Адаптивний дизайн landing Page: Як створити лендінг і зробити його зручним для користувачів

Створення Landing page і її подальше просування дуже ефективне, особливо якщо ви займаєтеся продажем товарів або наданням послуг. Однією з головних причин, чому лендінги так ефективні — це їх простота, адже користувачеві немає потреби вивчати величезний текстовий матеріал, пов'язаний цікавим для нього товаром. Все що необхідно покупцеві, це прочитати коротке зведення даних і віконати цільову дію, а якою воно буде, вирішувати тільки вам.
Але для чого необхідно створювати адаптивний дизайн для Landing Page і чи у такого дизайну практичне застосування? У цій статті ми розглянемо адаптивний дизайн під різними кутами та з'ясуємо, чи варто створювати адаптивний дизайн для лендінга, або екран комп'ютера — єдиний вигідний притулок для посадкової сторінки, почнемо!
Адаптивний дизайн: Як створити універсальний лендінг і чому варто відмовитися від мобільної версії
Почати варто з того, для чого в цілому необхідний адаптивний дизайн? Адаптивний дизайн дарує можливість вашим клієнтам з комфортом ознайомлюватися з опублікованою вами на лендінгу інформацією при цьому незалежно від пристрою, яким користується споживач. Такий дизайн може відчутно розширити клієнтську базу, а іноді навіть врятувати бізнес від фінансового краху, але чим же адаптивний дизайн відрізняється від мобільної версії?
Насправді багато чим. Річ у тому, що мобільна версія вашого сайту або інтернет-магазину є нічим іншим як другим сайтом, розробленим під використання виключно на мобільних пристроях. У цього сайту є своя власна адреса і структура. Цей факт дуже сильно ускладнює процес просування, адже замість розвитку одного сайту, вам необхідно просувати відразу два веб ресурси.
Крім цього, також варто врахувати, що для мобільної версії можуть бути недоступні ті функції, які знаходяться у вільному доступі у користувачів лептопів. Іноді цей фактор може зіграти злий жарт. Наприклад, за допомогою мобільної версії сайту далеко не завжди можна ефективно використовувати інформаційні блоки, спрямовані на збір даних для подальшого ремаркетингу. Також вам доведеться підтримувати в робочому стані відразу два ресурси, а це у два рази більше технічних робіт, можливостей помилитися і врешті решт два різних потока фінансів на їх розвиток, що ніяк не вписується в поняття "вигідна модель ведення бізнесу".
З іншого боку адаптивний дизайн в рази краще мобільної версії сайту, адже замість створення ще одного ресурсу, вам лише необхідно подбати про зручність клієнта, який відвідує ресурс використовуючи ріщні пристрої. Створення адаптивного дизайну, так само, як і створення лендінга під ключ, справа далеко не проста, але вкрай вигідна. Такий дизайн дозволить вам вдвічі скоротити бюджет, необхідний на підтримку сайтів в робочому стані та при цьому допоможе відкрити для себе абсолютно нову цільову аудиторію, про яку ми поговоримо трохи пізніше. З вигодою розробки адаптивного дизайну все ясно, але як проходить сама розробка адаптивного лендінгу? Давайте докладніше розглянемо весь процес створення посадкової сторінки під ключ, її ефективність і плоди, які може принести її запуск.
Верстка лендінга з нуля і створення адаптивного дизайну: яких результатів можна досягти використовуючи адаптивний підхід
Згідно з останніми дослідженнями, більше 65% всіх користувачів мережі інтернет використовують в ролі головного пристрою для серфінгу в мережі саме смартфони. Такі результати легко пояснюються тим, що смартфони завжди з користувачами, на відміну від ноутбуків і комп'ютерів, з транспортуванням яких часто виникають проблеми. Ринок смартфонів в наші дні розвивається швидше за всіх, і тому для створення успішного лендінга варто орієнтуватися в основному на користувачів смартфонів.
Не варто також забувати й про висловлювання представників компанії Google, в яких йшла мова про привілеї для сайтів з адаптивним дизайном, в порівнянні з сайтами, орієнтованими виключно для користувачів лептопів. Згідно з останніми даними, найпростішими для просування сайтами на даний момент є ресурси, розроблені за принципом First Mobile, але про нього, більш детально ви можете дізнатися зі статті "First Mobile Design - як створити найпопулярніший сайт".
Розробка лендінг пейдж це безумовно вигідна справа, адже лендінги славляться своєю здатність швидко продавати товари та залучати величезну кількість потенційних покупців. Для того щоб поліпшити й так високі результати лендінгів ви можете створити лендінг пейдж з адаптивним дизайном, але як це зробити? Що необхідно врахувати почавши створення лендінг пейдж під ключ з використанням адаптивної верстки?
Створення сайту візитки з нуля: Як розробити адаптивний дизайн для лендінгу
Для чого необхідний адаптивний лендінг ми вже розглянули, давайте ж тепер розглянемо процес створення адаптивного лендінга і звернемо увагу на дрібниці, які можуть вплинути на його ефективність. Для того, щоб почати створення лендінга під ключ з адаптивним зовнішнім виглядом вам безумовно будуть потрібні знання у сфері розробки веб ресурсів. Річ у тому, що вам необхідно буде на кожному етапі створення лендінг пейдж враховувати, що надалі, всі елементи свого лендінга вам потрібно буде перенести на екран смартфона.
Існує два ефективних метода розробки лендінга й це:
1. Framework
Даний метод важко назвати простим, адже вам буквально доведеться по крихтах зібрати свою майбутню сторінку. Фреймворк — це каркас для вашого лендінга, на який поступово ви будете нашаровувати все нові й нові елементи. Для того, щоб створити дійсно робочий лендінг, вам знадобляться знання і навички володіння такими інструментами як media query і viewport. За допомогою них ви зможете вказати браузеру, як саме необхідно показувати ваш майбутній лендінг.
Якщо ви ніколи не мали справи з розробкою або вперше чуєте про такі інструменти — ми не рекомендуємо вам приступати до розробки лендінг пейдж під ключ самостійно. Крім того, що ви втратите свій час в процесі створення сторінки, ви швидше за все допустите безліч помилок, які не так-то легко буде виправити в майбутньому. Тому, якщо ви хочете створити лендінг з нуля, але не володієте потрібним багажем знань, ми рекомендуємо вам звернутися до агентств веб розробки.
2. Звернутися до професіоналів
Як не парадоксально, але це другий метод створення лендінга з нуля. Річ у тому, що на відміну від звичайного сайту, лендінг зажадає від вас набагато більше знань і досвіду, яких у вас може і не бути. Якщо ви не хочете витрачати час на те, щоб вивчати дане питання, перечитувати сотні сторінок текстового матеріалу і нарешті, витрачати час на розробку, але при цьому хочете отримати якісний продукт в стислі терміни — зверніться до фахівців веб дизайн агентства Глянець.
Digital агентство Глянець вже 12 років займається створенням інтернет-магазинів і розробкою лендінг пейдж з нуля. За цей час веб компанія Глянець змогла зайняти лідируючу позицію в Україні в питаннях створення сайтів і корпоративних ресурсів для українських компаній. На рахунку студії більше тисячі робіт, з кожною з яких ви можете ознайомитися відвідавши портфоліо компанії.
Якщо у вас виникли питання, щодо послуг digital агентства Глянець, або ви хочете уточнити ряд деталей у менеджера компанії — ви завжди можете зв'язатися з ним за допомогою онлайн чату, розташованого на всіх сторінках сайту, або за допомогою інформації, розміщеної у вкладці контакти.
Крім цих двох методів розробки лендінг пейдж, деякі компанії також вирішують піти по простому шляху, скориставшись шаблонами. Попри простоту цього методу, домогтися за допомогою нього результатів досить складно, а нерідко і зовсім не можливо. Річ у тому, що шаблони, представлені в интернеті, знаходяться у вільному доступі. А значить не виключено, що десь у всесвітній павутині є сайт, зі структурою і каркасом таким самим як і у вас. Такі фактори як однакова структура негативно позначаються на швидкості просування ресурсу, а іноді й зовсім зупиняє розвиток сайту. Крім однакових структур є ще ряд помилок, які можуть позбавити ваш лендінг всього потенціалу, про них ми й поговоримо в наступному блоці.
Помилки під час розробки адаптивного лендінгу
Як і в будь-якій розробці, в створенні лендінга з нуля є ряд помилок, які часто повторюють власники ресурсів тільки знайомлячись з процесом створення лендінга. З адаптивними лендінгами таких помилок ще більше, тому далі ми розглянемо найчастіші з них, щоб ви, розробляючи лендінг з нуля, не повторили їх. Перелік найчастіших помилок при розробці лендінг пейдж виглядають наступним чином:
1. Неправильні розміри заголовків
Створюючи лендінг пейдж для подальшого використання його як на лептопах, так і на смартфонах, власники ресурсів нерідко забувають про різницю екранів на різних пристроях. Найчастіше власники ресурсів настільки хочуть привернути увагу потенційного клієнта великим і яскравим заголовком, що у підсумку він не поміщається на екрані смартфона. На жаль якщо ви, займаючись створенням лендінг пейдж, забули про різницю екранів і не простежили за масштабуванням заголовка — швидше за все ваш потенційний клієнт, який вирішив купити товар на вашому лендінгу замість заголовка, побачить лише нечитабельний набір букв.
Для того, щоб уникнути таких результатів рекомендуємо вам дуже уважно поставитися до розмірів і шрифтів, інакше ви ризикуєте втратити левову частину аудиторії, що безумовно позначиться на успіхах вашого лендінга.
2. Розміри елементів і анімації
У 2021 році в тренди лендінгів увійшли анімації й тепер вони використовуються усюди. Користувачам звичайно ж набагато приємніше спостерігати за плавною появою блоків з інформацією і деталей про товар, ніж дивитися на звичайний статичний текст, але в анімацій є й зворотна сторона.
Річ у тому, що існує величезна кількість різноманітних анімацій, але далеко не всі вони можуть коректно працювати на екрані смартфона. Саме тому важливо, щоб ви, створюючи лендінг з нуля, кілька разів перевірили роботу всіх використовуваних на вашому лендінгу анімацій, як на комп'ютері, так і на смартфоні. В іншому випадку невдала анімація може знищити юзабіліті вашої посадкової сторінки, а це у свою чергу, так само як і в попередньому пункті, безумовно позначиться на вашому доході й результатах лендінга.
3. Інтуїтивність
Якщо ви створюєте лендінг, орієнтуючись на екрани комп'ютерів, і намагаєтеся зробити свій лендінг більш інтуїтивним — не забувайте про різницю дозволів і орієнтації екранів. На просторах інтернету часто можна зустріти лендінги, які рясніють своїми заголовками, але при цьому є абсолютно не інтуїтивними, оскільки всі підказки й пояснення про те, куди потрібно тапнути на екрані — знаходяться за його межами.
Для того, щоб уникнути такої ситуації рекомендуємо вам спочатку орієнтувати свій лендінг на смартфони, адже так ви не тільки заощадите час на підборі необхідних шрифтів для смартфона, але й убезпечите себе від проблем з відображенням на екранах телефонів ваших потенційних покупців.
Насправді існують десятки помилок, пов'язаних з адаптивними лендінгами. Ми виділили лише трійку лідерів, адже саме з такими проблемами найчастіше стикаються користувачі, потрапляючи на лендінги в інтернеті.
Лендінг Пейдж: Створити або замовити
Створення лендінга з нуля це складний процес, і не завжди навіть досвідчений кріейтор з першого разу може створити дійсно якісний і красивий лендінг. Якщо ви впевнені у своїх знаннях і силах, ви можете спробувати створити лендінг для своєї компанії, але будьте готові до цілого ряду труднощів. Будьте вкрай уважні до деталей, оскільки саме вони часто прирівнюють весь потенціал створеної вами посадкової сторінки до нуля.
Якщо ж ви не готові розбиратися у всіх тонкощах створення адаптивного лендінгу, але вашій організації, компанії, або інтернет-магазину, необхідна ефективна адаптивна посадкова сторінка — зверніться до розробників digital студії Глянець. Фахівці веб студії Глянець створять для вашого ресурсу ефективний лендінг, який буде швидко і комфортно працювати як на моніторах комп'ютерів, так і на екранах смартфонів.
Для того, щоб більше дізнатися про веб студії Глянець, або ознайомитися з усіма послугами, які надає агентство, вам достатньо відвідати відповідні вкладки в меню сайту, розташованому в лівому верхньому кутку.
Якщо у вас залишилися якісь питання, або ви хочете отримати консультацію щодо свого майбутнього проекту — сміливо звертайтеся до менеджера студії. Зв'язатися з ним ви може за допомогою інформації з вкладки "контакти". Зробіть свій лендінг комфортним, адаптивним і успішним — разом з професіоналами веб студії Глянець.
Як втримати клієнтів завдяки якісній взаємодії

Онлайн-продаж — це не тільки про товари, рекламу чи доставку. В основі всього лежить якісна взаємодія з клієнтом. Якщо вона збудована хаотично, компанія починає втрачати довіру, лояльність і гроші. Без системного підходу до комунікації бізнес ризикує втратити клієнтів навіть при хорошому продукті.
Як погана комунікація перетворюється на втрату доходу
У багатьох компаніях комунікація з клієнтом відбувається у вигляді окремих повідомлень у соцмережах, листів у месенджерах або телефонних дзвінків. Менеджери не мають єдиного уявлення, з ким вони говорять, чи це новий покупець, чи той, хто вже робив замовлення. Клієнт отримує суперечливі відповіді, чекає годинами або змушений кілька разів пояснювати одне й те саме різним людям. Це створює враження байдужості й викликає розчарування.
Покупець, який не відчуває уваги або стикається з мовчанням, часто йде до конкурентів. Бренд втрачає не тільки одну продажу, а й шанс побудувати довгострокові відносини. У результаті лояльність падає, кількість повторних покупок зменшується, а негативні відгуки з’являються в публічному просторі.
Що кажуть цифри: наслідки ігнорування якісної комунікації
Дослідження показують, що більшість клієнтів не повертаються після одного негативного досвіду взаємодії. Люди хочуть, щоб їх запити обробляли швидко, враховували історію попередніх звернень, а сервіс був послідовним. Якщо відповіді приходять повільно, або покупець змушений пояснювати одне й те саме знову й знову, довіра руйнується. У сучасному онлайн-бізнесі така втрата означає не лише зниження прибутків, а й удар по репутації.
Автоматизована взаємодія як перевага, що масштабується
У магазинах, де впроваджена CRM-система, вся історія клієнта доступна менеджерам в одному місці. Вони бачать його минулі замовлення, питання, скарги або подяки, і можуть надати релевантну відповідь без затримок. Всі дії фіксуються, а кожна розмова — це продовження попередньої, а не початок з нуля.
Це дає змогу будувати логіку взаємодії, яку можна масштабувати: зменшується кількість помилок, час відповіді скорочується, а клієнти отримують передбачуваний сервіс. Такий підхід формує відчуття уваги і турботи. Він не залежить від конкретного менеджера і дозволяє забезпечити однаково високий рівень обслуговування всім клієнтам.
Роль UX у побудові зручної комунікації
Навіть інтерфейс сайту впливає на те, як користувач взаємодіє з компанією. Якщо він не може знайти контактну інформацію, незрозуміло, як поставити запитання або надіслати повідомлення — це вже перешкода. Якщо форма зворотного зв’язку виглядає застаріло або незрозуміло, це викликає сумніви.
Якісна UX-логіка забезпечує просту і швидку взаємодію: зручні поля для звернення, зрозумілі підказки, прозорі очікування щодо часу відповіді. Навіть автоматичне повідомлення про прийняття звернення вже підвищує довіру. А можливість звернутися у зручному каналі (через месенджер, пошту або чат) підвищує рівень комфорту.
Як компанія Глянець реалізує системну взаємодію з клієнтами
Компанія Глянець допомагає підприємствам впроваджувати не просто контактні форми, а повноцінну модель комунікації. Кожен клієнтський запит фіксується в CRM, до нього прикріплюється історія звернень, замовлень та рішень. Менеджери працюють через єдиний кабінет, де доступна вся необхідна інформація для швидкої і точної відповіді.
Глянець також інтегрує месенджери, електронну пошту та сайт в єдину систему. Це дозволяє клієнтам звертатися зручним способом, а компанії — не втрачати жодного повідомлення. UX-інтерфейси, розроблені Глянець, роблять процес звернення простим і прозорим, без бар’єрів. Усе це дає змогу компаніям вибудовувати довгострокові стосунки з покупцями, підвищувати конверсію та покращувати репутацію.
Висновок
Взаємодія з клієнтами — це не додатковий сервіс, а серцевина онлайн-бізнесу. Кожне звернення — це можливість побудувати довіру або втратити її. Безсистемна комунікація руйнує лояльність, автоматизована й зручна — підсилює її. І саме завдяки впровадженню CRM, якісного UX та комплексного підходу компанія Глянець допомагає бізнесу перейти на новий рівень сервісу, який клієнти цінують і пам’ятають.
Контроль якості: чому магазини втрачають прибуток через прості помилки

У більшості онлайн-магазинів увага зосереджена на маркетингу, просуванні та залученні клієнтів. Проте є критично важлива зона, яка часто залишається поза фокусом — контроль якості. Невірний опис товару, помилка менеджера, непогоджена доставка чи ігнорування повторного звернення — усе це не просто неприємності. Це прямі втрати прибутку, лояльності та репутації. У цій статті розглянемо, як контроль якості впливає на дохід та як цифрові інструменти можуть запобігти втратам.
Відсутність системи контролю якості створює приховані збитки
У багатьох українських магазинах контроль якості зводиться до інтуїції, особистого досвіду або неструктурованих таблиць. Такий підхід працює лише на початкових етапах. Щойно кількість замовлень зростає — починаються системні помилки: клієнт бачить на сайті одну комплектацію, а отримує зовсім інше; фото товару не відповідає реальному вмісту посилки; менеджер випадково оформлює не ту модель або забуває перевірити наявність на складі; система автоматично підтверджує замовлення, хоча товар вже недоступний. Усе це ускладнюється ситуаціями, коли доставка не узгоджується з клієнтом і відбувається в незручний для нього час, а повторні звернення до техпідтримки залишаються без відповіді. Такий ланцюг помилок не лише псує враження — він створює репутаційні й фінансові ризики, які накопичуються з кожним днем.
Наслідки для бізнесу: статистика втрат
Згідно з дослідженнями, більшість клієнтів не повертаються після одного поганого досвіду. Для них важливі не лише ціна чи асортимент, а й якість обслуговування — від моменту оформлення до післяпродажної підтримки. Велика частка повернень товарів пов’язана не з самими продуктами, а саме з помилками в процесі обробки замовлення. Часто негативні відгуки в соцмережах та на платформах, як-от Google чи Facebook, пов’язані з відсутністю комунікації, затримками доставки або неспівпадінням очікувань із реальністю.
Автоматизований контроль якості як бізнес-рішення
Автоматизація виводить обслуговування клієнтів на новий рівень. У сучасній CRM-системі можна фіксувати дії менеджерів, валідувати замовлення ще до підтвердження, відстежувати звернення клієнтів та аналізувати типові помилки. Це дозволяє не лише оперативно реагувати на проблеми, а й запобігати їх повторенню. У порівнянні з ручною обробкою, така система забезпечує стабільну якість сервісу навіть при масштабуванні бізнесу.
Як цифрові інструменти покращують якість обслуговування
Сайт із правильно побудованою логікою замовлення, інтерфейсом, що запобігає помилкам, і чітким UX-дизайном значно знижує ризик непорозумінь. Коли система сама попереджає, що товару немає, або автоматично підтягує дані клієнта — менеджер не витрачає час на перевірки, а клієнт отримує коректний результат. Вся історія взаємодії фіксується, і у разі помилки її можна проаналізувати, знайти слабке місце та виправити. Це формує культуру відповідальності й постійного покращення сервісу.
Як компанія Глянець впроваджує контроль якості в бізнес
Компанія Глянець впроваджує в роботу своїх клієнтів комплексні рішення, що допомагають уникнути типових помилок. CRM інтегрується з сайтом, історія замовлень доступна як клієнту, так і менеджеру, всі зміни фіксуються, а система перевіряє наявність товару ще до підтвердження. Фотографії товарів проходять редакторську перевірку, а аналітика скарг дозволяє відслідковувати неочевидні, але повторювані проблеми. UX-дизайн сайту побудований так, щоб клієнт не мав змоги випадково помилитися або заплутатися в процесі покупки.
Після впровадження таких рішень підприємства бачать реальні результати: зменшення кількості звернень у підтримку, зростання задоволеності клієнтів і повторних покупок, покращення відгуків і репутації бренду в мережі.
Висновок
Контроль якості — це не витрати, а інвестиція в стабільність і розвиток бізнесу. У світі, де кожен клієнт може написати відгук, зняти відео або змінити думку за кілька секунд, навіть одна помилка може коштувати дорого. Але ті компанії, які впроваджують системні рішення, автоматизують процеси та будують культуру якості, отримують перевагу, яку складно повторити. І саме такі підходи реалізує компанія Глянець.
Мобільна розробка: прихований резерв для прибутку

Чому компанії втрачають конкурентну перевагу, ігноруючи мобільні застосунки Початкова привабливість запуску веб-платформи здається очевидною: швидше впровадження, нижча вартість, охоплення через пошук і соцмережі. Проте в епоху смартфонів і моментального доступу мобільний додаток став не просто «опцією», а обов'язковим елементом успішної цифрової присутності. Ця стаття розглядає, чому ігнорування мобільної розробки — стратегічна помилка, яка веде до втрати прибутку, та як мобільний додаток може стати джерелом стійкого зростання.
Веб без мобільного застосунку — обмежений потенціал
Навіть якщо ваш вебсайт адаптивний і оптимізований для мобільних пристроїв, це не забезпечує того рівня зручності та взаємодії, який пропонує мобільний застосунок. Наприклад, веб-сайти завантажуються через браузер, що завжди повільніше, ніж відкриття вже встановленого додатка. Також сайт не дозволяє надсилати push-сповіщення, які є одним з ключових інструментів повторного залучення клієнтів.
Крім того, вебсайт обмежує можливості персоналізації: користувачі не отримують індивідуальних пропозицій, а сам інтерфейс не може враховувати особисті вподобання настільки точно, як це дозволяє додаток. Мобільний застосунок може працювати навіть частково в офлайн-режимі, чого вебсайт не забезпечує.
Цифри, що говорять самі за себе
Сучасний користувач майже весь мобільний час проводить не у браузері, а в додатках. За статистикою, понад 90% часу на смартфоні люди витрачають саме на мобільні застосунки. Крім того, застосунок має значно вищий рівень конверсії: дослідження показують, що конверсія в додатку в середньому на 157% вища, ніж на мобільному сайті.
Push-сповіщення також демонструють потужний ефект — вони збільшують повторні покупки майже на 88%. І нарешті, понад половина користувачів очікує, що сучасний бренд має власний застосунок. Якщо його немає, бренд втрачає в очах споживача частину довіри.
Що дає мобільний додаток: приклади ефективності
У сфері роздрібної торгівлі додаток дозволяє зберігати історію покупок, автоматизувати персоналізовані пропозиції, формувати списки бажаного. Це зменшує бар’єри для покупки та стимулює повторні транзакції.
Для сервісних компаній мобільні рішення відкривають шлях до автоматизованих нагадувань, зручного бронювання послуг та безперервного контакту з клієнтами.
У сфері освіти застосунок може об’єднувати навчальні матеріали, інтерактивні завдання та систему сповіщень, що сприяє утриманню користувача.
Як компанія Глянець допомагає
Глянець створює нативні та кросплатформенні мобільні додатки (Flutter, React Native), адаптовані до потреб конкретного бізнесу. Вони інтегруються з CRM, аналітичними системами, платіжними шлюзами, що дозволяє компанії управляти замовленнями, персоналізацією та взаємодією з клієнтами в єдиному цифровому середовищі.
Розробка Глянець передбачає зручну навігацію, швидке завантаження, мінімізацію відмов та максимізацію конверсій. Компанія також надає підтримку після запуску — це гарантує безперебійну роботу вашого застосунку.
Висновок: не втрачайте прибуток — мобілізуйте бізнес
Ігнорування мобільної розробки в сучасному цифровому світі — це втрачена можливість. Мобільний додаток підвищує залучення, повторні продажі, рівень довіри до бренду та здатність персоналізувати досвід клієнта. Він дозволяє бізнесу зростати масштабовано, швидко і надійно.
Кібербезпека для онлайн-магазину: головне

Сучасні онлайн-магазини зіштовхуються не лише з конкуренцією за клієнтів, але й з постійними кіберзагрозами. DDoS-атаки, вразливості в авторизації, ненадійне зберігання токенів і відсутність шифрування HTTPS — усе це стає причиною втрати даних, клієнтів та прибутку. Безпека більше не є опцією — це основа довіри. У цій статті розглянемо, як технології кіберзахисту впливають на стабільність бізнесу та чому недооцінка цих факторів може коштувати дорого.
DDoS-атаки: тиха загроза, що «паралізує» бізнес
DDoS-атака (розподілене відмовлення в обслуговуванні) — це спроба вивести з ладу ваш сайт, створюючи надмірне навантаження. У пікові моменти така атака може:
повністю заблокувати доступ до сайту;
зірвати акційні кампанії;
спричинити втрату репутації.
Сервіси Cloudflare, AWS Shield або Radware забезпечують автоматичне виявлення та фільтрацію DDoS, зберігаючи безперебійний доступ до вашого ресурсу.
Ненадійна авторизація — загроза конфіденційності
Паролі, які легко вгадати, відсутність двофакторної авторизації (2FA) або слабка політика сесій можуть дозволити зловмисникам отримати доступ до облікових записів клієнтів.
Надійна система авторизації повинна включати:
двофакторну автентифікацію (через SMS, застосунок, email);
захист від brute-force атак;
обмеження сесій по IP або часу;
капчу при підозрілих запитах.
Токени доступу: невидимий, але критичний ризик
Токени (JWT, OAuth) забезпечують безпечну взаємодію між клієнтом і сервером. Якщо їх не зберігати належним чином (наприклад, у localStorage без шифрування), їх можна викрасти за допомогою XSS-атак.
Рекомендації:
використовувати httpOnly та secure cookies;
обмежувати час дії токенів;
регулярно оновлювати токени доступу;
застосовувати refresh tokens з обмеженим життєвим циклом.
HTTPS як мінімальний стандарт захисту
SSL-сертифікат — це більше, ніж "зелений замок". HTTPS:
шифрує трафік між клієнтом і сервером;
захищає персональні дані;
підвищує довіру користувачів;
є фактором ранжування у Google.
Використовуйте сертифікати з перевіркою домену або організації, автоматизуйте їх оновлення через Let’s Encrypt або аналогічні сервіси.
Що дає повна система кіберзахисту для онлайн-магазину
Об’єднання захисту від DDoS, правильної авторизації, токенізації та HTTPS створює надійний фундамент безпеки. Така система:
забезпечує безперебійний доступ до сайту;
мінімізує ризики витоку даних;
підвищує довіру клієнтів;
захищає бізнес у моменти пікових навантажень або атак.
Як компанія Глянець захищає ваш онлайн-бізнес
Компанія Глянець впроваджує комплексний захист для eCommerce-сайтів:
інтегрує захист від DDoS через Cloudflare чи інші хмарні рішення;
налаштовує безпечну авторизацію з 2FA, CAPTCHA, антиботами;
реалізує токенізацію з безпечним зберіганням і обмеженим доступом;
встановлює та автоматично оновлює SSL-сертифікати;
надає постійний моніторинг і технічну підтримку.
Такий підхід гарантує надійність вашого магазину навіть у найризикованіших ситуаціях.
Контекстна реклама: що потрібно знати для успішних кампаній

На перший погляд, контекстна реклама в Google або Facebook здається ідеальним способом швидко привернути увагу потенційних клієнтів. Ви платите — вас бачать. Але саме через це багато онлайн-бізнесів щодня втрачають гроші. Чому? Бо неправильні налаштування, відсутність аналітики, тестування та сегментації призводять до «зливу бюджету» без реальної віддачі. У цій статті ми розглянемо, чому без стратегічного підходу контекстна реклама не лише не допоможе, а й може завдати шкоди.
Витрати без стратегії: пряма дорога до втрат
Без правильного аналізу цільової аудиторії та чіткої структури кампаній запуск контекстної реклами — це як стріляти з гармати по горобцях. Багато підприємців використовують загальні ключові слова, не фільтрують аудиторію, запускають оголошення без тестування, в результаті чого отримують:
високий CPC (ціна за клік);
нецільовий трафік, який не конвертується;
низький CTR (рівень клікабельності);
злив рекламного бюджету.
Google Ads та Meta Ads (Facebook/Instagram) мають десятки налаштувань і параметрів, які потребують досвіду. Без належної оптимізації кампанії швидко з'їдають бюджет.
Статистика втрат: чому реклама «не працює»
Аналітика — основа ефективної реклами. За статистикою, понад 62% малих бізнесів не мають налаштованої повної аналітики (GA4, конверсії, події, ремаркетинг). Ще 45% не сегментують аудиторію за інтересами чи поведінкою.
Дані Meta показують, що таргетинг на широкі аудиторії без коригувань часто знижує конверсії на 30–50%. У Google Ads необережне використання Broad Match ключових слів може призвести до того, що реклама буде показуватись по абсолютно нецільових запитах.
Результат — тисячі гривень бюджету «згоряють» без єдиної покупки.
Автоматизація та аналітика проти «інтуїтивного» запуску
Реклама повинна працювати у зв’язці з системами збору та обробки даних. Правильна інтеграція з CRM, Google Tag Manager, Facebook Pixel та Google Analytics дозволяє:
відстежувати, звідки приходять клієнти;
бачити, які оголошення працюють, а які — ні;
налаштовувати динамічні ремаркетингові кампанії;
автоматично оптимізувати бюджети на основі даних.
Без цих інструментів кампанії перетворюються на «чорну скриньку», яка споживає бюджет і не дає зворотного зв’язку.
Переваги професійно налаштованої реклами
Правильно налаштована реклама дозволяє:
запускати A/B тести для підвищення CTR;
показувати релевантні оголошення саме тим, хто шукає ваш товар;
мінімізувати CPC і підвищити ROI;
автоматично зупиняти неефективні оголошення;
ретаргетити тих, хто вже взаємодіяв з сайтом.
Автоматизовані правила Google Ads, Lookalike аудиторії у Facebook, інтеграція з eCommerce-подіями — усе це значно підвищує ефективність кампаній.
Як сайт із аналітикою та інтеграцією підвищує ефективність реклами
Контекстна реклама повинна вести користувача на сайт, готовий до конверсії. Якщо після кліку користувача чекає незрозумілий інтерфейс або відсутність інформації — реклама втрачає сенс. Наявність повноцінного eCommerce-сайту з CRM, аналітикою, динамічними фідами та інтеграцією з каталогами товарів дозволяє:
створювати «розумні» кампанії;
оптимізувати рекламу за товарними залишками;
отримувати деталізовану інформацію про шлях користувача;
відстежувати покупки та інші події для автоматичної оптимізації реклами.
Як компанія Глянець допомагає налаштовувати прибуткову контекстну рекламу
Компанія Глянець не лише створює функціональні та сучасні сайти, а й пропонує повний супровід контекстної реклами:
налаштовує Google Ads та Meta Ads з урахуванням цілей бізнесу;
інтегрує сайти з аналітичними системами, CRM, GTM, Facebook Pixel;
розробляє логіку ремаркетингу та lookalike аудиторій;
створює динамічні оголошення на основі товарного фіда;
супроводжує рекламу в режимі реального часу з регулярними звітами.
Завдяки таким послугам Глянець допомагає онлайн-бізнесу не просто рекламуватись, а отримувати максимальний прибуток з кожної гривні рекламного бюджету.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту