Адаптивний дизайн landing Page: Як створити лендінг і зробити його зручним для користувачів

Створення Landing page і її подальше просування дуже ефективне, особливо якщо ви займаєтеся продажем товарів або наданням послуг. Однією з головних причин, чому лендінги так ефективні — це їх простота, адже користувачеві немає потреби вивчати величезний текстовий матеріал, пов'язаний цікавим для нього товаром. Все що необхідно покупцеві, це прочитати коротке зведення даних і віконати цільову дію, а якою воно буде, вирішувати тільки вам.
Але для чого необхідно створювати адаптивний дизайн для Landing Page і чи у такого дизайну практичне застосування? У цій статті ми розглянемо адаптивний дизайн під різними кутами та з'ясуємо, чи варто створювати адаптивний дизайн для лендінга, або екран комп'ютера — єдиний вигідний притулок для посадкової сторінки, почнемо!
Адаптивний дизайн: Як створити універсальний лендінг і чому варто відмовитися від мобільної версії
Почати варто з того, для чого в цілому необхідний адаптивний дизайн? Адаптивний дизайн дарує можливість вашим клієнтам з комфортом ознайомлюватися з опублікованою вами на лендінгу інформацією при цьому незалежно від пристрою, яким користується споживач. Такий дизайн може відчутно розширити клієнтську базу, а іноді навіть врятувати бізнес від фінансового краху, але чим же адаптивний дизайн відрізняється від мобільної версії?
Насправді багато чим. Річ у тому, що мобільна версія вашого сайту або інтернет-магазину є нічим іншим як другим сайтом, розробленим під використання виключно на мобільних пристроях. У цього сайту є своя власна адреса і структура. Цей факт дуже сильно ускладнює процес просування, адже замість розвитку одного сайту, вам необхідно просувати відразу два веб ресурси.
Крім цього, також варто врахувати, що для мобільної версії можуть бути недоступні ті функції, які знаходяться у вільному доступі у користувачів лептопів. Іноді цей фактор може зіграти злий жарт. Наприклад, за допомогою мобільної версії сайту далеко не завжди можна ефективно використовувати інформаційні блоки, спрямовані на збір даних для подальшого ремаркетингу. Також вам доведеться підтримувати в робочому стані відразу два ресурси, а це у два рази більше технічних робіт, можливостей помилитися і врешті решт два різних потока фінансів на їх розвиток, що ніяк не вписується в поняття "вигідна модель ведення бізнесу".
З іншого боку адаптивний дизайн в рази краще мобільної версії сайту, адже замість створення ще одного ресурсу, вам лише необхідно подбати про зручність клієнта, який відвідує ресурс використовуючи ріщні пристрої. Створення адаптивного дизайну, так само, як і створення лендінга під ключ, справа далеко не проста, але вкрай вигідна. Такий дизайн дозволить вам вдвічі скоротити бюджет, необхідний на підтримку сайтів в робочому стані та при цьому допоможе відкрити для себе абсолютно нову цільову аудиторію, про яку ми поговоримо трохи пізніше. З вигодою розробки адаптивного дизайну все ясно, але як проходить сама розробка адаптивного лендінгу? Давайте докладніше розглянемо весь процес створення посадкової сторінки під ключ, її ефективність і плоди, які може принести її запуск.
Верстка лендінга з нуля і створення адаптивного дизайну: яких результатів можна досягти використовуючи адаптивний підхід
Згідно з останніми дослідженнями, більше 65% всіх користувачів мережі інтернет використовують в ролі головного пристрою для серфінгу в мережі саме смартфони. Такі результати легко пояснюються тим, що смартфони завжди з користувачами, на відміну від ноутбуків і комп'ютерів, з транспортуванням яких часто виникають проблеми. Ринок смартфонів в наші дні розвивається швидше за всіх, і тому для створення успішного лендінга варто орієнтуватися в основному на користувачів смартфонів.
Не варто також забувати й про висловлювання представників компанії Google, в яких йшла мова про привілеї для сайтів з адаптивним дизайном, в порівнянні з сайтами, орієнтованими виключно для користувачів лептопів. Згідно з останніми даними, найпростішими для просування сайтами на даний момент є ресурси, розроблені за принципом First Mobile, але про нього, більш детально ви можете дізнатися зі статті "First Mobile Design - як створити найпопулярніший сайт".
Розробка лендінг пейдж це безумовно вигідна справа, адже лендінги славляться своєю здатність швидко продавати товари та залучати величезну кількість потенційних покупців. Для того щоб поліпшити й так високі результати лендінгів ви можете створити лендінг пейдж з адаптивним дизайном, але як це зробити? Що необхідно врахувати почавши створення лендінг пейдж під ключ з використанням адаптивної верстки?
Створення сайту візитки з нуля: Як розробити адаптивний дизайн для лендінгу
Для чого необхідний адаптивний лендінг ми вже розглянули, давайте ж тепер розглянемо процес створення адаптивного лендінга і звернемо увагу на дрібниці, які можуть вплинути на його ефективність. Для того, щоб почати створення лендінга під ключ з адаптивним зовнішнім виглядом вам безумовно будуть потрібні знання у сфері розробки веб ресурсів. Річ у тому, що вам необхідно буде на кожному етапі створення лендінг пейдж враховувати, що надалі, всі елементи свого лендінга вам потрібно буде перенести на екран смартфона.
Існує два ефективних метода розробки лендінга й це:
1. Framework
Даний метод важко назвати простим, адже вам буквально доведеться по крихтах зібрати свою майбутню сторінку. Фреймворк — це каркас для вашого лендінга, на який поступово ви будете нашаровувати все нові й нові елементи. Для того, щоб створити дійсно робочий лендінг, вам знадобляться знання і навички володіння такими інструментами як media query і viewport. За допомогою них ви зможете вказати браузеру, як саме необхідно показувати ваш майбутній лендінг.
Якщо ви ніколи не мали справи з розробкою або вперше чуєте про такі інструменти — ми не рекомендуємо вам приступати до розробки лендінг пейдж під ключ самостійно. Крім того, що ви втратите свій час в процесі створення сторінки, ви швидше за все допустите безліч помилок, які не так-то легко буде виправити в майбутньому. Тому, якщо ви хочете створити лендінг з нуля, але не володієте потрібним багажем знань, ми рекомендуємо вам звернутися до агентств веб розробки.
2. Звернутися до професіоналів
Як не парадоксально, але це другий метод створення лендінга з нуля. Річ у тому, що на відміну від звичайного сайту, лендінг зажадає від вас набагато більше знань і досвіду, яких у вас може і не бути. Якщо ви не хочете витрачати час на те, щоб вивчати дане питання, перечитувати сотні сторінок текстового матеріалу і нарешті, витрачати час на розробку, але при цьому хочете отримати якісний продукт в стислі терміни — зверніться до фахівців веб дизайн агентства Глянець.
Digital агентство Глянець вже 12 років займається створенням інтернет-магазинів і розробкою лендінг пейдж з нуля. За цей час веб компанія Глянець змогла зайняти лідируючу позицію в Україні в питаннях створення сайтів і корпоративних ресурсів для українських компаній. На рахунку студії більше тисячі робіт, з кожною з яких ви можете ознайомитися відвідавши портфоліо компанії.
Якщо у вас виникли питання, щодо послуг digital агентства Глянець, або ви хочете уточнити ряд деталей у менеджера компанії — ви завжди можете зв'язатися з ним за допомогою онлайн чату, розташованого на всіх сторінках сайту, або за допомогою інформації, розміщеної у вкладці контакти.
Крім цих двох методів розробки лендінг пейдж, деякі компанії також вирішують піти по простому шляху, скориставшись шаблонами. Попри простоту цього методу, домогтися за допомогою нього результатів досить складно, а нерідко і зовсім не можливо. Річ у тому, що шаблони, представлені в интернеті, знаходяться у вільному доступі. А значить не виключено, що десь у всесвітній павутині є сайт, зі структурою і каркасом таким самим як і у вас. Такі фактори як однакова структура негативно позначаються на швидкості просування ресурсу, а іноді й зовсім зупиняє розвиток сайту. Крім однакових структур є ще ряд помилок, які можуть позбавити ваш лендінг всього потенціалу, про них ми й поговоримо в наступному блоці.
Помилки під час розробки адаптивного лендінгу
Як і в будь-якій розробці, в створенні лендінга з нуля є ряд помилок, які часто повторюють власники ресурсів тільки знайомлячись з процесом створення лендінга. З адаптивними лендінгами таких помилок ще більше, тому далі ми розглянемо найчастіші з них, щоб ви, розробляючи лендінг з нуля, не повторили їх. Перелік найчастіших помилок при розробці лендінг пейдж виглядають наступним чином:
1. Неправильні розміри заголовків
Створюючи лендінг пейдж для подальшого використання його як на лептопах, так і на смартфонах, власники ресурсів нерідко забувають про різницю екранів на різних пристроях. Найчастіше власники ресурсів настільки хочуть привернути увагу потенційного клієнта великим і яскравим заголовком, що у підсумку він не поміщається на екрані смартфона. На жаль якщо ви, займаючись створенням лендінг пейдж, забули про різницю екранів і не простежили за масштабуванням заголовка — швидше за все ваш потенційний клієнт, який вирішив купити товар на вашому лендінгу замість заголовка, побачить лише нечитабельний набір букв.
Для того, щоб уникнути таких результатів рекомендуємо вам дуже уважно поставитися до розмірів і шрифтів, інакше ви ризикуєте втратити левову частину аудиторії, що безумовно позначиться на успіхах вашого лендінга.
2. Розміри елементів і анімації
У 2021 році в тренди лендінгів увійшли анімації й тепер вони використовуються усюди. Користувачам звичайно ж набагато приємніше спостерігати за плавною появою блоків з інформацією і деталей про товар, ніж дивитися на звичайний статичний текст, але в анімацій є й зворотна сторона.
Річ у тому, що існує величезна кількість різноманітних анімацій, але далеко не всі вони можуть коректно працювати на екрані смартфона. Саме тому важливо, щоб ви, створюючи лендінг з нуля, кілька разів перевірили роботу всіх використовуваних на вашому лендінгу анімацій, як на комп'ютері, так і на смартфоні. В іншому випадку невдала анімація може знищити юзабіліті вашої посадкової сторінки, а це у свою чергу, так само як і в попередньому пункті, безумовно позначиться на вашому доході й результатах лендінга.
3. Інтуїтивність
Якщо ви створюєте лендінг, орієнтуючись на екрани комп'ютерів, і намагаєтеся зробити свій лендінг більш інтуїтивним — не забувайте про різницю дозволів і орієнтації екранів. На просторах інтернету часто можна зустріти лендінги, які рясніють своїми заголовками, але при цьому є абсолютно не інтуїтивними, оскільки всі підказки й пояснення про те, куди потрібно тапнути на екрані — знаходяться за його межами.
Для того, щоб уникнути такої ситуації рекомендуємо вам спочатку орієнтувати свій лендінг на смартфони, адже так ви не тільки заощадите час на підборі необхідних шрифтів для смартфона, але й убезпечите себе від проблем з відображенням на екранах телефонів ваших потенційних покупців.
Насправді існують десятки помилок, пов'язаних з адаптивними лендінгами. Ми виділили лише трійку лідерів, адже саме з такими проблемами найчастіше стикаються користувачі, потрапляючи на лендінги в інтернеті.
Лендінг Пейдж: Створити або замовити
Створення лендінга з нуля це складний процес, і не завжди навіть досвідчений кріейтор з першого разу може створити дійсно якісний і красивий лендінг. Якщо ви впевнені у своїх знаннях і силах, ви можете спробувати створити лендінг для своєї компанії, але будьте готові до цілого ряду труднощів. Будьте вкрай уважні до деталей, оскільки саме вони часто прирівнюють весь потенціал створеної вами посадкової сторінки до нуля.
Якщо ж ви не готові розбиратися у всіх тонкощах створення адаптивного лендінгу, але вашій організації, компанії, або інтернет-магазину, необхідна ефективна адаптивна посадкова сторінка — зверніться до розробників digital студії Глянець. Фахівці веб студії Глянець створять для вашого ресурсу ефективний лендінг, який буде швидко і комфортно працювати як на моніторах комп'ютерів, так і на екранах смартфонів.
Для того, щоб більше дізнатися про веб студії Глянець, або ознайомитися з усіма послугами, які надає агентство, вам достатньо відвідати відповідні вкладки в меню сайту, розташованому в лівому верхньому кутку.
Якщо у вас залишилися якісь питання, або ви хочете отримати консультацію щодо свого майбутнього проекту — сміливо звертайтеся до менеджера студії. Зв'язатися з ним ви може за допомогою інформації з вкладки "контакти". Зробіть свій лендінг комфортним, адаптивним і успішним — разом з професіоналами веб студії Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту