Показник відмов і його вплив на просування інтернет-магазину

Створення інтернет-магазину, його оптимізація і подальше просування – це природні етапи в розвитку інтернет-ресурсу. На ефективність просування та успіхи розробленого онлайн магазину впливають сотні факторів і кожен з них може як допомогти вам досягти успіху, так і знизити ефективність виконаної роботи. Для того, щоб не втрачати позиції, необхідно постійно відстежувати всі зміни та особливо пильно стежити за показниками метрик.
Існує величезна кількість різноманітних метрик і всі вони так чи інакше важливі для просування. Показники деяких з них можна визначити ще на етапі розробки інтернет-магазину, частину можна виміряти лише після того, як онлайн магазин буде розроблений. Так чи інакше кожна з них може відчутно позначитися на результатах вашого сайту, а тому їх відстеження – обов'язкові умова для успіху в інтернеті.
Останнім часом все частіше в мережі можна зустріти обговорення показника відмов. На думку деяких маркетологів, скоро цей показник стане одним з факторів ранжування і буде безпосередньо впливати на ефективність просування. Інші ж фахівці в області маркетингу впевнені в тому, що показник відмов ніколи не зможе стати одним з факторів ранжування, зважаючи на свої неточності та величезний відсоток похибки. Але що говорить Google? Чи варто найближчим часом чекати показник відмов в якості одного з факторів ранжування і якщо так – то наскільки сильним буде його вплив на просування інтернет-магазину? Що взагалі являє собою показник відмов інтернет-магазину, на чому він базується і від чого залежить? І нарешті останнє, як виправити ситуацію якщо показник відмов високий і чому так відбувається? Дізнатися відповіді на ці та безліч інших питань, ви зможете в тій статті, почнемо!
Фундамент успішного просування: чи можна визначити показник відмов інтернет-магазину ще на етапі його розробки
Показник відмов – це кількість відмов з боку користувачів, які покинули сторінку вашого онлайн магазину так і не зробивши перехід на іншу сторінку або цільову дію. Даний показник розраховується відношенням між загальною кількістю користувачів які відвідали ваш сайт і кількістю потенційних клієнтів, які не відвідали більш як 1 сторінку вашого інтернет-ресурсу. Ці сесії, де користувач відвідав сторінку вашого сайту і відразу ж вийшов – і називають відмовою.
Показник відмов залежить від безлічі зовнішніх і внутрішніх факторів. У клієнта просто може бути поганий настрій, або ж в момент коли він відвідав ваш сайт – його відволікли, і він був змушений відкласти пошук необхідного товару на потім.
Не зважаючи на це його сесія вже буде внесена в розрахунок відсотка відмов, а тому важливо щоб ви розуміли, чи немає провини самого сайту в тому, що користувач відразу ж покинув інтернет-ресурс.
Згідно зі статистикою, найпопулярнішими причинами відмови користувача, є не релевантність пропонованих продавцем товарів і низька якість інтернет-ресурсу.
У першому випадку причина недоцільності пропозиції може полягати в тому, що для просування інтернет-магазину використовувалися мінус слова. Мінус слова – це ключові слова, які гідно можна назвати суміжними. Річ у тому, що такі ключові слова можуть одночасно ставитися до декількох різних ніш товарів, а тому користувач перебуваючи в пошуках одного товару – стикається з іншим. Так може бути якщо ви просуваєте свій власний бренд фарби для волосся, а в якості самого високочастотного ключа використовуєте слово фарба. Користувач, перебуваючи в пошуках фарби для стін натикається на ваш сайт і розуміючи, що мова на ньому йде зовсім не про ту фарбі – покидає його, тим самим ставши одним з відвідувачів, з яких і складається показник відмов.
Другою причиною відмови, з боку потенційного клієнта, часто стає низька якість інтернет-ресурсу і небажання користувача миритися з цим.
Після того як пандемія стрімко увірвалася в життя споживачів – інтернет наповнили найрізноманітніші магазини та підприємства, що пропонують свої послуги або товари за допомогою сайтів. Така ситуація викликала стрімке зростання конкуренції у всіх можливих нішах інтернет торгівлі, через що навіть у мастодонтів окремих ніш – стали з'являтися прогресуючі конкуренти.
На тлі цього перед користувачами відкрився величезний вибір компаній, з якими вони можуть співпрацювати, а тому критерії покупців до інтернет-магазинів помітно посилилися. Так, наприклад, якщо раніше покупець просто хотів знайти необхідний йому товар, то зараз для покупця важлива швидкість завантаження сторінки, важливо те як товар оформлений, наскільки зручно замовити товар – та інші аспекти досвіду користувача. Через це маркетологи навіть найпопулярніших сайтів стали посилено шукати проломи в наданому досвіді користувача, бо швидкість збільшення показника відмов здивував всіх, в тому числі і їх. Але чи можна передбачити відсоток відмов ще на етапі розробки?
Насправді показник відмов, це той показник, який не можна точно передбачити, але можна уникнути його збільшення, уникнувши в процес створення інтернет-магазину під ключ. Розробка онлайн магазину це тривалий і багатоетапний процес, що вимагає від розробників повної віддачі. Не зважаючи на це професіоналізм різних компаній і веб розробників, може помітно відрізнятися один від одного, адже саме з цієї причини існує конкуренція. Проблема в такому випадку всього одна, якщо ви звернулися до починаючої студії та не впевнені в компетенції її команди – великий ризик, що надалі для зниження показника відмов і збільшення ефективності просування, вам доведеться відкласти запуск магазину і розщедритися на фахівців, які зможуть допомогти вам з вирішенням помилок і проблем.
Для того, щоб зрозуміти, чи є на сайті вашого інтернет-магазину помилки, через які показник відмов може рости, а показник відвідуваності поступово падати – необхідно провести аудит сайту. За допомогою глибокого аудиту сайту фахівець зможе не тільки підказати вам, в яких місцях вашого інтернет-ресурсу присутні проблеми і як вплинути на ефективність просування, але також зможе вказати на явні проблеми досвіду користувача там, де вони присутні.
Якщо ж ви не хочете витрачати час і гроші на виправлення помилок, а хочете відразу отримати якісний інтернет-магазин під ключ – найправильнішим рішенням буде звернутися до лідерів в галузі створення інтернет-магазинів. Як правило, такі компанії не тільки можуть похвалитися значним портфоліо, але також співпрацюють з великими організаціями та компаніями, тим самим підтверджуючи свою компетентність. Якщо ви вже вирішили, що не хочете робити швидко, дешево і погано – зверніться до фахівців веб студії Глянець.
Веб студія Глянець вже 13 років займається розробкою онлайн магазинів і корпоративних сайтів для найбільших компаній України. На рахунку веб студії понад 1500 сайтів, ознайомитися з кожним з них, ви можете відвідавши портфоліо Глянець. Крім сайтів наша компанія також займається оптимізацією і просуванням інтернет-магазинів і корпоративних сайтів в самих різних областях. Фахівці веб студії Глянець створювали сайти для медичних установ, філіалів і компаній пов'язаних з нішею громадського харчування, а також розробляли сайти для державних органів.
Ми надаємо повний спектр послуг, від розробки плану і структури онлайн магазину – до його просування. Звернувшись до нас, ви зможете отримати експертну думку і високоякісний ресурс – в найкоротші терміни. Переконатися в нашій компетенції, ви можете відвідавши портфоліо студії створення сайтів Глянець, а також ознайомившись з відгуками про співпрацю з нами. Якщо ж ви вже вирішили, що хочете замовити створення інтернет-магазину у нашій веб студії – все що вам необхідно, це оформити заявку на розробку. Для цього ви можете скористатися нашими контактами або номером телефону, вказаним на сайті. Якщо ж у вас виникли якісь питання щодо етапів розробки онлайн магазину або вас цікавлять деталі з тих чи інших питань – ви завжди можете звернутися за допомогою до наших фахівців. Для цього вам достатньо скористатися онлайн чатом, розміщеним на всіх сторінках веб студії Глянець.
Показник відмов і Google Analytics
Як ми вже говорили раніше – показник відмов є одним з частих тем для обговорення серед маркетологів і фахівців в області просування. Вся річ у тому, що на цей час цей показник не є одним з факторів ранжування. Причиною цього служить той факт, що дуже складно відстежити, чи правда що користувач покинув сторінку сайту, або ж він просто закріпив її у своєму браузері.
З точки зору аналітики від Гугл будь-який сеанс, який не привів користувача до переходу на наступну сторінку – автоматично буде вважатися відмовою і буде дорівнювати 0 секунд. Таким чином навіть якщо ваш інтернет-магазин припав до смаку користувачеві, але він поки не готовий оформити замовлення – і закріпив сторінку вашого сайту у себе в браузері, то з точки зору пошукової системи це буде рівносильно відмови.
Фахівці у сфері просування і маркетингу постійно сперечаються про те, чи зможе компанія Гугл зробити показник відмов однієї з метрик для ранжування? Адже на цей час відмови не впливають на ранжування. Насправді це питання куди складніше, ніж здається на перший погляд і для того, щоб зрозуміти, в чому причина, необхідно згадати деякі різновиди інтернет-ресурсів. Так, наприклад, для лендінга відсоток відмов завжди буде максимальним, бо сайт сам по собі представляє одну єдину сторінку. Теж стосується і великих блогів, або новинних порталів, там користувачі отримують необхідну їм інформацію за допомогою пошуку конкретної новини в пошуковій системі, а після ознайомлення з цікавою інформацією – залишають новинний інтернет-ресурс. Таким чином можна прийти до висновку, що наразі показник відмов не здатний погіршити становище вашого сайту, або здатний?
На цей час точно відомо, що показник відмов не бере участі й не впливає на ранжування, але сказати точно, чи впливає даний показник на оцінку вашого сайту з точки зору пошукової системи – ніхто не може. Компанія Гугл не поширюється щодо всіх аспектів здатних вплинути на оцінку інтернет-ресурсу, а тому дізнатися про те, що показник відмов як-небудь може вплинути на ефективність просування вашого сайту, ви зможете виключно після анонсу даної інформації самою компанією Google.
У чому полягають причини збільшення показника відмов
Раніше ми вже згадали дві причини, через які користувачі можуть покинути сайт вашого інтернет-магазину так і не зробивши жодної дії. Крім уже озвучених причин, існує ще кілька найчастіших і всі вони в основному пов'язані з досвідом користувача. Так, наприклад, користувачі найчастіше залишають сайт не зробивши жодного переходу через:
1. Автоматично відтворюваних аудіо та відео матеріалів
Найчастіше, користувачі відмовляються від роботи з ресурсом тоді, коли ресурс прагне вторгнутися в їх зону комфорту. Так, наприклад, музика, яка грає відразу після переходу користувача на сайт, викликає в ньому бажання відразу ж закрити цей ресурс, бо він не може бути впевнений в тому, що заграє на сайті в наступний момент. В наші дні такий метод залучення вже давно позаду, через те, що всі фахівці в області досвіду користувача зійшлися в думках, що подібний прийом не приваблює, а навпаки, відкидає потенційних покупців.
2. Анімованої та реклами що спливає
Часто на заспамленних сайтах можна зустріти рекламу, яка так і норовить обмежити можливості користувача. Так, наприклад, буває коли ви читаєте інформацію, і в певний момент на половину екрану з'являється банер що спливає з пропозицією підписатися на розсилку. Цей факт вже викликає роздратування у потенційного клієнта, а якщо врахувати той факт, що деякі такі банери не можна закрити просто натиснувши на "хрестик" – стає ясно чому на сайтах які використовують такі банери настільки високий показник відмов.
3. Нестача інформації на сторінці, яку вони відвідали
Відвідуючи конкретну сторінку, користувач шукає або інформацію, або товар, який його зацікавив. Якщо заголовок сторінки говорить, що користувач знайде на ній всю необхідну інформацію, але при цьому в статті або каталозі товарів немає потрібного продукту – це змушує користувача закривати сайт і відправлятися на пошуки потрібного матеріалу далі, до конкурентів вашого сайту
4. Дрібного шрифту
Дрібний шрифт змушує користувача відчувати незручності, а враховуючи стрімке зростання конкуренції в наші дні – дискомфорт клієнта це надійний спосіб замотивувати його на звернення до ваших конкурентів. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, перед запуском інтернет-магазину переконайтеся в тому, що всі шрифти та весь текст на сторінках повністю читабельний, а ознайомлення з ним не супроводжується якими-небудь незручностями.
До числа причин, які призводять до відмови клієнта від подальшого ознайомлення з вашим сайтом, сміливо можна віднести:
- Швидкість завантаження
- Відсутність мобільної версії
- Застарілий дизайн
Всі перераховані причини, в основному, відносяться якраз до досвіду користувача і юзабіліті сайту. Але як бути якщо ваш сайт вже розроблений, але показник відмов постійно зростає? До якого фахівця звернутися, для того, щоб виправити ситуацію.
Аудит сайту і UX/UI дизайн
Аудит сайту це процес під час, якого фахівець може перевірити ваш інтернет-ресурс на предмет помилок в технічному плані. Такий аудит може допомогти вам дооптимізувати сторінки сайту, тим самим прискоривши їх завантаження. Крім того, аудит також межує з UX/UI дизайном, бо за допомогою його можна виявити як проблеми в досвіду користувача, так і проблеми в інтерфейсі користувача. UX/UI – це ті аспекти вашого інтернет-ресурсу, що мають найбільший вплив на лояльність вашого покупця до вашого ресурсу і його бажання оформити замовлення саме у вас. Якщо показники і якість UX/UI низькі – досягти бажаного товарообігу у вас не вийде, так само як і скласти гідну конкуренцію своїм опонентам в ніші. Якщо ви хочете домогтися успіху і продавати більше своїх послуг і товарів – зверніться до фахівця у сфері UX/UI дизайну і проведіть глибокий аудит сайту. Після виправлення помилок ситуація з показником відмов і трафіком який надходить повинна стабілізуватися.
Якщо ж ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину і не хочете надалі витрачати час на аудити та внесення виправлень в UX/UI дизайн – зверніться до фахівців студії створення сайтів Глянець. У нашій команді присутні фахівці у всіх нішах, так чи інакше пов'язаних з розробкою онлайн ресурсів. Наші розробники створять грамотну структуру для вашого інтернет-магазину, в той час, як дизайнери оформлять його відповідно до останніх трендів у сфері веб дизайну. Також веб студія Глянець має досвідчених UX / UI дизайнерів, так що користуючись вашим інтернет-ресурсом клієнти будуть отримувати виключно цінний досвід користувача. Це гарантує не тільки відсутність збільшення показника відмов, але також може сприяти подальшому розвитку вашого інтернет-ресурсу і його руху до топу пошукової видачі.
Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець – вам достатньо зв'язатися з нашим менеджером за номером телефону, опублікованому на головній сторінці сайту. Якщо ж вас цікавлять якісь питання щодо процесу розробки або послуг, які надає компанія Глянець – ви можете уточнити всі ваші аспекти за допомогою онлайн чату. Він розташований на всіх сторінках сайту Глянець.
Співпрацюючи з лідерами у сфері розробки інтернет-ресурсів, ви гарантовано отримаєте сайт вищої якості. Крім того, почавши свій бізнес в інтернеті зі створення сайту, за допомогою провідних фахівців даної галузі в Україні – ви тим самим гарантуєте своїм клієнтам цінний досвід користувача, зручний інтерфейс і інтуїтивність сайту.
Замовте створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, почніть свій бізнес і його просування до вершини обраної ніші – вже завтра!
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту