Показник відмов і його вплив на просування інтернет-магазину
Створення інтернет-магазину, його оптимізація і подальше просування – це природні етапи в розвитку інтернет-ресурсу. На ефективність просування та успіхи розробленого онлайн магазину впливають сотні факторів і кожен з них може як допомогти вам досягти успіху, так і знизити ефективність виконаної роботи. Для того, щоб не втрачати позиції, необхідно постійно відстежувати всі зміни та особливо пильно стежити за показниками метрик.
Існує величезна кількість різноманітних метрик і всі вони так чи інакше важливі для просування. Показники деяких з них можна визначити ще на етапі розробки інтернет-магазину, частину можна виміряти лише після того, як онлайн магазин буде розроблений. Так чи інакше кожна з них може відчутно позначитися на результатах вашого сайту, а тому їх відстеження – обов'язкові умова для успіху в інтернеті.
Останнім часом все частіше в мережі можна зустріти обговорення показника відмов. На думку деяких маркетологів, скоро цей показник стане одним з факторів ранжування і буде безпосередньо впливати на ефективність просування. Інші ж фахівці в області маркетингу впевнені в тому, що показник відмов ніколи не зможе стати одним з факторів ранжування, зважаючи на свої неточності та величезний відсоток похибки. Але що говорить Google? Чи варто найближчим часом чекати показник відмов в якості одного з факторів ранжування і якщо так – то наскільки сильним буде його вплив на просування інтернет-магазину? Що взагалі являє собою показник відмов інтернет-магазину, на чому він базується і від чого залежить? І нарешті останнє, як виправити ситуацію якщо показник відмов високий і чому так відбувається? Дізнатися відповіді на ці та безліч інших питань, ви зможете в тій статті, почнемо!
Фундамент успішного просування: чи можна визначити показник відмов інтернет-магазину ще на етапі його розробки
Показник відмов – це кількість відмов з боку користувачів, які покинули сторінку вашого онлайн магазину так і не зробивши перехід на іншу сторінку або цільову дію. Даний показник розраховується відношенням між загальною кількістю користувачів які відвідали ваш сайт і кількістю потенційних клієнтів, які не відвідали більш як 1 сторінку вашого інтернет-ресурсу. Ці сесії, де користувач відвідав сторінку вашого сайту і відразу ж вийшов – і називають відмовою.
Показник відмов залежить від безлічі зовнішніх і внутрішніх факторів. У клієнта просто може бути поганий настрій, або ж в момент коли він відвідав ваш сайт – його відволікли, і він був змушений відкласти пошук необхідного товару на потім.
Не зважаючи на це його сесія вже буде внесена в розрахунок відсотка відмов, а тому важливо щоб ви розуміли, чи немає провини самого сайту в тому, що користувач відразу ж покинув інтернет-ресурс.
Згідно зі статистикою, найпопулярнішими причинами відмови користувача, є не релевантність пропонованих продавцем товарів і низька якість інтернет-ресурсу.
У першому випадку причина недоцільності пропозиції може полягати в тому, що для просування інтернет-магазину використовувалися мінус слова. Мінус слова – це ключові слова, які гідно можна назвати суміжними. Річ у тому, що такі ключові слова можуть одночасно ставитися до декількох різних ніш товарів, а тому користувач перебуваючи в пошуках одного товару – стикається з іншим. Так може бути якщо ви просуваєте свій власний бренд фарби для волосся, а в якості самого високочастотного ключа використовуєте слово фарба. Користувач, перебуваючи в пошуках фарби для стін натикається на ваш сайт і розуміючи, що мова на ньому йде зовсім не про ту фарбі – покидає його, тим самим ставши одним з відвідувачів, з яких і складається показник відмов.
Другою причиною відмови, з боку потенційного клієнта, часто стає низька якість інтернет-ресурсу і небажання користувача миритися з цим.
Після того як пандемія стрімко увірвалася в життя споживачів – інтернет наповнили найрізноманітніші магазини та підприємства, що пропонують свої послуги або товари за допомогою сайтів. Така ситуація викликала стрімке зростання конкуренції у всіх можливих нішах інтернет торгівлі, через що навіть у мастодонтів окремих ніш – стали з'являтися прогресуючі конкуренти.
На тлі цього перед користувачами відкрився величезний вибір компаній, з якими вони можуть співпрацювати, а тому критерії покупців до інтернет-магазинів помітно посилилися. Так, наприклад, якщо раніше покупець просто хотів знайти необхідний йому товар, то зараз для покупця важлива швидкість завантаження сторінки, важливо те як товар оформлений, наскільки зручно замовити товар – та інші аспекти досвіду користувача. Через це маркетологи навіть найпопулярніших сайтів стали посилено шукати проломи в наданому досвіді користувача, бо швидкість збільшення показника відмов здивував всіх, в тому числі і їх. Але чи можна передбачити відсоток відмов ще на етапі розробки?
Насправді показник відмов, це той показник, який не можна точно передбачити, але можна уникнути його збільшення, уникнувши в процес створення інтернет-магазину під ключ. Розробка онлайн магазину це тривалий і багатоетапний процес, що вимагає від розробників повної віддачі. Не зважаючи на це професіоналізм різних компаній і веб розробників, може помітно відрізнятися один від одного, адже саме з цієї причини існує конкуренція. Проблема в такому випадку всього одна, якщо ви звернулися до починаючої студії та не впевнені в компетенції її команди – великий ризик, що надалі для зниження показника відмов і збільшення ефективності просування, вам доведеться відкласти запуск магазину і розщедритися на фахівців, які зможуть допомогти вам з вирішенням помилок і проблем.
Для того, щоб зрозуміти, чи є на сайті вашого інтернет-магазину помилки, через які показник відмов може рости, а показник відвідуваності поступово падати – необхідно провести аудит сайту. За допомогою глибокого аудиту сайту фахівець зможе не тільки підказати вам, в яких місцях вашого інтернет-ресурсу присутні проблеми і як вплинути на ефективність просування, але також зможе вказати на явні проблеми досвіду користувача там, де вони присутні.
Якщо ж ви не хочете витрачати час і гроші на виправлення помилок, а хочете відразу отримати якісний інтернет-магазин під ключ – найправильнішим рішенням буде звернутися до лідерів в галузі створення інтернет-магазинів. Як правило, такі компанії не тільки можуть похвалитися значним портфоліо, але також співпрацюють з великими організаціями та компаніями, тим самим підтверджуючи свою компетентність. Якщо ви вже вирішили, що не хочете робити швидко, дешево і погано – зверніться до фахівців веб студії Глянець.
Веб студія Глянець вже 13 років займається розробкою онлайн магазинів і корпоративних сайтів для найбільших компаній України. На рахунку веб студії понад 1500 сайтів, ознайомитися з кожним з них, ви можете відвідавши портфоліо Глянець. Крім сайтів наша компанія також займається оптимізацією і просуванням інтернет-магазинів і корпоративних сайтів в самих різних областях. Фахівці веб студії Глянець створювали сайти для медичних установ, філіалів і компаній пов'язаних з нішею громадського харчування, а також розробляли сайти для державних органів.
Ми надаємо повний спектр послуг, від розробки плану і структури онлайн магазину – до його просування. Звернувшись до нас, ви зможете отримати експертну думку і високоякісний ресурс – в найкоротші терміни. Переконатися в нашій компетенції, ви можете відвідавши портфоліо студії створення сайтів Глянець, а також ознайомившись з відгуками про співпрацю з нами. Якщо ж ви вже вирішили, що хочете замовити створення інтернет-магазину у нашій веб студії – все що вам необхідно, це оформити заявку на розробку. Для цього ви можете скористатися нашими контактами або номером телефону, вказаним на сайті. Якщо ж у вас виникли якісь питання щодо етапів розробки онлайн магазину або вас цікавлять деталі з тих чи інших питань – ви завжди можете звернутися за допомогою до наших фахівців. Для цього вам достатньо скористатися онлайн чатом, розміщеним на всіх сторінках веб студії Глянець.
Показник відмов і Google Analytics
Як ми вже говорили раніше – показник відмов є одним з частих тем для обговорення серед маркетологів і фахівців в області просування. Вся річ у тому, що на цей час цей показник не є одним з факторів ранжування. Причиною цього служить той факт, що дуже складно відстежити, чи правда що користувач покинув сторінку сайту, або ж він просто закріпив її у своєму браузері.
З точки зору аналітики від Гугл будь-який сеанс, який не привів користувача до переходу на наступну сторінку – автоматично буде вважатися відмовою і буде дорівнювати 0 секунд. Таким чином навіть якщо ваш інтернет-магазин припав до смаку користувачеві, але він поки не готовий оформити замовлення – і закріпив сторінку вашого сайту у себе в браузері, то з точки зору пошукової системи це буде рівносильно відмови.
Фахівці у сфері просування і маркетингу постійно сперечаються про те, чи зможе компанія Гугл зробити показник відмов однієї з метрик для ранжування? Адже на цей час відмови не впливають на ранжування. Насправді це питання куди складніше, ніж здається на перший погляд і для того, щоб зрозуміти, в чому причина, необхідно згадати деякі різновиди інтернет-ресурсів. Так, наприклад, для лендінга відсоток відмов завжди буде максимальним, бо сайт сам по собі представляє одну єдину сторінку. Теж стосується і великих блогів, або новинних порталів, там користувачі отримують необхідну їм інформацію за допомогою пошуку конкретної новини в пошуковій системі, а після ознайомлення з цікавою інформацією – залишають новинний інтернет-ресурс. Таким чином можна прийти до висновку, що наразі показник відмов не здатний погіршити становище вашого сайту, або здатний?
На цей час точно відомо, що показник відмов не бере участі й не впливає на ранжування, але сказати точно, чи впливає даний показник на оцінку вашого сайту з точки зору пошукової системи – ніхто не може. Компанія Гугл не поширюється щодо всіх аспектів здатних вплинути на оцінку інтернет-ресурсу, а тому дізнатися про те, що показник відмов як-небудь може вплинути на ефективність просування вашого сайту, ви зможете виключно після анонсу даної інформації самою компанією Google.
У чому полягають причини збільшення показника відмов
Раніше ми вже згадали дві причини, через які користувачі можуть покинути сайт вашого інтернет-магазину так і не зробивши жодної дії. Крім уже озвучених причин, існує ще кілька найчастіших і всі вони в основному пов'язані з досвідом користувача. Так, наприклад, користувачі найчастіше залишають сайт не зробивши жодного переходу через:
1. Автоматично відтворюваних аудіо та відео матеріалів
Найчастіше, користувачі відмовляються від роботи з ресурсом тоді, коли ресурс прагне вторгнутися в їх зону комфорту. Так, наприклад, музика, яка грає відразу після переходу користувача на сайт, викликає в ньому бажання відразу ж закрити цей ресурс, бо він не може бути впевнений в тому, що заграє на сайті в наступний момент. В наші дні такий метод залучення вже давно позаду, через те, що всі фахівці в області досвіду користувача зійшлися в думках, що подібний прийом не приваблює, а навпаки, відкидає потенційних покупців.
2. Анімованої та реклами що спливає
Часто на заспамленних сайтах можна зустріти рекламу, яка так і норовить обмежити можливості користувача. Так, наприклад, буває коли ви читаєте інформацію, і в певний момент на половину екрану з'являється банер що спливає з пропозицією підписатися на розсилку. Цей факт вже викликає роздратування у потенційного клієнта, а якщо врахувати той факт, що деякі такі банери не можна закрити просто натиснувши на "хрестик" – стає ясно чому на сайтах які використовують такі банери настільки високий показник відмов.
3. Нестача інформації на сторінці, яку вони відвідали
Відвідуючи конкретну сторінку, користувач шукає або інформацію, або товар, який його зацікавив. Якщо заголовок сторінки говорить, що користувач знайде на ній всю необхідну інформацію, але при цьому в статті або каталозі товарів немає потрібного продукту – це змушує користувача закривати сайт і відправлятися на пошуки потрібного матеріалу далі, до конкурентів вашого сайту
4. Дрібного шрифту
Дрібний шрифт змушує користувача відчувати незручності, а враховуючи стрімке зростання конкуренції в наші дні – дискомфорт клієнта це надійний спосіб замотивувати його на звернення до ваших конкурентів. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, перед запуском інтернет-магазину переконайтеся в тому, що всі шрифти та весь текст на сторінках повністю читабельний, а ознайомлення з ним не супроводжується якими-небудь незручностями.
До числа причин, які призводять до відмови клієнта від подальшого ознайомлення з вашим сайтом, сміливо можна віднести:
- Швидкість завантаження
- Відсутність мобільної версії
- Застарілий дизайн
Всі перераховані причини, в основному, відносяться якраз до досвіду користувача і юзабіліті сайту. Але як бути якщо ваш сайт вже розроблений, але показник відмов постійно зростає? До якого фахівця звернутися, для того, щоб виправити ситуацію.
Аудит сайту і UX/UI дизайн
Аудит сайту це процес під час, якого фахівець може перевірити ваш інтернет-ресурс на предмет помилок в технічному плані. Такий аудит може допомогти вам дооптимізувати сторінки сайту, тим самим прискоривши їх завантаження. Крім того, аудит також межує з UX/UI дизайном, бо за допомогою його можна виявити як проблеми в досвіду користувача, так і проблеми в інтерфейсі користувача. UX/UI – це ті аспекти вашого інтернет-ресурсу, що мають найбільший вплив на лояльність вашого покупця до вашого ресурсу і його бажання оформити замовлення саме у вас. Якщо показники і якість UX/UI низькі – досягти бажаного товарообігу у вас не вийде, так само як і скласти гідну конкуренцію своїм опонентам в ніші. Якщо ви хочете домогтися успіху і продавати більше своїх послуг і товарів – зверніться до фахівця у сфері UX/UI дизайну і проведіть глибокий аудит сайту. Після виправлення помилок ситуація з показником відмов і трафіком який надходить повинна стабілізуватися.
Якщо ж ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину і не хочете надалі витрачати час на аудити та внесення виправлень в UX/UI дизайн – зверніться до фахівців студії створення сайтів Глянець. У нашій команді присутні фахівці у всіх нішах, так чи інакше пов'язаних з розробкою онлайн ресурсів. Наші розробники створять грамотну структуру для вашого інтернет-магазину, в той час, як дизайнери оформлять його відповідно до останніх трендів у сфері веб дизайну. Також веб студія Глянець має досвідчених UX / UI дизайнерів, так що користуючись вашим інтернет-ресурсом клієнти будуть отримувати виключно цінний досвід користувача. Це гарантує не тільки відсутність збільшення показника відмов, але також може сприяти подальшому розвитку вашого інтернет-ресурсу і його руху до топу пошукової видачі.
Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець – вам достатньо зв'язатися з нашим менеджером за номером телефону, опублікованому на головній сторінці сайту. Якщо ж вас цікавлять якісь питання щодо процесу розробки або послуг, які надає компанія Глянець – ви можете уточнити всі ваші аспекти за допомогою онлайн чату. Він розташований на всіх сторінках сайту Глянець.
Співпрацюючи з лідерами у сфері розробки інтернет-ресурсів, ви гарантовано отримаєте сайт вищої якості. Крім того, почавши свій бізнес в інтернеті зі створення сайту, за допомогою провідних фахівців даної галузі в Україні – ви тим самим гарантуєте своїм клієнтам цінний досвід користувача, зручний інтерфейс і інтуїтивність сайту.
Замовте створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, почніть свій бізнес і його просування до вершини обраної ніші – вже завтра!
Графік роботи у святкові дні
🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із Компанією "Глянець"
Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія "Глянець" – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія "Глянець": Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі
У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, "Глянець" стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з "Глянець"
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Розвиток Бізнесу в Польщі: Інтернет-Магазин з Компанією "Глянець"
Відкриття бізнесу в Польщі – це чудова можливість для розвитку вашої справи. Якщо ви плануєте розпочати свій бізнес, одним із найефективніших способів є запуск інтернет-магазину. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Ваш Шлях до Успіху
Ми розробляємо інтернет-магазини, адаптовані під польський ринок, що включають всі необхідні інструменти для успішного продажу онлайн. Наші рішення охоплюють:
- Дизайн, що привертає увагу: сайт буде привабливим і зручним для ваших клієнтів, незалежно від того, з якого пристрою вони його переглядають.
- Зручність для вас: панель управління дозволяє легко керувати товарами, замовленнями та акціями.
- Інтеграція з платіжними системами: ви зможете запропонувати покупцям популярні платіжні рішення, доступні в Польщі.
Маркетинг та Просування: Створюємо Ваш Бренд
Інтернет-магазин потребує просування, щоб стати помітним на ринку. Ми надаємо повний комплекс послуг з маркетингу, включаючи:
- SEO-оптимізацію для підвищення видимості у пошукових системах.
- Контекстну рекламу, яка приверне клієнтів до вашого сайту.
- Рекламу у соціальних мережах для збільшення трафіку та залучення нових клієнтів.
Консультації та Підтримка
Окрім створення інтернет-магазину, ми можемо надати консультації щодо:
- Отримання PESEL: надамо поради щодо процесу отримання необхідного ідентифікаційного номера.
- Статусу УКР та реєстрації ФОП або компанії: допоможемо з вибором найкращої форми для ведення бізнесу та оформлення документів.
- Бухгалтерії: організуємо фінансовий облік через надійних партнерів.
- Телефонів та сім-карт: порадимо найвигідніші варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Сьогодні все більше людей у Польщі обирають онлайн-шопінг. Пачкомати стоять по всій країні, що свідчить про зростання популярності замовлень через інтернет. Люди прагнуть зручно замовити товар і швидко його отримати, не витрачаючи час на пошуки в магазинах. Це створює чудові можливості для вашого бізнесу.
Почніть з "Глянець"
Ми допоможемо вам на кожному етапі – від ідеї до реалізації. Наша мета – ваш успіх у польському бізнес-середовищі.
Зв'яжіться з нами, щоб розпочати свій шлях до успіху!
Відкриття Інтернет-Магазину в Польщі з Компанією "Глянець"
Якщо ви плануєте розширювати свій бізнес або починати нову справу в Польщі, одним із найперспективніших напрямків є відкриття інтернет-магазину. Сучасні тенденції показують, що все більше споживачів віддають перевагу онлайн-шопінгу, і саме тут ви можете зайняти своє місце на ринку. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні інтернет-магазинів, маркетингових стратегіях і просуванні, що дозволить вам швидко та ефективно стартувати.
Створення Інтернет-Магазину: Ваш Головний Інструмент для Продажів
Основна послуга, яку ми надаємо – це розробка інтернет-магазинів, адаптованих під польський ринок. Ми створюємо не просто сайти, а потужні платформи для продажів, які забезпечують:
- Зручність використання для клієнтів: наші інтернет-магазини прості в навігації, мають привабливий дизайн і адаптовані для мобільних пристроїв.
- Інтеграцію з платіжними системами: ми налаштовуємо всі необхідні платіжні методи, які популярні в Польщі, щоб ваші клієнти могли легко оплачувати замовлення.
- Зручне управління товаром: система дозволяє швидко додавати нові товари, керувати наявністю на складі та відслідковувати замовлення.
- Оптимізацію під SEO: кожен наш інтернет-магазин оптимізований для пошукових систем, що підвищує ваші шанси бути на перших позиціях у пошукових запитах.
Маркетинг та Просування: Як Ми Робимо Ваш Бізнес Видимим
Інтернет-магазин – це тільки початок. Щоб він став популярним і приносив прибуток, потрібно правильно просувати його на ринку. Ми розробимо для вас комплексну маркетингову стратегію, яка включає:
- SEO-оптимізація: забезпечимо, щоб ваш сайт був легко знайдений у пошукових системах.
- Контекстна реклама: запустимо рекламні кампанії, які швидко привернуть нових клієнтів.
- Соціальні мережі: допоможемо з просуванням на Facebook, Instagram та інших платформах, щоб створити активну та залучену аудиторію.
Чим Ще Можемо Допомогти?
Окрім створення інтернет-магазинів і маркетингу, ми також надаємо консультації та підтримку з інших важливих аспектів бізнесу в Польщі:
- Консультації щодо отримання PESEL: надамо поради щодо процесу отримання цього необхідного ідентифікаційного номера.
- Допомога з документами: пояснимо, які документи необхідно зібрати для відкриття бізнесу.
- Статус УКР та реєстрація ФОП або компанії: допоможемо з вибором найкращої форми для ведення бізнесу та надамо контакти перевірених юристів для оформлення всіх документів.
- Бухгалтерія: надамо контакти надійних бухгалтерів, які допоможуть організувати фінансовий облік.
- Телефони та сім-карти: допоможемо знайти вигідні варіанти для бізнес-зв'язку, що дозволить вам легко комунікувати з клієнтами та партнерами.
Онлайн-Шопінг: Нова Норма
В Польщі все більше людей віддають перевагу покупкам онлайн. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростаючий попит на зручні способи отримання замовлень. Люди хочуть замовляти товари швидко і зручно, без потреби відвідувати торгові центри. Відкривши інтернет-магазин, ви зможете задовольнити ці потреби і стати частиною нового тренду.
Висновок
Компанія "Глянець" – це ваш надійний партнер у створенні сучасного інтернет-магазину і побудові ефективної маркетингової стратегії для виходу на польський ринок. Ми допоможемо вам зосередитися на головному – розвитку вашого бізнесу та залученні клієнтів. Все інше, від консультацій з реєстрації до допомоги з маркетингом, ми візьмемо на себе.
Зв'яжіться з нами, щоб зробити перший крок до успішного бізнесу в Польщі!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту