Адаптивний дизайн landing Page: Як створити лендінг і зробити його зручним для користувачів
Створення Landing page і її подальше просування дуже ефективне, особливо якщо ви займаєтеся продажем товарів або наданням послуг. Однією з головних причин, чому лендінги так ефективні — це їх простота, адже користувачеві немає потреби вивчати величезний текстовий матеріал, пов'язаний цікавим для нього товаром. Все що необхідно покупцеві, це прочитати коротке зведення даних і віконати цільову дію, а якою воно буде, вирішувати тільки вам.
Але для чого необхідно створювати адаптивний дизайн для Landing Page і чи у такого дизайну практичне застосування? У цій статті ми розглянемо адаптивний дизайн під різними кутами та з'ясуємо, чи варто створювати адаптивний дизайн для лендінга, або екран комп'ютера — єдиний вигідний притулок для посадкової сторінки, почнемо!
Адаптивний дизайн: Як створити універсальний лендінг і чому варто відмовитися від мобільної версії
Почати варто з того, для чого в цілому необхідний адаптивний дизайн? Адаптивний дизайн дарує можливість вашим клієнтам з комфортом ознайомлюватися з опублікованою вами на лендінгу інформацією при цьому незалежно від пристрою, яким користується споживач. Такий дизайн може відчутно розширити клієнтську базу, а іноді навіть врятувати бізнес від фінансового краху, але чим же адаптивний дизайн відрізняється від мобільної версії?
Насправді багато чим. Річ у тому, що мобільна версія вашого сайту або інтернет-магазину є нічим іншим як другим сайтом, розробленим під використання виключно на мобільних пристроях. У цього сайту є своя власна адреса і структура. Цей факт дуже сильно ускладнює процес просування, адже замість розвитку одного сайту, вам необхідно просувати відразу два веб ресурси.
Крім цього, також варто врахувати, що для мобільної версії можуть бути недоступні ті функції, які знаходяться у вільному доступі у користувачів лептопів. Іноді цей фактор може зіграти злий жарт. Наприклад, за допомогою мобільної версії сайту далеко не завжди можна ефективно використовувати інформаційні блоки, спрямовані на збір даних для подальшого ремаркетингу. Також вам доведеться підтримувати в робочому стані відразу два ресурси, а це у два рази більше технічних робіт, можливостей помилитися і врешті решт два різних потока фінансів на їх розвиток, що ніяк не вписується в поняття "вигідна модель ведення бізнесу".
З іншого боку адаптивний дизайн в рази краще мобільної версії сайту, адже замість створення ще одного ресурсу, вам лише необхідно подбати про зручність клієнта, який відвідує ресурс використовуючи ріщні пристрої. Створення адаптивного дизайну, так само, як і створення лендінга під ключ, справа далеко не проста, але вкрай вигідна. Такий дизайн дозволить вам вдвічі скоротити бюджет, необхідний на підтримку сайтів в робочому стані та при цьому допоможе відкрити для себе абсолютно нову цільову аудиторію, про яку ми поговоримо трохи пізніше. З вигодою розробки адаптивного дизайну все ясно, але як проходить сама розробка адаптивного лендінгу? Давайте докладніше розглянемо весь процес створення посадкової сторінки під ключ, її ефективність і плоди, які може принести її запуск.
Верстка лендінга з нуля і створення адаптивного дизайну: яких результатів можна досягти використовуючи адаптивний підхід
Згідно з останніми дослідженнями, більше 65% всіх користувачів мережі інтернет використовують в ролі головного пристрою для серфінгу в мережі саме смартфони. Такі результати легко пояснюються тим, що смартфони завжди з користувачами, на відміну від ноутбуків і комп'ютерів, з транспортуванням яких часто виникають проблеми. Ринок смартфонів в наші дні розвивається швидше за всіх, і тому для створення успішного лендінга варто орієнтуватися в основному на користувачів смартфонів.
Не варто також забувати й про висловлювання представників компанії Google, в яких йшла мова про привілеї для сайтів з адаптивним дизайном, в порівнянні з сайтами, орієнтованими виключно для користувачів лептопів. Згідно з останніми даними, найпростішими для просування сайтами на даний момент є ресурси, розроблені за принципом First Mobile, але про нього, більш детально ви можете дізнатися зі статті "First Mobile Design - як створити найпопулярніший сайт".
Розробка лендінг пейдж це безумовно вигідна справа, адже лендінги славляться своєю здатність швидко продавати товари та залучати величезну кількість потенційних покупців. Для того щоб поліпшити й так високі результати лендінгів ви можете створити лендінг пейдж з адаптивним дизайном, але як це зробити? Що необхідно врахувати почавши створення лендінг пейдж під ключ з використанням адаптивної верстки?
Створення сайту візитки з нуля: Як розробити адаптивний дизайн для лендінгу
Для чого необхідний адаптивний лендінг ми вже розглянули, давайте ж тепер розглянемо процес створення адаптивного лендінга і звернемо увагу на дрібниці, які можуть вплинути на його ефективність. Для того, щоб почати створення лендінга під ключ з адаптивним зовнішнім виглядом вам безумовно будуть потрібні знання у сфері розробки веб ресурсів. Річ у тому, що вам необхідно буде на кожному етапі створення лендінг пейдж враховувати, що надалі, всі елементи свого лендінга вам потрібно буде перенести на екран смартфона.
Існує два ефективних метода розробки лендінга й це:
1. Framework
Даний метод важко назвати простим, адже вам буквально доведеться по крихтах зібрати свою майбутню сторінку. Фреймворк — це каркас для вашого лендінга, на який поступово ви будете нашаровувати все нові й нові елементи. Для того, щоб створити дійсно робочий лендінг, вам знадобляться знання і навички володіння такими інструментами як media query і viewport. За допомогою них ви зможете вказати браузеру, як саме необхідно показувати ваш майбутній лендінг.
Якщо ви ніколи не мали справи з розробкою або вперше чуєте про такі інструменти — ми не рекомендуємо вам приступати до розробки лендінг пейдж під ключ самостійно. Крім того, що ви втратите свій час в процесі створення сторінки, ви швидше за все допустите безліч помилок, які не так-то легко буде виправити в майбутньому. Тому, якщо ви хочете створити лендінг з нуля, але не володієте потрібним багажем знань, ми рекомендуємо вам звернутися до агентств веб розробки.
2. Звернутися до професіоналів
Як не парадоксально, але це другий метод створення лендінга з нуля. Річ у тому, що на відміну від звичайного сайту, лендінг зажадає від вас набагато більше знань і досвіду, яких у вас може і не бути. Якщо ви не хочете витрачати час на те, щоб вивчати дане питання, перечитувати сотні сторінок текстового матеріалу і нарешті, витрачати час на розробку, але при цьому хочете отримати якісний продукт в стислі терміни — зверніться до фахівців веб дизайн агентства Глянець.
Digital агентство Глянець вже 12 років займається створенням інтернет-магазинів і розробкою лендінг пейдж з нуля. За цей час веб компанія Глянець змогла зайняти лідируючу позицію в Україні в питаннях створення сайтів і корпоративних ресурсів для українських компаній. На рахунку студії більше тисячі робіт, з кожною з яких ви можете ознайомитися відвідавши портфоліо компанії.
Якщо у вас виникли питання, щодо послуг digital агентства Глянець, або ви хочете уточнити ряд деталей у менеджера компанії — ви завжди можете зв'язатися з ним за допомогою онлайн чату, розташованого на всіх сторінках сайту, або за допомогою інформації, розміщеної у вкладці контакти.
Крім цих двох методів розробки лендінг пейдж, деякі компанії також вирішують піти по простому шляху, скориставшись шаблонами. Попри простоту цього методу, домогтися за допомогою нього результатів досить складно, а нерідко і зовсім не можливо. Річ у тому, що шаблони, представлені в интернеті, знаходяться у вільному доступі. А значить не виключено, що десь у всесвітній павутині є сайт, зі структурою і каркасом таким самим як і у вас. Такі фактори як однакова структура негативно позначаються на швидкості просування ресурсу, а іноді й зовсім зупиняє розвиток сайту. Крім однакових структур є ще ряд помилок, які можуть позбавити ваш лендінг всього потенціалу, про них ми й поговоримо в наступному блоці.
Помилки під час розробки адаптивного лендінгу
Як і в будь-якій розробці, в створенні лендінга з нуля є ряд помилок, які часто повторюють власники ресурсів тільки знайомлячись з процесом створення лендінга. З адаптивними лендінгами таких помилок ще більше, тому далі ми розглянемо найчастіші з них, щоб ви, розробляючи лендінг з нуля, не повторили їх. Перелік найчастіших помилок при розробці лендінг пейдж виглядають наступним чином:
1. Неправильні розміри заголовків
Створюючи лендінг пейдж для подальшого використання його як на лептопах, так і на смартфонах, власники ресурсів нерідко забувають про різницю екранів на різних пристроях. Найчастіше власники ресурсів настільки хочуть привернути увагу потенційного клієнта великим і яскравим заголовком, що у підсумку він не поміщається на екрані смартфона. На жаль якщо ви, займаючись створенням лендінг пейдж, забули про різницю екранів і не простежили за масштабуванням заголовка — швидше за все ваш потенційний клієнт, який вирішив купити товар на вашому лендінгу замість заголовка, побачить лише нечитабельний набір букв.
Для того, щоб уникнути таких результатів рекомендуємо вам дуже уважно поставитися до розмірів і шрифтів, інакше ви ризикуєте втратити левову частину аудиторії, що безумовно позначиться на успіхах вашого лендінга.
2. Розміри елементів і анімації
У 2021 році в тренди лендінгів увійшли анімації й тепер вони використовуються усюди. Користувачам звичайно ж набагато приємніше спостерігати за плавною появою блоків з інформацією і деталей про товар, ніж дивитися на звичайний статичний текст, але в анімацій є й зворотна сторона.
Річ у тому, що існує величезна кількість різноманітних анімацій, але далеко не всі вони можуть коректно працювати на екрані смартфона. Саме тому важливо, щоб ви, створюючи лендінг з нуля, кілька разів перевірили роботу всіх використовуваних на вашому лендінгу анімацій, як на комп'ютері, так і на смартфоні. В іншому випадку невдала анімація може знищити юзабіліті вашої посадкової сторінки, а це у свою чергу, так само як і в попередньому пункті, безумовно позначиться на вашому доході й результатах лендінга.
3. Інтуїтивність
Якщо ви створюєте лендінг, орієнтуючись на екрани комп'ютерів, і намагаєтеся зробити свій лендінг більш інтуїтивним — не забувайте про різницю дозволів і орієнтації екранів. На просторах інтернету часто можна зустріти лендінги, які рясніють своїми заголовками, але при цьому є абсолютно не інтуїтивними, оскільки всі підказки й пояснення про те, куди потрібно тапнути на екрані — знаходяться за його межами.
Для того, щоб уникнути такої ситуації рекомендуємо вам спочатку орієнтувати свій лендінг на смартфони, адже так ви не тільки заощадите час на підборі необхідних шрифтів для смартфона, але й убезпечите себе від проблем з відображенням на екранах телефонів ваших потенційних покупців.
Насправді існують десятки помилок, пов'язаних з адаптивними лендінгами. Ми виділили лише трійку лідерів, адже саме з такими проблемами найчастіше стикаються користувачі, потрапляючи на лендінги в інтернеті.
Лендінг Пейдж: Створити або замовити
Створення лендінга з нуля це складний процес, і не завжди навіть досвідчений кріейтор з першого разу може створити дійсно якісний і красивий лендінг. Якщо ви впевнені у своїх знаннях і силах, ви можете спробувати створити лендінг для своєї компанії, але будьте готові до цілого ряду труднощів. Будьте вкрай уважні до деталей, оскільки саме вони часто прирівнюють весь потенціал створеної вами посадкової сторінки до нуля.
Якщо ж ви не готові розбиратися у всіх тонкощах створення адаптивного лендінгу, але вашій організації, компанії, або інтернет-магазину, необхідна ефективна адаптивна посадкова сторінка — зверніться до розробників digital студії Глянець. Фахівці веб студії Глянець створять для вашого ресурсу ефективний лендінг, який буде швидко і комфортно працювати як на моніторах комп'ютерів, так і на екранах смартфонів.
Для того, щоб більше дізнатися про веб студії Глянець, або ознайомитися з усіма послугами, які надає агентство, вам достатньо відвідати відповідні вкладки в меню сайту, розташованому в лівому верхньому кутку.
Якщо у вас залишилися якісь питання, або ви хочете отримати консультацію щодо свого майбутнього проекту — сміливо звертайтеся до менеджера студії. Зв'язатися з ним ви може за допомогою інформації з вкладки "контакти". Зробіть свій лендінг комфортним, адаптивним і успішним — разом з професіоналами веб студії Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту