Проблеми UX/UI дизайну і методи їх вирішення: Як створити зручний та інтуїтивний сайт

UX / UI дизайн це невід'ємна частина створення якісних комерційних ресурсів і додатків, здатних вирішити проблеми ваших потенційних клієнтів. За допомогою цих інструментів ви можете розробити сайт, який не буде доставляти клопоту вашим покупцям, а навпаки, зробить їх юзер експірієнс більш комфортним та приємним. Але так само як і в будь-якому процесі розробки веб-ресурсів, в створенні UX/UI дизайнів є свої підводні камені й проблеми. Зіткнувшись з ними ви можете позбавити свій інтернет-ресурс будь-яких перспектив, при цьому витративши пристойну кількість часу на його створення. У цій статті ви зможете дізнатися про найчастіші проблеми з UX/UI, й методи їх вирішення. Також ми розглянемо питання поліпшення результативності даних методів і те, як зробити ваш сайт більш привабливим для користувачів, почнемо!
Проблеми UX / UI дизайну і методи їх вирішення: Як виправити допущені помилки та створити привабливий сайт
UX / UI дизайн, це інструменти, які можуть допомогти вам під час розробки веб-ресурсу. Головною метою цих інструментів є розробка структури та оформлення, які зможуть отримати максимально позитивний відгук з боку користувачів. Деякі кріейтори під час створення інтернет-магазинів та корпоративних веб-ресурсів не використовують дані інструменти. Вони дійсно не є обов'язковими, але відмова від них може послужити причиною низької відвідуваності вашого ресурсу та незадовільних показників.
Причина таких результатів може ховатися в структурі вашого сайту, яку ви не тестували на зручність використання, або оформленні сторінок вашого ресурсу, що не викликають ніяких емоцій окрім як "закрити їх скоріше". Для того, щоб уникнути подібних ситуацій й витрачати свій час на сайт усвідомлюючи, що він отримає позитивну оцінку від користувачів, використовується UX/UI. Попри всі можливості даних інструментів в невмілих руках вони можуть створити ще більше проблем, ніж було до їх використання. Тому рекомендуємо вам уважно поставитися до питання створення UX дизайну структури вашого ресурсу та подальшого створення UI оформлення. В іншому випадку ви ризикуєте зіткнутися з цілим рядом проблем, про вирішення яких ми поговоримо далі.
Створити сайт, це завдання далеко не з простих. Для цього вам необхідні певні знання і навички, які навряд чи знайдуться у звичайних користувачів. Якщо вашому бізнесу потрібен сайт, але ви ніколи не мали справи з розробкою, замовте його створення у професіоналів. Веб-студія Глянець займається створенням сайтів вже 12 років і за цей час командою студії було створено більше тисячі інтернет-ресурсів. Замовивши створення сайту у фахівців дизайн-студії Глянець ви може бути впевненні в найвищій якості продукту, отриманого вами в результаті. Замовити створення сайту або розробку інтернет-магазину ви можете відвідавши вкладку "послуги компанії", розташовану в меню сайту.
Розглянемо ж основні проблеми, з якими стикаються кріейтори під час створення сайту за допомогою UX/UI, а також методи їх вирішення. Найчастіші помилки під час розробки сайту за допомогою UI/UX виглядають наступним чином:
-
Надмірне ускладнення
З цією проблемою часто стикаються підприємці, які створюють сайт для свого бізнесу вперше. Суть даної проблеми полягає в бажанні кріейтора додати максимальну кількість складних анімацій, новаторських меню та активних кнопок, які на думку розробника повинні "закохати користувача з першого погляду". На жаль реальність зазвичай дуже далека від очікувань. Ресурс, перенасичений різноманітними анімаціями та забезпечений складною витіюватою структурою навряд чи когось зацікавить. Найчастіше користувачі відвідуючи сайти просто хочуть вирішити свою проблему. Їх мало цікавить те, що на анімацію, яка до того ж працює "на останньому диханні" ви витратили кілька днів. Якщо користувач не знайде рішення своєї проблеми на вашому сайті протягом однієї хвилини — ресурс автоматично втратить для нього будь-яку цінність, а значить і цільової дії вам не дочекатися.
Для того, щоб уникнути даної проблеми, вам варто дещо простіше дивитися на речі та частіше шукати відповідь на запитання “а для чого користувач прийшов на сайт?”. Основним завданням вашого ресурсу, будь він комерційним або новинним, є вирішення проблеми користувача в найкоротші терміни та з мінімальними трудовитратами для користувача. Якщо для того, щоб дістатися до потрібної вкладки, гостю необхідно пройти довгий ланцюжок дій та кліків, блукаючи по "веб-лабіринту" створеному вами — продажами ваш сайт вже точно не похвалиться.
Веб-ресурси, покликані вирішувати проблему користувачів повинні бути максимально прості та інтуїтивні, при цьому мати свою певну витонченість та почуття смаку. На етапі розробки важливо, щоб ви приділили увагу інтуїтивності й швидкодії вашого ресурсу. Користувач повинен в кілька кліків отримувати відповідь на своє питання або можливість вирішити проблему, завдяки якій він і відвідав ваш сайт. Тому створюючи сайт враховуйте не тільки візуальну красу, але і простоту використання вашого ресурсу.
-
Відсутність фокусу на цільовій дії
Це одна з найчастіших проблем, що зустрічаються серед веб-ресурсів. Вона полягає в тому, що потрапляючи на ваш сайт, користувач просто не розуміє, що саме від нього потрібно. Через це рівень конверсії на ресурсі не зсувається з місця. Ця проблема зароджується разом з ресурсом, адже розробляючи структуру і дизайн сайт ваша перша мета — це привести користувача на потрібну сторінку і домогтися потрібних дій. Для цього використовується маса методів, починаючи від звичайного банера і закінчуючи кнопками, які реагують на дії користувача, але при цьому не зникають до тих пір, поки користувач не перейде на потрібну вам сторінку.
У даного методу залучення уваги є ряд мінусів, таких як роздратування з боку користувачів та проблемність його реалізації на мобільних пристроях. Проблема реалізації на мобільних пристроях пояснюється невеликими розмірами екрану і співвідношенням сторін, яке обов'язково слід враховувати розробляючи адаптовану версію сайту. Фахівці рекомендують не використовувати такі кнопки, адже існує маса інших способів проінформувати покупця про вигідну пропозицію, або в нативній формі розповісти користувачеві про ваші послуги. Якщо ви все зробите правильно і зможете дотримуватися золотої середини між залученням користувача та підштовхуванням його до здійснення цільової дії — ваш бізнес з великою ймовірністю увінчається успіхом.
Для того, щоб в менш нав'язливій формі привести користувача на потрібну вам сторінку ви можете використовувати перелінковку. Весь контент на вашому сайті може бути сконцентрований на одній або декількох сторінках. Це можуть бути сторінки з переліком ваших послуг або товарів, у продажу яких ви зацікавлені найбільше. Такий метод не викликає роздратування з боку користувача, та при цьому ненав'язливо підштовхує його до цільового дії. Грамотно налаштувавши контент на сайті та запропонувавши клієнтам вигідні умови ви можете не тільки вплинути на показники конверсії на сайті, але й збільшити прибуток свого бізнесу, приділивши даному аспекту розробки сайту більше уваги.
-
"Нова сторінка, новий сайт"
Ця проблема зустрічається навіть частіше ніж інші. Полягає вона в тому, що при переході з однієї сторінки вашого сайту на іншу користувач нібито переноситься на інший сайт, з іншим оформленням, контентом і меню. Подібні ситуації негативно позначається на враженнях користувача, тому, що в його інтересах якомога швидше отримати бажаний результат і вирішити свою проблему, а зміни інтерфейсу і дизайну тільки відволікають його.
Для того , щоб домогтися максимального комфорту від використання вашого сайту для потенційних покупців, вам слід витримувати один стиль на всіх сторінках сайту. Таким чином увага користувача не буде розсіюватися по сторінці в спробі зрозуміти, де потрібна йому функція, а буде зосереджено на прийняття рішення про замовлення послуги або купівлі товару.
-
"Один формат, одне рішення”
Дана проблема також часто зустрічається на просторах інтернету. Її суть полягає в тому, що підприємець створюючи сайт орієнтується на передачу кольору та розміри свого моніторауй забуває, що його сайт буде використовуватися на різних пристроях, з різною передачею кольору та якістю картинки. Так, наприклад, нерідко можна зустріти чорний колір, який на низькоякісних моніторів перетворюється в синій, і навпаки.
Створюючи сайт завжди думайте наперед, це допоможе вам уникнути десятків різноманітних правок. Якщо ж ви не готові витрачати свій особистий час на те, щоб розібратися в питанні та займатися розробкою — просто замовте створення сайту у веб-студії Глянець. Дізнатися деталі всіх послуг і задати питання фахівцеві ви можете скориставшись вкладкою контакти та інформацією, яка там розміщена. Також до ваших послуг є онлайн-чат, в якому ви можете задати всі питання менеджеру компанії Глянець.
-
Відсутність анімації на сайті
Анімовані вкладки й банери вкрай позитивно впливають на думку клієнта про ваш ресурс. Анімація і меню, а також відповідний банерам стиль сайту та одна колірна гамма допоможуть вашому ресурсу стати більш популярним. Користувач, потрапляючи на ваш сайт, і поки не знаючи, який у вас повний перелік послуг — безумовно отримає естетичне задоволення від красивих анімацій перебуваючи в пошуку необхідної йому вкладки. Таким чином ви без особливих зусиль можете домогтися більшої лояльності з боку потенційних покупців, а це вкрай важливо для ведення успішного бізнесу.
Саме лояльність з боку користувачів і їх зацікавленість у ваших послугах можуть принести вам відмінний прибуток. Для цього потрібно, щоб на сайті все було зроблено на вищому рівні, а у споживача не виникало ніяких проблем під час використання вашого веб-ресурсу.
-
Гонитва за унікальністю
Для того, щоб веб-сайт краще ранжувався в пошуковій системі, кріейтори нерідко вдаються до використання унікальних зображень для вкладок і пунктів меню. Як правило, це не викликає особливих проблем, але тільки в тому випадку, якщо всі іконки вашого сайту підписані або їх зовнішній вигляд повністю відповідає змісту.
Така потреба пов'язана з різноманіттям варіацій смислів, закладених в одній картинці й тому, як її зрозуміє користувач. Якщо ви використовуєте унікальні зображення на сайті або ілюстрації для відображення пунктів в меню сайту — додайте текстовий опис. Так вам вдасться залучити ще один сегмент вашої цільової аудиторії, а це може сприятливо відібитися не тільки на показниках вашого сайту, але й на прибутковості вашого бізнесу в цілому.
Для того, щоб створити дизайн сайту в три кліка, вам необхідно лише замовити створення оформлення у фахівців веб-студії Глянець. Дизайнери студії розроблять для вашого сайту унікальне оформлення, яке до того ж буде ще й інтуїтивно-зрозумілим. Замовивши створення дизайну у команди Глянець ви зможете не тільки заощадити час, але й отримаєте веб-сайт — який відповідатиме всім сучасним трендам і при цьому буде створений згідно з усіма вашими побажаннями.
-
Неправильні орієнтири
Створення сайту, це скрупульозний процес, що вимагає не тільки певних навичок, але і розуміння того, чого від ресурсу хоче ваш потенційний клієнт. Часто можна зустріти сайти, де про це правило забувають, і як підсумок, дизайн таких ресурсів може не відповідати запитам і побажанням вашої цільової аудиторії. Для того, щоб уникнути критики та при цьому догодити всім представникам вашої ЦА вам необхідно досліджувати, що цікавить вашу цільову аудиторію, які кольорові гами та структури актуальні наразі і яке оформлення сайту викличе більше позитивних відгуків. На проведення таких досліджень зазвичай йде близько місяця, а це непомірно багато, особливо якщо бізнес вже запущений. Саме тому, якщо ви не хочете витрачати свій особистий час — рекомендуємо вам звернутися до фахівців.
UX / UI дизайн: як створити сайт своїми руками
UX / UX дизайн це інструмент, здатний принести вашому бізнесу солідний прибуток, при правильно використанні. Створюючи структуру та оформлення сайту вам слід максимально і зосередиться на процесі й попутно ознайомитися з трендами поточного року, адже тільки так ви зможете зацікавити користувачів і залучити їх до свого сайту. Крім усього іншого, будьте до кінця з собою чесні, і не експериментуйте зі своїми здібностями, якщо ви ніколи не створювали веб-ресурси. Якщо вашому бізнесу потрібен сайт, але ви ніколи не розробляли нічого подібного — замовте створення сайту у веб-студії Глянець. Фахівці студії подбають про те, щоб ваш сайт відповідав всім трендам року, при цьому був інтуїтивно зрозумілим та привабливим.
Крім того, ви також можете замовити створення контекстної реклами для свого сайту у фахівців дизайн-студії Глянець. Таким чином ви можете розширити базу своїх клієнтів та цільову аудиторію, а це у свою чергу може відчутно позначитися на прибутку. Якщо ви хочете створити успішний бізнес в Інтернеті та зараз шукаєте студію розробки сайтів, зверніться до компанії Глянець. Відповіді на всі питання, пов'язані зі створенням сайтів і проектуванням контекстної реклами, ви можете дізнатися зв'язавшись з менеджером студії за допомогою телефону з вкладки “контакти", або за допомогою онлайн чату, розташованого на всіх сторінках сайту. Створіть успішний інтернет-магазин разом з командою Глянець.
Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток

Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток
Чому мобільна оптимізація — ключ до виживання онлайн-магазину
Сьогодні понад 70 % користувачів заходять до інтернет-магазинів із мобільних пристроїв, і саме якість мобільного досвіду визначає, чи залишиться відвідувач на сайті, чи піде до конкурентів. Якщо сайт не оптимізований під смартфони та планшети, покупці стикаються з кількома критичними проблемами.Повільне завантаження та нефункціональний інтерфейс
Коли сторінки важать надто багато і не мають адаптивної верстки, мобільний браузер завантажує контент повільно, а кнопки, поля вводу та меню часто виходять за межі екрана. У користувача виникає відчуття, що інтерфейс «бурмоче», і він просто закриває вкладку.
Користувачеві незручно взаємодіяти з елементами керування
Посилання і кнопки на неадаптивних сторінках зазвичай розміщені надто близько одне до одного, що ускладнює навігацію пальцем, викликає випадкові кліки й фрустрацію.
Бракує мобільних функцій, які полегшують процес покупки
Відсутність автозаповнення у формах, інтеграції з Apple Pay або Google Pay, неможливість зручно переглядати каталог — усе це створює зайве когнітивне навантаження і забирає в користувача час.
Застарілий контент і неадаптований дизайн
Фотографії товарів надто «важкі», відео не підлаштовуються під вертикальну орієнтацію, а тексти можуть виходити за межі екрана. Сайт справляє враження застарілого.
Як поганий мобільний досвід знищує продажі та лояльність
Реальні дані підтверджують: занедбаний мобільний інтерфейс має прямий вплив на дохід.
Критичні метрики, що свідчать про втрати
Якщо сторінка вантажиться більше трьох секунд, понад половина користувачів (53 %) закривають сайт. Час перебування на неадаптованих сайтах зазвичай удвічі або навіть утричі коротший. Через складне оформлення замовлення з телефона бізнес втрачає до 25 % конверсій. 79 % користувачів, які мали негативний досвід на мобільному сайті, більше не повертаються.
Галузеві особливості втрат
У сегменті fashion — 40 % відмов через незручне масштабування зображень. У B2B — до 30 % втрат через складність оформлення великих замовлень зі смартфона.
Операційні витрати зростають
Підвищується навантаження на контакт-центр, менеджери витрачають час на допомогу клієнтам, а кількість повернень зростає через невідповідність між очікуванням і враженням від товару.
PWA проти класичного мобільного сайту: у чому різниця
Недоліки статичного мобільного сайту
Класичний мобільний сайт має жорстку верстку, обмежену інтерактивність і повну залежність від стабільного інтернету. Кожна зміна потребує нової сторінки та перезавантаження.
Що дає перехід на PWA
PWA побудований за принципом односторінкового застосунку (SPA), працює швидко, кешує дані через Service Worker, підтримує офлайн-доступ, надсилає push-повідомлення й працює на будь-якій платформі без потреби публікації в маркетах.
Чому інвестиції в PWA — вигідне рішення для бізнесу
Зменшення витрат і спрощення підтримки
Розробка PWA обходиться дешевше, ніж створення нативних застосунків для кількох платформ. Один код — менше оновлень і тестування.
Вплив на конверсію та прибуток
Швидкий та інтерактивний UX підвищує конверсію на 15–20 %, а зручність користування — лояльність і повторні покупки.
Технологічні переваги PWA: що отримує ваш магазин
Швидкість завантаження нижча за межу сприйняття
Повторні візити — менше 200 мілісекунд. Це дозволяє зменшити відмови й збільшити кількість завершених покупок.
Робота навіть без інтернету
Клієнти можуть додавати товари до кошика та переглядати каталог у режимі офлайн.
Push-сповіщення з високим open rate
Нагадування про кошики, акції чи статус доставки працюють значно ефективніше за email.
Іконка на екрані смартфона
Магазин легко зберігається як програма, підвищуючи бренд і зменшуючи шлях до покупки.
Адаптація під будь-який пристрій
Інтерфейс автоматично підлаштовується до розмірів екрана та його орієнтації.
Як компанія «Глянець» впроваджує мобільну оптимізацію та PWA
Аудит і аналіз сайту
Оцінюємо швидкість, вагу ресурсів, адаптивність, юзабіліті й формуємо план дій.
Побудова архітектури PWA
Розробляємо Service Worker, кешування, офлайн-режим, механізми оновлення.
Продуманий мобільний дизайн
Макети створюються з урахуванням зони досяжності пальця, швидкого пошуку та оформлення без зайвих переходів.
Інтеграція з внутрішніми системами
Підключення CRM, CMS, ERP — для синхронізації товарів, сповіщень, автоматизації замовлень.
Тестування на пристроях
Реальні сценарії, різні мережі, ОС і браузери — для перевірки стабільності та зручності.
Аналітика й постійне вдосконаленняІнтеграція Lighthouse, Web Vitals, відстеження LCP, CLS, FID — на базі яких ми оптимізуємо PWA і додаємо нові функції
Купимо вашу маркетингову агенцію, SMM або вебстудію — вигідно та без складнощів

Ринок digital-послуг росте, але не завжди приносить очікуваний прибуток чи стабільність. Якщо ви — власник SMM-агенції, вебстудії або маркетингової агенції, і розглядаєте варіант виходу з бізнесу — ми тут, щоб купити його чесно, швидко та без посередників.
Чому ми викуповуємо digital-бізнеси
Наша команда розвиває власну digital-екосистему, тому зацікавлена у викупі готових рішень, команд і клієнтських баз. Купівля працюючих компаній дозволяє масштабуватись, не витрачаючи роки на створення з нуля.
Купимо ваш бізнес напряму. Без оголошень, без аукціонів, без ризику.
Які компанії нас цікавлять
Ми розглядаємо:
- SMM-агенції, що працюють із контентом, таргетингом, веденням соцмереж;
- Вебстудії, які розробляють сайти, лендінги, інтернет-магазини;
- Маркетингові агенції повного циклу (performance, контент, SEO, PPC, брендинг тощо).
Нас не лякає:
- якщо бізнес має борги;
- якщо компанія тимчасово "спить";
- якщо частина команди вже пішла.
Ми гнучко підходимо до кожного випадку.
Як проходить процес
- Ви заповнюєте коротку форму з основними даними про компанію.
👉 Перейти до форми - Ми вивчаємо інформацію про ваш бізнес
Чим більше даних надаєте — тим точніше можемо оцінити потенціал. - Обговорюємо умови: формат, вартість, перехід клієнтів, участь вашої команди після продажу.
- Оформлюємо угоду юридично — офіційно, швидко і без бюрократії.
Що ви отримаєте
- Прозору ринкову оцінку вашого бізнесу
- Офіційний викуп бізнесу — з юридичним оформленням
- Можливість залишити команду або частину клієнтів у бізнесі
- Прозорі умови — без прихованих вимог і комісій
- Наша мета — вигідна угода для обох сторін.
Часті запитання
Чи купуєте компанії з боргами?
Так, але кожен випадок розглядається індивідуально.
Що буде з моїми клієнтами?
Ми готові інтегрувати їх у нашу систему та продовжити обслуговування на високому рівні.
Чи залишиться моя команда?
Ми цінуємо людей і проєкти, які вони створили. Якщо команда є і готова працювати далі — ми це враховуємо.
Чи можу залишити частку або брати участь після продажу?
Так, можливі моделі часткового викупу або партнерства.
Готові продовжити?
Якщо ви замислюєтесь над тим, щоб продати свою smm-агенцію, вебстудію або маркетингову агенцію, ми відкриті до діалогу:
📩 Заповнити форму на оцінку компанії →
⏰ Форма — без жодних зобов’язань. Усі дані конфіденційні.
Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку? Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.

Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку?
Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.
Початкова привабливість відкриття онлайн-магазину на платформах соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і Telegram, є безперечною: низький поріг входу, прямий зв'язок з потенційними клієнтами та використання існуючої бази користувачів.
Проте, у міру зростання бізнесу та зміни очікувань клієнтів, покладання виключно на ці прямі канали може стати суттєвою перешкодою для прибутковості та довгострокової стійкості. Ця стаття досліджує, чому цей, здавалося б, зручний підхід часто призводить до втрати доходу і чому наявність спеціалізованого вебсайту електронної комерції є вирішальним кроком для масштабування та максимізації прибутків на онлайн-ринку.
Ручна обробка замовлень: Шлях до втрачених прибутків
Реальність управління замовленнями через прямі повідомлення полягає у постійному моніторингу численних вхідних скриньок, ручному запису деталей замовлень та високому ризику пропустити або втратити запити.
Такий ручний підхід нагадує застарілі методи продажів і погано пристосований до вимог сучасної електронної комерції. Йому не вистачає структури та автоматизації, необхідних для ефективного управління замовленнями. У міру збільшення кількості замовлень ручні зусилля зростають у геометричній прогресії, що ускладнює обробку пікових сезонів або швидке зростання бізнесу.
Затримки у відповіді на запити, наданні інформації про товари або підтвердженні замовлень можуть призвести до розчарування клієнтів і, зрештою, до втрати продажів.
Статистика втрат через повільну комунікацію
Сучасні онлайн-покупці мають дуже високі очікування щодо часу відповіді. Дослідження показують:
90% клієнтів вважають "негайну" відповідь важливою;
60% очікують її протягом 10 хвилин;
72% — протягом 30 хвилин;
31,2% — не більше 15 хвилин для електронної пошти.
Ручна обробка в соціальних мережах часто не відповідає цим очікуванням, що веде до втрат лояльності та продажів. 40–60% покупців не чекають відповіді довше ніж 15 хвилин — і просто йдуть.
Автоматизація vs. Ручне управління: Порівняння на користь прибутку
Кожне замовлення при ручному управлінні потребує комунікації, введення даних, перевірки, що займає час і створює ризики помилок. Автоматизовані системи (CRM, онлайн-кошик, ERP) забезпечують:
Миттєве розміщення замовлення клієнтом;
Автоматичний запис і обробку;
Мінімізацію людських помилок;
Можливість обробки великої кількості замовлень;
Централізацію даних про клієнтів і запаси;
Масштабування бізнесу без росту навантаження.
Автоматизація дає можливість працювати швидше, точніше і ефективніше, що напряму впливає на прибутковість.
Що дає сайт із CRM, інтеграцією, фільтрами, аналітикою
Підтвердження замовлень на пошту — клієнт спокійний.
Інтерфейс сайту дозволяє обирати розміри, кольори тощо без зайвих запитів.
Централізоване збереження замовлень — легше обробляти, аналізувати, масштабувати.
Інтеграція з платіжками та доставкою — менше помилок, швидше виконання.
CRM — краще знання клієнта, персоналізація, підвищення лояльності.
Аналітика — бачити, що працює, і масштабувати.
Це — сучасний стандарт електронної комерції, якого не досягти через соцмережі та Direct.
Як компанія Глянець допомагає вирішити ці проблеми
Компанія Глянець спеціалізується на створенні вебсайтів електронної комерції з урахуванням потреб українського бізнесу. Ми:
Розробляємо сайти з зручною навігацією та простим оформленням замовлень;
Впроваджуємо автоматичні підтвердження, інтеграцію з оплатою та доставкою;
Підключаємо CRM та інші бізнес-інструменти;
Забезпечуємо техпідтримку та оновлення;
Допомагаємо перейти з Direct у прибуткову eCommerce-модель.
Це дає змогу підприємцям вирішити проблеми з ручною обробкою, затримками та втратами прибутку — і будувати надійну систему продажів.
Сайт vs соцмережі: де насправді живе продаж у 2025 році

САЙТ VS СОЦМЕРЕЖІ: ДЕ НАСПРАВДІ ЖИВЕ ПРОДАЖ У 2025 РОЦІ
У світі цифрової комерції, що постійно розвивається, соціальні мережі, такі як Instagram та TikTok, набули значної популярності як платформи для ведення бізнесу. Легкість створення профілю та миттєвий доступ до мільйонів користувачів зробили їх привабливим варіантом для багатьох підприємців. Однак, попри їхню видиму ефективність, існує фундаментальна різниця між платформою для комунікації та повноцінним інструментом для продажів. Більшість бізнесів, особливо малих та середніх, часто недооцінюють цю різницю, помилково вважаючи соціальні мережі основною рушійною силою своїх онлайн-продажів.
ЧОМУ СОЦМЕРЕЖІ НЕ ЗАМІНЯТЬ ВЕБСАЙТ
Незважаючи на поширену думку про високу ефективність соціальних мереж для продажів, реальність часто виявляється значно складнішою. Багато підприємців, які покладаються виключно на Instagram, Facebook або TikTok для свого онлайн-бізнесу, стикаються з низкою серйозних проблем. Однією з ключових проблем є втрачені замовлення, ручна обробка та відсутність контролю над процесом продажів.
НЕСТАЧА СТРУКТУРИ І СИСТЕМНОСТІ
Ще однією суттєвою слабкістю продажів через соціальні мережі є відсутність чіткої структури та актуальної інформації про наявність товарів. На відміну від повноцінного інтернет-магазину з каталогом товарів та автоматизованим обліком залишків, соціальні мережі часто не надають ефективних інструментів для управління запасами.
РИЗИКИ АЛГОРИТМІВ І БЛОКУВАННЯ
Крім того, бізнеси, які повністю залежать від соціальних мереж, наражаються на значні ризики, пов’язані з залежністю від алгоритмів та можливістю блокування акаунтів. Алгоритми ранжування контенту постійно змінюються, що може призвести до раптового зниження органічного охоплення.
ОБМЕЖЕННЯ АНАЛІТИКИ ТА ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Соціальні мережі мають суттєві обмеження у сфері повноцінної аналітики. На відміну від вебсайтів, де можна використовувати Google Analytics та Hotjar, соцмережі надають лише базову статистику.
СТАТИСТИКА, ЯКА ГОВОРИТЬ САМА ЗА СЕБЕ
Згідно з дослідженнями Statista за 2023 рік, 58% споживачів не довіряють покупкам через соціальні мережі, якщо у компанії немає вебсайту. Meta for Business показує, що бізнес втрачає до 35% лідів через ручну обробку замовлень в Instagram. А за даними BigCommerce, середня конверсія з Instagram — лише 0,6%, тоді як з вебсайту — 2–3%.
ПЕРЕВАГИ ВЛАСНОГО E-COMMERCE САЙТУ
Переваги власного сайту — очевидні: повний контроль над платформою, незалежність від алгоритмів, свобода у виборі дизайну та функціоналу.
SEO-ПРОСУВАННЯ І НОВИЙ ТРАФІК
Сайт дозволяє налаштувати SEO-просування, що забезпечує стабільний приплив зацікавлених користувачів з пошуку Google.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ І CRM-ІНТЕГРАЦІЯ
Інтернет-магазин автоматизує обробку замовлень, оплати, підключення CRM, що зменшує помилки й вивільняє ресурси.
АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
Сайт відкриває повний доступ до даних — від ефективності каналів до ретаргетингу. Це допомагає приймати точні бізнес-рішення.
МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ
Власний сайт дозволяє під’єднувати нові платформи, продавати мультиканально та централізувати керування.
ПОВТОРНІ ПРОДАЖІ І ЛОЯЛЬНІСТЬ
Shopify у 2024 році повідомляє, що власники сайтів мають на 47% більше повторних продажів, ніж ті, хто працює лише через соцмережі.
РІШЕННЯ ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець пропонує розробку e-commerce сайтів з фокусом на UX/UI, SEO, адаптивність під мобільні пристрої, підтримку запуску та зростання.
ВИСНОВОК: СОЦМЕРЕЖІ — ЦЕ ВІТРИНА, А НЕ МАГАЗИН
У 2025 році власний сайт — це фундамент бізнесу. Соцмережі — це канал залучення. Вебсайт — це конверсія, автоматизація, аналітика і стабільність.
Повернення товарів через поганий UX: як невдалий дизайн сайту зменшує прибуток інтернет-магазину

НЕВИДИМИЙ ПРОДАВЕЦЬ ТА ЦІНА ПОГАНОГО ДОСВІДУ
У сучасному світі онлайн-торгівлі проблема повернення товарів набуває все більшої актуальності. Власники інтернет-магазинів часто стикаються з ситуацією, коли значна частина покупок повертається, і причини цього не завжди криються у якості самого продукту. Як показують дослідження, нерідко вирішальним фактором стає те, наскільки зручно та зрозуміло клієнт зміг обрати цей товар на сайті. Статистика свідчить про те, що понад 20–30% онлайн-замовлень повертаються , що є значним показником, який безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу.
КОРИСТУВАЦЬКИЙ ДОСВІД ЯК КЛЮЧ ДО УСПІХУ
Експерти в галузі електронної комерції все частіше наголошують на тому, що користувацький досвід (UX) відіграє ключову роль в успіху онлайн-продажів. UX можна порівняти з "невидимим продавцем", який або сприяє здійсненню покупки, або відштовхує потенційних клієнтів. Якщо цей "продавець" працює неефективно, якщо інтерфейс сайту є незручним та заплутаним, це неодмінно призводить до зниження продажів та зростання кількості повернень. Саме тому аналіз та оптимізація UX є критично важливими для будь-якого інтернет-магазину, який прагне до стабільного зростання та високих прибутків.
ЯК ПОГАНИЙ UX ПРОВОКУЄ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Низькоякісний користувацький досвід може проявлятися у багатьох аспектах дизайну веб-сайту, кожен з яких здатен спровокувати повернення товарів.
ФОТОГРАФІЇ НИЗЬКОЇ ЯКОСТІ
Однією з найпоширеніших проблем є неякісні фотографії товарів. Якщо на сайті представлено лише одне фото без можливості збільшення або розглядання товару з різних ракурсів, клієнт не може повноцінно оцінити його деталі. Якісні фотографії, згідно зі статистикою, підвищують коефіцієнт конверсії на 94% порівняно з фото низької якості. Близько 26% споживачів відмовляються від кошика, якщо на сайті відсутні або є неточними фотографії товарів. Крім того, низька якість зображень може підірвати довіру до бренду в цілому , адже 90% онлайн-покупців вважають якість фотографій найважливішим фактором при здійсненні покупки.
НЕПОВНІ ТА НЕЗРОЗУМІЛІ ОПИСИ
Ще однією значною проблемою є неповні або незрозумілі описи продуктів. Якщо в описі бракує важливої інформації про розміри, матеріали, характеристики або особливості використання товару, це неминуче призводить до помилкових покупок. Статистика показує, що 64% покупців повертали онлайн-покупки саме через неточні описи товарів , а 31% усіх повернень пов'язані з тим, що товар не відповідав своєму опису. В результаті, клієнти повертають товари, оскільки їхні очікування щодо продукту не справджуються. Важливо зазначити, що 87% онлайн-покупців вважають описи товарів вирішальними при прийнятті рішення про покупку.
ЗАПЛУТАНА НАВІГАЦІЯ
Неінтуїтивна навігація по сайту також є серйозною перешкодою для користувачів. Якщо структура сайту заплутана, а переміщення між сторінками є нелогічним, користувачі витрачають багато часу та зусиль на пошук потрібних товарів. Близько 40% онлайн-покупців покидають веб-сайти саме через заплутану навігацію. Така навігація викликає роздратування та часто призводить до відмови від покупки. Клієнти просто не готові витрачати свій час на безрезультатні пошуки та покидають сайт, якщо не можуть швидко знайти потрібну інформацію. В результаті, погана навігація безпосередньо впливає на зниження коефіцієнта конверсії. Дослідження показують, що більше половини споживачів, які вже готові до покупки, не можуть її завершити саме через проблеми з навігацією , а 25% покупців відмовляються від кошика через складність навігації.
СКЛАДНІ ОПЦІЇ ВИБОРУ
Проблеми з заплутаними опціями вибору товару (розмір, колір, кількість) також є значною причиною повернень. Якщо процес вибору опцій є складним, неочевидним або використовує незручні елементи керування (наприклад, неінтуїтивні випадаючі списки), це часто призводить до помилок при замовленні. Особливо часто це стосується вибору розміру, адже неправильно обраний розмір є однією з найпоширеніших причин повернень, особливо для одягу та взуття.
НЕПРАЦЮЮЧІ ФІЛЬТРИ
Відсутність або некоректна робота фільтрів також негативно впливає на користувацький досвід. Фільтри є важливим інструментом, який допомагає користувачам швидко знаходити потрібні товари серед великого асортименту. Якщо на сайті відсутні фільтри або вони працюють неправильно, це значно ускладнює процес пошуку. Без ефективних фільтрів користувачі можуть просто пропустити товари, які могли б їх зацікавити.
СКЛАДНИЙ ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ
Нарешті, складний процес повернення товарів також може стати причиною негативного досвіду та, як наслідок, відмови від повторних покупок. Якщо політика повернення є непрозорою або процес повернення є заплутаним та вимагає значних зусиль з боку клієнта (наприклад, відсутність очевидної кнопки "повернути" або незрозуміла інструкція), це викликає негативні емоції. Статистика показує, що 80% онлайн-покупців у США кажуть, що поганий досвід повернення знижує ймовірність їхніх майбутніх покупок у цього продавця. Непрозора політика повернення просто відлякує потенційних покупців , а ускладнений процес повернення призводить до втрати лояльності клієнтів. Сучасні клієнти очікують простого та зрозумілого процесу повернення , адже 92% споживачів вважають легкість повернення важливим фактором при виборі інтернет-магазину.
РІШЕННЯ ВІД ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець є вашим надійним партнером у сфері UX/UI-дизайну сайту та розробки інтернет-магазинів. Маючи за плечима 16-річну історію успішної роботи на ринку веброзробка , ми пропонуємо комплексні рішення, які допоможуть вам уникнути проблем, пов'язаних з поганим UX, та значно зменшити кількість повернень товарів.
Наша команда експертів розробляє UX/UI-дизайн сайту з особливим фокусом на потреби вашого покупця. Ми створюємо зручні та адаптивні інтерфейси, де кожен елемент продуманий до дрібниць. Особливу увагу ми приділяємо структурі картки товару , забезпечуючи наявність якісних фотографій (галерея, відео, зум), детальних та вичерпних описів, а також інтуїтивно зрозумілих опцій вибору.
Ми також пропонуємо послугу аудиту юзабіліті ваших існуючих сайтів. Наші фахівці проведуть глибокий аналіз UX, виявлять проблемні зони та нададуть чіткі рекомендації щодо покращення інтерфейсу сайту. Одним із важливих аспектів є оптимізація навігації, включаючи впровадження зручних та релевантних фільтрів з можливістю множинного вибору. Якісні фільтри є ключем до зручного пошуку товарів.
Для тих, хто планує запуск нового онлайн-магазину або хоче кардинально оновити існуючий, ми пропонуємо послуги з розробки інтернет-магазинів. Ми проводимо глибокий аналіз UX, переробляємо структуру та створюємо вебсайт, який працює на результат.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту