Створення інтернет-магазину: Підводні камені й етапи розробки

Інтернет торгівля це популярна ніша в бізнесі в наші дні, а особливої популярності їй надає нинішня ситуація у світі. Зважаючи на карантинні обмеження продати свої товари в офлайн точках підприємці не можуть, і єдиним варіантом як впоратися з ситуацією і при цьому не стати банкрутом є рішення про створення інтернет-магазину.
Створення інтернет-магазинів набирає популярність не тільки в Україні, а й у всьому світі. Однією з головних причин є карантинні обмеження, але не вони є єдиними. Річ у тім, що офлайн бізнес з кожним роком стає все менш прибутковим, поступаючись дорогою своїм інтернет аналогам. Те ж саме сталося з рекламою, адже небагато підприємців досі використовують вуличні білборди. Їм на зміну прийшла контекстна реклама, здатна залучити в сотні разів більше клієнтів, при цьому вимагаючи куди менших витрат.
Завдяки розвитку інтернету та інтересу користувачів, створення інтернет-магазинів наразі вийшло на першу сходинку в рейтингу найпопулярніших послуг, але багато підприємців задаються питанням “а чи можна створити інтернет-магазин своїми руками?”. Відповідь на це питання позитивна, але для повноти картини перед тим як взятися за створення інтернет-магазинів вам слід ознайомитися з усіма етапами, які будуть чекати вас на нелегкому шляху розробника. У цій статті ми детально розповімо про створення інтернет-магазинів, їх розробку та запуск. Крім створення інтернет-магазинів ми також розповімо вам за допомогою яких інструментів ви можете залучити користувач на створений інтернет-магазин, і що слід зробити для того, щоб ваш ресурс став популярним, почнемо!
Створення інтернет-магазинів: Перелік етапів і їх завдання
Створення інтернет-магазинів це тривалий процес, розділений на кілька етапів. Завдяки такому поділу під час створення інтернет-магазину вам буде легше орієнтуватися, які дії та маніпуляції необхідно проводити в той чи інший період часу. Також поділ на етапи спростить вам завдання, якщо ви займаєтеся створенням інтернет-магазинів для своєї компанії або нового бізнесу не один, а з командою фахівців. Перелік етапів, які вам необхідно пройти виглядає наступним чином:
-
Вибір ніші для створення інтернет-магазину
На цьому етапі вам необхідно вирішити, яким товарами буде займатися ваш інтернет-магазин. Від вашого вибору буде залежати багато чого, оскільки у кожної ніші є свої вимоги, а зацікавленість аудиторії різна у випадку з кожною окремою групою товарів.
-
План робіт по створенню інтернет-магазину
У цей план будуть входити всі аспекти розробки, які вимагають вашої особливої уваги. Поставтеся до розробки плану робіт вкрай серйозно, адже саме він буде допомагати вам не забути ні про що важливе. Також він допоможе вам контролювати роботу підлеглих, якщо ви займаєтеся створенням інтернет-магазину не самі, а з командою фахівців.
-
Розробка структури сайту
Структура це один з найважливіших елементів ресурсу, який впливає як на лояльність ваших клієнтів, так і на реакцію пошукових роботів системи. Якщо ви хочете створити успішний інтернет-магазин, приділіть особливу увагу інтуїтивності й логічності структури, адже від неї буде залежати успіх вашого бізнесу.
-
Створення оформлення для сайту
Розробляючи оформлення для ресурсу в першу чергу зверніть увагу на те, які дизайни та оформлення зараз в тренді. Тренди веб дизайну змінюються в середньому раз рік, але вибравши стиль оформлення, який користується зараз найбільшою популярністю ви зможете домогтися більшої уваги й інтересу з боку клієнтів, які відвідали створений вами інтернет-магазин.
Так виглядає короткий перелік дій, які вам буде потрібно зробити для запуску свого інтернет-магазину. Далі ми більш детально розглянемо кожен окремий пункт створення інтернет-магазинів, але перш з'ясуємо, чи варто братися на створення інтернет-магазину самостійно.
Розробка інтернет-магазину своїми руками
Насправді кожен користувач може створити інтернет-магазин. Проблема лише в тому, наскільки ефективно буде працювати створений інтернет-магазин і з якою кількістю проблем зіткнеться користувач, розробляючи такий ресурс. Слід пам'ятати, що якісна розробка інтернет-магазину може зайняти досить тривалий час. Тому якщо ви хочете зайнятися створення інтернет-магазину самостійно, рекомендуємо вам заздалегідь виділити якомога більше часу. Окрім часу на створення самого інтернет-магазину, вам також слід залишити час для внесення правок. Якщо у вас ніколи не було досвіду в створенні інтернет-ресурсів — створити якісний інтернет-магазин з першого разу у вас навряд чи вийде. Будьте готові до правок та внесеня змін.
Якщо ж ви не хочете витрачати час на вивчення питання створення інтернет-магазинів, а хочете замовити створення інтернет-магазині у професіоналів — ми завжди раді допомогти. Веб студія Глянець займається створенням інтернет-магазинів вже більше десяти років. Наша компанія є лідером на ринку створення інтернет-магазинів та інших інтернет-ресурсів в Україні. Якщо ви хочете замовити якісний інтернет-магазин, а також запустити його грамотне просування, залиште заявку на нашому сайті й з вами зв'яжеться наш фахівець.
Якщо ж Ви вирішили самостійно зайнятися створенням інтернет-магазину — в наступному блоці ми детально розглянемо всі аспекти розробки, а в кінці підіб'ємо підсумки, почнемо!
Етапи створення інтернет-магазину: Як виглядає процес створення комерційних ресурсів
Створення інтернет-магазину це важкий процес який зажадає від вас терпіння і великої кількості часу. Кожен окремий етап створення інтернет-магазину може вплинути на успішність вашого бізнесу, тому дуже важливо щоб ви приділили кожному етапу максимальну кількість часу, сил і вмінь.
Вибір ніші для створення інтернет-магазину
Ніша в інтернет торгівлі може вплинути на безліч факторів, в тому числі й на те, наскільки просто або складно буде просувати створений вами інтернет-магазин. Для того, щоб вибрати максимально вигідну нішу, вам слід звернути увагу відразу не кілька факторів, а саме:
- Конкуренція в ніші
Конкуренція, це двигун прогресу і справжнє свято для споживачів, але не для підприємців. Враховуючи бум в питаннях створення інтернет-магазинів, а також те, що зараз кожен підприємець прагне перенести свій бізнес в інтернет — конкуренція у всіх нішах інтернет торгівлі повільно, але вірно рухається до свого піку. Чим більше ресурсів у вашій ніші створюється кожен день, тим складніше вам буде надалі вивести свій сайт на лідируючі позиції в пошуковій видачі.
З іншого боку, якщо в обраній вами ніші майже немає конкуренції — це може означати що товари, якими ви хочете торгувати у своєму інтернет-магазині — не користуються популярність у споживачів. Для того, щоб зрозуміти так це чи ні, вам необхідно провести дослідження своєї ЦА.
- Доцільність бізнесу
Не варто забувати про те, що хороший бізнес — це прибутковий бізнес. Перш ніж приступити до створення інтернет-магазину вам необхідно проаналізувати рентабельність обраної вами ніші й товарів, які ви можете в ній продавати. Якщо закупівельна вартість товарів лише трохи відрізняється від ринкової вартості — такий бізнес з більшою ймовірністю буде збитковим. Для того, щоб створити інтернет-магазин, а після не збанкрутувати, вам необхідно ретельно дослідити попит на вибрані вами товари й питання рентабельності даного підприємства шляхом створення бізнес-плану.
- Пошук постачальників
Іноді трапляється так, що товар дуже популярний, конкуренції немає, і здавалося б, ідеальна ніша для створення інтернет-магазину, але як би не так. Причиною відсутності конкуренції може бути те, що певні групи товарів, які користуються найбільшою популярністю серед споживачів — дуже важко дістати. Якщо ви хочете зайняти цю нішу до тих пір, поки рівень конкуренції ще низький — вам слід серйозно задуматися над пошуками постачальників, які готові з вами працювати. Якщо ви знайдете таку нішу і зможете знайти надійних постачальників, то прибуток, як і розвиток бізнесу, довго чекати не доведеться. Головне, приступаючи до створення інтернет-магазину в такій ніші ретельно перевірити попит і його стабільність.
Звернувши увагу на ці параметри ви можете вибрати вигідну нішу для свого бізнесу і стати ще на крок ближче до заповітного старту ресурсу. Вибираючи нішу для свого інтернет-магазину і попутно створюючи бізнес-план важливо пам'ятати, що ситуація на ринку інтернет торгівлі може змінюватися щомиті, а значить вам необхідно бути готовим до того, що від деяких рішень доведеться відмовитися. Що ж стосується помилок, то помилившись у виборі ніші торгівлі можна завдати непоправної шкоди бюджету або зовсім збанкрутувати. Обираючи нішу й аналізуючи ситуацію на ринку ми рекомендуємо звертатися до фахівців.
Розробка плану робіт зі створення інтернет-магазину
Цей етап багато підприємців упускають, хоча він міг би неабияк допомогти їм у питанні розробки. Річ у тім, що розробка докладного плану створення інтернет-магазину може не тільки убезпечити вас від помилки, але також дозволить подивитися на створюваний інтернет-магазин як на повноцінний проект. Часто буває, що ідея виглядає куди успішніше в голові, ніж коли вона виявляється на папері, тому дуже важливо опрацьовувати кожен момент інтернет-магазину на папері ще до старту самої розробки. Також завдяки докладному плану ви зможете ретельно відстежувати дії кожного окремого співробітника своєї команди, якщо звичайно ви не створюєте інтернет-магазин самостійно.
Створення структури майбутнього інтернет-магазину
Структура будь-якого веб ресурсу це його скелет, який допомагає всій системі працювати коректно. Інтуїтивність і якість створеної вами структури для інтернет-магазину може відчутно позначитися як на прибутку вашого ресурсу, так і на ефективності його роботи. Річ у тім, що від рівня лояльності й зрозумілості структури залежить не тільки товарообіг і зацікавленість клієнтів, але й оцінка пошукових роботів, які просканувавши структур створеного вами інтернет-магазин можуть знизити його ранжуємість через допущений під час створення помилок. Для того, щоб уникнути подібних ситуацій, рекомендуємо вам вкрай скрупульозно підійти до питання розробки структури.
Створення якісної структури інтернет-магазину закономірно починається з малюнка і плану. Вам необхідно опрацювати всі головні сторінки інтернет-магазину. Після цього ви зможете приступити до створення другорядних сторінок, категорій товарів, їх фільтрів та інших елементів якісного інтернет-магазину.
Для того, щоб домогтися максимальних результатів від створеної структури, ви можете слідувати правилу чотирьох кліків. Суть даного правила полягає в тому, що в створеному вами інтернет-магазині клієнт перебуваючи на будь-якій сторінці сайту повинен мати можливість дістатися до будь-якої цільової сторінки за допомогою 4 кліків. Кількість переходів може бути меншою, що зробить ваш інтернет-магазин ще більш якісним, а ось перевищення цього ліміту може позначитися на швидкості просування.
Чим менше клієнту необхідно зробити переходів для того, щоб відвідати цільові сторінки, тим краще для вашого ресурсу. Не варто також забувати й про те, що пошукові роботи дуже ретельно сканують структуру сайту. Якщо структура створеного вами інтернет-магазину буде якісно оптимізована, то швидкість його просування і його позиції в пошуковій видачі будуть набагато краще.
Розробка оформлення для сайту інтернет-магазину
Крім інтуїтивної структури для високого рівня товарообігу створений вами інтернет-магазин повинен залучати покупців своїм зовнішнім виглядом. Не варто забувати, що споживачі в першу чергу купують очима, а вже після читають характеристики та специфікації товару. Якщо розроблене вами оформлення для сайту буде відповідати останнім трендам в питаннях веб дизайну — ви безумовно зможете зацікавити потенційних клієнтів, що в підсумку може привести до зростання товарообігу і прибутку від вашого бізнесу.
Не варто забувати й про тематику ресурсу. Якщо ваш інтернет-магазин займається продажем товарів, що відносяться до конкретних груп інтересів користувачів — ви можете скористатися цим і додатково поліпшити своє оформлення. Створюючи інтернет-магазин важливо, щоб ви не тільки сліпо слідували нинішнім трендам, але також постаралися зробити оформлення інтернет-магазину максимально унікальним. Таким чином ви зможете залучити клієнтів і підвищите цінність створеного інтернет-магазину в очах пошукових роботів системи.
Чи варто братися за створення інтернет-магазину самостійно
Як ми й говорили раніше, створення інтернет-магазинів це важкий процес, швидко впоратися з яким може тільки команда досвідчених розробників. Якщо ви хочете спробувати свої сили, і у вас є можливість виділити час на вивченні всіх аспектів створення інтернет-магазинів — ви можете постаратися освоїти дане уміння. Якщо ж вам необхідний якісний інтернет-магазин в найкоротші терміни — ви можете замовити створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець.
Веб студія Глянець займається створенням інтернет-магазинів вже більше десяти років і за цей час ми зібрали велике портфоліо проектів, ознайомитися з якими ви можете відвідавши відповідну вкладку в меню сайту. Замовте створення інтернет-магазину в нашому агентстві й отримаєте якісний сайт в найкоротші терміни. Створіть успішний і популярний інтернет-магазин у 2021 році разом з фахівцями веб студії Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту