SEO просування або контекстна реклама: Що вибрати для просування сайту, якщо ресурсів вистачає на щось одне

Розвиток будь-якого бізнесу вимагає ресурсів, і чим більше ваш бізнес — тим більше ресурсів вам необхідно для його зростання та розвитку. У випадку з інтернет-магазинами це правило працює так само, як і з будь-яким іншим більш звичним нам бізнесом. Для того, щоб збільшити прибуток від інтернет-магазину, вам необхідно постійно залучати нових клієнтів та розширювати свою цільову аудиторію. Таким чином ви можете збільшити товарообіг і як наслідок, підвищити прибутковість своєї справи.
Але що робити, якщо ви тільки створили інтернет-магазину і в даний момент ресурси є тільки для одного виду просування? Що вибрати, SEO, або контекстну рекламу? Який інструмент більш результативний і від якого варто чекати більш швидкого і вагомого приросту? У цій статті ви зможете знайти відповідь на це питання, ми детально розглянемо плюси та мінуси кожного методу просування і підсумкуємо, який же метод просування буде ефективніше в ситуації дефіциту ресурсів, почнемо!
SEO просування: Як залучити тисячу покупців за один день
SEO просування, або пошукова оптимізація, це один з методів розвитку будь-якого інтернет-бізнесу. Фактично SEO являє собою комплекс дій, спрямованих на популяризацію вашого інтернет-магазину і товарів, поширенням яких ви займаєтеся. Для досягнення такого результату вам необхідно почати оптимізацію ще на моменту розробки сайту, так ви зможете досягти максимальної ефективності від SEO оптимізації. Але що конкретно необхідно зробити? Перелік дій і їх послідовність виглядають наступним чином:
-
Аналіз конкурентів
Перше з чого вам варто почати ще до моменту, як ви створите свій інтернет-магазин — це аналіз конкурентів. Слід врахувати показники конкурентоспроможності вашого бізнесу в обраній вами ніші та її переповненість. Якщо товари, якими ви займаєтеся, не користуються особливим попитом, або навпаки, продаються в кожному інтернет-магазині, то вам буде досить складно впоратися з суперниками на ринку.
Вплинути на цю ситуацію може докладний аналіз переваг і недоліків конкурентів. Отримавши цю інформацію ви зможете створити більш комфортний та інтуїтивно зрозумілий інтернет-ресурс, від використання якого у користувачів будуть залишатися виключно позитивні емоції. Вам слід повністю проаналізувати ресурси своїх конкурентів. Звертаючи увагу на такі деталі як оформлення, структура, зовнішній вигляд карток товару та інтуїтивність головного меню ви можете підкреслити, щоб ви як користувач хотіли змінити в цьому сайті, та згодом внести всі помічені вами моменти на свій сайт.
Також вам слід простежити градацію цін на товари, якими ви плануєте займатися. Попри умовний закон ринку, де демпінг цін не в пошані, ваші конкуренти можуть володіти більш вигідними контрактами й закуповувати товари за зниженою ціною. Ваше завдання зрозуміти, чи є у вашого бізнесу можливість підписати такий самий контракт і якщо так, де знайти відповідних представників. Якщо у вас все ж вийде отримати такі ж комфортні умови, і при цьому ви врахуєте всі недоліки ресурсів своїх конкурентів, їх випередження по відвідуваності й конверсії не стане для вас проблемою.
-
Семантичне ядро
Наступне що вам необхідно зробити перед тим, як повноцінно створити та оформити свій інтернет-магазин, це розробити семантичне ядро. Для цього вам необхідно проаналізувати пошукові запити своєї цільової аудиторії, пов'язані з тією групою товарів, якою ви плануєте займатися. Після цього, виділивши всі відповідні ключові слова, ви можете використовувати їх в процесі створення інтернет-магазину. Розробляючи інтернет-магазин вам слід врахувати, що для такого ресурсу нормальний обсяг семантичного ядра це нерідко сотні тисяч пошукових запитів, тому рекомендуємо вам запастися терпінням.
Також важливо, щоб у ваше семантичне ядро не проникли стоп слова. Такі ключові запити будуть гальмувати розвиток та просування вашого ресурсу, і на жаль не зможуть позитивно відбитися на кількості продажів. Пов'язано це з тим, що користувачі які приходять на ваш ресурс завдяки стоп-словам, часто абсолютно не зацікавлені в покупці вашого товару, а використання таких слів в рекламних компаніях може привести до витрати грошей "на вітер". Тому рекомендуємо вам вкрай скрупульозно підійти до питання створення семантичного ядра. Це ядро може не тільки допомогти вам з SEO оптимізацією на перших порах запуску вашого ресурсу, але і надалі стане в нагоді для розробки контекстних рекламних кампаній, про які ми поговоримо пізніше.
-
Організація перелінковки
Організація перелінковки, це наступний етап оптимізації вашого ресурсу після його створення. Він передбачає під собою те, що користувач натрапивши на вашу статтю в блозі або картку товару, який його цікавив, може клікнувши на певне слово або область тексту й потрапити на сторінку з цільовою дією. Таким чином крім продажу товару ви також можете отримати приріст до конверсії вашого сайту, а це відчутно впливає на його просування.
У якості цільової дії ви можете вибрати що завгодно. Так, наприклад, плануючи швидкий запуск процедури ремаркетингу ви можете зробити перелінковку на сторінку із заповненням форми даних користувача. Таким чином ви зможете отримати достатню кількість даних від користувачів вашого сайту, які вже зробили покупку, або тільки-тільки натиснули на кнопку "підтвердити покупку". Ви також можете використовувати банер, який буде з'являтися на екранах ваших покупців після підтвердження покупки.
Для того, щоб отримати достатній обсяг інформації, вам необхідно презентувати покупцеві вигідну пропозицію. Такою пропозицією може стати знижка, яку клієнт отримає після того, як поділиться цікавою для вас інформацією стосовно себе. Таким чином ви не тільки зможете інформувати користувача, вже одного разу купив товар у вашому інтернет-магазині, але і в будь-який момент зможете запустити ремаркетинг для залучення користувачів, які вже придбали товари на вашому ресурсі.
Якщо ви ніколи не займалися інтернет торгівлею і не знаєте, як провести грамотний ремаркетинг — зверніться до фахівців веб-студії Глянець. Команда студії допоможе вам провести ремаркетинг та залучити якомога більше ваших клієнтів. Для того, щоб ознайомитися з усіма послугами студії, перейдіть у відповідну вкладку в меню сайту, розташованому зліва.
-
Оптимізація контенту
Даний етап є завершальним в первинній SEO оптимізації вашого ресурсу. Цей етап передбачає під собою створення контенту для вашого сайту з використанням ключових слів, які ви раніше вже зібрали в семантичне ядро. Використовуючи наявні ключові слова у вас з'явиться можливість частіше з'являтися в пошуковій видачі ваших потенційних покупців і при цьому це не зажадає від вас великих фінансових витрат. Все що вам необхідно для оптимізації контенту — це ваш особистий час, якого, втім, може бути у вас недостатньо.
Попри всю візуальну простоту SEO оптимізації ресурсів, насправді даний процес вимагає від власників сайту багато часу і виключно уважного ставлення до деталей. Одне стоп-слово, що потрапило в ваше семантичне ядро може не тільки не залучити клієнтів, але і зіпсувати вашу рекламну компанію, тим самим "спустивши ваші гроші в трубу".
Але як цього уникнути? Як створити грамотну контекстну рекламу і до чого все-таки краще звернутися в першу чергу, до SEO, або до рекламних компаній? Далі ми детально розглянемо властивості та послідовність дій, які вам буде потрібно зробити, розробляючи рекламну компанію. У висновку ви дізнаєтеся, що ж краще використовувати, SEO, або контекстну рекламу, якщо ресурси на просування сайту у вас обмежені та вибрати потрібно щось одне.
Контекстна реклама: Як один рядок може зробити ваш інтернет-магазин популярним
Контекстна реклама це, мабуть, найпопулярніший інструмент для просування веб-ресурсів. Функціональність контекстної реклами дуже велика, а можливостей просування вона пропонує чимало. Завдяки тому, що кожен власник сайту може вибрати тип реклами, який ідеально підійде для просування його бізнесу, контекстні рекламні кампанії вважаються найпопулярнішим методом розвитку інтернет-ресурсів і їх просування.
Але що робити, якщо ви зважилися створити сайт, а ресурсів на його повномасштабне просування у вас не залишилося? Який метод покаже себе краще, SEO просування, про яке ми вже говорили раніше, або все ж контекстна реклама? Для того, щоб до кінця правильно відповісти на це питання, спочатку варто ознайомитися з усіма можливостями контекстних рекламних кампаній та розглянути їх ефективність на тих чи інших ресурсах.
Отже, контекстні рекламні кампанії діляться на два основних види:
-
Пошукові
До цього типу відноситься пошукова контекстна реклама, що показує прекрасні результати з точки зору збільшення показників ресурсів і залучення на них нових користувачів.
-
Тематичні
Тут все трохи складніше. У власника ресурсу є кілька варіантів того, як просувати свій веб-сайт. Для цього в тематичній рекламі є кілька інструментів, а саме: банерна реклама, відеореклама, та адаптивна реклама.
Але що з себе представляють всі ці типи контекстної реклами та на що вони здатні?
Пошукова реклама
Даний тип реклами відмінно покаже себе як для просування інтернет-магазину, так і для просування послуг вашої компанії. Завдяки вигідному розташуванню, вище інших результатів пошуку, у вас є можливість залучити потенційного покупця з перших секунд його перебування на сторінці видачі, попри те, що ваш сайт насправді розташований набагато нижче. Також, завдяки тому, що у користувача не йде час на пошуки потрібного йому товару, а ваше рекламне оголошення відповідає його пошуковому запиту, з великою ймовірністю першим він відвідає саме ваш.
Використання пошукових рекламних кампаній вимагає ретельно розробленого та правильно "упакованого" семантичного ядра. Якщо у вашому семантичному ядрі будуть стоп слова, і ви помилково будете використовувати їх для налаштування пошукової контекстної реклами — швидше за все очікуваних продажів ви не отримаєте. Все що зможе принести неправильно налаштована пошукова реклама, це ріст відвідуваності від імені нецільової аудиторії, чий запит за щасливим збігом обставин зійшовся зі стоп-словами, які ви використовували при налаштуванні реклами.
Банерна реклама
Цей тип медіареклами не відрізняється великою результативністю і як правило використовується на ресурсах з вузькою специфікою. Попри це в наші дні навіть сайти служб доставки їжі використовують банери, розміщуючи їх не тільки на тематичних, але і на звичайних сайтах, ніяк не пов'язаних з темою приготування їжі. Статистика показує, що попри менші показники в порівнянні з пошуковою рекламою, використання такого типу реклами для вузькоспеціалізованого бізнесу може принести свої плоди, і якщо ваш банер дійсно буде відповідати інтересам користувача і буде якісно оформлений — клієнтів вам довго чекати не доведеться.
Відеореклама
Такий тип медійної реклами більше підійде для компаній, що надають ті чи інші послуги. Найчастіше в такій рекламі використовується промо ролик, де коротко та у всіх фарбах описано якість роботи вашої компанії та послуги, які ви надаєте. Рідше можна зустріти креативні рекламні компанії закладів громадського харчування, присвячені для того чи іншого свята. Так чи інакше відеореклама хоч і привертає більше уваги — але вона не відрізняється високими показники в порівнянні з пошуковою і банерною рекламами. Відеореклама відмінно підійде, щоб привернути увагу споживача, але на відміну від банерної — на ній не можна використовувати клікабельні пікселі для швидкого переходу на ваш сайт. Все що вам залишається це залишити посилання на свій сайт в описі під відео.
Проте використання такої реклами може зіграти вам на руку і привести нових клієнтів. Запорукою успіху для відеореклами є якість сценарію вашого ролика і його загальний візуальний вигляд. Якщо ви будете використовувати колірну гамму, пов'язану з тематикою вашої діяльності, або зможете переконати клієнта в якості послуг, які надає ваша компанія — вам вдасться вплинути на товарообіг і збільшити свій прибуток.
Адаптивна реклама
Цей тип контекстної реклами досить новий, але вже користується неймовірною популярністю. Вся річ у тому, що адаптована реклама увібрала в себе все краще від своїх "братів та сестер", і може надати вашому потенційному клієнту рекламу в тому вигляді, в якому йому простіше її сприймати.
Для створення такої реклами одночасно використовуються ключові слова, фото і відеоматеріали. Таким чином, в залежності від пошукового запиту вашого потенційного клієнта, штучний інтелект буде вирішувати — який саме тип рекламної компанії та вид контекстної реклами буде кращий в кожній окремій ситуації. Таким чином за рахунок однієї грамотно налаштованої рекламної компанії ви можете залучити безліч представників своєї цільової аудиторії та спонукати у них інтерес до вашого ресурсу.
Кожен різновид контекстної реклами по своєму впливає на успішність вашого ресурсу. Використовуючи рекламні компанії ви можете досить швидко підняти активність на своєму ресурсі при цьому не приділяючи цьому процесу так багато часу, як того вимагає SEO просування. На відміну від SEO просування, для якого вам необхідно постійно оновлювати семантичне ядро і стежити за поведінку свого ресурсу і його показниками після публікації тих чи інших матеріалів, контекстні кампанії вам необхідно налаштовувати всього один раз. Ви також можете одночасно використовувати відразу кілька типів рекламних компаній, для того, щоб збільшити загальну ефективність просування ресурсу і домогтися бажаних результатів швидше.
Для запуску якісної рекламної компанії, вам так само як і для SEO просування знадобиться правильно зібране семантичне ядро. Якщо в ваше рекламне оголошення потраплять стоп слова, ви зможете отримати відчутний приріст у відвідуваності, але аудиторія, яка буде переходити на ваш сайт — не буде зацікавлена в покупці ваших товарів. Для того, щоб запуск рекламної компанії позитивно позначився на вашому ресурсі, вам необхідно направити її виключно на цільову аудиторію, при цьому минаючи всі мінус слова.
Крім цього вам також слід провести дослідження своєї цільової аудиторії. Це допоможе вам краще зрозуміти, чого хочуть ваші потенційні покупці й виходячи з цього вибудовувати свій каталог товарів і порядок акцій. Також ця інформація допоможе вам більш точно налаштувати кожну із запланованих вами рекламних компаній, що посприяє більш успішному просуванню і розвитку вашого ресурсу.
Розробка контекстної рекламної компанії це досить складний процес, де головною складністю є процес налаштування цієї самої компанії. Якщо ви ніколи не мали досвіду в маркетингу і не розумієте, як ви можете налаштувати рекламну кампанію на свою цільову аудиторію — рекомендуємо вам звернутися до фахівців веб-студії Глянець. Маркетинговий відділ студії Глянець створить для вас контекстну рекламу відповідно до усіх вашим побажаннями та потребами, а також налаштує її під інтереси представників вашої цільової аудиторії. Замовити розробку контекстної реклами ви можете перейшовши у вкладку "послуги компанії" або вибравши відповідну послугу в меню зліва.
Що краще, контекстна реклама або SEO просування?
Ці інструменти для розвитку веб-ресурсів знайшли своє визнання і здобули популярність серед власників різних сайтів. І SEO просування і контекстна реклама використовуються повсюдно і найчастіше в тандемі, адже таким методом ви можете прискорити просування вашого ресурсу та підняти рівень успішності бізнесу.
Якщо ж ви тільки маєте намір створити інтернет-магазин і кількість ресурсів у вас обмежена, рекомендуємо в першу чергу звернути увагу на контекстну рекламу. Завдяки наявності вибору серед різних типів контекстної реклами ви можете підібрати той варіант, яких підійде конкретно під ваші потреби. Швидкість розвитку ресурсу, що просувається за допомогою контекстної реклами відчутно вище, ніж у тих, які зупинили свій вибір виключно на SEO просуванні.
Якщо ж ви ніколи не мали справ з рекламою, і не знаєте як правильно налаштувати свою контекстну рекламну компанію — зверніться до фахівців веб-студії Глянець. Фахівці студії сайтів Глянець розроблять для вас грамотну контекстну рекламу, здатну вплинути на успіхи вашого ресурсу. Якщо ви хочете якомога швидше розвинути свій тільки створений сайт, або ж підняти показники свого інтернет-магазину, але не знаєте за допомогою яких інструментів це зробити — зверніться до фахівців веб-студії Глянець, зробіть свій бізнес більш прибутковим та успішним.
Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток

Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток
Чому мобільна оптимізація — ключ до виживання онлайн-магазину
Сьогодні понад 70 % користувачів заходять до інтернет-магазинів із мобільних пристроїв, і саме якість мобільного досвіду визначає, чи залишиться відвідувач на сайті, чи піде до конкурентів. Якщо сайт не оптимізований під смартфони та планшети, покупці стикаються з кількома критичними проблемами.Повільне завантаження та нефункціональний інтерфейс
Коли сторінки важать надто багато і не мають адаптивної верстки, мобільний браузер завантажує контент повільно, а кнопки, поля вводу та меню часто виходять за межі екрана. У користувача виникає відчуття, що інтерфейс «бурмоче», і він просто закриває вкладку.
Користувачеві незручно взаємодіяти з елементами керування
Посилання і кнопки на неадаптивних сторінках зазвичай розміщені надто близько одне до одного, що ускладнює навігацію пальцем, викликає випадкові кліки й фрустрацію.
Бракує мобільних функцій, які полегшують процес покупки
Відсутність автозаповнення у формах, інтеграції з Apple Pay або Google Pay, неможливість зручно переглядати каталог — усе це створює зайве когнітивне навантаження і забирає в користувача час.
Застарілий контент і неадаптований дизайн
Фотографії товарів надто «важкі», відео не підлаштовуються під вертикальну орієнтацію, а тексти можуть виходити за межі екрана. Сайт справляє враження застарілого.
Як поганий мобільний досвід знищує продажі та лояльність
Реальні дані підтверджують: занедбаний мобільний інтерфейс має прямий вплив на дохід.
Критичні метрики, що свідчать про втрати
Якщо сторінка вантажиться більше трьох секунд, понад половина користувачів (53 %) закривають сайт. Час перебування на неадаптованих сайтах зазвичай удвічі або навіть утричі коротший. Через складне оформлення замовлення з телефона бізнес втрачає до 25 % конверсій. 79 % користувачів, які мали негативний досвід на мобільному сайті, більше не повертаються.
Галузеві особливості втрат
У сегменті fashion — 40 % відмов через незручне масштабування зображень. У B2B — до 30 % втрат через складність оформлення великих замовлень зі смартфона.
Операційні витрати зростають
Підвищується навантаження на контакт-центр, менеджери витрачають час на допомогу клієнтам, а кількість повернень зростає через невідповідність між очікуванням і враженням від товару.
PWA проти класичного мобільного сайту: у чому різниця
Недоліки статичного мобільного сайту
Класичний мобільний сайт має жорстку верстку, обмежену інтерактивність і повну залежність від стабільного інтернету. Кожна зміна потребує нової сторінки та перезавантаження.
Що дає перехід на PWA
PWA побудований за принципом односторінкового застосунку (SPA), працює швидко, кешує дані через Service Worker, підтримує офлайн-доступ, надсилає push-повідомлення й працює на будь-якій платформі без потреби публікації в маркетах.
Чому інвестиції в PWA — вигідне рішення для бізнесу
Зменшення витрат і спрощення підтримки
Розробка PWA обходиться дешевше, ніж створення нативних застосунків для кількох платформ. Один код — менше оновлень і тестування.
Вплив на конверсію та прибуток
Швидкий та інтерактивний UX підвищує конверсію на 15–20 %, а зручність користування — лояльність і повторні покупки.
Технологічні переваги PWA: що отримує ваш магазин
Швидкість завантаження нижча за межу сприйняття
Повторні візити — менше 200 мілісекунд. Це дозволяє зменшити відмови й збільшити кількість завершених покупок.
Робота навіть без інтернету
Клієнти можуть додавати товари до кошика та переглядати каталог у режимі офлайн.
Push-сповіщення з високим open rate
Нагадування про кошики, акції чи статус доставки працюють значно ефективніше за email.
Іконка на екрані смартфона
Магазин легко зберігається як програма, підвищуючи бренд і зменшуючи шлях до покупки.
Адаптація під будь-який пристрій
Інтерфейс автоматично підлаштовується до розмірів екрана та його орієнтації.
Як компанія «Глянець» впроваджує мобільну оптимізацію та PWA
Аудит і аналіз сайту
Оцінюємо швидкість, вагу ресурсів, адаптивність, юзабіліті й формуємо план дій.
Побудова архітектури PWA
Розробляємо Service Worker, кешування, офлайн-режим, механізми оновлення.
Продуманий мобільний дизайн
Макети створюються з урахуванням зони досяжності пальця, швидкого пошуку та оформлення без зайвих переходів.
Інтеграція з внутрішніми системами
Підключення CRM, CMS, ERP — для синхронізації товарів, сповіщень, автоматизації замовлень.
Тестування на пристроях
Реальні сценарії, різні мережі, ОС і браузери — для перевірки стабільності та зручності.
Аналітика й постійне вдосконаленняІнтеграція Lighthouse, Web Vitals, відстеження LCP, CLS, FID — на базі яких ми оптимізуємо PWA і додаємо нові функції
Купимо вашу маркетингову агенцію, SMM або вебстудію — вигідно та без складнощів

Ринок digital-послуг росте, але не завжди приносить очікуваний прибуток чи стабільність. Якщо ви — власник SMM-агенції, вебстудії або маркетингової агенції, і розглядаєте варіант виходу з бізнесу — ми тут, щоб купити його чесно, швидко та без посередників.
Чому ми викуповуємо digital-бізнеси
Наша команда розвиває власну digital-екосистему, тому зацікавлена у викупі готових рішень, команд і клієнтських баз. Купівля працюючих компаній дозволяє масштабуватись, не витрачаючи роки на створення з нуля.
Купимо ваш бізнес напряму. Без оголошень, без аукціонів, без ризику.
Які компанії нас цікавлять
Ми розглядаємо:
- SMM-агенції, що працюють із контентом, таргетингом, веденням соцмереж;
- Вебстудії, які розробляють сайти, лендінги, інтернет-магазини;
- Маркетингові агенції повного циклу (performance, контент, SEO, PPC, брендинг тощо).
Нас не лякає:
- якщо бізнес має борги;
- якщо компанія тимчасово "спить";
- якщо частина команди вже пішла.
Ми гнучко підходимо до кожного випадку.
Як проходить процес
- Ви заповнюєте коротку форму з основними даними про компанію.
👉 Перейти до форми - Ми вивчаємо інформацію про ваш бізнес
Чим більше даних надаєте — тим точніше можемо оцінити потенціал. - Обговорюємо умови: формат, вартість, перехід клієнтів, участь вашої команди після продажу.
- Оформлюємо угоду юридично — офіційно, швидко і без бюрократії.
Що ви отримаєте
- Прозору ринкову оцінку вашого бізнесу
- Офіційний викуп бізнесу — з юридичним оформленням
- Можливість залишити команду або частину клієнтів у бізнесі
- Прозорі умови — без прихованих вимог і комісій
- Наша мета — вигідна угода для обох сторін.
Часті запитання
Чи купуєте компанії з боргами?
Так, але кожен випадок розглядається індивідуально.
Що буде з моїми клієнтами?
Ми готові інтегрувати їх у нашу систему та продовжити обслуговування на високому рівні.
Чи залишиться моя команда?
Ми цінуємо людей і проєкти, які вони створили. Якщо команда є і готова працювати далі — ми це враховуємо.
Чи можу залишити частку або брати участь після продажу?
Так, можливі моделі часткового викупу або партнерства.
Готові продовжити?
Якщо ви замислюєтесь над тим, щоб продати свою smm-агенцію, вебстудію або маркетингову агенцію, ми відкриті до діалогу:
📩 Заповнити форму на оцінку компанії →
⏰ Форма — без жодних зобов’язань. Усі дані конфіденційні.
Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку? Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.

Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку?
Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.
Початкова привабливість відкриття онлайн-магазину на платформах соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і Telegram, є безперечною: низький поріг входу, прямий зв'язок з потенційними клієнтами та використання існуючої бази користувачів.
Проте, у міру зростання бізнесу та зміни очікувань клієнтів, покладання виключно на ці прямі канали може стати суттєвою перешкодою для прибутковості та довгострокової стійкості. Ця стаття досліджує, чому цей, здавалося б, зручний підхід часто призводить до втрати доходу і чому наявність спеціалізованого вебсайту електронної комерції є вирішальним кроком для масштабування та максимізації прибутків на онлайн-ринку.
Ручна обробка замовлень: Шлях до втрачених прибутків
Реальність управління замовленнями через прямі повідомлення полягає у постійному моніторингу численних вхідних скриньок, ручному запису деталей замовлень та високому ризику пропустити або втратити запити.
Такий ручний підхід нагадує застарілі методи продажів і погано пристосований до вимог сучасної електронної комерції. Йому не вистачає структури та автоматизації, необхідних для ефективного управління замовленнями. У міру збільшення кількості замовлень ручні зусилля зростають у геометричній прогресії, що ускладнює обробку пікових сезонів або швидке зростання бізнесу.
Затримки у відповіді на запити, наданні інформації про товари або підтвердженні замовлень можуть призвести до розчарування клієнтів і, зрештою, до втрати продажів.
Статистика втрат через повільну комунікацію
Сучасні онлайн-покупці мають дуже високі очікування щодо часу відповіді. Дослідження показують:
90% клієнтів вважають "негайну" відповідь важливою;
60% очікують її протягом 10 хвилин;
72% — протягом 30 хвилин;
31,2% — не більше 15 хвилин для електронної пошти.
Ручна обробка в соціальних мережах часто не відповідає цим очікуванням, що веде до втрат лояльності та продажів. 40–60% покупців не чекають відповіді довше ніж 15 хвилин — і просто йдуть.
Автоматизація vs. Ручне управління: Порівняння на користь прибутку
Кожне замовлення при ручному управлінні потребує комунікації, введення даних, перевірки, що займає час і створює ризики помилок. Автоматизовані системи (CRM, онлайн-кошик, ERP) забезпечують:
Миттєве розміщення замовлення клієнтом;
Автоматичний запис і обробку;
Мінімізацію людських помилок;
Можливість обробки великої кількості замовлень;
Централізацію даних про клієнтів і запаси;
Масштабування бізнесу без росту навантаження.
Автоматизація дає можливість працювати швидше, точніше і ефективніше, що напряму впливає на прибутковість.
Що дає сайт із CRM, інтеграцією, фільтрами, аналітикою
Підтвердження замовлень на пошту — клієнт спокійний.
Інтерфейс сайту дозволяє обирати розміри, кольори тощо без зайвих запитів.
Централізоване збереження замовлень — легше обробляти, аналізувати, масштабувати.
Інтеграція з платіжками та доставкою — менше помилок, швидше виконання.
CRM — краще знання клієнта, персоналізація, підвищення лояльності.
Аналітика — бачити, що працює, і масштабувати.
Це — сучасний стандарт електронної комерції, якого не досягти через соцмережі та Direct.
Як компанія Глянець допомагає вирішити ці проблеми
Компанія Глянець спеціалізується на створенні вебсайтів електронної комерції з урахуванням потреб українського бізнесу. Ми:
Розробляємо сайти з зручною навігацією та простим оформленням замовлень;
Впроваджуємо автоматичні підтвердження, інтеграцію з оплатою та доставкою;
Підключаємо CRM та інші бізнес-інструменти;
Забезпечуємо техпідтримку та оновлення;
Допомагаємо перейти з Direct у прибуткову eCommerce-модель.
Це дає змогу підприємцям вирішити проблеми з ручною обробкою, затримками та втратами прибутку — і будувати надійну систему продажів.
Сайт vs соцмережі: де насправді живе продаж у 2025 році

САЙТ VS СОЦМЕРЕЖІ: ДЕ НАСПРАВДІ ЖИВЕ ПРОДАЖ У 2025 РОЦІ
У світі цифрової комерції, що постійно розвивається, соціальні мережі, такі як Instagram та TikTok, набули значної популярності як платформи для ведення бізнесу. Легкість створення профілю та миттєвий доступ до мільйонів користувачів зробили їх привабливим варіантом для багатьох підприємців. Однак, попри їхню видиму ефективність, існує фундаментальна різниця між платформою для комунікації та повноцінним інструментом для продажів. Більшість бізнесів, особливо малих та середніх, часто недооцінюють цю різницю, помилково вважаючи соціальні мережі основною рушійною силою своїх онлайн-продажів.
ЧОМУ СОЦМЕРЕЖІ НЕ ЗАМІНЯТЬ ВЕБСАЙТ
Незважаючи на поширену думку про високу ефективність соціальних мереж для продажів, реальність часто виявляється значно складнішою. Багато підприємців, які покладаються виключно на Instagram, Facebook або TikTok для свого онлайн-бізнесу, стикаються з низкою серйозних проблем. Однією з ключових проблем є втрачені замовлення, ручна обробка та відсутність контролю над процесом продажів.
НЕСТАЧА СТРУКТУРИ І СИСТЕМНОСТІ
Ще однією суттєвою слабкістю продажів через соціальні мережі є відсутність чіткої структури та актуальної інформації про наявність товарів. На відміну від повноцінного інтернет-магазину з каталогом товарів та автоматизованим обліком залишків, соціальні мережі часто не надають ефективних інструментів для управління запасами.
РИЗИКИ АЛГОРИТМІВ І БЛОКУВАННЯ
Крім того, бізнеси, які повністю залежать від соціальних мереж, наражаються на значні ризики, пов’язані з залежністю від алгоритмів та можливістю блокування акаунтів. Алгоритми ранжування контенту постійно змінюються, що може призвести до раптового зниження органічного охоплення.
ОБМЕЖЕННЯ АНАЛІТИКИ ТА ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Соціальні мережі мають суттєві обмеження у сфері повноцінної аналітики. На відміну від вебсайтів, де можна використовувати Google Analytics та Hotjar, соцмережі надають лише базову статистику.
СТАТИСТИКА, ЯКА ГОВОРИТЬ САМА ЗА СЕБЕ
Згідно з дослідженнями Statista за 2023 рік, 58% споживачів не довіряють покупкам через соціальні мережі, якщо у компанії немає вебсайту. Meta for Business показує, що бізнес втрачає до 35% лідів через ручну обробку замовлень в Instagram. А за даними BigCommerce, середня конверсія з Instagram — лише 0,6%, тоді як з вебсайту — 2–3%.
ПЕРЕВАГИ ВЛАСНОГО E-COMMERCE САЙТУ
Переваги власного сайту — очевидні: повний контроль над платформою, незалежність від алгоритмів, свобода у виборі дизайну та функціоналу.
SEO-ПРОСУВАННЯ І НОВИЙ ТРАФІК
Сайт дозволяє налаштувати SEO-просування, що забезпечує стабільний приплив зацікавлених користувачів з пошуку Google.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ І CRM-ІНТЕГРАЦІЯ
Інтернет-магазин автоматизує обробку замовлень, оплати, підключення CRM, що зменшує помилки й вивільняє ресурси.
АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
Сайт відкриває повний доступ до даних — від ефективності каналів до ретаргетингу. Це допомагає приймати точні бізнес-рішення.
МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ
Власний сайт дозволяє під’єднувати нові платформи, продавати мультиканально та централізувати керування.
ПОВТОРНІ ПРОДАЖІ І ЛОЯЛЬНІСТЬ
Shopify у 2024 році повідомляє, що власники сайтів мають на 47% більше повторних продажів, ніж ті, хто працює лише через соцмережі.
РІШЕННЯ ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець пропонує розробку e-commerce сайтів з фокусом на UX/UI, SEO, адаптивність під мобільні пристрої, підтримку запуску та зростання.
ВИСНОВОК: СОЦМЕРЕЖІ — ЦЕ ВІТРИНА, А НЕ МАГАЗИН
У 2025 році власний сайт — це фундамент бізнесу. Соцмережі — це канал залучення. Вебсайт — це конверсія, автоматизація, аналітика і стабільність.
Повернення товарів через поганий UX: як невдалий дизайн сайту зменшує прибуток інтернет-магазину

НЕВИДИМИЙ ПРОДАВЕЦЬ ТА ЦІНА ПОГАНОГО ДОСВІДУ
У сучасному світі онлайн-торгівлі проблема повернення товарів набуває все більшої актуальності. Власники інтернет-магазинів часто стикаються з ситуацією, коли значна частина покупок повертається, і причини цього не завжди криються у якості самого продукту. Як показують дослідження, нерідко вирішальним фактором стає те, наскільки зручно та зрозуміло клієнт зміг обрати цей товар на сайті. Статистика свідчить про те, що понад 20–30% онлайн-замовлень повертаються , що є значним показником, який безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу.
КОРИСТУВАЦЬКИЙ ДОСВІД ЯК КЛЮЧ ДО УСПІХУ
Експерти в галузі електронної комерції все частіше наголошують на тому, що користувацький досвід (UX) відіграє ключову роль в успіху онлайн-продажів. UX можна порівняти з "невидимим продавцем", який або сприяє здійсненню покупки, або відштовхує потенційних клієнтів. Якщо цей "продавець" працює неефективно, якщо інтерфейс сайту є незручним та заплутаним, це неодмінно призводить до зниження продажів та зростання кількості повернень. Саме тому аналіз та оптимізація UX є критично важливими для будь-якого інтернет-магазину, який прагне до стабільного зростання та високих прибутків.
ЯК ПОГАНИЙ UX ПРОВОКУЄ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Низькоякісний користувацький досвід може проявлятися у багатьох аспектах дизайну веб-сайту, кожен з яких здатен спровокувати повернення товарів.
ФОТОГРАФІЇ НИЗЬКОЇ ЯКОСТІ
Однією з найпоширеніших проблем є неякісні фотографії товарів. Якщо на сайті представлено лише одне фото без можливості збільшення або розглядання товару з різних ракурсів, клієнт не може повноцінно оцінити його деталі. Якісні фотографії, згідно зі статистикою, підвищують коефіцієнт конверсії на 94% порівняно з фото низької якості. Близько 26% споживачів відмовляються від кошика, якщо на сайті відсутні або є неточними фотографії товарів. Крім того, низька якість зображень може підірвати довіру до бренду в цілому , адже 90% онлайн-покупців вважають якість фотографій найважливішим фактором при здійсненні покупки.
НЕПОВНІ ТА НЕЗРОЗУМІЛІ ОПИСИ
Ще однією значною проблемою є неповні або незрозумілі описи продуктів. Якщо в описі бракує важливої інформації про розміри, матеріали, характеристики або особливості використання товару, це неминуче призводить до помилкових покупок. Статистика показує, що 64% покупців повертали онлайн-покупки саме через неточні описи товарів , а 31% усіх повернень пов'язані з тим, що товар не відповідав своєму опису. В результаті, клієнти повертають товари, оскільки їхні очікування щодо продукту не справджуються. Важливо зазначити, що 87% онлайн-покупців вважають описи товарів вирішальними при прийнятті рішення про покупку.
ЗАПЛУТАНА НАВІГАЦІЯ
Неінтуїтивна навігація по сайту також є серйозною перешкодою для користувачів. Якщо структура сайту заплутана, а переміщення між сторінками є нелогічним, користувачі витрачають багато часу та зусиль на пошук потрібних товарів. Близько 40% онлайн-покупців покидають веб-сайти саме через заплутану навігацію. Така навігація викликає роздратування та часто призводить до відмови від покупки. Клієнти просто не готові витрачати свій час на безрезультатні пошуки та покидають сайт, якщо не можуть швидко знайти потрібну інформацію. В результаті, погана навігація безпосередньо впливає на зниження коефіцієнта конверсії. Дослідження показують, що більше половини споживачів, які вже готові до покупки, не можуть її завершити саме через проблеми з навігацією , а 25% покупців відмовляються від кошика через складність навігації.
СКЛАДНІ ОПЦІЇ ВИБОРУ
Проблеми з заплутаними опціями вибору товару (розмір, колір, кількість) також є значною причиною повернень. Якщо процес вибору опцій є складним, неочевидним або використовує незручні елементи керування (наприклад, неінтуїтивні випадаючі списки), це часто призводить до помилок при замовленні. Особливо часто це стосується вибору розміру, адже неправильно обраний розмір є однією з найпоширеніших причин повернень, особливо для одягу та взуття.
НЕПРАЦЮЮЧІ ФІЛЬТРИ
Відсутність або некоректна робота фільтрів також негативно впливає на користувацький досвід. Фільтри є важливим інструментом, який допомагає користувачам швидко знаходити потрібні товари серед великого асортименту. Якщо на сайті відсутні фільтри або вони працюють неправильно, це значно ускладнює процес пошуку. Без ефективних фільтрів користувачі можуть просто пропустити товари, які могли б їх зацікавити.
СКЛАДНИЙ ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ
Нарешті, складний процес повернення товарів також може стати причиною негативного досвіду та, як наслідок, відмови від повторних покупок. Якщо політика повернення є непрозорою або процес повернення є заплутаним та вимагає значних зусиль з боку клієнта (наприклад, відсутність очевидної кнопки "повернути" або незрозуміла інструкція), це викликає негативні емоції. Статистика показує, що 80% онлайн-покупців у США кажуть, що поганий досвід повернення знижує ймовірність їхніх майбутніх покупок у цього продавця. Непрозора політика повернення просто відлякує потенційних покупців , а ускладнений процес повернення призводить до втрати лояльності клієнтів. Сучасні клієнти очікують простого та зрозумілого процесу повернення , адже 92% споживачів вважають легкість повернення важливим фактором при виборі інтернет-магазину.
РІШЕННЯ ВІД ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець є вашим надійним партнером у сфері UX/UI-дизайну сайту та розробки інтернет-магазинів. Маючи за плечима 16-річну історію успішної роботи на ринку веброзробка , ми пропонуємо комплексні рішення, які допоможуть вам уникнути проблем, пов'язаних з поганим UX, та значно зменшити кількість повернень товарів.
Наша команда експертів розробляє UX/UI-дизайн сайту з особливим фокусом на потреби вашого покупця. Ми створюємо зручні та адаптивні інтерфейси, де кожен елемент продуманий до дрібниць. Особливу увагу ми приділяємо структурі картки товару , забезпечуючи наявність якісних фотографій (галерея, відео, зум), детальних та вичерпних описів, а також інтуїтивно зрозумілих опцій вибору.
Ми також пропонуємо послугу аудиту юзабіліті ваших існуючих сайтів. Наші фахівці проведуть глибокий аналіз UX, виявлять проблемні зони та нададуть чіткі рекомендації щодо покращення інтерфейсу сайту. Одним із важливих аспектів є оптимізація навігації, включаючи впровадження зручних та релевантних фільтрів з можливістю множинного вибору. Якісні фільтри є ключем до зручного пошуку товарів.
Для тих, хто планує запуск нового онлайн-магазину або хоче кардинально оновити існуючий, ми пропонуємо послуги з розробки інтернет-магазинів. Ми проводимо глибокий аналіз UX, переробляємо структуру та створюємо вебсайт, який працює на результат.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту