатково залучити клієнтів до свого інтернет-магазину вам безумовно варто задуматися про адаптацію свого інтернет-ресурсу під смартфони. Таким чином ви зможете розширити свою цільову аудиторію та просунути свій інтернет-ресурс. Більш докладно про те, як адаптувати свій інтернет-магазин або корпоративний сайт під використання за допомогою смартфонів ми вже говорили у статті "Мобільна адаптація: як просунути свій бізнес за допомогою смартфонів".
4. Онлайн чат
Наявність контактної інформації на вашому сайті є обов'язковою умовою для отримання лояльності з боку клієнтів. Наявність онлайн чату на вашому сайті дасть можливість покупцеві швидко отримати відповідь на питання, що його цікавить. Подібна можливість відмінно впливає на лояльність клієнтів, а це у свою чергу допоможе вам підняти показники конверсії, адже користувачі будуть зацікавлені у вашому ресурсі та стануть більше йому довіряти.
5. Гіпперсегментація
Гіперсегментація це один з універсальних інструментів, який допоможе вам підібрати правильну пропозицію під кожного окремого клієнта. Для того, щоб даний інструмент працював справно вам необхідно знати, як саме представники вашої цільової аудиторії шукають інформацію і які пошукові запити використовують. На підставі цих даних ви можете використовувати окремий оффер, банер та заклик до дії під кожен окремий запит і таким чином підняти рівень зацікавленості ваших потенційних клієнтів до вашого сайту. Подібний крок безумовно допоможе вам підняти конверсію на вашому сайті та дозволить розширити вашу ЦА.
6. Прискорити завантаження сайту
Якщо сторінка вашого сайту завантажується довше 3-4 секунд, велика ймовірність втратити до 40% потенційних клієнтів тільки через це. Швидкий ритм життя вашої ЦА просто не дасть їй витрачати стільки часу на завантаження інтернет-магазину. Зараз практично всі інтернет-ресурси змагаються у швидкості завантаження винаходячи все нові й нові методи прискорення власного сайту, вам також варто задуматися про подібну модернізації для підвищення рівня комфорту ваших користувачів.
7. Месенджери та соціальні мережі на вашому сайті
Іконка соціальних мереж та можливість зв'язатися з компанією через один з доступних месенджерів вкрай позитивно впливає на рівень лояльності клієнтів до вашого ресурсу. Якщо ваша мета підняти конверсію на вашому сайті, тоді додайте трохи комфорту на сторінку за допомогою соціальних мереж. Таким чином ви дасте можливість потенційним клієнтам ще раз переконатися у серйозності ваших намірів і професіоналізмі вашої компанії, якщо ви надаєте послуги.
8. Функція "Зателефонуйте мені”
Це ще один вид зворотного зв'язку, за допомогою якого ви дасте можливість клієнту швидко отримати відповідь на питання, що його цікавить. Подібний віджет нечасто зустрічається на сайтах, але він здатний підняти рівень конверсії на вашому ресурсі за рахунок додаткових зручностей для клієнта.
9. Квіз, як спосіб отримати інформацію
Квіз-плашка це відмінний замінник форми для даних. Її суть в тому, щоб задати кілька питань вашому клієнту, заздалегідь сповістивши його про знижку або вигідну пропозицію, яку він отримає пройшовши опитування. В кінці опитування ви можете вставити форму заповнення для електронної пошти або номера телефону. Таким чином ви не тільки підніміть конверсію на сайті, але й отримаєте цінну інформацію. Згідно зі статистикою відсоток конверсії який може приносити вашому сайту квіз на порядок вище, ніж стандартна форма даних, тому вам безумовно варто задумати над використанням подібної функції для свого ресурсу.
10. Відео відгуки
Подібний формат відгуків дозволить вашим потенційним покупецям переконатися в правдивості відгуків з інтернету. Відеовідгук набагато корисніше тексту, адже саме відео і те, що на ньому присутня людина яка дає оцінку вашій роботі та професіоналізму — викликає найбільшу лояльність та довіру до вашого сервісу. Використовуючи даний інструмент ви зможете залучити більше клієнтів та розширити свою цільову аудиторію.
Просування і конверсія вашого інтернет-магазину: Де замовити якісну рекламу
Крім 10 способів, які ми навели в приклад вище, ви також можете вплинути на конверсію за допомогою грамотної контекстної реклами. Така реклама може в рази збільшити кількість ваших потенційних клієнтів, але тільки в разі грамотного налаштування. Якщо ви хочете максимально підняти показники свого інтернет-ресурсу, тоді використовуйте всі 10 пунктів, перераховані вище й додайте контекстну рекламу, розроблену студією Глянець. Веб студія Глянець вже 12 років займається просуванням та створенням інтернет магазинів та для різних ніш і структур. За цей час студія запустила незліченну кількість рекламних компаній, з деякими з яких ви можете ознайомитися у вкладці портфоліо.
Для того, щоб створити інтернет-магазин або замовити контекстну рекламу для доставки піци, вам достатньо відвідати сайт дизайн-студії Глянець й заповнити відповідну заявку. Після прийняття вашої заявки менеджер студії зв'яжеться з вами для уточнення деталей. Просувайте свій бізнес і створюйте нові ресурси разом з веб студією Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту